De sax er uit.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:54 schreef _Etter_ het volgende:
Ze bestaan nog steeds, helaas is de sax uit de band... nu hebben ze een percussie man.
Vroeger echt veel gezien, eerste keer in het paard in den haag als voorprogramma van Biohazard en daarna nog echt heel veel keer op alle festivals
Was dat niet toen ze gingen crowdsurfen met een surfplank (die ik tegen mijn harses krees)? Leuke band.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:58 schreef nightfall het volgende:
ze hebben nog eens een clip op dynamo opgenomen,. dat hele veld stond te springen toen![]()
Ik vergelijk ze niet met Offspring of Greenday. En tuurlijk heb je gelijk dat ze meer naar de hardcore neigen dan de punk. Maar vroeger vond ik die 3 platen gewoon geweldig en dat probeer ik te zeggenquote:Op donderdag 9 september 2004 10:46 schreef SoNoS het volgende:
Deze band is live ook 1 groot feest. Zeker een aanrader op festivals!
Trouwens, je noemt Offspring en Greenday. Ik zou ze bij iets aggresievere en hardere bands scharen als C.I.V., Biohazard en Rage Agianst the Machine.
Het is in mijn ogen toch meer hardcore punk dan alleen punk.. maar misschien zit ik ernaast.
was jij die gast die met schuim op ze'n muil lag dood te bloeden met een deuk in je schedel?quote:Op donderdag 9 september 2004 11:02 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Was dat niet toen ze gingen crowdsurfen met een surfplank (die ik tegen mijn harses krees)? Leuke band.
Nope, vergane glorie. Ik geloof dat ze nog zo'n 20 platen verkopen in Nederland.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:28 schreef Omkron het volgende:
Is toch keiharde techno.. of niet..?
Jazeker. Met dezelfde lekkere beats als slayer.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:28 schreef Omkron het volgende:
Is toch keiharde techno.. of niet..?
ow okee haha je meende het net nog serieusquote:Op donderdag 9 september 2004 11:35 schreef Omkron het volgende:
Soort van nine inch nails dus..?
Nee.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:57 schreef Omkron het volgende:
Zijn zij de nieuwe Underworld?
Ze zijn al ruim een decenium oud, mên.quote:Op donderdag 9 september 2004 12:02 schreef Omkron het volgende:
Worden zij de nieuwe Prodigy?
Lees alles nog eens goed door in dit topic. En ga dan pas iets vragen. Want wat je nu uitkraamt komt niet overeen met wat wij zeggen over de muziek genre van deze band.quote:Op donderdag 9 september 2004 12:09 schreef Omkron het volgende:
Of lijken ze een beetje op Eat Static..?
quote:Op donderdag 9 september 2004 12:16 schreef Omkron het volgende:
aha.. volgens mij heeft het wel wat van Marillion weg.. of niet..?
Kom eens wat vaker in [ONZ] dan leer je bagger wat beter herkennen.quote:Op donderdag 9 september 2004 12:19 schreef Seborik het volgende:
Omkron, download dan even wat mp3'tjes zodat je in ieder geval weet waarover je praat.
tja dat mag ie daar blijven doen... Hier zitten we toch niet bij ONZ? of vergis ik me.quote:Op donderdag 9 september 2004 12:30 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Kom eens wat vaker in [ONZ] dan leer je bagger wat beter herkennen.
maakt niet uit sem. Ik heb ze live nooit kunnen zien dus kan ik niet oordelen hoe ze live zijn.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:07 schreef StrikeAnywhere het volgende:
Ooit een keer gezien op de Skatebeurs in de RAI, samen met Sick Of It All, Undeclinable, en nog wat band.. Wat een wanvertoning was dat zeg !!!
Toch vind ik ABK een beste plaat, maar de enige keer dat ik ze gezien heb was complete bagger.
sorry kletter
Groepie!!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:18 schreef SHE het volgende:
Mijn ex was er bassist ( Marc D Baker ) ..in die tijd ( vanaf 95/96 als mijn geheugen het nog doet ) leuke band hoor...laatste tijd gaat het nergens meer over. Beetje vergane glorie.
Helft is weg van de oude bezetting...volgens mij is zelfs Jerry, de roadie foetsie..en dat was 1 brok hilarische inspiratie.
Dan heeft zijn haar tegenwoordig minder bloempot![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |