quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
![]()
Oh hij werkt hier goed nu hoorquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:51 schreef cygnusx het volgende:
oh, veel mensen hebben problemen met deze boel... daarom komt in v 0.2 een installer en nog steeds geen spyware/adware
Link?quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:35 schreef cygnusx het volgende:
jeuu versie 0.2 is uit!! download hem nu, paar fixjes plus een installer voor mensen waar het niet lukt het handmatig te doenenne plaats ook alle bugs hier zodat t beter kan worden he...
Ja ben al bezig weerquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:37 schreef cygnusx het volgende:
check de beginpost
de fok!-smileys worden bij mij in msn behoorlijk wazig, enig idee hoe ik ze wat scherper, strakker kan krijgen?quote:
Ja okquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:45 schreef cygnusx het volgende:
ik weet het, blijkbaar iets fout gegaan,ben hem al opnieuw aan het uploaden
komt er zo aan
ok even testenquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:48 schreef cygnusx het volgende:
geupload... nu moet dat wel lukken... veel plezier
gewoon fok! messneger (de nieuwste) kun je gewoon zo vaak opstarten als je wilquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe moet je dat doen dan,om er meerdere te gebruiken
nee hoor bij mij niet,dan begint gewoon die ene te knipperen,er komt er geen 1 bij.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:10 schreef cygnusx het volgende:
[..]
gewoon fok! messneger (de nieuwste) kun je gewoon zo vaak opstarten als je wil![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |