quote:Op woensdag 8 september 2004 20:28 schreef Loena-tik- het volgende:
Goed zo Piglet, je hoeft dus niet meteen in de supermarkt te gaan liggen als je vliezen breken
![]()
Dat kan ik niet hoor. Ben tenslotte een controle-freak en moet altijd mee om te checken dat we wel alles hebben wat we moeten hebbenquote:Op woensdag 8 september 2004 21:00 schreef phluphy het volgende:
m@x Binnenkort even regelen dat je niet meer zelf boodschappen hoeft te doen
And a good evening to you tooquote:Op woensdag 8 september 2004 21:00 schreef phluphy het volgende:
Good evening Ladies!
Hubbie wil me wel vertroetelen maar ik kan niet stilzitten. Ik krijg om de haverklap harde buiken en het kindje stuitert heen en weer.
quote:Op woensdag 8 september 2004 21:09 schreef m@x het volgende:
Githa, je moet wel voor jezelf opkomen hoor. Jouw gezondheid en die van je kindje gaan voor en dat zullen de mensen op je werk heus wel begrijpen. Kan me voorstellen dat je je verantwoordelijk voelt, maar blijf niet te lang zo doorlopen!
Nou, bij jou is het in 1 dag tijd vast komen te liggen, noem ik toch wel een goed teken hoorquote:Op woensdag 8 september 2004 21:00 schreef phluphy het volgende:
Loena Ik weet dat het niet zoveel zegt; de termijn waarop het hoofdje vast gaat zitten. Maar ondertussen ben ik gewoon blij dat er weer een stapje is gezet!
Uhhhh, naar de 42 wekenquote:Morgen ben jij ook alweer 41 weken hé? Sjemig... waar moet dat heen.
HIHIHIHI, hij is leuk. Wij hebben hier thuis ook een manier gevonden om de kleine naar buiten te krijgen. Connor roept iedere dag bijna in mijn mutsquote:
Lijkt me leuk, ehh niet dus...quote:Op woensdag 8 september 2004 21:20 schreef snoopy het volgende:
Je gaat toch niet proberen dat record van Pluph te verbreken hè Loena![]()
laat Loenababy dan maar komenquote:Op woensdag 8 september 2004 21:23 schreef Loena-tik- het volgende:
Lijkt me leuk, ehh niet dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |