abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21825084
Vervolg van Zwangerschaps en Geboorte topic deel 102, de geboortegolf

2004
23 augustus 2004: phluphy
02 september 2004: Loena-tik-
16 september: Reanimatie.com (papa)
16 september 2004: piglet
8 oktober 2004: m@x
19 november 2004: Stiekemurd
7 december 2004: AnnieB
14 december 2004: Suzanna
***21 december 2004: texelonia en Micha***

2005
3 januari 2005: Sanne72
7 januari 2005: Bietjuh
8 januari 2005: Martineke
13 januari 2005: meneerdeman (papa)
16 januari 2005: lily
***20 januari 2005: Bixister en GHaven***
26 januari 2005: Ladybos
2 februari 2005: Lentemeisje en Dop
2 februari 2005: Gomorrah (papa)
8 februari 2005: Githa
12 februari 2005: Xanthe
13 februari 2005: Jdee
17 maart 2005: TearSong
begin maart 2005: Luisa
21 maart 2005: weirdmiss
2 april 2005: Superted (papa)
10 april 2005: melonovy
15 april 2005: Wiseguy79 (papa)
2 mei 2005: Snakelady
4 mei2005: Lewis.de.boxer
12 mei 2005: Girly

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's

[ Bericht 1% gewijzigd door piglet op 08-09-2004 21:45:59 ]
  woensdag 8 september 2004 @ 20:52:31 #2
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_21825225
En hier weer verder. Mooi dat jullie beebjes vast liggen Fluf en Piggie! Nu een wedstrijdje wie er het eerst gaat bevallen. Klaar voor de start.............................af!!!!!!!!!!!!! (Loena, jij moet ook meedoen hoor!)

Boodschappen doen was blegh! Het was vandaag "mag-ik-voor-want-ik heb-maar-1-boodschapje-dag". Ja, echnie! Ik sta toch ook niet voor de lol met mijn dikke buik in de rij. Nog een tip trouwens: ga niet fietsen met een aambei want dat doet echt au....
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_21825247
quote:
Op woensdag 8 september 2004 20:28 schreef Loena-tik- het volgende:
Goed zo Piglet , je hoeft dus niet meteen in de supermarkt te gaan liggen als je vliezen breken
inderdaad, dat scheelt weer
Maar hoe is het nu bij jou? Nog steeds rustig?

En phluphy, ben je lekker in de watten gelegd door je hubbie?
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2004 @ 20:59:51 #4
81992 Githa
pi_21825396
Piglet da's mooi nieuws ..... ik geloof ook nooit dat jij over de 40 weken gaat hoor piglet "over de datum" klinkt zo bedorven"

Loena, je kleintje heeft het gewoon veel te goed bij jou ...
Dat blijkt nu weer dat elk lichaam anders is want ik dacht idd dat het niet lang meer duurde als het hoofdje eenmaal vast zat ... misschien de verlichting van de nooduitgang maar is aan gaan doen heb je die voor de zwangerschap niet aangebracht dan ff op een gloeilamp gaan zitten
pi_21825401
Fluf en Loena, sterkte hoor, ik vond 5 dagen te laat al niet leuk, laat staan een week, of zelfs 2 of wachten op 3... pfff Heel veel good luck!
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 8 september 2004 @ 21:00:12 #6
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21825405
Good evening Ladies!

Piglet Ik zal proberen de naam van dit topic eer aan te doen. Zou leuk zijn
Wat fijn dat alles goed was bij de vlos. En ook toppie dat het hoofdje bij jou ook vast zit. Ik hoop dat dit een voorteken is voor het feit dat jij op tijd gaat bevallen
Hubbie wil me wel vertroetelen maar ik kan niet stilzitten. Ik krijg om de haverklap harde buiken en het kindje stuitert heen en weer.

Loena Ik weet dat het niet zoveel zegt; de termijn waarop het hoofdje vast gaat zitten. Maar ondertussen ben ik gewoon blij dat er weer een stapje is gezet! Morgen ben jij ook alweer 41 weken hé? Sjemig... waar moet dat heen.

m@x Binnenkort even regelen dat je niet meer zelf boodschappen hoeft te doen

Githa Hoe gaat het eigenlijk met jou?
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 8 september 2004 @ 21:05:38 #7
3142 m@x
pi_21825568
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:00 schreef phluphy het volgende:

m@x Binnenkort even regelen dat je niet meer zelf boodschappen hoeft te doen
Dat kan ik niet hoor. Ben tenslotte een controle-freak en moet altijd mee om te checken dat we wel alles hebben wat we moeten hebben

Weet je zeker dat het harde buiken zijn Fluf, of is beebje gewoon onderweg naar de uitgang

Deze kant op dus beebjes!
pi_21825594
quote:
Good evening Ladies!

Hubbie wil me wel vertroetelen maar ik kan niet stilzitten. Ik krijg om de haverklap harde buiken en het kindje stuitert heen en weer.
And a good evening to you too Here are the votes of the Dutch jury:
Puffie 12 points! omdat je het al zo lang vrolijk en fruitig volhoudt

Logisch dat je niet kan stilzitten, morgen ga je toch bevallen????
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2004 @ 21:07:01 #9
81992 Githa
pi_21825601
Goed hoor
Ik heb nu lekker twee dagen vrij gehad en ik merk gelijk dat ik daar stukken van opknap, ik ben continue moe , moe en nog eens moe. Lijkt de eerste periode van de zwangerschap wel weer Het nadeel echter is dat ik er morgen weer vol tegen aanmoet met een vergadering en een nachtdienst ....eigenlijk veel te veel maar de omstandigheden op mijn werk zijn op het moment erg stressvol voor iedereen dus ik vind het best moeilijk om dat te regelen
Maar ook dat gaat goed komen hoor
  woensdag 8 september 2004 @ 21:09:02 #10
3142 m@x
pi_21825660
Githa, je moet wel voor jezelf opkomen hoor. Jouw gezondheid en die van je kindje gaan voor en dat zullen de mensen op je werk heus wel begrijpen. Kan me voorstellen dat je je verantwoordelijk voelt, maar blijf niet te lang zo doorlopen!
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2004 @ 21:14:07 #11
81992 Githa
pi_21825782
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:09 schreef m@x het volgende:
Githa, je moet wel voor jezelf opkomen hoor. Jouw gezondheid en die van je kindje gaan voor en dat zullen de mensen op je werk heus wel begrijpen. Kan me voorstellen dat je je verantwoordelijk voelt, maar blijf niet te lang zo doorlopen!
op de een of andere manier wil dat niet lukken...

Zo had ik van zaterdag op zondag een nachtdienst maar die had ik kunnen weggeven omdat ik het even niet meer trok. Krijg ik van mijn hoofd te horen dat ik de nachtdienst van zondag op maandag MOET ja, helaas kunnen ze je verplichten nemen omdat er niemand was en ik degene was die een dienst kwijt was ( terwijl dat al een extra weekend was voor me ) dus daar schoot ik helemaal niks mee op wel nogmaals aangegeven maar er was gewoon niemand anders die de nacht in kon....

Heb nu de verfijning van de CAO omternt zwangerschap aangevraagd waarin ik hopelijk wat meer kan vinden waardoor ik wat sterker in mijn schoenen sta en anders ga ik toch maar aangeven dat ze of meer rekening moeten houden met me en me anders helemaal kwijt zijn door de ziektewet ..... Het werk wat ik doe is ook niet echt licht dus het vereist zowel lichamelijk als geestelijk ernorm veel en dat wil ik ook goed kunnen doen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Githa op 08-09-2004 21:19:12 ]
pi_21825803
quote:

Loena Ik weet dat het niet zoveel zegt; de termijn waarop het hoofdje vast gaat zitten. Maar ondertussen ben ik gewoon blij dat er weer een stapje is gezet!
Nou, bij jou is het in 1 dag tijd vast komen te liggen, noem ik toch wel een goed teken hoor
quote:
Morgen ben jij ook alweer 41 weken hé? Sjemig... waar moet dat heen.
Uhhhh, naar de 42 weken ( we moeten positief blijven toch? )
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  woensdag 8 september 2004 @ 21:19:57 #13
3142 m@x
pi_21825931
Volgens mij heb je wel degelijk recht op vrijstelling van nacht- en avonddiensten tijdens en tot 6 maanden na je zwangerschap. Je zou eens bij het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid hierover kunnen informeren. Zij hebben een speciaal telefoonnummer: 0800-9051.
Via deze link: http://www.babyinfo.nl/advies/kindenwerk/veiligwerken/ kan je ook wat meer informatie terugvinden.
pi_21825950
Je gaat toch niet proberen dat record van Pluph te verbreken hè Loena
pi_21825960
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:05 schreef m@x het volgende:

[afbeelding]

Deze kant op dus beebjes!
HIHIHIHI, hij is leuk. Wij hebben hier thuis ook een manier gevonden om de kleine naar buiten te krijgen. Connor roept iedere dag bijna in mijn muts BABIEEEEEEEEE KOM ER NOU EENS UIT, DUURT LANG!!!!! Levert wel eens leuke taferelen op( van de week deed ie het voor aan zijn juf )
Tja Connor had gevraagd waar de baby ligt met zijn hoofd( en waar dus zijn oren aan vast zitten, als het goed is ), kun je toch moeilijk zeggen dat het op navelhoogte ligt...
Hyves!
pi_21825992
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:20 schreef snoopy het volgende:
Je gaat toch niet proberen dat record van Pluph te verbreken hè Loena
Lijkt me leuk, ehh niet dus...
Hyves!
pi_21826057
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:23 schreef Loena-tik- het volgende:
Lijkt me leuk, ehh niet dus...
laat Loenababy dan maar komen
pi_21826069
Githa, lekkere werkgever zeg!!! Hoe ver ben je nu in de zwngerschap( zwangerschapsdementie en ook een beetje lui) en in welke sector ben jij werkzaam?

Loena krijgt weer ziekenhuis-flashbacks
Hyves!
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2004 @ 21:38:45 #19
81992 Githa
pi_21826291
M@x dank je daar staan zeker wat handige tips om te weten en gelukkig heb ik vanmiddag een afspraak met de bedrijfsarts gemaakt waar ik volgende week naar toe kan.

Loena... ik ben nu 18 weken en 3 dagen maar die vermoeidheid is mede door het weer en de stress hoor.....dementie zekers aanwezig
Ik werk met probleem jongeren maar het prbleem is dat we net bezig zijn met het opstarte van een nieuwe club wat veel werk vereist. Het nieuwe team bestaat uit 2 personen waar ik er 1 van ben op 6 pubers we hebben wel wat hulp van buiten af maar ze krijgen gewoon geen mensen aangesleept mede door de vakantie hoor lastige pubers zijn gewoon niet zo in trek geloof ik en het zijn van die schatjes
pi_21826474
Ik geloof dat ik vanaf 14 weken zwangerschap geen nachtdiensten meer hoefde te draaien(CAO-ziekenhuiswezen had blijkbaar toch wel wat goede punten) Maar goed ik vind jouw leidinggevende wel wat kortzichtig hoor, je was toch laatst ook zo naar na je nachtdienst?(is toch trouwens niet zo lang geleden dat je de nacht uit kwam, nu we het er toch over hebben , dat is toch zeker ook aan regels gebonden bij jullie?)
Hyves!
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2004 @ 21:56:14 #21
81992 Githa
pi_21826669
ja normaal 1 per week ....heel soms 2 maar nu heb ik er vaak 3 en dat gepaard met vergaderingen dus morgen heb ik van 9.00 tot 13.00 en dan van 16.00 tot 10.00 ..... best lang hoor
In de normale CAO stond enkel een verwijzing naar de zwangerschaps editie en die heb ik nu aangevraagd ..... nee, regels zijn er niet over maar tot op hede is het ook nooit zo'n zooitje geweest ......samenloop van omstandigheden maar daar koop ik niks voor.
Ik ben er wel meebezig allemaal maar dat lost natuurlijk voor nu niks op. Het moeilijke is gewoon dat ik weet dat er niemand is als ik me ziek meld en ziek ben ik niet ik kan best werken maar niet goed in deze omstandigheden.....pffff lastig he
pi_21826780
Is ook heel erg lastig, ik ben ook altijd iemand die stoer tegen anderen riep:"Gewoon ziekmelden, laat ze maar de schijt krijgen!!!" Maar ondertussen als ik zelf echt ziek was gewoon nog lekker schuldig voelen ook he! (tegenover mijn collega`s dan)
Hyves!
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2004 @ 22:01:08 #23
81992 Githa
pi_21826824
jah precies

maar het gaat allemaal wel goed komen hoor iig bedankt voor de tips
pi_21826828
Ik heb me rustig gehouden , ben lekker even weg geweest om mijn gedachten te verzetten.
Heb niet gekookt , kon het niet opbrengen dus vriendlief heeft lekker chinees opgehaald.
En verder ben ik nog even lekker op bed geweest om wat bij te komen.
Lichamelijk een behoorlijke knauw gehad en mijn lichaam is dus echt even van slag.
We hebben besloten om straks dus ook een ander nummer aan te schaffen en die meteen geheim te houden (wat wil zeggen niet opvraagbaar enzo).
Zodat we van die kant ook niet onverwacht nog telefoon kunnen krijgen.

Verder voel ik me op dit moment redelijk , maar de angst zit er goed in.
Zeker omdat ik normaal nooit zo over me heen laat lopen , maar ja nu ik een kleintje in mijn buik heb word je toch erg voorzichtig , die gaat voor.....

En nu op naar de verhuizing!
En 22 september nog een keertje beebje zien...

En de dames die Shirley de groeten hebben gedaan... de groeten terug!
pi_21826923
Goed dat je het zo rustig aan gedaan hebt Xanthe! Je bent nu al een heel verantwoordelijke moeder hoor
Hyves!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')