quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:02 schreef Ilske het volgende:
* heel lief kijkt en ook een invite zou willen krijgen?![]()
in het kader van, dat hadden we ook nog niet geprobeerd ofzo...quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:02 schreef woutabest het volgende:
jij ook
check je inboxquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:43 schreef St0ffel het volgende:
[..]
kristofvos@yahoo.com![]()
thanks Jelle!
Uuuhh hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:11 schreef jelle.k het volgende:
post de links hier maar
dat is handiger
gewoon als email adres wat rommel intypen en dan bij send mail de links kopieren in fok
Daar heb ik wel interesse in: buitenbeentje @ tiscali . nl .quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:09 schreef pro_jeex het volgende:
Ik heb nog 5 invitations om weg te geven
Ik stuur je nu 1quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:15 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Daar heb ik wel interesse in: buitenbeentje @ tiscali . nl .
En eentje is genoeg uiteraard.
Ik heb hem gestuurd.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:15 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Daar heb ik wel interesse in: buitenbeentje @ tiscali . nl .
En eentje is genoeg uiteraard.
Sorry, die mag je eventueel nog naar iemand anders sturen. Een aantal posts terug stond nog een werkende link voor een vrije aanmelding.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:19 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Ik heb hem gestuurd.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:30 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Sorry, die mag je eventueel nog naar iemand anders sturen. Een aantal posts terug stond nog een werkende link voor een vrije aanmelding.
Da's raar, want je krijgt een melding dat de invite al is gebruikt. Of daar gaat iets 'mis' natuurlijkquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:25 schreef _joepie_ het volgende:
Ik heb een tijd geleden m'n invites hier neergezet (12 september), ondertussen zijn die al meerdere malen gebruikt voor meerdere accounts (sommige wel 3 accounts op dezelfde invite) ... vreemd hč. Weet iemand meer wat er aan de hand kan zijn..? Het lijkt wel of die invites niet verlopen, ook al worden ze gebruikt.
nee er komt niet zo'n melding voor de gebruikers, de invites kun je blijven gebruiken en ik heb van alle invites al meerdere meldingen binnegekregen dat ze gebruikt zijn voor het aanmaken van xxxx@gmail.com, al die namen worden steeds maar toegevoegd aan m'n adresboek..heel vreemd allemaal.quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's raar, want je krijgt een melding dat de invite al is gebruikt. Of daar gaat iets 'mis' natuurlijk.
Heb je er al eentjequote:Op dinsdag 14 september 2004 19:19 schreef infra-roodborstje het volgende:
Als iemand nog een invite over heeft.....![]()
*Biedt zich aan!!
zie profiel voor mailadres... danku!
Jawel... Nog bedankt daarvoor !quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Heb je er al eentje![]()
sociale redenen dusquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:29 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben zelf helemaal niet ontevreden over mijn yahoo account en gebruik gmail hoofdzakelijk om er invites op te ontvangen en die dan weer uit te delen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |