niet waarschijnlijkquote:Op zaterdag 11 september 2004 15:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG!!
PES 4 waarschijnlijk live++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++.

Nou ja, full multiplayer is nog niet bevestigd, toch?quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:45 schreef Tain het volgende:
[..]
niet waarschijnlijk![]()

geen idee wat er nu precies kan, maar er zwerft een filmpje van de menu structuur van pes 4 met xbox live menu ding erinquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, full multiplayer is nog niet bevestigd, toch?

quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:23 schreef twi het volgende:
PES4 gaat Live, bevestigd door Konami
http://www.xbw.nl/news/5774/

meeloperquote:Op zaterdag 11 september 2004 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
.....
....
Ik heb wel eens dat ik ergens tegen ben. En dan omsla qua mening he?
.....
Ik ga Fable kopen!

Joh, dat heb ik nou nooitquote:Op zaterdag 11 september 2004 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
.....
....
.....
Ik ga Fable kopen!

quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
.....
....
.....
Ik ga Fable kopen!

*kuch*Burnout 3*kuch*quote:Op zondag 12 september 2004 01:07 schreef twi het volgende:
[..]
Joh, dat heb ik nou nooit![]()

quote:ungie heeft in haar wekelijkse Halo 2 update voor de Halo 2 Collector's Edition gewaarschuwd. De DVD in deze speciale bundel bevat enkele spoilers welke het speelplezier van de speler zou kunnen bederven.
Aangeraden wordt dan ook eerst het spel uit te spelen, voordat men de DVD gaat bekijken. Vanaf 11 november ligt de bundel in de winkels.

Ja hequote:Op zaterdag 11 september 2004 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb hem dus vandaag gespeeld, en daardoor is mijn mening omgeslagenHet is vele malen mooier dan alle filmpjes, screens en wat dan ook bij elkaar.

Nootquote:Op zaterdag 11 september 2004 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb hem dus vandaag gespeeld, en daardoor is mijn mening omgeslagenHet is vele malen mooier dan alle filmpjes, screens en wat dan ook bij elkaar.

Ik ben het volledig met je eens, het is een erg leuk spel, het had net iets meer kunnen zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:38 schreef Xante het volgende:
Ik vind Burnout 3 wel cool maar het is geen echte topgame hoor. Ik bedoel, het is niet helemaal fantastisch uitgewerkt en het racen is eigenlijk constant hetzelfde, het maakt geen moer uit welk circuit je doet (je ziet het toch niet). Op Live is het ook niet echt top, je kunt niet eens zien wie er praat bijv. en wie er eerste rijdt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |