Jaa!quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:18 schreef knowall het volgende:
Zal ik dan maar reageren?
Ik heb het verhaal niet eens gelezen, maar ik vond het zo zielig voor je dat niemand op je topic reageerdequote:Op vrijdag 10 september 2004 14:18 schreef dafjedaf het volgende:
En nu hebben er al 15 mensen gezien hoe zielig ik ben en niemand wenst me beterschap!!![]()
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:19 schreef knowall het volgende:
Ik heb het verhaal niet eens gelezen, maar ik vond het zo zielig voor je dat niemand op je topic reageerde
Maar vooruit dan: Beterschap! (aan je TT te zien, zal je wel een longonsteking ofzo/enzo hebben)
Dankjewel! JIJ bent tenminste lief!quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:21 schreef Golf het volgende:
Beterschap dafjedaf en laat de planten maar lekker wegteren.
Ach het is met toch watquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:21 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld![]()
Ik word een beetje moe van klaagbaak, heb je een goed verhaal wat echt naar is vinden mensen het te lang om te lezen, als je het in een zin samen vat generaliseer je en krijg je toch alleen maar suf gezeik. BAH!!
Dat hebben ze hier nietquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Verwen jezelf en laat Albert (van de Appie Heijn) maar een fruitmandje bezorgen voor jezelf (op rekening van je ouders?).
Enschedequote:Op vrijdag 10 september 2004 14:40 schreef BBQ-kip het volgende:
C1000 of iets anders dan?![]()
Kut zeg, is wat voor gat woon jij?
Jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:54 schreef Zwansen het volgende:
Mis je de sex al?
Dit weekend iets te doen?quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:56 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jaaaaaaaawanneer kom je weer s langs?
Ja, longontsteking hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:56 schreef Zwansen het volgende:
Dit weekend iets te doen?
Volgens mij weet ik ineens waarom mn vriend moet "werken"quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:00 schreef Zwansen het volgende:
Ander keertje maar...
quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:02 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik ineens waarom mn vriend moet "werken"![]()
Ahhww das wel meelijwekkendquote:Ik ben het allemaal hartstikke zat, ik ben altijd al ziek en nou dit ook nog en ik wil verdomme ook wel s lekker ziek zijn, met iemand die een kopje thee maakt en een videootje huurt en me knuffelt.
Dit is wel een hele goedkope poging...quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:30 schreef Salvad0R het volgende:
Ahhww das wel meelijwekkend
niemand in de buurt die je lekker kan verwennen ofzo?
Ik kan niet slapen. Ik wil geen tv kijken want dan wordt mn vriend wakker. Ik wou gewoon even mn hart luchten, een uurtje wat anders doen en dan weer proberen te slapen. Ik kan moeilijk vrienden gaan opbellen om half acht 's morgens. Ik wil gewoon even afleiding en mn laptop staat naast mn bed. Besides, donder op als je niet aardig kunt doen tegen zieke mensen.quote:Op zondag 12 september 2004 07:36 schreef dolle_hond het volgende:
ik wil je best beterschap toewensen, maar je zeurt wel een beetje. als je je zo beroerd voelt ga je toch niet zitten fokken
ow, ben jij er zo een die tegen iedereen aan gaat schoppen als je ziek bent.quote:Op zondag 12 september 2004 07:42 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen. Ik wil geen tv kijken want dan wordt mn vriend wakker. Ik wou gewoon even mn hart luchten, een uurtje wat anders doen en dan weer proberen te slapen. Ik kan moeilijk vrienden gaan opbellen om half acht 's morgens. Ik wil gewoon even afleiding en mn laptop staat naast mn bed. Besides, donder op als je niet aardig kunt doen tegen zieke mensen.
Nee, ik ben eigenlijk veel liever dan normaal als ik ziek ben. Ik heb het alleen niet zo op mensen die onaardig gaan doen uit verveling, als je van narigheid maar gewoon eerlijk vertelt hoe rot je je voelt en waarom.quote:Op zondag 12 september 2004 07:56 schreef dolle_hond het volgende:
ow, ben jij er zo een die tegen iedereen aan gaat schoppen als je ziek bent.
of komt DAT door de menstruatie.
je had best een kopje thee van mij mogen hebben hoor. stond hier al klaarquote:Op zondag 12 september 2004 08:19 schreef dafjedaf het volgende:
Ik denk, laat ik een lekker kopje thee zetten voor mezelf. Zoiets doet een mens goed, op een moment als dit. Goed, het kost even wat moeite, maar dan heb je ook wat.
Namelijk verbrande armen omdat je nou eenmaal niet moet hoesten met een waterkoker vol kokend water in je handen. Silly me, spring toch meteen van het balkon af. Oh nee, dat kan niet, want je hebt een spierziekte.![]()
Dankjewel *slokje neemt* sorry als ik lullig deed. Ik doe altijd eerst vrolijk enzo om de moed er in te houden, en ik probeer wat terug te doen voor mensen die me helpen. En dan na een paar dagen word ik verdrietig en huil ik soms of ik eet chocoladekoekjes. Ik kon alleen geen koekjes eten deze keer want die kriebelen te erg dus heb ik drop gegeten, wat lang niet zo goed werkt. Daarna ga ik meestal weer proberen vrolijk te doen en ga ik bijvoorbeeld mn opa en oma bellen om te horen dat zij het ook niet fijn hebben en dan zeg ik maar niks over mezelf, want ik wil hun dan opvrolijken.quote:Op zondag 12 september 2004 08:23 schreef dolle_hond het volgende:
je had best een kopje thee van mij mogen hebben hoor. stond hier al klaar
[afbeelding]
Gheheheh, hij slaapt op zn buik, de slimmerd... Oh en ik ben ongesteldquote:Op zondag 12 september 2004 09:21 schreef Golf het volgende:
Je moet bij je vriend ook niet over zijn rug aaien, neh, aan de andere kant moet je zijn.
Maar wie moet er dan voor me zorgen?quote:Op zondag 12 september 2004 09:33 schreef Golf het volgende:
Zo slim is dat niet van 'm.Reageer je af, trek 'm aan flarden!
![]()
Ik net hem aftrekken, val ik alsnog in slaap. Hij helemaal vertederd, draai ik na een half uur een beetje in mn slaap, begin te hoesten, weer een chemische vloedgolf aan medicijnen in mn mond, ik weer wakker, wij alletwee chagrijnigquote:Op zondag 12 september 2004 10:37 schreef Golf het volgende:
Niet helemaal aan flarden natuurlijk.![]()
Misschien niet zwaar voor iemand die verder geen medische problemen heeft.quote:Op zondag 12 september 2004 18:44 schreef dafjedaf het volgende:
Zoveel mensen wachten op een plekje in het ziekenhuis, ik denk niet dat ik daarvoor in aanmerking kom... Ik moet vrijdag weer terug naar de dokter voor controle. Moet maar zien wat ze dan zeggen. Het was geeneens een zware longontsteking aan de rontgen te zien, maar ik knap maar niet op.
Correspondeer je op internet met lotgenoten? Dat doe ik wel, en daar doe ik toch veel tips op.quote:Op zondag 12 september 2004 20:23 schreef dafjedaf het volgende:
Ja hoest nog veel, gelukkig is het poeder in mn longen nu op, en ik neem maar gen nieuw.
Mn normale huisarts is een incapabele klootzak, gelukkig kreeg ik met zn vervanger te maken, een vrouw die heel professioneel overkwam en toch vriendelijk was. Vrijdag wil ze me weer langshebben voor controle. Ik heb wel gebeld van is dit wel in orde nog steeds zo ziek, maar ik moet eerst die kuur afmaken om zeker te zijn dat t niet longontsteking is. Blijkbaar weten ze dat nou ineens niet zeker, terwijl de donkere vlekken op de rontgen duidelijk zat waren. Vreemd. Ben benieuwd hoe het gaat vrijdag (als ik zo ziek blijf, maar dat denk ik niet, is nog zo lang).
Ik zou eigenlijk contact moeten zoeken maar ik heb gewoon de energie niet om me actief en assertief op te stellen nu. Ben al lang blij dat de vervanger van mn huisarts t serieus neemt. Als de longontsteking weg is moet ik eigenlijk op zoek naar lotgenoten, alleen is mn spierziekte erg zeldzaam. Ik heb er wel op gegoogled maar ik vind alleen info over mn medicijnen. Ook wel mensen die het gebruiken maar die gebruiken het voor chronische vermoeidheid en dat is een heel andere ziekte (voor zover het een ziekte is). Ik ben geeneens moe dus ik zit niet zo op contact met die mensen te wachten. Ook zou ik idd mn huisarts aan moeten pakken, mn medisch dossier opeisen, ik ben er een tijd heel druk mee bezig geweest toen ik niet zo ziek was, en ik word er erg moedeloos van. Maar dankjewel voor de interesse hoor, ik krijg graag advies.quote:Op zondag 12 september 2004 23:05 schreef tonja het volgende:
Correspondeer je op internet met lotgenoten? Dat doe ik wel, en daar doe ik toch veel tips op.
De hh medici lijken vaak een betonnen plaat voor hun kop te hebben. Als je mondig bent kan je dat een hoop voordeel opleveren.
Naja, ik zal je wel niets nieuws vertellen. Advies kan ook overgedoseerd worden, en vervelend zijn.
nogmaals sterkte.
Dankjewel lieverdquote:Op zondag 12 september 2004 23:27 schreef GewoneMan het volgende:
er is trouwens een homeopatisch middel die heel goed zou kunnen helpen...
officieel is het tegen de griep (dat is toch gerelateerd aan longontsteking? alleen is een longontsteking erger) een vriend van me heeft het gebruik (voor de griep) en voelde zich HEEL snel een stuk beter. of je er baat bij zou kunnen hebben kan ik niet met zekerheid zeggen maar het is de moeite waard om te informeren.
ik weet alleen niet meer hie het heet (ik dacht dat het met een C begon) en het zijn buisjes met korrels erin en hij heeft ze bij de D.A. gekocht voor +/- 8¤
nogmaals sterkte
edit:
het middel werkt ook tegen koorts enzo (dacht ik) maar je moet wel ff kijken of je het mag hebben ivm de andere medicijnen en die spierziekte...
enne as je wil kleppen mn MSN is (nog) online
Vriendje is net weg ja... Mis hem nu al. En ik lig ook in bed of in mn bedje op de bank... Ik heb een laptop met wifi en zo'n klein appartement dat ik alleen de stoel waar mn laptop op staat hoef bij te draaien om er bij te kunnen vanaf bed of bank. Tis wel handig, als ik steeds zou moeten bellen met mn vrienden zou echt vervelend zijn met keelpijn en hoesten enzo. En het biedt wat afleiding, lig grootste deel van de tijd maar wat in mn eentje te liggen en TV wordt ook vervelend na een tijd (weer madonnaquote:Op zondag 12 september 2004 23:47 schreef MaRySe het volgende:
Toen ik longontsteking had MOEST ik in bed liggen en mocht ik er niet uit todat ik beter was?
Heel veel beterschap! Ik weet hoe kut het is om longontsteking te hebben,ongesteld te zijn :')
Ik vind je eigenlijk wel heel zielig maar gelukkig is je vriendje er!
Eh.. Was
ut mag dan een kutfoto wezen die kat isquote:Op maandag 13 september 2004 09:07 schreef dafjedaf het volgende:
Een nieuwe kutdag, een nieuwe kutkwaliteit foto van mn katje
[afbeelding]
is dat altijd zo of alleen nou je ziek bentquote:Op maandag 13 september 2004 12:38 schreef dafjedaf het volgende:
En ik heb geen neus en mn haar is paars! Aaaahh!!!
Normaal is het lichtbruinquote:Op maandag 13 september 2004 12:45 schreef dolle_hond het volgende:
is dat altijd zo of alleen nou je ziek bent
Ik heb lepraquote:Op maandag 13 september 2004 13:07 schreef Golf het volgende:
Je neus is weg.![]()
Nee niet echt... Ik ben nog steeds hartstikke ziek en nu verveel ik me ook nog, alleen thuis de hele dag... Bahquote:Op maandag 13 september 2004 15:21 schreef DIA het volgende:
Gaat t alweer beter dafje![]()
geef me je adres maar kom ik een bakkie koffie halenquote:Op maandag 13 september 2004 17:40 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Nee niet echt... Ik ben nog steeds hartstikke ziek en nu verveel ik me ook nog, alleen thuis de hele dag... Bah![]()
Je kunt beter voorstellen dat bakkie koffie voor d'r te zetten!quote:Op maandag 13 september 2004 22:55 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
geef me je adres maar kom ik een bakkie koffie halen![]()
Volhouden, volhoudenquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:57 schreef dafjedaf het volgende:
Ben dr weer! Heb het idee dat het wat beter gaat, kijken of dat aanhoudt vandaag...
Jullie zijn lief![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:44 schreef Xortes het volgende:
Hey dafjedaf,
Nu zijn we allebei ziek... hehe kunnen we tegen elkaar ouwehoeren op msn, kheb vrijBeterschap he...
Die waarvan ik geen woord verstaan heb omdat ik er steeds door heen hoesttequote:Op vrijdag 17 september 2004 11:06 schreef Zwansen het volgende:
Welke lingo aflevering vond je het leukste van de afgelopen weken?
wilde gok... omdat het niet lukt?quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:17 schreef Zwansen het volgende:
Waarom slaap je niet iets langer?
pieieieieieieieieieiep!quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:17 schreef Zwansen het volgende:
Waarom slaap je niet iets langer?
Damn das irritant ja..quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:23 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
pieieieieieieieieieiep!
truste![]()
![]()
thee met honing en of honig drop zou mischien wat kunnen verlichtenquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:04 schreef dafjedaf het volgende:
Ja, merk geen verbetering maar in ieder geval zijn er weer wat uren om...
Ooohw, ur cutequote:Op vrijdag 17 september 2004 23:08 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vind het erg vervelend voor je dafjedaf. Ik hoop dat je snel weer opknapt. Beterschap gewenst van deze duif.
ik vond um errug onduidelijkquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:03 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ooohw, ur cute![]()
Heej en heb je gezien? Een foto! Just what you always wanted! Wat vind je?![]()
Anders had ik m natuurlijk ook niet gepost he, blondjequote:Op zaterdag 18 september 2004 00:05 schreef GewoneMan het volgende:
ik vond um errug onduidelijk![]()
Zo kan ik ook zijn, Daphnequote:Op zaterdag 18 september 2004 00:03 schreef dafjedaf het volgende:
Ooohw, ur cute![]()
Zoals GewoneMan ook zegt, het is vrij onduidelijk. Overbelichting vanuit het raam ofzo? Je hebt iig wel heel mooi haarquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:03 schreef dafjedaf het volgende:
Heej en heb je gezien? Een foto! Just what you always wanted! Wat vind je?![]()
Ja tuurlijk jongen. Eerst mij zoenen maar wel zo dat het onduidelijk is naar wie je het richt, zodat je altijd nog terug kunt krabbelen. Zwansen, ben je ons MSN gesprek van twee dagen geleden vergeten ofzo? Je weet wel, die met die openbaringen van jou.quote:Op zaterdag 18 september 2004 02:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
wat jij wil homo!
quote:Op zondag 12 september 2004 07:30 schreef dafjedaf het volgende:
En waag het eens dit topic te lezen en niet te reageren! Hufters!
quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:20 schreef dafjedaf het volgende:
begin je nou weer?
![]()
Neej hoor, heeft niks met jou persoonlijk te maken, maar ik heb een spierziekte, longontsteking en ik ben ongesteld, en ik zie een beetje op tegen de hele dag hier in mn eentje zitten, snap je?
Ja lekker, sterker nog, de fluitketel begint hier net te fluiten. In gedachten drink ik dan straks met jou samen een kopje thee.quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:24 schreef dafjedaf het volgende:
Je bent lief hoor Duifook een kopje thee?
Mijn moeder is een krengquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:18 schreef FuifDuif het volgende:
Trouwens even op je OP terugkomende. Is het echt zo dat nota bene je moeder iets van je verlangt terwijl je nu met een longontsteking zit (iets wat toch niet bepaald een kleinigheid is)? Is dat de normale gang van zaken bij jullie, wat natuurlijk gewoon kan en verder niets mis mee is. Alleen ik ken het niet.
die vraag kan ik je ook wel beantwoorden, neequote:Op zaterdag 18 september 2004 15:58 schreef FuifDuif het volgende:
Oke dafjedaf, dus jij vindt het zelf niet prettig dat je moeder zo is. Dan is het wel vervelend inderdaad. Maar dafjedaf, zit je wel eens op MSN?
hoe kom ik daaraan?quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:23 schreef dafjedaf het volgende:
Jewel, alleen hebben jullie mn msn adres voor vrienden niet
Kun je niet beter gewoon alleen je vrienden toelaten op 1 MSN adres? Ik vind het zo omslachtig om 2 adressen te gebruiken, 1 voor vrienden en 1 voor andere ondefinieerbare levensvormen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:23 schreef dafjedaf het volgende:
Jewel, alleen hebben jullie mn msn adres voor vrienden niet
Dus je bent de deur uitgeweest?quote:Op maandag 20 september 2004 01:08 schreef dafjedaf het volgende:
Vandaag heb ik via V&A een nintendo 64 gekocht en me in Zelda verdiept![]()
kben al best ver!
Geen beter medicijn tegen ziek zijn dan lekker computergames spelenquote:Op maandag 20 september 2004 01:08 schreef dafjedaf het volgende:
Vandaag heb ik via V&A een nintendo 64 gekocht en me in Zelda verdiept![]()
kben al best ver!
Dan doe je toch alleen de afwas!quote:Op maandag 20 september 2004 11:11 schreef dafjedaf het volgende:
afwas
Mwah, ik zou alleen de glazen omspoelen die je nodig hebt. Rest van de zut gewoon laten staan / liggen. Had 'ie maar niet moeten beloven om 't allemaal voor je te doenquote:Op maandag 20 september 2004 12:02 schreef Golf het volgende:
[..]
Dan doe je toch alleen de afwas!![]()
Ja, ben nou aan het rondwandelen met een potje met een vis er inquote:Op maandag 20 september 2004 12:47 schreef Zwansen het volgende:
Welke Zelda? Ocarina of Time?
Ik heb em al uitgespeeld!quote:Op maandag 20 september 2004 14:09 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja, ben nou aan het rondwandelen met een potje met een vis er in
En vriendje heeft spijt en komt vanavond na zn werk alsnog helpende lieverd
Weet iemand hoe ik op dat stomme paard moet klimmen? Ik loop me helemaal de pleuris zo!! Ik heb al een liedje leren fluiten voor die stomme knol maar ik kan er niet op klimmen ofzo
quote:Op maandag 20 september 2004 14:12 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij moet je eerst groot zijn ofzo voordat je erop kan?
zij zijn groot en ik is klein en het is niet eerlijkquote:Op maandag 20 september 2004 16:52 schreef dafjedaf het volgende:
Ze wil geen zwaard aannemen![]()
En trouwens in het intro filmpje zit ik WEL op dat paard en daar ben ik ook nog gewoon klein!!!!
neej hij wil de wei niet uit, de hoerquote:Op maandag 20 september 2004 17:49 schreef Vanderdonk het volgende:
whahaha tis wat met dat paard he. Is het je gevolgt? Dan vind het je vast wel lief.
cavelerie is ookquote:Op maandag 20 september 2004 18:40 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
neej hij wil de wei niet uit, de hoer
ja idd...quote:Op dinsdag 21 september 2004 01:25 schreef FuifDuif het volgende:
Probeer het met een Bijbel. Alle creaties Gods komen in beweging door Zijn Woord.
Uit angst omdat het Woord jouw slechte daden in het leven gaat Veroordelen?quote:Op dinsdag 21 september 2004 01:52 schreef GewoneMan het volgende:
ja idd...
ik ren dan hard de andere kant op![]()
jaquote:Op dinsdag 21 september 2004 01:53 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Uit angst omdat het Woord jouw slechte daden in het leven gaat Veroordelen?
Dus toch?quote:Op dinsdag 21 september 2004 01:53 schreef GewoneMan het volgende:
ja![]()
Ja dafje, hoe is het nu met ons roosje?quote:Op dinsdag 21 september 2004 01:53 schreef GewoneMan het volgende:
nu weer ontopic:
dafje hoe gaat het nu ???
Ik heb er een blaasontsteking bij gekregenquote:Op dinsdag 21 september 2004 01:54 schreef FuifDuif het volgende:
Ja dafje, hoe is het nu met ons roosje?
Wat zei ik je!quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:53 schreef dafjedaf het volgende:
Ik heb wel die klote octopus zn ass gekickt trouwens, en nu ben ik gegroeid en mag ik op mn paard rijden... Ga m zo maar s ophalen.
ik mag nog steeds niet op mn paardquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:10 schreef Zwansen het volgende:
Wat zei ik je!
moet je niet een zadel hebben ofzoquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:57 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
ik mag nog steeds niet op mn paard
ze hebben geroken dat je blaasontsteking hebt en nemen je tegen jezelf in bescherming?quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:57 schreef dafjedaf het volgende:
ik mag nog steeds niet op mn paard
Ik mag er wel op rijden maar alleen binnen de manege, maar ik weet zeker dat je m uiteindelijk gewoon buiten de manege meeneemt... Ik weet alleen niet hoe.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:11 schreef GewoneMan het volgende:
moet je niet een zadel hebben ofzoik ken het hele spel niet hoor dus ik roep maar wat...
LOLquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:15 schreef kleinmeiske het volgende:
ze hebben geroken dat je blaasontsteking hebt en nemen je tegen jezelf in bescherming?
Spring eens over het hek heen!quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:26 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik mag er wel op rijden maar alleen binnen de manege, maar ik weet zeker dat je m uiteindelijk gewoon buiten de manege meeneemt... Ik weet alleen niet hoe.
TV kijken, film opzetten, lezen, slapen of natuurlijk fokkenquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:04 schreef dafjedaf het volgende:
Neej heb nog steeds geen paard... Dr zegt nou iemand dat je die gast van de manege aan moet spreken tijdens de minuut paardrijden die je hebt gekocht en dan een race moet winnen twee keer. Hm.
Ik zou nu eigenlijk niet meer moeten computeren / typen, heb vette spierpijn inmiddels, maar ik weet echt niet wat ik anders moet doen...
ja je speelt ook spelletjes terwijl je last hebt van je spierenquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:08 schreef dafjedaf het volgende:
hoe kan ik nou fokken of msnen zonder te typen dan, dumbo
Ik wil haar dan wel even masseren hoor.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:18 schreef Vanderdonk het volgende:
Is ze dadelijk genezen van de longontsteking, heeft ze zware RSI
Foei!!! Geen gevoos voor het huwelijk!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik wil haar dan wel even masseren hoor.
Huwelijk??quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Foei!!! Geen gevoos voor het huwelijk!!![]()
Ligt er aan wat ik van hem vind op t moment dat ie het vraagt he?quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:47 schreef FuifDuif het volgende:
Dafjedaf, stel je nu voor dat Tagnar (waar is hij eigenlijk, ik zie hem niet vaak meer online) jou ooit ten huwelijk vraagt. Zeg je dan ja?
Dus als het moment volgens jouw redenering niet klopt, dan doe je het niet, maar 2 seconden later eventueel net zo makkelijk wel?quote:Op woensdag 22 september 2004 00:03 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ligt er aan wat ik van hem vind op t moment dat ie het vraagt he?
Ik heb zelf totaal geen behoefte aan trouwen, maar als ik bijv. kinderen krijg ofzo, misschien doe ik t dan wel afhankelijk van hoe dat dan zit met de wet enzo, erfenis en voogdij etc. Anders komen die hummeltjes wellicht bij mn moeder terecht, dan trouw ik liever.
ALS je trouwt lekker opstandig in een zwarte jurk ofzoquote:Op woensdag 22 september 2004 11:47 schreef dafjedaf het volgende:
Ik bedoelde dat of Ik met Tagnar zou trouwen als ie het over een paar jaar zou vragen, afhankelijk is van of ik dan van hem hou en denk dat heel lang te blijven doen enzo. Hoe ik daar op dat moment over denk als het ware. Lijkt me niet zo'n vreemde reden op zich?
En ik geef gewoon niks om een huwelijk, maar als mn vriend dat graag zou willen en ik denk kinderen te gaan krijgen, dan is het wel slim, en ik heb er ook niet echt iets tegen. Het idee van een lelijke witte jurk en vieze opzichtige taart windt me niet zo op.
Ik denk dat in mijn geval wit meer opstandig zou zijnquote:Op woensdag 22 september 2004 12:38 schreef GewoneMan het volgende:
ALS je trouwt lekker opstandig in een zwarte jurk ofzo![]()
gestreept wit/zwart met een nr eropquote:Op woensdag 22 september 2004 13:08 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik denk dat in mijn geval wit meer opstandig zou zijn
Whahaha ja wit en symboliek voor maagdelijkheid toch? En dan trouwen als je kinderen verwacht?quote:Op woensdag 22 september 2004 13:08 schreef dafjedaf het volgende:
Ik denk dat in mijn geval wit meer opstandig zou zijn
strak zwart fluwelen pak, witte BH er onderquote:Op woensdag 22 september 2004 13:15 schreef GewoneMan het volgende:
gestreept wit/zwart met een nr eropis dat wat??????
wel fotos posten dan hequote:Op woensdag 22 september 2004 14:04 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
strak zwart fluwelen pak, witte BH er onder
madonna look, helemaal hip
jeetje zit je niet mee zeg, heb je wel hulp en steun van mensen om je heen ? ***knuf geeft***quote:Op maandag 27 september 2004 10:49 schreef dafjedaf het volgende:
Ben idd weer ziek geworden, nu weer wat beter aan het worden... *zucht* Hoop dat ik deze week eens naar college kan, ik loop veel te veel achter zo
thnxquote:Op maandag 27 september 2004 11:54 schreef GewoneMan het volgende:
jeetje zit je niet mee zeg, heb je wel hulp en steun van mensen om je heen ? ***knuf geeft***
Nou ik heb nu geen koorts meer, dus het hoeft niet meer denk ikquote:Op maandag 27 september 2004 12:58 schreef GewoneMan het volgende:
heb je al geinformeerd bij de DA naar dat homeopatische middel dat ik aangaf ??? dat spul heeft zo goed als geen bijwerking 100% homeopatisch en het werkt echt super snel en goed!
Ja 5 delen en een bonusverhaalquote:Op maandag 27 september 2004 21:25 schreef ioko het volgende:
Maar met zo'n leuk leesboek moet je toch een aardig eind kunnen komen. (Heb je alle delen in 1?).
Oh zeker. Wat raad je me aan, ontgiftenderwijs?quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:51 schreef patty het volgende:
Vormt dit een grote bellemmering voor je missie?
deze snap ik niet. waarom ging je niet gewoon verder fietsen? en waarom kun je niet met niet-trillende spieren afstappen?quote:Op woensdag 29 september 2004 09:35 schreef dafjedaf het volgende:
Op de fiets naar huis begonnen mn spieren ineens te trillen, dus ik rem af, maar voor ik ook maar af kon stappen hielden ze er al mee op en flikker ik dus met fiets en al op straat.
Als ze gaan trillen duurt het meestal niet lang voordat ze verlammen, en dat heb ik liever niet als ik net met volle snelheid aan het oversteken ben. Tweede deel van je vraag vat ik niet helemaal, ik kan gewoon van mijn fiets afstappen als ik er geen last van heb?quote:Op woensdag 29 september 2004 09:50 schreef dolle_hond het volgende:
deze snap ik niet. waarom ging je niet gewoon verder fietsen? en waarom kun je niet met niet-trillende spieren afstappen?
Oh zo, ja sorry, das voor mij zo logisch...quote:Op woensdag 29 september 2004 09:57 schreef dolle_hond het volgende:
nee, ik snap het nou wel. je was verlamd toen je viel, dat was niet helemaal duidelijk
Hoezo?quote:Op woensdag 29 september 2004 10:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Tijd voor een shopje naar Onzin voor dit topic?
Thnx!!quote:Op woensdag 29 september 2004 14:14 schreef kleinmeiske het volgende:
Het zit je ook niet mee, hè! kleinmeiske geeft dafjedaf weer een enorme hug!
Zeker wel!! Desnoods bouw ik een char met longontsteking en own ik iedereen met double through bacillenquote:Op woensdag 29 september 2004 14:29 schreef Xortes het volgende:
Hopelijk ben je snel weer beterder zodat ik je nog zie over 3 weekjes
ga jij lekker naar onzin, maar laat dafjedaf maar mooi hierquote:Op woensdag 29 september 2004 10:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Tijd voor een shopje naar Onzin voor dit topic?
Jaaaaquote:Op woensdag 29 september 2004 15:08 schreef GewoneMan het volgende:
verzorgd taggy je nog wel goed ?
in de zin van samenwonen ???quote:Op woensdag 29 september 2004 15:14 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Hij komt vaak doordeweeks, gaat de wekker om 5:55, niet normaal man... Gelukkig komt ie over een paar maanden waarschijnlijk ook naar het prachtige enschede![]()
Neeeequote:Op woensdag 29 september 2004 15:21 schreef GewoneMan het volgende:
in de zin van samenwonen ???
Je leest iig een erg goed boek, hoewel ze steeds minder leuk worden. De eerste drie delen zijn geniaal maar daarna neemt het afquote:Op maandag 27 september 2004 12:28 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
thnx![]()
Ja mn vriendje helpt heel lief, maar mn vader is op vakantie en mn moeder... Tja die is wie ze is he... Dus ik heb eigenlijk alleen hulp van mn vriendje en die heeft natuurlijk ook niet altijd zin om na een week hard werken een heel huishouden te doen. Maar nu ik niet meer zo veel koorts heb kan ik ook wel weer wat zelf, ben alleen nog vrij zwak dus als ik gekookt heb en gegeten ga ik daarna weer liggen, anders red ik het niet. Morgen ga ik weer naar de dokter voor controle.
Verveel me nu niet meer gelukkig, mn studieboek is er dus ik zit nu bij te lezen (eigenlijk verveel ik me daardoor kapot want het boek is saai, maar iig nuttig in a way) en mn leesboek wat ik bestelt had is er ook (the ultimate hitchhiker's guide to the galaxy) en vriendje heeft wat computerspelletjes meegenomen voor me![]()
Slapen gaat nog steeds erg moeilijk, ik heb nu een homeopathisch spulletje waar je van in slaap zou moeten vallen. Ik lig dan nog steeds wakker maar ik word er wel minder helder van dus het is minder vervelend om wakker te liggen. Vannacht heb ik wel lang geslapen, dus ik hoop dat als straks mn spierpillen wat beter gaan werken dat ik dan de afwas kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |