abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21845634
quote:

Associated Press
September 9, 2004

SPOKANE, Wash. -- Richard G. Butler, the notorious white supremacist who founded the Aryan Nations and was once dubbed the "elder statesman of American hate," has died at the age of 86, authorities said Wednesday.

Butler died peacefully in his sleep at his home in Hayden, Idaho. It was not known when he died; his body was found in his bed Wednesday morning.

The Aryan Nations lost its church and 20-acre compound in northern Idaho in 2000 after a $6.3 million civil judgment led to a bankruptcy filing. Butler moved into a house bought by a supporter in Hayden and made few public appearances in recent years because of failing health.

But in July, he rode in the back of a pickup truck that was dragging the flag of Israel during a parade by about 40 of his followers through downtown Coeur d'Alene, 30 miles east of Spokane.

Butler, a longtime admirer of Adolf Hitler and white supremacist religious teaching, had moved to Idaho in the early 1970s, claiming later that he was impressed by its high percentage of white residents. To the dismay of many locals, the region became known as a place hospitable to white supremacist groups.

Butler's church held that whites are the true children of God, that Jews are the offspring of Satan and that blacks and other minorities are inferior.

The compound drew skinheads, ex-convicts and others. A "whites only" sign was placed at the gate, and Nazi symbols decorated the grounds.

During the years, Butler's disciples included some of the most notorious figures in the white supremacist movement, but authorities were largely unable to tie Butler to crimes by his supporters.

In a 1999 report, the FBI said the goal of Aryan Nations was to forcibly take five states -- Oregon, Idaho, Wyoming, Washington and Montana -- and form an Aryan homeland.
Normaal post men r.i.p , ik denk dat ik ga voor r.i.h!
  donderdag 9 september 2004 @ 20:26:41 #2
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_21845677
quote:
Butler died peacefully in his sleep at his home in Hayden
Ik hoop dat hij vreselijk heeft geleden.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 9 september 2004 @ 20:30:54 #3
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_21845750
Zonde dat hij zo oud heeft mogen worden eigenlijk
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  donderdag 9 september 2004 @ 20:33:32 #4
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_21845798
Het gemiddelde intelligentiepeil van de wereld is weer gestegen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_21847160
quote:
...and YHVH Calls Another Soldier Home
Pastor Richard G. Butler 1918-2004

Pastor Richard Butler, the founder of the political branch of the original Church of Jesus Christ Christian, founded by Dr. Wesley Swift, passed away today in Northern Idaho.
A mentor to many and hero to all, Pastor Butler was one of the last true racial warriors of his generation. We here at Aryan Nations would like to share our condolences to those in his family who were closest to him. His void will be one that can never be replaced, only honored in our work we do today and in the future.
The officers of Aryan Nations made a commitment to Pastor Butler almost three years ago to this date, that we would honor him by restoring the good name of Aryan Nations after the jew inspired lawsuit that caused the loss of the Idaho headquarters.
Although all of us will take time to reflect and honor this man, we shall continue to build Aryan Nations above and beyond its former glory.
Praise YHVH! Hail Pastor Butler! Hail Victory
  donderdag 9 september 2004 @ 21:38:25 #6
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_21847205
eindelijk opgepleurd.....
dat was pas een imbiciel.....
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  donderdag 9 september 2004 @ 22:30:01 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21848446
iedereen gaat naar de hemel , waar moet men anders heen als er geen hel bestaat dan de aarde.
en daar komt hij vandaan.

daarnaast , is ahum , was zijn haat product , en niet aangeboren.

nooit te snel oordelen ... mensen
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_21848966
quote:
Op donderdag 9 september 2004 22:30 schreef BaajGuardian het volgende:
iedereen gaat naar de hemel , waar moet men anders heen als er geen hel bestaat dan de aarde.
en daar komt hij vandaan.

daarnaast , is ahum , was zijn haat product , en niet aangeboren.

nooit te snel oordelen ... mensen
Zoals je zelf al aangeeft: als er geen hel bestaat.
Ik ga er van uit dat die wel bestaat, maar of hij er heen gaat weet ik niet, ik vermoed i.i.g. van wel.
Hij kan zijn rottige werk hier in ieder geval niet meer doen en daar kunnen we hier best wel tevreden mee zijn.
Untill I awake - / - Elu Elensar
  donderdag 9 september 2004 @ 23:04:19 #9
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_21849046
Hij heeft een jodeneus
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  donderdag 9 september 2004 @ 23:04:46 #10
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_21849062
quote:
Op donderdag 9 september 2004 21:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:
eindelijk opgepleurd.....
dat was pas een imbiciel.....
Zekers, hoewel er in datzelfde Amerika nog een opperbevelhebber aan de macht is die hetzelfde evangelie verkondigt, weliswaar is de manier waarop deze opperbevelhebber dit in de praktijk brengt niet te vergelijken met wijlen en veelal noemt hij dit evangelie "The war on terror" :{
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_21851375
opgeruimd staat netjes.
pi_21851515
GVD die gast zou maar naast je oma komen liggen
pi_21851609
Cremeren die eikel en in een potje naar de zon ermee
  vrijdag 10 september 2004 @ 09:14:38 #14
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_21854052
quote:
Op donderdag 9 september 2004 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zekers, hoewel er in datzelfde Amerika nog een opperbevelhebber aan de macht is die hetzelfde evangelie verkondigt, weliswaar is de manier waarop deze opperbevelhebber dit in de praktijk brengt niet te vergelijken met wijlen en veelal noemt hij dit evangelie "The war on terror" :{
Jij bent dom. De wereld zou er echt veel beter uit zien als de Taliban, Saddam nog aan de macht waren, Putin de leider van het machtigste land op aarde zou zijn en we elke dag koffie gingen drinken met terorristen om te bespreken waar de volgende aanslag het beste gepleegd kan worden.

De VS lijkt minder op een Nazi staat dan welke staat dan ook op deze aardbol. Nieuw Zeeland uitgezonderd misschien.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_21854476
Wat meer christelijke contennance zou velen hier goed doen.

Oordeelt niet zodat ook die niet over jouw kunnen oordelen.
  vrijdag 10 september 2004 @ 09:52:32 #16
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_21854568
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 09:14 schreef klez het volgende:

De VS lijkt minder op een Nazi staat dan welke staat dan ook op deze aardbol. Nieuw Zeeland uitgezonderd misschien.
Oh ja?
quote:
  • Honderden mensen die worden opgepakt en voor onbepaalde tijd opgesloten, en die geen contact mogen/kunnen hebben met advocaten of familie.
  • Inlichtingendiensten die internet aftappen en het recht krijgen om in huizen in te breken en om gesprekken tussen verdachten en hun advocaten af te luisteren.
  • Duizenden vreemdelingen die onderworpen worden aan intimiderende verhoren. Berichten dat de inlichtingendienst folteringen gebruikt om verdachten aan de praat te krijgen.
  • De lijst van maatregelen die de burgerrechten opschorten in naam van de oorlog tegen het terrorisme, wordt steeds langer en angstaanjagender.
  • het decreet dat door president Bush werd uitgevaardigd: niet-Amerikanen die worden verdacht van terroris me of van het helpen van terroristen, kunnen worden berecht door geheime militaire tribunalen. Die processen zullen gesloten zijn voor pers en publiek. Verdachten mogen niet zelf hun advocaat kiezen en krijgen geen inzage in hun dossiers. De drempel om schuld te bewijzen wordt drastisch verlaagd. Geruchten tellen als bewijzen. Het vonnis wordt geveld door een panel van Amerikaanse officieren. Een tweederde meerderheid volstaat om de doodstraf op te leggen. Daartegen is geen beroep mogelijk.
  • Bovenstaande voorbeelden hebben weldegelijk overeenkomsten met een Nazi-regime...
      vrijdag 10 september 2004 @ 09:53:14 #17
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_21854577
    quote:
    Op vrijdag 10 september 2004 09:46 schreef CANARIS het volgende:

Ik denk dat meneer Butler weinig meer te oordelen heeft aangezien hij reeds in staat van ontbinding verkeert
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      vrijdag 10 september 2004 @ 10:22:09 #18
    70154 klez
    pi_21854975
    quote:
    Op vrijdag 10 september 2004 09:52 schreef Castor het volgende:

[..]

Oh ja?
    [..]

Bovenstaande voorbeelden hebben weldegelijk overeenkomsten met een Nazi-regime...
    Hou toch op met je linkse ronkende retoriek man. Op een bevolking van 300 miljoen mensen worden enkele honderden mensen preventief opgepakt om herhaling van 9-11 te voorkomen. (edit: Sterker nog 90% van die honderden betreft buitenlanders die zeker toevallig net in Al-Quaida kampen in Afghanistan rondhingen om te picniccen) Dat valt echt niet met vergelijken met een Nazi regime, vriend. Ga eens met een Irakese vluchteling praten, dan heb je al een wat beter beeld van wat een Nazi-regime inhoud.
    Ben net terug uit de Sates, en als er een land is waar mensen weinig met de overheid te schaften hebben is het wel de VS.
    Het allerbelangrijkste kenmerk van een NAzi of totalitair regime, is een alles controlerende overheid.
    Dat is in de VS zeer zeker NIET het geval.
    wist j eBTW dat er in Nederland ongeveer 6x meerl telefoontaps worden uitgevoerd dan in de VS?

[ Bericht 6% gewijzigd door klez op 10-09-2004 10:34:50 ]
      vrijdag 10 september 2004 @ 10:33:47 #19
    46275 Castor
    pi_21855131
    quote:
    Op vrijdag 10 september 2004 10:22 schreef klez het volgende:

[..]

Hou toch op met je linkse ronkende retoriek man. Op een bevolking van 300 miljoen mensen worden enkele honderden mensen preventief opgepakt om herhaling van 9-11 te voorkomen. Dat valt echt niet met vergelijken met een Nazi regime, vriend. Ga eens met een Irakese vluchteling praten, dan heb je al een wat beter beeld van wat een Nazi-regime inhoud.
    Ben net terug uit de Sates, en als er een land is waar mensen weinig met de overheid te schaften hebben is het wel de VS.
    Het allerbelangrijkste kenmerk van een NAzi of totalitair regime, is een alles controlerende overheid.
    Dat is in de VS zeer zeker NIET het geval.
    wist j eBTW dat er in Nederland ongeveer 6x meerl telefoontaps worden uitgevoerd dan in de VS?
    Irak is toch in handen van de VS?

Ga jij maar eens praten met een gevangene uit Guantanamo Bay. Ik wil niet beweren dat de VS meer overeenkomsten vertoont met een totalitair regime dan andere landen. Het is alleen niet zo onschuldig als jij het wil doen voorkomen.
      vrijdag 10 september 2004 @ 10:37:22 #20
    70154 klez
    pi_21855183
    quote:
    Op vrijdag 10 september 2004 10:33 schreef Castor het volgende:

[..]

Irak is toch in handen van de VS?

Ga jij maar eens praten met een gevangene uit Guantanamo Bay. Ik wil niet beweren dat de VS meer overeenkomsten vertoont met een totalitair regime dan andere landen. Het is alleen niet zo onschuldig als jij het wil doen voorkomen.
    Ik wil helemaal niets doen voorkomen. De hypocrisie van veel mensen wanneer het de VS betreft is stuitend en daar ageer ik tegen. Dat ik daarnaast wel degelijk vind dat Bush te ver doorschiet is een ander verhaal...
      vrijdag 10 september 2004 @ 10:44:32 #21
    46275 Castor
    pi_21855278
    quote:
    Op vrijdag 10 september 2004 10:37 schreef klez het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niets doen voorkomen.
    Hmm... wat is dit dan?
    quote:

quote:
    De hypocrisie van veel mensen wanneer het de VS betreft is stuitend en daar ageer ik tegen. Dat ik daarnaast wel degelijk vind dat Bush te ver doorschiet is een ander verhaal...
    Oké, dan zijn we het met elkaar eens.
    pi_21855291
    quote:
    Op vrijdag 10 september 2004 09:52 schreef Castor het volgende:

[..]

Oh ja?
    [..]

Bovenstaande voorbeelden hebben weldegelijk overeenkomsten met een Nazi-regime...
    Vergeet het Amerikaanse concentratiekamp op Cuba niet! Maar dat terzijde want ik geloof niet dat een paar paralellen met het nazi-bewind een staat slecht maken op de zelfde schaal als nazi-Duitsland.

In het geval van de overledene: Jammer dat dat soort mensen vredig in hun huis sterven...
    Ik en mijn leger van stokstaartjes.
      vrijdag 10 september 2004 @ 10:47:54 #23
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_21855337
    quote:
    Op vrijdag 10 september 2004 09:46 schreef CANARIS het volgende:

Wrom niet? Alsof dat ook niet over ons gedaan wordt na het heengaan. Het zal me echt m'n reet roesten, zolang er maar geen leugens bij gehaald worden.
    Vampire Romance O+
      vrijdag 10 september 2004 @ 10:52:40 #24
    46275 Castor
    pi_21855421
    quote:
    Op vrijdag 10 september 2004 10:45 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Vergeet het Amerikaanse concentratiekamp op Cuba niet! Maar dat terzijde want ik geloof niet dat een paar paralellen met het nazi-bewind een staat slecht maken op de zelfde schaal als nazi-Duitsland.
    Klopt. Ik zie ook liever de VS machtig dan sommige andere landen. (maar soms lijkt het wel kiezen tussen de minste van 2 kwaden)
    quote:
    In het geval van de overledene: Jammer dat dat soort mensen vredig in hun huis sterven...
    Idd, dit soort figuren verdienen imho een minder vreedzaam heengaan.
    pi_21855526
    Gogo gadget swastika
    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
    pi_21866100
    quote:
    Op vrijdag 10 september 2004 09:14 schreef klez het volgende:

[..]

Jij bent dom. De wereld zou er echt veel beter uit zien als de Taliban, Saddam nog aan de macht waren, Putin de leider van het machtigste land op aarde zou zijn en we elke dag koffie gingen drinken met terorristen om te bespreken waar de volgende aanslag het beste gepleegd kan worden.

Nee, sec bekeken heet de VS juist veel weg van een nazi-staat.

- technieken van na de Tweede Wereldoorlog zijn massaal door de Amerikanen meegenomen, inclusief de bedenkers. Enorm veel, zoniet bijna alles, wat we nu kennen komt daar vandaan, is dus gebaseerd op nazi-spul.
    - verheerlijking van de president
    - vlagvertoon, ceremoniën
    - verheerlijking van militarisme (alleen al de Amerikaanse begroting van $ 450.000.000.000,-, meer dan alle andere landen van de wereld)
    - superioriteitsgevoel (en dat met geweld opleggen aan anderen)

Gelukkig voor een groot aantal Amerikanen en de rest van de wereld is dit niet overheersend, maar het komt wel erg vaak voor.
      vrijdag 10 september 2004 @ 19:54:03 #27
    32871 Ludwig
    Seniel, Jong en Snel
    pi_21866419
    quote:
    Op vrijdag 10 september 2004 19:39 schreef Strijder het volgende:

[..]

Nee, sec bekeken heet de VS juist veel weg van een nazi-staat.

- technieken van na de Tweede Wereldoorlog zijn massaal door de Amerikanen meegenomen, inclusief de bedenkers. Enorm veel, zoniet bijna alles, wat we nu kennen komt daar vandaan, is dus gebaseerd op nazi-spul.
    - verheerlijking van de president
    - vlagvertoon, ceremoniën
    - verheerlijking van militarisme (alleen al de Amerikaanse begroting van $ 450.000.000.000,-, meer dan alle andere landen van de wereld)
    - superioriteitsgevoel (en dat met geweld opleggen aan anderen)

Gelukkig voor een groot aantal Amerikanen en de rest van de wereld is dit niet overheersend, maar het komt wel erg vaak voor.
    Verheerlijking van de president? Wat een zwart-wit beeld zeg! En waarom zou vlagvertoon slecht zijn? Doen zoveel landen! Heet gewoon vaderlandsliefde en heeft niets met nazi-Duitsland te maken. Ook dat superioriteitsgevoel is zwaar overtrokken. Het is maar net wat je wilt geloven! En je doet net alsof alle techniek is gebaseerd op nazi-ideeën. Wat een kul!
    the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
    pi_21866484
    quote:
    Op donderdag 9 september 2004 21:35 schreef _The_General_ het volgende:

...and YHVH Calls Another Soldier Home
    waar staat YHVH voor?

yehovha of zo?
    Als de natuur perfect was...
    ... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 september 2004 @ 19:59:39 #29
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_21866534
    En er dan achter komen dat God een enorm grote neger is
    pi_21866628
    quote:
    Op vrijdag 10 september 2004 19:54 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Verheerlijking van de president? Wat een zwart-wit beeld zeg!
    De president zegt het dus het zal wel zo zijn.
    Regelmatig te horen, ongeacht het onderwerp.
    quote:
    En waarom zou vlagvertoon slecht zijn? Doen zoveel landen! Heet gewoon vaderlandsliefde en heeft niets met nazi-Duitsland te maken.
    Daar is niets mis mee. Wel als het ten koste van alles moet en andere zaken geheel ondergeschikt maakt. Verder zijn er niet zo gek veel landen die het zo opzichtig doen als de VS. Let er maar eens op hoe ze die vlaggen neerzetten, dat zie je bijna nergens anders (tenzij je foto's neemt van '40-'45.
    quote:
    Ook dat superioriteitsgevoel is zwaar overtrokken. Het is maar net wat je wilt geloven!
    Vietnam. Of Irak. Of...
    quote:
    En je doet net alsof alle techniek is gebaseerd op nazi-ideeën. Wat een kul!
    Nee hoor. Neem de viltstift. Komt uit de ruimtevaart. En die komt rechtstreeks van de Duitsers (Werner von Braun). Dat lijkt misschien vergezocht, maar is het dat wel ? Je kan natuurlijk niet blijven doorgaan, maar er rekening mee houden is toch redelijk nietwaar ?

En verder, ik zeg niet dat de VS nazistisch is, alleen dat ze er veel van weg hebben. Bijna elk modern leger is georganiseerd volgens bepaalde principes die de nazi's voor het eerst hebben toegepast. Dat maakt ons echt niet tot nazi's of iets wat er kan lijken, maar het is wel verstandig om te weten waar het vandaan komt, voordat het tegen je wordt gebruikt.
    pi_21877372
    opgeruimd staat netjes!
    pi_21877373
    quote:
    Op vrijdag 10 september 2004 20:03 schreef Strijder het volgende:

Nee hoor. Neem de viltstift. Komt uit de ruimtevaart. En die komt rechtstreeks van de Duitsers (Werner von Braun). Dat lijkt misschien vergezocht, maar is het dat wel ? Je kan natuurlijk niet blijven doorgaan, maar er rekening mee houden is toch redelijk nietwaar ?
    Ja goed. En voor het transport van de draagraketten en de externe brandstoftank van de Space Shuttle hebben ze rekening gehouden met de breedte van de spoorwegtunnels. Die spoorwertunnels zijn gebouwd op het feit dat er twee paar rails onder moeten lopen. De breedte van één paar rails is gebaseerd op de breedte van de treinwielen die exact even ver van elkaar staan als de wielen van een bepaald type goederen kar uit Engeland en die breedte is vastgesteld aan het feit dat er twee forse paarden tussen moesten passen. Paarden zijn omstreeks 4600 voor Christus door de mongolen (of het volk dat toendertijd ongeveer in dat gebied woonde) in gebruik genomen.

De mongolen hebben een leidende rol gehad in de ontwikkeling van de Space Shuttle.

[ Bericht 0% gewijzigd door Karboenkeltje op 11-09-2004 11:34:59 ]
    Ik en mijn leger van stokstaartjes.
    pi_21877425
    quote:
    Op vrijdag 10 september 2004 19:39 schreef Strijder het volgende:

[..]

Feitelijk stond dit allemaal al in de Weimar-republiek op stapel.
    pi_21877450
    Hoe dan ook, iedereen die zich met een Swastika-vlag laat fotograferen mag wat mij betreft te vroeg dood gaan, en zeker deze klootzak.
    pi_21884206
    quote:
    Op zaterdag 11 september 2004 11:28 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Ja goed. En voor het transport van de draagraketten en de externe brandstoftank van de Space Shuttle hebben ze rekening gehouden met de breedte van de spoorwegtunnels. Die spoorwertunnels zijn gebouwd op het feit dat er twee paar rails onder moeten lopen. De breedte van één paar rails is gebaseerd op de breedte van de treinwielen die exact even ver van elkaar staan als de wielen van een bepaald type goederen kar uit Engeland en die breedte is vastgesteld aan het feit dat er twee forse paarden tussen moesten passen. Paarden zijn omstreeks 4600 voor Christus door de mongolen (of het volk dat toendertijd ongeveer in dat gebied woonde) in gebruik genomen.

De mongolen hebben een leidende rol gehad in de ontwikkeling van de Space Shuttle.
    en
    quote:
    Je kan natuurlijk niet blijven doorgaan, maar er rekening mee houden is toch redelijk nietwaar ?
    60 Jaar is niet zo heel veel hoor (maar voor jou blijkbaar wel).
    Dus leer eerst eens lezen en begrijpen voordat je weer eens moet aantonen dat je dat nog niet kan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Strijder op 11-09-2004 18:08:18 ]
    pi_21922622
    Trouwens, die Amerikanen mogen alle Christenen wel vermoorden, in ieder geval zoveel als ze nodig acht om deze terreur te stoppen. Tientallen jaren van slap optreden tegen de Christenen heeft blijkbaar niet geholpen, tijd voor een wat strakker regime.
    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
    pi_21922875
    Jezus wat een hoop trieste reacties hier weer.
    A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
    pi_21922882
    quote:
    Op zaterdag 11 september 2004 11:35 schreef Johan_de_With het volgende:
    Hoe dan ook, iedereen die zich met een Swastika-vlag laat fotograferen mag wat mij betreft te vroeg dood gaan, en zeker deze klootzak.
    En waarom dan wel?
    A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
    pi_21923653
    Wat een groot verlies... *ahum*
    "Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
    pi_21923666
    quote:
    Op maandag 13 september 2004 14:24 schreef pro_jeex het volgende:
    Jezus wat een hoop trieste reacties hier weer.
    Welke reacties zijn triest dan?
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')