Jij ookquote:Op donderdag 9 september 2004 19:53 schreef lady-wrb het volgende:
je hebt mail beefcake
kermis in zaandam afgelopen woensdagavond. en inderdaad werd spongebob hier ook met een karretje de kermis over gereden. meteen hele hordes ouders(!) erbij die hun kind op de foto wilden zetten. de kinderen werden gewoon naar achter geduwdquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:00 schreef Githa het volgende:
Lady Wrb die foto is die niet gemaakt op de Tilburgse kermis ?
Op de woensdag was daar ook een kar met spongebob waarmee je op de foto kon ...erg leuk was dat.
niet dat het veel uit maakt hoor .....ben een beetje nieuwsgierig![]()
ja wellicht was dat karretje geen goeie optie want dan denken veel ouders dat ze hun kind moeten helpen met voordringenquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kermis in zaandam afgelopen woensdagavond. en inderdaad werd spongebob hier ook met een karretje de kermis over gereden. meteen hele hordes ouders(!) erbij die hun kind op de foto wilden zetten. de kinderen werden gewoon naar achter geduwd
o ja dat zeker!quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:37 schreef Githa het volgende:
[..]
ja wellicht was dat karretje geen goeie optie want dan denken veel ouders dat ze hun kind moeten helpen met voordringenbeter was geweest als ze gewoon die pop hadden laten rondlopen of hem een vast plekje hadden gegeven dan hadden die kids dat zelf wel geregeld ... raar maar vaak gaat dat beter zonder bemoeienis van ouders
maar het blijft wel heel erg leuk
![]()
![]()
Jaaaaquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:33 schreef melonovy het volgende:
Maar hier sta ik er wel weer leuk op he:
[afbeelding]
ik wilde toevallig net deze vergelijking gaan plaatsenquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:20 schreef snoopy het volgende:
Jee, wat is Amber al weer groot ladyS. In mijn gedachten is ze echt nog maar net op de wereld maar op de foto is het echt geen ienieminibeebietje meer![]()
die Chinook boft maar hoorquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:22 schreef Tan het volgende:
Oooh Amber wat ben jij een mooi meisje!!
En Chiara, jij hebt zeker veel zin in 'zus worden'
Een verjaardagsfoto's-spammetje van Chinook:
[afbeelding]
Eerst kadootjes uitpakken aan de ontbijttafel, omdat ze een nieuwe fiets heeft gehad, hadden we 'maar' 5 kadootjes, van iedereen kreeg ze er eentje
[afbeelding]
Maarr... verrassing!! In de kamer lagen stiekem nog 13 kadootjes verstopt, die is ze hier dus aan het zoeken
[afbeelding]
Haar nieuwe kleren.
[afbeelding]
De taart, supelekkere hazelnootschuimtaart
[afbeelding]
De visite, schoonzusjes jong en oud
[afbeelding]
Kadootjes bekijken
[afbeelding]
's avonds kijken ze nog een filmpje met twee van mijn schoonzusjes en een buurjongetje.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:58 schreef es70 het volgende:
Vorig weekeinde kermis in Volendam...
De kids waren er klaar voor![]()
[afbeelding]
Vlnr: Storm, Nina, Kyran en Romek
Is ook leuk, Jessai zit nog in de kinderstoel en Junah meestal in het wipstoeltje of op schoot, maar straks zijn allezes de stoelen aan tafel gewoon gevuldquote:Op zaterdag 11 september 2004 13:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Heerlijk lijkt me dat, Tan, zo'n groot en gezellig gezin aan de ontbijttafel
Hier hetzelfde hoor, 't is alleen een beetje proppen als er gasten aanschuiven...quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:14 schreef Tan het volgende:
[..]
Vind ik soms wel eens raar, want ik heb helemaal niet het idee dat het nu zo'n groot gezin is, vind het eigenlijk wel meevallen
was dat niet die kermis waar een attractie bleef hangen?quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:58 schreef es70 het volgende:
Vorig weekeinde kermis in Volendam...
De kids waren er klaar voor![]()
[afbeelding]
Vlnr: Storm, Nina, Kyran en Romek
Dat dacht ik ook alquote:Op maandag 13 september 2004 17:15 schreef Jonnetje het volgende:
Mien! Leuke foto weer! Was Jesse een beetje verkouden ofzo?
Heb ik weinig van gemerkt, naar mijn weten was hij gewoon een beetje moe, want ik had hem net uit bed gehaald en 's ochtends moet hij altijd een beetje bijkomenquote:Op maandag 13 september 2004 17:18 schreef rena het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook alHij heeft een beetje zielige oogjes. Maar het is echt een moppie Mien
![]()
leuke broek heb je aan!
Stoer kapselquote:Op zondag 12 september 2004 23:03 schreef danosa het volgende:
Janneke!!!!! Jadey is fan van je haar hoor!!!
[afbeelding]
Zat meer daaraan te denken dan aan een verkoudheidje (heb s'ochtends ook opstartproblemen, herken dat wel . . .quote:Op maandag 13 september 2004 18:07 schreef miendobbelsteen het volgende:
Heb ik weinig van gemerkt, naar mijn weten was hij gewoon een beetje moe, want ik had hem net uit bed gehaald en 's ochtends moet hij altijd een beetje bijkomen
O slaapoogjes, die zien er ook zo uit jaquote:Op maandag 13 september 2004 18:07 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Heb ik weinig van gemerkt, naar mijn weten was hij gewoon een beetje moe, want ik had hem net uit bed gehaald en 's ochtends moet hij altijd een beetje bijkomen
Thanks voor het compliment trouwens.
t rare is dat ze door de een wel aangeraden worden en door de andere weer afgeraden worden. mijn kinderen hebben er op de creche uuuuren in doorgebracht.quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:38 schreef Tan het volgende:
Deze apparaten raden ze af om te gebruiken maar Junah vindt het, net als de andere drie kinderen, superleuk! Dus ze mag er van mij in, twee keer een kwartiertje per dag, ideaal als je even snel wat moet doen en je handen vrij wilt hebben. Ze sjeest de hele kamer door
[afbeelding]
Die onderste foto! "Wat motje? Watheppienow?"quote:Op donderdag 16 september 2004 09:50 schreef LadyS het volgende:
Amber vindt het zoooo leuk in de tummytubZe zat er gisterenavond zo leuk in te kirren en te springen
[http://img85.exs.cx/img85/6852/Amber19415-09-2004.jpg[/IMG]
]http://img85.exs.cx/img85/2321/Amber19515-09-2004.jpg[/IMG]
ff OFF_TOPIC....Waar vind ik die schater smiley? Hij staat niet tussen de "gewone"quote:Op donderdag 16 september 2004 10:19 schreef Anitra het volgende:
Amber wat een mooie foto's
Whahahaha Tobias geweldig deze spam
Ze is al een tijdje baby-af hoorquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:29 schreef pluisje het volgende:
Jeetje, je ziet Chiara gewoon groeien lijkt het wel, ze is echt baby-af!
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Op de derde foto vind ik haar ontzettend op jou lijken, mel!!
Ja hoor, ze is weer helemaal de oude. We dachten dat het tandjes waren, maar het was de 6e ziekte. Nu is mama ziekquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:42 schreef poemojn het volgende:
Ha Amber, Myrthe kijkt ook altijd liever naar het fototoestel
[[ur=htp://img48.exs.cx/img48/777/myrthe_speelkleed.jpg]afbeelding[/url]]
Leuk zoals Chiara kliedert..
Wat tilt Léon zijn hoofd al hoog op!
Is Noa al weer beter?
Jolie ziet er erg leuk uit op die onderste foto
Wat een mooie hoed heb je deze keer op Tobias!
En die foto van Maria is echt heel lief...
quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:35 schreef Luchtbel het volgende:
Gelukkig is Jolie klein en slaapt ze nooit breeduit![]()
[afbeelding]
Zo gaat ze ook rustig naast mij in bed liggen of boven op mun buik
quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:04 schreef Anitra het volgende:
Hahaha Snoopy, zo zie je maar weer, word je met je eigen woorden door je zoon terug gepakt
Leuke foto. Valt wel alleen op dat ie zo rood is (alle foto's van de laatste paar weken eigenlijk), doe je dit bewust ??quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:38 schreef Knorretje het volgende:
[afbeelding]
hij is zo rood.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Leuke foto. Valt wel alleen op dat ie zo rood is (alle foto's van de laatste paar weken eigenlijk), doe je dit bewust ??
dat ze haar eigen moeder de leukste de liefste vind is logisch natuurlijk, maar om nou haar rokje op te tillenquote:Op zaterdag 18 september 2004 23:42 schreef Rottdog het volgende:
pssttt LadyS ik was de fotograaf![]()
Ik vind Junah altijd zo wereldwijs kijken op foto´s! Net of ze wilt zeggen: "kom maar op, ik kan alles aan!"quote:Op zondag 19 september 2004 10:11 schreef Belana het volgende:
Ik wil Junah wel als schoondochter... wat vind ik dat toch een prachtig en wijs meisje!!!![]()
nee hoor, die medaille kreeg ieder kind.quote:Op zondag 19 september 2004 13:55 schreef mallemeid het volgende:
hier doen ze het gewoon hoor, leuk! Kreeg ieder kind een medaille of was Luca gewoon 1e, 2e of 3e?
quote:Op zondag 19 september 2004 15:01 schreef Sugar het volgende:
Maria zoals ze vaak "kijkt": [afbeelding]![]()
Dat was het eerste dat ik dacht bij Ambers foto'squote:Op zondag 19 september 2004 20:04 schreef Bass-Miss het volgende:
Amber lijkt erg op mams.
quote:Op zondag 19 september 2004 19:32 schreef Angelic1 het volgende:
Bekende sapautomaat Christan
[afbeelding]
---->quote:Op zondag 19 september 2004 21:22 schreef dutchie het volgende:
(ik zou wel een bouwvakker-fluit-vrouw-na-smilie kunnen gebruiken)
Ik ben zo vrij geweest om 'm te reseizen voor je: (komt de kwaliteit niet ten goede)quote:Op maandag 20 september 2004 06:28 schreef Mirage het volgende:
[url=http://img38.exs.cx/img38/743/156_5676.jpg[]http://img38.exs.cx/img38/743/156_5676.jpg[[/url]
Merlyn
( overigens de oorzaak van mijn verstoorde nachtrust... ow wacht ! ik héb helemaal geen nachtrust gehad... 1,5 uur voor mijn wekker ging viel hij pas in slaap )
edit: image tags verwijderd.. foto is vééél te groot, excuus
Dank je wel !!!quote:Op maandag 20 september 2004 09:04 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij geweest om 'm te reseizen voor je: (komt de kwaliteit niet ten goede)
[afbeelding]
Merlyn
Wat een droppie
Chinook gaat ook pas in mei verder met B, misschien C, Cheyenne heeft ook heel hard moeten oefenen (iedere dag zwemmen) voor zo zover was dat ze drie diploma's in één zwemseizoen (mei t/m augustus) kon halen. Zo te zien bij jullie ook in een buitenbad. Dat was voor ons de reden om Chinook nu niet door te laten gaan voor B, die is veel minder gemotiveerd dan Cheyenne. Ik vind B ook wel een must, C is ook wel handig, maar niet noodzakelijk.quote:Op maandag 20 september 2004 09:40 schreef Anitra het volgende:
Het is een heerlijk idee, vooral omdat we hier met heel veel water in de buurt zitten. Ik heb haar express "zware" gympen aan gedaan met oefenzwemmen en afzwemmen zodat ik zeker weet dat ze het daarmee red. In april gaat ze verder met haar C. Heel knap van Cheyenne dat ze A,B enC gedaan heeft!!!
Ja !quote:Op maandag 20 september 2004 09:55 schreef Tan het volgende:
[..]
Chinook gaat ook pas in mei verder met B, misschien C, Cheyenne heeft ook heel hard moeten oefenen (iedere dag zwemmen) voor zo zover was dat ze drie diploma's in één zwemseizoen (mei t/m augustus) kon halen. Zo te zien bij jullie ook in een buitenbad. Dat was voor ons de reden om Chinook nu niet door te laten gaan voor B, die is veel minder gemotiveerd dan Cheyenne. Ik vind B ook wel een must, C is ook wel handig, maar niet noodzakelijk.
En Mirage geen dank. Is dat nu een shirtje van Jessai? Ja hè? Komt me zo bekend voor
Ja hier ook alleen buitenbad. Djen heeft A vorig jaar gehaald met schoolzwemmen (vanaf groep3 tot 5) en nu in 1 seizoen haar B, in 5 lessen dus, maar ze heeft een abonement gehad en veel kunnen oefenen dus. A,B is hier ook een must en C is zoals ze hier zeggen voor de kunstjes, maar ze wil graag dus die gaat ze volgend jaar met lessen doen.quote:Op maandag 20 september 2004 09:55 schreef Tan het volgende:
[..]
Chinook gaat ook pas in mei verder met B, misschien C, Cheyenne heeft ook heel hard moeten oefenen (iedere dag zwemmen) voor zo zover was dat ze drie diploma's in één zwemseizoen (mei t/m augustus) kon halen. Zo te zien bij jullie ook in een buitenbad. Dat was voor ons de reden om Chinook nu niet door te laten gaan voor B, die is veel minder gemotiveerd dan Cheyenne. Ik vind B ook wel een must, C is ook wel handig, maar niet noodzakelijk.
En Mirage geen dank. Is dat nu een shirtje van Jessai? Ja hè? Komt me zo bekend voor
Ze is vorige maand 83 geworden. En die kleur haar is nog steeds van haar zelf, geen spatje verf of kleurspoeling, dat vind ik zo bijzonder!quote:Op maandag 20 september 2004 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Tan, wat een leuke foto's
Hoe oud is je oma, als ik vragen mag?
Wow, die ziet er bijzonder vief uit!!!quote:Op maandag 20 september 2004 11:57 schreef Tan het volgende:
[..]
Ze is vorige maand 83 geworden. En die kleur haar is nog steeds van haar zelf, geen spatje verf of kleurspoeling, dat vind ik zo bijzonder!
Doniastate in/bij Stiensquote:Op zondag 19 september 2004 22:38 schreef mallemeid het volgende:
Wat een schattige foto's toch allemaal
jonnetje, waar was die kinderboerderij? ziet er errug leuk uit!
quote:Op maandag 20 september 2004 19:56 schreef Sugar het volgende:
Eerste keer bij schoonouders! [afbeelding]
Rottdog zegt exact wat ik ook wilde zeggen....quote:Op maandag 20 september 2004 21:26 schreef Rottdog het volgende:
Ilse wat ben jij een leuk stoer meissie![]()
Caronline wat een ongelovelijke leuke foto![]()
![]()
Jolie groot gelijk hoor zo breed uit liggenen wat groei jij hard
Morris hoe krijg je dat paard op je hoofd![]()
Mats je broer is maar al te wijs met je![]()
Suus heel slim meid zo hou jij mooi je voeten warm![]()
Tom wat een stoere vent ben jij![]()
Jayden wat lig jij daar lief in het seepsop![]()
Amber wat heb jij een lekker groot badAmber krijgt steeds meer een sprekender gezicht
Jessai gezellig he je paps te helpen![]()
Luca lekker sportiefMaria overdenk jij de boel maar even goed hoor meid
![]()
Christan grote vent wordt jij en nu al een mooie oranje snor![]()
*zucht* Melvin wat heb jij twee mooie kijkertjes![]()
Bo en Janneke gezellig he zo met zijn twee in bed![]()
Kylian lekker aan het kliederen![]()
Lois mooie foto's van je kids zo stoeiend![]()
Thijs wat ben jij een leuk manneke![]()
Wilyan ik zweer het met mijn hand op mijn hart wat ben jij een grote vent aan het worden![]()
Wauwie Dylan jij weet echt wel de dames om je vinger te winden zomit alleen nog de autosleutels
![]()
Djen gefeli met je B-Diploma, je ziet er goed uit als dolfijn
![]()
Djulian dat doe je al goed met je hoofd de lucht in![]()
Merlyn leuk blond kereltje![]()
Hmmm Tan heeft weer teveel aan bezoekers gehad![]()
Sskia supervrouw wat een gave pet![]()
Elise waar zijn je krulspelden![]()
Wauw Sugar wat zie jij er goed uit zegMaria lekker he bij je mama liggen
![]()
Ach, ze kijkt er ook zo sip bij. Beterschapquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:21 schreef Luckepuk het volgende:
Ze is echt goed ziek...
[afbeelding]
Mmmmmm Morris & Maria, klinkt lekkerquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:41 schreef Sugar het volgende:
Morris is lief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heeft ie al een levenspartner?![]()
* clauwheee helemaal met Belana eens is.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:31 schreef Belana het volgende:
Maria
En Sugar, wat zie je er geweldig uit meid!
Een vriendin van ons heeft het gemaakt via de computer en zo op het rompertje gestrekenquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:50 schreef poemojn het volgende:
Is dat rompertje van Zoe bij het drukken van de geboortekaartjes gegeven of was het een kraamcadeau? In elk geval erg leuk!![]()
Maria heeft al interesse getoond geloof ik maar kom maar op hoor met dat meisje. Lijkt me leukquote:Op woensdag 22 september 2004 12:23 schreef beefcake het volgende:
Ik ben verliefd op Morris
Issie al uitgehuwelijkt snoop? Zo niet, dan beloof ik dat ik over een paar jaar een meisje krijg![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 12:29 schreef snoopy het volgende:
[..]
Maria heeft al interesse getoond geloof ik maar kom maar op hoor met dat meisje. Lijkt me leuk![]()
Dat wordt ws een vijfjarenplanquote:Op woensdag 22 september 2004 12:35 schreef snoopy het volgende:
Op welke termijn kunnen we haar verwachten Beefcake![]()
De Fok!-alien kwam weer voorbijquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:35 schreef dutchie het volgende:
Waar ligt Maria naar te kijken?![]()
Nee, Turkijequote:Op woensdag 22 september 2004 13:57 schreef dice het volgende:
Da's een leuke foto Rewimo![]()
Ik gok op Spanje ??
Ik vind het zo leuk om die foto's te zien, omdat ik meteen weet op welke plek alles is. Dit was op het Atrium Terras. Daar ging ik vaak 's middags zitten met de kids. Een bakkie thee lurkenquote:Op woensdag 22 september 2004 14:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, Turkije
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |