Dat kan, gewoon bij add/remove programs kijken (windows XP)quote:Op woensdag 15 september 2004 17:43 schreef Bond het volgende:
Kan je het ook deïnstalleren? Zo ja dan ja ik het wel proberen.Als het niet bevalt ofzo (wat wel niet zo zal zijn) dan kan ik het er tenminste weer afhalen
Username: Marksterquote:Op woensdag 15 september 2004 20:31 schreef Markster het volgende:
no hard feelings hoor, maar gaat jullie leven nou echt niet verder dan fok?
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:26 schreef Vaatdoek het volgende:
[..]
Username: Markster
Aantal posts: 17096 (gemiddeld 21 per dag)
Look who's talking![]()
Mja der zitten nog wel meer fouten in imo.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:08 schreef PM-girl het volgende:
de smilies die van fok komen, worden in het schermpje toch gewoon msn smilies
zoals deze
wordt deze [afbeelding]
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:26 schreef Vaatdoek het volgende:
[..]
Look who's talking![]()
Kopieren uit je gewone msn messenger mapquote:
Als ik op m'n andere computer zit zal ik het eens proberenquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kopieren uit je gewone msn messenger mapwerkt perfect
Je bent jaloers dat je niet nakend in een weide met bier bent!quote:Op woensdag 15 september 2004 21:26 schreef Vaatdoek het volgende:
[..]
Look who's talking :')
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat je niet nakend in een weide met bier bent!![]()
Okee dan neem ik hem ook, als hij maar werkt met het vergrote plaatje en handschrijven, maar dat kon toch?quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:16 schreef cygnusx het volgende:
*cygnusx gaat nu een tablad maken voor in de msn die in v0.3 komt![]()
en overigens ook de smilies fixen...
Ja dat is inderdaad wel een goed idee, maar het is nog maar een beta-versie he?quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:03 schreef nXn het volgende:
en mss een ideetje dat je ook de poppetjes van afwezig verandert....?
Jij druk? Jij zit hier nu een beetje te relaaxen met Golden Power en je bent aan het fokken en msnnen. Noem ik niet druk hoor....quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:02 schreef cygnusx het volgende:
ja, ben nogal druk op t moment dus erg veel vordering is er nietmaar dat komt zeker wel...
weekend he, moet ff ontspannen, ga strax naar huis en dan maandag weer drukke schooldagenquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:03 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Jij druk? Jij zit hier nu een beetje te relaaxen met Golden Power en je bent aan het fokken en msnnen. Noem ik niet druk hoor....![]()
Drukke schooldagen? Ach man, je bent vorige week de helft v/d niet eens geweest man!quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:04 schreef cygnusx het volgende:
[..]
weekend he, moet ff ontspannen, ga strax naar huis en dan maandag weer drukke schooldagen
*kuch* bruiloft!quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:05 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Drukke schooldagen? Ach man, je bent vorige week de helft v/d niet eens geweest man!![]()
Het is ook een plugin net als msn plus of handschrijven of grotere plaatjes, hij werkt er gewoon naast.quote:Op donderdag 23 september 2004 23:01 schreef Nolius het volgende:
Maar is het nu wel of niet iets. Ik lees wisselende dingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |