Toen ik nog een groentje was op het forum, aargh, die berichten van mij.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:33 schreef Svensational het volgende:
Dit was de eerste keer dat ik jou geen PI zag gebruiken
Ik ging eens een keertje naar de laatste pagina van jouw AT. Dat was ten tijden van Big Brother volgens mij. Toen gebruikte je ook nog geen PI'squote:Op dinsdag 7 september 2004 14:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Toen ik nog een groentje was op het forum, aargh, die berichten van mij.. Vreselijk om te lezen.
Hahahah, wat erg! Patty was juist enorm cool.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:47 schreef Svensational het volgende:
Tommerds eerste topic:
Bye bye Patty, welcome ????
wanneer was dat dan op tv?? of komt dat gekots nog??quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:52 schreef Svensational het volgende:
Patty was dus niet cool![]()
Dat lees je verkeerd.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:52 schreef Svensational het volgende:
Patty was dus niet cool![]()
Na je registratie duurde je eerste post trouwens drie dagenOf ik lees verkeerd
Link es doorquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat lees je verkeerd.
Mijn eerste post was een vraag hoe de operatie bij Kelly nou in z'n werk was gegaan..
Lebbis en JansenŠquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:58 schreef Bupatih het volgende:
Kelly uit Big Brother: dat is pas bouwfraude
Oh dat kan best...ik had hem ergens op een site gezien. Ik vind hem wel grappigquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:00 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Lebbis en JansenŠ
quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:01 schreef timbob het volgende:
hallo!
gefeliciteerd alles en iedereen met deze en gene wat er allemaal gefeliciteerd voor dient te worden!
dat lijkt me nogal tegenstrijdigquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:06 schreef timbob het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()