Ze bereidde dus Ierse gerechten.quote:Paradinges schreef:
Amerikaans was zij al recht, pionieren deed zij hooguit op haar vakgebied. Bovendien, waar een wil is, is een pad.
Of zij gegymniasieerd heeft, durf ik u niet te zeggen, hooguit durf ik te stellen dat zij kon doen wat zij deed zonder ooit klassieke talen te hebben gekend. In combinatie met uw opmerking over haar niet-verkamptheid lijkt me dat voldoende aanwijzing.
Ha du_kequote:Op vrijdag 10 september 2004 11:55 schreef du_ke het volgende:
Mevrouw was creatief? Dit in de zin dat ze schilderde of versjes schreef?
Deze dame toch niet, heer 'ius, zij was meer van de klassieke soort.quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:48 schreef Gellius het volgende:
Ik hou eigenlijk niet van vrouwen die aan beeldende kunst doen. Die zijn vaak zo los en vrij en helemaal niet bleek en verzenuwd.
Ach, fuck the spelling, zeg je altijd maar.quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:43 schreef OllieA het volgende:
wordt ik
Nou én?quote:Op zaterdag 11 september 2004 01:08 schreef Gajus het volgende:
De kleding (zoals dat smalle stropdasje) dateert uit de periode 1965 ą 1970.
De jongeman oogt van de leeftijd 20 ą 25 jaar.
Dus geboren in de periode 1940 ą 1950.
Hahahahaha.quote:Op zaterdag 11 september 2004 01:15 schreef ComComMer het volgende:
Het is een eierwekker.... Ik weet het nog heel goed... in het jaar 1868 bestonden er in de diverse hotels langs de Engelse kust daadwerkelijk eierenwekkers. Deze personen konden heel goed tot 300 tellen. Dit is noodzakelijk om de 5 minuten-grens goed in te kunnen schatten. Sommigen echter deden dit te langzaam en moesten de hardgekookte eieren weer worden gebruikt in de sla van de volgende ochtend. Maar er waren er ook die het nauwkeuriger konden dan de klok zelf! Vanwege het hoogteverschil heeft de klok niet of nauwelijks effect op de effectiviteit van de 5 minuten. Maar op grotere hoogten wisten de eierenwekkers toch de 300 tellen in 5 minuten te volbrengen. Het wereldrecord van vijf minuten tellen staat overigens op 4 minuten en 60 seconden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |