Ik heb de rotzooi alweer opgeruimd hoorquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:36 schreef heaven7 het volgende:
Ik ook sorry voor alle rotzooi hierboven
Het is nu al een dikke week niet meer gebeurd, gelukkig!!!!quote:Op woensdag 8 september 2004 12:23 schreef phluphy het volgende:
Luchtbel Ik vroeg me af of die "aanvallen" van Jolie zich nog eens hebben voorgedaan? (Ik heb het topic niet helemaal bijgehouden).
Is dat met alle beentje en armpjes in de rondte maaien?quote:Op woensdag 8 september 2004 20:47 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie ligt wel even te hyperen in de box nu met d'r babygym.
quote:Op woensdag 8 september 2004 21:09 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb er nog nooit 1 gezien
Ja zoiets. En ze gaat er ook bij gillen, in de positieve zin van het woord!quote:Op woensdag 8 september 2004 21:11 schreef snoopy het volgende:
[..]
Is dat met alle beentje en armpjes in de rondte maaien?
Dat doet Morris namelijk regelmatig. Net of ie aan 't boksen is![]()
Hoezo gehalveerd dan, hoeveel mg mocht je haar geven van die mutsen?quote:Op woensdag 8 september 2004 20:55 schreef LadyS het volgende:
Zetpilverhaal
Ja, dat bedoel ik dus, 60 mg, vinnik vrij weinig voor een baby van meer dan 5 kg. Of ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 8 september 2004 22:04 schreef bixister het volgende:
er zijn ook babyzetpillen van 60mg, die kun je bij de apotheek kopen. dat lijkt me prettiger dan die grotere te moeten halveren.
ja, maar die van 60 mg zijn speciaal voor baby's tot 3 mnd.quote:Op woensdag 8 september 2004 23:33 schreef poemojn het volgende:
Ik zie op internet trouwens overal bij staan: vanaf 3 maanden. Ook bij de zetpillen.
je kunt het natuurlijk altijd proberen, lukt het dan is dat mooi. maar de opname van een zetpil is heel goed hoor, en vooral dus erg snel, omdat dat laatste stukje darm maar een heel dunne wand heeft. net als de huid onder de tong, waar hartpatiënten hun pilletjes moeten leggen bij acute hartproblemen, zodat de werkzame stof razendsnel opgenomen wordt in het bloed.quote:Op woensdag 8 september 2004 23:32 schreef poemojn het volgende:
Ik dacht dat vloeibaar sowieso beter was omdat het beter wordt opgenomen dan via een zetpil? En met een lepeltje naar binnen gieten lukt met cinababy en de vitaminedruppels ook (door de melk mixen lukt niet echt als je niet kolft). Maar ze is nog niet ziek geweest, en als je kind overgeeft is oraal toedienen waarschijnlijk niet zo handig.
Mij werd aangeraden de zetpil een klein beetje nat te maken, dan gaat het er ook wat gemakkelijker in.quote:Op woensdag 8 september 2004 23:51 schreef poemojn het volgende:
Heb je vaseline in huis Luchtbel? Daarmee kan het denk ik wat soepeler ingebracht (en uitgeperst) worden. Ik durf het wel (denk ik) maar ik vind t gewoon rotdingen die je zeker niet meer moet gebruiken als een kind daarvan bewust is / kan zijn.
Het gemiddelde gewicht van een 3 maanden oude meisjesbaby is ongeveer 5,5 kilo*. Dus ik kan me wel voorstellen dat het cb dan de veilige kant kiest voor een 2 mnd oude, iets lichtere baby en 60 mg aanraadt.quote:Op woensdag 8 september 2004 22:07 schreef Loena-tik- het volgende:
Ja, dat bedoel ik dus, 60 mg, vinnik vrij weinig voor een baby van meer dan 5 kg. Of ligt dat aan mij?
"En ik kan het al goed hoor! Maar nu zeggen ze steeds 'Hoera!!' en wordt ik een beetje moe zo met mijn armpjes omhoog"quote:Op woensdag 8 september 2004 17:36 schreef Jambo het volgende:
Elise, is papa al met je aan het oefenen voor je verjaardag? Want dan roepen ze allemaal hoera!
ik had idd die 120 mg preventief in huis gehaald. Ook omdat ik er nog vanuit ging dat ze pas met 3,5 maand ingeent zou worden. Die halve pil ging wel hoor.. Toen had ik ik de tips van het water en de vasaline nog niet gelezenquote:Op woensdag 8 september 2004 23:24 schreef bixister het volgende:
nou je koopt gewoon zo'n doosje van die 60 mg zetpillen bij de apotheek, voor noodgevallen, en zeker handig om in huis te hebben als ze haar eerste inenting gaat krijgen. volgens mij mogen ze trouwens vanaf een maand of 3 à 4 al die van 120 mg hebben hoor (die zijn goedkoper en gewoon bij de drogist verkrijgbaar). LadyS jij had er natuurlijk niet op gerekend, maar ging die halve pil er enigszins gemakkelijk in? en merk je al resultaat?
Fijn!!!!quote:Op donderdag 9 september 2004 09:34 schreef LadyS het volgende:
EW, met Amber is nu alles weer goed. Ik zal haar straks nog even temperaturen voor de zekerheid (gisterenavond 38,1) Maar voorzover ik nu kan beoordelen is ze haar oude ik weer
geen dankquote:Op donderdag 9 september 2004 11:59 schreef Belana het volgende:
Moussy, mij man heeft hem ff online gezet voor me, dat scheelt jou weer bandbreedte... maar wel bedankt he!!
www.off-topic.nl/down/Liamkruipt.WMV
Helaas helpt paracetamol niet tegen de andere bijwerkingen dan pijn en koorts, dus preventief geven vanwege die rare aanvallen haalt helaas niets uit.quote:Op donderdag 9 september 2004 00:04 schreef Luchtbel het volgende:
Je hebt misschien wel gelijk over preventief een pijnstiller in dit geval, hoewel ik zelf helemaal niet van medicatie hou en bij haar vind ik het allemaal zo eng. Moeilijk, ik denk dat ik het wle even overleg van te voren!
Ik had al wel paracetamolletjes in huis gehaald. Achteraf was ik daar blij om ook, want Dylan had echt last van zijn been. Elke keer als hij bewoog, moest ie weer huilen. Met een zetpilletje kon ie tenminste lekker slapen. Bij beide prikken heb ik hem maar een zetpil gegeven, dat was voeldoende. Ik zou het zelf niet preventief doen denk ik.quote:Op donderdag 9 september 2004 14:08 schreef snoopy het volgende:
Had iedereen hier die medicijnen sowieso al in huis of koop je die op advies van het CB voor ze hun eerste prikje krijgen? Zou er namelijk nooit aan denken om al een speciale medicijnvoorraad voor die kleine aan te leggen.
Liefquote:Op donderdag 9 september 2004 14:41 schreef bixister het volgende:
o beefcake, ik heb nog een bijna vol pak Lidl-luiers liggen (maat 4), ik vind 't vreselijke rotdingen en Piet krijgt er juist wel meteen uitslag van dus je kunt ze zo krijgen als je wilt.
Sterkte, hoop dat ze snel beter wordt.quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:59 schreef E.T. het volgende:
ik wilde wat zalf op d'r billen smeren en toen was 't brul-len!
quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:11 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Glenn zijn hele kamertje ruikt nog steeds naar bedtime lotion maar slapen: ho maar!
heb de boosdoener denk ik gevonden. Ik vrees dat ik een borstontsteking krijg/heb. alle symptomen zijn er iig.quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:02 schreef Jessicaa het volgende:
Je hebt toch ook ijzertekort Knorretje? Daar kan je heleeeeeeeeee erge hoofdpijn van hebben. Misschien weer even op laten prikken. Sterkte ermee
Hou je het wel goed in de gaten Knor en anders contact met een arts opnemen voor antibiotica!quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:12 schreef Knorretje het volgende:
[..]
heb de boosdoener denk ik gevonden. Ik vrees dat ik een borstontsteking krijg/heb. alle symptomen zijn er iig.
Ja doe maar wel.quote:Op zondag 12 september 2004 14:16 schreef Sugar het volgende:
We gaan zo voor het eerst met Maria wandelen. Ze ligt in de kinderwagen, ze moet wel een mutsje op, toch?
Dat lijkt me heerlijk: 5 voedingen! Fijn, die herkenning van jou. Hopelijk heeft Morris er net zoveel baat bij als Tobias.quote:Op maandag 13 september 2004 13:43 schreef pluisje het volgende:
Mocht je vragen hebben over inbakeren, dan weet je me te vinden. Ik heb inmiddels zowel met losse doeken van de Bakermat als met de Pacco doeken (klittenband) ervaring, werken beiden prima eigenlijk.
Waren ook mijn gedachtenquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:42 schreef anneja het volgende:
Tjeempie, ik dacht nou precies hetzelfde. Zo lang overtijd, dan meconium in het vruchtwater, het verbaasde me dat ze niet al meteen het mes erin gezet hebben, helemaal na die ruggenprik.
Het geschetste scenario was ook wat ik bedacht had, het enige logisch noembare, dat een KS niet meer mogelijk was.quote:Maar. Ik neem aan dat ze lang en veel aan de CTG heeft gehangen en dat Danyels toestand de hele tijd gemonitord is. Aan het eind zakt de hartslag weg, paniek in de tent, hij is al te ver ingedaald voor een spoedks dus maar op hoop van zegen verder...je zal de gynaecoloog zijn die deze bevalling heeft geleid, en dan ergens die ene beslissing genomen hebben die nu zo dramatisch uitpakt. Je zal de afweging maar moeten maken tussen een spoedks of vaginaal verder. Ik denk eerlijk gezegd niet dat hier sprake is van wanbeleid of een medische misser of dat er een schuldvraag gesteld zou moeten worden (waar moet je in vredesnaam heen, als gynaecoloog, wetend dat jij en jij alleen verantwoordelijk bent voor de beslissing??). Maar gewoon van pech, domme pech. Misschien had de hele situatie niets te maken met overtijd lopen, maar met een streptokokinfectie. Ik noem maar wat hoor.
Juist omdat het zo moeilijk is, vind ik dat die grens niet te hoog moet zijn.quote:En ik vind die 14-dagen grens zo moeilijk te trekken. Als ik bij mij was afgegaan op de datum van mijn laatste menstruatie was ik bij beide kinders drie weken overtijd. Als ik rekende vanaf het moment van conceptie twee weken. Afgaand op de termijnecho 10 dagen. Waar leg je, met zo'n foutenmarge in het achterhoofd, de grens van waaraf je hoe dan ook in gaat leiden?
Wat wil je vragen dan?quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:15 schreef jolene het volgende:
Mag ik hier wat vragen aangaande het moment wat pluphy net beschreven heeft?
Als het niet kan is het ook goed
Als er voor of tijdens de bevalling maar enigszins de verwachting is dat het moeilijk kan worden, laten ze je niet meer thuis bevallen, en ga je direct naar het ziekenhuis. Ruim voordat het echt penibel wordt, zeg maarquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:16 schreef m@x het volgende:
Dat is dus ook hetgene waar ik direct aan dacht. Waarom hebben ze haar zo lang door laten lopen en waarom is er niet een eenduidig beleid ten aanzien van overtijd lopen?
Donderdag moet ik naar de verloskundige en ik ben nu wel heel benieuwd naar het beleid wat zij hanteren en wat voor beleid het ziekenhuis waar ze mee samenwerken hanteert. Ik wilde ook heel graag thuis bevallen maar ik ben daar nu zo over aan het twijfelen geslagen. Ik weet dat dit soort dingen niet vaak voorkomt en dat het bij mij waarschijnlijk allemaal wel goed zal lopen, maar ik heb hier de laatste tijd teveel nare verhalen voorbij zien komen over bevallingen die niet gaan zoals ze moeten gaan. Het maakt mij in ieder geval heel onzeker over wat me te wachten staat.
M@x, ik zou iig gewoon van de week tegen de VK vertellen dat je dit nu van 'dichtbij' meegekregen hebt en dat je daardoor wat angstig geworden bent. Meestal scheelt dat ook wel. Je hebt goede kans dat ze dan net even wat duidelijker is in uitleg etc.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:16 schreef m@x het volgende:
Dat is dus ook hetgene waar ik direct aan dacht. Waarom hebben ze haar zo lang door laten lopen en waarom is er niet een eenduidig beleid ten aanzien van overtijd lopen?
Donderdag moet ik naar de verloskundige en ik ben nu wel heel benieuwd naar het beleid wat zij hanteren en wat voor beleid het ziekenhuis waar ze mee samenwerken hanteert. Ik wilde ook heel graag thuis bevallen maar ik ben daar nu zo over aan het twijfelen geslagen. Ik weet dat dit soort dingen niet vaak voorkomt en dat het bij mij waarschijnlijk allemaal wel goed zal lopen, maar ik heb hier de laatste tijd teveel nare verhalen voorbij zien komen over bevallingen die niet gaan zoals ze moeten gaan. Het maakt mij in ieder geval heel onzeker over wat me te wachten staat.
Ik probeer overal iets positiefs in te zien.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:22 schreef Tan het volgende:
Dat is een reflex maar ook iets bewusts denk ik, want lang niet altijd als je je vinger in het mondje stopt, begint de baby te sabbelen
Natuurlijk Piglet, M@x, jullie moeten je nu niet extra zorgen gaan maken. Toen ik bevallen was van Jessai las ik per toeval een verhaal over wiegedood, terstond ging ik van alles zoeken over wiegedood en kwam de meest afgrijselijke verhalen tegen. Ik heb uren zitten janken achter de PC, kon niet meer ophouden. Ik was ineens extra allert en zag in ieder obstakel iets waarin hij kon stikken. Later vond ik mezelf zo belachelijk. Alertheid is oké maar je kunt er ook te ver in gaan en je zelf onnodig bang maken.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:21 schreef piglet het volgende:
PS Het engste van het hele verhaal voor mij persoonlijk is dat ik nog moet... Ik maak me nu ook veel drukker over overtijd lopen dan voorheen. Eerst dacht ik dat het vooral vervelend was voor mij omdat ik langer moest wachten, nu weet ik dat er ook gewoon meer risico's voor m'n kindje kunnen zijn. Toch heb ik er ook nog wel een soort van vertrouwen in dat het hier goed komt. Nergens op gebaseerd natuurlijk, maar ik hou me er gewoon maar aan vast.
Ja...en ook al helpt het natuurlijk werkelijk geen ene zier, je blijft toch de hele tijd bezig met second-guessen wat er nou toch zo vreselijk misgegaan is. Ik bedoel, je zou toch zeggen dat ze nav de meconium extra gemonitord hebben (ik moest een uur aan het CTG toen Mattis in het vruchtwater gepoept bleek te hebben- hij had zichzelf half gewurgd met de navelstreng bleek later) en dat Danyel het toen blijkbaar nog goed deed, dus geen reden om toen al in te grijpen. En dat ze dus al te ver in de bevalling zaten toen hij WEL in moeilijkheden begon te raken. Ik hoop dat er geen logistieke of managementtechnische tekortkomingen bij zijn gekomen (geen ok vrij? anesthesist net naar huis?) tja het WAS in het weekend want dat is nog zo ontzettend veel schrijnender. zoals luchtbel, vier dagen rond blijven lopen met lekkende vliezen?? tjemig.quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:57 schreef Tan het volgende:
Een placenta heeft met overtijd lopen kans op loslaten, afzwakken enz. Waardoor er gebrek aan zuurstof en voedingsstoffen kan ontstaan, of erger, een fatale afloop nog voor het kindje is geboren.
Het lijkt bijna dat er hier sprake was van een slecht werkende placenta als het kindje het moeilijk heeft gehad in de buik (vruchtwater met poep)
Ja...dat is ontzettend frustrerend. Gelukkig heb ik zelf alleen ervaring met medici die me juist aanmoedigen om op mijn gevoel te varen, en die mijn gevoelens serieus nemen. Vandaar misschien dat ik een te rooskleurig beeld heb van de gemiddelde ziekenhuisbevalling (wat jij beschrijft, Rottdog, klinkt ook, laten we zeggen, minder fijn. Heb je er wel eens met je toen behandelend gynaecoloog over gepraat? Zou ik wel doen, misschien helpt dat toekomstige bevallenden) en van het beoordelingsvermogen van de gemiddelde arts.quote:Toch vind ik dat het ons als patient zo moeilijk wordt gemaakt soms. Je wilt een arts niet tegenspreken, maar als ik dan naar mijn eigen zwangerschap kijk waarbij ik zelf al het gevoel had dat Junah het moeilijk had en de artsen het zo makkelijk wegwimpelen... dan krijg ik heel veel rimpels in mijn voorhoofd.
Ja...maar het zuigreflex wordt in hetzelfde deel van de hersenen aangestuurd als ademhalen e.d., dus het zegt helaas niet veel over of er nog iets van zijn hersenschors heel is, daar is het EEG voor en dat blijft maar steeds zo weinig hoopvolquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
Maar zelfs als het een reflex is en niet bewust, dan nog zou het toch iets positiefs zijn denk ik. Dat zou toch betekenen dat er nog wel hersenactiviteit is om die reflex aan te sturen?
Gelukkig ook maar dat de meeste artsen hun werk ontzettend serieus nemen/hun vak goed verstaan, ik ga er dan ook maar van uit dat phluphy geen slachtoffer is geworden van medische onzorgvuldigheid.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:31 schreef anneja het volgende:
[..]
Ja...dat is ontzettend frustrerend. Gelukkig heb ik zelf alleen ervaring met medici die me juist aanmoedigen om op mijn gevoel te varen, en die mijn gevoelens serieus nemen. Vandaar misschien dat ik een te rooskleurig beeld heb van de gemiddelde ziekenhuisbevalling (wat jij beschrijft, Rottdog, klinkt ook, laten we zeggen, minder fijn. Heb je er wel eens met je toen behandelend gynaecoloog over gepraat? Zou ik wel doen, misschien helpt dat toekomstige bevallenden) en van het beoordelingsvermogen van de gemiddelde arts.
Ah ok, dat had ik nog niet begrepen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:35 schreef anneja het volgende:
[..]
Ja...maar het zuigreflex wordt in hetzelfde deel van de hersenen aangestuurd als ademhalen e.d., dus het zegt helaas niet veel over of er nog iets van zijn hersenschors heel is, daar is het EEG voor en dat blijft maar steeds zo weinig hoopvol![]()
Tja, dat is dan idd een lastige keus. Ze maken het je soms wel moeilijk hè?quote:Op woensdag 15 september 2004 10:49 schreef Luchtbel het volgende:
Nee dezelfde arts.
Ik had eergister gebeld met de vraag en werd vanmorgen terruggebeld.
Hoe lang/zwaar was ie dan?quote:Op woensdag 15 september 2004 13:14 schreef snoopy het volgende:
En Morris is nu ook een beetje te zwaar Anitra![]()
Ik neem aan dat Djulian daar geen last van heeft![]()
Niet schrikken als ze ineens heel extra lang blijft slapen. Dat is normaal, en lekker laten slapen, tot het maximum tijdstip dat je moet voeden. Wel regelmatig even gaan kijken en voelen of ze niet te heet wordt.quote:Op woensdag 15 september 2004 13:53 schreef Sjeen het volgende:
Drie uur na de inenting dus. Nou, Isa heeft nu twee uur geleden de inenting gehad (bij de huisarts, het nieuwe vaccin) dus als ze er last van krijgt, zou dat over een uurtje ongeveer beginnen. Ze lig nu in elk geval heerlijk in de box te slapen.
Ik realiseerde me net dat ik voor het eerst Isa's bloed heb gezien vandaag...
Jaquote:Op woensdag 15 september 2004 14:54 schreef jolene het volgende:
Beefcake, vallen jullie nog onder de huisartsenpost Harderwijk, ik weet je hoort alleen de erge verhalen. maar heb er al meer gehoord van vriendinnen en collega's
55,5 cm en hij is 5460 gram. ikw eet niet eens wat hij maximaal mag wegen. Stond een beetje verbouwereerd buiten omdat dat mens van het CB me met 3 verschillende voedingsadviezen heet opgescheept. En dan moest ik zelf maar kijken wat het beste werktequote:Op woensdag 15 september 2004 13:48 schreef pluisje het volgende:
Hoe lang/zwaar was ie dan?
Ja da's een goeiequote:Op woensdag 15 september 2004 18:02 schreef Luchtbel het volgende:
Ik zeg; maagverkleining
Agossiequote:Op woensdag 15 september 2004 18:48 schreef Sjeen het volgende:
Isa is zieligZe heeft last van d'r beentje en begin soms hartverscheurend te huilen als ze een rare beweging maakt...
quote:Op woensdag 15 september 2004 18:48 schreef Sjeen het volgende:
Isa is zieligZe heeft last van d'r beentje en begin soms hartverscheurend te huilen als ze een rare beweging maakt...
t?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:24 schreef pluisje het volgende:
Uhm...tlc?
Hoeft toch ook niet nu. Alles op z'n tijdquote:Op woensdag 15 september 2004 19:25 schreef Luchtbel het volgende:
Misschien Anitra. Aan de andere kant, als niemand het doet....
Ik moet er nog maar over denken denk ik, het eerste wat ik heb besloten sinds Jolie er is, is geen dingen meer te laten of over me heen te laten lopen omdat ik bang ben.
Ik ben nu haar moeder en ik heb niks te vrezen.
Dus eigenlijk zou dat hier ook voor moeten gelden.
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:06 schreef Rottdog het volgende:
Luchtbel ooit is gedacht om het alleen al op te schrijven, hoef je het nog niet te versturen dat kun je dan altijd nog doen (of nooit natuurlijk) misschien helpt het om het neer te pennen of te typen. Denk nl dat het niet verstandig is om er zo mee door te gaan (goed bedoeld advies)![]()
Heb net wel verschrikkelijk gelachen om die foto in speeltuinbankie en gedacht wij willen Jolie vaker zien en de rest van de beebietjes of course.![]()
Neequote:Op donderdag 16 september 2004 00:11 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Pluis ookhad ik eigenlijk verteld dat ik van je gedroomd had?
Dat is wel herkenbaar, en dat is iets waar ik ook nog regelmatig aan denk: ik heb anderhalf uur persweeen moeten wegzuchten, zonder dat er iemand bij me kwam kijken. Ja, ze hielden op afstand de monitor in de gaten, en mijn kraamhulp (in opleiding...) was erbij. Ook eerder heb ik (bij "normale" weeen om de minuut) langere tijd alleen gelegen. Dat vond ik op dat moment ook niet normaal, ik had echt zo iets van "waarom helpen ze nou niet, ze kunnen me toch niet laten liggen zo?". Ik had een ruggenprik gehad, dan moet je toch in de gaten gehouden worden? Ik stelde mezelf wel gerust dat ik vast niet voor niks aan allerlei metertjes en apparaatjes lag (zelfs 1 die elke minuut mijn bloeddruk meette), en dat ze vast wel kwamen kijken als het nodig was. Maar ik heb het wel als heel onprettig, en machteloos ervaren.quote:Maar onderwijl ben ik heel slecht begeleid in een situatie die gevaarlijk was voor mijzelf maar ook voor mijn kind. Ik heb geen idee gehad van wat er gebeurde er werd niks uitgelegd en terwijl ik om de anderehalve minuut weeen had kwam er 2 uur lang niemand kijken....achteraf is mij verteld dat ik nooit zo lang zulke weeen had mogen hebben en zeker niet zonder goede begeleiding.
Dat is idd zo! Ik zie het nu ook aan Liam, die is zo verschrikkelijk bewegelijk, die was maar 2 ons gegroeid met al die drukte makerij!quote:Op woensdag 15 september 2004 22:28 schreef Karin het volgende:
Beterschap Isa
Voor degenen die het niet meegekregen hebben, Bram was de eerste maanden ook altijd "te dik", tenminste hij zat bovenaan de groeicurve. Gelukkig deden ze bij het CB niet zo moeilijk omdat hij bv kreeg. Maar zodra hij wat ging doen (tijgeren, kruipen en nu lopen) zag je de curve langzaam afzwakken totdat hij bij zijn 1e verjaardag keurig op de gemiddelde lijn terecht kwam. Ik zou me nu nog niet zo'n zorgen maken hoor om te zware babies, hebben ze tenminste wat reserves. En in een mollige baby kan je veel beter bijten![]()
Wat een lekker joch!quote:Op woensdag 15 september 2004 22:48 schreef snoopy het volgende:
En hier mijn kleine spekkie
[afbeelding]![]()
Oh wat een heerlijke spekkies heeft Morrisquote:Op woensdag 15 september 2004 22:48 schreef snoopy het volgende:
En hier mijn kleine spekkie
[afbeelding]![]()
Dat had Tobias ook, en daarna bleef het stabiel. Goed in de gaten houden, als het het komende half uur blijft stijgen zou ik paracetamol geven persoonlijk.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:20 schreef Luchtbel het volgende:
Huhm, om 11 uur geprikt en nu 39,5.
Ze ligt wel rustig in de box te slapen, tot 40 graden moest ik het laten gaan.
Gaat die temperatuur niet heel snel omhoog? Ik weet niet wat normaal is?
Ik vind hem zelf ook wel goed geluktquote:Op donderdag 16 september 2004 13:18 schreef Catootje het volgende:
ow morris wat ben je lekkerrrrrrrr....
Neeeee Luchtbellie zo bedoelde ik het juist niet !! Ik ben juist blij dat ik het weet (niet blij dat het Flevoziekenhuis niet goed is maar daar had ik al wat negatieve verhalen over gehoord). Nou weet ik waar ik op moet letten en het heeft mij ook gesterkt in de overtuiging dat ik het liefste thuis wil bevallen. En ik heb mijn man al geïnstrueerd dat hij goed op moet letten als we toch onverhoopt naar het ziekenhuis moeten. Het Flevoziekenhuis wordt toch niet beter of slechter als jij je mond erover houdt, dan maar liever geïnformeerd, toch ? Een gewaarschuwd mens telt voor twee (en in dit geval voor driequote:Op donderdag 16 september 2004 01:04 schreef Luchtbel het volgende:
Ladybos, ik heb echt totaal geen rekening met jou gehouden, sorry....ik heb er helemaal niet bij stil gestaan dat jij misschien daar ook nog mag bevallen :s ik voel me echt zo stom. Ik had anders niks gezegd. Ik ben het gewoon straal vergeten.
Als ik je nog 1 tip mag geven, als ze vragen of er een co-assistent bij mag zijn en je bent van plan ja te zeggen, zeg dan wel dat je niet alleen wil blijven daarmee. Ze laten je anders gerust een tijd achter in handen van een co-assistent. Niks mis met die gasten, maar wel met begeleiding erbij.
En nu ga ik er over ophouden want ik wil je niet bang maken
Jaaaah die hebben wij ookquote:Op donderdag 16 september 2004 15:32 schreef dutchie het volgende:
Ik ben er trouwens achter gekomen dat Léon graag voorgelezen wordt. Was daar zelf al mee begonnen, maar nu vond ik toevallig nog iets anders. Een cd van de theatervoorstelling van Alfred Joducus Kwak (Herman van Veen).
Het is een stuk waar wij vroeger thuis ook naar luisterden, maar die lp is destijds stuk gedraaid.
quote:Op donderdag 16 september 2004 16:44 schreef Luchtbel het volgende:
Edit: ze was trouwens 5500 gram en 65 cm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |