als je het zo kan fixen dat anderen dan ook meteen fok smilies zien ga ik het weer gebruikenquote:Op zaterdag 11 september 2004 01:55 schreef cygnusx het volgende:
al gezegd, het is voor de liefhebbers, plus het is nog maar een zere beta, dus ik ben alles nog aan het fixen ,en het word nog mooier en leuker:)
Waarschijnlijk wel, maar sommige kneusjes zitten daar niet meequote:Op zaterdag 11 september 2004 02:36 schreef -Evert- het volgende:
Is het niet strafbaar eigenlijk....?
quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:15 schreef Piro het volgende:
STFU. Nobody cares. Ga knikkeren.
ik zit daar dus niet mee, denk jij dat ALS het al strafbaar is dat microsoft daar een fuck om geeft? dacht het niet , overigens op mess.be kun je ook een aantal skins downloaden, dusse het lijkt me redelijk legaal...quote:Op zaterdag 11 september 2004 02:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar sommige kneusjes zitten daar niet mee
[..]
ja dat klopt dat is nog een bug, komt in 0.3 goed ...quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:20 schreef muurjunky het volgende:
Vet programma is het, maar ik heb problemen met de huilie smiley, bij mij vernadert die automatisch in de oude msn smiley inplaats wat er in de lijst staat, maar wel toppie vindt ik het...
naast de blokkeer knop in het msn venster staat ook een kwast knop, daar kun je andere kleuren kiezenquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:20 schreef muurjunky het volgende:
... hoe verander je eigenlijk die skin in andere kleuren, geel enzo, wat in de OP staat
ziet er vet uitquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:15 schreef cygnusx het volgende:
[afbeelding]
hoe vind je dit? het is nog niet af, en ik vind het zeker nog niet perfect maar het is in principe wel Fok! style
smiley postquote:Op zaterdag 11 september 2004 15:22 schreef jaguar het volgende:
[..]
ziet er vet uitecht fok stule
maar desmile doet het nog niet
en ik mis deen de bewegende smileys
quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:03 schreef cygnusx het volgende:
zal er aan werken, welke geanimeerde smlies zou je graag willen zien dan?
Enquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:05 schreef SynXteR het volgende:
[..]
die natuurlijk en deze
![]()
omdat dat via de client gaat, er wordt gewoon dit verzonden als code: : -) zonder spatie, bij die andere wordt gekeken wat dat moet zijn en klaarquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:07 schreef SynXteR het volgende:
waarom kan niemand mijn icoontjes zien van fok...
6.2 , maar probeer eerst v0.2 wel evenquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Welke msn versie heb je?
hahah vind hem super hoor... gebruik hem nu!quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:24 schreef cygnusx het volgende:en ericjuh?
dacht ik ook al aan...quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:57 schreef Duracell het volgende:
Als je er nu een extra tabblad aan hangt... Met link naar b.v. Active topics ect..
Dan heeft het nog toegevoegde waarde
quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:43 schreef hellmondunited het volgende:
pff wat een shit, ga m er gauw afgooien
Ik bedoelde jou ook niet, eerder josties alsquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:34 schreef cygnusx het volgende:
ik zit daar dus niet mee, denk jij dat ALS het al strafbaar is dat microsoft daar een fuck om geeft?
quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:03 schreef SynXteR het volgende:
@ wimmel_1 hou je fucking aarsch wannabe microsoft crew member....
maar smilies zoals bv :quote:Op zondag 12 september 2004 11:07 schreef infra-roodborstje het volgende:
Maar als anderen die Fok!smileys niet kunnen zien, installeer ik liever een Fok!smiley pakketje bij 'mijn aangepaste emoticons'. Dan kan iedereen ze zien.
Dus kun je wat dat betreft niet beter een gave skin ontwerpen? En een .zip file met smileys kado doen?![]()
smiley in 2en knippen... zo heb ik ze ook in mn msn staan...quote:Op zondag 12 september 2004 14:28 schreef cygnusx het volgende:
euu, ja naja ik kan wel geanimeerde smilies toevoegen, maar als ze groter zijn als 19x19 word het moeilijk want ik kan geen grotere smilies maken (denk ik)
why?quote:Op zondag 12 september 2004 21:16 schreef Jump het volgende:
is er mogelijkheid om dit topic uit MyAT te halen ?![]()
tab manager?quote:Op zondag 12 september 2004 19:45 schreef Duracell het volgende:
Weet iemand een tab-manger die ook werkt op msn 6.2?
En ik ook!quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:20 schreef Vaatdoek het volgende:
Het is helemaal niet leuk als de ontvanger die fok! smileys niet kan zien.
Zodra dat verandert installeer ik fok msn wel weer opnieuw, tot dan gebruik ik gewoon MSN met fok! smiley pakketje
Dat is dan wel weer leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |