quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:51 schreef hollander172 het volgende:
Degene die een topic sluit moet toch ook weer een nieuwe openen?Of werken we nu met een estafettesysteem?
Deze uitspraak ligt wel leuk in het verlengde van het gespreksonderwerp overigens.quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ik wou net zeggen; sluiten doen die vrouwen wel maar openen...
ow, ok? Vond het grappig dat Pep het nodig vond dat een man de topics opent en ik vond het eigenlijk wel nodig dat ik dat topic dan juist ging sluiten. Mocht hij weer een nieuwe openenquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:51 schreef hollander172 het volgende:
Degene die een topic sluit moet toch ook weer een nieuwe openen?Of werken we nu met een estafettesysteem?
Als het je nog eens lukt om een topic te sluitenquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ow, ok? Vond het grappig dat Pep het nodig vond dat een man de topics opent en ik vond het eigenlijk wel nodig dat ik dat topic dan juist ging sluiten. Mocht hij weer een nieuwe openenZal de volgende keer mijn plicht vervullen
![]()
Dat is even afwachten danquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Als het je nog eens lukt om een topic te sluiten
Jaaaaaah ...quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:59 schreef ZX9R het volgende:
Ola
Ik kan in een kroeg gaan werken in Suriname
Leuk vakantieadresje voor jullie?
Zelfkennis is mij niet vreemd.quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo traag als dikke stront ben je dus toch niet![]()
Zeker, we moeten de duikbrevetten nog gaan halen dus als je opschiet gaan we lekker mee.quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:59 schreef ZX9R het volgende:
Ola
Ik kan in een kroeg gaan werken in Suriname
Leuk vakantieadresje voor jullie?
quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:
hee OPM...... niet alleen in Turkije dachten ze dat je een Turk bent hoor![]()
ok, ik zal wat aardiger doen tegen een duitser als jijquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Zie je, net zo agressief als een turk
Ik heb mijn duikbrevet alquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:10 schreef hollander172 het volgende:
Zeker, we moeten de duikbrevetten nog gaan halen dus als je opschiet gaan we lekker mee.![]()
Lijkt me leuker om het daar te doen dan in Egypte zoals we van plan waren.
Ik duik zonder.quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:19 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb mijn duikbrevet al![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:10 schreef hollander172 het volgende:
..
quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Woehahaha... je hebt zojuist je eigen graf gegraven Pepijn
Nu zou je er voor altijd grappen over horen hier op Fok!
Neequote:Op vrijdag 10 september 2004 11:25 schreef ZX9R het volgende:
Arme Pep. Halve belg
Riet, hoe is het afgelopen met Nouk? Heb je d'r msn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |