Je zult wel een zwaar hoofd hebben, met al die dikke kampers in gedachte.quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:45 schreef knowall het volgende:
Mensen in de bus zijn meestal 'kampachtig'
En mensen in de trein meestal 'studentachtig' of 'schooier/gothic-achtig'
Wie deelt deze mening?
Ik prefereer trouwens de mensen in trein![]()
Mensen in de bus zijn van die stinkende, goudgeel-haar-hebbende, aan-1-stuk-door-rokende, dikke, lelijke eikels/trutten
TS heeft geen keusquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:49 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
TS zit in allebei.
Net als heel veel andere mensen in bussen en treinen?quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:50 schreef knowall het volgende:
TS heeft geen keus![]()
Maar dan mag ik me toch nog wel aan ze ergeren?quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:51 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Net als heel veel andere mensen in bussen en treinen?
Dit is toch de Klaagbaak?quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:52 schreef KreKkeR het volgende:
Nee ik deel deze mening niet. Wat een ongelofelijk onzin-topic![]()
Nee, ga maar met de ogen dicht in de bus zitten.quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:52 schreef knowall het volgende:
[..]
Maar dan mag ik me toch nog wel aan ze ergeren?![]()
maar maar maar ... dan weet ik toch niet wanneer ik bij de goede halte ben?quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:54 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Nee, ga maar met de ogen dicht in de bus zitten.
Maar tis gewoon onzin...quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:54 schreef knowall het volgende:
[..]
Dit is toch de Klaagbaak?
Laat mij klagen dan!
Ik erger me al zo lang hieraan!
Zo kan ik eindelijk mijn ergernissen ergens kwijt!
OV is oke! (het rijmtquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:56 schreef Robertje het volgende:
Klote OV
Open je er een topic overquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:56 schreef knowall het volgende:
[..]
maar maar maar ... dan weet ik toch niet wanneer ik bij de goede halte ben?
Hij is waarschijnlijk van de categorie: Asociale ouwe gore zeikerds die een hekel heeft aan anderen,....quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:48 schreef dafjedaf het volgende:
Jij zit blijkbaar ook in die bus?
Ben niet asociaal. Ben niet oud. Ben niet goor. Over dat zeikerd valt nog wel te praten :')quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:59 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk van de categorie: Asociale ouwe gore zeikerds die een hekel heeft aan anderen,.... :')
Maar de mensen in de bus voldoen dus wel aan de eisen: stinkend, goudgeel-haar-hebbende, aan 1-stuk-door-rokende (dus ook in de bus), dik, lelijk, eikels en/of snollen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:45 schreef knowall het volgende:
Mensen in de bus zijn meestal 'kampachtig'
En mensen in de trein meestal 'studentachtig' of 'schooier/gothic-achtig'
Wie deelt deze mening?
Ik prefereer trouwens de mensen in trein![]()
Mensen in de bus zijn van die stinkende, goudgeel-haar-hebbende, aan-1-stuk-door-rokende, dikke, lelijke eikels/trutten
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:07 schreef hyperfuzz het volgende:
En als je in allebei zit ben je homo![]()
Te schokkendquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:03 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Maar de mensen in de bus voldoen dus wel aan de eisen: stinkend, goudgeel-haar-hebbende, aan 1-stuk-door-rokende (dus ook in de bus), dik, lelijk, eikels en/of snollen.
Heb je een foto van de bus die jij rijdt>
Sinds hyperfuzz het gezegd heeftquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:08 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Sinds wanneer?
Anders kom je het met eigen je eigen ogen bekijkenquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:10 schreef vdo28 het volgende:
Slappe reactie![]()
![]()
kuch zukkel kuch
Neem maar een foto...quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:11 schreef knowall het volgende:
[..]
Anders kom je het met eigen je eigen ogen bekijken
Ik loop alweer achterquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:10 schreef knowall het volgende:
[..]
Sinds hyperfuzz het gezegd heeft![]()
Ach het is me toch watquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:15 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Ik loop alweer achter
quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:20 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Aangezien niemand het nog heeft gedaan:;;
Vieze k*nk*r NS! Ze kunnen ook niets![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:30 schreef Moja het volgende:
wat een dom topic, hoezo ik zoek overal wat achter![]()
Dream onquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:32 schreef p-etr-a het volgende:
In de bus zitten exact dezelfde mensen als in de trein.
gelukkig nietquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:31 schreef knowall het volgende:
[..]
![]()
Heb ik jou vandaag niet in de bus gezien?![]()
...quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:55 schreef SouthernSun het volgende:
ik heb de afgelopen 2 jaar in beide gereist
met de bus naar t station, met de trein naar heerlen en weer met de bus naar school
Van mij mag je je lekker ergeren als je dat wilt. Alleen jouw generalisatie raakt kant noch wal. Misschien dat het opgaat voor dat stukje dat jij in de bus of trein zit, maar dat zal eerder te maken hebben met het stuk waar jij instapt en met de betreffende route.quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:52 schreef knowall het volgende:
[..]
Maar dan mag ik me toch nog wel aan ze ergeren?![]()
Of je bent 16...quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:17 schreef MartinusMagnus het volgende:
Het hele OV zit vol kneuzen en logisch ook: normale geslaagde mensen hebben een baan, geld en dus een auto!
of studentquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:38 schreef classpc het volgende:
[..]
Of je bent 16...
Jij staat graag in de file?quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:17 schreef MartinusMagnus het volgende:
Het hele OV zit vol kneuzen en logisch ook: normale geslaagde mensen hebben een baan, geld en dus een auto!
Mensen die in een bus tegen je aan gaan zitten pratenquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:09 schreef jpzegthallo het volgende:
Met mensen in de bus is het gezelliger praten.
Treinmensen
Jij bent toch niet zo'n contactgestoord pubertje met de muziek zo hard dat hij niet hoort wanneer iemand vraagt of hij er even langs mag, of wanneer de buschauffeur omroept of de muziek wat zachter kan?quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:53 schreef knowall het volgende:
[..]
Mensen die in een bus tegen je aan gaan zitten praten![]()
discman/mp3speler![]()
Van hier naar universiteit tilburg is het 2,5-3 uur met OV, en 45 minuten met de auto.quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij staat graag in de file?
Jij was zeker op je 16e al klaar met je HBO opleiding?quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:17 schreef MartinusMagnus het volgende:
Nee ik ben 21 en een studentje met OVquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:28 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Jij was zeker op je 16e al klaar met je HBO opleiding?
roken mag niet in de busquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:45 schreef knowall het volgende:
*knip*
Tja, hier hangt het helemaal af van het tijdstip.quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:13 schreef Sessy het volgende:
[..]
Van hier naar universiteit tilburg is het 2,5-3 uur met OV, en 45 minuten met de auto.
*sessy binnenkort voor rijbewijs lessen gaat*
Ik heb het over de piekuren.quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:01 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Tja, hier hangt het helemaal af van het tijdstip.
Met OV ben ik binnen 30 - 45 min @ Uni, terwijl ik er met de auto, afhankelijk van het tijdstip 20 a 60 min over doe, puur om er te komen. Daar komt bij dat ik met de auto op de plaats van bestemming aangekomen vaak ook nog minstens 10 min kwijt ben aan het zoeken naar een parkeerplaats. En niet te vergeten betaal je daar ook een kapitaal aan parkeergeld. Ik geloof zo'n 4 euro per uur.
Tja, Nieuwmarkt en omgeving he, echt hartje hartje Amsterdam.
Als je daar met de auto rijdt kom je altijd wel MINSTENS 1 (vracht)auto/bestelbus tegen die de straat waar jij doorheen moetminstens 5 min blokkeert omdat hij moet laden en/of lossen. Erg frustrerend, zeker als je even vlug voor een bepaalde tijd iets moet inleveren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |