abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21869120
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 21:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat is die gave old-timer die niet mee mocht naar de portretmeet omdat je last van je rug had? GAVE wagen en deze foto heb je vast niet zelf gemaakt
Of hij moet sneller dan z'n schaduw zijn!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 10 september 2004 @ 21:54:30 #52
35485 rique
with Canon, I can
pi_21869125
Er kwam net opeens een ideetje bij me opborrelen...hmmmm.....maar eens een nachtje over slapen en dan morgen maar eens wat uitwerken!

In mijn hoofd is het in iedergeval nu wel werk in uitvoering!
verslaafd aan de cirkelkwadratuur
pi_21869265
Saai he , zo'n wedstrijd zonder discussie

Ik kan geen fotos maken , heb spierpijn
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_21869306
Deze is echt werk in uitvoering, het is een WERKMIER, die bezig is met het 'melken' van bladluizen. Je kunt zien aan de bewegings-onscherpte van de voelsprieten dat hij dat ook echt aan het doen is:

Door die actie gaat de bladluis een melkachtige stof uitscheiden die de mieren weer voedsel gebruiken. Ze verdedigen hun 'vee' tegen andere mieren of rovers zoals lieveheersbeestjes.
...niet geschoten is altijd mis...
pi_21869344
Dat is ook een mooie foto , !
pi_21869401
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 22:01 schreef Ymke het volgende:
Saai he , zo'n wedstrijd zonder discussie

Ik kan geen fotos maken , heb spierpijn
ik niet hoor
maandag begin ik met dieet en volgens het schema ben ik binnen 16 weken samen met het sporten en het dieet 15 kilo afgevallen!! Sjonge jonge...dus tegen de kerst kan ik weer in maatje..ehm..36 ofzo? (hoezo overdreven hehe)

JOEHOEEOEOEOEEEE!!!!
(ik heb er nu al zin in!!!)

zo nu mogen jullie weer on-topic
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_21869461
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 22:07 schreef m-niki het volgende:

[..]

ik niet hoor
En toch zijn we goed bezig
pi_21870244
Ik heb er ook nog eentje

hoe parkeren we een F-16?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_21871347
Werken aan de buitenkant van mijn rijtuigje wordt soms afgewisseld met werken aan de binnenkant:

Bijzonderheid: De zwarte trommel (rechtsonder het midden van de foto, waar een slang vanaf naar linksboven loopt) is de rembekrachtiging!! We praten hier over 1969 !! Ik heb de motor al twee keer volledig uit elkaar gehad en weer in elkaar gekregen (zoals te zien is). De motor loopt als een zonnetje (top 170 km/uur) en dat is weer eens wat anders als computeren of fotograferen.
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 10 september 2004 @ 23:48:10 #60
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_21871719
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 22:07 schreef m-niki het volgende:

[..]

ik niet hoor
maandag begin ik met dieet en volgens het schema ben ik binnen 16 weken samen met het sporten en het dieet 15 kilo afgevallen!! Sjonge jonge...dus tegen de kerst kan ik weer in maatje..ehm..36 ofzo? (hoezo overdreven hehe)

JOEHOEEOEOEOEEEE!!!!
(ik heb er nu al zin in!!!)

zo nu mogen jullie weer on-topic
Als een splinter door de winter
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_21871919
He Ouwesok, je leeft nog. Het wordt binnenkort weer slecht weer, mooi moment om wat fotowerk af te maken of was jouw bijdrage aan het album al compleet? En je top 3??
pi_21871973
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 22:03 schreef Borelius het volgende:
Deze is echt werk in uitvoering, het is een WERKMIER, die bezig is met het 'melken' van bladluizen. Je kunt zien aan de bewegings-onscherpte van de voelsprieten dat hij dat ook echt aan het doen is:

[afbeelding]

Door die actie gaat de bladluis een melkachtige stof uitscheiden die de mieren weer voedsel gebruiken. Ze verdedigen hun 'vee' tegen andere mieren of rovers zoals lieveheersbeestjes.
Gaaf, lijkt een beetje op het idee waar ik mee zat; in Emmen de bladsnijdersmieren zien te vereeuwigen, maar helaas ik las ergens dat de koningin het opgegeven heeft wat tot gevolg heeft dat de hele kolonie de eeuwige werkvelden heeft opgezocht, erg jammer, die beestjes werkten zo hard dat je van het kijken ernaar al moe werd.

Tijdens het uitproberen van mijn 'nieuwe' lensenspul voor de OM10's rekening gehouden met het wedstrijdonderwerp:

werk in uitvoering door de 50mm
lijkt me duidelijk 2 x werken is dus 2 x 50 km/h: je mag vanaf hier dus 100km/h

werk in uitvoering 150mm:
de zon spiegelde erg mooi in het 50km bord, helaas komt dat er op de foto niet zo extreem uit

werk in uitvoering door de 28mm lens uit de losse hand

vanaf de zelfde plek maar dan nu met 2x teleconverter en 205mm op statief en gebruik van tijdsopname zodat door het klappen van de spiegel niet de hele handel staat te schudden.

Persoonlijk valt het me allemaal heel erg mee, de scans zijn niet super maar ben niet ontevreden over de lensjuns.
foto's zijn allemaal alleen beetje gepoetst en gefokresized
(alleen de laatste ook nog 2 graden recht gezet )
pi_21872436
Nette foto's Bowiefan. Die 2x teleconverter doet het lekker . Zo'n ding MOET ik ook hebben
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 11 september 2004 @ 00:22:07 #64
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_21872514
Werk in uitvoering moeten hier speciaal mensen op staan die iets doen of kan dat ook een machine zijn die an het werk is?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 11 september 2004 @ 00:32:22 #65
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_21872734
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 00:22 schreef Martijn_77 het volgende:
Werk in uitvoering moeten hier speciaal mensen op staan die iets doen of kan dat ook een machine zijn die an het werk is?
Als je de associatie 'werk in uitvoering' kunt maken ben je er al zo ongeveer uit.

Lukt het hierbij bijvoorbeeld een beetje ¿
pi_21872757
Thx P, je mag hem wel ff lenen op een volgende meet.
Je had ook in Doesburg moeten zijn, was genoeg te scoren voor de OM, gelukkig had ik Sok bij me (of was ik met hem mee ) kon die mooi aanwijzen wat interessant voor me was. Weet niet meer precies wat die concerter gekost heeft, maar het was nooit meer als 5 eur
eigenlijk was die 28mm het duurst, die was na afdingen 20 eur (reken ik de 50 mm ff niet mee, maar goed, daar zat voor 40 eur een komplete OM10 aanvast [sub] inclusief manueel adaptertje )

@Martijn: wat jij wil, je foto kan door iedereen beoordeeld worden, en ze kijken allemaal naar andere dingen. Zelf kijk ik meestal naar wat iemand met het onderwerp gedaan heeft. Maar ik moet wel het idee hebben dat het 'werk in uitvoering' is.
pi_21872788
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 00:33 schreef Bowiefan het volgende:
Thx P, je mag hem wel ff lenen op een volgende meet.
Je had ook in Doesburg moeten zijn, was genoeg te scoren voor de OM, gelukkig had ik Sok bij me (of was ik met hem mee ) kon die mooi aanwijzen wat interessant voor me was. Weet niet meer precies wat die concerter gekost heeft, maar het was nooit meer als 5 eur
eigenlijk was die 28mm het duurst, die was na afdingen 20 eur (reken ik de 50 mm ff niet mee, maar goed, daar zat voor 40 eur een komplete OM10 aanvast [sub] inclusief manueel adaptertje )
Grmbl . Volgende keer ga ik ook mee.

Ouwesok? Wanneer is de volgende beurs waar je naar toe gaat?
pi_21872916
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 00:32 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Als je de associatie 'werk in uitvoering' kunt maken ben je er al zo ongeveer uit.

[afbeelding]
Lukt het hierbij bijvoorbeeld een beetje ¿
krijg bij deze meneer meer het idee dat hij zijn metselmaatje net met de ambulance heeft zien afvoeren nadat die van 3 hoog van de steiger was gepleurd
pi_21873045
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 00:34 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Grmbl . Volgende keer ga ik ook mee.

Ouwesok? Wanneer is de volgende beurs waar je naar toe gaat?
Het was inderdaad wel goed scoren, ik was iets meer als 100 eur kwijt uiteindelijk en toen mijn ouweheer de tas met inhoud zag die ik daarvoor meezeulde kreeg die wel ff tranen in zijn ogen.
Hij heeft toendertijd de OM10 nieuw gekocht en de standaard 50mm lens omgeruild voor de tokina 75-150 met bijbetaling en dat was voor hem eigenlijk allemaal al een veel te grote investering.
Pa toverde nog ergens een orginele reclamefolder van de OM10 vandaan. erg leuk om te zien.
  zaterdag 11 september 2004 @ 03:04:18 #70
73096 Geminis
iedereenheeftrechtopéénmening
pi_21874789
Werk in uitvoering over werk nog uit te voeren...

Deze is gemaakt met sluitertijd van 5 sec. met indirect constant lampje en indirect flitsje, diafragma 22.
Ik denk dat ik deze ga inzenden. Wish me Luck!

De waarde van deze post kan fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_21874994
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 03:04 schreef Geminis het volgende:

Deze is gemaakt met sluitertijd van 5 sec. met indirect constant lampje en indirect flitsje, diafragma 22.

[afbeelding]
Jammer van de rechter bovenhoek, wel een leuke foto
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  zaterdag 11 september 2004 @ 03:26:03 #72
73096 Geminis
pi_21875025
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 03:21 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

Jammer van de rechter bovenhoek, wel een leuke foto
ja maar met een muis werk ik bijna altijd
De waarde van deze post kan fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_21875089

Kan ik deze inzenden?

Hier het eindresultaat van de val: http://fotoboek.fok.nl/userpics/92735_HPIM0721.jpg .

(gepland trouwens)

[ Bericht 1% gewijzigd door Sport_Life op 11-09-2004 03:43:45 ]
  zaterdag 11 september 2004 @ 03:37:53 #74
73096 Geminis
pi_21875112
Sport_Life eerst resizen naar 550 pixels s.v.p.
pi_21875166
oke
  zaterdag 11 september 2004 @ 03:59:13 #76
73096 Geminis
pi_21875277
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 03:43 schreef Sport_Life het volgende:
oke
gelukkig was het niet druk hier denk ik

Jammer dat je moeilijk kan zien wat er gebeurd op je foto, het ziet er wel indrukwekkend uit...
  FOK!fotograaf zaterdag 11 september 2004 @ 07:17:50 #77
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21875746
Sport_life, het verhaal achter dat ding ken ik, is op het nieuws geweest enzo.
en je mag zelf beslissen of je hem in wilt sturen.
zelf leg ik niet de connectie met "werk in uitvoering", maar dat ben ik
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21875880
quote:

[afbeelding]
Toffe foto . Het is idd alleen jammer van die rechterbovenhoek.

Iig kan ik nu een van mijn ideeen schrappen . Ik had een soortgelijk iets bedacht maar goed...misschien werk ik het alsnog uit
pi_21876033
@Martijn_77:
Op de volgende foto is niemand echt zichtbaar aan het werk, maar dat deze situatie toch duidelijk met werk in uitvoering heeft te maken, is bepaald geen moeilijke link:

Om over na te denken:
Weet iemand wat bij een dergelijke klus de taak van de hark is (ik wel, want het was een eigen klus) ??
pi_21876111
voor een goedkope douche? dat je een paar gaten in je nieuwe plafond maakt waar het water mooi doorheen kan stromen?
pi_21876194
quote:

[afbeelding]
Oh, ben jij die gozer die die dooien kan fotograferen...
pi_21876576
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 09:04 schreef Borelius het volgende:
@Martijn_77:
Op de volgende foto is niemand echt zichtbaar aan het werk, maar dat deze situatie toch duidelijk met werk in uitvoering heeft te maken, is bepaald geen moeilijke link:

[afbeelding]

Om over na te denken:
Weet iemand wat bij een dergelijke klus de taak van de hark is (ik wel, want het was een eigen klus) ??
een hark.... wat doe je op het dak met een hark.... ik zou het niet weten.
maar uw foto doet mij wel een lichtje branden....
houtsnippers.....

laatste Natuurparksessie ook en leuke werk-in-uitvoering photo gemaakt.
Het betreft hier een dierenrijk foto en ik denk dat ik hem in iedergeval voorlopig maar als wedstrijdfoto instuur

ouwesok.... you've got mail
pi_21876764
De foto met de hark is gemaakt in mijn achtertuin, direct achter het huis, daar heb ik een terras gemaakt van steiger-hout. Dat kun je mooi op hoogte maken met de vloer in de huiskamer, want eventueel overtollig regenwater stroomt wel weg tussen de planken. Dit was voor mijn vrouw de enige manier om met de rolstoel weer in de tuin te komen.

De ondergrond was zand, dat ik steeds eerst een beetje aanharkte, afdekte met worteldoek en dan weer op naar de volgende rij paaltjes.

Inmiddels is het terras een serre geworden, maar dit is weer een heel ander verhaal van WERK-IN-UITVOERING.
  zaterdag 11 september 2004 @ 11:35:52 #84
35485 rique
with Canon, I can
pi_21877460
quote:

[afbeelding]
Hee mijn idee, wat doe je!

verslaafd aan de cirkelkwadratuur
pi_21877587
Geminis! Je hebt bijna hetzelfde gedaan als ik... alleen had ik handen die typten op een toetsenbord..ik vond het niet zo mooi geworden bij mezelf... Bij jou vind ik het idee wel heel erg leuk, alleen de uitvoering is een beetje sobertjes...heel flets (maar goed, daar ben ik zelf niet aan gewend, misschien daarom dat ik het niet zo mooi vind ) en die muis in de hoek stoort wel, ook omdat ik niet goed kan zien dat het een muis is en wat de bedoeling ervan is...

sportlife: ik had je foto al in een ander topic gezien (waar ik het ook al vreemd vond dat ie daar stond nameljk in het mooie plekjes topic no offence verder hoor, je zal je redenen wel gehad hebben om het daarin te plaatsen) maar ook hier vind ik de foto niet echt op zijn plek. Voor mij is het totaal onduidelijk wat daar gebeurt, lijkt wel alsof de mast is omgewaaid door slecht weer (kan toch niet??), daarbij vind ik persoonlijk je foto niet echt mooi om naar te kijken..de lucht is heel grauw en er lijken wel regendruppels op je lens te zitten

EN ik meen me te herinneren uit het andere topic dat je deze foto niet zelf hebt gemaakt, maar je zus, toch? Voor deze wedstrijd mag je alleen foto's inleveren die jezelf hebt gemaakt...

Ouwesok: die foto vind ik errug mooi!! En zeker werk in uitvoering, want die man neemt gewoon pauze!! Ik zat hier ook aan te denken, maar dan alleen bv. die helm te laten zien of alleen een paar werkschoenen...maar dit hele plaatje vind ik ook subliem!!
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 11 september 2004 @ 11:50:34 #86
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_21877656
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 11:44 schreef m-niki het volgende:
Ouwesok: die foto vind ik errug mooi!! En zeker werk in uitvoering, want die man neemt gewoon pauze!! Ik zat hier ook aan te denken, maar dan alleen bv. die helm te laten zien of alleen een paar werkschoenen...maar dit hele plaatje vind ik ook subliem!!
Ik zal het aan mijn lieve wederhelft doorgeven, misschien wil ze ook een Fok!-accountzij had deze opname gemaakt
pi_21877665
De Nozema mast ofzo, en ik meen me ook te herinneren dat die foto door een zus gemaakt is wegens het weekend weg zijn

Na ik was gister aan het werk en hoorde hard claxoneren gevolg door een nogal doffe klap :S
Dus ik even kijken... en ja daar stond de bus.
Volgens mij was er verder niemand gewond alleen de buschauffeur was nogal over de rooie. Later nog een ambulance voor hem gekomen en kreeg ineens zo'n werk in uitvoering idee toen de politie agent de chauffeur koelte toe stond te wapperen.
Maar ja aangezien ik daar toch geen foto's van zou maken en alleen in de winkel sta dus niet eens wegkon....

Maar ja ik heb werkelijk nog 0,0 inspiratie...
pi_21880917
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 03:59 schreef Geminis het volgende:

[..]

gelukkig was het niet druk hier denk ik

Jammer dat je moeilijk kan zien wat er gebeurd op je foto, het ziet er wel indrukwekkend uit...
http://frontpage.fok.nl/nieuws/45468 .

En het was idd groot nieuws. Ik woon op n boerderij en die mast stond in ons weiland . (nu staat er nog 1 andere en de zendmast natuurlijk). Foto is dus gemaakt door me zus (ik was idd weekend weg) maar wel met mijn camera! . (HP photosmart 735). Foto is beetje wazig omdat het hard regende.

En of het nou werk in uitvoering is of niet, ik vind van wel. Namens me zus dan maar ! (kijkt hier ook af en toe )
  zaterdag 11 september 2004 @ 16:45:57 #89
73096 Geminis
pi_21882615
heyhey, bedankt voor de reakties, ik moet zeggen vond mijn foto vannacht ook mooier dan bij daglicht

Uhmm die rechterbovenhoek, hoe jammer ook, was bewust he. Ik vond de kleur een beetje eentonig dus zocht iets om dat even te doorbreken Ben weg, prettig weekend allemaal!
pi_21882622
Wat vinden jullie van deze foto's? Vallen die ook onder werk in uitvoering?

`

Tafel is best mooi geworden

[ Bericht 10% gewijzigd door stil op 11-09-2004 21:03:09 ]
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_21883308
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 16:46 schreef stil het volgende:
Wat vinden jullie van deze foto's? Vallen die ook onder werk in uitvoering?

[afbeelding]

[afbeelding]
toppie deze foto`s
pi_21883881
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 16:45 schreef Geminis het volgende:
heyhey, bedankt voor de reakties, ik moet zeggen vond mijn foto vannacht ook mooier dan bij daglicht

Uhmm die rechterbovenhoek, hoe jammer ook, was bewust he. Ik vond de kleur een beetje eentonig dus zocht iets om dat even te doorbreken Ben weg, prettig weekend allemaal!
Voor de kleuren minder eentonig te maken was je bedoeling niet slecht, maar door er juist andere kleuren bij te betrekken haal je de aandacht meer van het onderwerp af. In dit geval gaat bijna alle aandacht naar de rechter bovenhoek omdat eenerzijds de kleuren anders zijn, maar ook omdat het niet duidelijk is wat er te zien is. Je vraagt je af wat het voorwerp zou zijn en wat het te maken heeft met je onderwerp.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  FOK!fotograaf zaterdag 11 september 2004 @ 17:56:43 #93
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21884086
nou, ik zie morgen middag al of mijn foto's een beetje gelukt zijn.
heb achteraf spijt dat ik van 1 situatie niet wat meer heb gemaakt
was wel apart... was een klein steegje , waar een aantal ladders in stonden naar alle kanten zo'n beetje.

maar goed
morgen zie ik het wel
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21886503
Hier liep ik vanmiddag tegenaan.

Ook de contrasten zijn wel leuk al denk ik dat de fiets op de voorgrond toch ff moet verplaatsen.
  FOK!fotograaf zaterdag 11 september 2004 @ 20:02:49 #95
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21886713
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 19:51 schreef Oceanonix het volgende:
Hier liep ik vanmiddag tegenaan.

[afbeelding]

Ook de contrasten zijn wel leuk al denk ik dat de fiets op de voorgrond toch ff moet verplaatsen.
hm.. ik vind het niet echt werk in uitvoering.

en het was zeker bewolkt?
de kleuren zijn niet echt sprekend.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21886986
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 20:02 schreef Xilantof het volgende:

[..]

hm.. ik vind het niet echt werk in uitvoering.

en het was zeker bewolkt?
de kleuren zijn niet echt sprekend.
Ja bewolkt en koud en ik had op iets warmer weer gerekend.................
  FOK!fotograaf zaterdag 11 september 2004 @ 20:20:17 #97
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21887027
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 20:18 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

Ja bewolkt en koud en ik had op iets warmer weer gerekend.................
hier was het mooi weer
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21887801
Stil, die foto's vind ik zeker wel wat hebben!! Vooral de tweede als je er nog een stukje van de bovenkant af haalt!!

Sportlife, ik vind persoonlijk dat die foto niet mee mag doen, omdat je hem zelf niet gemaakt hebt...als je zus wil dat ie meedoet, zal ze hem zelf in moeten sturen, toch?? Of zit ik echt te muggeziften nu....

Sjappie1987: doehoeg!!! (kijk! Ik kan ook zinloze opmerkingen maken )
pi_21888375
m-niki bedankt voor je reactie.

bedoel je zo:

of alleen met tafel blad.

sjappie is helemaal gek van deze foto, en dat komt door dat het zijn armen die op de foto staan,
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_21888623
Stil: zo ja!! Mooi dat harde contrast en die schaduw en dat spoortje van de schuurmachine!!
Leuk hoor!!

dat kwam niet helemaal uit de post van Sjappie....vandaar dat ik dacht dat het een zinloze post was...sorry!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')