abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21854913
Ja mensen, we kunnen weer verder met de slowchat hier!!

vorige deeltje staat hier:
Fotowedstrijd September deel 1

en dit is het centrale topic waar je foto's in komen te staan!!
centrale topic

foto's voor de wedstrijd tot 18 september sturen naar:
ouwesok@fok.nl

en na 18 september naar:
rewimo@fok.nl

en dit was mijn laatste post:

balen balen balen: vanochtend fiets ik langs een bouwput waar ze al weken NIET aan het werk zijn..wat denk je, juist uitgerekend vandaag, nu ik mijn camera niet bij me heb, zijn ze daar aan het takelen, graven, timmeren, klimmen, bouwen etc. etc....d'r liep wel 50 man rond!!! Daarbij was de lucht mooi helder en het licht heel erg mooi..kon wel huilen...
Nu zit ik hier op mijn stage adres gewoon helemaal niets te doen..het is de eerste week en ik heb nog geen clienten ofzo...en er is HE-LE-MAAL niets te doen!!! En ik moet nog tot 17:30u.....hulp!
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_21855771
* bowiefan doet poging tot hulp
je ziet wat pips m-niki, ben je niet ziek? ik denk dat je snel naar huis moet
en na een fietstocht met camera voel je je vast weer beter
pi_21856393
m-niki, als je over een paar dagen nu ook nog het meetingtopic opent (hinthint), kunnen alle FOT-bezoeker en bezoekerinnetjes weer op 2 oortjes slapen.
pi_21856480
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 11:13 schreef Bowiefan het volgende:
* bowiefan doet poging tot hulp
je ziet wat pips m-niki, ben je niet ziek? ik denk dat je snel naar huis moet
en na een fietstocht met camera voel je je vast weer beter
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_21857016
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 11:46 schreef dawg het volgende:
m-niki, als je over een paar dagen nu ook nog het meetingtopic opent (hinthint), kunnen alle FOT-bezoeker en bezoekerinnetjes weer op 2 oortjes slapen.
ehm....
* m-niki snapt de hint niet

(ga maar gauw even naar het meetingtopic om te kijken wat dawg bedoelt)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
pi_21857951
Dat je meegaat natuurlijk! Niet zo twijfelen, gewoon verstand op 1 en meegaan.
pi_21859983
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 13:05 schreef dawg het volgende:
Dat je meegaat natuurlijk! Niet zo twijfelen, gewoon verstand op 1 en meegaan.
Bij mij gaat het altijd vaud met verstand op 1, op 0 gaat het altijd een stuk beter
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_21860989
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 10:17 schreef m-niki het volgende:
Nu zit ik hier op mijn stage adres gewoon helemaal niets te doen..het is de eerste week en ik heb nog geen clienten ofzo...en er is HE-LE-MAAL niets te doen!!! En ik moet nog tot 17:30u.....hulp!
Full-time op een werkplek zijn zonder dat je hoeft of kunt werken lijkt me nog erger dan ook daadwerklijk wat te doen te hebben. Ik ga nu nog even wat klusjes doen en om 16:30 zit het er voor mij weer op.

Sterkte!!
...niet geschoten is altijd mis...
pi_21862832
De westrijd loopt inderdaad helemaal niet hard deze maand.

En ik mis discussies.
pi_21862875
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 16:42 schreef dawg het volgende:
De westrijd loopt inderdaad helemaal niet hard deze maand.

En ik mis discussies.
Start er dan eentje op en post eens een keer wat foto's
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_21862937

Geef mij eens wat inspiratie dan.
pi_21863201
inspiratie?

ik vroeg me af of dit misschien "werk in uitvoering" was. Dacht er net opeens aan. Als iemand bezwaar heeft tegen de foto, jammer dan post het effe hier ofzo

En picserver is zwak... maar da's al een tijdje..
pi_21863225
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 16:46 schreef dawg het volgende:

Geef mij eens wat inspiratie dan.
Zeg.....ik heb volgens mij veruit de meeste foto's in de groep gegooid tot op heden. Zat daar niets tussen wat je inspiratie opwekt?

Zo nee, misschien een idee om een fotograaf te fotograferen
pi_21863273
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 16:59 schreef De_Warme_bakker het volgende:
inspiratie?

ik vroeg me af of dit misschien "werk in uitvoering" was. Dacht er net opeens aan. Als iemand bezwaar heeft tegen de foto, jammer dan post het effe hier ofzo

[afbeelding]
En picserver is zwak... maar da's al een tijdje..
Leuke foto. Alleen dat figuur in die rode trui
pi_21863312
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 17:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Zeg.....ik heb volgens mij veruit de meeste foto's in de groep gegooid tot op heden. Zat daar niets tussen wat je inspiratie opwekt? Zo nee, misschien een idee om een fotograaf te fotograferen
Ik vind het onderwerp leuk, ik heb bergen inspiratie en een chronisch gebrek aan tijd.
pi_21863330
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 17:05 schreef Borelius het volgende:

[..]

Ik vind het onderwerp leuk, ik heb bergen inspiratie en een chronisch gebrek aan tijd.
Misschien wat van die inspiratie doorgeven aan Dawg
  FOK!fotograaf vrijdag 10 september 2004 @ 18:08:31 #17
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21864405
zal ik iets in de groep gooien voor een discussie dan?

in het vorige topic vond ik veel "snapshotplaatjes" er bij zitten

ik heb trouwens vandaag misschien wat geschoten in de stad, op z'n vroegst maandag avond weet ik of het wat is
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21864576
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 18:08 schreef Xilantof het volgende:
Definieer "snapshotplaatjes"?
pi_21864707
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 17:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Misschien wat van die inspiratie doorgeven aan Dawg
Goed idee.
  vrijdag 10 september 2004 @ 18:31:14 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_21864779
bejaardetehuis bellen en vragen of je een uurtje mee mag lopen met de verzorging voor een reportage
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 10 september 2004 @ 18:37:45 #21
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_21864881
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 18:08 schreef Xilantof het volgende:
zal ik iets in de groep gooien voor een discussie dan?

ik heb trouwens vandaag misschien wat geschoten in de stad, op z'n vroegst maandag avond weet ik of het wat is
Dat is een beetje mosterd na de maaltijd. Kan je beter meteen reageren op de foto's die je bedoelt en vertellen hoe het beter kan....vind ik.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_21864948
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 18:37 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Dat is een beetje mosterd na de maaltijd. Kan je beter meteen reageren op de foto's die je bedoelt en vertellen hoe het beter kan....vind ik.
* PdeHoog wordt getriggerd door sig onder avatar en checkt profiel

Sorry Pea...van harte gefeliciteerd met je al ruim 18 uur en 40 minuten durende verjaardag
Mooie leeftijd
pi_21864953
Mag je ook een foto van iets insturen waarbij "werk in uitvoering" komisch zou staan als onderschrift? Bijv een foto waarop het tegengestelde van "werk in uitvoering" gaande is?

En gefeli, Pea.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  FOK!fotograaf vrijdag 10 september 2004 @ 18:45:33 #24
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21865023
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 18:37 schreef pea4fun het volgende:

[..]

allereerst! GEFELICITEERD!

en verder, de foto's van ultra_ivo vond ik bijv. erg snapshotterig, maar dat was volgens mij al gezegt door PdeHoog, straks zal ik meer voorbeelden geven, heb nu even geen tijd om er uitgebreid op in te gaan.

wat ik er iig mee bedoel is dat er over weinig foto;s is nagedacht, en te snel genomen.
een voorbeeldje aan de hand van een foto van PdeHoog, met die baggerkraan.
misschien was het leuker geweest (okee, mocht zijn digicam het lukken ) om bijv, de "grijper" scherp te maken, en dan de echte kraan zelf was waziger, misschien was dat leuk geweest.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21865099
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 18:45 schreef Xilantof het volgende:

[..]
wat ik er iig mee bedoel is dat er over weinig foto;s is nagedacht, en te snel genomen.
een voorbeeldje aan de hand van een foto van PdeHoog, met die baggerkraan.
Dit is een hele gevaarlijke weg waar je je nu op gaat begeven he?
quote:
misschien was het leuker geweest (okee, mocht zijn digicam het lukken ) om bijv, de "grijper" scherp te maken, en dan de echte kraan zelf was waziger, misschien was dat leuk geweest.
Mee eens, maar zie daar het probleem van de digicompactjes zoals ook al gemeld in het slowchattopic.....da's dus niet mogelijk en PS-en is niet toegestaan, dus........

Heb hem overigens nog wel even naar zwartwit geconverteerd. Dat vond ik toch alweer een stukje beter
pi_21865176
Overigens...over het nadenken over foto's over dit onderwerp is nou eenmaal lastig. Soms loop je ergens tegenaan, zoals ik tegen die grijper. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de rest van mijn foto's.

Het zijn allemaal leuke foto's maar ja...het blijven snapshots. Je maakt tenslotte foto's van gebeurtenissen die op straat gebeuren en daar kun je niet altijd invloed op uitoefenen of over nadenken. Soms is het gewoon click-and-go
  FOK!fotograaf vrijdag 10 september 2004 @ 18:55:03 #27
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21865184
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 18:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dit is een hele gevaarlijke weg waar je je nu op gaat begeven he?
klopt, maar straks nog meer
quote:
[..]

Mee eens, maar zie daar het probleem van de digicompactjes zoals ook al gemeld in het slowchattopic.....da's dus niet mogelijk en PS-en is niet toegestaan, dus........

Heb hem overigens nog wel even naar zwartwit geconverteerd. Dat vond ik toch alweer een stukje beter
[afbeelding]
ik weet dat je digicam het niet kan (dat had ik ook gemeldt in mijn post) maar het ging er om hoe ik dacht dath et beter/mooier zou zijn.

z/w vind ik hem trouwens mooier dan in kleur.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf vrijdag 10 september 2004 @ 18:57:01 #28
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21865217
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 18:54 schreef PdeHoog het volgende:
Overigens...over het nadenken over foto's over dit onderwerp is nou eenmaal lastig. Soms loop je ergens tegenaan, zoals ik tegen die grijper. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de rest van mijn foto's.

Het zijn allemaal leuke foto's maar ja...het blijven snapshots. Je maakt tenslotte foto's van gebeurtenissen die op straat gebeuren en daar kun je niet altijd invloed op uitoefenen of over nadenken. Soms is het gewoon click-and-go
tis idd click-and-go, dat heb ik ook gemerkt vandaag.
hoewel ik me ook wel voor jan met de korte achternaam voelde staan toe ik iets er persee goed op wilde hebben
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21865257
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 18:55 schreef Xilantof het volgende:

[..]

klopt, maar straks nog meer
[..]
* PdeHoog pakt vast honkbalknuppels en andere slagattributen
quote:
ik weet dat je digicam het niet kan (dat had ik ook gemeldt in mijn post) maar het ging er om hoe ik dacht dath et beter/mooier zou zijn.

z/w vind ik hem trouwens mooier dan in kleur.
Voor wat betreft die DOF ben ik het helemaal met je eens. Helaas geen tijd meer om mijn OM-2 erbij te pakken en de foto overnieuw te maken.

En zwartwit is in dit geval idd mooier. Ik ga binnenkort nog eens pielen met cropjes e.d. om te kijken of ik er nog wat mooiers uit krijg

Overigens ben ik ook nog even met mijn brandweerfoto's aan het spelen geweest, maar die ISO200 doet me de das om

Ik krijg hem echt niet beter
pi_21865332
* PdeHoog roept Ymke en Dawg

Kijk.... discussie
  FOK!fotograaf vrijdag 10 september 2004 @ 19:06:23 #31
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21865383
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 18:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

* PdeHoog pakt vast honkbalknuppels en andere slagattributen
rustig, rustig...
quote:
[..]

Voor wat betreft die DOF ben ik het helemaal met je eens. Helaas geen tijd meer om mijn OM-2 erbij te pakken en de foto overnieuw te maken.

En zwartwit is in dit geval idd mooier. Ik ga binnenkort nog eens pielen met cropjes e.d. om te kijken of ik er nog wat mooiers uit krijg

Overigens ben ik ook nog even met mijn brandweerfoto's aan het spelen geweest, maar die ISO200 doet me de das om

[afbeelding]

Ik krijg hem echt niet beter
is vind de foto qua compositie wel sterk trouwens
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf vrijdag 10 september 2004 @ 19:09:32 #32
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21865444
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 19:03 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog roept Ymke en Dawg

Kijk.... discussie
SSSSSSSTTTTT
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21866234
Peter, laat ik nou vandaag tegen diezelfde BAGGERkraan oplopen
hij voer vandaag in het verlenge van de Westvest... en was héél erg smerig
  vrijdag 10 september 2004 @ 19:53:14 #34
52657 pea4fun
pi_21866402
Dank je voor de felicitaties

En het lijkt natuurlijk makkelijk om gewoon iemand of iets op de foto te zetten die toevallig aan het werk is, maar om het juiste moment te pakken is niet echt makkelijk. Misschien zelfs wel moeilijker als zelf een foto uitdenken en klaarzetten. Dat je daardoor meer snapshots krijgt is natuurlijk wel logisch, maar ik moet nog zien wat er uiteindelijk ingeleverd wordt. Ik denk dat in dit topic meer probeersels staan dan serieuze inzendingen.

en nu ga ik feest vieren
  FOK!fotograaf vrijdag 10 september 2004 @ 20:00:19 #35
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21866547
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 19:53 schreef pea4fun het volgende:
Dank je voor de felicitaties
quote:
Ik denk dat in dit topic meer probeersels staan dan serieuze inzendingen.
dat denk ik ook ja
quote:
en nu ga ik feest vieren
groot gelijk! veel plezier
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21866823
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 19:53 schreef pea4fun het volgende:
Ik denk dat in dit topic meer probeersels staan dan serieuze inzendingen.
. Nou zeg....

Dat er zoveel van mijn hand komen de afgelopen week is meer omdat ik vrij ben . Ik heb overigens wel een keuze-probleem nu (al) en ik heb nog twee ideeen die ik wil uitwerken
  FOK!fotograaf vrijdag 10 september 2004 @ 20:11:35 #37
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21866843
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 20:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

. Nou zeg....

Dat er zoveel van mijn hand komen de afgelopen week is meer omdat ik vrij ben . Ik heb overigens wel een keuze-probleem nu (al) en ik heb nog twee ideeen die ik wil uitwerken
alleen maar goed die dingen van je hand!
wanneer ga je die ideeen uitwerken dan? hint?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21866867
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 20:11 schreef Xilantof het volgende:

[..]

alleen maar goed die dingen van je hand!
wanneer ga je die ideeen uitwerken dan? hint?
Zie ik eruit alsof ik tijd teveel heb

Misschien vanavond en anders zondag
pi_21867019
Wat mij overigens steeds meer opvalt de laatste wedstrijden is dat er helemaal niet zoveel experimentjes meer worden uitgevoerd en al helemaal niet meer zoveel commentaar (lees: bijna niets) op foto's wordt geleverd.

Ik kwam binnenvallen in herhaling en daar gaf oa m-niki lekker veel opbouwende commentaren. Tegenwoordig krijg ik het idee dat ze een beetje voorzichtig is geworden in het spuien van haar mening door de aanvaringen van de laatste maanden met mede-forum-gebruikers (die je hier overigens helaas bijna nooit ziet ). Jammer want ik vond het altijd wel goeie commentaren. Het stimuleert tenminste om er zelf ook nog even kritisch naar te kijken en misschien een nog betere foto te maken.

m-niki, vanaf nu weer gewoon je mening geven .
  FOK!fotograaf vrijdag 10 september 2004 @ 20:22:42 #40
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21867108
ik geef pdehoog idd gelijk dat het rustiger is geworden.

ik zelf heb me buiten die discussie over wel of niet commentaar gehouden toen, omdat ik beide partijen wel snapte, denk ik... ongeveer.. een beetje..
maar goed, iig: mijn inzins heeft m-niki nooit haar mond dicht hoeven houden.
andere ook niet trouwens

en ik misschien ook niet
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21867670
joehoe!!
ik heb zowaar een foto gemaakt vandaag (was het na zes uur niks doen helemaal zat geworden en ben de stad in gegaan MET fotocamera...waar zal ik de andere vijf..ijf..ijf..ijf..f..f... foto's eigenlijk plaatsen? Ik wil ze gewoon laten zien...in beoordeel mijn foto dan maar?? Maar het gaat me eigenlijk niet om de beoordeling..ik wil jullie gewoon laten zien hoe verdomd goed ik eigenlijk ben )
Anyway, ik dwaal af..ik was in de HEMA en toen heb ik gewoon een foto gemaakt..even later kwam een klein meisje een flesje drinken bestellen, en ik had al gericht, maar toen opeens durfde ik niet meer en het enige wat ik had moeten doen was: click! Zo'n mooi beeld, dat kleine meisje op de tenen, arm uitstrekkend en die vrouw die haar kleingeld teruggaf...verdamme...)
nou goed...dit is de foto voor dat mooie Kodak moment:

tja..het is eigenlijk gewoon een enorme snapshot en ik vind het moeilijk om het beeld nog objectief te beoordelen, omdat ik er nu al een paar minuutjes tegenaan kijk..volgens mij issie gewoon hartstikke saai of niet??
Misschien morgen nog op de markt ofzo...maar mijn band is ook lek (van m'n fiets) dus ik kom niet zo makkelijk in de stad...jakkes...volgende week dan maar?
pi_21867827
m-niki, je komt wat hyperactief op me over. Klopt dat?

Ik vind het overigens een leuke foto . Alleen jammer dat je niet kunt zien waar de dame mee bezig is op dit moment.

En de volgende keer gewoon op de knop drukken
  FOK!fotograaf vrijdag 10 september 2004 @ 20:56:12 #43
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21867895
m-niki, op 1 of andere manier spreekt de foto me wel aan!
misshcien juist omdat haar bezigheden onduidelijk blijven..
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21867923
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 20:56 schreef Xilantof het volgende:
misshcien juist omdat haar bezigheden onduidelijk blijven..
Ik moet zeggen...het is er idd wel eentje waar je naar blijft kijken .

Hema hotdogs zijn overigens
pi_21868451
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
m-niki, je komt wat hyperactief op me over. Klopt dat?

Ik vind het overigens een leuke foto . Alleen jammer dat je niet kunt zien waar de dame mee bezig is op dit moment.

En de volgende keer gewoon op de knop drukken
volgens mij deed ze net zoveel als ik vandaag op m'n stage

hyperactief? misschien misschien...
(ik zit met mijn tenen een liedje van michael jackson te tikken op de vloer...de energie is nog niet weg!!)
pi_21868508
Niet bijster origineel, maar wel echt werk in uitvoering (en dan ook nog zelf), vorig jaar, nog even vlak voor de winter invalt mijn oldtimer goed in de was zetten.

pi_21868721
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 21:25 schreef Borelius het volgende:
Niet bijster origineel, maar wel echt werk in uitvoering (en dan ook nog zelf), vorig jaar, nog even vlak voor de winter invalt mijn oldtimer goed in de was zetten.

[afbeelding]
Dat is die gave old-timer die niet mee mocht naar de portretmeet omdat je last van je rug had? GAVE wagen en deze foto heb je vast niet zelf gemaakt
pi_21868812
Op deze foto zijn er ook een aantal mensen aan het werk, je ziet ze alleen niet

Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_21868959
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 21:25 schreef Borelius het volgende:

[afbeelding]
he, een Amazone!!
mijn pa heeft jarenlang een donkergroene gehad!!
Is voor mij toch nog steeds een beetje nostalgie en "he, daar is papa!" als ik er zo een zie rijden...
pi_21868977
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 21:39 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Op deze foto zijn er ook een aantal mensen aan het werk, je ziet ze alleen niet

[afbeelding]

Ergens kan ik me echter voorstellen dat dat niet de bedoeling is
pi_21869120
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 21:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat is die gave old-timer die niet mee mocht naar de portretmeet omdat je last van je rug had? GAVE wagen en deze foto heb je vast niet zelf gemaakt
Of hij moet sneller dan z'n schaduw zijn!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 10 september 2004 @ 21:54:30 #52
35485 rique
with Canon, I can
pi_21869125
Er kwam net opeens een ideetje bij me opborrelen...hmmmm.....maar eens een nachtje over slapen en dan morgen maar eens wat uitwerken!

In mijn hoofd is het in iedergeval nu wel werk in uitvoering!
verslaafd aan de cirkelkwadratuur
pi_21869265
Saai he , zo'n wedstrijd zonder discussie

Ik kan geen fotos maken , heb spierpijn
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_21869306
Deze is echt werk in uitvoering, het is een WERKMIER, die bezig is met het 'melken' van bladluizen. Je kunt zien aan de bewegings-onscherpte van de voelsprieten dat hij dat ook echt aan het doen is:

Door die actie gaat de bladluis een melkachtige stof uitscheiden die de mieren weer voedsel gebruiken. Ze verdedigen hun 'vee' tegen andere mieren of rovers zoals lieveheersbeestjes.
pi_21869344
Dat is ook een mooie foto , !
pi_21869401
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 22:01 schreef Ymke het volgende:
Saai he , zo'n wedstrijd zonder discussie

Ik kan geen fotos maken , heb spierpijn
ik niet hoor
maandag begin ik met dieet en volgens het schema ben ik binnen 16 weken samen met het sporten en het dieet 15 kilo afgevallen!! Sjonge jonge...dus tegen de kerst kan ik weer in maatje..ehm..36 ofzo? (hoezo overdreven hehe)

JOEHOEEOEOEOEEEE!!!!
(ik heb er nu al zin in!!!)

zo nu mogen jullie weer on-topic
pi_21869461
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 22:07 schreef m-niki het volgende:

[..]

ik niet hoor
En toch zijn we goed bezig
pi_21870244
Ik heb er ook nog eentje

hoe parkeren we een F-16?
pi_21871347
Werken aan de buitenkant van mijn rijtuigje wordt soms afgewisseld met werken aan de binnenkant:

Bijzonderheid: De zwarte trommel (rechtsonder het midden van de foto, waar een slang vanaf naar linksboven loopt) is de rembekrachtiging!! We praten hier over 1969 !! Ik heb de motor al twee keer volledig uit elkaar gehad en weer in elkaar gekregen (zoals te zien is). De motor loopt als een zonnetje (top 170 km/uur) en dat is weer eens wat anders als computeren of fotograferen.
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 10 september 2004 @ 23:48:10 #60
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_21871719
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 22:07 schreef m-niki het volgende:

[..]

ik niet hoor
maandag begin ik met dieet en volgens het schema ben ik binnen 16 weken samen met het sporten en het dieet 15 kilo afgevallen!! Sjonge jonge...dus tegen de kerst kan ik weer in maatje..ehm..36 ofzo? (hoezo overdreven hehe)

JOEHOEEOEOEOEEEE!!!!
(ik heb er nu al zin in!!!)

zo nu mogen jullie weer on-topic
Als een splinter door de winter
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_21871919
He Ouwesok, je leeft nog. Het wordt binnenkort weer slecht weer, mooi moment om wat fotowerk af te maken of was jouw bijdrage aan het album al compleet? En je top 3??
pi_21871973
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 22:03 schreef Borelius het volgende:
Deze is echt werk in uitvoering, het is een WERKMIER, die bezig is met het 'melken' van bladluizen. Je kunt zien aan de bewegings-onscherpte van de voelsprieten dat hij dat ook echt aan het doen is:

[afbeelding]

Door die actie gaat de bladluis een melkachtige stof uitscheiden die de mieren weer voedsel gebruiken. Ze verdedigen hun 'vee' tegen andere mieren of rovers zoals lieveheersbeestjes.
Gaaf, lijkt een beetje op het idee waar ik mee zat; in Emmen de bladsnijdersmieren zien te vereeuwigen, maar helaas ik las ergens dat de koningin het opgegeven heeft wat tot gevolg heeft dat de hele kolonie de eeuwige werkvelden heeft opgezocht, erg jammer, die beestjes werkten zo hard dat je van het kijken ernaar al moe werd.

Tijdens het uitproberen van mijn 'nieuwe' lensenspul voor de OM10's rekening gehouden met het wedstrijdonderwerp:

werk in uitvoering door de 50mm
lijkt me duidelijk 2 x werken is dus 2 x 50 km/h: je mag vanaf hier dus 100km/h

werk in uitvoering 150mm:
de zon spiegelde erg mooi in het 50km bord, helaas komt dat er op de foto niet zo extreem uit

werk in uitvoering door de 28mm lens uit de losse hand

vanaf de zelfde plek maar dan nu met 2x teleconverter en 205mm op statief en gebruik van tijdsopname zodat door het klappen van de spiegel niet de hele handel staat te schudden.

Persoonlijk valt het me allemaal heel erg mee, de scans zijn niet super maar ben niet ontevreden over de lensjuns.
foto's zijn allemaal alleen beetje gepoetst en gefokresized
(alleen de laatste ook nog 2 graden recht gezet )
pi_21872436
Nette foto's Bowiefan. Die 2x teleconverter doet het lekker . Zo'n ding MOET ik ook hebben
  zaterdag 11 september 2004 @ 00:22:07 #64
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_21872514
Werk in uitvoering moeten hier speciaal mensen op staan die iets doen of kan dat ook een machine zijn die an het werk is?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 11 september 2004 @ 00:32:22 #65
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_21872734
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 00:22 schreef Martijn_77 het volgende:
Werk in uitvoering moeten hier speciaal mensen op staan die iets doen of kan dat ook een machine zijn die an het werk is?
Als je de associatie 'werk in uitvoering' kunt maken ben je er al zo ongeveer uit.

Lukt het hierbij bijvoorbeeld een beetje ¿
pi_21872757
Thx P, je mag hem wel ff lenen op een volgende meet.
Je had ook in Doesburg moeten zijn, was genoeg te scoren voor de OM, gelukkig had ik Sok bij me (of was ik met hem mee ) kon die mooi aanwijzen wat interessant voor me was. Weet niet meer precies wat die concerter gekost heeft, maar het was nooit meer als 5 eur
eigenlijk was die 28mm het duurst, die was na afdingen 20 eur (reken ik de 50 mm ff niet mee, maar goed, daar zat voor 40 eur een komplete OM10 aanvast [sub] inclusief manueel adaptertje )

@Martijn: wat jij wil, je foto kan door iedereen beoordeeld worden, en ze kijken allemaal naar andere dingen. Zelf kijk ik meestal naar wat iemand met het onderwerp gedaan heeft. Maar ik moet wel het idee hebben dat het 'werk in uitvoering' is.
pi_21872788
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 00:33 schreef Bowiefan het volgende:
Thx P, je mag hem wel ff lenen op een volgende meet.
Je had ook in Doesburg moeten zijn, was genoeg te scoren voor de OM, gelukkig had ik Sok bij me (of was ik met hem mee ) kon die mooi aanwijzen wat interessant voor me was. Weet niet meer precies wat die concerter gekost heeft, maar het was nooit meer als 5 eur
eigenlijk was die 28mm het duurst, die was na afdingen 20 eur (reken ik de 50 mm ff niet mee, maar goed, daar zat voor 40 eur een komplete OM10 aanvast [sub] inclusief manueel adaptertje )
Grmbl . Volgende keer ga ik ook mee.

Ouwesok? Wanneer is de volgende beurs waar je naar toe gaat?
pi_21872916
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 00:32 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Als je de associatie 'werk in uitvoering' kunt maken ben je er al zo ongeveer uit.

[afbeelding]
Lukt het hierbij bijvoorbeeld een beetje ¿
krijg bij deze meneer meer het idee dat hij zijn metselmaatje net met de ambulance heeft zien afvoeren nadat die van 3 hoog van de steiger was gepleurd
pi_21873045
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 00:34 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Grmbl . Volgende keer ga ik ook mee.

Ouwesok? Wanneer is de volgende beurs waar je naar toe gaat?
Het was inderdaad wel goed scoren, ik was iets meer als 100 eur kwijt uiteindelijk en toen mijn ouweheer de tas met inhoud zag die ik daarvoor meezeulde kreeg die wel ff tranen in zijn ogen.
Hij heeft toendertijd de OM10 nieuw gekocht en de standaard 50mm lens omgeruild voor de tokina 75-150 met bijbetaling en dat was voor hem eigenlijk allemaal al een veel te grote investering.
Pa toverde nog ergens een orginele reclamefolder van de OM10 vandaan. erg leuk om te zien.
  zaterdag 11 september 2004 @ 03:04:18 #70
73096 Geminis
iedereenheeftrechtopéénmening
pi_21874789
Werk in uitvoering over werk nog uit te voeren...

Deze is gemaakt met sluitertijd van 5 sec. met indirect constant lampje en indirect flitsje, diafragma 22.
Ik denk dat ik deze ga inzenden. Wish me Luck!

De waarde van deze post kan fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_21874994
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 03:04 schreef Geminis het volgende:

Deze is gemaakt met sluitertijd van 5 sec. met indirect constant lampje en indirect flitsje, diafragma 22.

[afbeelding]
Jammer van de rechter bovenhoek, wel een leuke foto
  zaterdag 11 september 2004 @ 03:26:03 #72
73096 Geminis
pi_21875025
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 03:21 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

Jammer van de rechter bovenhoek, wel een leuke foto
ja maar met een muis werk ik bijna altijd
De waarde van deze post kan fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_21875089

Kan ik deze inzenden?

Hier het eindresultaat van de val: http://fotoboek.fok.nl/userpics/92735_HPIM0721.jpg .

(gepland trouwens)

[ Bericht 1% gewijzigd door Sport_Life op 11-09-2004 03:43:45 ]
  zaterdag 11 september 2004 @ 03:37:53 #74
73096 Geminis
pi_21875112
Sport_Life eerst resizen naar 550 pixels s.v.p.
pi_21875166
oke
  zaterdag 11 september 2004 @ 03:59:13 #76
73096 Geminis
pi_21875277
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 03:43 schreef Sport_Life het volgende:
oke
gelukkig was het niet druk hier denk ik

Jammer dat je moeilijk kan zien wat er gebeurd op je foto, het ziet er wel indrukwekkend uit...
  FOK!fotograaf zaterdag 11 september 2004 @ 07:17:50 #77
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21875746
Sport_life, het verhaal achter dat ding ken ik, is op het nieuws geweest enzo.
en je mag zelf beslissen of je hem in wilt sturen.
zelf leg ik niet de connectie met "werk in uitvoering", maar dat ben ik
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21875880
quote:

[afbeelding]
Toffe foto . Het is idd alleen jammer van die rechterbovenhoek.

Iig kan ik nu een van mijn ideeen schrappen . Ik had een soortgelijk iets bedacht maar goed...misschien werk ik het alsnog uit
pi_21876033
@Martijn_77:
Op de volgende foto is niemand echt zichtbaar aan het werk, maar dat deze situatie toch duidelijk met werk in uitvoering heeft te maken, is bepaald geen moeilijke link:

Om over na te denken:
Weet iemand wat bij een dergelijke klus de taak van de hark is (ik wel, want het was een eigen klus) ??
pi_21876111
voor een goedkope douche? dat je een paar gaten in je nieuwe plafond maakt waar het water mooi doorheen kan stromen?
pi_21876194
quote:

[afbeelding]
Oh, ben jij die gozer die die dooien kan fotograferen...
pi_21876576
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 09:04 schreef Borelius het volgende:
@Martijn_77:
Op de volgende foto is niemand echt zichtbaar aan het werk, maar dat deze situatie toch duidelijk met werk in uitvoering heeft te maken, is bepaald geen moeilijke link:

[afbeelding]

Om over na te denken:
Weet iemand wat bij een dergelijke klus de taak van de hark is (ik wel, want het was een eigen klus) ??
een hark.... wat doe je op het dak met een hark.... ik zou het niet weten.
maar uw foto doet mij wel een lichtje branden....
houtsnippers.....

laatste Natuurparksessie ook en leuke werk-in-uitvoering photo gemaakt.
Het betreft hier een dierenrijk foto en ik denk dat ik hem in iedergeval voorlopig maar als wedstrijdfoto instuur

ouwesok.... you've got mail
pi_21876764
De foto met de hark is gemaakt in mijn achtertuin, direct achter het huis, daar heb ik een terras gemaakt van steiger-hout. Dat kun je mooi op hoogte maken met de vloer in de huiskamer, want eventueel overtollig regenwater stroomt wel weg tussen de planken. Dit was voor mijn vrouw de enige manier om met de rolstoel weer in de tuin te komen.

De ondergrond was zand, dat ik steeds eerst een beetje aanharkte, afdekte met worteldoek en dan weer op naar de volgende rij paaltjes.

Inmiddels is het terras een serre geworden, maar dit is weer een heel ander verhaal van WERK-IN-UITVOERING.
  zaterdag 11 september 2004 @ 11:35:52 #84
35485 rique
with Canon, I can
pi_21877460
quote:

[afbeelding]
Hee mijn idee, wat doe je!

pi_21877587
Geminis! Je hebt bijna hetzelfde gedaan als ik... alleen had ik handen die typten op een toetsenbord..ik vond het niet zo mooi geworden bij mezelf... Bij jou vind ik het idee wel heel erg leuk, alleen de uitvoering is een beetje sobertjes...heel flets (maar goed, daar ben ik zelf niet aan gewend, misschien daarom dat ik het niet zo mooi vind ) en die muis in de hoek stoort wel, ook omdat ik niet goed kan zien dat het een muis is en wat de bedoeling ervan is...

sportlife: ik had je foto al in een ander topic gezien (waar ik het ook al vreemd vond dat ie daar stond nameljk in het mooie plekjes topic no offence verder hoor, je zal je redenen wel gehad hebben om het daarin te plaatsen) maar ook hier vind ik de foto niet echt op zijn plek. Voor mij is het totaal onduidelijk wat daar gebeurt, lijkt wel alsof de mast is omgewaaid door slecht weer (kan toch niet??), daarbij vind ik persoonlijk je foto niet echt mooi om naar te kijken..de lucht is heel grauw en er lijken wel regendruppels op je lens te zitten

EN ik meen me te herinneren uit het andere topic dat je deze foto niet zelf hebt gemaakt, maar je zus, toch? Voor deze wedstrijd mag je alleen foto's inleveren die jezelf hebt gemaakt...

Ouwesok: die foto vind ik errug mooi!! En zeker werk in uitvoering, want die man neemt gewoon pauze!! Ik zat hier ook aan te denken, maar dan alleen bv. die helm te laten zien of alleen een paar werkschoenen...maar dit hele plaatje vind ik ook subliem!!
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 11 september 2004 @ 11:50:34 #86
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_21877656
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 11:44 schreef m-niki het volgende:
Ouwesok: die foto vind ik errug mooi!! En zeker werk in uitvoering, want die man neemt gewoon pauze!! Ik zat hier ook aan te denken, maar dan alleen bv. die helm te laten zien of alleen een paar werkschoenen...maar dit hele plaatje vind ik ook subliem!!
Ik zal het aan mijn lieve wederhelft doorgeven, misschien wil ze ook een Fok!-accountzij had deze opname gemaakt
pi_21877665
De Nozema mast ofzo, en ik meen me ook te herinneren dat die foto door een zus gemaakt is wegens het weekend weg zijn

Na ik was gister aan het werk en hoorde hard claxoneren gevolg door een nogal doffe klap :S
Dus ik even kijken... en ja daar stond de bus.
Volgens mij was er verder niemand gewond alleen de buschauffeur was nogal over de rooie. Later nog een ambulance voor hem gekomen en kreeg ineens zo'n werk in uitvoering idee toen de politie agent de chauffeur koelte toe stond te wapperen.
Maar ja aangezien ik daar toch geen foto's van zou maken en alleen in de winkel sta dus niet eens wegkon....

Maar ja ik heb werkelijk nog 0,0 inspiratie...
pi_21880917
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 03:59 schreef Geminis het volgende:

[..]

gelukkig was het niet druk hier denk ik

Jammer dat je moeilijk kan zien wat er gebeurd op je foto, het ziet er wel indrukwekkend uit...
http://frontpage.fok.nl/nieuws/45468 .

En het was idd groot nieuws. Ik woon op n boerderij en die mast stond in ons weiland . (nu staat er nog 1 andere en de zendmast natuurlijk). Foto is dus gemaakt door me zus (ik was idd weekend weg) maar wel met mijn camera! . (HP photosmart 735). Foto is beetje wazig omdat het hard regende.

En of het nou werk in uitvoering is of niet, ik vind van wel. Namens me zus dan maar ! (kijkt hier ook af en toe )
  zaterdag 11 september 2004 @ 16:45:57 #89
73096 Geminis
pi_21882615
heyhey, bedankt voor de reakties, ik moet zeggen vond mijn foto vannacht ook mooier dan bij daglicht

Uhmm die rechterbovenhoek, hoe jammer ook, was bewust he. Ik vond de kleur een beetje eentonig dus zocht iets om dat even te doorbreken Ben weg, prettig weekend allemaal!
pi_21882622
Wat vinden jullie van deze foto's? Vallen die ook onder werk in uitvoering?

`

Tafel is best mooi geworden

[ Bericht 10% gewijzigd door stil op 11-09-2004 21:03:09 ]
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_21883308
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 16:46 schreef stil het volgende:
Wat vinden jullie van deze foto's? Vallen die ook onder werk in uitvoering?

[afbeelding]

[afbeelding]
toppie deze foto`s
pi_21883881
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 16:45 schreef Geminis het volgende:
heyhey, bedankt voor de reakties, ik moet zeggen vond mijn foto vannacht ook mooier dan bij daglicht

Uhmm die rechterbovenhoek, hoe jammer ook, was bewust he. Ik vond de kleur een beetje eentonig dus zocht iets om dat even te doorbreken Ben weg, prettig weekend allemaal!
Voor de kleuren minder eentonig te maken was je bedoeling niet slecht, maar door er juist andere kleuren bij te betrekken haal je de aandacht meer van het onderwerp af. In dit geval gaat bijna alle aandacht naar de rechter bovenhoek omdat eenerzijds de kleuren anders zijn, maar ook omdat het niet duidelijk is wat er te zien is. Je vraagt je af wat het voorwerp zou zijn en wat het te maken heeft met je onderwerp.
  FOK!fotograaf zaterdag 11 september 2004 @ 17:56:43 #93
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21884086
nou, ik zie morgen middag al of mijn foto's een beetje gelukt zijn.
heb achteraf spijt dat ik van 1 situatie niet wat meer heb gemaakt
was wel apart... was een klein steegje , waar een aantal ladders in stonden naar alle kanten zo'n beetje.

maar goed
morgen zie ik het wel
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21886503
Hier liep ik vanmiddag tegenaan.

Ook de contrasten zijn wel leuk al denk ik dat de fiets op de voorgrond toch ff moet verplaatsen.
  FOK!fotograaf zaterdag 11 september 2004 @ 20:02:49 #95
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21886713
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 19:51 schreef Oceanonix het volgende:
Hier liep ik vanmiddag tegenaan.

[afbeelding]

Ook de contrasten zijn wel leuk al denk ik dat de fiets op de voorgrond toch ff moet verplaatsen.
hm.. ik vind het niet echt werk in uitvoering.

en het was zeker bewolkt?
de kleuren zijn niet echt sprekend.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21886986
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 20:02 schreef Xilantof het volgende:

[..]

hm.. ik vind het niet echt werk in uitvoering.

en het was zeker bewolkt?
de kleuren zijn niet echt sprekend.
Ja bewolkt en koud en ik had op iets warmer weer gerekend.................
  FOK!fotograaf zaterdag 11 september 2004 @ 20:20:17 #97
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21887027
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 20:18 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

Ja bewolkt en koud en ik had op iets warmer weer gerekend.................
hier was het mooi weer
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21887801
Stil, die foto's vind ik zeker wel wat hebben!! Vooral de tweede als je er nog een stukje van de bovenkant af haalt!!

Sportlife, ik vind persoonlijk dat die foto niet mee mag doen, omdat je hem zelf niet gemaakt hebt...als je zus wil dat ie meedoet, zal ze hem zelf in moeten sturen, toch?? Of zit ik echt te muggeziften nu....

Sjappie1987: doehoeg!!! (kijk! Ik kan ook zinloze opmerkingen maken )
pi_21888375
m-niki bedankt voor je reactie.

bedoel je zo:

of alleen met tafel blad.

sjappie is helemaal gek van deze foto, en dat komt door dat het zijn armen die op de foto staan,
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_21888623
Stil: zo ja!! Mooi dat harde contrast en die schaduw en dat spoortje van de schuurmachine!!
Leuk hoor!!

dat kwam niet helemaal uit de post van Sjappie....vandaar dat ik dacht dat het een zinloze post was...sorry!!
pi_21890132
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 21:42 schreef m-niki het volgende:
Stil: zo ja!! Mooi dat harde contrast en die schaduw en dat spoortje van de schuurmachine!!
Leuk hoor!!

dat kwam niet helemaal uit de post van Sjappie....vandaar dat ik dacht dat het een zinloze post was...sorry!!
dank je
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_21891087
Mijn idee is niet gelukt , nog even verder denken hoe ik het moet aanpakken.

Verder vind ik nog steeds alle fotos mooi en geschikt
pi_21891115
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 23:46 schreef Ymke het volgende:
Mijn idee is niet gelukt , nog even verder denken hoe ik het moet aanpakken.
quote:
Verder vind ik nog steeds alle fotos mooi en geschikt
Je bent wel hardnekkig in het niet leveren van commentaar en het niet voeren van discussies he
pi_21891146
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 23:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

[..]

Je bent wel hardnekkig in het niet leveren van commentaar en het niet voeren van discussies he
Bevalt me best zo
pi_21891387
Niet in scene gezet, wel netjes gevraagt of ik het mocht fotograferen. Ik vond de gezonde appeltjes zo mooi afsteken tegen de rest.

pi_21891483

Gaaf....dat apparaat houden mijn ouders vroeger ook . Het is idd werk in uitvoering en die appeltjes vormen een leuk contrast
  zondag 12 september 2004 @ 00:04:46 #107
79550 Ymke
your ghost
pi_21891499
Lachen he? Ik ga deze niet insturen hoor , meer grapje tussendoor
pi_21891557
quote:
Op zondag 12 september 2004 00:04 schreef Ymke het volgende:
Lachen he? Ik ga deze niet insturen hoor , meer grapje tussendoor

Meer van dat soort grapjes moeten er komen
  zondag 12 september 2004 @ 00:15:27 #109
79550 Ymke
your ghost
pi_21891709
Dit was lang geleden werk in uitvoering

pi_21891785
Ymke, je bent goed bezig en dat ziet er best smerig uit allemaal
  zondag 12 september 2004 @ 00:22:57 #111
79550 Ymke
your ghost
pi_21891845
Je mag komen afstoffen hoor
  zondag 12 september 2004 @ 00:30:48 #112
79550 Ymke
your ghost
pi_21891963
Deze heb ik ook vandaag gemaakt

pi_21892247
quote:
Op zondag 12 september 2004 00:22 schreef Ymke het volgende:
Je mag komen afstoffen hoor

Je wilt mij helemaal niet laten afstoffen
  zondag 12 september 2004 @ 00:53:02 #114
79550 Ymke
your ghost
pi_21892280
quote:
Op zondag 12 september 2004 00:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je wilt mij helemaal niet laten afstoffen
Ach waarom niet

Ik ga nog even verder denken over een andere invalshoek voor de opdracht, er moet meer uit te halen zijn
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 12 september 2004 @ 00:56:52 #115
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_21892341
quote:
Op zondag 12 september 2004 00:53 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ach waarom niet

Ik ga nog even verder denken over een andere invalshoek voor de opdracht, er moet meer uit te halen zijn
Als nou iemand dat brainstormproces van Ymke kan vastleggen hebben we er weer een wedstrijdinzending bij
  zondag 12 september 2004 @ 01:00:37 #116
79550 Ymke
your ghost
pi_21892406
Even een EEG laten maken
pi_21892446
werk in uitvoering

leuk is ff kijken
pi_21892499
zie je wel, in dit topic had ik P de converter al te leen beloofd, ik wist wel dat ik het ergens had gedaan

zie hier trouwens nog weinig commentaar op mijn voorlopige wedstrijdinzendig.
( Fotowedstrijd September - Centraal topic )
Ga in iedergeval morgen waarschijnlijk ff kijken of Ed en Willem Bever hun werk nog steeds in uitvoering heben.
hoop ze ooit eens in actie te kunnen schieten
maar voorlopig heb ik nog slechts een blik mogen werpen op hun burcht
en een zwemspoor gezien wat waarschijnlijk een bever was
  zondag 12 september 2004 @ 01:09:44 #119
79550 Ymke
your ghost
pi_21892587
quote:
Op zondag 12 september 2004 01:05 schreef Bowiefan het volgende:
zie je wel, in dit topic had ik P de converter al te leen beloofd, ik wist wel dat ik het ergens had gedaan

Ga in iedergeval morgen waarschijnlijk ff kijken of Ed en Willem Bever hun werk nog steeds in uitvoering heben.
Mooie foto
pi_21892615
quote:
Op zondag 12 september 2004 01:05 schreef Bowiefan het volgende:

bevers

Leuke foto Bowiefan . Misschien boom iets meer naar links verplaatsen, zodat-ie niet helemaal in het midden staat. Maakt de foto nog beter

Misschien een lager standpunt gebruiken? Of zat je al op je hurken
pi_21892939
Voor die converter in combinatie met een tele is zeker een statief noodzakelijk, vanwege de stabiliteit van mijn statief heb ik voor die windmolen dus zelfs gebruik gemaakt van de tijdsopname, omdat de OM10 de spiegel dan alvast omklapt en het klappen van de spiegel dus geen geslinger van de constructie tot gevolg heeft.

Dat verplaatsen van die boom laat ik graag aan Ed en Willem over, maar ik zal morgen mijn S1 loslaten in het natuurpark en dan een lager standpunt proberen.
(Ouwesok, micromeet in Natuurpark morgen vandaag ? )

[edit] ouwesok is al naar bed, ik ga ook maar eens, trustuhhh all

[ Bericht 24% gewijzigd door Bowiefan op 12-09-2004 01:40:16 (ouwesok al naar bed) ]
  FOK!fotograaf zondag 12 september 2004 @ 09:37:44 #122
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21896869
Geinige foto heb je ingestuurd Bowiefan..
ik zal vanmiddag hier wat van mijn probeersels laten zien.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21897350

een beetje zelfspot heb je hier wel voor nodig
  zondag 12 september 2004 @ 10:52:32 #124
79550 Ymke
your ghost
pi_21897490
quote:
Op zondag 12 september 2004 10:38 schreef Oceanonix het volgende:
[afbeelding]

pi_21897689
bij de kapper:

-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_21898093
quote:
[afbeelding]

Leuke foto Oceanonix .
  zondag 12 september 2004 @ 12:30:44 #127
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21898944
quote:
[afbeelding]

He zus.. je word er zo niet beter op he.. familiekwaaltje ben ik bang..
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  zondag 12 september 2004 @ 12:36:10 #128
65884 Caar2
Het leven is mooooooooiii.....
pi_21899046
pi_21899528
quote:
Op zondag 12 september 2004 12:36 schreef Caar2 het volgende:
[afbeelding]
Heb je niet al eens zoiets laten zien?

Ik vind hem overigens wel erg stoer
pi_21899540
quote:
Op zondag 12 september 2004 12:30 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

He zus.. je word er zo niet beter op he.. familiekwaaltje ben ik bang..
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, wat lief
pi_21900113
@ oceanonix; wat een prachtig model heb je gevonden voor die foto, waar heb je die gevonden?

@stil; van die 2 foto's van ik de eerste het mooiste, waarschijnlijk vanwege het gebruik van de spiegel, maar het kan ook komen door die engerd op e achtergrond op de 2e foto

@caar; erg mooie foto, maar het roept bij mij geen werk in uitvoering op, maar goed dat kan ook aan mij liggen...
pi_21900430
Zo! Eindelijk heb ik op deze zondag die niet op gang wil komen (bij mij dan...) het overzichtstopic bij gewerkt!!

voor het hele overzicht

voor augustus 2004

voor wat er al is ingeleverd in september
  zondag 12 september 2004 @ 13:36:48 #133
65884 Caar2
pi_21900454
quote:
Op zondag 12 september 2004 12:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Heb je niet al eens zoiets laten zien?

Ik vind hem overigens wel erg stoer
wegens tijdgebrek deze maand is dit er een uit archief Hij heeft al eens op DPZ gestaan....
pi_21900495
quote:
Op zondag 12 september 2004 13:36 schreef Caar2 het volgende:

[..]

wegens tijdgebrek deze maand is dit er een uit archief
Is toch geen schande?
quote:
Hij heeft al eens op DPZ gestaan....
Zie je wel . Volgens mij zaten er leukere tussen . Dump die hele serie hier anders eens?
pi_21900726
Ben ik de enige die zich erop verheugt op de foto's van Xilantof?
pi_21900806
Wij verheugen ons allemaal op de foto's van Xilantof, warme_bakker, maareh....eerst posten en dan reacties
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 12 september 2004 @ 13:52:44 #137
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_21900879
quote:
Op zondag 12 september 2004 13:36 schreef Caar2 het volgende:
Hij heeft al eens op DPZ gestaan....
En hier had die schaamsmilie dus achter gemoeten
  zondag 12 september 2004 @ 14:04:53 #138
65884 Caar2
pi_21901198
quote:
Op zondag 12 september 2004 13:52 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

En hier had die schaamsmilie dus achter gemoeten

En nog drie uit dezelfde serie:

pi_21901273
#2 is het dus helemaal
pi_21901301

Waar blijven al die foto's?
  zondag 12 september 2004 @ 14:33:21 #141
65884 Caar2
pi_21901962
quote:
Op zondag 12 september 2004 14:07 schreef PdeHoog het volgende:
#2 is het dus helemaal
hmzz.....ik ga er eens ernstig over nadenken!! Tenzij ik niet toch nog iets anders tegenkom om te fotograferen, wordt het wel 1 van deze serie...
pi_21903399
Ok Morpheus, you've had your fun, now give me that blue pill before i kick your ass.
Wat niet te koop is moet je stelen.
  FOK!fotograaf zondag 12 september 2004 @ 16:22:22 #143
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21904061
wat het is het nou toch steeds met mijn foto's? dat iedereen zo benieuwd is

ze staan er zo.. ... 1 moment nog...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf zondag 12 september 2004 @ 16:26:39 #144
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21904127
okee, hier zijn ze.
7 foto's gemaakt voor dit onderwerp, afgelopen vrijdag.

1: gemaakt toen ik op de trem stond te wachten, en vlak voor ie kwam zag ik deze dingen, dus nog even mijn leven gewaagd voor een foto.

2: deze was net na de bovenstaande foto. alleen hiervoor kon ik gewoon buiten gevaar staan.

3: de tremtunnel in den haag, hij vordert, dat wel...

4: de passage in den haag wordt ook verbouwd, en van binnenuit zag je dit zo af en toe, uitgebouwde steigers die getuigen van werk in uitvoering.

5: duidelijk werk in uitvoering. niet bijzonder, daarentegen

6: wat kunstenaars wilde een muur opfleuren.

7: Hoeveel ladders staan hier?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21904149
backstabber: dat idee is al eens (of twee maal zelfs?) uitgevoerd (enne..ietsje scherper ook dan die van jou.... )

Caar2: leuk die tweede van de zwart witten, alleen...niet echt werk in uitvoering vind ik..het is gewoon iemand die een citroentje snijdt, da's toch geen werk?? (Ymke, waar blijf je!!!)
Tenzij het je werk is natuurlijk, maar goed laat ik de discussie dan opstarten ( ) door te stellen dat werk in uitvoering eigenlijk te maken heeft voor mij dat de boel op zijn kop staat, dat er echt iemand aan het werk is en dat je daardoor een beetje overlast hebt (vandaar ook het bord: werk in uitvoering) en ietsje ruimer: iemand is echt duidelijk aan het werk...
pi_21904382
Xilantof, die tweede is goed . Leuk met die vager wordende achtergrond waar nog net een machine zichtbaar is
  zondag 12 september 2004 @ 16:39:52 #147
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21904392
quote:
Op zondag 12 september 2004 16:26 schreef Xilantof het volgende:
okee, hier zijn ze.
7 foto's gemaakt voor dit onderwerp, afgelopen vrijdag.

1: gemaakt toen ik op de trem stond te wachten, en vlak voor ie kwam zag ik deze dingen, dus nog even mijn leven gewaagd voor een foto.
[afbeelding]

2: deze was net na de bovenstaande foto. alleen hiervoor kon ik gewoon buiten gevaar staan.
[afbeelding]

3: de tremtunnel in den haag, hij vordert, dat wel...
[afbeelding]

4: de passage in den haag wordt ook verbouwd, en van binnenuit zag je dit zo af en toe, uitgebouwde steigers die getuigen van werk in uitvoering.
[afbeelding]

5: duidelijk werk in uitvoering. niet bijzonder, daarentegen
[afbeelding]

6: wat kunstenaars wilde een muur opfleuren.
[afbeelding]

7: Hoeveel ladders staan hier?
[afbeelding]
1. Vind ik persoonlijk erg saai. Het enige wat iets met werk in uitvoering te maken heeft is de rode kleur en de graafmachine verderop.

2. Vind ik erg leuk. Je word verplicht om rond te kijken op de foto. Ondanks dat er maar een klein deel van de foto bewust scherp is, is het stuk wat onscherp is nog net goed te zien.

3. Dat bruine bord aan de rechterbovenkant verpest het wel. Zo te zien had je wel lekker weer.

4. Subtiel. Misschien net niet duidelijk genoeg dat er werk in uitvoering is. Kleuren daar en tegen zijn prachtig. Wederom hier is het duidelijk dat je het weer mee had.

5. Samen met 2 en 4 mijn favoriet uit je serie. Zwoegende arbeiders is toch het toppunt van werk in uitvoering. Kleuren van het steen t.o.v. de oranje hesjes zijn een mooi contrast.

6. Tja.. waar is die muurschildering nu, die wil ik nu wel graag zien..

7. Is de horizon nu scheef of zijn de huizen waar je tegenaan kijkt nu gewoon niet recht. De foto had in mijn ogen ook mooier geweest als je precies in het midden van de boog had gestaan. Ooh wacht even dat sta je wel. Misschien komt het door de scheefheid van de woningen, maar om 1 of andere reden lijkt het alsof je niet helemaal lekker staat.

Conclusie: ik zou kiezen voor foto 4.. Mooie kleuren, leuke compositie. En heel subtiel het onderwerp van deze prijsvraag aanwezig.
pi_21904498
quote:
Op zondag 12 september 2004 16:27 schreef m-niki het volgende:
Caar2: leuk die tweede van de zwart witten, alleen...niet echt werk in uitvoering vind ik..het is gewoon iemand die een citroentje snijdt, da's toch geen werk??
Waarom is dat geen werk? Het kan toch onderdeel zijn van het bereiden van een gerecht?
quote:
(Ymke, waar blijf je!!!)
Ja Ymke . Wat was trouwens het idee dat niet lukte dit weekend?
quote:
Tenzij het je werk is natuurlijk, maar goed laat ik de discussie dan opstarten ( ) door te stellen dat werk in uitvoering eigenlijk te maken heeft voor mij dat de boel op zijn kop staat, dat er echt iemand aan het werk is en dat je daardoor een beetje overlast hebt (vandaar ook het bord: werk in uitvoering) en ietsje ruimer: iemand is echt duidelijk aan het werk...

Ik was iets te vroeg met reageren . Ik ben het wel met je eens dat werk in uitvoering iets te maken heeft met dingen op zijn kop zetten, maaaaaaaaaaar.....dan krijg je de geijkte plaatjes.

Ik vind het wel leuk als mensen met niet-standaard-plaatjes aan komen zetten en dan denk ik dat zo'n kook-achtig denk erg leuk is of het idee waarvan ik je al een test-shotje heb laten zien .

* PdeHoog kijkt op zijn horloge en ziet dat hij wel even op mag schieten, anders geen tijd meer
pi_21904507
-- dubbel --

stom ding
  FOK!fotograaf zondag 12 september 2004 @ 16:45:06 #150
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21904508
quote:
Op zondag 12 september 2004 16:39 schreef PdeHoog het volgende:
Xilantof, die tweede is goed . Leuk met die vager wordende achtergrond waar nog net een machine zichtbaar is
dankje
quote:
Op zondag 12 september 2004 16:39 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

1. Vind ik persoonlijk erg saai. Het enige wat iets met werk in uitvoering te maken heeft is de rode kleur en de graafmachine verderop.

2. Vind ik erg leuk. Je word verplicht om rond te kijken op de foto. Ondanks dat er maar een klein deel van de foto bewust scherp is, is het stuk wat onscherp is nog net goed te zien.

3. Dat bruine bord aan de rechterbovenkant verpest het wel. Zo te zien had je wel lekker weer.

4. Subtiel. Misschien net niet duidelijk genoeg dat er werk in uitvoering is. Kleuren daar en tegen zijn prachtig. Wederom hier is het duidelijk dat je het weer mee had.

5. Samen met 2 en 4 mijn favoriet uit je serie. Zwoegende arbeiders is toch het toppunt van werk in uitvoering. Kleuren van het steen t.o.v. de oranje hesjes zijn een mooi contrast.

6. Tja.. waar is die muurschildering nu, die wil ik nu wel graag zien..

7. Is de horizon nu scheef of zijn de huizen waar je tegenaan kijkt nu gewoon niet recht. De foto had in mijn ogen ook mooier geweest als je precies in het midden van de boog had gestaan. Ooh wacht even dat sta je wel. Misschien komt het door de scheefheid van de woningen, maar om 1 of andere reden lijkt het alsof je niet helemaal lekker staat.

Conclusie: ik zou kiezen voor foto 4.. Mooie kleuren, leuke compositie. En heel subtiel het onderwerp van deze prijsvraag aanwezig.
[afbeelding]
dankje voor je uitgebreide reactie!
ik had trouwens idd erg mooi weer

en die 7 is idd raar
al die oude huisjes staat niet echt recht. en ik stond niet echt midden in de boog
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 12 september 2004 @ 16:45:45 #151
79550 Ymke
your ghost
pi_21904533
quote:
Op zondag 12 september 2004 16:27 schreef m-niki het volgende:
backstabber: dat idee is al eens (of twee maal zelfs?) uitgevoerd (enne..ietsje scherper ook dan die van jou.... )

Caar2: leuk die tweede van de zwart witten, alleen...niet echt werk in uitvoering vind ik..het is gewoon iemand die een citroentje snijdt, da's toch geen werk?? (Ymke, waar blijf je!!!)
Hier ben ik , ben alleen druk aan het werk , heb geen tijd om te fokken . en ik zou deze maand geen commentaar leveren.!!
Heb wel vanmiddag foto's gemaakt
  zondag 12 september 2004 @ 16:51:46 #152
79550 Ymke
your ghost
pi_21904655
Oh en mijn idee , wat ik wilde doen was om een foto te maken van een prostituee in actie , dus als ze net de gordijntjes dicht doet. En anders van de bootjes hier in utrecht en dan van de autos die langsrijden.

Alleen op beide lokaties zijn de pooiers iets te nadrukkelijk aanwezig. Ik heb niet echt de tijd gehad om me ergens verdekt op te stellen en te schieten.

Ik wilde niet echt ruzie uitlokken met de heren , dus heb alleen van een afstandje wat kunnen schieten tot ik opgemerkt werd. fotos zijn wat bewogen dus ik moet nog even nadenken over hoe ik het wel kan doen

Zo nu ga ik weer aan het werk!
pi_21904786
quote:
Op zondag 12 september 2004 16:51 schreef Ymke het volgende:
Oh en mijn idee , wat ik wilde doen was om een foto te maken van een prostituee in actie , dus als ze net de gordijntjes dicht doet. En anders van de bootjes hier in utrecht en dan van de autos die langsrijden.
ik WIST het !! Naast criminelen moest dat het wel zijn...jammer dat het niet gelukt is....

en ik weet dat je geen commentaar gaat geven (probeerde je te plagen ) , maar toch wel op foto's? Of ook dat niet? Nu kan ik me opeens niet meer herinneren of je nou wel of niet op foto's al commentaar hebt gegeven...ik bedoel dat vond jij toch toen ook belangrijk, het commentaar?? Omdat je daar nu juist van kunt leren...dat je de discussie niet aangaat of iets wel of niet tot het onderwerp hoort, respecteer ik wel hoor

(of lok ik je nu ongemerkt nog uit tot discussie..... )
  zondag 12 september 2004 @ 18:08:51 #154
35485 rique
with Canon, I can
pi_21906358
Ik heb zojuist mijn idee uitgewerkt. Een jaar lang is mijn "werk" geweest om mijn afstudeerscriptie tot een goed einde te brengen. Sinds april mag ik me Drs. Rique noemen en om nog eens al het werk her te beleven heb ik vandaag mijn bureau weer omgebouwd in de afstudeer-modus.

Er is hier een hoop denkwerk in uitvoering. De foto is gemaakt met de zelfontspanner en ik heb zelf het knopje ingedrukt. Door het gebruik van zwart/wit kwam de rust in de foto die ik graag wilde. Gezien de beperkte tijd die ik op het moment heb om te fotograferen vind ik het resultaat erg geslaagd, wat jullie?
  zondag 12 september 2004 @ 18:11:00 #155
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21906415
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:08 schreef rique het volgende:
Ik heb zojuist mijn idee uitgewerkt. Een jaar lang is mijn "werk" geweest om mijn afstudeerscriptie tot een goed einde te brengen. Sinds april mag ik me Drs. Rique noemen en om nog eens al het werk her te beleven heb ik vandaag mijn bureau weer omgebouwd in de afstudeer-modus.

[afbeelding]

Er is hier een hoop denkwerk in uitvoering. De foto is gemaakt met de zelfontspanner en ik heb zelf het knopje ingedrukt. Door het gebruik van zwart/wit kwam de rust in de foto die ik graag wilde. Gezien de beperkte tijd die ik op het moment heb om te fotograferen vind ik het resultaat erg geslaagd, wat jullie?
Heb je een mogelijkheid om de zonnewering omlaag te doen? Die muur achter je is wel erg wit. Zou je de foto overdoen met minder licht achter je dan is het zeker een geslaagde foto.
  FOK!fotograaf zondag 12 september 2004 @ 18:13:27 #156
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21906475
nette foto Rique, maar ik ga idd wel voor een deel mee met WaSTeiL die wand is erg wit...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 12 september 2004 @ 18:15:11 #157
35485 rique
with Canon, I can
pi_21906508
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:11 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Heb je een mogelijkheid om de zonnewering omlaag te doen? Die muur achter je is wel erg wit. Zou je de foto overdoen met minder licht achter je dan is het zeker een geslaagde foto.
Die mogelijkheid is er wel maar tijdtechnisch gezien niet. De muur is inderdaad een beetje uitgebeten dus technisch gezien is er nog wel ruimte voor verbetering. Ik heb overigens ook behoorlijk wat contrast omhooggegooid omdat ik de plaat redelijk hard wilde hebben. De overbelichte stukken worden dan al snel uitgebeten inderdaad.
  zondag 12 september 2004 @ 18:16:29 #158
40714 Subhuman
Televised confession
pi_21906535
[edit] Verkeerde topic
  zondag 12 september 2004 @ 18:29:51 #159
35485 rique
with Canon, I can
pi_21906848
Om even aan te geven dat de muur eerst niet wit was: Dit is het origineel:

De muur is dus "uitgebeten" door mijn nabewerking op de foto. Inderdaad wel zonde maar ik had een harde foto in gedachte bij deze situatie. Meer van de muur wegcroppen zou schade toebrengen aan het model. En aangezien ik niet graag schade toebreng aan mezelf leek me bovenstaande uitwerking wel een goed compromis.

Maar nogmaals, technisch kan het beter maar het is op het moment zo rommelig dat ik wel tijd heb om dingen te bedenken in de auto ofzow maar voor de uitwerking heb ik meestal minimaal tijd. Ik moet nog een beetje wennen aan het werkende leven, wellicht dat het in Oktober wat rustiger is...
pi_21907637
Rique, leuke foto

* PdeHoog kan weer een idee van het lijstje afschrappen

Maar ik ben nog even aan het spelen geweest:

Het traditionele vakantie-foto-plak-gevoel

of de kleurenversie:
  zondag 12 september 2004 @ 19:17:00 #161
35485 rique
with Canon, I can
pi_21907923
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:02 schreef PdeHoog het volgende:
Rique, leuke foto
Tenks!
quote:
*zwijmel ... droom .... die goeie ouwe tijd ...*
  FOK!fotograaf zondag 12 september 2004 @ 19:35:43 #162
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21908298
Rique, de hoge contrast foto heeft wel wat "artistiekers" dan onbewerkte.
maar krijg het idee dat bij het contract echt alleen die lucht feller is geworden, bij de boeken zie ik bijna geen contrastverschil.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 12 september 2004 @ 19:39:28 #163
35485 rique
with Canon, I can
pi_21908374
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:35 schreef Xilantof het volgende:
Rique, de hoge contrast foto heeft wel wat "artistiekers" dan onbewerkte.
maar krijg het idee dat bij het contract echt alleen die lucht feller is geworden, bij de boeken zie ik bijna geen contrastverschil.
Dat ben ik niet met je eens. De boeken op de achtergrond (uit mijn hoofd: "Database System Concepts" en "Information technology for management") hebben in de hoge contrastering veel meer tekening, te teksten springen er veel meer uit. hiermee probeer ik de inhoud van de boeken wat meer te benadrukken zodat hetgeen waarmee ik werk wat duidelijker wordt.

Voor de rest heb ik misschien iets teveel contrast ingegooid maar ik heb:
- te weinig kennis van PS
- te weinig tijd voor finetuning
  FOK!fotograaf zondag 12 september 2004 @ 19:44:54 #164
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21908517
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:39 schreef rique het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. De boeken op de achtergrond (uit mijn hoofd: "Database System Concepts" en "Information technology for management") hebben in de hoge contrastering veel meer tekening, te teksten springen er veel meer uit. hiermee probeer ik de inhoud van de boeken wat meer te benadrukken zodat hetgeen waarmee ik werk wat duidelijker wordt.

Voor de rest heb ik misschien iets teveel contrast ingegooid maar ik heb:
- te weinig kennis van PS
- te weinig tijd voor finetuning
okee dat van die achterste boeken klopt.

maar ik keek meer naar de boeken rechts voor
die zijn wat minder fel geworden.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 12 september 2004 @ 19:47:46 #165
35485 rique
with Canon, I can
pi_21908579
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:44 schreef Xilantof het volgende:

[..]

okee dat van die achterste boeken klopt.

maar ik keek meer naar de boeken rechts voor
die zijn wat minder fel geworden.
Die boeken maken inderdaad weinig verschil.

hee waarom ben je niet op IRC?
  FOK!fotograaf zondag 12 september 2004 @ 19:49:43 #166
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21908620
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:47 schreef rique het volgende:
hee waarom ben je niet op IRC?
ik ben onderweg!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 12 september 2004 @ 20:23:47 #167
97284 AGee
Blij met D70
pi_21909456
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:02 schreef PdeHoog het volgende:
Rique, leuke foto

* PdeHoog kan weer een idee van het lijstje afschrappen

Maar ik ben nog even aan het spelen geweest:

[afbeelding]

of de kleurenversie:
[afbeelding]
de zwart wit is het mooiste , de andere komt niet goed over (vind ik)
pi_21911655
is dit wat?

FOK!fotograaf zondag 12 september 2004 @ 22:07:50 #169
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21912168
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:49 schreef De_Warme_bakker het volgende:
is dit wat?

[afbeelding]
ik krijg een kruisje...

heb jij trouwens mijn foto's nou gezien?

edit: hij doet het nu wel.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 12 september 2004 @ 23:25:08 #170
79550 Ymke
your ghost
pi_21914230
Weer een ander soort werk

pi_21916089

Mijn favoriete bezigheid, freumelen met ouwe zooi.
Ok Morpheus, you've had your fun, now give me that blue pill before i kick your ass.
Wat niet te koop is moet je stelen.
pi_21916347
zoals beloofd, vanmiddag weer in natuurpark geweest om te kijken naar de vorderingen van Ed en Willem....

Ik geloof dat ze niet echt opgeschoten zijn.
Er is wel iemand langsgeweest die een betere bestemming voor de splinters had.

Persoonlijk vind ik de foto die ik al had ingestuurd iets mooier.
Maar ik ga voor het eind van de maand nog wel een keer kijken of ze nog wat gedaan hebben.
  maandag 13 september 2004 @ 07:05:40 #173
35485 rique
with Canon, I can
pi_21917207
quote:
Op maandag 13 september 2004 01:14 schreef Bowiefan het volgende:
zoals beloofd, vanmiddag weer in natuurpark geweest om te kijken naar de vorderingen van Ed en Willem....
[afbeelding]

Ik geloof dat ze niet echt opgeschoten zijn.
Er is wel iemand langsgeweest die een betere bestemming voor de splinters had.

Persoonlijk vind ik de foto die ik al had ingestuurd iets mooier.
Maar ik ga voor het eind van de maand nog wel een keer kijken of ze nog wat gedaan hebben.
Is een drieluik geen optie?

Naja dan moet er natuurlijk wel wat werk gebeuren maar dan krijg je net zo'n appel --> klokhuis effect!
pi_21918112
ik ga iig deze boom beetje in de gaten houden, ook om te kijken of ze er nog wat mee doen en hoe snel dat dan gaat. Als het meezit wordt het vanzelf een tienluik
  FOK!fotograaf maandag 13 september 2004 @ 09:50:56 #175
73911 ultra_ivo
pi_21918285
2x werk in uitvoering onderweg:

Ivo
pi_21920066
Sorry Ivo maar ik blijf je foto's heel vervelend vinden om naar te kijken met die vreselijke groene zweem en vrijwel altijd onscherp.
pi_21921556
Werk in uitvoering

maandag 13 september 2004 @ 13:18:08 #178
73096 Geminis
pi_21921596
quote:
Op maandag 13 september 2004 13:15 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Werk in uitvoering

[afbeelding]
hmmm, bizar plaatje zo...
  maandag 13 september 2004 @ 14:06:36 #179
79550 Ymke
your ghost
pi_21922554
Silent

En een heel traditioneel plaatje

maandag 13 september 2004 @ 14:10:55 #180
79550 Ymke
your ghost
pi_21922624
En een geestdriftig dirigentje

pi_21922805
Ymke, je dirigent is leuk!!! Lekker croppen zou ik zeggen en je hebt een fantastische foto!~

Gaaf man, wat fanatiek is die gozert
  maandag 13 september 2004 @ 14:23:55 #182
79550 Ymke
your ghost
pi_21922857
Ik kwam gisteren langs de Domkerk en daar waren ze opnames aan het maken met henk westbroek en een koor , ik kwam net in het laatste stukje binnen , heb als een gek fotos staan maken , dit was de enige van de dirigent,

En de cameraman van de nos
pi_21923026

In Canada afgelopen zomer(alleen maar dames aan het werk daar langs de kant van de weg).
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
  maandag 13 september 2004 @ 14:37:26 #184
79550 Ymke
your ghost
pi_21923100
Hij is wat wazig Pino
pi_21923993
zo nu is het wel gelukt
pi_21924082

Gister tijdens het wandelen in de kasteeltuinen. Helaas was het dubbel gaas, van dat hele fijne en dan is het moeilijk om er foto's tussendoor te maken. Hier laat ie het strootje helaas net weer uit zijn snavel vallen... dat krijg je als je met van die mega takken gaat vliegen.

Net als die duiven een paar weken geleden. Maar 1 dag zaten ze constant bij mij op de vensterbank en alle takken vielen naar beneden

maandag 13 september 2004 @ 17:07:17 #187
79550 Ymke
your ghost
pi_21926744
Ik vind die bovenste mooi Silent!!

Valt dit onder de voorwaarden werk in uitvoering?

pi_21928352
de voorwaarden bepaalt ieder voor zich toch?
bij de vorige wedstrijd waren er duizenden dingen (hyperbool ) die ik niet zou rekenen tot Vergane Glorie. Deze zit ik, persoonlijk, ook niet als Werk in Uitvoering
  FOK!fotograaf maandag 13 september 2004 @ 18:25:27 #189
73911 ultra_ivo
pi_21928371
Silent_Lucidity, in dit geval was het geen groenzweem, het licht was daadwerkelijk groen. Gefilterd door een uitgebreid bladerdak, vroeg in de avond. ALs het in werkelijkheid zo was ga ik het niet wegfilteren. Ik heb bij deze foto weer eens erg veel (mischien teveel) risico's genomen voor wat betreft scherptediepte en sluitertijd. Een flits gebruiken vond ik de sfeer wegnemen, kiezen tussen twee kwaden dus.

Ivo
  maandag 13 september 2004 @ 18:31:35 #190
79550 Ymke
your ghost
pi_21928482
quote:
Op maandag 13 september 2004 18:24 schreef De_Warme_bakker het volgende:
de voorwaarden bepaalt ieder voor zich toch?
bij de vorige wedstrijd waren er duizenden dingen (hyperbool ) die ik niet zou rekenen tot Vergane Glorie. Deze zit ik, persoonlijk, ook niet als Werk in Uitvoering
Zou ik mogen weten waarom niet? Een straat muzikant die zo zijn geld verdient
  maandag 13 september 2004 @ 18:43:39 #191
65884 Caar2
pi_21928693
Ik denk toch dat het deze wordt!! En ik vind het zeker wel 'werk in uitvoering'! Het (voor) bereiden van een gerecht!! toch?

FOK!fotograaf maandag 13 september 2004 @ 18:45:18 #192
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21928713
quote:
Op maandag 13 september 2004 18:43 schreef Caar2 het volgende:
Ik denk toch dat het deze wordt!! En ik vind het zeker wel 'werk in uitvoering'! Het (voor) bereiden van een gerecht!! toch?

[afbeelding]
ik snap je insteek, maar ik zou een net iets ander standpunt tenopzichte van de handen hebben genomen, iets hoger denk ik. zodat je meer "op" het werk kijkt.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 13 september 2004 @ 18:46:02 #193
79550 Ymke
your ghost
pi_21928727
ooooooooooooooh wat is het toch moeilkijk om je aan je woord te houden en geen commentaar te leveren
  maandag 13 september 2004 @ 18:47:30 #194
79550 Ymke
your ghost
pi_21928751
xilantof , heb jij nog iets op te merken over al mijn bijdragens?
  FOK!fotograaf maandag 13 september 2004 @ 18:51:30 #195
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21928817
je dirigent vind ik niet geweldig, op 1 of andere manier zorgt die beweging ervoor dat ik naar de rest van de foto ga kijken ipv die vent.
misschien dat een crop (zoals m-niki stelde) al beter is.
het mooist zou nog zijn die vent zo heel bewegelijk en dan die "doodse" piano erbij. maar dat zit er helaas niet in.

is de 2de analoog geschoten en ingescanned? lijkt nogal wat ruis overheen te zitten.
verder vind ik hem wel aardig, alleen jammer van de vrij saaie achtergrond.. denk dat ik vooral de kleur van de achtergrond niet mooi vind ten opzichte van de kleurrijke man zelf.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 13 september 2004 @ 18:56:20 #196
79550 Ymke
your ghost
pi_21928903
Dank je voor je reactie, ik heb tot nu toe geloof ik 7 of 8 fotos ingestuurd en wel 3 of 4 reacties gehad. de lol gaat er wel af zo , waarom loopt het zo slecht?
  FOK!fotograaf maandag 13 september 2004 @ 18:57:50 #197
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21928927
quote:
Op maandag 13 september 2004 18:56 schreef Ymke het volgende:
Dank je voor je reactie, ik heb tot nu toe geloof ik 7 of 8 fotos ingestuurd en wel 3 of 4 reacties gehad. de lol gaat er wel af zo , waarom loopt het zo slecht?
op mijn foto's zijn ook maar 2-3 reacties gekomen

en ik heb geen idee waarom het zo slecht loopt ...
werkelijk geen idee
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 13 september 2004 @ 18:58:42 #198
79550 Ymke
your ghost
pi_21928949
Echt leuk is het niet op deze manier
  FOK!fotograaf maandag 13 september 2004 @ 18:59:32 #199
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21928965
quote:
Op maandag 13 september 2004 18:58 schreef Ymke het volgende:
Echt leuk is het niet op deze manier
ik bedacht wel vandaag dat er een aantal mensen zijn die we al een tijd niet gezien hebben,
Texelonia (oid) en offy is al een tijdje niet online geweest.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 13 september 2004 @ 19:01:21 #200
79550 Ymke
your ghost
pi_21928998
Nou niet alleen zij , maar ik zie genoeg mensen fotos posten en niks over de andere fotos zeggen.

Poffur ben ik nu aan het discuseren?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ymke op 13-09-2004 19:08:51 ]
  maandag 13 september 2004 @ 19:02:26 #201
65884 Caar2
pi_21929013
kep deze ook nog, zelfde standpunt maar iets meer beweging..

FOK!fotograaf maandag 13 september 2004 @ 19:03:02 #202
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21929022
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:01 schreef Ymke het volgende:
Poffur ben ik nu aan het discuseren?
je geeft wel een mening
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf maandag 13 september 2004 @ 19:03:31 #203
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21929031
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:02 schreef Caar2 het volgende:
kep deze ook nog, zelfde standpunt maar iets meer beweging..

[afbeelding]
ik vind deze mooier!
je ziet meer wat er gebeurt enzo
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21929132
quote:
Op maandag 13 september 2004 18:56 schreef Ymke het volgende:
Hmmmmmm....komt mij bekend voor :')

Toch wel een hele reactie op de foto hier een eindje boven
andere pagina dus
pi_21929136
Ik begrijp je helemaal Ymke en ik ben me er van bewust dat ik ook geen commentaar lever (en ook eigenlijk alleen maar wat het topic inslinger omdat er anders gezegd wordt dat niemand wat post).
Maar mijn probleem is dat ik over sommige foto's wel wat wil zeggen maar over anderen geen zinnig woord te zeggen heb. En dan zeg ik liever gewoon helemaal niks.En om alleen maar te zeggen sorry je foto's spreken me niet aan blabla (zoals ik hierboven deed) tja dat vind ik ook niks. Maar ik vind het zo'n vreselijk stom onderwerp.
En stiekem heb ik ook een beetje het gevoel dat als je iets origineels gaat verzinnen dat men er dan ook geen flikker aanvind. Dat gevoel heb ik gewoon een beetje gekregen de afgelopen tijd... dus mensen niet aangevallen voelen dat is een gevoel dat ik heb.

Nou ja ik weet het ook niet maar moest dit geloof ik gewoon even kwijt ofzo
pi_21929178
ik zeg weinig over een ander z'n foto, omdat ik denk dat ik dat nog niet echt kan, over de scherpte en dergelijke, ik vind meestal een foto mooi, en verder kom ik niet , dus mijn mening zegt weinig, ik ga er daarom(omdat ik niet reageer) ook maar vanuit dat er dan ook niet op mijn foto's word gereageerd. Behalve m-niki, die reageerd meestal wel.En daar leer ik weer van
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  maandag 13 september 2004 @ 19:11:49 #207
79550 Ymke
your ghost
pi_21929211
Caar , ik vind je fot eigenlijk saai , als je dan toch sinasappels gaat snijden moet je juist de kleur laten zien , laat me watertanden!!

Nu zie ik niets dat me doet lekkerbekken
  FOK!fotograaf maandag 13 september 2004 @ 19:13:48 #208
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21929251
ik vind het ook moeilijk om een reactie te geven op een foto...

vaak krijg ik een goed of slecht gevoel bij een foto, maar kan niet altijd melden wat er nou goed of fout aan is. en vooral bij foto's die me niet aanspreken dan het punt te zoeken waarop ze dan te kortschieten.
toch probeer ik hetwel, is ook een deel van ontwikkeling denk ik, mezelf onder woorden brengen...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 13 september 2004 @ 19:14:46 #209
79550 Ymke
your ghost
pi_21929271
Nou stil , ik gooi dan maar de knuppel in het hoenderhok, ik wil van iedereen zijn mening weten , ook die van jou , daar leer je van, Het topic loopt nu dood niemand ( nou bijna niemand)zegt werkelijk wat van een ander zijn foto , waarom is hij wel of niet mooi.

En Silent dat van dat originele snap ik wel , maar daar gaan we ons toch niet door laten beinvloeden?
  maandag 13 september 2004 @ 19:16:02 #210
65884 Caar2
pi_21929295
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:11 schreef Ymke het volgende:
Caar , ik vind je fot eigenlijk saai , als je dan toch sinasappels gaat snijden moet je juist de kleur laten zien , laat me watertanden!!

Nu zie ik niets dat me doet lekkerbekken
hmz...ik zat te twijfelen tussen kleur en zwart/wit en aangezien ik een zwart/wit fan ben, heb ik daar dus voor gekozen.. ik zal de kleurversie ook even showen zometeen...
  maandag 13 september 2004 @ 19:17:56 #211
79550 Ymke
your ghost
pi_21929342
Zwart wit is wel mooi , maar je laat je onderwerp fruit zijn , zwart wit fruit is niet mooi en niet lekker
pi_21929346
Vandaag was het goede en slechte tijden hierzo, ik begon met een fotoreportage (in het kader van werk in uitvoering) van Ruud Gullit tijdens de training van Feyenoord, hele mooie foto's maar ik heb ze op een hele lompe manier van mijn geheugenkaartje gewist
Het goeie nieuws was dat de pianostemmer zijn jaarlijkse bezoek bracht en ik hier wat foto's van kon maken
1.

2.

3.

Als ik tijd heb ga ik nog eens terug naar de kuip maar voor nu moet ik dus kiezen uit de foto die ik heb ingestuurd (de laadschop), en één van deze
Iedereen een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar!!!
kiekjes
pi_21929374
Dan ik ook nog maar met een opmerking:
Zelf heb ik het idee dat de vaste clan wel op elkaar reageerd, en op de wat nieuwe foto fokker, waaronder ik mezelf reken, wat links laten liggen. (niet iedereen natuurlijk)
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  maandag 13 september 2004 @ 19:21:18 #214
79550 Ymke
your ghost
pi_21929413
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:19 schreef stil het volgende:
Dan ik ook nog maar met een opmerking:
Zelf heb ik het idee dat de vaste clan wel op elkaar reageerd, en op de wat nieuwe foto fokker, waaronder ik mezelf reken, wat links laten liggen. (niet iedereen natuurlijk)
Ik heb tot nu toe in alle wedstrijden mijn mening gegeven , tot nu toe nu in deze wedstrijd niet
  maandag 13 september 2004 @ 19:22:45 #215
79550 Ymke
your ghost
pi_21929441
Ze zijn een beetje snap shotterig dubbelu , het onderwerp is ok , de uitvoering/compositie minder
  FOK!fotograaf maandag 13 september 2004 @ 19:23:07 #216
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21929448
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:18 schreef dubbellu het volgende:
Vandaag was het goede en slechte tijden hierzo, ik begon met een fotoreportage (in het kader van werk in uitvoering) van Ruud Gullit tijdens de training van Feyenoord, hele mooie foto's maar ik heb ze op een hele lompe manier van mijn geheugenkaartje gewist
Het goeie nieuws was dat de pianostemmer zijn jaarlijkse bezoek bracht en ik hier wat foto's van kon maken
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]

Als ik tijd heb ga ik nog eens terug naar de kuip maar voor nu moet ik dus kiezen uit de foto die ik heb ingestuurd (de laadschop), en één van deze
1 en 3 hebben hier mijn voorkeur.
hier vind ik de beweging niet storend, wat ik wel had bij de dirigent van Ymke.
hier heeft het iets actiefs.

en bij 3 vind ik de compositie mooi, dat er rechts enzo nog wat ruimte is overgelaten
netjes.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21929451
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:21 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe in alle wedstrijden mijn mening gegeven , tot nu toe nu in deze wedstrijd niet
Daarom ook tussen haakje niet iedereen natuurlijk.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  maandag 13 september 2004 @ 19:25:04 #218
79550 Ymke
your ghost
pi_21929490
Zo , heb mijn hart weer gelucht
  FOK!fotograaf maandag 13 september 2004 @ 19:25:25 #219
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21929494
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:25 schreef Ymke het volgende:
Zo , heb mijn hart weer gelucht
twas toch geen discussie hoop ik?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 13 september 2004 @ 19:26:15 #220
65884 Caar2
pi_21929513
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:18 schreef dubbellu het volgende:
Vandaag was het goede en slechte tijden hierzo, ik begon met een fotoreportage (in het kader van werk in uitvoering) van Ruud Gullit tijdens de training van Feyenoord, hele mooie foto's maar ik heb ze op een hele lompe manier van mijn geheugenkaartje gewist :'( :'(
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]

Om ook maar weer eens op foto's te reageren (ik weet het, doe ik ook te weinig)

Ik vind de foto's zo op het eerste gezicht wat druk. Nr 1 is leuk, alleen bevat naar mijn idee wat storende elementen. Zoals dat 'ding'rechts en ook is de rug vd pianostemmer hier wat overbelicht. Nr twee is het rustigst en drie vind ik ook weer wat druk. Kan je 1 niet wat croppen zodat de storende elementen wat minder...eh....storen

en hier nog de kleuren versie van mijn foto..

maandag 13 september 2004 @ 19:26:37 #221
79550 Ymke
your ghost
pi_21929522
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:23 schreef Xilantof het volgende:

[..]

1 en 3 hebben hier mijn voorkeur.
hier vind ik de beweging niet storend, wat ik wel had bij de dirigent van Ymke.
hier heeft het iets actiefs.

en bij 3 vind ik de compositie mooi, dat er rechts enzo nog wat ruimte is overgelaten
netjes.
Grappig ik vind nummer 3 juist de slechtste , die plant aan de rechterkant
Die doet niks voor de foto, ja hij stoort
pi_21929524
Ik vind de dirigent dus een leuke foto, zelf de cameraman op de achtergrond. twee keer werk in uitvoering.
De beweging vind ik juist goed, omdat het een overactieve dirigent is, en daar zou er bij een stil stokje niet uitkomen.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  maandag 13 september 2004 @ 19:29:06 #223
79550 Ymke
your ghost
pi_21929578
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:26 schreef Caar2 het volgende:

[..]

Om ook maar weer eens op foto's te reageren (ik weet het, doe ik ook te weinig)

Ik vind de foto's zo op het eerste gezicht wat druk. Nr 1 is leuk, alleen bevat naar mijn idee wat storende elementen. Zoals dat 'ding'rechts en ook is de rug vd pianostemmer hier wat overbelicht. Nr twee is het rustigst en drie vind ik ook weer wat druk. Kan je 1 niet wat croppen zodat de storende elementen wat minder...eh....storen

en hier nog de kleuren versie van mijn foto..

[afbeelding]
Dit is iig beter dan die zwart witte , maar als je dan toch een uit deze serie gaat insturen vond ik de eerste geloof ik de mooiste, die m et veel zwarte achtergrond en een snijdende man
  FOK!fotograaf maandag 13 september 2004 @ 19:29:18 #224
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21929586
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:26 schreef Ymke het volgende:

[..]

Grappig ik vind nummer 3 juist de slechtste , die plant aan de rechterkant
Die doet niks voor de foto, ja hij stoort
het doet idd afbreuk aan de "speciale" handeling die hij doet.

dat is trouwens ook nog een reden waarom ik weinig meningen geef
ik loop altijd achteraf tegen dingen aan, omdat ik niet goed kijk ofzo
zoals nu
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 13 september 2004 @ 19:30:22 #225
79550 Ymke
your ghost
pi_21929621
Ik ga nu een stilleven maken van kastanjes , ajuus
  FOK!fotograaf maandag 13 september 2004 @ 19:31:09 #226
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21929638
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:30 schreef Ymke het volgende:
Ik ga nu een stilleven maken van kastanjes , ajuus
wel posten hé!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21929656
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:14 schreef Ymke het volgende:

En Silent dat van dat originele snap ik wel , maar daar gaan we ons toch niet door laten beinvloeden?
Nee op zich niet maar zelf van jou mis ik nu de originele foto's en dat vind ik jammer.
Ik vind die dirigent van je erg leuk (beetje croppen inderdaad) maar het is net niet dat wat er normaal uit je camera komt en wat ik altijd wel kan waarderen.

Verder kom je hier vlak boven over de piano stemmer met de opmerking dat het shotterig is... dat heb ik nu dus bij bija alle foto's die ik hier in het topic heb gezien, inclusief die van mezelf.

Caar2 doet dan volgens mij een poging om er toch iets bijzonders van te maken, met in haar achterhoofd waarschijnlijk de opmerking die hier een paar keer gemaakt is dat je er dan visueel toch iets bijzonders van moet proberen te maken. Jammer is dan inderdaad dat het hier fruit betreft en dan vind ik de opmerking van Ymke heel terecht.

PdeHoog in z'n vakantie ook goed zijn best gedaan maar de foto's doen me gewoon helemaal niks.

Helemaal in het begin heb ik hier wel een mooie foto gezien van die Bulldozer (Dubbellu?), maar daar kwam volgens mij commentaar op dat ie niet zo bijzonder was of ik weet niet wat. En toen had ik zoiets van tja dat vind ik nou mooi hier is een poging gedaan om een simpele bulldozer in actie iets extra's mee te geven, maar toen er dus die reacties opkwamen had ik zoiets van.
Nou gaan jullie maar lekker door met snapshotjes maken waarvan ik kennelijk de hele bijzonderheid enorm mis.
pi_21929658
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:22 schreef Ymke het volgende:
Ze zijn een beetje snap shotterig dubbelu , het onderwerp is ok , de uitvoering/compositie minder
Dat kan wel kloppen, de man kwam geheel onverwachts langs en om nu een fotoshoot met statief en alles uit de kast te halen vond ik wat ver gaan, ik heb gewoon wat foto's genomen en hem hierna met rust gelaten...
kiekjes
pi_21930041
Zal ik dan ook maar eens een poging wagen:
De dirigent is op zich als idee erg geslaagd, maar ik vind dat er op de foto zoveel gebeurt, dat dit erg van het onderwerp afleidt, kortom te rommelig. Het idee is perfect, dat de dirigent niet scherp is, is totaal niet storend, maar de bomvolle omgeving, waar ook nog van alles te zien is, vind ik te druk.
Ik vind in dat opzicht de actieve pianostemmer al weer een stuk beter, maar hier werkt de achtergrond weer tegen, te licht, te rommelig. Het standpunt in foto 2 is wat dat betreft al weer wat beter.
Het klaarmaken van de sinasappel vind ik in kleur beter dan zwartwit. Het komt op mij over als een stilleven dat leeft, leuke tegenstelling, ik vind hem wel wat hebben.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het topic vanaf het allereerste begin heb gevolgd, zelfs al wat heb gepost (de werkmier), maar dat Ymke wel gelijk heeft dat we over het algemeen wel erg terughoudend zijn geweest met onze reacties op de geposte foto's.
Ik hoop dat ik bij deze een zinvolle bijdrage lever aan dit topic en ik zal proberen dat wat vaker te doen.
pi_21930468
Hier een uit mijn archief(je)

-->
ik word er vrolijk van.
-->
  maandag 13 september 2004 @ 20:07:55 #231
79550 Ymke
your ghost
pi_21930570
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:04 schreef stil het volgende:

[afbeelding]
Die is

ps waar is dat topic als je je foto wilt laten zien en je wilt graag op en aanmerkingen hebben om het te verbetern?
  maandag 13 september 2004 @ 20:12:31 #232
35485 rique
with Canon, I can
pi_21930697
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:04 schreef stil het volgende:

[afbeelding]
Bowiefan, daar gaat je boom!
pi_21930719
Hoi stil, gezien het gegeven dat de zager zelf er niet helemaal op staat vind ik eigenlijk dat er teveel van hem op staat, bijna helemaal, maar net zijn hoofd niet. Maak maar eens een uitsnede van bovenaf ter hoogte van de zwarte bandjes op de mouwen, van links helemaal, naar rechts tot halverwege het stammetje rechtsonder en helemaal naar beneden en leg die twee maar eens naast elkaar.
pi_21930893
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:32 schreef Silent_Lucidity het volgende:
[..]
PdeHoog in z'n vakantie ook goed zijn best gedaan maar de foto's doen me gewoon helemaal niks.

Ook die laatste niet?
pi_21931035
Zo bedoel je Borelius:

Zal het deze week nog eens op de orginele foto uitproberen. (staat ergens op een cd)
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_21931070
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ook die laatste niet?
Wat was je laatste foto
Ik had die bagger/reddingsactie in gedachte
  FOK!fotograaf maandag 13 september 2004 @ 20:30:09 #237
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21931127
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:07 schreef Ymke het volgende:

[..]

Die is

ps waar is dat topic als je je foto wilt laten zien en je wilt graag op en aanmerkingen hebben om het te verbetern?
[CENTRAAL]Help me mijn foto verbeteren!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21931279
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:26 schreef stil het volgende:
Zo bedoel je Borelius:
[afbeelding]
Zal het deze week nog eens op de orginele foto uitproberen. (staat ergens op een cd)
Exact, ik zie dat de complexiteit van de uitleg je niet heeft gehinderd, ben benieuwd of het op het origineel nog een beetje beter uitpakt!
Zou ik bijna vergeten: wat is je eigen mening hierover?
pi_21931286
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:28 schreef Silent_Lucidity het volgende:

[..]

Wat was je laatste foto
Ik had die bagger/reddingsactie in gedachte
vorige pagina onder de foto van Rique
dat vakantie-foto-plakboek-ding
pi_21931566
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:35 schreef Borelius het volgende:

[..]

Exact, ik zie dat de complexiteit van de uitleg je niet heeft gehinderd, ben benieuwd of het op het origineel nog een beetje beter uitpakt!
Zou ik bijna vergeten: wat is je eigen mening hierover?
ja vind het zo ook beter, maar denk dat de foto er qua kwaliteit te veel op achteruit gaat, foto is genomen in de, hoe noem je dat, laagste resolutie? genomen.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_21931747
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

vorige pagina onder de foto van Rique
dat vakantie-foto-plakboek-ding
Ohw ja dat was hem
Ja ik vind het wel een leuk idee maar ik vind de foto een beetje rommelig, maar ik zou ook niet weten hoe je dat anders zou moeten doen eigenlijk, want het is toche en soort collage foto.
pi_21931822
Zou ik deze kunnen insturen??

pi_21931900
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:56 schreef ploepkonijn het volgende:
Zou ik deze kunnen insturen??

[afbeelding]
deze valt meer onder pauze, rust.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_21931918
als je hem resized naar 550 pixels wel, ik zie alleen niet goed wat dit met werk in uitvoering te maken heeft.
pi_21931944
Ja ik zie hier ook absoluut geen werk in uitvoering in.
  maandag 13 september 2004 @ 21:00:26 #246
79550 Ymke
your ghost
pi_21931946
Silent , ik heb er net snel eentje voor je gemaakt , ikv origianliteit. zo iets bedoel je .?

Mijn werk in uitvoering

pi_21932002
quote:
Op maandag 13 september 2004 21:00 schreef Ymke het volgende:
Silent , ik heb er net snel eentje voor je gemaakt , ikv origianliteit. zo iets bedoel je .?

Mijn werk in uitvoering

[afbeelding]
Jaaaaa me like me like
Alleen hou ik van iets meer contrast. Nu zie je niet zo heel goed dat ie ook echt spuit, dat valt een beetje weg en ik vind het links onder een beetje te grijs.
Maar ik geloof dat ik stiekem wel een beetje hou van die 'bedachte en in elkaar gezette' foto's.
Heb er zelf natuurlijk ook ooit eens een ingestuurd.
  maandag 13 september 2004 @ 21:03:00 #248
79550 Ymke
your ghost
pi_21932017
Ik heb het ook ff snel in elkaar gezet Niet echt op alles gelet
  FOK!fotograaf maandag 13 september 2004 @ 21:17:49 #249
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21932427
quote:

Mijn werk in uitvoering

[afbeelding]
leuke foto!
jammerdat het straaltje beetje wegvalt...dat is jammer.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 13 september 2004 @ 21:20:37 #250
79550 Ymke
your ghost
pi_21932496
Ik ga hem morgen wel overnieuw maken , dit was een beetje tussen door kiekje
pi_21932508
Is dit ook werk in uitvoering

maandag 13 september 2004 @ 21:21:52 #252
79550 Ymke
your ghost
pi_21932523
quote:
Op maandag 13 september 2004 21:21 schreef Bowiefan het volgende:

[afbeelding]
ja
  FOK!fotograaf maandag 13 september 2004 @ 21:26:57 #253
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21932644
quote:

[afbeelding]
ja , dit is wel werk in uitvoering.

maar niet de winnende foto denk ik
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 13 september 2004 @ 21:36:51 #254
79550 Ymke
your ghost
pi_21932907
Waar blijven Geminis , luap , The-O?????? hallo jullie worden gemist hier
pi_21933093
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:52 schreef Silent_Lucidity het volgende:

[..]

Ohw ja dat was hem
Ja ik vind het wel een leuk idee maar ik vind de foto een beetje rommelig, maar ik zou ook niet weten hoe je dat anders zou moeten doen eigenlijk, want het is toche en soort collage foto.
Is jouw bureau dan netjes opgeruimd als je aan het foto's inplakken bent?
  maandag 13 september 2004 @ 22:14:08 #256
65884 Caar2
pi_21933984
deze heb ik ook nog

pi_21934524
quote:
Op maandag 13 september 2004 21:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Is jouw bureau dan netjes opgeruimd als je aan het foto's inplakken bent?
Nee hoor mijn bureau is zelfs heel vaak niet netjes opgeruimd
Vooral niet als je bezig bent bent foto's maken heheh, maar helaas mijn cam is leeg en er zit nog een leeg setje in de oplader dus dat was het weer voor vanavond

Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 13 september 2004 @ 22:49:10 #258
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_21935096
quote:

[afbeelding]
Nee, dat ben ik
  FOK!fotograaf maandag 13 september 2004 @ 22:52:01 #259
73911 ultra_ivo
pi_21935192
quote:

Mijn werk in uitvoering

[afbeelding]
Deze foto heeft wel iets, al vind ik het bakje rechtsonder wat storend werken. Lijkt me wel lastig dat goed weg te halen, juist de schaduw op de tafel (?) geeft de foto wat extra's. Zwart-Wit moet je zeker houden bij deze foto.

Ivo
  maandag 13 september 2004 @ 22:55:38 #260
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_21935309
hier dit is mijn fototje
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
pi_21936579
quote:
Op maandag 13 september 2004 22:14 schreef Caar2 het volgende:
deze heb ik ook nog

[afbeelding]
Dat is nou wel WIU
Alleen een echte kok schilt een sinaasappel zo.....
pi_21936635
quote:
Op maandag 13 september 2004 22:55 schreef tuut84 het volgende:
hier dit is mijn fototje [afbeelding]
en eeehhh hoe zie ik hier WIU in
pi_21936847
Vermoedelijk moeten al die kratten bier leeggezopen worden
pi_21936963
en dat is werk?
heb dat toch mensen tijdens een FOT meet zien doen
  dinsdag 14 september 2004 @ 01:46:26 #265
262 Re
Kiss & Swallow
pi_21938669
quote:
Op maandag 13 september 2004 21:36 schreef Ymke het volgende:
  FOK!fotograaf dinsdag 14 september 2004 @ 07:22:12 #266
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21939443
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 01:46 schreef Re het volgende:

[..]

hoi
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 14 september 2004 @ 07:41:13 #267
79550 Ymke
your ghost
pi_21939523
Oelalala vergeet ik Re te vermelden

Reeeeeeeeeeeeeeeee joehoe , doe eens gezellig mee met het gebep hier,
pi_21943003
in plaats van iedereen op te roepen kun je natuurlijk ook gewoon reageren op de geplaatste foto's

Ik snap die laatse foto van SL ook niet (wat die dan met WIU te maken heeft hè)
pi_21943690
Huh die foto was helemaal niet bedoeld als een werk in uitvoering foto Bowiefan... misschien niet alleen plaatjes kijken maar ook lezen wat er bij staat
Dit was even om aan PdeHoog te laten zien dat ook mijn bureau een puinhoop is.

Eigenlijk is het zelfs wel WIU want ik was bezig met het maken van foto's maar dat terzijde.
pi_21947943
Ik heb nog steeds niet echt een idee waarvan ik zeg JA!
Bouwplaatsen e.d. zijn ook zo afgezaagd..
pi_21949526
Nog één maal de pianostemmer, nu meer gecropt.
@ Ymke: Helaas wilde de man niet terug komen voor een fotoshoot, dus blijven het snapshots
1.

2.

3.

Nouja, iig heb ik de laadschop ingezonden en ga ik zaterdag (weer) Ruud Gullit als trainer in aktie fotograferen, en dan is het weer op voor deze maand...
kiekjes
  dinsdag 14 september 2004 @ 17:06:26 #272
262 Re
Kiss & Swallow
pi_21949626
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 07:41 schreef Ymke het volgende:
Oelalala vergeet ik Re te vermelden

Reeeeeeeeeeeeeeeee joehoe , doe eens gezellig mee met het gebep hier,
, ben een beetje druk met bepaalde nevenactiviteiten en het is kutweer
pi_21949763
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 12:52 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Huh die foto was helemaal niet bedoeld als een werk in uitvoering foto Bowiefan... misschien niet alleen plaatjes kijken maar ook lezen wat er bij staat
Dit was even om aan PdeHoog te laten zien dat ook mijn bureau een puinhoop is.

Eigenlijk is het zelfs wel WIU want ik was bezig met het maken van foto's maar dat terzijde.
Hoef je mij er niet meteen van te beschuldigen dat ik niet lees
Ik heb net echt wel gelezen en ook wel begrepen wat er stond, het enige wat ik niet begreep was die foto, maar nu begrijp ik dus dat dat je bureau is en ik zie nu dus ook pas de verhoudingen, het is dus allemaal veel kleiner dan dat ik dacht. Vandaar, ik snap nu ook dat het misschien wel WIU is.
pi_21950713
Vroeguh, toen er nog niets digitaals was, heb ik albums vol zitten plakken, niet zelden pakte ik de schaar om een foto te bewerken. Dat leverde vaak reacties op in de trant van "hoe durf je??", maar wat een leuk effect! Ik kreeg dezelfde neiging weer toen ik de pianostemmer zag, bij deze zal ik laten zien wat ik bedoel, want ook digitaal kan het nog steeds, al is het soms een enorme klus. Nu viel dat wel mee, het resultaat:

Wat vinden jullie ervan?

@dubbellu:
Ik hoop niet dat je dit een verminking van je werkt vind, zowel, dan bij voorbaat mijn excuus, maar ik denk dat het wel zal meevallen.
pi_21950783
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 17:56 schreef Borelius het volgende:
Vroeguh, toen er nog niets digitaals was, heb ik albums vol zitten plakken, niet zelden pakte ik de schaar om een foto te bewerken. Dat leverde vaak reacties op in de trant van "hoe durf je??", maar wat een leuk effect! Ik kreeg dezelfde neiging weer toen ik de pianostemmer zag, bij deze zal ik laten zien wat ik bedoel, want ook digitaal kan het nog steeds, al is het soms een enorme klus. Nu viel dat wel mee, het resultaat:

[afbeelding]

Wat vinden jullie ervan?
ziet er leuk uit
pi_21951542
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 17:12 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

Hoef je mij er niet meteen van te beschuldigen dat ik niet lees
Ik heb net echt wel gelezen en ook wel begrepen wat er stond, het enige wat ik niet begreep was die foto, maar nu begrijp ik dus dat dat je bureau is en ik zie nu dus ook pas de verhoudingen, het is dus allemaal veel kleiner dan dat ik dacht. Vandaar, ik snap nu ook dat het misschien wel WIU is.

het was niet zo hard bedoeld hoor
vriendjes
pi_21952216
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 18:37 schreef Silent_Lucidity het volgende:
het was niet zo hard bedoeld hoor
vriendjes
pi_21952741
Waarom is mijn scherm ineens zo vochtig???
pi_21952986
quote:
Op maandag 13 september 2004 21:36 schreef Ymke het volgende:
Joepie! ik wordt gemist . Maar nu even zonder gekkigheid. Probleem is dat ik nu zelf aan het werk ben sinds 2 weken. En dat betekent dat ik niet meer overdag hier actief kan zijn (wat tijdens het afstuderen wel prima kon ) en daarbij zit ik thuis met een inbelverbinding en veel topics met veel foto's krijg ik maar nauwelijs geladen . Als het goed is wordt daar wel binnenkort wat aan gedaan.

Wat betreft de wedstrijd: ik heb al wel een idee maar dat moet nog wat verder uitgewerkt worden en ik ben er noog niet zeker van of het geschikt is voor dit onderwerp. Maar dat zien we dan wel. Daarbij werk ik nu dus onder werktijd en mag er bij ons op het werk niet gefotografeerd worden...
voor mijn (inmiddels erg oude) foto's...click!
mijn nieuwere foto's staan hier maar alle links werken nog niet...
pi_21953219
Ik had al een paar proeffoto's gemaakt, dit is er een van. Ben benieuwd of dit in het thema past. Mag je ook een titel geven aan je foto die verschijnt bij het wedstrijdoverzicht?

"Overwerk in uitvoering"
Moet nog verbeterd worden, koffie in de bekertjes en dat soort dingen, haren zullen dan ook scherp zijn.
  dinsdag 14 september 2004 @ 20:11:06 #281
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21953735
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 19:48 schreef luap het volgende:
Ik had al een paar proeffoto's gemaakt, dit is er een van. Ben benieuwd of dit in het thema past. Mag je ook een titel geven aan je foto die verschijnt bij het wedstrijdoverzicht?

"Overwerk in uitvoering"
Moet nog verbeterd worden, koffie in de bekertjes en dat soort dingen, haren zullen dan ook scherp zijn.
[afbeelding]
Ik mis de koffiebekers i.p.v. lege bekers waar ooit water in gezeten heeft en de doosjes met pijnstillers...
pi_21953776
Pijnstillers, dat kan natuurlijk ook nog. Maar die koffiebekertjes dat komt in orde
pi_21954249
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 17:56 schreef Borelius het volgende:

@dubbellu:
Ik hoop niet dat je dit een verminking van je werkt vind, zowel, dan bij voorbaat mijn excuus, maar ik denk dat het wel zal meevallen.
Ik vind het niet erg hoor , maar ik had liever dat de mensen die op mijn eerdere versies wat opmerkingen hadden nu weer even zouden reageren, ik heb tenslotte hun tips opgevolgd.
En ben er nog niet uit of het er één van deze wordt of de laadschop
kiekjes
  FOK!fotograaf dinsdag 14 september 2004 @ 20:57:48 #284
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21954619
quote:

"Overwerk in uitvoering"
[afbeelding]
rare "bewerking" (weet niet of het zo is hoor!)
maar hij is geen kleur, en niet zwart/wit
of ligt het aan mij?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21963582
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 20:30 schreef dubbellu het volgende:

[..]

Ik vind het niet erg hoor , maar ik had liever dat de mensen die op mijn eerdere versies wat opmerkingen hadden nu weer even zouden reageren, ik heb tenslotte hun tips opgevolgd.
En ben er nog niet uit of het er één van deze wordt of de laadschop
Ik wil wel reageren hoor maar heb naast het fotos maken ook nog een baan . een kind op te voeden , een huishouden draaiende te houden , een sport en een sociaal leven , dus zit niet altijd achter de pc.

Maar om op je foto terug te komen , ze zijn nu wel beter maar ze halen het niet bij je foto met die bulldozer (?). Die is mooi en verrassend , Die gaat heel veel punten scoren
pi_21963689
quote:

"Overwerk in uitvoering"
[afbeelding]
Ik vind het idee erg leuk , de uitwerking niet zo . misschien staat je hoofd er te groot op en is er te weinig van het *werk* te zien? Ik wil meer chaos zien, waar je tenmidden van bent ingestort
pi_21965057
@dubbellu; bulldozer

@luap; ik ben het met Ymke eens, zoals die er nu uitziet heb ik meer het gevoel dat deze figuur gisteren veel teveel gezopen heeft en het veel te laat gemaakt heeft. Meer iets voor het onderwerp "the morning after"
pi_21965866
Zo, zal me hier ook weer eens laten zien

dubbellu: prachtige foto! Ik heb echt zoiets van Wauw!

luap: leuk idee maar moest eerst goed kijken wat het nou eigenlijk was.

En nu zelf nog wat verzinnen..
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_21966526
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  woensdag 15 september 2004 @ 13:28:42 #290
52657 pea4fun
pi_21967466
Ik ben even druk geweest met andere dingen, maar gelukkig is de maand nog niet om Ik zie in het topic al wel hel leuke foto's voorbij komen. Goed voor mij om te leren. Ik vind de inzending van rique trouwens heel erg leuk. Van de foto's in dit topic springt voor mij de foto van Caar2 eruit, de gekleurde versie

Ik ga proberen zo snel mogelijk zelf ook weer met de camera aan de slag te gaan
pi_21968683
Gisteren in een melige bui ook iets geschoten. Maar heb morgen pas tijd om te plaatsen.
En wordt zowiezo geen inzending. Want het slaat eigenlijk nergens op.
  FOK!fotograaf woensdag 15 september 2004 @ 17:38:04 #292
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21973395
quote:
Op woensdag 15 september 2004 14:25 schreef dawg het volgende:
Gisteren in een melige bui ook iets geschoten. Maar heb morgen pas tijd om te plaatsen.
En wordt zowiezo geen inzending. Want het slaat eigenlijk nergens op.
dat melig doet het um
ik ben benieuwd
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21977191
Iedereen bedankt voor de reacties, de bewerking die is uitgevoerd is de saturation terug geschroefd tot iets tussen kleur en zwartwit in.

En voor de rest dus meer troep/papier... bergen werk dus in ieder geval. Ik zal eens zien wat ik aan spullen kan vinden.
pi_21977474
Ik weet /heb nog steeds niks dat aan mijn eisen volsoet , Denk dat ik deze maand maar oversla
  woensdag 15 september 2004 @ 20:35:03 #295
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21977815
quote:
Op woensdag 15 september 2004 20:23 schreef Ymke het volgende:
Ik weet /heb nog steeds niks dat aan mijn eisen volsoet , Denk dat ik deze maand maar oversla
Dit word mijn tweede maand die ik oversla. Ik heb helaas overdag (op het normale tijdstip dat mensen werken) gewoon geen mogelijkheid voor een camera. Dan moet ik dus iets in scene gaan zetten en dat is ook niet mijn sterkste punt.
Volgende maand beter..
pi_21978595
quote:
Op woensdag 15 september 2004 20:35 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Dit word mijn tweede maand die ik oversla. Ik heb helaas overdag (op het normale tijdstip dat mensen werken) gewoon geen mogelijkheid voor een camera. Dan moet ik dus iets in scene gaan zetten en dat is ook niet mijn sterkste punt.
Volgende maand beter..
Probeer het je sterke punt te maken
  FOK!fotograaf woensdag 15 september 2004 @ 21:00:45 #297
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_21978648
quote:
Op woensdag 15 september 2004 20:23 schreef Ymke het volgende:
geen discussie én geen foto?

Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_21979251
quote:
Op woensdag 15 september 2004 21:00 schreef Xilantof het volgende:

[..]

geen discussie én geen foto?

Ander keertje weer
  FOK!fotograaf woensdag 15 september 2004 @ 21:25:05 #299