Tomasson, ook geen Fries, maar wel goed gedaanquote:Op donderdag 9 september 2004 23:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Lurling en van Nistelrooij hebben het goed gedaan bij de Friezen....
Ow wacht die hebben het geleerd in Den Bosch![]()
Je bent Fries ?quote:Op donderdag 9 september 2004 23:55 schreef MaxPower het volgende:
kuttopic.
Mijn levensverhaal gaat niemand iets aan, het is gewoon een kuttopic...quote:Op donderdag 9 september 2004 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent Fries ?
'Kom op jongens, functioneer nou eens goed.'quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Je hoeft de mannen van Jong Oranje niet te leren voetballen, je moet ze goed laten functioneren. En Foppe de Haan kan dat als geen ander.
Je respons is alleszeggend.quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Kom op jongens, functioneer nou eens goed.'
'Laatste keer dat ik het voor doen zo functinoneer je goed.'
'En nu jullie zelf functioneren.'
quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:02 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Daarnaast is hij orginisatorisch sterk en gefundeerd assertief. Dat zal Kessler leren.
Dat interview heb ik gemist.quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat bleek vanavond wel uit dat gerfrustreerde interview met hem over zijn functioneren en toekomstbeelden bij de KNVB.
Hmm ik ook. Herhaling maar ff kijkne dan.quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat interview heb ik gemist.
Volgens mij hoeft hij die jongens tcoh niks te leren.quote:Op donderdag 9 september 2004 23:48 schreef tong80 het volgende:
Iemand die zelf twee pakjes in de boter schieten al te veel vindt. Iemand die zelf nog nooit op hoog niveau heeft gespeeld. Iemand dus die de beste jeugd moet voordoen hoe je een voorzet moet geven, terwijl ie zelf 20 jaar in de bossen van Friesland heeft gebivakkeerd en niet één Fries talent heeft laten doorstromen.
'Ja fokke m'n linkerbeen is minder, doe het eens voor ?'
Meer fans van Fokke ?
En niet te vergeten dat hij Tuyp en Kruiswijk naar huis stuurt en een verdediger uit het tweede van Heerenveen terughaalt.quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:30 schreef Cruoninga het volgende:
Ik had Foppe als persoonlijkheid best ok gevonden ware het niet dat hij mee gaat in Riemer's "het is allemaal tuig"-beleid jegens de FCG-aanhang. Vanuit dat oogpunt gezien vind ik zijn "kijk mij eens de charmante Fries zijn"-voorkomen wel iets misselijkmakends hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |