abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21822483
quote:
Op woensdag 8 september 2004 15:56 schreef CloudStrife het volgende:
Ik doe alleen nog aan TV-series op DVD (en heel soms een S.E. van een film).
Maar ja, kost nog steeds handenvol geld.
Precies, geef het maar toe en voel jezelf een beter mens!
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  woensdag 8 september 2004 @ 16:27:58 #27
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_21822510
quote:
Op woensdag 8 september 2004 11:59 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

waar zie jij dat het Divxjes zijn?
Onder andere The Village en Catwoman zijn nog niet uit op DVD...
  woensdag 8 september 2004 @ 17:22:38 #28
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_21822890
Mijn naam is Guido en ik ben 31 jaar en ik weet niet of ik hier in de goede groep zit, maar ik heb een probleem...

Ik heb niet zo veel DVD's als de meeste schrijnende gevallen, maar het probleem is dat ik een select groepje heb die ik dus constant moet kijken.

Ik kan er niks aan doen, maar elk onbewaakt moment gaat ie erin en kijk ik de hele film af, weer 2 uur van je leven weg.

Nu ik dit zo verteld heb voel ik me eigenlijk al een stuk beter
You're probably wondering where you are. I'll tell you where you might be. You might be in the room that you die in. Up until now, you've simply sat in the shadows. So, you're going to watch yourself die today, Adam. Or do something about it.
  woensdag 8 september 2004 @ 17:34:45 #29
4180 Hare
Come fly with me!
pi_21823101
quote:
Op woensdag 8 september 2004 12:06 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb een gedichtje gemaakt om iedereen te steunen. En voor mijn eigen verwerking.

zo'n prachtige glimmende dvd
ze zijn zo prachtig, ik zie er twee
oh nee, het zijn er zelfs meer
en ik koop ze, keer op keer
eén dvd is toch niet genoeg!
dus in plaats van zuipen in de kroeg
of andere manieren om te spenderen
koop ik dvd's, alle godganse keren

Ik gooi duiten over de balk
en met een tas vol dvd's zwalk
ik daarna beeldbezopen naar huis
om te genieten van beeld zonder ruis
de perfecte kwaliteit van den dvd
doet mij genieten en maakt mij tevree

maar nadat de roes is uitgewerkt
wordt alleen de angst weer versterkt
enkel met dvd's wil ik niet sterven
maar in plaats van te zwerven
door de onvrede in mijn brein
zet ik maar weer een dvd op en denk: zo zal het wel moeten zijn...
Fantastisch Echt mooi gedaan!!!
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_21823156
quote:
Op woensdag 8 september 2004 16:27 schreef Gorro het volgende:

[..]

Onder andere The Village en Catwoman zijn nog niet uit op DVD...
je kan ook dvd's downloaden, hoeven nogsteeds geen divxjes te zijn
  woensdag 8 september 2004 @ 17:46:30 #31
4180 Hare
Come fly with me!
pi_21823318
Maar goed, zal ik mijn verhaal dan ook maar opbiechten.

Mijn naam is Maarten, ik ben 22 jaar en ben sinds half april verslaafd. Nog niet zo lang dus, maar wel al erg diep gezakt.
Ik ben nu al dik een jaar echt films aan het kijken, dus niet alleen zo nu en dan, maar nee, elke dag wel zeker een, gaat hardstikke fijn met een computer met internet. Kwaliteit is perfect, dus waarom zou ik in godsnaam dvdtjes kopen.
Tot mijn godvergeten moeder me een dvd gaf voor mijn verjaardag
Ik weet nog goed welke het was: Butch Cassidy & the Sundance Kid. Had ze dat maar nooit gedaan. Dan had ik nu iig nog geld gehad
Maar goed, vond het eigenlijk wel erg leuk om de film op dvd te hebben. De extra's spraken me aan, en het gewoon hebben van de film. En dan kun je de film al wel op divx hebben, maar staat toch minder leuk.
En ja, ik had het hele jaar dus al een zooi films gezien die ik echt fantastisch goed vond, dus die moesten dan ook maar op dvd komen. En niet van die karige edities, nee, wel de beste die er waren.
Maar wat bleek, vaak bleek de R1 de beste uitgave, dus maar een regiovrije dvd speler aangeschaft.
En ja, toen was het hek van de dam. Er is volgens mij gewoon een aparte luchtbrug alleen voor mij geopend tussen Amerika en Nederland CC rekeningen van 600 euro waren me niet vreemd, één maand zelfs 800 euro gehad (maar had gelukkig een 500 euro meevaller, dus dan mag dat ).
En ja, toen kwam ik opeens het dvd.nl/forum tegen. En daar hadden ze me toch collecties zeg! Met speciale boxen/dozen/cadeautjes erbij! Dat had ik nog nooit gezien, maar stond wel erg mooi. Dus ook maar eens proberen. Eerst was Scarface Deluxe Box, en vond dat nog wel een stukje mooier staan dan een dvd. Geeft je kamer toch een bepaalde allure
Dus toen ben ik daar ook maar achteraan gegaan, en kan nu wel zeggen dat ik elke giftset die ik wil hebben heb. Hoe achterlijk misschien ook. Eerst wilde ik echt niet meer dan 50 euro uitgeven aan een giftset, maar toen kwam er toch wel een mooie uit van 100 euro. En ja, toen wilde ik eigenlijk toch ook wel de alien head.

En nu ben ik dus blut. Had me zo voorgenomen deze maand echt niks te kopen, maar toen kwam die stomme koreandvds weer met een aanbieding van dvds voor 3 dollar p/s, en dat kon ik toch echt niet weerstaan. En ja, als je toch iets besteld in Korea kun je daar maar beter meteen nog wat bijdoen wat je al tijden wilt, aangezien het weer scheelt op de verzendkosten, heb dus meteen maar weer een giftset besteld

Maar nu stop ik echt voor deze maand. Echt, echt, echt. En met behulp van deze zelfhulpgroep hoop ik dat het gaat lukken!

Bedankt voor uw aandacht!
  woensdag 8 september 2004 @ 18:06:48 #32
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_21823746
Ik begrijp niet waar jullie het over hebben
pi_21823749
Verdomme heb ik er vanmiddag weer drie gekocht
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 8 september 2004 @ 18:10:03 #34
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_21823801
De oplossing voor al jullie problemen:

You're probably wondering where you are. I'll tell you where you might be. You might be in the room that you die in. Up until now, you've simply sat in the shadows. So, you're going to watch yourself die today, Adam. Or do something about it.
  woensdag 8 september 2004 @ 18:14:22 #35
4180 Hare
Come fly with me!
pi_21823875
quote:
Op woensdag 8 september 2004 18:06 schreef AntiChrist het volgende:
Ik begrijp niet waar jullie het over hebben
Denial!

Deze mensen zijn meestal het zwaarst verslaafd. 7 edities van dezelfde film enzo
pi_21823948
verslaafd wat is dat
pi_21825162
Mijn naam is David, 17 jaar en ben nu een goed jaar verslaafd. Mijn enige hoop is het feit dat ik nog maar een studentje ben zonder al te veel financiële middelen.

Het begon zo onschuldig, Dvd’tje kopen, nog niet eens beschikkend over een Dvd speler. Op de computer kijkend. In het begin ook nog wel eens films downloaden, divx’je hier, divx’je het gebeurde nou eenmaal. Maar toch bleef ik die drang houden om naar de plaatselijke dvd-boer te rennen en een paar film meesterwerkjes aan te schaffen. Het ging zo snel, van Scarface en Raging Bull, naar films als Usual Suspects en dergelijke. Gelukkig kon ik het nog redelijk beheersbaar houden, toen nog wel.

Toen gebeurde het, er kwam een zogenaamde Home Cinema set in de huiskamer te staan. Eenmaal meerdere van mijn films bekeken te hebben in die ambiance was het hek definitief van de dam. Er moesten meer films komen, veel meer.

Gelukkig zit ik momenteel weer krap bij kas, dus box-sets zijn helemaal uit den boze, en is de mogelijkheid van creditcard nog niet aanwezig. Ik mag mezelf nog licht-verslaafd noemen, maar sluit me graag aan bij de groepstherapie
Ik ben een God in 't diepst van mijn gedachten...
  woensdag 8 september 2004 @ 21:17:38 #38
4180 Hare
Come fly with me!
pi_21825865
Vraag me toch af waar onze grootverbruiker blijft
  woensdag 8 september 2004 @ 21:20:47 #39
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21825948
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:17 schreef Hare het volgende:
Vraag me toch af waar onze grootverbruiker blijft
die ranzige koningin?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 8 september 2004 @ 21:25:24 #40
4180 Hare
Come fly with me!
pi_21826046
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:20 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

die ranzige koningin?
Ja, die ja, 848 dvds lijkt me ook een beetje te veel van het goede
  woensdag 8 september 2004 @ 21:28:40 #41
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21826102
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:25 schreef Hare het volgende:

[..]

Ja, die ja, 848 dvds lijkt me ook een beetje te veel van het goede
mwoah, hij heeft er ruimte voor
[..]
  woensdag 8 september 2004 @ 21:33:30 #42
4180 Hare
Come fly with me!
pi_21826197
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:28 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

mwoah, hij heeft er ruimte voor
Is het zo'n rijke stinkerd ja?
  woensdag 8 september 2004 @ 21:36:40 #43
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21826256
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:33 schreef Hare het volgende:

[..]

Is het zo'n rijke stinkerd ja?
de lul is miljonair, woont in een vrijstaande villa met oprijlaan, waar 3 auto's op staan en niet de goedkoopste. Hij heeft zelfs zijn eigen minibioscoop met 20 stoelen en natuurlkijk de boxen en scherm + beamer...
[..]
pi_21826264
Ik ging vanavond uit eten met een vriendin. En ik moest nog even wachten in de stad. En ik liep de Free Record Shop in........en ik heb GEEN dvd gekocht!

*kleine overwinning geboekt*

eigenlijk hadden ze gewoon even geen leuke titels die ik heel graag wilde hebben
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  woensdag 8 september 2004 @ 21:40:11 #45
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21826309
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:37 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik ging vanavond uit eten met een vriendin. En ik moest nog even wachten in de stad. En ik liep de Free Record Shop in........en ik heb GEEN dvd gekocht!

*kleine overwinning geboekt*

eigenlijk hadden ze gewoon even geen leuke titels die ik heel graag wilde hebben
applaus voor wepeel
[..]
pi_21827640
op verzoek kom ik ook uit de dvdkast

Mijn naam is kinky queen (ik zweer het, echt waar ) ben 29 jaar en ook verslaafd aan het medium met als gevolg m'n dvdverslaving

Ik heb een heel goed excuus voor die verzameling, ik ben namelijk niet helemaal tof, daardoor een zelfcomplex gekregen wat ik probeer te compenseren met m'n verzameling, ik heb nl heel veel aandacht nodig zodat ik m'n zelfcomplex kan proberen weg te denken.

Het begon in 1977 toen mijn vader me meenam naar een speelgoedwinkel waar ik starwars figuurtjes zag staan, kreeg er 3

r2-d2
tusken raider
deathstar commander

moest toen natuurlijk de film zien (age 2) en met papa naar de bios geweest.

fout.

sindsdien zo vaak mogelijk films gekeken, en toen we eindelijk een vcr kregen was het hek van de dam

5 films in de week huren was doodnormaal, en toen kreeg ik een speelfilmencyclopedie waar geadverteerd werd met "alle titels in dit boek zijn tekoop bij ons"

fout.

Ik meteen THE EXORCIST kopen

Toen ik toevallig bij de videoboer binnenliep lagen daar plotseling ex-rentals, ik vragen wat dat inhield en ok, ik CLIFFHANGER gekocht en FORTRESS

sindsdien nog ongeveer 500 VHS dingen aangeschaft. In de Volkskrant stond er een piepklein artikeltje over een (toen nog) Digital Video Disc en de eerste titel die uitkwam: THE USUAL SUSPECTS, vrijwel onmiddelijk naar Silverscreen gegaan om dit nieuws te melden.

Nooit van gehoord.

Een maand later of zo nog een x geweest en THE EXORCIST gekocht, een compleet kale dvd maar hij was wel voor het eerst op de markt in WS

toen volgde THE THING al vrij snel, en sindsdien is het foute boel met me.

Internet was de beroemde druppel, want daarmee kon ik de meest idiote films bestellen en toen ik een normale pc 'kreeg' werkelijk TONNEN aan het downloaden van de meest obscure troep tot de grootste meesterwerken allertijden. Maar dat zal jullie wel opgevallen zijn.

En nu moet ik alle films kopen die ik goed vind...

[ Bericht 0% gewijzigd door kinky_queen op 08-09-2004 23:09:58 ]
  donderdag 9 september 2004 @ 00:16:12 #47
4180 Hare
Come fly with me!
pi_21830326
quote:
Op woensdag 8 september 2004 22:29 schreef kinky_queen het volgende:
op verzoek kom ik ook uit de dvdkast

Mijn naam is kinky queen
Jong geleerd is oud gedaan, laten we het maar noemen he Wel cool dat je er echt helemaal in het aller aller aller eerste begin al bij was!

Maar van een zelfcomplex heb ik nog nooit gehoord

wat heb je trouwens met je 500+ VHSen gedaan?
  donderdag 9 september 2004 @ 00:18:42 #48
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_21830397
* Staat open voor mensen die na dit topic gelezen te hebben zo snel mogelijk van hun DVD's af willen komen.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  donderdag 9 september 2004 @ 01:14:50 #49
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_21831236
men noemt mij the antichrist, ik ben 23

mijn obsessie voor het medium wat beelden draagt is begonnen rond het moment dat ik geboren werd, mijn ooms moeder had een videotheek waarvoor mijn ouders de vhs's proef draaiden om te kijken of het wat was, of ze het goed deden enz. ik was dan ook een jaar of 4 toen ik mijn eigen vhs speler had en een grote tv op mijn eigen kamertje. dit is ongeveer tot mijn 6de jaar doorgegaan en ik had dan ook rond die leeftijd al beschikking tot duizenden vhsjes.. toen stopte de videotheek en heb ik jaren met veel plezier nog filmpjes gehuurd bij mijn lokale videotheek (porky in den haag )

toen kwam het grote moment dat ik een dolby surround set kreeg voor mijn verjaardag en ik dus ook een stereo vhs speler wou hebben.. vanaf hier af aan is het fout gegaan ik ging steeds meer vhsjes kopen en ging ook op zoek naar de wat bijzondere dingen (silverscreen!! )

toen kwam het grote moment dat ik bij een vriend the matrix op DVD zag..... ik was meteen verkocht en ik moest en zou een dvd speler hebben. diezelfde week kreeg ik van mijn ouders dan ook mijn eerste echte DVD speler. toen ontdekte ik dat er in de USA veel leukere dvdtjes uitkwamen en dus ging ik mijn DVD speler laten ombouwen (350 gulden!!!!) toen kwam het befaamde moment dat ik tezamen met vriend ASH (die ik inmiddel ook had aangestoken) de 3 delen van evil dead ging bestellen bij silverscreen ik was dan ook als een klein kind zo blij dat we ze op mochten halen
daarna uiteraard een credit card aangevraagd en sindsdien is het helemaal van god los, ik moet en zou nu alles hebben wat zwaar gelimiteerd is

en dan komt er nog bij dat ik een afwijkende dvd verslaving heb in de vorm van evil dead films verzamelen op DVD. ach ja ik ga dan ook slapen en wordt wakker met the army of darkness naast me (grote poster naast mijn bed)

ach ja.... ieder zijn ding zeg ik maar
  donderdag 9 september 2004 @ 05:57:28 #50
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21832343
quote:
Op donderdag 9 september 2004 01:14 schreef AntiChrist het volgende:

ach ja ik ga dan ook slapen en wordt wakker met the army of darkness naast me (grote poster naast mijn bed)
die hangt ook bij mij op m'n slaapkamer tegenover mijn bed
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')