abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21840331
Hier maar verder dan....
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_21840352
Denk niet dat er nog veel natepraten valt . We worden gewoon kampioen!
pi_21840369
Zeker met Khalid.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21840391
ik heb het gemist maar het zal mooi geweest zijn..
pi_21840451
Toch jammer dat Van Hooijdonk geen vrije trap erin gelegd heeft.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_21840455
quote:
Ja, laten we allemaal aartsluie voetballers oproepen. Hell, laten we met 11 Seedorf's gaan spelen.
Niemand heeft het hier over luie voetballers. Het gaat mij alleen veel te ver om inzet als criterium te gaan nemen. Je moet iets toevoegen als speler van Oranje. Kuyt is vanwege zijn inzet en werklust beloond met een plaats in de basis. Maar waren bijvoorbeeld een van Nistelrooij en Robben fit geweest dan had ik nog moeten zien of Kuyt wel in de basis zou hebben gestaan. Dan was die inzet en werklust misschien heel anders beoordeelt en minder noodzakelijk geweest. Wie zal het zeggen..... Maar om spelers te gaan selecteren op inzet, nee das een heel verkeerd idee. Iedereen kan zich inzetten, ja zelfs ik.....
quote:
En kampioen worden met 11 hardwerkende povere voetballers is onmogelijk
Niets aan toe te voegen
pi_21840494
quote:
Op donderdag 9 september 2004 15:52 schreef Speed1971 het volgende:

Iedereen kan zich inzetten
Dat hebben we vaak genoeg gezien in Oranje.

En verder kan ik wel in je verhaal meegaan. Als iedereen fit is of terug is van schorsingen staat Kuijt niet in de basis. Maar gisteren stond hij meer dan terecht in de basis.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21840591
quote:
Op donderdag 9 september 2004 schreef Aldostuta het volgende:En kampioen worden met 11 hardwerkende povere voetballers is onmogelijk
Enerzijds ironisch bedoeld, anderzijds heb je minimaal 10 hardwerkende spelers nodig in het huidige topvoetbal.

En dan doel ik niet op RKC - Twente, hoewel het daar ook helpt.
pi_21840688
quote:
Op donderdag 9 september 2004 15:52 schreef Speed1971 het volgende:
Het gaat mij alleen veel te ver om inzet als criterium te gaan nemen. Je moet iets toevoegen als speler van Oranje.
Het zal aanzetten tot harder werken in het algemeen als je niet aanmerking komt voor Oranje als je met je hoofd in de wolken speelt. Van Persie zal bijvoorbeeld uit een ander vaatje moeten gaan tappen.
quote:
Maar waren bijvoorbeeld een van Nistelrooij en Robben fit geweest dan had ik nog moeten zien of Kuyt wel in de basis zou hebben gestaan.
Akkoord, maar dat doet er niet toe. Mede door Kuijt's onverwoestbare wil om te winnen presteert hij goed. Verovert net dat balletje extra, inspireert zijn medespelers, groeit in de wedstrijd.
quote:
Maar om spelers te gaan selecteren op inzet, nee das een heel verkeerd idee.
Dat is het andere uiterste.
pi_21840878
quote:
Ja, laten we allemaal aartsluie voetballers oproepen. Hell, laten we met 11 Seedorf's gaan spelen.

Oja, die vermoeiende seedorf-ophemelaars van afgelopen zomer
quote:
En kampioen worden met 11 hardwerkende povere voetballers is onmogelijk
Onzin!
Zijn we nu de europees kampioen alweer vergeten?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_21840940
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het zal aanzetten tot harder werken in het algemeen als je niet aanmerking komt voor Oranje als je met je hoofd in de wolken speelt. Van Persie zal bijvoorbeeld uit een ander vaatje moeten gaan tappen.
Ik heb het niet over een van Persie. Maar hardwerkende voetballers hebben we niet zo veel aan. Kijk naar Bosvelt, heeft hij met zijn inzet veel spelers kunnen inspireren tot harder werken? Echt goed en lekker voetbal gaat vanzelf, als je het van je inzet moet hebben zal je nooit boven de middelmaat uitkomen. Als je kijkt naar voetballers als Cruijff, van Basten, Bergkamp dan werkte die nooit echt hard, die deden alles met plezier. Net zoals je eigen werk zeg maar. Is het leuk, dan werk je niet hard dan gaat alles gewoon lekker en hoef je niet te zwoegen, op het moment dat je moet gaan zwoegen en gaan worstelen is dat het begin van het einde.
quote:
Akkoord, maar dat doet er niet toe. Mede door Kuijt's onverwoestbare wil om te winnen presteert hij goed. Verovert net dat balletje extra, inspireert zijn medespelers, groeit in de wedstrijd.
Ja lekker makkelijk om dat af te doen als doet er niet toe. Het doet er zeker toe. Kuyt heeft hoofdzakelijk aan de afwezigheid van deze spelers zijn basisplaats te danken. Niet zozeer aan zijn inzet. Of ga je werkelijk de stelling verdedigen dat als zij wel konden spelen hij even goed in de basis zou hebben gestaan....
Verder is het idd zo dat Kuyt af en toe een bal veroverde maar hij leed ook af en toe knullig en stom balverlies. Maakte ook nog eens een paar stomme overtredingen. Al met al een voldoende meer niet. En nogmaals met 1 assist een 8 krijgen is gewoon overdreven en getuigd van weinig voetbal inzicht.
pi_21840975
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:17 schreef kamagurka het volgende:
Onzin!
Nee maar wel vergeten te betalen en zie daar een nederlaag tegen Albanie
pi_21841075
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:21 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Nee maar wel vergeten te betalen en zie daar een nederlaag tegen Albanie
Sterke vorm van protest
pi_21841087
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:17 schreef kamagurka het volgende:

Onzin!
Zelfs daar liepen goede voetballers tussen
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_21841113
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:06 schreef FritsVanEgters het volgende:

Dat is het andere uiterste.
Maar gebeurt dus wel.........
pi_21841118
Maar het is duidelijk dat we er met 11 seedorfs zeker niet komen, ook niet met 5, niet eens met 1
Een beter evenwicht tussen de "werkende klasse" en wat paradepaardjes zou wonderen kunnen doen, ipv. die tandeloze generatie die net heeft afgezwaaid!
pi_21841143
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:27 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Zelfs daar liepen goede voetballers tussen
Niet veel beter dan niveautje Kuyt hoor
pi_21841154
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:28 schreef kamagurka het volgende:

Een beter evenwicht tussen de "werkende klasse" en wat paradepaardjes zou wonderen kunnen doen, ipv. die tandeloze generatie die net heeft afgezwaaid!
Eens, maar die werkende klasse zal toch zelf ook voetbalkwaliteiten moeten bezitten, anders red je het alsnog niet tegen de grote ploegen.
pi_21841164
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:29 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Nee klopt, Kuijt is net zo goed als Karagounis
pi_21841256
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:30 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Nee klopt, Kuijt is net zo goed als Karagounis
Lul niet slap man, als we met nederland EN kuyt het EK zouden winnen, speelt Dirkie zo bij Juve of Real.
Slap!
pi_21841278
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:29 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Nou......ik vind van wel maar goed thats not the point. Ik denk dat Griekenland mede door onderschatting van de tegenstanders zo ver is gekomen. Ik denk zelfs dat dat van meer invloed is geweest dan de werklust van de Grieken.......
pi_21841323
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:20 schreef Speed1971 het volgende:
Ik heb het niet over een van Persie.
Maar ik wel. Van Persie zou een stuk verder zijn met een andere wedsrtijdmentaliteit.
quote:
Kijk naar Bosvelt, heeft hij met zijn inzet veel spelers kunnen inspireren tot harder werken?
In z'n hoogtijdagen bij Feyenoord wel.
quote:
Echt goed en lekker voetbal gaat vanzelf, als je het van je inzet moet hebben zal je nooit boven de middelmaat uitkomen. Als je kijkt naar voetballers als Cruijff, van Basten, Bergkamp dan werkte die nooit echt hard,
Uitzonderlijke talenten. Daar hoort Kuijt niet bij, hij compenseert een hoop met passie.
quote:
Is het leuk, dan werk je niet hard dan gaat alles gewoon lekker en hoef je niet te zwoegen, op het moment dat je moet gaan zwoegen en gaan worstelen is dat het begin van het einde.
Tot je helemaal opgaat in je werk. Het gaat gewoon lekker en je weet niet van ophouden. Dirk weet van geen ophouden.
quote:
[..]

Ja lekker makkelijk om dat af te doen als doet er niet toe. Het doet er zeker toe. Kuyt heeft hoofdzakelijk aan de afwezigheid van deze spelers zijn basisplaats te danken. Niet zozeer aan zijn inzet.
Gisteren deed het er niet toe. Kuijt was er wel, Robben helaas niet. Zijn basisplaats (terecht of niet) heeft hij waargemaakt. Als hij niet hard gewerkt had, was dat hem niet gelukt.
quote:
Verder is het idd zo dat Kuyt af en toe een bal veroverde maar hij leed ook af en toe knullig en stom balverlies. Maakte ook nog eens een paar stomme overtredingen. Al met al een voldoende meer niet. En nogmaals met 1 assist een 8 krijgen is gewoon overdreven en getuigd van weinig voetbal inzicht.
Een 8 is misschien overdreven, maar ik vond hem de beste van de voorhoedespelers.

[ Bericht 2% gewijzigd door FritsVanEgters op 09-09-2004 16:48:58 ]
pi_21841347
quote:
Op donderdag 9 september 2004 13:34 schreef DIGGER het volgende:
vieze vuile smerige hoerige tering tyfus opgebokte zaadpaal slurpende over het paar getilde schimmelinfectie dragende intern HIV kwekende achterlijke ongeschoren door groeistuipen scheefgegroeide afgeragde meurende grootmoeder palende randdebiel van een godvergeten destijds nog door de apen ondedrukte ruggentuffende laag overvliegende door een genetisch experiment mislukte kut gladiool dat die Markus Merk me daar was
OK, OK, ik ben al wat gekalmeerd, dat van dat ongeschoren meende ik niet.

[off-topic]
Kamagurka, kom je nog op de meeting de 25e (ook al komt Doc niet)?
[/off-topic]
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_21841354
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:36 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Nou......ik vind van wel maar goed thats not the point. Ik denk dat Griekenland mede door onderschatting van de tegenstanders zo ver is gekomen. Ik denk zelfs dat dat van meer invloed is geweest dan de werklust van de Grieken.......
Je schaalt de reservebank ergens in italie of de griekse competitie hoger in dan de nederlandse

Kuyt speelt redelijk goed voetbal bij de top3 van Nederland hoor...

Je kunt van elk vreemdelingenlegioen een kampioensformatie smeden, als je ze ondergeschikt aan je spelvizie kunt maken en een doeltreffende spits hebt. Wat is daar zo moeilijk aan? Onderschat t/m de finale is natuurlijk onzin! Ze stonden NB WEER tegenover Portugal.
Hechte defensie en messcherpe hoekschoppen zul je bedoelen
pi_21841383
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:41 schreef DIGGER het volgende:

[..]

OK, OK, ik ben al wat gekalmeerd, dat van dat ongeschoren meende ik niet.

[off-topic]
Kamagurka, kom je nog op de meeting de 25e (ook al komt Doc niet)?
[/off-topic]

-is goed -
pi_21841412
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:35 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Lul niet slap man, als we met nederland EN kuyt het EK zouden winnen, speelt Dirkie zo bij Juve of Real.
Slap!
pi_21841440
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:45 schreef kamagurka het volgende:

-is goed -
Dan gaat ik je er ff bij zetten, nu ik als topic opener de post nog kan editten Ken je gelijk zien hoe mijn kleine 'Diego' eruit ziet. (hij mag natuurlijk wel kiezen of ie voor Italie of voor Nederland uit komt later)
pi_21841564
quote qoute qoute
bla----bla----bla

Kuyt is gewoon middelmaat en als alle aanvallers van Oranje weer kunnen spelen mag ie heel misschien de bank warmhouden. No more no less
pi_21841675
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:53 schreef Speed1971 het volgende:
quote qoute qoute
bla----bla----bla

Kuyt is gewoon middelmaat en als alle aanvallers van Oranje weer kunnen spelen mag ie heel misschien de bank warmhouden. No more no less
bla
pi_21841768
quote:
Op donderdag 9 september 2004 17:04 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

bla
Om op je eerder vraag terug te komen of ik niet naar een 3-4-3 opstelling durfde te kijken. Zo was het op papier, maar in praktijk werd er puur op resultaat gespeeld, precies zoals het hoort. Schijt hebben aan mooi voetbal en zwaar geflatteerd met 2-0 van de sterkere Tsjechen winnen. Van Basten speelt Italiaans en dat is te prijzen.

Op het veld was er niet echt een systeem te ontdekken. Een beetje rondrennen van de middenvelders en de aanvallers en heel geniepig counteren. 3 kansen, 2 doelpunten, terwijl je er makkelijk 5 had kunnen tegenkrijgen. Zo moet je voetballen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 9 september 2004 @ 17:11:12 #31
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_21841805
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:28 schreef kamagurka het volgende:
Maar het is duidelijk dat we er met 11 seedorfs zeker niet komen, ook niet met 5, niet eens met 1
Seedorf is de man. Jammer dat kutte Nederlanders dat niet inzien.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_21842113
We waren niet echt zo goed, maar who cares? De drie punten zijn binnen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21842480
Jongens het was echt een coole wedstijd om mee te maken in het stadion
Die tsjechen flipte helemaal door op die lijnrechter (Y)
Ik heb ook nog wat pics!

http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
Š1983-2007 -Eddow-
pi_21842603
quote:
Op donderdag 9 september 2004 17:11 schreef Baklap het volgende:
Hey, ik ben een "kutte Nederlander"!
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_21842770
quote:
Op donderdag 9 september 2004 17:11 schreef Baklap het volgende:

[..]

Jammer dat alleen seedorf dat zelf inziet
pi_21842918
Nog wat pics alleen met Tel. gemaakt

Š1983-2007 -Eddow-
pi_21843244
wie moet die laatste persoon voorstellen van die gewone foto's?
pi_21843336
quote:
Op donderdag 9 september 2004 18:30 schreef jimjim1983 het volgende:
wie moet die laatste persoon voorstellen van die gewone foto's?
mark overmars en zn lekker vriendin
Š1983-2007 -Eddow-
  donderdag 9 september 2004 @ 18:39:07 #39
80382 manny
30 is best veel
pi_21843395
die voorzet van Kuijt was toch gewoon slecht ? Als die verdediger doorloopt en de bal wegschopt dan heeft Kuijtt 90 minuten slecht gespeeld en niet 1 redelijke voorzet afgeleverd. Nu heeft ie 90 minuten slecht gespeeld en een lucky assist gegeven.

Overigens bij gebrek aan beter wel een terrechte selectie voor Dirk. En natuurlijk eindelijk Hooijdonk, wat een held !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_21844998
Overigens vond ik het artikel over de wedstrijd van gisteren in de Spits vreselijk. Leek alsof het de slechtste wedstrijd ooit was ofzo..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_21845052

yuppie, we hebben gewonnen

pi_21845975
Mooie fotos! Je had goede plaatsen zo te zien
pi_21846201
quote:
Op donderdag 9 september 2004 20:41 schreef kreischer2000 het volgende:
Mooie fotos! Je had goede plaatsen zo te zien
Zekers
Š1983-2007 -Eddow-
  donderdag 9 september 2004 @ 20:52:37 #44
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21846238
quote:
Op donderdag 9 september 2004 20:50 schreef -Eddow- het volgende:

[..]

Zekers [afbeelding]
Zat Ruud Gullit nu voor je?
The Most Incredible, Baby
pi_21847046
Jep en Jaap stam, Ronald & Frank, Overmars, Rinus Miechels, Ad Melkert
Š1983-2007 -Eddow-
pi_21847083
Ad Melkert maakt het compleet.
  donderdag 9 september 2004 @ 21:37:22 #47
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_21847183
Waar zijn de teletoeters eigenlijk gebleven, tegen Liechtenstein waren ze er ook al niet bij.....
Accept you're dead and start living
  donderdag 9 september 2004 @ 22:09:32 #48
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21847973
napraten:

3 punten
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_21848087
Kampioenneeeeeen
pi_21848396
quote:
Op donderdag 9 september 2004 21:37 schreef bramos-elvis het volgende:
Waar zijn de teletoeters eigenlijk gebleven, tegen Liechtenstein waren ze er ook al niet bij.....
Wat een verademing, geen teletoeters
Hopelijk komen ze niet meer terug.
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_21848563
quote:
Op donderdag 9 september 2004 21:37 schreef bramos-elvis het volgende:
Zitten met een meldingsplicht op het bureau van Bartlehiem..
"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 9 september 2004 @ 22:55:21 #52
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21848884
quote:
Op donderdag 9 september 2004 22:27 schreef Vom het volgende:

[..]

Wat een verademing, geen teletoeters
Hopelijk komen ze niet meer terug.
Damn zeg, je hebt gelijk!

Wat een zegen! Ik heb me jarenlang doodgeergerd aan die nepgezelligheidssupporters. (22x woordwaarde)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat ik jammer vind is hier het gejank om Kuijt. Alle serieuze media zijn het er over eens dat hij een van de betere op het veld was. Puur statistisch gezien had hij met 1 assist en 18 goede balbehandelingen (van de 32), prima cijfers. En dan dat eeuwige gezeur dat Kuijt technisch slecht onderlegd is zo dom napraten is dat. Omdat Derksen het een keer roept loopt de hele meute achter hem aan... Hij is heus geen Romario, maar Kuijt kwam deze wedstrijd dus wel zijn mannetje een paar keer voorbij en echt niet op snelheid.

Al 10 jaar worden er allerlei figuren geprobeerd op rechtsvoor: R de Boer, Seedorf, Bousatta, Overmars, Zenden, Mandy, en nu ook Castelen en John. Geen van deze spelers heeft ooit echt kunnen overtuigen op de rechtsvoorpositie. Gisteravond was dat eindelijk wel eens het geval. Laten we dat koesteren.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  Trouwste user 2022 donderdag 9 september 2004 @ 23:02:26 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_21849005
Blij dat we op de volgende pagina zitten, zijn we van die kutfoto's af.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 9 september 2004 @ 23:07:54 #54
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21849125
quote:
Op donderdag 9 september 2004 23:02 schreef tong80 het volgende:
Blij dat we op de volgende pagina zitten, zijn we van die kutfoto's af.

Bedoel je deze?

..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  Trouwste user 2022 donderdag 9 september 2004 @ 23:10:17 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_21849194
Afhaakt hier

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21855202
quote:
Op donderdag 9 september 2004 18:39 schreef manny het volgende:
die voorzet van Kuijt was toch gewoon slecht ? Als die verdediger doorloopt en de bal wegschopt dan heeft Kuijtt 90 minuten slecht gespeeld en niet 1 redelijke voorzet afgeleverd. Nu heeft ie 90 minuten slecht gespeeld en een lucky assist gegeven.
Wat een verademing, iemand met kijk op voetbal!!
  vrijdag 10 september 2004 @ 10:42:39 #57
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_21855243
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 10:39 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Wat een verademing, iemand met kijk op voetbal!!
Wacht ff....volgens mij was die laatste voorzet gewoon op maat.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  vrijdag 10 september 2004 @ 11:19:04 #58
9756 Dentist
Toept over...
pi_21855880
Tja.. en als de keeper beter opgesteld staat had van Hooydonk ook nooit meer in Oranje mogen spelen.. Zo ken ik er nog wel een paar natuurlijk, maar met gemiste kansen win je geen wedstrijd, net zoals de titel 'kampioen van de oefenserie' er geen reet toe doet. Feit blijft dat we voor het eerst in 4 jaar weer eens van Tsjechië winnen en hoewel we misschien wat geluk hebben gehad, was de overwinning in mijn ogen niet eens heel onverdiend.

Wat ik ook een verademing vindt is het relativeringsvermogen van vBasten.. Gewoon zeggen waar het op staat, toegeven dat je geluk hebt gehad op momenten, dat er nog een hoop beter moet, maar vooral realistisch blijven en 3 punten pakken. Ook fijn dat aangetoond wordt dat het systeem er eigenlijk niets toe doet, maar de invulling des te meer.. Hoe was het ook alweer? Achterin met 3 verdedigers kan niet tegen een topploeg als Tsjechië?
pi_21856491
Al dat overdreven optimisme raakt kant noch wal hier. Oranje won door dikke mazzel. Niet omdat Kuyt, van Hooijdonk of van Basten zo goed waren. Natuurlijk telt het resultaat maar please blijf een beetje realistisch.

Ik begon al een beetje genoeg te krijgen van die hele van Basten hype, nu komt daar een Kuyt hype bij en waarschijnlijk een Oranje hype. VD Sar heeft 1 punt velig gesteld voor Oranje, Merck de andere twee. Net zoals de laatste wedstrijd die we wonnen van de Tsjechen hebben we deze ook met dikke stront mazzel gewonnen.

En ik als Ajacied weet echt wel wanneer een wedstrijd lucky gewonnen wordt hoooooor
pi_21857268
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 10:42 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Wacht ff....volgens mij was die laatste voorzet gewoon op maat.
Nee, die had voor Bolf moeten zijn
pi_21857346
Ik snap die commotie om Kuyt hier niet, hij speelde gewoon een goede wedstrijd.
That's all folks!
pi_21857379
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 12:29 schreef aldostuta het volgende:

Nee, die had voor Bolf moeten zijn
had moeten zijn ja, maar was het niet en daar gaat het uiteindelijk om
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21857616
quote:
Op donderdag 9 september 2004 17:44 schreef -Eddow- het volgende:
Jongens het was echt een coole wedstijd om mee te maken in het stadion
Die tsjechen flipte helemaal door op die lijnrechter (Y)
Ik heb ook nog wat pics!
[img]http://boink.ensifex.nl/gallery/albums/NederlandTsjechie/DSC00344.sized.jpg]
Heb je die kaartjes nog?
Dutchgooner hiero is een groot verzamelaar van voetbalkaartjes
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 september 2004 @ 12:48:55 #64
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21857660
Kuyt was de beste opties die we een tijd gehad hebben de laatste tijd. Maar die voorzet waaruit gescoord werd was niet echt een goede voorzet. But who cares.

En dat Kuyt technisch niet echt heel goed is, daarvoor hoef ik echt niet naar Derksen te luisteren. Maar hetsoort speler dat-ie is komt nu goed uit voor de balans van het team.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21859359
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 12:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

had moeten zijn ja, maar was het niet en daar gaat het uiteindelijk om
Klopt, maar dat maakt de voorzet nog niet tot een goede
  vrijdag 10 september 2004 @ 14:10:40 #66
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_21859397
gezeik, wij worden gewoon wereldkampioen!
Accept you're dead and start living
pi_21859926
Zo optimistisch als bramos-elvis is ben ik ik niet in ieder geval
Maar ik snap da tgezeik gewoon niet. Met geluk gewonnen blablabla. BOEIEND!
We _hebben_ gewonnen, klaar uit.2e keer ooit van Tsjechië gewonnen, who gives a fuck of het met geluk was of niet.
Ik vond t nederlands elftal leuk spelen, en volgens mij gaan ze over een paar jaar wel heel erg leuk, vermakend en vooral goed voetbal spelen!
En als jullie zoveel kritiek hebben, waarom staan jullie dan niet in het veld?

My 2 cents,

W~
Ik ben lief :-(
pi_21859987
Wij krijgen dan ook geen miljoenen per jaar om tegen een bal te trappen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21860231
Dat vraag ik niet
Maar als er zoveel kritiek geleverd wordt, dat _moet_ gewoon betekenen dat sommige mensen het wel beter kunnen die hier zijn
Of, misschien toch niet, omdat jullie idd geen miljoenen betaald krijgen? Misschien wilt dat idd wel zeggen dat de mensjes die het wel betaald krijgen, misschien wat beter kunnen.
Wat er dus wel gedaan kan worden in plaats van gekanker en gezeik, dat er wat vrolijker wordt gedaan omdat we gewoon van Tsjechië hebben gewonnen. T is maar een idee hoor.

Natuurlijk stoorde ik me ook aan bepaalde dingen. (dat de bal o.a. veels te vaak bij ons goaltje was dan zou moeten en dat het leek alsof castelen eerder zat te glijden dan te rennen) maar wat boeit mij t? Als we niet hadden gewonnen daardoor was het begrijpelijk, maar we hebben wel gewonnen

Dus quit whining, and be a happy camper! ^_^
pi_21860268
Vergeef me dat ik van mooi voetbal hou en niet van een stiekeme overwinning.
In Southern Sun
  vrijdag 10 september 2004 @ 14:47:28 #71
9756 Dentist
Toept over...
pi_21860341
Overigens zijn die Tsjechen wel erg slechte verliezers zeg...
pi_21860523
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 14:43 schreef Wekkerklok het volgende:
Dat vraag ik niet
Maar als er zoveel kritiek geleverd wordt, dat _moet_ gewoon betekenen dat sommige mensen het wel beter kunnen die hier zijn
Of, misschien toch niet, omdat jullie idd geen miljoenen betaald krijgen? Misschien wilt dat idd wel zeggen dat de mensjes die het wel betaald krijgen, misschien wat beter kunnen.
Wil jij mijn quote even opzoeken waar ik aangeef beter te kunnen voetballen dan Kuijt
pi_21860536
Natuurlijk vind ik mooi voetbal ook leuker om te zien, en al helemaal als we winnen. Maar op dit moment kunnen we niet winnen met mooi voetbal, want daar heeft het team nog niet genoeg ervaring voor. Dus dan maar stiekem
En idd, de Tsjechen zijn beroerde verliezers. En al helemaal hoe ze de laatste 20 minuten speelde ;/
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 september 2004 @ 15:03:57 #74
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21860711
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 14:43 schreef Wekkerklok het volgende:
Dat vraag ik niet
Nee, dat hoeft dat helemaal niet te betekenen. Het betekent dat sommige mensen hier beter kennen.

Ik bedoel, iedere joker die in de GGD speelt, speelt beter dan ik, maar ik zal het nog steeds het een prutser noemen als-ie bijvoorbeeld het NLselftal zou moeten uitkomen: het is niet het niveau wat ik verwacht.
pi_21860790
@aldostuta
Ik val niemand persoonlijk aan hoor, maar ik vind dat gezeik over Kuyt een beetje laf (van iedereen dus)
Die jongen deed gewoon zijn best, stond waar het nodig was, en was denk ik in mijn ogen ook de betere keus daar. En je moet niet kijken hoe ze het nu doen, je moet kijken wat ze op het WK kunnen klaar krijgen. Ik zie echt liever een Kuyt, dan een Seedorf (puke).
Natuurlijk tipt Kuyt niet aan de mensen van vroeger die daar stonden, maar goh, die waren ook niet als super-top geboren hoor, die moesten ook nog ervaring en alles opdoen.
pi_21860958
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 12:48 schreef Doc het volgende:

En dat Kuyt technisch niet echt heel goed is, daarvoor hoef ik echt niet naar Derksen te luisteren. Maar het soort speler dat-ie is komt nu goed uit voor de balans van het team.

Het lijkt me ook niet ondenkbeeldig dat er wel weer een betere optie voor Kuyt komt opzetten, maar dat type speler lijkt me geen overbodige luxe in een 11tal met spelers van matige kwaliteit die nog moeten bewijzen dat ze het topniveau aankunnen in de komende jaren...
pi_21862212
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 15:07 schreef Wekkerklok het volgende:
@aldostuta
Ik val niemand persoonlijk aan hoor, maar ik vind dat gezeik over Kuyt een beetje laf (van iedereen dus)
Die jongen deed gewoon zijn best, stond waar het nodig was, en was denk ik in mijn ogen ook de betere keus daar. En je moet niet kijken hoe ze het nu doen, je moet kijken wat ze op het WK kunnen klaar krijgen. Ik zie echt liever een Kuyt, dan een Seedorf (puke).
Natuurlijk tipt Kuyt niet aan de mensen van vroeger die daar stonden, maar goh, die waren ook niet als super-top geboren hoor, die moesten ook nog ervaring en alles opdoen.
Hij deed zijn best, dat heb ik nooit ontkent. Wat ik beweer is dat Kuijt niet goed genoeg is voor Oranje. Of hij dat later nog zal worden betwijfel ik, maar dat is niet heel relevant, want er moet nu resultaat gehaald anders, anders speel je niet eens een WK. Oranje is niet een instituut om te groeien, daar heb je de club voor. Oranje is voor de allerbeste voetballers, en daar hoort Kuijt m.i. niet bij.

De situatie is op dit moment zo dat we geen goede rechtsbuiten hebben. Nou, stel dan gewoon geen rechtsbuiten op
pi_21862367
Dat is wel zeker relevant, want hoe wilt die jongen nou beter worden als hij nu geen oranje-ervaring opdoet? Ik blijf erbij dat het wel een goede, orangewaardige voetballer wordt.

Maar ach, ieder zijn eigen gevoel en mening he
pi_21862563
oranjewaardig natuurlijk, niet orange ;/
pi_21863226
Een type Kuijt kan je er best bij hebben als je het beste elftal wilt opstellen en niet zoals Dick de beste 11 spelers (al deed ie dat meestal ook niet).
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 september 2004 @ 17:45:57 #81
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21864034
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 16:20 schreef Wekkerklok het volgende:
Dat is wel zeker relevant, want hoe wilt die jongen nou beter worden als hij nu geen oranje-ervaring opdoet? Ik blijf erbij dat het wel een goede, orangewaardige voetballer wordt.

Maar ach, ieder zijn eigen gevoel en mening he
Precies. Stekenburg op stellen! DeRidder in Oranje met Babel inde spits!
pi_21864055
Dat laatste is niet gek, Doc.
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 september 2004 @ 17:48:09 #83
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21864077
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 17:46 schreef methodmich het volgende:
Dat laatste is niet gek, Doc.
SUPER STEVEN GERRARD IN ORANJE!
  vrijdag 10 september 2004 @ 18:37:19 #84
80382 manny
30 is best veel
pi_21864872
quote:
Op donderdag 9 september 2004 22:55 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Wat ik jammer vind is hier het gejank om Kuijt. Alle serieuze media zijn het er over eens dat hij een van de betere op het veld was. Puur statistisch gezien had hij met 1 assist en 18 goede balbehandelingen (van de 32), prima cijfers.
wat heb je gedaan tijdens de wedstrijd behalve slapen ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 10 september 2004 @ 18:37:38 #85
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21864878
De reacties hier zijn een beetje te zuur voor mijn smaak. Het spel was bij vlagen aardig. Er werd gewonnen. De bondscoach is pas begonnen met nieuwe jongens, en deze belangrijke wedstrijd kwam eigenlijk te vroeg. Kuijt deed z'n best als gelegenheidsrechtsbuiten.

Dat gezeur over dominant spelen begint me ook danig de keel uit te hangen. Dat was een doelstelling voor de toekomst, niet iets wat meteen in de eerste de beste wedstrijd gehaald diende te worden.

3 punten in de zak. Mooi toch? Tegen Macedonie en Finland kan het allemaal beter, maar het belangrijkste is dat we Duitsland halen. Dat mooie, dominante voetbal kan wel wachten tot het eindtoernooi.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_21865065
Dat "gezeur" ontstaat ook deels omdat Marco zo hamert op dat dominante spelen natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_21865183
Wat is dit voor joden-forum???? als Dirk Kuijt bij 020 had gespeeld was het een wereldspits zeker volgens jullie hier.En jullie vonden die kamper zeker beter spelen jullie zijn wel grappenmakers!
pi_21865270
Ah, weer een heerlijke newbie met 020, kamper en joden in één post! Dat hebben we gemist!
www.thuisuiteten.nl
pi_21865336
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 18:55 schreef mark084 het volgende:
Wat is dit voor joden-forum???? als Dirk Kuijt bij 020 had gespeeld was het een wereldspits zeker volgens jullie hier.En jullie vonden die kamper zeker beter spelen jullie zijn wel grappenmakers!
Ah wat lieeeef
pi_21865408
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 18:55 schreef mark084 het volgende:
020=Amsterdam
084=
pi_21865447
Niks lief, doe die jodenbril gewoon af man. Dirk speelde een goede wedstrijd, beter dan die zogenaamde talenten van jullie neusjes. Voor de rest had Tjechie mogen winnen trouwens.
pi_21865605
Tjechie ook nog. Heerlijk beeldbevestigend!
www.thuisuiteten.nl
pi_21865639
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 18:37 schreef PJORourke het volgende:
De reacties hier zijn een beetje te zuur voor mijn smaak. Het spel was bij vlagen aardig. Er werd gewonnen. De bondscoach is pas begonnen met nieuwe jongens, en deze belangrijke wedstrijd kwam eigenlijk te vroeg. Kuijt deed z'n best als gelegenheidsrechtsbuiten.

Dat gezeur over dominant spelen begint me ook danig de keel uit te hangen. Dat was een doelstelling voor de toekomst, niet iets wat meteen in de eerste de beste wedstrijd gehaald diende te worden.

3 punten in de zak. Mooi toch? Tegen Macedonie en Finland kan het allemaal beter, maar het belangrijkste is dat we Duitsland halen. Dat mooie, dominante voetbal kan wel wachten tot het eindtoernooi.
Het verstandigste wat ik een Republikein in jaren heb horen zeggen.
pi_21865770
En neusjes natuurlijk
In Southern Sun
pi_21866095
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 19:08 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

020=Amsterdam
084=
De rioleringsbuis met provinciaaltjes is weer ns opengebarsten...
pi_21866117
Terwijl ik als ajacied die inteeltboer van een Kuyt ook nog heb zitten prijzen

Ik hou er resoluut mee op
pi_21866176
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 19:09 schreef mark084 het volgende:
Niks lief, doe die jodenbril gewoon af man. Dirk speelde een goede wedstrijd, beter dan die zogenaamde talenten van jullie neusjes. Voor de rest had Tjechie mogen winnen trouwens.
Aaah wat lief .
pi_21866510
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 18:37 schreef PJORourke het volgende:
....weloverwogen standpunt....
Ha die PJ! Helemaal mee eens! Als het maar niet over politiek gaat, dan sla je best verstandige taal uit.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_21867239
Vorek kun jij maar 1 zinnetje ofzo?
pi_21867254
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 20:27 schreef mark084 het volgende:
Vorek kun jij maar 1 zinnetje ofzo?
Ik heet VoreG LUL!
pi_21867427
Nou en? Een neus blijft een neus.
pi_21867501
En een kneus blijft een kneus. Hou je even op?
In Southern Sun
pi_21867560
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 20:34 schreef mark084 het volgende:
Nou en? Een neus blijft een neus.
Aaaah wat lief .

Tief toch op .
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 september 2004 @ 21:03:35 #104
7889 tong80
Spleenheup
pi_21868026
Leuk zo'n nieuwe aanwinst.

pi_21868093
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 21:03 schreef tong80 het volgende:
Leuk zo'n nieuwe aanwinst.

Zullen we 'm opstellen in ons 11tal?
pi_21868123
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 21:06 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Jij geeft je basisplaats op?
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 september 2004 @ 21:10:15 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_21868187
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 21:06 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Prima wat mij betreft. Die kans mogen we ons niet laten ontgaan.

pi_21868357
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 20:39 schreef VoreG het volgende:

[..]

Aaaah wat lief .

Tief toch op .
Bek dicht
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 september 2004 @ 21:19:05 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_21868377
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 21:17 schreef mark084 het volgende:

[..]

Bek dicht
Hé lullo, zeg tegen mij even dat ik m'n tong moet inslikken, hebben we dat ook alvast gehad.

pi_21868427
Tong help me
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 september 2004 @ 21:26:39 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_21868528
Is al niet meer nodig hij moest z'n kamer opruimen van z'n moeder en daarna gaan slapen.

pi_21868624
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 21:07 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Jij geeft je basisplaats op?
Voor zo'n held uit de provincie doe ik nederig een stapje terug
pi_21868709
Hier zitten echt alleen maar joden he
pi_21868749
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 21:35 schreef mark084 het volgende:

Wat probeer je nou eigenlijk met dit soort posts te bereiken?
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 september 2004 @ 21:37:15 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_21868757
quote:
Is dit een vraag ?

pi_21868788
quote:
Ik ben Atheist en er zijn verder genoeg andere topics voor Feyenoorders enz enz. Dus veel plezier .
pi_21868791
* even een Bar Mitswa aan het regelen, kan ff niet reageren
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 september 2004 @ 21:41:14 #118
7889 tong80
Spleenheup
pi_21868845
Trouwens LoekB je bent wel eens sterker teruggekomen.

pi_21868894
Wie staat er 1e
  vrijdag 10 september 2004 @ 21:49:21 #120
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21869017
mark084 raad ik aan de policy en de FAQ van VBL te gaan bestuderen, anders is zijn verblijf op FOK! van korte duur.

Dit topic gaat nergens meer over en gaat dus dicht.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')