abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21801873
Ik postte het vorige deel vol: Het nazomerspeeltuinbankje deel 115
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21801977
Mooie dag vandaag, ik ga er zo maar even op uit met die kleine meid van me, maar ik weet nog niet wat ik zal doen...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21802012
Ja heerlijk weer hè, geweldig gewoon. Vriendje en ik deden net boodschappen en het was veel te verleidelijk om op het terras te gaan zitten. Maar goed wij moeten straks nog naar college, dus toch maar niet gedaan
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_21802097
Ik zit er ook over te denken wat leuks te gaan doen vanmiddag. Peet en ik hebben alletwee nog een weekje vakantie dus daar moeten we wel van profiteren natuurlijk.
Heb wel zin om naar de http://www.linnaeushof.nl/ te gaan. Wat ik alleen zo jammer vind is dat je zo vast zit aan de slaapjes van Bram dus tegen de tijd dat hij wakker is en aangekleed om te gaan is het alweer 3 uur, eigenlijk de moeite niet. Net zoals een dagje naar een dierentuin ofzo. Dan zou hij dus eigenlijk zijn slaapje in de kinderwagen moeten doen maarja dan slaapt hij lang zo lekker en lang niet en is de rest van de dag sjaggerijnig.
pi_21802118
Ow jullie hebben wel mazzel met het weer Karin! Goed gepland!!!
pi_21802143
Ja jammer is dat karin, Chiara wordt niet zo snel sjaggie, ze slaapt altijd in de auto en als ze moe is ook in de kinderwagen.
Je hebt het over slaapjes van Bram, maar hoeveel slaapjes heeft hij dan nog?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21802150
Hey, ik dacht altijd dat ik de enige was die daar moeilijk over deed
Ik vind het ook lastig hoor, je wil hem toch lekker zijn dutjes laten doen, maar dan is het wel moeilijk om eens ergens naar toe te gaan. Maar als ie inderdaad alleen maar in de auto of in de wagen slaapt, heb je aan het einde van de dag echt geen gezellig jongetje meer
pi_21802174
Dat staat er inderdaad een beetje beroerd, hij slaapt nog maar 1 x per dag. En sinds de vakantie is dat vanaf een uurtje of 12 tot ongeveer half 3 (daarvoor was het een uurtje eerder dus had je wat meer aan je middag, maarja dan had hij het tegen een uur of 6 alweer gehad dus dit is wel lekkerder).
pi_21802381
Het is hier ook zo'n lekker weer! Ik heb vandaag nog vrij dus nog even genieten van het zonnetje!! Lekker in de tuin zitten!
pi_21802478
Met Wilyan hetzelfde als Chiara, ook niet erg snel sjaggie.
Ook Wilyan slaapt in de auto of wandelwagen/buggy.
Maar ik laat hem ook wel eens 'voorslapen' Dan gaat hij ruim voor het eten op bed, komt met een uur of een weer uit bed, eten we wat en kunnen we weg.
W ~ H ~ T
pi_21802487
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 13:09 schreef Karin het volgende:
Ik zit er ook over te denken wat leuks te gaan doen vanmiddag. Peet en ik hebben alletwee nog een weekje vakantie dus daar moeten we wel van profiteren natuurlijk.
Heb wel zin om naar de http://www.linnaeushof.nl/ te gaan. Wat ik alleen zo jammer vind is dat je zo vast zit aan de slaapjes van Bram dus tegen de tijd dat hij wakker is en aangekleed om te gaan is het alweer 3 uur, eigenlijk de moeite niet. Net zoals een dagje naar een dierentuin ofzo. Dan zou hij dus eigenlijk zijn slaapje in de kinderwagen moeten doen maarja dan slaapt hij lang zo lekker en lang niet en is de rest van de dag sjaggerijnig.
Je hebt ontzettend geluk met het weer en de keren dat je wel iets "onderneemt" is het lekker rustig in tegenstelling tot trips die je in de schoolvakanties maakt.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_21802519
Nou genietse allemaal nog van het weer!
pi_21802526
Ik zit hier eigenlijk ook te wachten tot er een klein jongetje wakker wordt. Dan moet hij eerst nog eten en dan kunnen we pas boodschappen doen. Het suffe is dat ik wel 10x boodschappen zonder hem had kunnen doen als ik had geweten dat ie nu al 3 uur achter elkaar aan het slapen zou zijn zonder problemen. Niet dat ik dat echt zou durven hoor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  FOK!fossiel dinsdag 7 september 2004 @ 13:42:37 #14
2628 Karin
pi_21802638
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 13:34 schreef Mirage het volgende:

[..]

Je hebt ontzettend geluk met het weer en de keren dat je wel iets "onderneemt" is het lekker rustig in tegenstelling tot trips die je in de schoolvakanties maakt.
Ja we hebben echt ontzettend mazzel met het weer . Ik had al wat plannen voor als het minder mooi weer zou zijn (ballorig, zwembad) maar dat is dus niet nodig.

snoopy dat zou ik ook niet doen inderdaad, en boodschappen doen met een kinderwagen is veel makkelijker vind ik Ik vergeet sinds Bram altijd een boodschappentas mee te nemen als ik alleen boodschappen ga doen
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2004 @ 13:47:20 #15
7074 moussy
kuttekop
pi_21802714
Is de dakgoot klaar, ligt Cas in diepe rust Nou ja, dan gaan we straks maar met zn alle boodschappen doen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_21802738
Ik vind het soms nogal een gedoe met die kinderwagen op pad. Eerst dat onderstel naar buiten en op de wal zetten en dan kind in de bak naar buiten tillen en op het onderstel zetten. Oppassen dat er geen katten ontsnappen. Deur op slot, tas niet vergeten. Tegen de tijd dat alles en iedereen buiten staat zweet ik me een ongeluk met dit weer. Maar het zal wel een kwestie van wennen zijn. Over een paar maanden zet ik alles zonder blikken of blozen naar buiten
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2004 @ 13:49:59 #17
7074 moussy
kuttekop
pi_21802755
Ik laat tegenwoordig mijn wagen buiten staan, maar dat zal bij jullie wel niet zo makkelijk gaan....
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Jubileum moderator dinsdag 7 september 2004 @ 14:12:07 #18
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21803115
Het is weer heerlijk weer vandaag inderdaad

Ik ben vanmorgen bloed wezen prikken, ik heb maar liefst 8 buisjes gedoneerd. Er moet even onderzocht worden waar mijn koorts vandaan komt want, zelfs na 3 antibioticakuren ben ik nog niet erg opgeknapt.
Het kan Pfeiffer zijn , het kan een ontsteking ergens zijn of ik heb nu gewoon een virusje te pakken. Ik denk en hoop het laatste, dan gaat het tenminste snel over. Ben zo brak als wat na 4 weken ziek zijn en mijn baas is het ook wel een beetje zat inmiddels. Ik ook wel hoor, ik kan het plafond van de slaapkamer nu wel uittekenen.
Morgenochtend mag ik nog even urine wegbrengen (want het kan ook nog diabetes zijnmaar dat geloof ik haast niet) en dan mag ik donderdag of vrijdag de uitslagen halen bij de huisarts.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21803248
balen Lois! Hopelijk weet je snel wat het is en wat je er aan kunt doen. Hopelijk is het idd een virusje dat snel te genezen is.

Moussy, ik heb gisteren het onderstel van de wagen wel buiten laten staan overdag. maar dan moet ik wel zeker weten dat het niet gaat regenen! Maar goed, er zijn ook mensen die op 4 hoog wonen zonder lift. Die hebben het moeilijker denk ik
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2004 @ 14:30:40 #20
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21803443
goh lois, ben je nog zo aan het kwakkelen? ik hoop dat ze nu eens iets vinden en je er vanaf helpen!
  dinsdag 7 september 2004 @ 16:43:24 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_21805963
Lois, het is tijd om beter te worden hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21806096
Ik was eens voor de grap naar mijn nieuwe huis gefietst vanaf hier (een kilometer of 8) maar ik denk dat ik morgen niet meer kan lopen zo slecht is mijn conditie
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_21806210
Zow, ik heb net een end gefietst met Wilyan. Eventjes op de dijk gekeken.
Heerlijk zeg met dit weer.

(maar nu heb ik wel last van m'n doos! )
W ~ H ~ T
pi_21806238
S'middags dames

* ThunderChild denkt weet zeker dat 'ie iets is aangebrand . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21806256
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 16:49 schreef rena het volgende:
Ik was eens voor de grap naar mijn nieuwe huis gefietst vanaf hier (een kilometer of 8) maar ik denk dat ik morgen niet meer kan lopen zo slecht is mijn conditie
Zal toch wel meevallen. Heb je een hond ??
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 14:12 schreef Lois het volgende:
Ik ben vanmorgen bloed wezen prikken, ik heb maar liefst 8 buisjes gedoneerd. Er moet even onderzocht worden waar mijn koorts vandaan komt want, zelfs na 3 antibioticakuren ben ik nog niet erg opgeknapt.
Het kan Pfeiffer zijn , het kan een ontsteking ergens zijn of ik heb nu gewoon een virusje te pakken. Ik denk en hoop het laatste, dan gaat het tenminste snel over. Ben zo brak als wat na 4 weken ziek zijn en mijn baas is het ook wel een beetje zat inmiddels. Ik ook wel hoor, ik kan het plafond van de slaapkamer nu wel uittekenen.
Morgenochtend mag ik nog even urine wegbrengen (want het kan ook nog diabetes zijnmaar dat geloof ik haast niet) en dan mag ik donderdag of vrijdag de uitslagen halen bij de huisarts.
Lekker is dat. Als het zo doorgaat ben je helemaal lek geprikt voordat je 's eindelijk weet wat je hebt . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')