abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21856390
Wij zoeken deze dame, Amerikaans niet-gymnasiummeisje dat hooguit pionierde op haar vakgebied en geen paden vond. Er schijnt een link met pyl te zijn

Slaapt winter
en zomer
pi_21856416
quote:
Paradinges schreef:
Amerikaans was zij al recht, pionieren deed zij hooguit op haar vakgebied. Bovendien, waar een wil is, is een pad.

Of zij gegymniasieerd heeft, durf ik u niet te zeggen, hooguit durf ik te stellen dat zij kon doen wat zij deed zonder ooit klassieke talen te hebben gekend. In combinatie met uw opmerking over haar niet-verkamptheid lijkt me dat voldoende aanwijzing.
Ze bereidde dus Ierse gerechten.
pi_21856513
Uit pure vooorzichtigheid mag ik niets uitsluiten heeer beeer, maaar het zou mij hooogst verbazen. Mevrouw was regelmatig bezoeker van Frankrijk en Italiė en zal uit dien hooofde op de hooogte geweeest zijn van de exquise geneugten van de gastronomie. Dat maaakt enige affiniteit met de Ierse keuken hooogst onwaaarschijnlijk, denkt u oook niet?
Slaapt winter
en zomer
pi_21856574
Mevrouw was creatief? Dit in de zin dat ze schilderde of versjes schreef?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_21856660
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 11:55 schreef du_ke het volgende:
Mevrouw was creatief? Dit in de zin dat ze schilderde of versjes schreef?
Ha du_ke

Creatief was mevrouw. Van versjes hield zij zich verre, maar met beeldende kunst heeft zij zich wel degelijk ingelaten. Daarbij was overigens het penseel slechts een van haar instrumenten. Wij (en vooral pyl ) kennen haar vooral vanwege een andere creatieve uitingsvorm.
Slaapt winter
en zomer
pi_21856752
Dag heer Parabola !

Mevrouw kleide of beeldhouwde erotisch getinte figuren ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_21856880
Mevrouw hiewde nogal beeld inderdaad. Maar erotisch? Zegt dat iets over heer pyl? Of over uw pyl-beeld ?

Enigweg, hoewel mevrouw's beelden nogal eens ongekleed op hun sokkel stonden, kunnen we hier toch nauwelijks spreken van erotische kunst.
Slaapt winter
en zomer
pi_21857661
Ik hou eigenlijk niet van vrouwen die aan beeldende kunst doen. Die zijn vaak zo los en vrij en helemaal niet bleek en verzenuwd.
pi_21858405
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 12:48 schreef Gellius het volgende:
Ik hou eigenlijk niet van vrouwen die aan beeldende kunst doen. Die zijn vaak zo los en vrij en helemaal niet bleek en verzenuwd.
Deze dame toch niet, heer 'ius, zij was meer van de klassieke soort.
Slaapt winter
en zomer
pi_21863495
Arme mevrouw nadat zij de aandacht verloor van de niet-gefocuste dagploeg wordt zij overgeleverd aan de nachtploeg Wat zeg ik? De weekendploeg

Eens zien wat er maandagochtend nog van haar over is
Slaapt winter
en zomer
pi_21865729
Maandagochtend is Janet Scudder al lang weer in de vergetelheid teruggezakt, 'rabola. Haar vijftien minuten roem in RJP opgebruikt, geraden alsof ze een makkie was. Snif.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_21865832
Even zo vrolijk is het treurig.
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 00:43 schreef OllieA het volgende:
wordt ik
Ach, fuck the spelling, zeg je altijd maar.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_21870263
Gotferdegotferdegotfer. Et cetera.

Batuwu, ik haat je. Diep en intens en zo.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_21872561
Ik zal niet nalaten het je de rest van je Fok-bestaan na te dragen. Gewoon, omdat je het waard bent.

Kijk nou, een plaatje:

pi_21872674
Frenologisch gezien moet dit een libertariėr zijn die nog bij zijn moeder woont en vindt dat iedereen best zijn eigen broek kan ophouden. De weke lippen doen daarnaast vermoeden dat hij eigenlijk acteur zou willen zijn, ą la Brando, maar zijn moeder vindt dat niet zo leuk. Dus is ie boekhouder geworden, en zit nu vast voor fraude.

Ben ik warm? Vast wel.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_21872873
Ik weet niets over 's mans politieke voorkeur, maar het is een verstandige kerel, dus dat libertariėrschap zit er dik in. In zekere zin is hij acteur geworden, maar geen boekhouder. Het is een nette vent, die het beste met iedereen voor heeft. Geen fraudeur dus.
pi_21873205
Dan moet het wel haast een politicus zijn, gegeven de wijkende haarlijn. En vast een Amerikaan. Een Wildersachtige menner?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_21873277
Die wijkende haarlijn is zijn zwakke punt. Geen politicus, wel Amerikaan, roept geen associaties met Wilders op.
pi_21873318
Ja, godverdomme, als het een kunstenaar is dan wil ik hem niet kennen hoor. Zo rancuneus ben ik dan wel weer.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_21873363
De kleding (zoals dat smalle stropdasje) dateert uit de periode 1965 ą 1970.
De jongeman oogt van de leeftijd 20 ą 25 jaar.
Dus geboren in de periode 1940 ą 1950.
pi_21873412
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 01:08 schreef Gajus het volgende:
De kleding (zoals dat smalle stropdasje) dateert uit de periode 1965 ą 1970.
De jongeman oogt van de leeftijd 20 ą 25 jaar.
Dus geboren in de periode 1940 ą 1950.
Nou én?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_21873416
Het is een eierwekker.... Ik weet het nog heel goed... in het jaar 1868 bestonden er in de diverse hotels langs de Engelse kust daadwerkelijk eierenwekkers. Deze personen konden heel goed tot 300 tellen. Dit is noodzakelijk om de 5 minuten-grens goed in te kunnen schatten. Sommigen echter deden dit te langzaam en moesten de hardgekookte eieren weer worden gebruikt in de sla van de volgende ochtend. Maar er waren er ook die het nauwkeuriger konden dan de klok zelf! Vanwege het hoogteverschil heeft de klok niet of nauwelijks effect op de effectiviteit van de 5 minuten. Maar op grotere hoogten wisten de eierenwekkers toch de 300 tellen in 5 minuten te volbrengen. Het wereldrecord van vijf minuten tellen staat overigens op 4 minuten en 60 seconden.
Ik kan het uitleggen...
pi_21873420
Dat klopt allemaal wel zo ongeveer. Het is een babyboomer en dus iemand die vindt dat er meer is dan alleen geld verdienen.

Dit gaat over Gajus' reactie.

[ Bericht 32% gewijzigd door Batuwu_Griekgriek op 11-09-2004 01:17:27 (De actualiteit haalde mij in. Zoals wel vaker.) ]
pi_21873443
Nelson Mandela?
Ik kan het uitleggen...
pi_21873448
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 01:15 schreef ComComMer het volgende:
Het is een eierwekker.... Ik weet het nog heel goed... in het jaar 1868 bestonden er in de diverse hotels langs de Engelse kust daadwerkelijk eierenwekkers. Deze personen konden heel goed tot 300 tellen. Dit is noodzakelijk om de 5 minuten-grens goed in te kunnen schatten. Sommigen echter deden dit te langzaam en moesten de hardgekookte eieren weer worden gebruikt in de sla van de volgende ochtend. Maar er waren er ook die het nauwkeuriger konden dan de klok zelf! Vanwege het hoogteverschil heeft de klok niet of nauwelijks effect op de effectiviteit van de 5 minuten. Maar op grotere hoogten wisten de eierenwekkers toch de 300 tellen in 5 minuten te volbrengen. Het wereldrecord van vijf minuten tellen staat overigens op 4 minuten en 60 seconden.
Hahahahaha.

Bij deze offreer ik u ene dode vogel.
And it's only the giving
That makes you
What you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')