Je moest waarschijnlijk gaan is echt eenquote:Ik vind nederhop best wel relaxte muziek, helaas zijn de beste nummers bij de meeste mensen niet bekend... Alleen de grootste crap zoals moppie en dansplaat kennen de meeste, maar er is nog veel meer wat veel beter is. Zoek maar eens naar het nummer "Je moest waarschijnlijk gaan live @ p.u.r.e." van brainpower. vooral die versie van het nummer weet mij echt te raken door de tekst en de achterliggende gedachte, maar die moet je dan wel even zien te vinden.
Ik neem aan dat je het dan hebt over de huidige cover van die britse mutsen? Het origineel van de Pointer Sisters is aanmerkelijk beter.quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:36 schreef coz het volgende:
jump
for my love
quote:(ik wil echt niet weten hoe al die titels heten hoor)
IDDquote:Op vrijdag 10 september 2004 15:39 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het dan hebt over de huidige cover van die britse mutsen?
hoogst waarschijnlijk .. ik heb in de laatste 10 jaar geen cover gehoord die ik echt beter vond dan het orgineel.. wel heeeel veel die slechter zijnquote:Het origineel van de Pointer Sisters is aanmerkelijk beter.
titles .. als het geen typo was dan was het nog ned-eng doorelkaargebruik iddquote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:46 schreef coz het volgende:
...
titles .. als het geen typo was dan was het nog ned-eng doorelkaargebruik idd
Daft Punk - Around the world.quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:52 schreef Tjalle het volgende:
dat nr waar ze maar 1 zin in gebruiken Around the world met allemaal van die lui zeggen dehel tijd hetzelfde
JA idd is dat een brijant nr. ja!!!quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:00 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Daft Punk - Around the world.
Toevallig vind ik dat nou net een briljant nr.
Tenacious D - Tributequote:Op vrijdag 10 september 2004 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
Die ene van The best song in the worldheet niet hoe die gast heet maar is zeer irritant
Hej joh, dat is Tenacious D..quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
Die ene van The best song in the worldheet niet hoe die gast heet maar is zeer irritant
"One more time" is zo ontzettend vaak op ELK radiostation gedraait, dat die weer wél écht in dit topic past. Irritant nummerquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:13 schreef SwiffMeister het volgende:
Daft Punk rules juist, vooral:
One more time,
Aerodynamic,
Digital love
Harder Better Faster Stronger.
Dat zijn gewoon die liedjes waar ze clips van hadden gemaaktquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:13 schreef SwiffMeister het volgende:
Daft Punk rules juist, vooral:
One more time,
Aerodynamic,
Digital love
Harder Better Faster Stronger.
enlighten mequote:Op vrijdag 10 september 2004 15:51 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat er niet klopt aan die zin van je![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:03 schreef ongekend41 het volgende:
Ik vind eigenlijk alle muziek wel ok, begin zelfs R&B te waarderen (een beetje dan..). Frans Bauer is de enige die muziek(?) maakt waar ik absoluut niet naar kan luisteren.
Ik vraag me nog steeds af of jij wel serieus bent...quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:15 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]Frans Bauer
![]()
Ik begin steeds meer sympathie en respect voor deze man te krijgen, iedereen wil hem weg hebben, maar Frans blijft aan de top![]()
iddquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:02 schreef mrcool het volgende:
Alles van Anouk en Krezip! Vind btw die Dragostea Din Tei ook super vervelend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |