Is geen gekke vraag hoor, maar dat was ook al zo raar, dat ben ik tot vorige week geweest, drie week lang...en dwars door de pil heen. Bloedarmoede kan het dus ook zijn, heb al tabletten gehaald ook.quote:Op donderdag 9 september 2004 22:18 schreef Jessicaa het volgende:
Gekke vraag maar moet je soms ongesteld worden? Die symptomen heb ik dan altijd.
Nee hoor geen ijzertabletten, want ik weet het niet zeker. Ik heb de Vital Green Chlorella van Bloem;quote:Op donderdag 9 september 2004 22:21 schreef Jessicaa het volgende:
Maar heb je ijzer gehad zonder dat er geprikt is?
Dat willen wij ook.quote:Op donderdag 9 september 2004 22:27 schreef clauwheee het volgende:
Wil me gewoon echt weer eens lekker happy voelen!
quote:Op donderdag 9 september 2004 22:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat willen wij ook.
Doe jij maar rustig aan. Straks bezorg jij je vriend nog een hartstilstand omdat 'ie jouw uitgevloerd op de grond vind . . .quote:Op donderdag 9 september 2004 22:27 schreef clauwheee het volgende:
Ow ja en jullie zijn liefSoms weet ik het gewoon allemaal niet meer. Heb ik iets, komt het door de rottijd, ben ik nog niet herstelt van die inzinking...mn hoofd draait soms overuren. Wil me gewoon echt weer eens lekker happy voelen!
Ja erg hé! Maar ik begrijp niet dat die vent daar ook gewoon blijft!! Ik zou allllllláng weggegaan zijn!!quote:Op donderdag 9 september 2004 22:30 schreef Luchtbel het volgende:
Zabb, ik heb het opgenomenhet is zo grappig
Waar gaat dit over? Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 9 september 2004 22:34 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ja erg hé! Maar ik begrijp niet dat die vent daar ook gewoon blijft!! Ik zou allllllláng weggegaan zijn!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |