Ik gok op een keer of 20, als je het gedeelte 'spreek Nederlands, Spreek Nederlands, want de maat is vol." ook er toe rekent. En die hele reeks op het einde niet.quote:Op donderdag 9 september 2004 07:07 schreef Libris het volgende:
Wat is het een ontzettend irritant nummer zelfs... het deuntje van het Wilhelmus erin...
Kan iemand het aantal keer tellen dat ie zingt "Spreek Nederlands, Spreek Nederlands, kom doe mij een lol"
Het 'rappen' van Smit is grappig... haha
Ik denk eerder dat ze hier stemmen mee verliezen.quote:Op donderdag 9 september 2004 08:36 schreef Jack_Flash het volgende:
Hier denken ze stemmen mee te trekken? HAHAHAHAHAHAHA
Goed, ik geef toe, het niveau ligt nabij de gemiddelde top 40 hit.quote:Op donderdag 9 september 2004 08:46 schreef zakjapannertje het volgende:
dit heeft hitpotentie
quote:Op donderdag 9 september 2004 08:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Goed, ik geef toe, het niveau ligt nabij de gemiddelde top 40 hit.
Das tegenwoordig geen compliment meerquote:Op donderdag 9 september 2004 08:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Goed, ik geef toe, het niveau ligt nabij de gemiddelde top 40 hit.
*meeloopt en met 1 arm in de lucht zwaait*quote:Op donderdag 9 september 2004 09:25 schreef RichardQuest het volgende:![]()
Wie doet er mee met de polonaise?
Het is van zo een abominabel niveau dat dat nergens een goed idee is.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:15 schreef du_ke het volgende:
Lijkt me hier nu op de linkse RUG geen goed idee 8).
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op donderdag 9 september 2004 11:33 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Het is van zo een abominabel niveau dat dat nergens een goed idee is.
Ik denk dat ze daarmee de doelgroep van het liedje wel beter bereiken, ja.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:35 schreef Seborik het volgende:
Ze moeten het gaan hiphoppen, dan wordt het nog maffer.
Nee, de doelgroepen dan: je hoort toch over iemand in de bouw die zit te kankeren op eenquote:Op donderdag 9 september 2004 11:47 schreef Zander het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daarmee de doelgroep van het liedje wel beter bereiken, ja.
Michiel Smit had trouwens toch zo'n column geschreven over de verderfelijke invloed van (gangster)rap? Beetje hypocriet dat hij dan zelf ook op dit plaatje rapt..
quote:Op donderdag 9 september 2004 12:21 schreef Laton het volgende:
... die linkse rakker van een Michiel Smit ...
SARCASMEquote:Op donderdag 9 september 2004 12:38 schreef Jimmy het volgende:
[..]
![]()
Tja, oefen jij dan nog maar ff op je humor-skills.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:01 schreef Laton het volgende:
SARCASME
Waarom? Zodat ik jouw simpele niveau ook aan kan spreken?quote:Op donderdag 9 september 2004 13:41 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Tja, oefen jij dan nog maar ff op je humor-skills.![]()
Genoeg rechtse mensen hier. Maar of je nou links of rechts bent, wie zit er nou op dit soort zolderkamer-hoempa te wachten?quote:Op donderdag 9 september 2004 15:38 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Iedereen op Fok is links toch? Of zijn er hier ook mensen die het initiatief kunnen waarderen? Ik weet dat dit nogal generaliserend klinkt, maar ja, ben toch wel benieuwd...
Haha dan moeten we mensen geld toe geven hier te komen idd.quote:Op donderdag 9 september 2004 16:17 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Genoeg rechtse mensen hier. Maar of je nou links of rechts bent, wie zit er nou op dit soort zolderkamer-hoempa te wachten?
Als dit soort amateuristische carnavalsmuziek de Nederlandse cultuur is die we zouden moeten behouden, ben ik blij met elke immigrant.
Ik ben liberaal, maar dit nummer doet me denken aan marcherende bruinhemden die te hard in hun poepertje zijn genomen tijdens een Weimar bijeenkomst in WO 2quote:Op donderdag 9 september 2004 15:38 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Iedereen op Fok is links toch? Of zijn er hier ook mensen die het initiatief kunnen waarderen? Ik weet dat dit nogal generaliserend klinkt, maar ja, ben toch wel benieuwd...
quote:Op donderdag 9 september 2004 18:41 schreef Zander het volgende:
Kan iemand niet een leuke mash-up maken met een of ander gangster-nummer van NWA of zo?
quote:Op donderdag 9 september 2004 18:41 schreef Zander het volgende:
Kan iemand niet een leuke mash-up maken met een of ander gangster-nummer van NWA of zo?
quote:Op donderdag 9 september 2004 09:18 schreef Libris het volgende:
Kijk uit, de melodie (haha) blijft makkelijk in je hoofd zitten...
Idem hier. Dit nummer lijkt geript van een Skihut CD whehehehe...quote:Op donderdag 9 september 2004 11:32 schreef Harry_Sack het volgende:
ik word er een beetje melig van
Nieuw rechts heeft ook helemaal niks met liberalisme te maken.quote:Op donderdag 9 september 2004 17:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben liberaal, maar dit nummer doet me denken aan marcherende bruinhemden die te hard in hun poepertje zijn genomen tijdens een Weimar bijeenkomst in WO 2![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 19:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nou TS, dat liedje hebben ze al een jaar ofzo. Ik vind het moskeelied een stuk aardiger overigens.
"Ohjee alweer een moskee
zo zie je er één, zo zie je er twee"
*eensch is*quote:Op maandag 13 september 2004 18:55 schreef webfreak het volgende:
Jesus, dit MEEN je toch niet..
In en in triest. Welke halve zool stemt op een politicus die zoiets schrijft (als je Michiel Smit al politicus wil noemen).
Dit nummer is minstens zo fout als dat van DHC, alleen misschien iets braver verwoord.
Om nog maar niet te beginnen over de tekst!
het trieste aan dit nummer is juist dat het wel serieus bedoeld isquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:31 schreef NiTiN het volgende:
Hilarisch
mocht je willen lachen luister dan dit nummer... dit kunnen ze niet serieus bedoelen
En idd is het wel zo dat sommige mensen niet schijnen te begrijpen dat het onbeleefd is om in een onbegrijpelijke taal te spreken waar anderen bij zijn. (Tenzij je echt een buitenlander bent natuurlijk.) Maar om er nou zo'n suf en opruiend carnavalsnummer van te maken...quote:Op donderdag 9 september 2004 16:17 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Genoeg rechtse mensen hier. Maar of je nou links of rechts bent, wie zit er nou op dit soort zolderkamer-hoempa te wachten?
In bepaalde delen van de stad kan dat dodelijk zijn volgens mij.quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:46 schreef Zander het volgende:
Straks sta je 't per ongeluk nog in de trein of metro te zingen..
Als ze je verstaan.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
In bepaalde delen van de stad kan dat dodelijk zijn volgens mij.
welja. maar het discusseert zo lastigquote:Op woensdag 15 september 2004 14:34 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ja zou kunnen. Ach ja, die mensen moeten er ook zijn, toch?
Fijn he? Zo'n superioriteitsgevoel.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:01 schreef dVTB het volgende:
In de Randstad is de voertaal Randstads. Een van het Nederlands afgeleide brabbeltaal, die wordt gekenmerkt door een zeer slechte articulatie, het consequent weglaten van de N aan het eind van een werkwoord en het onvermogen om de letter R op z'n Nederlands uit te spreken. Nederlands wordt door bijna niemand in de Randstad gesproken.
Nee hoor. Gewoon een feitelijke constatering, verder niet. Die taal mag zich gerust verder ontwikkelen tot een soort halfbakken Engelsnederlands. Ik vind het best, als ik maar Nederlands kan blijven praten en schrijven...quote:Op woensdag 15 september 2004 15:32 schreef Jimmy het volgende:
Fijn he? Zo'n superioriteitsgevoel.
Overigens hoort het bij beschaafd Nederlands om de n aan het eind van een werkwoord niet uit te spreken.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:01 schreef dVTB het volgende:
... het consequent weglaten van de N aan het eind van een werkwoord ...
Ja, maar die weet van voren niet dat ie van achteren leeft. Hij valt je makkelijk aan op iets dat hij zelf te berde bracht. Of hij begin ineens een verhaal over welke fokkers al dood zijn en dat het niet meer uitmaakt en welke nog levend zijn. (Ik ben bijna dood volgens hem ofzo.) Whatever hij daarmee bedoelt...quote:Op woensdag 15 september 2004 14:16 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Jammer dat mensen niet met Dromenvanger in discussie gaan want die houdt allemaal mooie lange verhalen hier....
Ik heb juist altijd geleerd dat het Haarlems als ABN geldt.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:01 schreef dVTB het volgende:
Nederlands wordt in de gehele Randstad per definitie al niet gesproken. Accentloos Nederlands wordt slechts door een zeer klein deel van de bevolking in Zuid-, Noord- en Oost-Nederland gesproken.
In de Randstad is de voertaal Randstads. Een van het Nederlands afgeleide brabbeltaal, die wordt gekenmerkt door een zeer slechte articulatie, het consequent weglaten van de N aan het eind van een werkwoord en het onvermogen om de letter R op z'n Nederlands uit te spreken. Nederlands wordt door bijna niemand in de Randstad gesproken.
Marsmuziek is in ieder geval koelerquote:Op woensdag 15 september 2004 16:24 schreef Darth-Vader het volgende:
Kunnen ze niet gewoon zware marsmuziek uitbrengen? Dan kunnen we alvast in de stemming komen...
Ja maar wat moete we dan doe?quote:Op woensdag 15 september 2004 16:24 schreef Darth-Vader het volgende:
Kunnen ze niet gewoon zware marsmuziek uitbrengen? Dan kunnen we alvast in de stemming komen...
heus welquote:
Ja die Smit is best een goede rechts-achter volgens de geruchtenquote:Op donderdag 16 december 2004 15:55 schreef Internationalist het volgende:
hmm.. Smit heeft best talent.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:55 schreef Mauzerus het volgende:
[..]
Ja die Smit is best een goede rechts-achterlader volgens de geruchten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |