Of hij moet sneller dan z'n schaduw zijn!quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is die gave old-timer die niet mee mocht naar de portretmeet omdat je last van je rug had? GAVE wagenen deze foto heb je vast niet zelf gemaakt
ik niet hoorquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:01 schreef Ymke het volgende:
Saai he , zo'n wedstrijd zonder discussie
Ik kan geen fotos maken , heb spierpijn
En toch zijn we goed bezigquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:07 schreef m-niki het volgende:
[..]
ik niet hoor![]()
Als een splinter door de winterquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:07 schreef m-niki het volgende:
[..]
ik niet hoor![]()
maandag begin ik met dieet en volgens het schema ben ik binnen 16 weken samen met het sporten en het dieet 15 kilo afgevallen!! Sjonge jonge...dus tegen de kerst kan ik weer in maatje..ehm..36 ofzo? (hoezo overdreven hehe)
JOEHOEEOEOEOEEEE!!!!
(ik heb er nu al zin in!!!)
zo nu mogen jullie weer on-topic
Gaaf, lijkt een beetje op het idee waar ik mee zat; in Emmen de bladsnijdersmieren zien te vereeuwigen, maar helaas ik las ergens dat de koningin het opgegeven heeft wat tot gevolg heeft dat de hele kolonie de eeuwige werkvelden heeft opgezocht, erg jammer, die beestjes werkten zo hard dat je van het kijken ernaar al moe werd.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:03 schreef Borelius het volgende:
Deze is echt werk in uitvoering, het is een WERKMIER, die bezig is met het 'melken' van bladluizen. Je kunt zien aan de bewegings-onscherpte van de voelsprieten dat hij dat ook echt aan het doen is:
[afbeelding]
Door die actie gaat de bladluis een melkachtige stof uitscheiden die de mieren weer voedsel gebruiken. Ze verdedigen hun 'vee' tegen andere mieren of rovers zoals lieveheersbeestjes.
Als je de associatie 'werk in uitvoering' kunt maken ben je er al zo ongeveer uit.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:22 schreef Martijn_77 het volgende:
Werk in uitvoering moeten hier speciaal mensen op staan die iets doen of kan dat ook een machine zijn die an het werk is?
Grmblquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:33 schreef Bowiefan het volgende:
Thx P, je mag hem wel ff lenen op een volgende meet.
Je had ook in Doesburg moeten zijn, was genoeg te scoren voor de OM, gelukkig had ik Sok bij me (of was ik met hem mee) kon die mooi aanwijzen wat interessant voor me was. Weet niet meer precies wat die concerter gekost heeft, maar het was nooit meer als 5 eur
eigenlijk was die 28mm het duurst, die was na afdingen 20 eur (reken ik de 50 mm ff niet mee, maar goed, daar zat voor 40 eur een komplete OM10 aanvast[sub] inclusief manueel adaptertje
)
krijg bij deze meneer meer het idee dat hij zijn metselmaatje net met de ambulance heeft zien afvoeren nadat die van 3 hoog van de steiger was gepleurdquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:32 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als je de associatie 'werk in uitvoering' kunt maken ben je er al zo ongeveer uit.
[afbeelding]
Lukt het hierbij bijvoorbeeld een beetje ¿
Het was inderdaad wel goed scoren, ik was iets meer als 100 eur kwijt uiteindelijk en toen mijn ouweheer de tas met inhoud zag die ik daarvoor meezeulde kreeg die wel ff tranen in zijn ogen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Grmbl. Volgende keer ga ik ook mee.
Ouwesok? Wanneer is de volgende beurs waar je naar toe gaat?
Jammer van de rechter bovenhoek, wel een leuke fotoquote:Op zaterdag 11 september 2004 03:04 schreef Geminis het volgende:
Werk in uitvoering over werk nog uit te voeren...
Deze is gemaakt met sluitertijd van 5 sec. met indirect constant lampje en indirect flitsje, diafragma 22.
Ik denk dat ik deze ga inzenden. Wish me Luck!
[afbeelding]
ja maar met een muis werk ik bijna altijdquote:Op zaterdag 11 september 2004 03:21 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Jammer van de rechter bovenhoek, wel een leuke foto![]()
gelukkig was het niet druk hier denk ikquote:Op zaterdag 11 september 2004 03:43 schreef Sport_Life het volgende:
oke
Toffe fotoquote:Op zaterdag 11 september 2004 03:04 schreef Geminis het volgende:
Deze is gemaakt met sluitertijd van 5 sec. met indirect constant lampje en indirect flitsje, diafragma 22.
[afbeelding]
Oh, ben jij die gozer die die dooien kan fotograferen...quote:Op zaterdag 11 september 2004 03:04 schreef Geminis het volgende:
[afbeelding]
een hark.... wat doe je op het dak met een hark.... ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 11 september 2004 09:04 schreef Borelius het volgende:
@Martijn_77:
Op de volgende foto is niemand echt zichtbaar aan het werk, maar dat deze situatie toch duidelijk met werk in uitvoering heeft te maken, is bepaald geen moeilijke link:
[afbeelding]
Om over na te denken:
Weet iemand wat bij een dergelijke klus de taak van de hark is (ik wel, want het was een eigen klus) ??
Hee mijn idee, wat doe je!quote:Op zaterdag 11 september 2004 03:04 schreef Geminis het volgende:
[afbeelding]
Ik zal het aan mijn lieve wederhelftquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:44 schreef m-niki het volgende:
Ouwesok: die foto vind ik errug mooi!! En zeker werk in uitvoering, want die man neemt gewoon pauze!! Ik zat hier ook aan te denken, maar dan alleen bv. die helm te laten zien of alleen een paar werkschoenen...maar dit hele plaatje vind ik ook subliem!!
http://frontpage.fok.nl/nieuws/45468quote:Op zaterdag 11 september 2004 03:59 schreef Geminis het volgende:
[..]
gelukkig was het niet druk hier denk ik
Jammer dat je moeilijk kan zien wat er gebeurd op je foto, het ziet er wel indrukwekkend uit...
toppie deze foto`squote:Op zaterdag 11 september 2004 16:46 schreef stil het volgende:
Wat vinden jullie van deze foto's? Vallen die ook onder werk in uitvoering?
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de kleuren minder eentonig te maken was je bedoeling niet slecht, maar door er juist andere kleuren bij te betrekken haal je de aandacht meer van het onderwerp af. In dit geval gaat bijna alle aandacht naar de rechter bovenhoek omdat eenerzijds de kleuren anders zijn, maar ook omdat het niet duidelijk is wat er te zien is. Je vraagt je af wat het voorwerp zou zijn en wat het te maken heeft met je onderwerp.quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:45 schreef Geminis het volgende:
heyhey, bedankt voor de reakties, ik moet zeggen vond mijn foto vannacht ook mooier dan bij daglicht
Uhmm die rechterbovenhoek, hoe jammer ook, was bewust he. Ik vond de kleur een beetje eentonig dus zocht iets om dat even te doorbrekenBen weg, prettig weekend allemaal!
hm.. ik vind het niet echt werk in uitvoering.quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:51 schreef Oceanonix het volgende:
Hier liep ik vanmiddag tegenaan.
[afbeelding]
Ook de contrasten zijn wel leuk al denk ik dat de fiets op de voorgrond toch ff moet verplaatsen.
Ja bewolkt en koud en ik had op iets warmer weer gerekend.................quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hm.. ik vind het niet echt werk in uitvoering.
en het was zeker bewolkt?
de kleuren zijn niet echt sprekend.
hier was het mooi weerquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:18 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Ja bewolkt en koud en ik had op iets warmer weer gerekend.................![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |