MSN+ is een add-on ..... dit is een rip-of.... spuit 12 ??quote:Op donderdag 9 september 2004 23:38 schreef Steve-O het volgende:
[..]
kijk is naar msn+ spuit 11
jah met een kutuser als voorbeeld zou niemand het nemenquote:Op donderdag 9 september 2004 22:04 schreef nikky het volgende:
Dat ben ik
STFU. Nobody cares. Ga knikkeren.quote:Op donderdag 9 september 2004 23:27 schreef wimmel_1 het volgende:
FF @ TS........ Léés jij ooit wel eens wat voordat je begint te klooien aan programma's van een ander ???? (lees je überhaubt wat, gezien je history)
in dit geval.... lees ff de EULA van .net messenger....![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:01 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
MSN+ is een add-on ..... dit is een rip-of.... spuit 12 ??
(En resource hacker gebruiken om een .exe of .dll aan te passen valt dus onder die laatste categorie)
quote:een skin
Ik heb em gewoon op mijn bureaublad staanquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:55 schreef The_Hives het volgende:
je moet hem toch gewoon in je messenger map plaatsen, en dan messenger weer op nieuw opstarten?
bij mij op beide manieren nietquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb em gewoon op mijn bureaublad staanwerkt dus ook
Euhquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
bij mij op beide manieren niet![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Euhvaag.
Heb je wel eerst msn afgesloten (ook in systeem vak) voor je die bestand naar die msn map plaaste?
Is goedquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
zal mn pc dan wel opnieuw moeten opstarten
en nog steeds nietquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Is goed![]()
Welke msn versie heb je?quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en nog steeds niet![]()
Zie je die block knopje? (Rechts boven?)quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe doe je die andere kleuren dan
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zie je die block knopje? (Rechts boven?)
Nou die icoon naast dat verfkwastje
Klik daar eens op is wel leuk.
En dan moet je een leuk kleurtje uitkiezen.
Is leuk hoor.
Nah beetje kinderachtige post maar oke het helpt wel
Succes
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
![]()
Oh hij werkt hier goed nu hoorquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:51 schreef cygnusx het volgende:
oh, veel mensen hebben problemen met deze boel... daarom komt in v 0.2 een installer en nog steeds geen spyware/adware
Link?quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:35 schreef cygnusx het volgende:
jeuu versie 0.2 is uit!! download hem nu, paar fixjes plus een installer voor mensen waar het niet lukt het handmatig te doenenne plaats ook alle bugs hier zodat t beter kan worden he...
Ja ben al bezig weerquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:37 schreef cygnusx het volgende:
check de beginpost
de fok!-smileys worden bij mij in msn behoorlijk wazig, enig idee hoe ik ze wat scherper, strakker kan krijgen?quote:
Ja okquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:45 schreef cygnusx het volgende:
ik weet het, blijkbaar iets fout gegaan,ben hem al opnieuw aan het uploaden
komt er zo aan
ok even testenquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:48 schreef cygnusx het volgende:
geupload... nu moet dat wel lukken... veel plezier
gewoon fok! messneger (de nieuwste) kun je gewoon zo vaak opstarten als je wilquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe moet je dat doen dan,om er meerdere te gebruiken
nee hoor bij mij niet,dan begint gewoon die ene te knipperen,er komt er geen 1 bij.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:10 schreef cygnusx het volgende:
[..]
gewoon fok! messneger (de nieuwste) kun je gewoon zo vaak opstarten als je wil![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |