sorry maar waar dan?quote:Bij opties kun je "webicon" uitzetten
Oh, dat kan niet meer. Kon vroeger welquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:29 schreef Wup het volgende:
[..]
sorry maar waar dan?
ik zie helemaal niet zoveel opties...
ow da's nou liefquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:32 schreef Svensational het volgende:
Oh, dat kan niet meer. Kon vroeger wel.
Nja, dan haal ik em wel weer weg
Boze Wuppies zijn niet leukquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:33 schreef Wup het volgende:
[..]
ow da's nou lief
Er waren ook al users die ik leuk vond hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:25 schreef Tania18 het volgende:
Wat ben je toch haatdragend BVO
Code #31 Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijkenquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:49 schreef ZOWIEE het volgende:
Mijn eerste post was ook gelijk een topicYvonne had hem gelijk gesloten en daarna heb ik hem nog eens ergens anders geopend en dat waren gelijk mn laatste topics, daar die ik niet meer aan
![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]over 10 minuten pas ja!
Ook eentje van maud volgens mij!!! (Zonder te zoeken, dat ga ik nu doenquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:54 schreef dunn0w het volgende:
ik heb in mijn hele fok-carriere volgens mij nog maar 2 topics geopend...
Ja, ja, dat zijn mijn topicsquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Code #31 Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken
code #31
Ik ben trots op je hoorquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ja, dat zijn mijn topics![]()
Yeah Rightquote:Als kunstzinnig therapeut werk je met mensen die een geestelijk en/of een lichamelijk probleem hebben of met mensen die vragen hebben over hun persoonlijke ontwikkeling. Met behulp van kunstzinnige uitingen stel je vast wat de vraag is van deze mensen en hoe je ze het beste kunt behandelen of begeleiden. Door hen te laten tekenen, boetseren of schilderen kan jij zien hoe ze in hun vel zitten, waar hun probleem ligt en of het al beter met hen gaat.
Jah, maar ik wilde toch ff kijkenquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:37 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja, maar je weet toch al welke opleiding je wilt doen? Dan hoef je toch niet meer te kiezen![]()
Nou ja, de NHTV is iig beter dan de HBO Nederland in Rotterdam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |