Zeker, heb zonet even stukje hard gelopenquote:Op zondag 12 september 2004 19:26 schreef drelletje het volgende:
Oeh als je mijn mobiele telefoon camera foto's ziet jonge hehe!
Maargoed heb heel wat lenticularis wolken gezien! zo mooi! En flink donkere wolken met mooie zonne stralen ed. Heeeerlijk buiten nu!
En hoe warm is dat ongeveer in graden ???quote:Op zondag 12 september 2004 20:43 schreef drelletje het volgende:
[afbeelding]
Volgens weeronline (dat tot vrijdag gaat) 20-21quote:Op zondag 12 september 2004 21:31 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
En hoe warm is dat ongeveer in graden ???
Zie wel dat het rood is..maar welke tempraturen daar bij horen weet ik niet.
knmi zegt kleine stijging van de tempratuur, zal wel op zon 20-22 uitkomen.
Het is nog ver weg... maar hopen is altijd goedquote:Op zondag 12 september 2004 21:40 schreef Richard_Zutphen het volgende:
ah oke, da wel lekker nazomeren
Geen probleem hier hoor.quote:Op maandag 13 september 2004 08:41 schreef dimage het volgende:
he speedy maak je website eens zo dat ook firefox mensen iets zien
Heb jij problemen dan??quote:Op maandag 13 september 2004 08:41 schreef dimage het volgende:
he speedy maak je website eens zo dat ook firefox mensen iets zien
Thnx Oom_Agentquote:Op maandag 13 september 2004 09:45 schreef Oom_Agent het volgende:
Hee Speedy, gave site die je gemaakt hebt ! Mijn complimenten
![]()
Leuk verhaal ook, over hoe het ontstaan is![]()
wahaha down de nieuwe dan is ik zit al op 0.93quote:Op maandag 13 september 2004 09:23 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Geen probleem hier hoor.
Ik gebruik FireFox 0.10, en alles werkt gewoon.
0.10 is de eerste release candidate.... komt na 0.9.3 (nul punt negen punt driequote:Op maandag 13 september 2004 16:04 schreef drelletje het volgende:
[..]
wahaha down de nieuwe dan is ik zit al op 0.93
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |