Tis een testquote:Op donderdag 9 september 2004 21:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
DubbelIk ga op vakantie, en ik neem mee!
Zet em op dus UIO.
In dit topic dan.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het zou mooier zijn geweest als mijn nick ook blauw was..
whehehequote:Op donderdag 9 september 2004 21:52 schreef Dagonet het volgende:
Plaque!
Ooit komt er voor jou ook nog wel een plekje vrij, maar misschien moeten ze voor IRC aops ook maar een kleurtje verzinnen. Urinegeel ofzo.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het zou mooier zijn geweest als mijn nick ook blauw was..
O ja, thx babe.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:45 schreef Lucille het volgende:
Natuurlijk hoort er bij een afscheid van een moderator ook een welkom voor de nieuwe kracht. UIO_AMS is zijn naam, niet meteen heel bekend bij de vaste kern van TRV, maar ik hoop dat dit snel zal veranderen. In positieve zin natuurlijk.
TRV is niet het drukste forum op FOK!, maar wel heel gezellig. En ik denk dat je hier je draai snel zult vinden. Ik hoop op een leuke samenwerking en heb er het volste vertrouwen in dat het allemaal gaat lukken. Succes dus en welkom.
Bedankt Dirkh.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:58 schreef Dirkh het volgende:
Stormloop topic zie ik al3 posts van jezelf en nog maar 10 posts
Maar eh...UIO_AMS, succes man.
Verdomme! Wat een briljant plan, jammer dat ik je geen @ kan geven nu, dan was je mooi urinegroen geweest nu.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:54 schreef Dagonet het volgende:
Ooit komt er voor jou ook nog wel een plekje vrij, maar misschien moeten ze voor IRC aops ook maar een kleurtje verzinnen. Urinegeel ofzo.
Dit is TRV dude, het forum waar iedereen op reis is en dus niet kan posten.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:58 schreef Dirkh het volgende:
Stormloop topic zie ik al3 posts van jezelf en nog maar 10 posts
Maar eh...UIO_AMS, succes man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |