abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21820001
Na het schitterende Tales of Symphonia op de Cube is het nu tijd voor de volgende game uit de Tales of... serie: Tales of Rebirth. Het jammere is dat deze niet op de Cube komt, maar naar de PS2 gaat.

Screens:

Tot nu toe niets bekend over een US of EU release, maar ik ga er vanuit dat hij gewoon komt
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_21820213
Zou idd erg handig zijn ivm. het niet kunnen lezen van Japans..
pi_21820339
Damn, volgens mij wel de moeite waard om een PS2 voor aan te schaffen. (En die lage prijs helpt natuurlijk ook mee! )
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_21820837
PS2 spellen zijn onovertroffen..
  woensdag 8 september 2004 @ 15:57:24 #5
8369 speknek
Another day another slay
pi_21822378
quote:
Op woensdag 8 september 2004 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het jammere is dat deze niet op de Cube komt, maar naar de PS2 gaat.
!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 8 september 2004 @ 16:40:53 #6
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_21822697
quote:
Op woensdag 8 september 2004 15:57 schreef speknek het volgende:

[..]

!
:'(!!
pi_21822885
Ja, ik vind het ook jammer... Over het algemeen zijn de laadtijden van de PS2 veel hoger dan die van de Cube. ToS heeft bijv bijna geen laadtijden.

Bijkomend gemis is dat we hem niet kunnen importeren omdat de PS2 niet zoiets makkelijks heeft als de Freeloader

Maar goed, hopen dattie naar EU komt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_21825158
quote:
Op woensdag 8 september 2004 17:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik vind het ook jammer... Over het algemeen zijn de laadtijden van de PS2 veel hoger dan die van de Cube. ToS heeft bijv bijna geen laadtijden.

Bijkomend gemis is dat we hem niet kunnen importeren omdat de PS2 niet zoiets makkelijks heeft als de Freeloader

Maar goed, hopen dattie naar EU komt.
dit soort spellen zijn alleen leuk om te importeren als je ook japans kent, tis leuk plaatjes kijken, maar als je de taal niet begrijpt... maar eerst nog maar ToS binnenkrijgen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')