Deze hele mooie ZX9R?quote:Op donderdag 9 september 2004 10:09 schreef Drazic het volgende:
haha zag gister nog een hele mooie kawa zx9r voorbij komen...precies wat voor mij...
Als je een ZX-10 gehad hebt dan ben je toch voor het leven een geaccepteerd Kawa lid.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:13 schreef ZX9R het volgende:
En nee Pep,
Zelfs niet met een redelijk groot Kawahart!:')
Wil je d'r over praten?quote:Op donderdag 9 september 2004 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je een ZX-10 gehad hebt dan ben je toch voor het leven een geaccepteerd Kawa lid.
Zeker jaloers dat een ZX-10 een zwaardere motor is dan een ZX-9..
Was eigenlijk alleen maar het even het vorige topic aan het volspammen.![]()
![]()
Ja zo eentjequote:Op donderdag 9 september 2004 10:12 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Deze hele mooie ZX9R?
Afbeelding
Hij is te koop![]()
Niet teveel tussendoor kletsen dan.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:27 schreef ZX9R het volgende:
* Luisterend oor aanbied *![]()
Geef mij die link van een plaatjesserver nog eens .. van Picserver word ik gek.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:morgen
thxquote:Op donderdag 9 september 2004 10:32 schreef Drazic het volgende:
MOGUH OPM en nog gefeliciteerd dacht ik....
Hier Pep!quote:Op donderdag 9 september 2004 10:32 schreef Drazic het volgende:
[..]
Ja zo eentjemaar zoals ik zei eerst sparen....
Ik vind dat we hem misschien kunnen adopteren...in de kawa club alleen dan als een soort steunend lid ofzo haha.. geen die hard......dan reed je nog steeds kawa![]()
MOGUH OPM en nog gefeliciteerd dacht ik....
quote:Op donderdag 9 september 2004 10:32 schreef Drazic het volgende:
Ik vind dat we hem misschien kunnen adopteren...in de kawa club alleen dan als een soort steunend lid ofzo haha.. geen die hard......dan reed je nog steeds kawa![]()
Kawa en Suzuki waren altijd mijn merken, waarbij Kawa net even wat stoerder was.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:42 schreef Drazic het volgende:
haha je hebt gelijk haha NOG niet maar ga hard me best doen op er een te worden haha!
Ben overigens wel altijd kawa fan geweest!
Neuh, dan was ik het niet.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:42 schreef Drazic het volgende:
Gisteren denk ik je niet gezien te hebben...ik liep door de stad was maar 1 motor...maar zou kunnen rond 16.00 16.15 op de burg. van royensingel..?!?
Gisteren zien staanquote:Op donderdag 9 september 2004 10:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
morgen allemaal,![]()
ik zou best die nieuwe Kawasaki ZX6R willen hebben hoor ( model 2005) met seatpipes,
![]()
![]()
![]()
![]()
Vertel!quote:Op donderdag 9 september 2004 10:58 schreef RB het volgende:
En hier is de kawa monteur weer![]()
![]()
![]()
seatpipes...quote:Op donderdag 9 september 2004 10:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
morgen allemaal,![]()
ik zou best die nieuwe Kawasaki ZX6R willen hebben hoor ( model 2005) met seatpipes,
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begrijp wel wat je bedoelt maar aan de andere kant is er bitter weinig innovatie bij uitlaten. Het basisconcept is al eeuwen hetzelfde.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
seatpipes...soms wel stoer maar er is niks mooier dan zo'n dikke, vette pijp naast de motor
Eigenlijk was het gewoon een solicitatie gesprek voor werk in Hoogezand bij een technische afdeling van NAM. in totaal 6 klanten voor twee baantjes en alle 6 vandaag op gesprek.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:58 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Vertel!
Hoe was het!
Bij Kalsbeek lagen gisteren de seatpipes van een MV Agusta F4 op de counter.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt maar aan de andere kant is er bitter weinig innovatie bij uitlaten. Het basisconcept is al eeuwen hetzelfde.
Zou wel leuk zijn als ze daar eens wat mee deden, motorisch worden de stapjes steeds kleiner dus met innovaties aan dergelijke onderdelen als uitlaten krijgt het weer wat vaart.
wat ik ook heel mooi vind van nieuwe model kawasaki is dat de knippertjes in de kuip zijn geintegreerd is gewoon strak.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
seatpipes...soms wel stoer maar er is niks mooier dan zo'n dikke, vette pijp naast de motor
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |