Maar goed, zal ik mijn verhaal dan ook maar opbiechten.
Mijn naam is Maarten, ik ben 22 jaar en ben sinds half april verslaafd. Nog niet zo lang dus, maar wel al erg diep gezakt.
Ik ben nu al dik een jaar echt films aan het kijken, dus niet alleen zo nu en dan, maar nee, elke dag wel zeker een, gaat hardstikke fijn met een computer met internet. Kwaliteit is perfect, dus waarom zou ik in godsnaam dvdtjes kopen.
Tot mijn godvergeten moeder me een dvd gaf voor mijn verjaardag
![]()
Ik weet nog goed welke het was: Butch Cassidy & the Sundance Kid. Had ze dat maar nooit gedaan. Dan had ik nu iig nog geld gehad
![]()
Maar goed, vond het eigenlijk wel erg leuk om de film op dvd te hebben. De extra's spraken me aan, en het gewoon hebben van de film. En dan kun je de film al wel op divx hebben, maar staat toch minder leuk.
En ja, ik had het hele jaar dus al een zooi films gezien die ik echt fantastisch goed vond, dus die moesten dan ook maar op dvd komen. En niet van die karige edities, nee, wel de beste die er waren.
Maar wat bleek, vaak bleek de R1 de beste uitgave, dus maar een regiovrije dvd speler aangeschaft.
En ja, toen was het hek van de dam. Er is volgens mij gewoon een aparte luchtbrug alleen voor mij geopend tussen Amerika en Nederland
![]()
CC rekeningen van 600 euro waren me niet vreemd, één maand zelfs 800 euro gehad (maar had gelukkig een 500 euro meevaller, dus dan mag dat
![]()
).
En ja, toen kwam ik opeens het dvd.nl/forum tegen. En daar hadden ze me toch collecties zeg! Met speciale boxen/dozen/cadeautjes erbij! Dat had ik nog nooit gezien, maar stond wel erg mooi. Dus ook maar eens proberen. Eerst was Scarface Deluxe Box, en vond dat nog wel een stukje mooier staan dan een dvd. Geeft je kamer toch een bepaalde allure
![]()
Dus toen ben ik daar ook maar achteraan gegaan, en kan nu wel zeggen dat ik elke giftset die ik wil hebben heb. Hoe achterlijk misschien ook. Eerst wilde ik echt niet meer dan 50 euro uitgeven aan een giftset, maar toen kwam er toch wel een mooie uit van 100 euro. En ja, toen wilde ik eigenlijk toch ook wel de alien head.
En nu ben ik dus blut. Had me zo voorgenomen deze maand echt niks te kopen, maar toen kwam die stomme koreandvds weer met een aanbieding van dvds voor 3 dollar p/s, en dat kon ik toch echt niet weerstaan. En ja, als je toch iets besteld in Korea kun je daar maar beter meteen nog wat bijdoen wat je al tijden wilt, aangezien het weer scheelt op de verzendkosten, heb dus meteen maar weer een giftset besteld
![]()
Maar nu stop ik echt voor deze maand. Echt, echt, echt. En met behulp van deze zelfhulpgroep hoop ik dat het gaat lukken!
Bedankt voor uw aandacht!