Zie halverwege vorig topic,quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:53 schreef ploderus het volgende:
Hoe is ie hierzo? Nog lekker gereden/gemeet de laatste tijd?
Tis nu nog ff mooi weer![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Zie halverwege vorig topic,![]()
Toppie, vraag maar aan Mercy en OPM die hebben er zaterdag op gereden.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:44 schreef hollander172 het volgende:
Beemer bevalt dus niet zo?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:59 schreef ploderus het volgende:![]()
Ik heb redelijk wat topics gemist of maar half gelezen geloof ik
![]()
Dat begreep ik ook uit de posts.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toppie, vraag maar aan Mercy en OPM die hebben er zaterdag op gereden.![]()
Eigenlijk zoek je dus een klein autootje erbij, is een alto niet iets?quote:Maar ik wil toch naar een economisch woon-werk motortje toe die in de regen, pekel mag staan.![]()
Zo is het motorijden eigenlijk ook begonnen.![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Understatement of the year.
En OPM is al ZXR rijder natuurlijk wel deskundig.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:03 schreef hollander172 het volgende:
Dat begreep ik ook uit de posts.
Graag wel iets in de klasse boven het openbaar vervoer.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:03 schreef hollander172 het volgende:
Eigenlijk zoek je dus een klein autootje erbij, is een alto niet iets?![]()
Wat een megaklapper was dat he.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:52 schreef ploderus het volgende:
Zo, ben er ook weer eens ff![]()
Ff een leuk achtergrondje:
[afbeelding]
Ik vond het er wel gaaf uit zienHelaas is hij niet heelhuids over de finish gekomen, dus de veiling voor die motor(voor het goede doel) is denk ik ook niet door gegaan
![]()
De stoelen zijn verstelbaar, wat zeur je nou?quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:08 schreef Patrick281 het volgende:
Graag wel iets in de klasse boven het openbaar vervoer.![]()
Was idd een megaklapperquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat een megaklapper was dat he.
Na de crash zag je hem niet verdwaast weglopen, maar de brokstukken oprapen.![]()
In Belgie noemen ze Spiderman: Spin-ne-man.![]()
Ik heb een radio in de keuken die nogal eens van zender verspringt .. errug grappig die Belgen!
Alwel vanavond is de premiere van Spinneman .. wie gaat er ook naar de razend spannende lumierevoorstelling? Bel nu en win tickets voor de napartij..quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:23 schreef ploderus het volgende:Spinneman
Gekke belgen
![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alwel vanavond is de premiere van Spinneman .. wie gaat er ook naar de razend spannende lumierevoorstelling? Bel nu en win tickets voor de na-partij..![]()
![]()
Ik kan maar aan 1 motor denken voor jou Pep... BMW C1quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ik wil toch naar een economisch woon-werk motortje toe die in de regen, pekel mag staan.![]()
Zo is het motorijden eigenlijk ook begonnen.![]()
Cool .. kunnen we samen meeten, die C-1 kan jouw nieuwe bike hieronder wel bijhouden denk ik.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:27 schreef PatrickM het volgende:
Ik kan maar aan 1 motor denken voor jou Pep... BMW C1![]()
[afbeelding]
:')![]()
Dan kan je net zo goed meteen een minibike kopen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Cool .. kunnen we samen meeten, die C-1 kan jouw nieuwe bike hieronder wel bijhouden denk ik.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Cool .. kunnen we samen meeten, die C-1 kan jouw nieuwe bike hieronder wel bijhouden denk ik.
[afbeelding]
Zeker toppiequote:Op dinsdag 7 september 2004 20:01 schreef Patrick281 het volgende:
Toppie, vraag maar aan Mercy en OPM die hebben er zaterdag op gereden.![]()
Dan moeten we jouw missen bij de meetsquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:58 schreef ZX9R het volgende:
Wat vinden jullie daarvan?
Zou ik zoiets moeten doen?
Ik heb nu de kans namelijk! Ben net weer vrijgezel en heb binnenkort toch geen baan meer.
Mijn huis verhuur ik dan wel zolang.
Als je het kan doen en je heb geen verplichtingen hier in nederland dan zou ik als ik jou was niet twijfelen om het te doen, misschien krijg je die kans nooit meer en loop je de rest van de tijd jezelf af te vragen of het wel goed was wat je gedaan heb,quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:58 schreef ZX9R het volgende:
Sinds ik gisteren te horen heb gekregen dat mijn baan komt te vervallen en met het idee in mijn kop rondloop om een tijdje in het buitenland te gaan werken heb ik dus al twee (!!!!) aanbiedingen binnen om dat ook daadwerkelijk te gaan doen.
1 aanbieding is van een bedrijf (3P-Services) om op een installatie (plant, booreiland etc) de dagelijkse gang van zaken een beetje in de gaten te houden m.b.t. het schoonhouden van leidingen en om af en toe een steeksleutel in de hand te nemen.
2 aanbieding is van een man die veel zaken met Suriname doet (geen bolletjes in me hol). Hij heeft daar een reclamedrukkerij voor billboards, lichtreclame makerij, kroeg en een im- en exportbedrijf.
Hij zoekt iemand die voor hem daar de zaken die hij heeft te behartigen. Dus, ervoor moet zorgen dat als er een container uit NL aankomt, deze meteen van de haven af is ipv leeggeroofd word, iemand die te vertrouwen is met zijn geld om zijn personeel uit te betalen en dat soort dingen.
Wat vinden jullie daarvan?
Zou ik zoiets moeten doen?
Ik heb nu de kans namelijk! Ben net weer vrijgezel en heb binnenkort toch geen baan meer.
Mijn huis verhuur ik dan wel zolang.
Het zou toch maar voor maximaal 1 jaar zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:12 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dan moeten we jouw missen bij de meets
Nee hoor, als je de kans krijgt zou ik het gewoon aanpakken
Is toch wel weer een avontuur om je in het buitenland te begeven, en nu zijn de omstandigheden ernaar dat het nog kan...
Dan stop ik er ook 2 centen bij!quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
just my 2 cents
Gewoon doenquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:16 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dan stop ik er ook 2 centen bij!
Ik heb altijd al eens een keer in het buitenland willen kijken.
Maar ben ook altijd gebonden geweest. Danwel aan een baan, danwel aan een vriendin of ik heb gewoon het lef niet gehad.
Maar het speelde altijd wel door mijn kop.
Nu er concrete aanbiedingen zijn...........
Begint het weer te kriebelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |