En even een edit om het lijstje hier te plaatsen:
31-03 Thee
10-04 Digger
07-05 Weerdo
23-05 Zusje
26-05 Glasbak
01-06 Gaoxing, Slakkie
07-06 ~Anja~, Spookvrouw
13-06 Destinies_Child
14-06 SpikeAlike
19-06 Zanderr
28-06 KingShakur
01-07 Dabuzzz, Lodi
06-07 Acnaib
12-07 Heelke
15-07 Michaelangelo
28-07 Mellowdy
10-08 illusion
Zo.
[Dit bericht is gewijzigd door spookvrouw op 30-08-2001 15:06]
quote:Een strijdplan heb je hier niet nodig, lees maar deel 1 en 2, dat strijdplan tref je dan al aan.
dank je wel!
Ja ik ben wel vrij rustig op het moment moet ik zeggen. Ik wil ook wel stoppen maar dan moet ik eerst een strijdplan bedenken
Ik hoop dat je er wat aan hebt als je werkelijk serieus bent. Ik heb er zeker steun aan gehad en alle anderen geloof ik ook wel.
voor mijn rustige (echie?!) Arma
quote:bijna rustig dan
Op donderdag 30 augustus 2001 15:11 schreef Merel het volgende:
Als ie er maar niet saggerijnig van wordt
voor mijn rustige (echie?!) Arma
Spookvrouw en ikke ook bijna.
Damn! Wat goed!
quote:Hoezo zou je in godsname beginnen met roken?
Op donderdag 30 augustus 2001 15:19 schreef ~Anja~ het volgende:
Goaxing en Slakkie morgen 3 maanden. HieP!Spookvrouw en ikke ook bijna.
Damn! Wat goed!
quote:Uhm...
Op donderdag 30 augustus 2001 15:23 schreef L-X het volgende:[..]
Hoezo zou je in godsname beginnen met roken?
(?)
quote:Ik slowchat niet!
Op donderdag 30 augustus 2001 15:12 schreef Armageddon het volgende:[..]
bijna rustig dan
niet slowchatten hier!
En jij moet gewoon ff weer normaal rustig worden nou, dat gaat heus wel lukken, echt waar
En dan ja, stoppen als je wilt, en als je niet wilt dan niet. Simpel!
quote:Merel, zou je dit soort mededelingen buiten dit topic willen doen, anders wordt het voor de stoppers die al maandenlang hier rondzwerven wat onleesbaar.
Op donderdag 30 augustus 2001 15:26 schreef Merel het volgende:[..]
Ik slowchat niet!
![]()
En jij moet gewoon ff weer normaal rustig worden nou, dat gaat heus wel lukken, echt waar
![]()
En dan ja, stoppen als je wilt, en als je niet wilt dan niet. Simpel!
quote:Huh? Sorry ik bedoelde het niet verkeerd hoor!
Op donderdag 30 augustus 2001 15:30 schreef spookvrouw het volgende:[..]
Merel, zou je dit soort mededelingen buiten dit topic willen doen, anders wordt het voor de stoppers die al maandenlang hier rondzwerven wat onleesbaar.
Dank je wel
Was juist aanmoedigend bedoeld, andere mensen riepen in vorige topics toch ook van "Kom op jullie kunnen het wel!"?
Reem.nl, goed van je hoor, en mocht het niet gaan, of de trek in een sigaret , gelijk hier neerzetten, dan komen we massaal aangerend om je te helpen.
voor reem.nl
quote:Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh!
Op zaterdag 01 september 2001 00:47 schreef Destinies_Child het volgende:
Ik kom net mijn bedje weer uitgekropen, ben ziekjes en slapjes en voel me echt belabberd!
En het gekke is dat is onwijs zin heb om te roken, verder nergens aan: geen sapje, geen beschuitje, niks...alleen maar roken!
Er ligt een pakje sigaretten op tafel van een huisgenoot en ik denk dat ik er zo toch maar één ga opsteken, gatverdamme, wat voel ik me kut!!!![]()
![]()
probeer eens wat water te drinken ofzoiets.. Maar blijf van de peuken af!
Sterkte meid!
Laat dat hoestje je in ieder geval niet tegenhouden om door te gaan!!
quote:Yeah nog steeds gestopt al had ik laatst een beetje een stressdag en had een ENORME zin in een peuk. Gelukkig had ik niets in huis en regende het maar ik had bijna mijn jas aan om naar de benzinepomp te gaan achteraf gelukkig niet gedaan.
Op vrijdag 31 augustus 2001 13:32 schreef spookvrouw het volgende:
31-03 Theeknip
*klapt met zweep*
Over een tijdje is het over.
maar nog niks aangeraakt hoor !
Please wish me luck!
Elegancez..
t spijt me..
(toch eens richting relaties & psychologie gaan denk ik )
quote:reem.nl, geeft nix. Als je bij jezelf denkt dat je het hierna weer kan laten, is er niets aan de hand. Het is een lullige situatie voor je nu, maar kop op. Daarna redt je het wel hoor.
Op maandag 03 september 2001 19:24 schreef reem.nl het volgende:
sorry mensen...ik MOET nu toch een sigaret opsteken.
Net belde mn beste vriendin op (waar ik een zware crush op heb), blijkt dat ze verliefd is op een of andere gast...
Daarna flinke zeik met mn ouders omdat ik niet naar het arbeidsbureau had gebeld, blablablat spijt me..
![]()
![]()
(toch eens richting relaties & psychologie gaan denk ik
)
voor reem.nl
quote:* spookvrouw geeft Elegancez een aai over de bol en een zoen op het voorhoofd i.v.m. de bacteriën
Op maandag 03 september 2001 14:23 schreef elegancez het volgende:
Ik heb dus een hele zware keelontsteking zowat achter de rug..moet nog ff de kuur afmaken..heb dus tot nu toe 5 dagen niet gerookt..gister wel weer 2 keer geprobeerd, maar ik vind de smaak die je in je mond krijgt ineens niet meer lekker! Echt niet..Maarjah ik verlang er nog wel naar! Daar baal ik van..Maarjah nix aan te doen! Gewoon volhouden! Ik moet gewoon stoppen..ik rookte ten eerste veelsteveel..ten tweede is het gewoon superslecht voor een mens, maar dat lijkt mij toch wel alom bekend bij iedereen en ten derde scheelt het je gewoon vet veel geld! En dat is toch ook wel belangrijk voor zo'n arme student als mij![]()
Please wish me luck!
Elegancez..
Kom op hoor, de trek in een sigaret gaat vanzelf over, over twee weken begin je al wat rokende mensen zachtjes uit te lachen en je neus op te trekken voor de lucht.
Je redt het wel, en gaat het niet, gewoon hier weer binnen komen rennen, we helpen je wel. voor Elegancez.
quote:Awwwwwwwww wat ben je lief voor me!! Tenk joe verrrrrry mutsj!
Op maandag 03 september 2001 19:31 schreef spookvrouw het volgende:[..]
* spookvrouw geeft Elegancez een aai over de bol en een zoen op het voorhoofd i.v.m. de bacteriën
![]()
Kom op hoor, de trek in een sigaret gaat vanzelf over, over twee weken begin je al wat rokende mensen zachtjes uit te lachen en je neus op te trekken voor de lucht.
Je redt het wel, en gaat het niet, gewoon hier weer binnen komen rennen, we helpen je wel.voor Elegancez.
quote:reem.nl, ik vind het verschrikkelijk rot voor je, en rook rustig de andere helft ook leeg
Op maandag 03 september 2001 20:45 schreef reem.nl het volgende:
idd...tnx voor de support spookvrouw...die vriendin heeft me nou al 27 x gebeld maar ik kan niet opnemen
inmiddels al half pakje leeg
voor reem.nl, omdat je het nodig hebt
Alle anderen een hart onder de riem, en sterkte met de vreemde zaken die gaande zijn, roken veranderd er alleen helemaal niets aan, dus probeer die uitvlucht te vermijden....een beter is om nog harder te gaan sporten ofzoiets......
knuffels.....en hou vol!!!
noujah... heel vreemd van de sigaretten blijf ik zonder moeite klometers verwijderd..blergh!
maar met sjakiesch hebbik toch wel een grote moeite.. stom stoms tom van mij dat ik vlak voordat ik stopte toch maar zo eend ing nam...
achjah, gewoon veel lolly's eten, zenuwe dingetjes bij je dragen en bierviltjes slopen, achjah,en werken..
quote:Sjakiesch......kom nu spokie, dat zijn toeters, sjaffies, sjekkies, paken, enz.....je weet wel die dingen die jezelf draait
Op dinsdag 04 september 2001 10:38 schreef spookvrouw het volgende:
met wat heb je moeite?
sjakiesch ??????????????
Wat is dat?
quote:*steekt tong uit*
Op dinsdag 04 september 2001 14:51 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Sjakiesch......kom nu spokie, dat zijn toeters, sjaffies, sjekkies, paken, enz.....je weet wel die dingen die jezelf draait
Hihihihi, je gaat het nog uitleggen ook.
Als je er maar lekker vanaf blijft hoor, je gaat zo goed.
voor Dabuzzzzz
* Paddo rookt al sinds 1 september 01:00 niet meer
Nu zo'n 86 uur en drie kwartier... Maar de eerste dag was de Airborne wandeltocht met 17 blagen van Scouting 7-11 jaar, en dat telt voor 3 dagen, dus eigenlijk al 158 uur rookvrij (vind ik).
Om de kans van slagen te vergroten ook maar gelijk het drinken van alcohol voor 100% afgezworen, en moet zeggen dat deze poging beter bevalt als eerdere.
Heb wel last van terug-val neigingen, maar hou mezelf voor dat ik de reeds behaalde 86 uur dan voor niets gehaald heb. (En dat ik die dan opnieuw moet halen bij de volgende stoppoging), wat eigenlijk superzonde is. Dus gaan we nog gewoon ff door.
Hoe lang duurt die 'moeilijke periode" btw? Ik heb het over hoofdpijn, concentratieverlies e.d., dat duurt toch niet meer als 10 dagen? Hoop ik...
Ben wel helemaal knetterstoned van het nicotinegebrek
!&^!@#&*$%
Tering!
Hou jezelf bezig en ververs het lijstje Zet jezelf erbij.
En die ontwenningsverschijnselen zijn met een goeie week over, probeer het te negeren, want dit zijn juist de verschijnselen waardoor je misschien weer gaat roken.
Lees als afleiding ook deel 1 door, houd je ook bezig.
voor Paddo ter aanmoediging.
quote:Sla jij altijd naar lucht?
Op dinsdag 04 september 2001 15:51 schreef DaBuzzzzz het volgende:
* spookvrouw klap voor de kont geeft*
quote:Dat heb ik wel gemerkt. Moet echt voortdurend bezig blijven, en zelfs op het werk moet ik werk 'verzinnen' want niets doen roept hunger for nicotine' op. Heb hier al het kopieerhok opgeruimd, de planten in de gang verzorgd, een verjaardagskalender gemaakt, collega's denken dat ik gek geworden ben. Om één of andere reden roept Fok!ken rooknijgingen op, dus deel 1 lezen komt ooit wel.
Op dinsdag 04 september 2001 15:43 schreef spookvrouw het volgende:
Lees als afleiding ook deel 1 door, houd je ook bezig.
Om dat overstreste leventje de baas te blijven drink ik hoofdzakelijk Red Bull ipv koffie, want van koffie krijg ik zin in peuken, en van Red Bull niet. En het geeft ook nog eens die extra energie die ik toch al teveel heb/gebruik momenteel. Mijn chef denkt alleen dat daar alcohol in zit, en is nu met hoofd PZ zich over een leeg blikje aan het buigen....
De avonden zijn het klotigst, maar heb een lijstje met klusjes gemaakt. Een kastje in elkaar schroeven, bij bekenden langs, opruimen, maar vooral geen TV-kijken. Zonder alcohol en nicotine kan ik volgens mij geen TV kijken. En daar ik thuis geen internet heb, wordt de rest maar aangevuld met een overdosis conditietraining in de vorm van fietsen.
Maar met een dag of tien zou ik mijn dag-ritme weer moeten kunnen oppakken, zeg je. Da's nog een weekje. Oef. Hoop dattut meevalt!
quote:Still holding strong, kdenk er eik nooit meer aan, tis easy...
Op donderdag 30 augustus 2001 15:04 schreef spookvrouw het volgende:
Hier weer verder.10-04 Digger
quote:Checked en OK bevonden, zoende lekker en rook fris
01-06 Gaoxing
quote:Geloof ook mij....het wordt echt makkelijker na een week en een beetje...niet simpel maar die constante préocupering verdwijnt ...
Op dinsdag 04 september 2001 16:26 schreef Paddo het volgende:[..]
Maar met een dag of tien zou ik mijn dag-ritme weer moeten kunnen oppakken, zeg je. Da's nog een weekje. Oef. Hoop dattut meevalt!
ikke 2 maand en een beetje nu, dat ga jij OOK doen! :0
quote:
Op dinsdag 04 september 2001 15:52 schreef spookvrouw het volgende:[..]
Sla jij altijd naar lucht?
ik geef je een klapje, en die is voor je kont!
quote:
Op woensdag 05 september 2001 09:08 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
ik geef je een klapje, en die is voor je kont!
![]()
reden: zie afscheid van een lady........
Stom ja, maar het moest gewoon even.
* Destinies_Child blijft er verder vanaf, al kost het haar nu meer moeite dan ooit.....
*Ik kan denk ik wel alle steun gebruiken *
quote:Ik heb het gelezen en vind het heel erg voor je, dus ook heel begrijpelijk dat je er een paar hebt opgestoken. Maar toch, probeer er vanaf te blijven, want anders zou je in elke rotsituatie toch weer een sigaret opsteken, wat betekent dat je er misschien toch niet echt vanaf komt. Roken neemt je verdriet niet weg, lieverd. Schoppen met meubilair (wel van een ander graag) lucht ook wel op.
Op woensdag 05 september 2001 09:24 schreef Destinies_Child het volgende:
* Destinies_Child heeft gisterenmiddag 3 sigaretten achter elkaar opgerooktreden: zie afscheid van een lady........
Stom ja, maar het moest gewoon even.
* Destinies_Child blijft er verder vanaf, al kost het haar nu meer moeite dan ooit.....
quote:Veel water drinken en/of gecombineerd met fruit eten tegen de enorme trek die je gaat krijgen in alles wat voorhanden komt.
Op woensdag 05 september 2001 09:28 schreef Kameeltje het volgende:
kheb het ook al in het vorige Topic gezegt dat ik ga stoppen..... Maar vandaag doe ik het echt!
Ik gok dat ik het de 1e week het moeilijkste krijg....
Wat hebben jullie eik voor vervanging gedaan voor een lekkere hijs van een peuk ?*Ik kan denk ik wel alle steun gebruiken
*
Ga op je handen zitten, pak een prop papier of verzin iets anders om de aanvallen van nicotinetrek te overwinnen. Ga rondlopen, ga naar buiten als dat kan, ga bij iemand kletsen, het is nl. binnen een paar tellen over kan ik je verzekeren.
Zet jezelf maar in het lijstje en blijf hier lezen. Ook voor jou geldt, red je het niet, kom dan snel hier naartoe en we helpen je er wel doorheen.
Succes en een ook voor jou.
quote:Ja, da's juist voor mij de reden er vanaf te blijven. Je wordt gelijk een stap terug geflikkerd in het afkick-proces. Je zit gelijk weer in dag 1 van het afkicken, en ik vind dat zonde van de (momenteel 102) uren rookvrij, dan heb ik al die frustratie voor niets gehad.
Op woensdag 05 september 2001 09:24 schreef Destinies_Child het volgende:
Stom ja, maar het moest gewoon even.* Destinies_Child blijft er verder vanaf, al kost het haar nu meer moeite dan ooit.....
Maar ja, ik ben nooit een sociale roker geweest, rookte voor de nicotine-kick, en heb dus geen steun aan sigaretten. Ik kan me in heel erge situaties wel voorstellen dat je stoppen met roken even uitstelt, maar je loopt het risico dat dat gelijk in je hoofd een standaard-excuus wordt.
Ik snap sowieso niet dat een supereigenwijs iemand als ik niet eens naar zichzelf kan luisteren!
quote:Ik wil je poging absoluut niet ontmoedigen hoor, maar ik zou me -afhankelijk van van de zwaarte van je verslaving enigszins voorbereiden op het afkicken. Niet alleen "De vervanging van een peuk" proberen te verzinnen, maar ook gevaarlijke situaties voorkomen.
Op woensdag 05 september 2001 09:28 schreef Kameeltje het volgende:
kheb het ook al in het vorige Topic gezegt dat ik ga stoppen..... Maar vandaag doe ik het echt!
Ik gok dat ik het de 1e week het moeilijkste krijg....
Wat hebben jullie eik voor vervanging gedaan voor een lekkere hijs van een peuk ?*Ik kan denk ik wel alle steun gebruiken
*
Op mijn werk zijn we 8 dagen per vier weken zeer druk. Overwerk, hectiek, kortom:gekkenhuis, en moeilijk voor mensen met nicotinegebrek. Ik las dan korte wandelpauzes in om even een rondje over het industrie-terrein te lopen (gewoon, drie, vier minuten) of ff te rennen. Werkt beter als een peuk.
Andere vervangingen waar ik veel aan heb zijn extra fruit, na het eten 's avonds 20 km fietsen (helaas lukt dat met de huidige weersomstandigheden niet elke dag), elke avond wat 'social talk' (langs vrienden of zo en niet alleen thuis zitten), op tijd naar bed, geen alcohol (kan geen pilsje bedenken zonder peuk), en de hele dag kauwgom.
* Paddo hoopt dat Kameeltje gelijk heeft wat betreft de eerste week
Heb er nu ook al wel genoeg van die verschijnselen!
quote:Hahahaha DarkElf, * spookvrouw is ook bepaald niet maatje 38 hoor
Op woensdag 05 september 2001 10:15 schreef DarkElf het volgende:
Ik zou eigenlijk héél graag willen stoppen met roken alleen ben ik zo bang dat ik vreselijk veel ga eten (ja ik weet het slap excuus) en ik ben al niet maatje 38....hoe doet de rest het dan???
Zoals ik net al zei tegen Kameeltje, veel fruit eten, veel water drinken, daar gaat het hongergevoel van weg. En hou jezelf bezig op het moment dat de nicotinetrek op komt zetten. Gooi alles wat je hebt wat met roken te maken heeft weg, of zet het zover mogelijk bij je uit de buurt.
Het is mij ook gelukt, dus jij kan het ook
voor DarkElf en succes hoor
dag 1, brrrrr vandaag niet roken, eng!!!!!
dag 2, onrustig gevoel begint en ik wordt kriegel, moet de hele dag concentreren op het niet roken.....slapen gaat slecht
dag 3, nog erger, m'n lontje is kort, ben prikkelbaar, kan me nergens op concentreren....stress stress stress!!!!!!
dag 4, zelfde als gisteren (doe ik hier wel goed aan????)
dag 5, krijg jeuk en ik doe geen ruk....moet me focussen op niet roken, angst om te vergeten dat ik gestopt ben.
dag 6, voor het eerst wat verlichtting, veel afleding gehad door lange vergaderingen.
dag 7, hé das gek er is een half uur voorbij en ik heb er niet aangedacht....
dag 8, ik ben wat rustiger....moet me wel concentreren, maar dit geeft de burger moed zeg maar
Na deze eerste week ging het elke dag iets beter....het is HEUS!!!
Na onveer 2 weken kreeg ik last van uitslag....beetje slechte huid en bultjes enzo......duurde ongeveer 2 a 3 weken (kennelijk moet je metabolisme veel aanpassingen doen)
zin in snoepen heb ik nooit gehad, en nu ook niet, wel zoek je naar surogaat zuigdingen, water drinken (3 liter per dag) kan goed helpen. Wat ook wel aardig is is een zakje zoethout kopen. dat zet niet aan, je hebt wat in je hand en je kunt er op sabbelen
ik ben nu 2 maanden verder, heb absoluut geen trek in een sigaret, vindt de smaak vies (2 keer een trekje genomen)
wel heb ik nog af en toe zin om te roken....niet om de smaak maar om het ritueel, en dat zal nog wel lang duren ben ik bang, maar daar is mee om te gaan!
verdere voordelen:
*ik kom tot op heden NIET aan
*smaak en reukzin zijn veel sterker (soms ook een nadeel)
*na een avondje zuipen is je kater VEEL milder
mn conditie is in samenwerking met veel sporten omhoog *gevlogen (ja nu al!!)
*geldbesparing
*complimenten uit je omgeving (erg belangrijk)
*gevoel van trots
Overigens is het aankomen door stoppen met roken van tijdelijke aard. De meeste komen aan door surogaatsnoepen om het "ik wil roken" gevole te onderdrukken. neem je water, fruit en/of zoethout dan zal het in de meeste gevallen bets meevallen. (kost de één meer moeite dan de ander natuurlijk. Ik hou zowieso niet van snoep)
Sterkte!!!!
quote:
Op woensdag 05 september 2001 07:28 schreef DIGGER het volgende:
Checked en OK bevonden, zoende lekker en rook fris
DarkElf: ik kan me helemaal aansluiten bij spookvrouw. Vooral de eerste maand heb ik enorm veel fruit gegeten en water gedronken, en zelfs ondanks m'n groeiende zwangerbuik ben ik helemaal niets aangekomen. Eigenlijk het tegenovergestelde: ik heb de indruk dat m'n bloedsomloop zoveel beter is dat ik veel minder vocht vasthou nu. Het kan dus wel, stoppen en niet aankomen.
D.C.: kom op nou meisje, laat jezelf nou niet steeds opnieuw weer stoppen. Je ziet het: je mag het meubilair van spookvrouw lenen om je af te reageren Sterkte!
Slakkie: joehoe!!! Gefeliciteerd met onze 3 maanden. Goed he, van ons?
Spookvrouwe en Anja: jullie alvast gefeliciteerd (mocht ik de komende dagen pc-loos raken)
* spookvrouw feliciteert GMG met haar drie maanden jubileum goed hoor.
Ja, hier gaat nog steeds alles goed, heb voor geen kant meer trek in een sigaret, heb natuurlijk wel ergens een week of wat terug een haaltje genomen van iemand, maar ik dacht dat mijn longen naar buiten kwamen , wat is dat smerig zeg
En dan te bedenken dat ik dit jaren heb gedaan, kan er bijna niet meer in.
Ben blij te horen dat het met jou en halfje goed gaat, je mocht iig wel vliegen. Goed van je dat je niet aangekomen bent, ondanks dat je zwanger bent. Zorg er maar voor dat je hier niet te veel lekkers eet, anders ga je deze woorden nog betreuren
Verder kan je lezen dat zich weer wat nieuwe "slachtoffers" hebben gemeld, wat ik erg goed vind. Wat zo'n topic al niet kan doen
Veel plezier in Nederland, geniet er lekker van!
en een half
voor de groeiende kleine
quote:Klinkt goed en misschien heb ik ooit eens de moed om te stoppen maa het is ook nog extra moeilijk door een rokende partner!
Op woensdag 05 september 2001 10:18 schreef spookvrouw het volgende:[..]
Hahahaha DarkElf, * spookvrouw is ook bepaald niet maatje 38 hoor
Zoals ik net al zei tegen Kameeltje, veel fruit eten, veel water drinken, daar gaat het hongergevoel van weg. En hou jezelf bezig op het moment dat de nicotinetrek op komt zetten. Gooi alles wat je hebt wat met roken te maken heeft weg, of zet het zover mogelijk bij je uit de buurt.
Het is mij ook gelukt, dus jij kan het ook
voor DarkElf en succes hoor
quote:Die heb ik ook nog thuis DarkElf, maar geloof me, na de eerste week heb je het ergste gehad. En kijk hem maar flink boos aan als hij in je buurt rookt. Die van mij rookt elders in het huis om mij er niet mee te pesten, wat heel erg liev is van hem
Op woensdag 05 september 2001 13:12 schreef DarkElf het volgende:[..]
Klinkt goed en misschien heb ik ooit eens de moed om te stoppen maa het is ook nog extra moeilijk door een rokende partner!
<edit> Oh ja, en wat ook leuk is ..... over een paar weken lach je hem uit hoor, omdat hij nog steeds rookt, want geloof me, vies ga je het vinden
Bereid je er geestelijk op voor, ga een paar dagen in "meditatie", want het lukt alleen als je er 100% achter staat, anders hoef je het niet te doen.
Kom hier voor de steun. We helpen je graag.
ter aanmoediging. Kom op hoor, je kan het.
Heel veel sterkte gewenst voor iedereen !
quote:geeeezzzz jij bent raaaaar man!!!
Op donderdag 06 september 2001 23:07 schreef glasbak het volgende:
Tja.. wat moet ik zeggen.. Ik rook nu al 3 maanden en een week niet, en het bevalt me tot nu toe nog prima. Wel moet ik erbij zeggen dat zodra ik dit topic open om te kijken hoe het de anderen afgaat, ik door de verhalen die ik lees hier trek krijg in ene peuk. Gelukkig heb ik niets in huis, en ga er ook de deur niet voor uit, maar daarom wil ik dit topic toch zo min mogelijk openen om de verleiding zo klein mogelijk te houden. Klinkt misschien een beetje raar, maar ja.. ik ben nou eenmaal raar !Heel veel sterkte gewenst voor iedereen !
quote:Iets eten waar je niet zo dik van wordt maar wat wel wat zoet is. Ontbijtkoek kan ook, word je niet dik van maar vult enorm.
Op woensdag 05 september 2001 10:15 schreef DarkElf het volgende:
Ik zou eigenlijk héél graag willen stoppen met roken alleen ben ik zo bang dat ik vreselijk veel ga eten (ja ik weet het slap excuus) en ik ben al niet maatje 38....hoe doet de rest het dan???
quote:Kameeltje, dit zijn nu dus gevaarlijke momenten waar je doorheen moet. Kan je weg, lopen en/of naar buiten?
Op vrijdag 07 september 2001 09:06 schreef Kameeltje het volgende:
Heeellluuuuuuupp !!!! Ik ben dus vanaf woensdag gestopt maar ik heb nou zo'n zin in een sigaret !!!! Gwoon ff een lekkere hijs van een peuk.......
Kom op hoor kanjer, je kan het. De eerste week is gewoon het moeilijkst, daarna wordt het steeds minder.
voor Kameeltje
* spookvrouw jat het cheerleaderspakje van GMG weg en gaat uitgebreid staan dansen
GO KAMEELTJE GO KAMEELTJE GO KAMEELTJE
Niet doen nou joh. Woensdag gestopt, dat betekent dat je al bijna op de helft bent van die moeilijke eerste week. Als je nu een peuk pakt, moet je daarmee weer overnieuw beginnen, das toch hartstikke jammer?
Ga even lekker wat anders doen, blijf niet achter je pc zitten, maar ga even een eindje buiten lopen ofzo. Drink wat sap, haal een paar keer diep adem (liefst zonder te kuchen ). Je laat zo'n stom wit staafje toch niet de baas zijn?
Sterkte!!!!
quote:Heeeey! En wat moet ik nou aan?
Op vrijdag 07 september 2001 09:10 schreef spookvrouw het volgende:
* spookvrouw jat het cheerleaderspakje van GMG weg en gaat uitgebreid staan dansen
Overigens Kameeltje: je ziet dat het advies van Spookvrouwe en dat van mij bijna hetzelfde zijn. Misschien klopt het wel een beetje
quote:Jij mag het pak niet meer aan, met al dat gedans zou je kind kotsmisselijk worden, staat een beetje slordig vind je niet
Op vrijdag 07 september 2001 09:16 schreef Gaoxing het volgende:[..]
Heeeey! En wat moet ik nou aan?
Overigens Kameeltje: je ziet dat het advies van Spookvrouwe en dat van mij bijna hetzelfde zijn. Misschien klopt het wel een beetje
Wat doe jij zo vroeg uit bed als je op vakantie bent? Moeten jij en een halfje niet lekker uitslapen of zo? Of schopt hij/zij te veel?
quote:Als je net zo verknipt bent als mij, heb je waarschijnlijk ook het beklemmende gevoel van 'nooit meer roken'. That drives me crazy. Telkens als ik een roker zie, gaat het door me heen dat ik dat nooit meer zal doen. Om een of andere reden voelt dat *minder fijn*. Ik probeer -na een tip van een vriendin- gewoon alleen te denken dat ik vandaag niet rook, dan blijft dat beklemmende gevoel weg. Dat denk ik dan morgen weer, overmorgen weer, usw..
Op vrijdag 07 september 2001 09:06 schreef Kameeltje het volgende:
Heeellluuuuuuupp !!!! Ik ben dus vanaf woensdag gestopt maar ik heb nou zo'n zin in een sigaret !!!! Gwoon ff een lekkere hijs van een peuk.......
En het schijnt dat het nooit helemaal verdwijnt. Men houdt de associatie dat zo'n kankerstokkie gezellig en ontspannen is, ook al rookt men 20 jaar niet meer en vindt men roken vies ruiken.
quote:Ik ben al blij dat ik niet meer om 4 uur wakker word joh. Stomme jetlag!
Op vrijdag 07 september 2001 09:18 schreef spookvrouw het volgende:
Wat doe jij zo vroeg uit bed als je op vakantie bent? Moeten jij en een halfje niet lekker uitslapen of zo? Of schopt hij/zij te veel?
doncare: welkom en heel, heel veel sterkte. Als je sterretjes van spookvrouw, een klap van de zweep van Dr Crouton of gewoon wat steun van de rest nodig hebt horen we het wel he?
Kameeltje: hoe is het nou? Ben je eraf gebleven?
D.C.: is het een beetje opgeklaard, begin je een beetje aan je lege huis te wennen? Sterkte, nogmaals
quote:Mwah, gaat wel, de waterlanders zitten nog steeds hoog, ik mis haar zo.... En een leeg huis heb ik niet hoor, lopen nog 2 hondjes en 2 poesjes rond
Op vrijdag 07 september 2001 19:19 schreef Gaoxing het volgende:[..]
D.C.: is het een beetje opgeklaard, begin je een beetje aan je lege huis te wennen? Sterkte, nogmaals
* Destinies_Child heeft echt zin om vanavond eens flink de bloemetjes buiten te zetten
BTW: kan verder toch nog steeds goed van de peuken afblijven hoor, heb niet het idee dat ik nu weer van voren af aan moet beginnen. Dus afgezien van die paar zwakke momentjes ben ik nog steeds rookvrij!
Fijn weekend allemaal!
DC
In deze topic heb ik mijn eerste sigaret gehad.
Wat moet ik NU doen?
Maar nu heb ik gisteren het volgende mee gemaakt:
Ik stapte op de fiets en reed naar het tankstatsion, kocht een pakje sigaretten van Marloborlo.
En ik kwam op school, een vriend van mij zij: Heb je een sigaret voor mij?, ik haalde het doosje uit me`n zak en gaf hem er een, ikzelf heb er ook een gepakt.
Toen kwamen er nog 2 aan, ook vrienden en die kregen ook een sigaret, nu heb ik er gisteren 1 in de ochtend pause gehad en 2 in de grote pause, en nog 1 in de laatste pause.
En heb er die dag dus 4 gerookt, kwam me`n vriending er laat in de middag nog aan, heb ik en zij er ook een gerookt.
Dom he Aleen, ik kan het gewoon niet laten om te roken
Als ik een sigaret krijg aangeboden kan ik gewoon geen nee zeggen. Wie heeft er tips om nu echt geen sigaret meer te roken?
Ik wil namelijk niet zoals vele andere rokers eindigen:
Swinter`s om half 10 gouw naar het tankstatsion te gaan met -6 buiten, helemaal koud en dan toch nog even proberen een sigaretje te roken.
Pllzz... Help mij
[Dit bericht is gewijzigd door UrgoanElsa op 08-09-2001 14:27]
:r:r rotjeknor hoeft dus écht niet voor me! Wát een k*t stad zeg!
Echt zo saai als wat, volgende keer toch maar weer gewoon naar Uterrêg!!
Maar de peukies heb ik nog steeds voorbij laten gaan...
* Destinies_Child geeft zichzelf een schouderkloppie
Lekker weer thuis bij mijn knuffeltjes, van wie er één nog steeds geen echte naam heeft.
Goed gedaan Destinies_Child
Misschien dat jullie mij binnenkort ook kunnen toevoegen aan de lijst..
grtz,
-Maverick-
grtz,
-Maverick-
PS. kan ik bij deze ook toegevoegd worden an het lijssie? tia
[Dit bericht is gewijzigd door -Maverick- op 10-09-2001 08:54]
quote:fauwtjuh.. wou het editen, maar dat mocht niet meer schijnbaar..
Op maandag 10 september 2001 08:16 schreef -Maverick- het volgende:
Hiervoor in ieder geval bedankt
grtz,
-Maverick-
Mocht je het moeilijk krijgen, lees dan ook deel 1 aandachtig door en zie hoe je voorgangers op een houtje hebben zitten bijten om de moeilijke momenten door te komen.
Wil je in het lijstje? Wat houd je tegen om zelf het lijstje te copieëren en je eigen naam toe te voegen?
voor de nieuwe stoppers
quote:Mjah.. ben bij mezelf en anderen al te rade gegaan waar je tegenwoordig nog zoethout kan krijgen.. dat leek mij wel een goede en lekkere letterlijke opvatting van 'op een houtje bijten'
Mocht je het moeilijk krijgen, lees dan ook deel 1 aandachtig door en zie hoe je voorgangers op een houtje hebben zitten bijten om de moeilijke momenten door te komen
quote:Mjah.. daar vraag je zo wat.. idd.. wat houdt me tegen?
Wil je in het lijstje? Wat houd je tegen om zelf het lijstje te copieëren en je eigen naam toe te voegen?
31-03 Thee
10-04 Digger
07-05 Weerdo
23-05 Zusje
26-05 Glasbak
01-06 Gaoxing, Slakkie
07-06 ~Anja~, Spookvrouw
13-06 Destinies_Child
14-06 SpikeAlike
19-06 Zanderr
28-06 KingShakur
01-07 Dabuzzz, Lodi
06-07 Acnaib
12-07 Heelke
15-07 Michaelangelo
28-07 Mellowdy
10-08 illusion
29-08 reem.nl
10-09 -Maverick-
10-09 UrgoanElsa
thnx voor de aanmoediging... trug
grtz,
-Maverick-
grtz,
-Maverick-
suc6 iig
grtz,
-Maverick-
* Destinies_Child knuffelt -Maverick even stevig en wenst hem alle succes toe!
Je kúnt het! En heb je het even moeilijk....meteen hier naar toe komen en je ellende posten, dan slepen we je er wel door
quote:Bravo!!
Op maandag 10 september 2001 08:21 schreef UrgoanElsa het volgende:
Voeg mij toe!![]()
* Destinies_Child deelt nog meer knuffeltjes uit
Jij ook succes!!
mjah.. ik heb het de afgelopen 3 uur al meermalen ff 'moeilijk' gehad... heb tot nu toe 4x naar mijn linkerkant willen grijpen uit gewenning (daar lag mijn shag dus altijd), maarja, daar lag nix meer... en dus wassut "owneej.. mag nie meer.. "
Voor de rest nog geen shag meer aangeraakt (behalve om aan mijn huisgenote te geven.. )
Maar ik gaat strax wel naarstig op zoek naar zoethout, want zonder wat in me mond en handen de hele dag redt ik nog nie..
Maar ik heb nu iig wel het id dat ik het ook door wil zetten.. en ik zal hier zeker trug blijven komen.. ik weet zeker dat ik jullie hulp nog hard nodig zal hebben na 15 jaar gerookt te hebben..
* -Maverick- gaat zo maar es ff de stad in.. op zoek naar zoethout
tot later!
grtz,
-Maverick-
Lang nix van Lodi gehoord btw....statusupdate???
Aleen deze zit nog dicht.
Wat zal ik er mee doen?
Zo`n pakje kost 7,80!!!
Dat pakje Camel gooi je NU in de container, das alles
zo simpel is stoppen met roken, het enige wat je niet meer doet is een sigaret opsteken.....je geeft dus nix op, je hebt minder te doen, dus tijd voor andere zaken....Stoppen met roken = niet die sigaret opsteken
sterkte!!!
quote:Wegmikken!!!!!!!!! Over een dag heb je dat geld er al weer uit!!!
Op maandag 10 september 2001 13:44 schreef UrgoanElsa het volgende:
Huh, hebben jullie mij toegevoegd.![]()
Ik heb net weer een pakje Camel Red gehaald.Aleen deze zit nog dicht.
Wat zal ik er mee doen?
Zo`n pakje kost 7,80!!!
quote:UE? waarom zeg je eerst "Voeg mij toe!
Op maandag 10 september 2001 13:44 schreef UrgoanElsa het volgende:
Huh, hebben jullie mij toegevoegd.![]()
Ik heb net weer een pakje Camel Red gehaald.Aleen deze zit nog dicht.
Wat zal ik er mee doen?
Zo`n pakje kost 7,80!!!
Ik zeg dit alles niet om je af te kafferen, maar om duidelijk te maken dat je er zelf ook achter moet staan...
voor 1000%
Sta je dat niet, maar zeg je wel tegen jezelf en anderen "ik ga stoppen", dan belazer je jezelf en de anderen imho.
maar goed.. genoeg hierover..
Ik hoop van harte dat je doorzet en weet zeker dat je het kan!
veel suc6!
grtz,
-Maverick-
Morgen ga ik stoppen!
* UrgoanElsa gaat er vanavond nog 1 heel kleintje roken. *
UE, heel veel suc6 en houdt vol!
you can do it..
grtz,
-Maverick-
grtz,
-Maverick-
quote:Ik heb er niet zo`n probleem mee, aangezien ik nog geen 20 sigaretten heb gerookt.
Op maandag 10 september 2001 20:59 schreef Dr_Crouton het volgende:
Succes UrgoanElsa en -Maverick-
quote:Even de stoppers van deel 3 erbij gezet.. Een aardige waslijst alweer.. Is erg gaaf om te zien. En tja.. De tijd vliegt: 4 maanden alweer zonder peuken. Ik kan het me amper meer voorstellen dat ik 7 jaar aan de peuken heb gezeten.
31-03 Thee
10-04 Digger
07-05 Weerdo
23-05 Zusje
26-05 Glasbak
01-06 Gaoxing, Slakkie
07-06 ~Anja~, Spookvrouw
13-06 Destinies_Child
14-06 SpikeAlike
19-06 Zanderr
28-06 KingShakur
01-07 Dabuzzz, Lodi
06-07 Acnaib
12-07 Heelke
15-07 Michaelangelo
28-07 Mellowdy
10-08 illusion
21-08 merulez
29-08 reem.nl
01-09 Paddo
05-09 Kameeltje
06-09 dontcare
10-09 -Maverick-
10-09 UrgoanElsa
Tussendoor heb ik helaas een zwak moment gehad. Tijdens een lang weekend weg heb ik de nodige sigaretten gerookt. Gelukkig was dit in een hele andere omgeving dus toen ik weer thuis was, was het al weer over zonder grote problemen.
quote:Je bovenbuurman houdt ut ook met gemak vol.
Op dinsdag 11 september 2001 10:33 schreef weerdo het volgende:
*Update*
[..]Even de stoppers van deel 3 erbij gezet.. Een aardige waslijst alweer.. Is erg gaaf om te zien. En tja.. De tijd vliegt: 4 maanden alweer zonder peuken. Ik kan het me amper meer voorstellen dat ik 7 jaar aan de peuken heb gezeten.
quote:UrguoanElsa, ik krijg sterk de indruk dat je niet echt stopt met roken en de boel hier in de maling zit te nemen, en ik kan dat niet echt waarderen.
Op dinsdag 11 september 2001 13:28 schreef UrgoanElsa het volgende:
Nu stop ik weer niet.
Ik verzoek je dan ook, als je niet serieus bent met een stoppoging, verder uit dit topic weg te blijven.
Mocht je wel serieus zijn, dan blijf je hier van harte welkom.
voor UrguoanElsa
quote:Nou, soms dan...
Op Tuesday 11 September 2001 14:14 schreef spookvrouw het volgende:[..]
UrguoanElsa, ik krijg sterk de indruk dat je niet echt stopt met roken en de boel hier in de maling zit te nemen, en ik kan dat niet echt waarderen.
Ik verzoek je dan ook, als je niet serieus bent met een stoppoging, verder uit dit topic weg te blijven.
Mocht je wel serieus zijn, dan blijf je hier van harte welkom.
voor UrguoanElsa
nahjah.. misschien strax beter..
grtz,
-Maverick-
quote:
Op woensdag 12 september 2001 09:40 schreef -Maverick- het volgende:
Mjah.. die reactie is dr gisteren niet meer van gekomen, maar ok..
Kleine update van mijn kant:
nu, 49 1/2 uur na aanvang gaat het prima...
gisteren in de kroeg heb ik een 1/2 shagje gerookt, omdat mijn zenuwen ff de overhand kregen (ivm USA) en ik nix anders 'kalmerends' voor handen had...
Verder nix meer aangeraakt.. was ook een voordeel dat het in de kroeg was.. na dat moment en thuis heb ik geen behoefte meer gehad om een shagje te pakken.. misschien gaat het me zelfs wel TE goed af.. maar goed, we zijn nog maar 2 dagen onderweg.. wie weet wat de rest van de dagen nog gaan brengen..grtz,
-Maverick-
Goed zo jochie!
quote:Mjah.. als ik jouw threads lees dan mag je van mij heel snel wegblijven uit deze thread..
Ik heb er vandaag nog geen 1 gehad. Nou, volgende week ofzow weer een.
ik heb gezegd
[Dit bericht is gewijzigd door -Maverick- op 12-09-2001 10:23]
quote:Verkeerde mentaliteit lieffie!! Op deze manier zit je je de godsganselijke dag alvast te verheugen op een peuk die je volgende week wilt gaan roken??? Daarmee plaag je alleen maar jezelf.
Op woensdag 12 september 2001 09:47 schreef UrgoanElsa het volgende:
Ik heb er vandaag nog geen 1 gehad.Nou, volgende week ofzow weer een.
suc6!!
quote:Thnx!
Op woensdag 12 september 2001 10:18 schreef Destinies_Child het volgende:[..]
van DC
Goed zo jochie!
quote:
Op woensdag 12 september 2001 09:40 schreef -Maverick- het volgende:
Mjah.. die reactie is dr gisteren niet meer van gekomen, maar ok..
Kleine update van mijn kant:
nu, 49 1/2 uur na aanvang gaat het prima...
gisteren in de kroeg heb ik een 1/2 shagje gerookt, omdat mijn zenuwen ff de overhand kregen (ivm USA) en ik nix anders 'kalmerends' voor handen had...
Verder nix meer aangeraakt.. was ook een voordeel dat het in de kroeg was.. na dat moment en thuis heb ik geen behoefte meer gehad om een shagje te pakken.. misschien gaat het me zelfs wel TE goed af.. maar goed, we zijn nog maar 2 dagen onderweg.. wie weet wat de rest van de dagen nog gaan brengen..grtz,
-Maverick-
En voor dat kind wat hier rondloopt, je bent vervelend, ik heb je al gevraagd uit dit topic weg te blijven, zeker omdat je ergens anders al hebt geschreven nog geen 20 sigaretten te hebben gerookt, ga lekker buiten spelen.
Er bestaat een Onzinforum waar je dit allemaal kwijt kan.
Er wordt hier een serieuze poging ondernomen door diverse FOK!kers om echt te stoppen met roken en dit jarenlang gedaan hebben, waaronder ikzelf 23 jaar. En geloof het of niet, maar we hebben er echt wel wat aan om de strijd van anderen te lezen en zitten niet te wachten op een verdwaalde puber die de boel in de maling zit te nemen.
* spookvrouw verdwijnt even uit dit topic om 2 redenen.
1. heb ik het IRL even te druk om te posten de komende dagen
2. erger ik me wild aan dat kind
Voor de echte die-hards en hou vol.
en tot snel
* Deze veroorzaakt longkanker
* Deze veroorzaakt hart ziektes
* Deze veroorzaakt vaatziektes
* Deze veroorzaakt bloedziektes
* Deze veroorzaakt darm ziektes
* Deze veroorzaakt verslaving
* Deze veroorzaakt ... ect...
* Deze veroorzaakt ... ect..
* Deze veroorzaakt ... ect.
Moedig me aan, ik ben gestopt!
Spookvrouw: zal je steun hier missen de komende dagen, hoop niet dat je je door zo'n vervelend menneke (ach...hij is ook nog niet écht droog achter zijn oortjes I guess) laat wegjagen hier.
Hoop je snel weer te zien
En tja -Maverick- het ziet er naar uit dat wij elkaar een beetje moeten steunen. Ik jou een beetje meer dan jij mij denk ik, aangezien ik het ergste allang achter de rug heb.
Maar ik doe het graag, als je er bij gebaat bent
quote:Jaja.. morgen alweer 3 maanden zie ik nu!!
Op woensdag 12 september 2001 11:39 schreef Destinies_Child het volgende:
...Ik jou een beetje meer dan jij mij denk ik, aangezien ik het ergste allang achter de rug heb...
Het onvermijdelijke is gebeurd. Ik heb na meer dan 100 dagen nicotinevrij te zijn geweest net twee sigaretten gerookt. En ik vind het verschrikkelijk. Ik voel me verschrikkelijk schuldig en dom en baal dat ik zo zwak ben geweest.
Door omstandigheden zat ik niet zo goed in mijn vel en vanmiddag heb ik een pakje sigaretten gehaald.
Ik stond met rode wangen van opwinding en vol schuldgevoel bij de kassa.
Ik heb gewacht tot mijn vriend wegging en ben op het balkon gaan zitten en heb er twee gerookt. Natuurlijk ben ik mij hierdoor niet beter gaan voelen, maar voel me nu nog rotter. Ik baal ik baal ik baal. Het was niet eens lekker. Ik werd heel erg duizelig en mijn hart ging als een bezetene te keer. En het feit dat het allemaal stiekem moest gebeuren maakte het er ook niet beter op. Het rare is dat ik op het balkon zat en nog zat te denken dat ik mijn behoefte aan een sigaret op het fokforum had moeten beschrijven omdat ik weet dat ik door iedereen wel gesteund zou worden. Maar als een robot bleef ik zitten.
Ik voel me erg dom en schuldig en ik kan wel een beetje steun gebruiken.
voor Zusje.
Ik zit op 2,5 maand en ga best lekker, dat kunnen jullie ook
en inderdaad jammer dat Spokie even weg is, zij en Destiny's child zijn LIEEEEVVVVVVVV
en houden dit topic alive met steun en complimenten.....
Kuzzzz
van DaBuzzzz
quote:Tja, we hebben alemaal nadelen en voordelen zeg ik dan maar.
Op woensdag 12 september 2001 20:54 schreef Marble het volgende:
UrgoanElsa, Spookvrouw klikspaant over je
Meissie meissie toch... rustig maar...
Tis jammer dat je ff een zwak moment hebt gehad, maar hey.. kop op.. de wereld vergaat hierdoor niet...
Je zei zelf al dat je het niet lekker vond, hartkloppingen kreeg etc., dus des te meer reden om er een volgende keer van af te blijven.. zie dit gewoon als hulpmiddel om die peuk te laten liggen: "niet doen, krijg je hartkloppingen van, wordt je benauwd van, is niet lekker" etc.
Wees sterk voor jezelf, je kan het!
Heel veel suc6!
grtz,
-Maverick-
[Dit bericht is gewijzigd door -Maverick- op 12-09-2001 23:06]
quote:Ach lieffie toch!!! Voel jezelf toch niet zo schuldig, ik ken het hoor...in een zwak moment toch gaan roken, het is zó verleidelijk!
Op woensdag 12 september 2001 20:20 schreef Zusje het volgende:
Help!!!Het onvermijdelijke is gebeurd. Ik heb na meer dan 100 dagen nicotinevrij te zijn geweest net twee sigaretten gerookt. En ik vind het verschrikkelijk. Ik voel me verschrikkelijk schuldig en dom en baal dat ik zo zwak ben geweest.
Door omstandigheden zat ik niet zo goed in mijn vel en vanmiddag heb ik een pakje sigaretten gehaald.
Ik stond met rode wangen van opwinding en vol schuldgevoel bij de kassa.
Ik heb gewacht tot mijn vriend wegging en ben op het balkon gaan zitten en heb er twee gerookt. Natuurlijk ben ik mij hierdoor niet beter gaan voelen, maar voel me nu nog rotter. Ik baal ik baal ik baal. Het was niet eens lekker. Ik werd heel erg duizelig en mijn hart ging als een bezetene te keer. En het feit dat het allemaal stiekem moest gebeuren maakte het er ook niet beter op. Het rare is dat ik op het balkon zat en nog zat te denken dat ik mijn behoefte aan een sigaret op het fokforum had moeten beschrijven omdat ik weet dat ik door iedereen wel gesteund zou worden. Maar als een robot bleef ik zitten.
Ik voel me erg dom en schuldig en ik kan wel een beetje steun gebruiken.
![]()
![]()
* Destinies_Child geeft zusje een dikke en geeft haar al haar support!
quote:* Destinies_Child klapt blij in haar handen....klapklap....goed zo ForrestX, enjoy the club!
Op woensdag 12 september 2001 21:20 schreef ForrestX het volgende:
* ForrestX wil ook in het lijstje want is maandag 10 september gestopt Ok het is nog niet zo lang maar het gaat wel lukken!!!!!
Nog even doorbijten lieffie en dan heb je het ergste gehad! voor jou!!!
quote:Whow!! dank voor je lieve compliment
Op woensdag 12 september 2001 21:06 schreef DaBuzzzzz het volgende:Ik zit op 2,5 maand en ga best lekker, dat kunnen jullie ook
en inderdaad jammer dat Spokie even weg is, zij en Destiny's child zijn LIEEEEVVVVVVVV![]()
en houden dit topic alive met steun en complimenten.....
Kuzzzz
![]()
van DaBuzzzz
![]()
![]()
sie van
DC
Veel sterkte
maar ik wou ut toch ff kwijt..
thnx
quote:Dit zag ik nog nét voor het naar bed gaan!
Op donderdag 13 september 2001 00:46 schreef -Maverick- het volgende:
grrrrrr..
damn damn damn... krijg zin in een sjekkie..
maar ik doe het NIET.. ik wil nie, ut mag nie..maar ik wou ut toch ff kwijt..
thnx
* Destinies_Child kijkt heel erg streng naar -Maverick- en zegt: "af"!!
Niet doen lieffie!!! Niet toegeven!!!
Morgen ben je er blij om!!
(rookvrij)
DC
quote:
maar ik doe het NIET.. ik wil nie, ut mag nie..
Ik heb maar ff een paar droppies gepakt, toen werd ut al minder *pfew*
Meis, slaap lekker voor zometeen en tot morgen...
(met dropsmaak
)
-Maverick-
quote:Dan doe je een kokhalsneiging na en zegt keihard:
Op donderdag 13 september 2001 07:50 schreef UrgoanElsa het volgende:
Ik heb niets meer te roken, nu naar school. En als ze mij nou een sigaret aanbieden?
fijne schooldag!
DC
quote:denk je dat dat gaat werken?
Op donderdag 13 september 2001 08:30 schreef Destinies_Child het volgende:[..]
Dan doe je een kokhalsneiging na en zegt keihard:
(sorry, konnut ff nie laten )
-Maverick-
quote:*bloost...* ForrestX heeft gisteren de ultimate test gehad in de kroeg en is niet bezweken!!! Voor de eerste keer een biertje zonder peuk...
Op donderdag 13 september 2001 00:21 schreef Destinies_Child het volgende:[..]
* Destinies_Child klapt blij in haar handen....klapklap....goed zo ForrestX, enjoy the club!
Nog even doorbijten lieffie en dan heb je het ergste gehad!
voor jou!!!
Hou vol he?!
grtz,
-Maverick-
suc6!
quote:Ja, ik hou jullie op de hoogte. * UrgoanElsa is nog steeds nicotine vrij.
Op donderdag 13 september 2001 15:13 schreef -Maverick- het volgende:
Goedzo UE!
Als je dat maar goed genoeg volhoudt en ze af durft te snauwen ("wat zit je nou te lachen... IK ga me longen niet vervuilen met die sjit") heb je er in no-time geen last meer van...suc6!
quote:Wat raar
Op donderdag 13 september 2001 08:30 schreef Destinies_Child het volgende:[..]
Dan doe je een kokhalsneiging na en zegt keihard:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
fijne schooldag!
DC
Hier stond toch echt in bewegende letters: N E E
ik denk dat http://www.gifplaatjes.nl/mletters/ niet zondermeer te linken is.. gebeurd vaker..
Wel lullig btw.. twas zo goed bedoelt
als troost
-Maverick-
quote:Jamaar, jamaar....echt, heus, vanochtend stond het goed hoor hiero....
Op donderdag 13 september 2001 16:58 schreef -Maverick- het volgende:
Sorry lieverd, nu niet iig..ik denk dat http://www.gifplaatjes.nl/mletters/ niet zondermeer te linken is.. gebeurd vaker..
Wel lullig btw.. twas zo goed bedoelt
als troost
-Maverick-
Nog steeds aan de drop -Maverickkie- ?
quote:Hmm.. dan issut erg vaag idd dat het niet wil...
Op donderdag 13 september 2001 17:01 schreef Destinies_Child het volgende:[..]
Jamaar, jamaar....echt, heus, vanochtend stond het goed hoor hiero....
Najja..never mind..de bedoeling is duidelijk lijkt me
quote:-Maverickkie- ??? ahbah.. da klinkt vies..
Nog steeds aan de drop -Maverickkie- ?
-Maverick-
quote:OK. Marco dan
Op donderdag 13 september 2001 17:20 schreef -Maverick- het volgende:[..]
Hmm.. dan issut erg vaag idd dat het niet wil...
Maar idd.. de bedoeling is duidelijk..
[..]-Maverickkie- ??? ahbah.. da klinkt vies..
Noem me dan maar gewoon Marco aub..![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ok.. nee op dit moment niet. ut gaat me weer es ff "TE" goed eigenlijk... mjah.. zal dr wel bijhoren denk ik...
Hoe gaat het daar bij jou eigenlijk? we hebben het eigenlijk altijd over hoe goed/slecht het bij mij/UE gaat, maar ik vergeet altijd dat jij ook 'net' gestopt bent..
* -Maverick- schaamt zich diep
Vertel?!
-Maverick-
Met het "stoppen met roken" gaat het goed, ik denk er eigenlijk nauwelijks meer aan.
Maarruh....zit nu hier te typen met mijn linkerpootje in gips, van de trap gelazerd en pols gebroken '(
Echt heel erg klote en mijn eigen schuld ook nog eens: ben uitgegleden over de rotzooi die er lag om mee naar boven te nemen.
* Destinies_Child baalt hier ontzettend van en is voor de verandering eens echt "sjaggie"
Op dit soort momenten zou ik wel een saffie lusten...bah!
Veel sterkte en blijf van de sigaretten af, daar gaat je pols niet beter van worden
quote:Mooi zo... zo mag ik ut horen/zien
Op zaterdag 15 september 2001 00:01 schreef Destinies_Child het volgende:Met het "stoppen met roken" gaat het goed, ik denk er eigenlijk nauwelijks meer aan.
quote:Damn.. das echt k*t voor je meis!
Maarruh....zit nu hier te typen met mijn linkerpootje in gips, van de trap gelazerd en pols gebroken '(
Echt heel erg klote en mijn eigen schuld ook nog eens: ben uitgegleden over de rotzooi die er lag om mee naar boven te nemen.
Veel sterkte, beterschap etc. toegewenst
Maverick
PS... Goeie morgen/middag
[Dit bericht is gewijzigd door -Maverick- op 15-09-2001 11:47]
quote:Ook goedemiddag
Op zaterdag 15 september 2001 08:58 schreef -Maverick- het volgende:
Damn.. das echt k*t voor je meis!
* -Maverick- geeft DC een dikke knuf en![]()
Heb je dr erg veel last van? of valt het mee?
Verder nix ander ernstigs er aan overgehouden?
1 klein voordeel though... je hebt nu iig een reden om het ff lekker rustig aan te kunnen doen...![]()
![]()
Veel sterkte, beterschap etc. toegewenst
![]()
Maverick
PS... Goeie morgen/middag
Tjah, daar zit ik dan he? De pijn valt wel mee, maar mijn vingers voelen wat raar en zien er een tikje blauwig uit. Najja, zal wel normaal zijn.
En of ik er verder nog wat aan overgehouden heb? Eh....even kijken....
Van boven naar onder:
- schaafwond op neus
- blauwe linkerschouder (paars bijna)
- blauwe plek + schaafwond op mijn linkerheup
- en dan die gebroken pols natuurlijk
Boéhoéhoééééééééé!!!!! Ik ben héél erg zielig!
En lekker rustig aan doen? Pffffff...ik ben een mens die geen seconde stil kan zitten, dus dat wordt wat.
Mááááárrrrrr....gelukkig is er Fok!, en al valt typen met 1 hand niet mee en duurt het heel erg lang, het houdt me wel lekker bezig
Ook een mooie gelegenheid om mijn mailbox eens door te spitten en al lang geleden binnengekomen mailtjes eens te beantwoorden (geen mens immers die aan een mailtje kan zien hoe lang ik er over gedaan heb )
Mijn rookbehoefte gister duurde maar heel even hoor, ben er mooi vanaf gebleven.
* Destinies_Child geeft zichzelf een schouderklopje: "klopklop" goed zo Maryon
Ook voor vandaag gooit DC weer flink wat bemoedigende kusjes in het rond voor de volhouders!!!! 1000 x
Héél goed mensen!!
DC
Heb het 2 dagen volgehouden, ik stop wel een andere keer als ik me beter voel. Je moet je echt goed voelen wil je kunnen stoppen, want als je je al niet goed voelt dan wordt het nog erger.
Maar veel succes allemaal en ik zou graag ook gestopt zijn, maar dus toch maar ff niet.
Next time better luck.
grtz,
-Maverick-
[quote]Op zaterdag 15 september 2001 14:21 schreef Destinies_Child het volgende:
[..]
Ook goedemiddag
Tjah, daar zit ik dan he? De pijn valt wel mee, maar mijn vingers voelen wat raar en zien er een tikje blauwig uit. Najja, zal wel normaal zijn.
En of ik er verder nog wat aan overgehouden heb? Eh....even kijken....
Van boven naar onder:
- schaafwond op neus
- blauwe linkerschouder (paars bijna)
- blauwe plek + schaafwond op mijn linkerheup
- en dan die gebroken pols natuurlijk
>>> sjeesj.. das nog meer dan wat ik verw88.. arme jij
Boéhoéhoééééééééé!!!!! Ik ben héél erg zielig!
>>> Agossieee...
Nu weer ietsje beter?
En lekker rustig aan doen? Pffffff...ik ben een mens die geen seconde stil kan zitten, dus dat wordt wat.
Mááááárrrrrr....gelukkig is er Fok!, en al valt typen met 1 hand niet mee en duurt het heel erg lang, het houdt me wel lekker bezig
>>> en dus móet je het alsnog wel rustig aan doen...
Ook een mooie gelegenheid om mijn mailbox eens door te spitten en al lang geleden binnengekomen mailtjes eens te beantwoorden (geen mens immers die aan een mailtje kan zien hoe lang ik er over gedaan heb )
>>> Nog mailboxinhoudsponsoring nodig? (hmm.. leuk galgje-woord
)
Mijn rookbehoefte gister duurde maar heel even hoor, ben er mooi vanaf gebleven.
* -Maverick- geeft Maryon ook nog maar een paar schouderkloppies.. een paar xtra kunnen geen kwaad nu..
Maverick
[Dit bericht is gewijzigd door -Maverick- op 15-09-2001 14:44]
quote:Jumjumjammie!
Op zaterdag 15 september 2001 14:38 schreef -Maverick- het volgende:
* -Maverick- schaamt zich diep dat ie zomaar over DC dr posting heen heeft gelezen..SOWWY !!
och, er zijn ergere dingen hoor
sjeesj.. das nog meer dan wat ik verw88.. arme jij
arme ik ja
Agossieee...
![]()
![]()
![]()
Nu weer ietsje beter?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog mailboxinhoudsponsoring nodig?
(hmm.. leuk galgje-woord
)
Mailtjes krijgen is altijd leuk!
* -Maverick- geeft Maryon ook nog maar een paar schouderkloppies.. een paar xtra kunnen geen kwaad nu..
![]()
Maverick
Geloof het of niet, maar ik heb net een lekker flesje Murphy's Irish Red opengetrokken en dat om bijna 3 uur 's middags al, doek anders nooooooit hoor!
Maar het is wél lekker!
* -Maverick- wil ook murphy's!!
Kennie me dr nie ff 1 toegooien? plz?
ach.. mijn principe is: voor 14:00 uur geen drank... daarna.. boeiuh!
* -Maverick- smijt nog maar ffies met wa knuffols en 's
M
PS. je mag me ook evt. ICQ-en hoor : 1542615
quote:Proost!
Op zaterdag 15 september 2001 14:53 schreef -Maverick- het volgende:
AAAAHHHHHHH???* -Maverick- wil ook murphy's!!
Kennie me dr nie ff 1 toegooien? plz?
![]()
asje, en als die op zijn heb ik altijd nog:
in de aanbieding
ach.. mijn principe is: voor 14:00 uur geen drank... daarna.. boeiuh!
![]()
proost!!
![]()
M
hmmz.. Kilkenny gaat er ook altijd wel in jah..
Laatst nog gehad van de egte Ier *tap dus*
* -Maverick- is weer helemaal blij
M
BTW: heb mijn huisgenoot sinds gisteren ook van het roken afgeholpen, dus ons hele huis is nu écht, absolúút rookvrij!!
Anika....gó for it girl!!!
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 15:22 schreef Destinies_Child het volgende:
Oeps, lijkt er op dat we een beetje aan het slowchatten zijn nu. Mag dat wel in dit forum?>>> hmm.. goeie vraag.. kheb wel es gehoord van niet..
ICQ/mail dan maar? -> 1542615 / DC@maverick.isgestoord.nl
BTW: heb mijn huisgenoot sinds gisteren ook van het roken afgeholpen, dus ons hele huis is nu écht, absolúút rookvrij!!
Anika....gó for it girl!!!>>> Kewl! hoe meer hoe beter natuurlijk!!
ook voor anika
M
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 15:44 schreef Destinies_Child het volgende:
Helaas,helaas, we hebben ICQ eraf geknikkerd hier omdat-ie steeds voor problemen zorgde.
Dus zolang niemand zich er aan stoort blijven we maar hier "slowen">>> ah.. ik zal strax wel ff aan "mailboxinhoudsponsoring" gaan doen.. scheelt voor de anderen misschien ook..
![]()
Anika heeft je bemoedigingskusjes inmiddels met dank aanvaard en is als nooit tevoren bezig met allerlei noodzakelijke klusjes hier om maar niet aan roken te hoeven denken
![]()
>>>
ghehe.. en? kan ze dat nog volhouden?
![]()
![]()
![]()
Ik heb haar een etenje beloofd als ze het een week volgehouden heeft en nog meer etentjes voor iedere daaropvolgende maand
En aangezien Anika een smulpaap, studente (en dus erg weinig centjes) is moet dit gewoon gaan lukken!>>> Hoop ik dan alleen voor JOU dat ze het niet zolang volhoudt.. anders zit jij strax zonder geld..
![]()
M
quote:Ik hou het wel vol hoor! Uit eten gaan hoeft niet zo duur te zijn en bovendien verdien ik niet echt slecht en kan er zeer goed mee rondkomen.
Op zaterdag 15 september 2001 15:50 schreef -Maverick- het volgende:[..]
![]()
M
quote:Ah.. dan hebben jullie dat idd mooi geregeld..
Op zaterdag 15 september 2001 15:58 schreef Destinies_Child het volgende:[..]
Ik hou het wel vol hoor! Uit eten gaan hoeft niet zo duur te zijn en bovendien verdien ik niet echt slecht en kan er zeer goed mee rondkomen.
We wonen hier razend goedkoop, delen de huur van ons huisje met zijn vieren, hebben een potje voor de dagelijkse behoeften zoals eten, drinken, en alles wat je zo in een huishouden nodig hebt. Hebben een gezamelijke bankrekening voor gas, water, electra en gemeentelijke belastingen e.d. en als dat alles keurig gestort is blijft er nog zat over om leuk van te leven en om anderen eens een plezier te doen
hmm.. het raakt nu wel HEEL erg Offtopic eigenlijk he?...
M
quote:Ja, beetje boel off-topic eigenlijk..
Op zaterdag 15 september 2001 16:05 schreef -Maverick- het volgende:hmm.. het raakt nu wel HEEL erg Offtopic eigenlijk he?...
![]()
M
Tot gauw!
DC
Suc6, dikke knuf en tot later.
M
sjeesj...
quote:10x veel sterkte is ook een beetje overdreven niet?
Op zaterdag 15 september 2001 17:36 schreef -Maverick- het volgende:
en jij komt met veel interessants wou je zeggen?sjeesj...
grtz,
-Maverick-
quote:Kan niet vaak genoeg zijn lieffie, als je stopt met roken heb je gewoon alle steun nodig....what's wrong with it?
Op zaterdag 15 september 2001 18:28 schreef UrgoanElsa het volgende:[..]
10x veel sterkte is ook een beetje overdreven niet?
DC
quote:That's another way to put it..
Op zondag 16 september 2001 00:19 schreef Destinies_Child het volgende:[..]
Kan niet vaak genoeg zijn lieffie, als je stopt met roken heb je gewoon alle steun nodig....what's wrong with it?
DC
M
quote:Tnx!
Op zondag 16 september 2001 02:23 schreef DaBuzzzzz het volgende:
KUZZZZZ![]()
voor DC
![]()
DC is Lievvvvvvvvvvvvvvvvvvv
* Destinies_Child kan ook héél stout zijn hoor!
DC..... dat wil ik ook wel eens zien
quote:* Destinies_Child kletst met haar zweepje in haar in leer gestoken handjes tegen haar dijbeen en zegt: "Kom maar op sweety....
Op maandag 17 september 2001 21:21 schreef DaBuzzzzz het volgende:
hmzzzzz....UE gewoon niet aansteken das alles!DC..... dat wil ik ook wel eens zien
quote:
Op maandag 17 september 2001 23:54 schreef Dr_Crouton het volgende:
Willen jullie het slowchatten a.u.b. in een andere topic doen?
jaja......sowwie
DC
quote:Hmm.. doet me eraan denken..
Op maandag 17 september 2001 23:54 schreef Dr_Crouton het volgende:
Willen jullie het slowchatten a.u.b. in een andere topic doen?
Maverick
quote:Sorry, ik weet niet wat jouw bedoeling is met deze post, maar het helpt niet.
Op dinsdag 18 september 2001 07:33 schreef UrgoanElsa het volgende:
Hey, goedemorgen schatje`s.Ze liggen er nog steeds lief bij, neem ze lekker mee naar school om uit te delen.
![]()
Het helpt de andere mensen die hier proberen te stoppen niet als je zit te schrijven dat je je sigaretten uitdeelt en eindigt met een reeks smileys.
Dus ik verzoek je om hier zinnige posts te plaatsen en niet de topic te verzieken met je gegein.
quote:O jee, een nieuwe mod, nope.
Op dinsdag 18 september 2001 16:08 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Sorry, ik weet niet wat jouw bedoeling is met deze post, maar het helpt niet.
Het helpt de andere mensen die hier proberen te stoppen niet als je zit te schrijven dat je je sigaretten uitdeelt en eindigt met een reeks smileys.
Dus ik verzoek je om hier zinnige posts te plaatsen en niet de topic te verzieken met je gegein.
zie ook hier: Waneer rook je?
OF je stopt werkelijk met roken en blijft hier...
OF je gaat lekker je eigenwijze gang en rot hier een eind op...
je begint onderhand een aardig recalcitrant en irritant kutventje te worden op deze manier..
-M-
[Dit bericht is gewijzigd door -Maverick- op 18-09-2001 21:10]
quote:Er is niet persé een mod nodig om iemand erop te wijzen dat hij of zij een topic zit te verzieken.
Op dinsdag 18 september 2001 18:42 schreef UrgoanElsa het volgende:
O jee, een nieuwe mod, nope.Maaru ik bedoel dat ik zel zelf niet oprook!
quote:Yés!! Keep on going!!
Op dinsdag 18 september 2001 20:35 schreef ForrestX het volgende:
1 week al, and still going strong!!!!!
Bij mij gaat het ook uitstekend, al heb ik mijn handen vol aan mijn vriendin/huisgenoot Anika die het wel érrug zwaar heeft momenteel. Dus mensjes: even jullie support richting haar s.v.p....ze heeft het hard nodig!
DC
Goedzo Forrest! Ga zo door!
Goed om te horen Maryon... en volhouden he?
Anika? kom op meid.. je kan het best.. als Maryon het kan kan jij het toch zeker ook? of niet dan?
iig. een dikke voor beide
Marco
* Destinies_Child vraagt zich af hoe het nu gaat met al die stoppers hierboven?
Zijn er al een paar die van het lijstje verwijderd kunnen worden?
Offuh...zijn er anderen die toegevoegd kunnen worden?
Ik ben erg benieuwd!
Laat dit topic niet verdwijnen mensen en meldt je zo af en toe eens....
Oh en Zusje? Hoe is het nu met jou? Gewoon verder gegaan met stoppen of gewoon verder gegaan met roken?
DC
quote:Het is de laatste dagen wel erg rustig in dit topic ja...
Op donderdag 20 september 2001 14:49 schreef Destinies_Child het volgende:..knip..
* Destinies_Child vraagt zich af hoe het nu gaat met al die stoppers hierboven?
Offuh...zijn er anderen die toegevoegd kunnen worden?Ik ben erg benieuwd!
Laat dit topic niet verdwijnen mensen en meldt je zo af en toe eens....
.. knip ..
quote:Sja.. 3 maanden ruim nu..en het gaat lekker.. al moet ik zeggen dat ik vrijdag wel heel raar opkeek van mezelf. Ik had in de vrachtwagen m'n pak shag altijd op een vaste plek liggen. Ik heb de afgelopen 3 maanden dus niet naar die plek omgekeken, maar zomaar opeens graaide ik die kant uit, met in gedachten een sjekkie
Op donderdag 20 september 2001 14:49 schreef Destinies_Child het volgende:
31-03 Thee
10-04 Digger
07-05 Weerdo
23-05 Zusje
26-05 Glasbak
01-06 Gaoxing, Slakkie
07-06 ~Anja~, Spookvrouw
13-06 Destinies_Child
14-06 SpikeAlike
19-06 Zanderr
28-06 KingShakur
01-07 Dabuzzz, Lodi
06-07 Acnaib
12-07 Heelke
15-07 Michaelangelo
28-07 Mellowdy
21-08 merulez
29-08 reem.nl
01-09 Paddo
05-09 Kameeltje
06-09 dontcare
10-09 -Maverick-
10-09 UrgoanElsa
10-09 ForrestX* Destinies_Child vraagt zich af hoe het nu gaat met al die stoppers hierboven?
Offuh...zijn er anderen die toegevoegd kunnen worden?Ik ben erg benieuwd!
Laat dit topic niet verdwijnen mensen en meldt je zo af en toe eens....Oh en Zusje? Hoe is het nu met jou? Gewoon verder gegaan met stoppen of gewoon verder gegaan met roken?
DC
ben daar nog steeds verbaasd over.. het was zomaar even een vlaag, en het was zo weer weg ook..
verder mag ik mezelf zoals gewoonlijk weer een schouderklopje geven.. (als het om het roken gaat dan, de rest even buiten beschouwing gelaten..)
* -Maverick- geeft glasbak ook een schouderkloppie
Goedzo 'jochie'.. ga zo door..
grtz,
Maverick
Buzzie hiero!!!!
Bijna 3 maand, and going strong.
Ik heb al eerdre gezegd dat ik geen trek meer heb in een sigaret, wel dat vreemde gevoel van "ik moeT roken" kort maar af en toe wel hevig. Dat zal nog wel even duren ben ik bang, maar zoals het er nu uitziet best mee te leven
Sterkte allen!!!, en iderdaad DC laten we dit topic levend houden
quote:* E.T. ook
Op zondag 23 september 2001 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
*kucht** Swetsenegger stopt morgen
denk ik
quote:doen!!! ik geloof mezelf nog steeds niet
denk ik
quote:jij ook!.....sterkte!!
Op zondag 23 september 2001 22:19 schreef E.T. het volgende:[..]
* E.T. ook
* Destinies_Child is trots op jullie!
Ben net thuis van een verjaardag en ben gewoon misselijk van de rookzooi daar en de rookgeur in mijn kleren, dus: UIT die bende, effe douchen en mijn bedje in...ik ben doodmoe!
Trusten allemaal
DC
p.s. voor -Maverick- : morgenochtend heb je mail, promise! Ben nu te moe, sorry!
quote:Zou erg gaaf zijn als het jou (en Elo) lukt, doe je best iig, het is zeker te doen, als je maar echt wilt.
denk ik
quote:M.A.W. ga lekker verder buiten spelen en kom maar weer es trug als je zeker weet wat je wil, want dat schijn je nog steeds niet te doen.
Op maandag 24 september 2001 12:42 schreef UrgoanElsa het volgende:
Tja, heb er nu weer 2 op gerookt.
*uch*
-Maverick-
[Dit bericht is gewijzigd door -Maverick- op 24-09-2001 15:37]
vanmorgen mijn allerlaatste sigaret gerookt, de laatste uit m'n pakje. Swets had z'n laatste shaggie..
Nou mag ik bij mij op de afdeling niet roken dus dat viel wel mee. Alleen had ik wel 2 op een ochtend een wandelingetje naar de kantine, en DIE mis ik wel! En nu na de lunch.. zou best wel een peukie willen. Maarrrrrr... ik doe 't niet!
Dank je
quote:Goed van je meis
Op maandag 24 september 2001 13:16 schreef E.T. het volgende:
Ok. Even een klein verslagje dan:vanmorgen mijn allerlaatste sigaret gerookt, de laatste uit m'n pakje. Swets had z'n laatste shaggie..
Nou mag ik bij mij op de afdeling niet roken dus dat viel wel mee. Alleen had ik wel 2 op een ochtend een wandelingetje naar de kantine, en DIE mis ik wel! En nu na de lunch.. zou best wel een peukie willen. Maarrrrrr... ik doe 't niet!
quote:Hey Elo! Sterkte!!!
Op maandag 24 september 2001 13:16 schreef E.T. het volgende:
Ok. Even een klein verslagje dan:vanmorgen mijn allerlaatste sigaret gerookt, de laatste uit m'n pakje. Swets had z'n laatste shaggie..
* KingShakur is nu 10 kg zwaarder maar mist de sigaretten echt niet...
en is net met een actie-plan begonnen om die 10 kg er weer af te krijgen... (plan was drie maanden even naar niks kijken...) --- 26-9 = drie maanden)
-edit typo-
[Dit bericht is gewijzigd door KingShakur op 24-09-2001 17:06]
quote:.
Op maandag 24 september 2001 17:09 schreef KingShakur het volgende:
[..]
en ik heb er eigenlijk spijt van ook dat ik dat gedaan heb.
maar daarna dus helemaal niks meer!
Wordt je sjachie, koop dan bij de Blokker of elders een stressballetje van enkele guldens om erin te knijpen of te gooien. Dan heb je tenminste even afleiding en je kunt zo'n ding altijd bij je dragen in je broek-, hand- of jaszak.
Niet stoer? Juist wel! Laat die 'stoere' rokers maar denken dat ze stoer zijn terwijl die 'stoerheid' hen eigenlijk opgelegd is door de tabakfabrikanten en de domme mensen die daar in geloven.
Veel succes!!!
quote:Lieve Brechtje,
Op maandag 24 september 2001 13:04 schreef brechtje het volgende:
Deze topic helpt niks me moeder blijft roken!
Als dit topic niet helpt, help jij je mama toch? Iedere keer als ze een sigaret opsteekt ga je heel demonstratief met je handen wapperen en begint onwijs te kuchen *uche uche uche*
Print verder de lijst met "Wat kan je van roken krijgen" heel vaak uit en hang hem op de koelkast,wasmachine, linnenkast en wc...
Als dat ook niet helpt heb ik ook nog wel wat voor je:
DC
quote:Toppie!!!
Op maandag 24 september 2001 21:47 schreef E.T. het volgende:
Heb alleen vanmiddag in een zwak moment even een paar haaltjes van m'n oude rookmaatje op 't werk genomen. Zij stopt ook miv morgen en op deze manier was haar pakje sneller leegen ik heb er eigenlijk spijt van ook dat ik dat gedaan heb.
maar daarna dus helemaal niks meer!
Het is moeilijk he? Gewoon even de eerste week door zien te komen, daarna heb je er al een stuk minder last van....heus waar!
Suc6!!
DC
quote:Wat soft, deze zijn mieschein duidelijker?
Op dinsdag 25 september 2001 08:57 schreef Destinies_Child het volgende:[..]
Lieve Brechtje,
Als dit topic niet helpt, help jij je mama toch? Iedere keer als ze een sigaret opsteekt ga je heel demonstratief met je handen wapperen en begint onwijs te kuchen *uche uche uche*
Print verder de lijst met "Wat kan je van roken krijgen" heel vaak uit en hang hem op de koelkast,wasmachine, linnenkast en wc...
Als dat ook niet helpt heb ik ook nog wel wat voor je:
DC
quote:Sterf.
Op dinsdag 25 september 2001 17:45 schreef UrgoanElsa het volgende:
Wat soft, deze zijn mieschein duidelijker?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* UE steekt nog eens een lekere Camel Medium op.*
quote:Hoezo sterf? Ik heb nog wel ff te tijd om te sterven.
Op dinsdag 25 september 2001 18:27 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Sterf.
quote:Kan je nou eens kappen met een serieus topic te gaan verzieken?
Op dinsdag 25 september 2001 18:31 schreef UrgoanElsa het volgende:[..]
Hoezo sterf? Ik heb nog wel ff te tijd om te sterven.
![]()
Ik ben trouwens gestopt... tot de volgende...
Als je onzin wil uitkramen dan is daar ook een forum voor!
Ik krijg sterk het gevoel dat jij binnenkort een waarschuwing in je mailbox krijgt.
quote:Sorry, ik zal hier niet meer posten.
Op dinsdag 25 september 2001 18:38 schreef KingShakur het volgende:[..]
Kan je nou eens kappen met een serieus topic te gaan verzieken?
Als je onzin wil uitkramen dan is daar ook een forum voor!
Ik krijg sterk het gevoel dat jij binnenkort een waarschuwing in je mailbox krijgt.
quote:Ik denk dat dat ook beter is. Ik heb je al eerder gezegd dat dit topic voor serieuze stoppers is. Het is niet motiverend om steeds iemand weer te zien roken. Elke keer zeg je dat je stopt en elke keer begin je toch weer.
Op dinsdag 25 september 2001 19:14 schreef UrgoanElsa het volgende:[..]
Sorry, ik zal hier niet meer posten.
UrgoanElsa ik wens je veel succes met het roken en/of stoppen maar ik ben het met iedereen eens dat jij in dit topic niet helemaal op je plaats bent. Misschien is het een idee dat jij een "fokkers die graag willen stoppen maar het nog niet zeker weten" topic maakt of iets dergelijks ??
tot nu toe NIET gerookt. Geen haaltjes van iemand gebietst ofzo.. NIETS! En eigenlijk valt 't bij vlagen best wel mee.
Ik mis eigenlijk de gewoontes die om het roken heenhingen meer dan de nicotine zelf (voel nu de eerste kriebels in de keel aankomen, had nog zo gehoopt dat ik die niet zou krijgen) Als je thuiskomt even gaan zitten met een sigaret erbij... Als ik uit m'n werk kom en in de auto ff peuk opsteken. Zulke dingetjes eigenlijk.
Maar ook af en toe gewoon: GRRRRR.. NU wil ik roken!!
Maar ik ben nog steeds zover dat ik dat niet gedaan heb. Als ik erover nadenk, of aan mensen vertel dat ik gestopt ben heb ik die momenten 't vaakst dat ik eigenlijk wel ff een peuk op zou willen steken. Maar ja, we zien wel.
o? jullie wachten op een verslag van Swets? moet ie zelf maar doen...
ik rook sorry rookTE al *rekent* 19 jaar.
In een bepaald moeilijk jaar van mijn leven rookte ik zelfs 1 pakje zware van nelle per dag. Tot verleden week zat ik weer op 3 tot 4 pakjes per week (shag dus).
Uiteraard heb ik in die 19 jaar wel eens vaker een stoppoging ondernomen, maar ik ben nog NOOIT een dag volledig rookvrij geweest.
Nee, ook nu nog niet, heb maandag nog een peukkie of 4 (5?) gebietst, en vandaag nog een stuk of 3.
En tis gewoon kut.
40 Kilo afvallen doe ik een heel stuk makkelijker dan stoppen met roken.
en O! mocht ik het volhouden, maar ik merk dat ik radicaal aankom....dan ga ik acuut weer roken.
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja...ik rook sorry rookTE al *rekent* 19 jaar.
In een bepaald moeilijk jaar van mijn leven rookte ik zelfs 1 pakje zware van nelle per dag. Tot verleden week zat ik weer op 3 tot 4 pakjes per week (shag dus).
Uiteraard heb ik in die 19 jaar wel eens vaker een stoppoging ondernomen, maar ik ben nog NOOIT een dag volledig rookvrij geweest.
Nee, ook nu nog niet, heb maandag nog een peukkie of 4 (5?) gebietst, en vandaag nog een stuk of 3.En tis gewoon kut.
40 Kilo afvallen doe ik een heel stuk makkelijker dan stoppen met roken.en O! mocht ik het volhouden, maar ik merk dat ik radicaal aankom....dan ga ik acuut weer roken.
enne.. ik ben nu deel 1 van dit topic aan 't lezen..
Al dat gepraat over roken en sigaretten.... Ik wil roken!! NU!
't is maar goed dat ik niks in huis heb..
ik zou natuurlijk die nog niet geleegde asbak kunnen plunderen
toch maar niet.. grrrrrrrrrr
quote:*grijnsssssssss* ben ik in het voordeel, want ik gooi(de) altijd heeeeeeeeeeele lange peuken weg
Op dinsdag 25 september 2001 22:19 schreef E.T. het volgende:ik zou natuurlijk die nog niet geleegde asbak kunnen plunderen
![]()
Ik erger me dood aan dat UrgoanElsa joch, en ergeren is iets waar ik ABSOLUUT géén zin in heb!.
Swetsenegger en E.T.: succes en hou vol!!! Jullie kunnen het!
Dr_Crouton: tnx voor je support en ik hoop dat jij meer geduld hebt dan ik....
-Maverick- : Hou de boel een beetje in de gaten wil je???
Spookvrouw: Waar zít je????!!!!
* Destinies_Child zit hier zéér gestresst te wezen en snákt, dank zei dat kl...joch naar een peuk!
quote:OK... dit wordt me dus te erg nu..
Op woensdag 26 september 2001 00:21 schreef Destinies_Child het volgende:
* Destinies_Child is ook even weg uit dit topicIk erger me dood aan dat UrgoanElsa joch, en ergeren is iets waar ik ABSOLUUT géén zin in heb!.
Swetsenegger en E.T.: succes en hou vol!!! Jullie kunnen het!
Dr_Crouton: tnx voor je support en ik hoop dat jij meer geduld hebt dan ik....
-Maverick- : Hou de boel een beetje in de gaten wil je???
Spookvrouw: Waar zít je????!!!!
* Destinies_Child zit hier zéér gestresst te wezen en snákt, dank zei dat kl...joch naar een peuk!
[Dit bericht is gewijzigd door -Maverick- op 26-09-2001 02:39]
quote:Doe ik
Op woensdag 26 september 2001 00:21 schreef Destinies_Child het volgende:-Maverick- : Hou de boel een beetje in de gaten wil je???
quote:Niet doen lieverd! wees sterk! je bent nu al 3 maanden clean, laat je niet door zo'n %&#&@% op stang jagen, laat staan door hem weer beginnen...
-M-
Komt terug DC! (hmm, zelfde nick-initialen?) Laat je niet afpoeieren door die vervelende klier. Laat hem maar lekker stikken in zijn kankerstokjes, jij hebt dat iig niet meer nodig.
quote:Swetsie,
Op dinsdag 25 september 2001 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja...ik rook sorry rookTE al *rekent* 19 jaar.
Nee, ook nu nog niet, heb maandag nog een peukkie of 4 (5?) gebietst, en vandaag nog een stuk of 3.En tis gewoon kut.
40 Kilo afvallen doe ik een heel stuk makkelijker dan stoppen met roken.en O! mocht ik het volhouden, maar ik merk dat ik radicaal aankom....dan ga ik acuut weer roken.
quote:een paar? das het probleem dus.. (of juist niet) het is er maar 1(!) die hier op dit moment de zooi loopt te verzieken.
Op woensdag 26 september 2001 13:01 schreef ForrestX het volgende:
* ForrestX Mag weer een succesvolle week bij tellen!!! Voor de rest allmaal volhouden!!! Niet laten opfokken door een paar van die pubers hiero...
Maar ok.. ff een update van mijn kant:
Afgelopen weekend veel zwakke momenten gehad waar ik aan toe heb gegeven omdat ik in een 'het intereseert me allemaal ff niet meer' bui zat.
Heb mezelf gedwongen er vanaf maandag j.l. weer helemaal vanaf te blijven en dat is tot nog toe heel goed gegaan.
Mede door 1 persoon die wel weet dat ik haar bedoel..
Dikke voor jou
voorzover...
grtz,
Maverick
[Dit bericht is gewijzigd door -Maverick- op 26-09-2001 20:58]
Vandaag geen sigaret gehad, nu rook ik niet meer. I prommis!
Misschien dat je weer eens serieus kan reageren als je daadwerkelijk al een maand echt gestopt bent.
Open anders je eigen topic maatr in Onzien.
Snoetje, alleen seieurze reacties.
Stop je, dan ben je hier op de goede plek, anders breng je maar genoeg respect op om hier niet te posten.
verders, ikke momenteel ziekjes thuis, bijna 3 maand en vindt het prima zo....
sterkte aan alle stoppers en met name de nieuwkomers!!
DC kusje als je terug komt!!!
[Dit bericht is gewijzigd door DaBuzzzzz op 27-09-2001 15:09]
Thanx
quote:UE... mijn eigen mening en ik *denk* dat ik ook namens spookvrouw en Destinies_child mag spreken..
Op donderdag 27 september 2001 14:41 schreef UrgoanElsa het volgende:
Even een vraag of ik het opnieuw kan beginen.![]()
Vandaag geen sigaret gehad, nu rook ik niet meer.
I prommis!
Dus nogmaals mijn ongezouten antwoord op jouw vraag om weer terug te mogen komen, voor het geval je het de 1e keer niet begreep... Nee.. blijf in godsnaam een tijd weg...
Als je het al voorelkaar weet te krijgen om 2 personen uit een topic te jagen ben je in mijn ogen niet meer welkom.
my 2 cents...
en ik ga door naar het vervolgtopic..
-edit-
typo's
[Dit bericht is gewijzigd door -Maverick- op 27-09-2001 18:07]
in FOK!kers stoppen met roken - deel 4 gaan we weer vrolijk verder..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |