quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:13 schreef Bowiefan het volgende:
* bowiefan doet poging tot hulp
je ziet wat pips m-niki, ben je niet ziek? ik denk dat je snel naar huis moet
en na een fietstocht met camera voel je je vast weer beter![]()
ehm....quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:46 schreef dawg het volgende:
m-niki, als je over een paar dagen nu ook nog het meetingtopic opent (hinthint), kunnen alle FOT-bezoeker en bezoekerinnetjes weer op 2 oortjes slapen.
Bij mij gaat het altijd vaud met verstand op 1, op 0 gaat het altijd een stuk beterquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:05 schreef dawg het volgende:
Dat je meegaat natuurlijk! Niet zo twijfelen, gewoon verstand op 1 en meegaan.
Full-time op een werkplek zijn zonder dat je hoeft of kunt werken lijkt me nog erger dan ook daadwerklijk wat te doen te hebben. Ik ga nu nog even wat klusjes doen en om 16:30 zit het er voor mij weer op.quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:17 schreef m-niki het volgende:
Nu zit ik hier op mijn stage adres gewoon helemaal niets te doen..het is de eerste week en ik heb nog geen clienten ofzo...en er is HE-LE-MAAL niets te doen!!! En ik moet nog tot 17:30u.....hulp!
Start er dan eentje op en post eens een keer wat foto'squote:Op vrijdag 10 september 2004 16:42 schreef dawg het volgende:
De westrijd loopt inderdaad helemaal niet hard deze maand.
En ik mis discussies.
Zeg.....ik heb volgens mij veruit de meeste foto's in de groep gegooid tot op heden. Zat daar niets tussen wat je inspiratie opwekt?quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:46 schreef dawg het volgende:
Geef mij eens wat inspiratie dan.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:59 schreef De_Warme_bakker het volgende:
inspiratie?
ik vroeg me af of dit misschien "werk in uitvoering" was. Dacht er net opeens aan. Als iemand bezwaar heeft tegen de foto, jammer dan post het effe hier ofzo
[afbeelding]
En picserver is zwak... maar da's al een tijdje..
Ik vind het onderwerp leuk, ik heb bergen inspiratie en een chronisch gebrek aan tijd.quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Zeg.....ik heb volgens mij veruit de meeste foto's in de groep gegooid tot op heden. Zat daar niets tussen wat je inspiratie opwekt? Zo nee, misschien een idee om een fotograaf te fotograferen
Misschien wat van die inspiratie doorgeven aan Dawgquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:05 schreef Borelius het volgende:
[..]
Ik vind het onderwerp leuk, ik heb bergen inspiratie en een chronisch gebrek aan tijd.
Definieer "snapshotplaatjes"?quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:08 schreef Xilantof het volgende:
in het vorige topic vond ik veel "snapshotplaatjes" er bij zitten![]()
Goed idee.quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien wat van die inspiratie doorgeven aan Dawg![]()
Dat is een beetje mosterd na de maaltijd. Kan je beter meteen reageren op de foto's die je bedoelt en vertellen hoe het beter kan....vind ik.quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:08 schreef Xilantof het volgende:
zal ik iets in de groep gooien voor een discussie dan?
in het vorige topic vond ik veel "snapshotplaatjes" er bij zitten![]()
ik heb trouwens vandaag misschien wat geschoten in de stad, op z'n vroegst maandag avond weet ik of het wat is
* PdeHoog wordt getriggerd door sig onder avatar en checkt profielquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat is een beetje mosterd na de maaltijd. Kan je beter meteen reageren op de foto's die je bedoelt en vertellen hoe het beter kan....vind ik.
allereerst! GEFELICITEERD!quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat is een beetje mosterd na de maaltijd. Kan je beter meteen reageren op de foto's die je bedoelt en vertellen hoe het beter kan....vind ik.
Dit is een hele gevaarlijke weg waar je je nu op gaat begeven he?quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wat ik er iig mee bedoel is dat er over weinig foto;s is nagedacht, en te snel genomen.
een voorbeeldje aan de hand van een foto van PdeHoog, met die baggerkraan.
Mee eens, maar zie daar het probleem van de digicompactjes zoals ook al gemeld in het slowchattopic.....da's dus niet mogelijk en PS-en is niet toegestaan, dus........quote:misschien was het leuker geweest (okee, mocht zijn digicam het lukken) om bijv, de "grijper" scherp te maken, en dan de echte kraan zelf was waziger, misschien was dat leuk geweest.
klopt, maar straks nog meerquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit is een hele gevaarlijke weg waar je je nu op gaat begeven he?![]()
ik weet dat je digicam het niet kan (dat had ik ook gemeldt in mijn post) maar het ging er om hoe ik dacht dath et beter/mooier zou zijn.quote:[..]
Mee eens, maar zie daar het probleem van de digicompactjes zoals ook al gemeld in het slowchattopic.....da's dus niet mogelijk en PS-en is niet toegestaan, dus........
Heb hem overigens nog wel even naar zwartwit geconverteerd. Dat vond ik toch alweer een stukje beter
[afbeelding]
tis idd click-and-go, dat heb ik ook gemerkt vandaag.quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:54 schreef PdeHoog het volgende:
Overigens...over het nadenken over foto's over dit onderwerp is nou eenmaal lastig. Soms loop je ergens tegenaan, zoals ik tegen die grijper. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de rest van mijn foto's.
Het zijn allemaal leuke foto's maar ja...het blijven snapshots. Je maakt tenslotte foto's van gebeurtenissen die op straat gebeuren en daar kun je niet altijd invloed op uitoefenen of over nadenken. Soms is het gewoon click-and-go
* PdeHoog pakt vast honkbalknuppels en andere slagattributenquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klopt, maar straks nog meer![]()
[..]
Voor wat betreft die DOF ben ik het helemaal met je eens. Helaas geen tijd meer om mijn OM-2 erbij te pakken en de foto overnieuw te maken.quote:ik weet dat je digicam het niet kan (dat had ik ook gemeldt in mijn post) maar het ging er om hoe ik dacht dath et beter/mooier zou zijn.
z/w vind ik hem trouwens mooier dan in kleur.
rustig, rustig...quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog pakt vast honkbalknuppels en andere slagattributen
quote:[..]
Voor wat betreft die DOF ben ik het helemaal met je eens. Helaas geen tijd meer om mijn OM-2 erbij te pakken en de foto overnieuw te maken.
En zwartwit is in dit geval idd mooier. Ik ga binnenkort nog eens pielen met cropjes e.d. om te kijken of ik er nog wat mooiers uit krijg
Overigens ben ik ook nog even met mijn brandweerfoto's aan het spelen geweest, maar die ISO200 doet me de das om
[afbeelding]
Ik krijg hem echt niet beter
is vind de foto qua compositie wel sterk trouwens
SSSSSSSTTTTTquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:03 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog roept Ymke en Dawg
Kijk....discussie
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:53 schreef pea4fun het volgende:
Dank je voor de felicitaties![]()
dat denk ik ook jaquote:Ik denk dat in dit topic meer probeersels staan dan serieuze inzendingen.
groot gelijk! veel plezierquote:en nu ga ik feest vieren![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:53 schreef pea4fun het volgende:
Ik denk dat in dit topic meer probeersels staan dan serieuze inzendingen.
alleen maar goed die dingen van je hand!quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]. Nou zeg....
Dat er zoveel van mijn hand komen de afgelopen week is meer omdat ik vrij ben. Ik heb overigens wel een keuze-probleem nu (al) en ik heb nog twee ideeen die ik wil uitwerken
Zie ik eruit alsof ik tijd teveel hebquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
alleen maar goed die dingen van je hand!
wanneer ga je die ideeen uitwerken dan? hint?
Ik moet zeggen...het is er idd wel eentje waar je naar blijft kijkenquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:56 schreef Xilantof het volgende:
misshcien juist omdat haar bezigheden onduidelijk blijven..
volgens mij deed ze net zoveel als ik vandaag op m'n stagequote:Op vrijdag 10 september 2004 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
m-niki, je komt wat hyperactief op me over. Klopt dat?
Ik vind het overigens een leuke foto. Alleen jammer dat je niet kunt zien waar de dame mee bezig is op dit moment.
En de volgende keer gewoon op de knop drukken
Dat is die gave old-timer die niet mee mocht naar de portretmeet omdat je last van je rug had? GAVE wagenquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:25 schreef Borelius het volgende:
Niet bijster origineel, maar wel echt werk in uitvoering (en dan ook nog zelf), vorig jaar, nog even vlak voor de winter invalt mijn oldtimer goed in de was zetten.
[afbeelding]
he, een Amazone!!quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:25 schreef Borelius het volgende:
Niet bijster origineel, maar wel echt werk in uitvoering (en dan ook nog zelf), vorig jaar, nog even vlak voor de winter invalt mijn oldtimer goed in de was zetten.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:39 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Op deze foto zijn er ook een aantal mensen aan het werk, je ziet ze alleen niet
[afbeelding]
Of hij moet sneller dan z'n schaduw zijn!quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is die gave old-timer die niet mee mocht naar de portretmeet omdat je last van je rug had? GAVE wagenen deze foto heb je vast niet zelf gemaakt
ik niet hoorquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:01 schreef Ymke het volgende:
Saai he , zo'n wedstrijd zonder discussie
Ik kan geen fotos maken , heb spierpijn
En toch zijn we goed bezigquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:07 schreef m-niki het volgende:
[..]
ik niet hoor![]()
Als een splinter door de winterquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:07 schreef m-niki het volgende:
[..]
ik niet hoor![]()
maandag begin ik met dieet en volgens het schema ben ik binnen 16 weken samen met het sporten en het dieet 15 kilo afgevallen!! Sjonge jonge...dus tegen de kerst kan ik weer in maatje..ehm..36 ofzo? (hoezo overdreven hehe)
JOEHOEEOEOEOEEEE!!!!
(ik heb er nu al zin in!!!)
zo nu mogen jullie weer on-topic
Gaaf, lijkt een beetje op het idee waar ik mee zat; in Emmen de bladsnijdersmieren zien te vereeuwigen, maar helaas ik las ergens dat de koningin het opgegeven heeft wat tot gevolg heeft dat de hele kolonie de eeuwige werkvelden heeft opgezocht, erg jammer, die beestjes werkten zo hard dat je van het kijken ernaar al moe werd.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:03 schreef Borelius het volgende:
Deze is echt werk in uitvoering, het is een WERKMIER, die bezig is met het 'melken' van bladluizen. Je kunt zien aan de bewegings-onscherpte van de voelsprieten dat hij dat ook echt aan het doen is:
[afbeelding]
Door die actie gaat de bladluis een melkachtige stof uitscheiden die de mieren weer voedsel gebruiken. Ze verdedigen hun 'vee' tegen andere mieren of rovers zoals lieveheersbeestjes.
Als je de associatie 'werk in uitvoering' kunt maken ben je er al zo ongeveer uit.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:22 schreef Martijn_77 het volgende:
Werk in uitvoering moeten hier speciaal mensen op staan die iets doen of kan dat ook een machine zijn die an het werk is?
Grmblquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:33 schreef Bowiefan het volgende:
Thx P, je mag hem wel ff lenen op een volgende meet.
Je had ook in Doesburg moeten zijn, was genoeg te scoren voor de OM, gelukkig had ik Sok bij me (of was ik met hem mee) kon die mooi aanwijzen wat interessant voor me was. Weet niet meer precies wat die concerter gekost heeft, maar het was nooit meer als 5 eur
eigenlijk was die 28mm het duurst, die was na afdingen 20 eur (reken ik de 50 mm ff niet mee, maar goed, daar zat voor 40 eur een komplete OM10 aanvast[sub] inclusief manueel adaptertje
)
krijg bij deze meneer meer het idee dat hij zijn metselmaatje net met de ambulance heeft zien afvoeren nadat die van 3 hoog van de steiger was gepleurdquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:32 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als je de associatie 'werk in uitvoering' kunt maken ben je er al zo ongeveer uit.
[afbeelding]
Lukt het hierbij bijvoorbeeld een beetje ¿
Het was inderdaad wel goed scoren, ik was iets meer als 100 eur kwijt uiteindelijk en toen mijn ouweheer de tas met inhoud zag die ik daarvoor meezeulde kreeg die wel ff tranen in zijn ogen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Grmbl. Volgende keer ga ik ook mee.
Ouwesok? Wanneer is de volgende beurs waar je naar toe gaat?
Jammer van de rechter bovenhoek, wel een leuke fotoquote:Op zaterdag 11 september 2004 03:04 schreef Geminis het volgende:
Werk in uitvoering over werk nog uit te voeren...
Deze is gemaakt met sluitertijd van 5 sec. met indirect constant lampje en indirect flitsje, diafragma 22.
Ik denk dat ik deze ga inzenden. Wish me Luck!
[afbeelding]
ja maar met een muis werk ik bijna altijdquote:Op zaterdag 11 september 2004 03:21 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Jammer van de rechter bovenhoek, wel een leuke foto![]()
gelukkig was het niet druk hier denk ikquote:Op zaterdag 11 september 2004 03:43 schreef Sport_Life het volgende:
oke
Toffe fotoquote:Op zaterdag 11 september 2004 03:04 schreef Geminis het volgende:
Deze is gemaakt met sluitertijd van 5 sec. met indirect constant lampje en indirect flitsje, diafragma 22.
[afbeelding]
Oh, ben jij die gozer die die dooien kan fotograferen...quote:Op zaterdag 11 september 2004 03:04 schreef Geminis het volgende:
[afbeelding]
een hark.... wat doe je op het dak met een hark.... ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 11 september 2004 09:04 schreef Borelius het volgende:
@Martijn_77:
Op de volgende foto is niemand echt zichtbaar aan het werk, maar dat deze situatie toch duidelijk met werk in uitvoering heeft te maken, is bepaald geen moeilijke link:
[afbeelding]
Om over na te denken:
Weet iemand wat bij een dergelijke klus de taak van de hark is (ik wel, want het was een eigen klus) ??
Hee mijn idee, wat doe je!quote:Op zaterdag 11 september 2004 03:04 schreef Geminis het volgende:
[afbeelding]
Ik zal het aan mijn lieve wederhelftquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:44 schreef m-niki het volgende:
Ouwesok: die foto vind ik errug mooi!! En zeker werk in uitvoering, want die man neemt gewoon pauze!! Ik zat hier ook aan te denken, maar dan alleen bv. die helm te laten zien of alleen een paar werkschoenen...maar dit hele plaatje vind ik ook subliem!!
http://frontpage.fok.nl/nieuws/45468quote:Op zaterdag 11 september 2004 03:59 schreef Geminis het volgende:
[..]
gelukkig was het niet druk hier denk ik
Jammer dat je moeilijk kan zien wat er gebeurd op je foto, het ziet er wel indrukwekkend uit...
toppie deze foto`squote:Op zaterdag 11 september 2004 16:46 schreef stil het volgende:
Wat vinden jullie van deze foto's? Vallen die ook onder werk in uitvoering?
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de kleuren minder eentonig te maken was je bedoeling niet slecht, maar door er juist andere kleuren bij te betrekken haal je de aandacht meer van het onderwerp af. In dit geval gaat bijna alle aandacht naar de rechter bovenhoek omdat eenerzijds de kleuren anders zijn, maar ook omdat het niet duidelijk is wat er te zien is. Je vraagt je af wat het voorwerp zou zijn en wat het te maken heeft met je onderwerp.quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:45 schreef Geminis het volgende:
heyhey, bedankt voor de reakties, ik moet zeggen vond mijn foto vannacht ook mooier dan bij daglicht
Uhmm die rechterbovenhoek, hoe jammer ook, was bewust he. Ik vond de kleur een beetje eentonig dus zocht iets om dat even te doorbrekenBen weg, prettig weekend allemaal!
hm.. ik vind het niet echt werk in uitvoering.quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:51 schreef Oceanonix het volgende:
Hier liep ik vanmiddag tegenaan.
[afbeelding]
Ook de contrasten zijn wel leuk al denk ik dat de fiets op de voorgrond toch ff moet verplaatsen.
Ja bewolkt en koud en ik had op iets warmer weer gerekend.................quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hm.. ik vind het niet echt werk in uitvoering.
en het was zeker bewolkt?
de kleuren zijn niet echt sprekend.
hier was het mooi weerquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:18 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Ja bewolkt en koud en ik had op iets warmer weer gerekend.................![]()
dank jequote:Op zaterdag 11 september 2004 21:42 schreef m-niki het volgende:
Stil: zo ja!! Mooi dat harde contrast en die schaduw en dat spoortje van de schuurmachine!!
Leuk hoor!!
dat kwam niet helemaal uit de post van Sjappie....vandaar dat ik dacht dat het een zinloze post was...sorry!!
quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:46 schreef Ymke het volgende:
Mijn idee is niet gelukt , nog even verder denken hoe ik het moet aanpakken.
Je bent wel hardnekkig in het niet leveren van commentaar en het niet voeren van discussies hequote:Verder vind ik nog steeds alle fotos mooi en geschikt
Bevalt me best zoquote:Op zaterdag 11 september 2004 23:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Je bent wel hardnekkig in het niet leveren van commentaar en het niet voeren van discussies he
quote:Op zondag 12 september 2004 00:04 schreef Ymke het volgende:
Lachen he? Ik ga deze niet insturen hoor , meer grapje tussendoor
quote:Op zondag 12 september 2004 00:22 schreef Ymke het volgende:
Je mag komen afstoffen hoor
Ach waarom nietquote:Op zondag 12 september 2004 00:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je wilt mij helemaal niet laten afstoffen
Als nou iemand dat brainstormproces van Ymke kan vastleggen hebben we er weer een wedstrijdinzending bijquote:Op zondag 12 september 2004 00:53 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ach waarom niet
Ik ga nog even verder denken over een andere invalshoek voor de opdracht, er moet meer uit te halen zijn
Mooie fotoquote:Op zondag 12 september 2004 01:05 schreef Bowiefan het volgende:
zie je wel, in dit topic had ik P de converter al te leen beloofd, ik wist wel dat ik het ergens had gedaan
zie hier trouwens nog weinig commentaar op mijn voorlopige wedstrijdinzendig.
( Fotowedstrijd September - Centraal topic )
Ga in iedergeval morgen waarschijnlijk ff kijken of Ed en Willem Bever hun werk nog steeds in uitvoering heben.
hoop ze ooit eens in actie te kunnen schieten
maar voorlopig heb ik nog slechts een blik mogen werpen op hun burcht
en een zwemspoor gezien wat waarschijnlijk een bever was
quote:Op zondag 12 september 2004 01:05 schreef Bowiefan het volgende:
zie je wel, in dit topic had ik P de converter al te leen beloofd, ik wist wel dat ik het ergens had gedaan
zie hier trouwens nog weinig commentaar op mijn voorlopige wedstrijdinzendig.
( Fotowedstrijd September - Centraal topic )
Ga in iedergeval morgen waarschijnlijk ff kijken of Ed en Willem Bever hun werk nog steeds in uitvoering heben.
hoop ze ooit eens in actie te kunnen schieten
maar voorlopig heb ik nog slechts een blik mogen werpen op hun burcht
en een zwemspoor gezien wat waarschijnlijk een bever was
quote:Op zondag 12 september 2004 10:38 schreef Oceanonix het volgende:
[afbeelding]
een beetje zelfspot heb je hier wel voor nodig![]()
quote:Op zondag 12 september 2004 10:38 schreef Oceanonix het volgende:
[afbeelding]
He zus.. je word er zo niet beter op he.. familiekwaaltje ben ik bang..quote:Op zondag 12 september 2004 10:38 schreef Oceanonix het volgende:
[afbeelding]
Heb je niet al eens zoiets laten zien?quote:Op zondag 12 september 2004 12:36 schreef Caar2 het volgende:
[afbeelding]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, wat liefquote:Op zondag 12 september 2004 12:30 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
He zus.. je word er zo niet beter op he.. familiekwaaltje ben ik bang..![]()
wegens tijdgebrek deze maand is dit er een uit archiefquote:Op zondag 12 september 2004 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb je niet al eens zoiets laten zien?
Ik vind hem overigens wel erg stoer
Is toch geen schande?quote:Op zondag 12 september 2004 13:36 schreef Caar2 het volgende:
[..]
wegens tijdgebrek deze maand is dit er een uit archief![]()
Zie je welquote:Hij heeft al eens op DPZ gestaan....
En hier had die schaamsmilie dus achter gemoetenquote:Op zondag 12 september 2004 13:36 schreef Caar2 het volgende:
Hij heeft al eens op DPZ gestaan....
quote:Op zondag 12 september 2004 13:52 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
En hier had die schaamsmilie dus achter gemoeten![]()
quote:Op zondag 12 september 2004 14:07 schreef PdeHoog het volgende:#2 is het dus helemaal
![]()
1. Vind ik persoonlijk erg saai. Het enige wat iets met werk in uitvoering te maken heeft is de rode kleur en de graafmachine verderop.quote:Op zondag 12 september 2004 16:26 schreef Xilantof het volgende:
okee, hier zijn ze.
7 foto's gemaakt voor dit onderwerp, afgelopen vrijdag.
1: gemaakt toen ik op de trem stond te wachten, en vlak voor ie kwam zag ik deze dingen, dus nog even mijn leven gewaagd voor een foto.
[afbeelding]
2: deze was net na de bovenstaande foto. alleen hiervoor kon ik gewoon buiten gevaar staan.
[afbeelding]
3: de tremtunnel in den haag, hij vordert, dat wel...
[afbeelding]
4: de passage in den haag wordt ook verbouwd, en van binnenuit zag je dit zo af en toe, uitgebouwde steigers die getuigen van werk in uitvoering.
[afbeelding]
5: duidelijk werk in uitvoering. niet bijzonder, daarentegen
[afbeelding]
6: wat kunstenaars wilde een muur opfleuren.
[afbeelding]
7: Hoeveel ladders staan hier?
[afbeelding]
Waarom is dat geen werk? Het kan toch onderdeel zijn van het bereiden van een gerecht?quote:Op zondag 12 september 2004 16:27 schreef m-niki het volgende:
Caar2: leuk die tweede van de zwart witten, alleen...niet echt werk in uitvoering vind ik..het is gewoon iemand die een citroentje snijdt, da's toch geen werk??
Ja Ymkequote:(Ymke, waar blijf je!!!)
quote:Tenzij het je werk is natuurlijk, maar goed laat ik de discussie dan opstarten () door te stellen dat werk in uitvoering eigenlijk te maken heeft voor mij dat de boel op zijn kop staat, dat er echt iemand aan het werk is en dat je daardoor een beetje overlast hebt (vandaar ook het bord: werk in uitvoering) en ietsje ruimer: iemand is echt duidelijk aan het werk...
dankjequote:Op zondag 12 september 2004 16:39 schreef PdeHoog het volgende:
Xilantof, die tweede is goed. Leuk met die vager wordende achtergrond waar nog net een machine zichtbaar is
dankje voor je uitgebreide reactie!quote:Op zondag 12 september 2004 16:39 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
1. Vind ik persoonlijk erg saai. Het enige wat iets met werk in uitvoering te maken heeft is de rode kleur en de graafmachine verderop.
2. Vind ik erg leuk. Je word verplicht om rond te kijken op de foto. Ondanks dat er maar een klein deel van de foto bewust scherp is, is het stuk wat onscherp is nog net goed te zien.
3. Dat bruine bord aan de rechterbovenkant verpest het wel. Zo te zien had je wel lekker weer.
4. Subtiel. Misschien net niet duidelijk genoeg dat er werk in uitvoering is. Kleuren daar en tegen zijn prachtig. Wederom hier is het duidelijk dat je het weer mee had.
5. Samen met 2 en 4 mijn favoriet uit je serie. Zwoegende arbeiders is toch het toppunt van werk in uitvoering. Kleuren van het steen t.o.v. de oranje hesjes zijn een mooi contrast.
6. Tja.. waar is die muurschildering nu, die wil ik nu wel graag zien..
7. Is de horizon nu scheef of zijn de huizen waar je tegenaan kijkt nu gewoon niet recht. De foto had in mijn ogen ook mooier geweest als je precies in het midden van de boog had gestaan. Ooh wacht even dat sta je wel. Misschien komt het door de scheefheid van de woningen, maar om 1 of andere reden lijkt het alsof je niet helemaal lekker staat.
Conclusie: ik zou kiezen voor foto 4.. Mooie kleuren, leuke compositie. En heel subtiel het onderwerp van deze prijsvraag aanwezig.
[afbeelding]
Hier ben ik , ben alleen druk aan het werk , heb geen tijd om te fokken . en ik zou deze maand geen commentaar leveren.!!quote:Op zondag 12 september 2004 16:27 schreef m-niki het volgende:
backstabber: dat idee is al eens (of twee maal zelfs?) uitgevoerd (enne..ietsje scherper ook dan die van jou....)
Caar2: leuk die tweede van de zwart witten, alleen...niet echt werk in uitvoering vind ik..het is gewoon iemand die een citroentje snijdt, da's toch geen werk?? (Ymke, waar blijf je!!!)
Tenzij het je werk is natuurlijk, maar goed laat ik de discussie dan opstarten () door te stellen dat werk in uitvoering eigenlijk te maken heeft voor mij dat de boel op zijn kop staat, dat er echt iemand aan het werk is en dat je daardoor een beetje overlast hebt (vandaar ook het bord: werk in uitvoering) en ietsje ruimer: iemand is echt duidelijk aan het werk...
ik WIST hetquote:Op zondag 12 september 2004 16:51 schreef Ymke het volgende:
Oh en mijn idee , wat ik wilde doen was om een foto te maken van een prostituee in actie , dus als ze net de gordijntjes dicht doet. En anders van de bootjes hier in utrecht en dan van de autos die langsrijden.
Heb je een mogelijkheid om de zonnewering omlaag te doen? Die muur achter je is wel erg wit. Zou je de foto overdoen met minder licht achter je dan is het zeker een geslaagde foto.quote:Op zondag 12 september 2004 18:08 schreef rique het volgende:
Ik heb zojuist mijn idee uitgewerkt. Een jaar lang is mijn "werk" geweest om mijn afstudeerscriptie tot een goed einde te brengen. Sinds april mag ik me Drs. Rique noemen en om nog eens al het werk her te beleven heb ik vandaag mijn bureau weer omgebouwd in de afstudeer-modus.
[afbeelding]
Er is hier een hoop denkwerk in uitvoering. De foto is gemaakt met de zelfontspanner en ik heb zelf het knopje ingedrukt. Door het gebruik van zwart/wit kwam de rust in de foto die ik graag wilde. Gezien de beperkte tijd die ik op het moment heb om te fotograferen vind ik het resultaat erg geslaagd, wat jullie?
Die mogelijkheid is er wel maar tijdtechnisch gezien niet. De muur is inderdaad een beetje uitgebeten dus technisch gezien is er nog wel ruimte voor verbetering. Ik heb overigens ook behoorlijk wat contrast omhooggegooid omdat ik de plaat redelijk hard wilde hebben. De overbelichte stukken worden dan al snel uitgebeten inderdaad.quote:Op zondag 12 september 2004 18:11 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Heb je een mogelijkheid om de zonnewering omlaag te doen? Die muur achter je is wel erg wit. Zou je de foto overdoen met minder licht achter je dan is het zeker een geslaagde foto.
Tenks!quote:Op zondag 12 september 2004 19:02 schreef PdeHoog het volgende:
Rique, leuke foto
*zwijmel ... droom .... die goeie ouwe tijd ...*quote:Het traditionele vakantie-foto-plak-gevoel![]()
Dat ben ik niet met je eens. De boeken op de achtergrond (uit mijn hoofd: "Database System Concepts" en "Information technology for management") hebben in de hoge contrastering veel meer tekening, te teksten springen er veel meer uit. hiermee probeer ik de inhoud van de boeken wat meer te benadrukken zodat hetgeen waarmee ik werk wat duidelijker wordt.quote:Op zondag 12 september 2004 19:35 schreef Xilantof het volgende:
Rique, de hoge contrast foto heeft wel wat "artistiekers" dan onbewerkte.
maar krijg het idee dat bij het contract echt alleen die lucht feller is geworden, bij de boeken zie ik bijna geen contrastverschil.
okee dat van die achterste boeken klopt.quote:Op zondag 12 september 2004 19:39 schreef rique het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. De boeken op de achtergrond (uit mijn hoofd: "Database System Concepts" en "Information technology for management") hebben in de hoge contrastering veel meer tekening, te teksten springen er veel meer uit. hiermee probeer ik de inhoud van de boeken wat meer te benadrukken zodat hetgeen waarmee ik werk wat duidelijker wordt.
Voor de rest heb ik misschien iets teveel contrast ingegooid maar ik heb:
- te weinig kennis van PS
- te weinig tijd voor finetuning
Die boeken maken inderdaad weinig verschil.quote:Op zondag 12 september 2004 19:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
okee dat van die achterste boeken klopt.
maar ik keek meer naar de boeken rechts voor
die zijn wat minder fel geworden.
ik ben onderweg!quote:Op zondag 12 september 2004 19:47 schreef rique het volgende:
hee waarom ben je niet op IRC?
de zwart wit is het mooiste , de andere komt niet goed over (vind ik)quote:Op zondag 12 september 2004 19:02 schreef PdeHoog het volgende:
Rique, leuke foto
* PdeHoog kan weer een idee van het lijstje afschrappen
Maar ik ben nog even aan het spelen geweest:
Het traditionele vakantie-foto-plak-gevoel![]()
[afbeelding]
of de kleurenversie:
[afbeelding]
ik krijg een kruisje...quote:
Is een drieluik geen optie?quote:Op maandag 13 september 2004 01:14 schreef Bowiefan het volgende:
zoals beloofd, vanmiddag weer in natuurpark geweest om te kijken naar de vorderingen van Ed en Willem....
[afbeelding]
Ik geloof dat ze niet echt opgeschoten zijn.
Er is wel iemand langsgeweest die een betere bestemming voor de splinters had.
Persoonlijk vind ik de foto die ik al had ingestuurd iets mooier.
Maar ik ga voor het eind van de maand nog wel een keer kijken of ze nog wat gedaan hebben.
hmmm, bizar plaatje zo...quote:Op maandag 13 september 2004 13:15 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Werk in uitvoering
[afbeelding]
Zou ik mogen weten waarom niet? Een straat muzikant die zo zijn geld verdientquote:Op maandag 13 september 2004 18:24 schreef De_Warme_bakker het volgende:
de voorwaarden bepaalt ieder voor zich toch?
bij de vorige wedstrijd waren er duizenden dingen (hyperbool) die ik niet zou rekenen tot Vergane Glorie. Deze zit ik, persoonlijk, ook niet als Werk in Uitvoering
ik snap je insteek, maar ik zou een net iets ander standpunt tenopzichte van de handen hebben genomen, iets hoger denk ik. zodat je meer "op" het werk kijkt.quote:Op maandag 13 september 2004 18:43 schreef Caar2 het volgende:
Ik denk toch dat het deze wordt!! En ik vind het zeker wel 'werk in uitvoering'!Het (voor) bereiden van een gerecht!! toch?
[afbeelding]
op mijn foto's zijn ook maar 2-3 reacties gekomenquote:Op maandag 13 september 2004 18:56 schreef Ymke het volgende:
Dank je voor je reactie, ik heb tot nu toe geloof ik 7 of 8 fotos ingestuurd en wel 3 of 4 reacties gehad. de lol gaat er wel af zo , waarom loopt het zo slecht?
ik bedacht wel vandaag dat er een aantal mensen zijn die we al een tijd niet gezien hebben,quote:Op maandag 13 september 2004 18:58 schreef Ymke het volgende:
Echt leuk is het niet op deze manier
je geeft wel een meningquote:Op maandag 13 september 2004 19:01 schreef Ymke het volgende:
Poffur ben ik nu aan het discuseren?
ik vind deze mooier!quote:Op maandag 13 september 2004 19:02 schreef Caar2 het volgende:
kep deze ook nog, zelfde standpunt maar iets meer beweging..
[afbeelding]
Hmmmmmm....komt mij bekend voor :')quote:Op maandag 13 september 2004 18:56 schreef Ymke het volgende:
Dank je voor je reactie, ik heb tot nu toe geloof ik 7 of 8 fotos ingestuurd en wel 3 of 4 reacties gehad. de lol gaat er wel af zo , waarom loopt het zo slecht?
hmz...ik zat te twijfelen tussen kleur en zwart/wit en aangezien ik een zwart/wit fan ben, heb ik daar dus voor gekozen..quote:Op maandag 13 september 2004 19:11 schreef Ymke het volgende:
Caar , ik vind je fot eigenlijk saai , als je dan toch sinasappels gaat snijden moet je juist de kleur laten zien , laat me watertanden!!
Nu zie ik niets dat me doet lekkerbekken
Ik heb tot nu toe in alle wedstrijden mijn mening gegeven , tot nu toe nu in deze wedstrijd nietquote:Op maandag 13 september 2004 19:19 schreef stil het volgende:
Dan ik ook nog maar met een opmerking:
Zelf heb ik het idee dat de vaste clan wel op elkaar reageerd, en op de wat nieuwe foto fokker, waaronder ik mezelf reken, wat links laten liggen. (niet iedereen natuurlijk)
1 en 3 hebben hier mijn voorkeur.quote:Op maandag 13 september 2004 19:18 schreef dubbellu het volgende:
Vandaag was het goede en slechte tijden hierzo, ik begon met een fotoreportage (in het kader van werk in uitvoering) van Ruud Gullit tijdens de training van Feyenoord, hele mooie foto's maar ik heb ze op een hele lompe manier van mijn geheugenkaartje gewist![]()
![]()
Het goeie nieuws was dat de pianostemmer zijn jaarlijkse bezoek bracht en ik hier wat foto's van kon maken![]()
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
Als ik tijd heb ga ik nog eens terug naar de kuip maar voor nu moet ik dus kiezen uit de foto die ik heb ingestuurd (de laadschop), en één van deze![]()
Daarom ook tussen haakje niet iedereen natuurlijk.quote:Op maandag 13 september 2004 19:21 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe in alle wedstrijden mijn mening gegeven , tot nu toe nu in deze wedstrijd niet
twas toch geen discussie hoop ik?quote:Op maandag 13 september 2004 19:25 schreef Ymke het volgende:
Zo , heb mijn hart weer gelucht
Om ook maar weer eens op foto's te reagerenquote:Op maandag 13 september 2004 19:18 schreef dubbellu het volgende:
Vandaag was het goede en slechte tijden hierzo, ik begon met een fotoreportage (in het kader van werk in uitvoering) van Ruud Gullit tijdens de training van Feyenoord, hele mooie foto's maar ik heb ze op een hele lompe manier van mijn geheugenkaartje gewist :'( :'(
Het goeie nieuws was dat de pianostemmer zijn jaarlijkse bezoek bracht en ik hier wat foto's van kon maken![]()
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
Als ik tijd heb ga ik nog eens terug naar de kuip maar voor nu moet ik dus kiezen uit de foto die ik heb ingestuurd (de laadschop), en één van deze![]()
Grappig ik vind nummer 3 juist de slechtste , die plant aan de rechterkantquote:Op maandag 13 september 2004 19:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
1 en 3 hebben hier mijn voorkeur.
hier vind ik de beweging niet storend, wat ik wel had bij de dirigent van Ymke.
hier heeft het iets actiefs.
en bij 3 vind ik de compositie mooi, dat er rechts enzo nog wat ruimte is overgelaten![]()
netjes.
Dit is iig beter dan die zwart witte , maar als je dan toch een uit deze serie gaat insturen vond ik de eerste geloof ik de mooiste, die m et veel zwarte achtergrond en een snijdende manquote:Op maandag 13 september 2004 19:26 schreef Caar2 het volgende:
[..]
Om ook maar weer eens op foto's te reageren(ik weet het, doe ik ook te weinig)
Ik vind de foto's zo op het eerste gezicht wat druk. Nr 1 is leuk, alleen bevat naar mijn idee wat storende elementen. Zoals dat 'ding'rechts en ook is de rug vd pianostemmer hier wat overbelicht. Nr twee is het rustigst en drie vind ik ook weer wat druk. Kan je 1 niet wat croppen zodat de storende elementen wat minder...eh....storen![]()
en hier nog de kleuren versie van mijn foto..
[afbeelding]
het doet idd afbreuk aan de "speciale" handeling die hij doet.quote:Op maandag 13 september 2004 19:26 schreef Ymke het volgende:
[..]
Grappig ik vind nummer 3 juist de slechtste , die plant aan de rechterkant![]()
Die doet niks voor de foto, ja hij stoort
wel posten hé!quote:Op maandag 13 september 2004 19:30 schreef Ymke het volgende:
Ik ga nu een stilleven maken van kastanjes , ajuus![]()
Nee op zich niet maar zelf van jou mis ik nu de originele foto's en dat vind ik jammer.quote:Op maandag 13 september 2004 19:14 schreef Ymke het volgende:
En Silent dat van dat originele snap ik wel , maar daar gaan we ons toch niet door laten beinvloeden?
Dat kan wel kloppen, de man kwam geheel onverwachts langs en om nu een fotoshoot met statief en alles uit de kast te halen vond ik wat ver gaan, ik heb gewoon wat foto's genomen en hem hierna met rust gelaten...quote:Op maandag 13 september 2004 19:22 schreef Ymke het volgende:
Ze zijn een beetje snap shotterig dubbelu , het onderwerp is ok , de uitvoering/compositie minder
Die isquote:Op maandag 13 september 2004 20:04 schreef stil het volgende:
Hier een uit mijn archief(je)
[afbeelding]
Bowiefan, daar gaat je boom!quote:Op maandag 13 september 2004 20:04 schreef stil het volgende:
Hier een uit mijn archief(je)
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 september 2004 19:32 schreef Silent_Lucidity het volgende:
[..]
PdeHoog in z'n vakantie ook goed zijn best gedaan maar de foto's doen me gewoon helemaal niks.
Wat was je laatste fotoquote:Op maandag 13 september 2004 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ook die laatste niet?
[CENTRAAL]Help me mijn foto verbeteren!quote:Op maandag 13 september 2004 20:07 schreef Ymke het volgende:
[..]
Die is![]()
ps waar is dat topic als je je foto wilt laten zien en je wilt graag op en aanmerkingen hebben om het te verbetern?
Exact, ik zie dat de complexiteit van de uitleg je niet heeft gehinderd, ben benieuwd of het op het origineel nog een beetje beter uitpakt!quote:Op maandag 13 september 2004 20:26 schreef stil het volgende:
Zo bedoel je Borelius:
[afbeelding]
Zal het deze week nog eens op de orginele foto uitproberen. (staat ergens op een cd)
vorige pagina onder de foto van Riquequote:Op maandag 13 september 2004 20:28 schreef Silent_Lucidity het volgende:
[..]
Wat was je laatste foto
Ik had die bagger/reddingsactie in gedachte
ja vind het zo ook beter, maar denk dat de foto er qua kwaliteit te veel op achteruit gaat, foto is genomen in de, hoe noem je dat, laagste resolutie? genomen.quote:Op maandag 13 september 2004 20:35 schreef Borelius het volgende:
[..]
Exact, ik zie dat de complexiteit van de uitleg je niet heeft gehinderd, ben benieuwd of het op het origineel nog een beetje beter uitpakt!
Zou ik bijna vergeten: wat is je eigen mening hierover?
Ohw ja dat was hemquote:Op maandag 13 september 2004 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
vorige pagina onder de foto van Rique
dat vakantie-foto-plakboek-ding
deze valt meer onder pauze, rust.quote:Op maandag 13 september 2004 20:56 schreef ploepkonijn het volgende:
Zou ik deze kunnen insturen??
[afbeelding]
Jaaaaa me like me likequote:Op maandag 13 september 2004 21:00 schreef Ymke het volgende:
Silent , ik heb er net snel eentje voor je gemaakt , ikv origianliteit. zo iets bedoel je .?
Mijn werk in uitvoering
[afbeelding]
leuke foto!quote:Op maandag 13 september 2004 21:00 schreef Ymke het volgende:
Silent , ik heb er net snel eentje voor je gemaakt , ikv origianliteit. zo iets bedoel je .?
Mijn werk in uitvoering
[afbeelding]
jaquote:Op maandag 13 september 2004 21:21 schreef Bowiefan het volgende:
Is dit ook werk in uitvoering
[afbeelding]
ja , dit is wel werk in uitvoering.quote:Op maandag 13 september 2004 21:21 schreef Bowiefan het volgende:
[afbeelding]
Is jouw bureau dan netjes opgeruimd als je aan het foto's inplakken bent?quote:Op maandag 13 september 2004 20:52 schreef Silent_Lucidity het volgende:
[..]
Ohw ja dat was hem
Ja ik vind het wel een leuk idee maar ik vind de foto een beetje rommelig, maar ik zou ook niet weten hoe je dat anders zou moeten doen eigenlijk, want het is toche en soort collage foto.
Nee hoor mijn bureau is zelfs heel vaak niet netjes opgeruimdquote:Op maandag 13 september 2004 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is jouw bureau dan netjes opgeruimd als je aan het foto's inplakken bent?![]()
Nee, dat ben ikquote:Op maandag 13 september 2004 21:21 schreef Bowiefan het volgende:
[afbeelding]
Deze foto heeft wel iets, al vind ik het bakje rechtsonder wat storend werken. Lijkt me wel lastig dat goed weg te halen, juist de schaduw op de tafel (?) geeft de foto wat extra's. Zwart-Wit moet je zeker houden bij deze foto.quote:Op maandag 13 september 2004 21:00 schreef Ymke het volgende:
Mijn werk in uitvoering
[afbeelding]
en eeehhh hoe zie ik hier WIU inquote:Op maandag 13 september 2004 22:55 schreef tuut84 het volgende:
hier dit is mijn fototje [afbeelding]
quote:Op maandag 13 september 2004 21:36 schreef Ymke het volgende:
Waar blijven Geminis , luap , The-O?????? hallo jullie worden gemist hier
quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:41 schreef Ymke het volgende:
Oelalala vergeet ik Re te vermelden
Reeeeeeeeeeeeeeeee joehoe , doe eens gezellig mee met het gebep hier,![]()
Hoef je mij er niet meteen van te beschuldigen dat ik niet leesquote:Op dinsdag 14 september 2004 12:52 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Huh die foto was helemaal niet bedoeld als een werk in uitvoering foto Bowiefan... misschien niet alleen plaatjes kijken maar ook lezen wat er bij staat
Dit was even om aan PdeHoog te laten zien dat ook mijn bureau een puinhoop is.
Eigenlijk is het zelfs wel WIU want ik was bezig met het maken van foto's maar dat terzijde.
ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:56 schreef Borelius het volgende:
Vroeguh, toen er nog niets digitaals was, heb ik albums vol zitten plakken, niet zelden pakte ik de schaar om een foto te bewerken. Dat leverde vaak reacties op in de trant van "hoe durf je??", maar wat een leuk effect! Ik kreeg dezelfde neiging weer toen ik de pianostemmer zag, bij deze zal ik laten zien wat ik bedoel, want ook digitaal kan het nog steeds, al is het soms een enorme klus. Nu viel dat wel mee, het resultaat:
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan?
quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:12 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Hoef je mij er niet meteen van te beschuldigen dat ik niet lees
Ik heb net echt wel gelezen en ook wel begrepen wat er stond, het enige wat ik niet begreep was die foto, maar nu begrijp ik dus dat dat je bureau is en ik zie nu dus ook pas de verhoudingen, het is dus allemaal veel kleiner dan dat ik dacht. Vandaar, ik snap nu ook dat het misschien wel WIU is.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:37 schreef Silent_Lucidity het volgende:het was niet zo hard bedoeld hoor
vriendjes![]()
Joepie! ik wordt gemistquote:Op maandag 13 september 2004 21:36 schreef Ymke het volgende:
Waar blijven Geminis , luap , The-O?????? hallo jullie worden gemist hier
Ik mis de koffiebekers i.p.v. lege bekers waar ooit water in gezeten heeft en de doosjes met pijnstillers...quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:48 schreef luap het volgende:
Ik had al een paar proeffoto's gemaakt, dit is er een van. Ben benieuwd of dit in het thema past. Mag je ook een titel geven aan je foto die verschijnt bij het wedstrijdoverzicht?
"Overwerk in uitvoering"
Moet nog verbeterd worden, koffie in de bekertjes en dat soort dingen, haren zullen dan ook scherp zijn.
[afbeelding]
Ik vind het niet erg hoorquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:56 schreef Borelius het volgende:
@dubbellu:
Ik hoop niet dat je dit een verminking van je werkt vind, zowel, dan bij voorbaat mijn excuus, maar ik denk dat het wel zal meevallen.
rare "bewerking" (weet niet of het zo is hoor!)quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:48 schreef luap het volgende:
Ik had al een paar proeffoto's gemaakt, dit is er een van. Ben benieuwd of dit in het thema past. Mag je ook een titel geven aan je foto die verschijnt bij het wedstrijdoverzicht?
"Overwerk in uitvoering"
Moet nog verbeterd worden, koffie in de bekertjes en dat soort dingen, haren zullen dan ook scherp zijn.
[afbeelding]
Ik wil wel reageren hoor maar heb naast het fotos maken ook nog een baan . een kind op te voeden , een huishouden draaiende te houden , een sport en een sociaal leven , dus zit niet altijd achter de pc.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:30 schreef dubbellu het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor, maar ik had liever dat de mensen die op mijn eerdere versies wat opmerkingen hadden nu weer even zouden reageren, ik heb tenslotte hun tips opgevolgd.
En ben er nog niet uit of het er één van deze wordt of de laadschop![]()
Ik vind het idee erg leuk , de uitwerking niet zo . misschien staat je hoofd er te groot op en is er te weinig van het *werk* te zien? Ik wil meer chaos zien, waar je tenmidden van bent ingestortquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:48 schreef luap het volgende:
"Overwerk in uitvoering"
[afbeelding]
dat melig doet het umquote:Op woensdag 15 september 2004 14:25 schreef dawg het volgende:
Gisteren in een melige bui ook iets geschoten. Maar heb morgen pas tijd om te plaatsen.
En wordt zowiezo geen inzending. Want het slaat eigenlijk nergens op.
Dit word mijn tweede maand die ik oversla. Ik heb helaas overdag (op het normale tijdstip dat mensen werken) gewoon geen mogelijkheid voor een camera. Dan moet ik dus iets in scene gaan zetten en dat is ook niet mijn sterkste punt.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:23 schreef Ymke het volgende:
Ik weet /heb nog steeds niks dat aan mijn eisen volsoet , Denk dat ik deze maand maar oversla
Probeer het je sterke punt te makenquote:Op woensdag 15 september 2004 20:35 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Dit word mijn tweede maand die ik oversla. Ik heb helaas overdag (op het normale tijdstip dat mensen werken) gewoon geen mogelijkheid voor een camera. Dan moet ik dus iets in scene gaan zetten en dat is ook niet mijn sterkste punt.
Volgende maand beter..
geen discussie én geen foto?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:23 schreef Ymke het volgende:
Ik weet /heb nog steeds niks dat aan mijn eisen volsoet , Denk dat ik deze maand maar oversla
Ander keertje weerquote:Op woensdag 15 september 2004 21:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
geen discussie én geen foto?
dus volgende maand weer discussieren?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:22 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ander keertje weer
Whehehehe misschienquote:Op woensdag 15 september 2004 21:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dus volgende maand weer discussieren?![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:28 schreef Ymke het volgende:
[..]
Whehehehe misschien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |