quote:Awwwwwwwww wat ben je lief voor me!! Tenk joe verrrrrry mutsj!
Op maandag 03 september 2001 19:31 schreef spookvrouw het volgende:[..]
* spookvrouw geeft Elegancez een aai over de bol en een zoen op het voorhoofd i.v.m. de bacteriën
![]()
Kom op hoor, de trek in een sigaret gaat vanzelf over, over twee weken begin je al wat rokende mensen zachtjes uit te lachen en je neus op te trekken voor de lucht.
Je redt het wel, en gaat het niet, gewoon hier weer binnen komen rennen, we helpen je wel.voor Elegancez.
quote:reem.nl, ik vind het verschrikkelijk rot voor je, en rook rustig de andere helft ook leeg
Op maandag 03 september 2001 20:45 schreef reem.nl het volgende:
idd...tnx voor de support spookvrouw...die vriendin heeft me nou al 27 x gebeld maar ik kan niet opnemen
inmiddels al half pakje leeg
voor reem.nl, omdat je het nodig hebt
Alle anderen een hart onder de riem, en sterkte met de vreemde zaken die gaande zijn, roken veranderd er alleen helemaal niets aan, dus probeer die uitvlucht te vermijden....een beter is om nog harder te gaan sporten ofzoiets......
knuffels.....en hou vol!!!
noujah... heel vreemd van de sigaretten blijf ik zonder moeite klometers verwijderd..blergh! ![]()
maar met sjakiesch hebbik toch wel een grote moeite.. stom stoms tom van mij dat ik vlak voordat ik stopte toch maar zo eend ing nam...
achjah, gewoon veel lolly's eten, zenuwe dingetjes bij je dragen en bierviltjes slopen, achjah,en werken..
quote:Sjakiesch......kom nu spokie, dat zijn toeters, sjaffies, sjekkies, paken, enz.....je weet wel die dingen die jezelf draait
Op dinsdag 04 september 2001 10:38 schreef spookvrouw het volgende:
met wat heb je moeite?
sjakiesch ??????????????
Wat is dat?
quote:*steekt tong uit*
Op dinsdag 04 september 2001 14:51 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Sjakiesch......kom nu spokie, dat zijn toeters, sjaffies, sjekkies, paken, enz.....je weet wel die dingen die jezelf draait
Hihihihi, je gaat het nog uitleggen ook. ![]()
Als je er maar lekker vanaf blijft hoor, je gaat zo goed.
voor Dabuzzzzz
* Paddo rookt al sinds 1 september 01:00 niet meer
Nu zo'n 86 uur en drie kwartier... Maar de eerste dag was de Airborne wandeltocht met 17 blagen van Scouting 7-11 jaar, en dat telt voor 3 dagen, dus eigenlijk al 158 uur rookvrij (vind ik).
Om de kans van slagen te vergroten ook maar gelijk het drinken van alcohol voor 100% afgezworen, en moet zeggen dat deze poging beter bevalt als eerdere.
Heb wel last van terug-val neigingen, maar hou mezelf voor dat ik de reeds behaalde 86 uur dan voor niets gehaald heb. (En dat ik die dan opnieuw moet halen bij de volgende stoppoging), wat eigenlijk superzonde is. Dus gaan we nog gewoon ff door.
Hoe lang duurt die 'moeilijke periode" btw? Ik heb het over hoofdpijn, concentratieverlies e.d., dat duurt toch niet meer als 10 dagen? Hoop ik...
Ben wel helemaal knetterstoned van het nicotinegebrek
!&^!@#&*$%
Tering!
Hou jezelf bezig en ververs het lijstje
Zet jezelf erbij.
En die ontwenningsverschijnselen zijn met een goeie week over, probeer het te negeren, want dit zijn juist de verschijnselen waardoor je misschien weer gaat roken.
Lees als afleiding ook deel 1 door, houd je ook bezig.
voor Paddo ter aanmoediging.
quote:Sla jij altijd naar lucht?
Op dinsdag 04 september 2001 15:51 schreef DaBuzzzzz het volgende:
* spookvrouw klap voor de kont geeft*
quote:Dat heb ik wel gemerkt. Moet echt voortdurend bezig blijven, en zelfs op het werk moet ik werk 'verzinnen' want niets doen roept hunger for nicotine' op. Heb hier al het kopieerhok opgeruimd, de planten in de gang verzorgd, een verjaardagskalender gemaakt, collega's denken dat ik gek geworden ben. Om één of andere reden roept Fok!ken rooknijgingen op, dus deel 1 lezen komt ooit wel.
Op dinsdag 04 september 2001 15:43 schreef spookvrouw het volgende:
Lees als afleiding ook deel 1 door, houd je ook bezig.
Om dat overstreste leventje de baas te blijven drink ik hoofdzakelijk Red Bull ipv koffie, want van koffie krijg ik zin in peuken, en van Red Bull niet. En het geeft ook nog eens die extra energie die ik toch al teveel heb/gebruik momenteel. Mijn chef denkt alleen dat daar alcohol in zit, en is nu met hoofd PZ zich over een leeg blikje aan het buigen....
De avonden zijn het klotigst, maar heb een lijstje met klusjes gemaakt. Een kastje in elkaar schroeven, bij bekenden langs, opruimen, maar vooral geen TV-kijken. Zonder alcohol en nicotine kan ik volgens mij geen TV kijken. En daar ik thuis geen internet heb, wordt de rest maar aangevuld met een overdosis conditietraining in de vorm van fietsen.
Maar met een dag of tien zou ik mijn dag-ritme weer moeten kunnen oppakken, zeg je. Da's nog een weekje. Oef. Hoop dattut meevalt!
quote:Still holding strong, kdenk er eik nooit meer aan, tis easy...
Op donderdag 30 augustus 2001 15:04 schreef spookvrouw het volgende:
Hier weer verder.10-04 Digger
quote:Checked en OK bevonden, zoende lekker en rook fris
01-06 Gaoxing
quote:Geloof ook mij....het wordt echt makkelijker na een week en een beetje...niet simpel maar die constante préocupering verdwijnt ...
Op dinsdag 04 september 2001 16:26 schreef Paddo het volgende:[..]
Maar met een dag of tien zou ik mijn dag-ritme weer moeten kunnen oppakken, zeg je. Da's nog een weekje. Oef. Hoop dattut meevalt!
ikke 2 maand en een beetje nu, dat ga jij OOK doen! :0
quote:
Op dinsdag 04 september 2001 15:52 schreef spookvrouw het volgende:[..]
Sla jij altijd naar lucht?
ik geef je een klapje, en die is voor je kont!
quote:
Op woensdag 05 september 2001 09:08 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
ik geef je een klapje, en die is voor je kont!
![]()
reden: zie afscheid van een lady........
Stom ja, maar het moest gewoon even.
* Destinies_Child blijft er verder vanaf, al kost het haar nu meer moeite dan ooit.....
*Ik kan denk ik wel alle steun gebruiken
*
quote:Ik heb het gelezen en vind het heel erg voor je, dus ook heel begrijpelijk dat je er een paar hebt opgestoken. Maar toch, probeer er vanaf te blijven, want anders zou je in elke rotsituatie toch weer een sigaret opsteken, wat betekent dat je er misschien toch niet echt vanaf komt. Roken neemt je verdriet niet weg, lieverd. Schoppen met meubilair (wel van een ander graag) lucht ook wel op.
Op woensdag 05 september 2001 09:24 schreef Destinies_Child het volgende:
* Destinies_Child heeft gisterenmiddag 3 sigaretten achter elkaar opgerooktreden: zie afscheid van een lady........
Stom ja, maar het moest gewoon even.
* Destinies_Child blijft er verder vanaf, al kost het haar nu meer moeite dan ooit.....
quote:Veel water drinken en/of gecombineerd met fruit eten tegen de enorme trek die je gaat krijgen in alles wat voorhanden komt.
Op woensdag 05 september 2001 09:28 schreef Kameeltje het volgende:
kheb het ook al in het vorige Topic gezegt dat ik ga stoppen..... Maar vandaag doe ik het echt!
Ik gok dat ik het de 1e week het moeilijkste krijg....
Wat hebben jullie eik voor vervanging gedaan voor een lekkere hijs van een peuk ?*Ik kan denk ik wel alle steun gebruiken
*
Ga op je handen zitten, pak een prop papier of verzin iets anders om de aanvallen van nicotinetrek te overwinnen. Ga rondlopen, ga naar buiten als dat kan, ga bij iemand kletsen, het is nl. binnen een paar tellen over kan ik je verzekeren.
Zet jezelf maar in het lijstje en blijf hier lezen. Ook voor jou geldt, red je het niet, kom dan snel hier naartoe en we helpen je er wel doorheen.
Succes en een
ook voor jou.
quote:Ja, da's juist voor mij de reden er vanaf te blijven. Je wordt gelijk een stap terug geflikkerd in het afkick-proces. Je zit gelijk weer in dag 1 van het afkicken, en ik vind dat zonde van de (momenteel 102) uren rookvrij, dan heb ik al die frustratie voor niets gehad.
Op woensdag 05 september 2001 09:24 schreef Destinies_Child het volgende:
Stom ja, maar het moest gewoon even.* Destinies_Child blijft er verder vanaf, al kost het haar nu meer moeite dan ooit.....
Maar ja, ik ben nooit een sociale roker geweest, rookte voor de nicotine-kick, en heb dus geen steun aan sigaretten. Ik kan me in heel erge situaties wel voorstellen dat je stoppen met roken even uitstelt, maar je loopt het risico dat dat gelijk in je hoofd een standaard-excuus wordt.
Ik snap sowieso niet dat een supereigenwijs iemand als ik niet eens naar zichzelf kan luisteren!
quote:Ik wil je poging absoluut niet ontmoedigen hoor, maar ik zou me -afhankelijk van van de zwaarte van je verslaving enigszins voorbereiden op het afkicken. Niet alleen "De vervanging van een peuk" proberen te verzinnen, maar ook gevaarlijke situaties voorkomen.
Op woensdag 05 september 2001 09:28 schreef Kameeltje het volgende:
kheb het ook al in het vorige Topic gezegt dat ik ga stoppen..... Maar vandaag doe ik het echt!
Ik gok dat ik het de 1e week het moeilijkste krijg....
Wat hebben jullie eik voor vervanging gedaan voor een lekkere hijs van een peuk ?*Ik kan denk ik wel alle steun gebruiken
*
Op mijn werk zijn we 8 dagen per vier weken zeer druk. Overwerk, hectiek, kortom:gekkenhuis, en moeilijk voor mensen met nicotinegebrek. Ik las dan korte wandelpauzes in om even een rondje over het industrie-terrein te lopen (gewoon, drie, vier minuten) of ff te rennen. Werkt beter als een peuk.
Andere vervangingen waar ik veel aan heb zijn extra fruit, na het eten 's avonds 20 km fietsen (helaas lukt dat met de huidige weersomstandigheden niet elke dag), elke avond wat 'social talk' (langs vrienden of zo en niet alleen thuis zitten), op tijd naar bed, geen alcohol (kan geen pilsje bedenken zonder peuk), en de hele dag kauwgom.
* Paddo hoopt dat Kameeltje gelijk heeft wat betreft de eerste week
Heb er nu ook al wel genoeg van die verschijnselen!
quote:Hahahaha DarkElf, * spookvrouw is ook bepaald niet maatje 38 hoor
Op woensdag 05 september 2001 10:15 schreef DarkElf het volgende:
Ik zou eigenlijk héél graag willen stoppen met roken alleen ben ik zo bang dat ik vreselijk veel ga eten (ja ik weet het slap excuus) en ik ben al niet maatje 38....hoe doet de rest het dan???
Zoals ik net al zei tegen Kameeltje, veel fruit eten, veel water drinken, daar gaat het hongergevoel van weg. En hou jezelf bezig op het moment dat de nicotinetrek op komt zetten. Gooi alles wat je hebt wat met roken te maken heeft weg, of zet het zover mogelijk bij je uit de buurt.
Het is mij ook gelukt, dus jij kan het ook ![]()
voor DarkElf en succes hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |