Je hebt ontzettend geluk met het weer en de keren dat je wel iets "onderneemt" is het lekker rustig in tegenstelling tot trips die je in de schoolvakanties maakt.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:09 schreef Karin het volgende:
Ik zit er ook over te denken wat leuks te gaan doen vanmiddag. Peet en ik hebben alletwee nog een weekje vakantie dus daar moeten we wel van profiteren natuurlijk.
Heb wel zin om naar de http://www.linnaeushof.nl/ te gaan. Wat ik alleen zo jammer vind is dat je zo vast zit aan de slaapjes van Bram dus tegen de tijd dat hij wakker is en aangekleed om te gaan is het alweer 3 uur, eigenlijk de moeite niet. Net zoals een dagje naar een dierentuin ofzo. Dan zou hij dus eigenlijk zijn slaapje in de kinderwagen moeten doen maarja dan slaapt hij lang zo lekker en lang niet en is de rest van de dag sjaggerijnig.
Ja we hebben echt ontzettend mazzel met het weerquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
Je hebt ontzettend geluk met het weer en de keren dat je wel iets "onderneemt" is het lekker rustig in tegenstelling tot trips die je in de schoolvakanties maakt.
Zal toch wel meevallen. Heb je een hond ??quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:49 schreef rena het volgende:
Ik was eens voor de grap naar mijn nieuwe huis gefietst vanaf hier (een kilometer of 8) maar ik denk dat ik morgen niet meer kan lopen zo slecht is mijn conditie![]()
Lekker is dat. Als het zo doorgaat ben je helemaal lek geprikt voordat je 's eindelijk weet wat je hebt . . .quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:12 schreef Lois het volgende:
Ik ben vanmorgen bloed wezen prikken, ik heb maar liefst 8 buisjes gedoneerd.Er moet even onderzocht worden waar mijn koorts vandaan komt want, zelfs na 3 antibioticakuren ben ik nog niet erg opgeknapt.
Het kan Pfeiffer zijn, het kan een ontsteking ergens zijn
of ik heb nu gewoon een virusje te pakken. Ik denk en hoop het laatste, dan gaat het tenminste snel over. Ben zo brak als wat na 4 weken ziek zijn en mijn baas is het ook wel een beetje zat inmiddels. Ik ook wel hoor, ik kan het plafond van de slaapkamer nu wel uittekenen.
Morgenochtend mag ik nog even urine wegbrengen (want het kan ook nog diabetes zijnmaar dat geloof ik haast niet) en dan mag ik donderdag of vrijdag de uitslagen halen bij de huisarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |