Je hebt ontzettend geluk met het weer en de keren dat je wel iets "onderneemt" is het lekker rustig in tegenstelling tot trips die je in de schoolvakanties maakt.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:09 schreef Karin het volgende:
Ik zit er ook over te denken wat leuks te gaan doen vanmiddag. Peet en ik hebben alletwee nog een weekje vakantie dus daar moeten we wel van profiteren natuurlijk.
Heb wel zin om naar de http://www.linnaeushof.nl/ te gaan. Wat ik alleen zo jammer vind is dat je zo vast zit aan de slaapjes van Bram dus tegen de tijd dat hij wakker is en aangekleed om te gaan is het alweer 3 uur, eigenlijk de moeite niet. Net zoals een dagje naar een dierentuin ofzo. Dan zou hij dus eigenlijk zijn slaapje in de kinderwagen moeten doen maarja dan slaapt hij lang zo lekker en lang niet en is de rest van de dag sjaggerijnig.
Ja we hebben echt ontzettend mazzel met het weerquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
Je hebt ontzettend geluk met het weer en de keren dat je wel iets "onderneemt" is het lekker rustig in tegenstelling tot trips die je in de schoolvakanties maakt.
Zal toch wel meevallen. Heb je een hond ??quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:49 schreef rena het volgende:
Ik was eens voor de grap naar mijn nieuwe huis gefietst vanaf hier (een kilometer of 8) maar ik denk dat ik morgen niet meer kan lopen zo slecht is mijn conditie![]()
Lekker is dat. Als het zo doorgaat ben je helemaal lek geprikt voordat je 's eindelijk weet wat je hebt . . .quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:12 schreef Lois het volgende:
Ik ben vanmorgen bloed wezen prikken, ik heb maar liefst 8 buisjes gedoneerd.Er moet even onderzocht worden waar mijn koorts vandaan komt want, zelfs na 3 antibioticakuren ben ik nog niet erg opgeknapt.
Het kan Pfeiffer zijn, het kan een ontsteking ergens zijn
of ik heb nu gewoon een virusje te pakken. Ik denk en hoop het laatste, dan gaat het tenminste snel over. Ben zo brak als wat na 4 weken ziek zijn en mijn baas is het ook wel een beetje zat inmiddels. Ik ook wel hoor, ik kan het plafond van de slaapkamer nu wel uittekenen.
Morgenochtend mag ik nog even urine wegbrengen (want het kan ook nog diabetes zijnmaar dat geloof ik haast niet) en dan mag ik donderdag of vrijdag de uitslagen halen bij de huisarts.
Neequote:Op dinsdag 7 september 2004 16:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zal toch wel meevallen. Heb je een hond ??
Gestolen dochters van Malika Kaddour (& Doris Elzinga)quote:Op maandag 6 september 2004 16:19 schreef clauwheee het volgende:
Ja nee hebben we nog niet...en ik met mn warhoofd was de titel enzo alweer vergeten toen ik wél bij de boekhandel stond. Dus zou je me nog ff weer kunnen helpen??
Schat dat had je aan het eind van het vorig bankje ook al gedaanquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:25 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Gestolen dochters van Malika Kaddour (& Doris Elzinga)
Heb je een lekkere bodylotion? Wil ook wel verfrissend werken.quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:25 schreef Luchtbel het volgende:
Nou heb ik tot in de ellendigheid aan smeerseltjes in huis, maar hier natuurlijk niet voor
Vanavond Gilmore Girls!!!!
Wat is dat, smeerseltjes ??quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:25 schreef Luchtbel het volgende:
Nou heb ik tot in de ellendigheid aan smeerseltjes in huis, maar hier natuurlijk niet voor
Hi hi hi, quist niet of je 'm mee had gekregen...quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Schat dat had je aan het eind van het vorig bankje ook al gedaanmaar evengoed bedankt
Dat weet ikquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:33 schreef Luchtbel het volgende:
Smeerseltjes zijn spullen die je op kan smeren
Ben al bezigquote:En anders bel je toch ff of ze ergens in de buurt die camera nog hebben liggen, dan ga je niet voor niets!
quote:Gilmore Girls! Gilmore Girls!
Is dat de moeder of de dochter ??quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:44 schreef Luchtbel het volgende:
Lorelai is mijn grote voorbeeld![]()
[edit]quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:52 schreef Luchtbel het volgende:
Soms kan je hem ook via internet bestellen? Nu niet?
Die vertrouw ik er niet zo mee. Maar ik moet een formuliertje faxen en daar staat en bezorgadres op, ik wijzig dat wel . . .quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:00 schreef Luchtbel het volgende:
Bij je moeder laten bezorgen en dan ben je klaar![]()
Tja je moet iets voor over hebben als je um graag wilquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die vertrouw ik er niet zo mee. Maar ik moet een formuliertje faxen en daar staat en bezorgadres op, ik wijzig dat wel . . .
Nou dan gooien ze een briefje in de brievenbus en dan kan je het vast wel ophalen op het postkantoor, of gaat het niet via TPG?quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[edit]
Shit, zit verkeerd te kijken. Kan wel, moet weer registreren maar dat ding kan alleen dan thuis bezorgd worden en dan ben ik niet thuis
Als je mazzel hebt gaat het via Selectvracht en die komen 's avonds terug.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:24 schreef moussy het volgende:
of gaat het niet via TPG?
Kun je bij je bestelling niet aangeven : BGG de buren? Dat doe ik altijd bij Bol.com en dat natuurlijk na afspraak met de buurvrouw.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:27 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Als je mazzel hebt gaat het via Selectvracht en die komen 's avonds terug.
Kunt ook een briefje op de deur hangen of ze het bij de buren willen bezorgen. Werkt alleen als je A) aardige buren hebt en B) in een beetje nette buurt woont want je bent wel aan het adverteren dat je de hele dag niet thuis bent
kweet ook nietquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:33 schreef lady-wrb het volgende:
wat is dat toch die gillmore girlsnooit van gehoord
Het allerlaatste seizoenquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:30 schreef Lois het volgende:
En daarna.....Sex and the City
![]()
Jij ook alquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:23 schreef Luchtbel het volgende:
Oh jottum, ik ben niet alleen verbrand, ik ben slechts aan 1 kant verbrand![]()
Dat waren de "Golden Girls", met dat leuke themaliedje (Thank you for being a friend)quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:01 schreef melonovy het volgende:
Was BNN - bitches nou een soort parodie ofzo van the gilmore girls? Ik heb die gilmore girl nooit gezien... Ik dacht dat altijd dat het die ouwe wijven waren, hoe heten die dan ook alweer??
Ik heb hele aardige buren, zal niks kwaads over ze zeggen alleen scheelt het maar aan één ding: ze zijn bijna nooit thuis . . .quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:27 schreef Spindizzy het volgende:
Kunt ook een briefje op de deur hangen of ze het bij de buren willen bezorgen. Werkt alleen als je A) aardige buren hebt en B) in een beetje nette buurt woont want je bent wel aan het adverteren dat je de hele dag niet thuis bent![]()
Je mist niks hoor, stomme serie. Snap niet dat er mensen zijn die er naar kijken . . .quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:33 schreef lady-wrb het volgende:
wat is dat toch die gillmore girlsnooit van gehoord
![]()
Ik wou een hele foute opmerking maken maar ik doe het nietquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Aan welke kant ?? Voor, achter of zij ??
Oja, de golden girls...quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:10 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat waren de "Golden Girls", met dat leuke themaliedje (Thank you for being a friend)
Wat leuk dat je hem écht gemaakt hebtquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:53 schreef mallemeid het volgende:
Spuuglokje, die quiche was lekker! Alleen doe ik de volgende keer een andere kaas, ben niet helemaal weg van geitenkaasThanx voor recept!
Ha!quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:33 schreef ThunderChild het volgende:
En vanaf nu zijn we een paar dames kwijt . . .![]()
Onze lieve Flufquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:44 schreef Zabb het volgende:
Hé bah!Wie heeft net dat Lemmings spel gepromoot??? Ik zit nu al de hele tijd dat stomme spel te doen, en kom er niet vanaf!
linkje? Kan het nergens vindenquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:44 schreef Zabb het volgende:
Hé bah!Wie heeft net dat Lemmings spel gepromoot??? Ik zit nu al de hele tijd dat stomme spel te doen, en kom er niet vanaf!
duh logisch dat ik m maak, het klonk errug lekkerquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:31 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wat leuk dat je hem écht gemaakt hebtJa, je moet wel van geitenkaas houden bij dit recept. Ik ben er dol op, bestel dus ook graag een stokbroodje met geitenkaas en honing als ik eens bij een croissanterie ben
( Als ik niet toevallig meer zin heb in een Italiaanse bol met kipkerriesalade
)
Mijn god, nu voel ik me echt oud. Speelde dit spel al 10 jaar terug (als het niet meer is), heb ergens nog de orginele flop liggen die bij m'n SoundBlaster kaart zat . . .quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:52 schreef Zabb het volgende:
Ok, hier is de link, maar ik waarschuw wel, het is verslavend!!!
http://193.151.73.87/games/lemmings/index.html
Nooit geen probleem mee gehadquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:57 schreef mallemeid het volgende:
We hebben trouwens best veel over, kan spinazie nou wel of niet voor de 2e keer opgewarmd?![]()
Ik speelde dit spel ook al laaang geleden!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mijn god, nu voel ik me echt oud. Speelde dit spel al 10 jaar terug (als het niet meer is), heb ergens nog de orginele flop liggen die bij m'n SoundBlaster kaart zat . . .
En nu kunnen weer een paar dames uit hun schulpje kruipen . . .quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:33 schreef ThunderChild het volgende:
En vanaf nu zijn we een paar dames kwijt . . .![]()
jij hebt dus ook gekeken?quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En nu kunnen weer een paar dames uit hun schulpje kruipen . . .![]()
Nope, heb zitten zappen en andere dingen gedaan. Ben niet zo verslaafd aan dat ding . . .quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:26 schreef moussy het volgende:
jij hebt dus ook gekeken?
Crap, da's waar . . .quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:25 schreef rena het volgende:
sex & the city. of word dat hier niet gekeken![]()
das een leuke ouwe klassieker joh!!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:44 schreef Zabb het volgende:
In Eemnes!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:19 schreef Luchtbel het volgende:
Oke volgende vraag; woont het vriendje van Troel in Almere of vergis ik me nu?
Staat me iets vaag van bij van de MacMeet?
Zoek een manier om iets van Almere naar Hengelo te krijgen...
JAquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:41 schreef Luchtbel het volgende:
He Troel woon jij in Hengelo Overijssel?
Het was niet een huisje waarvan we hadden yes dat is het. Daarnaast was er al een bod op gedaan. We gaan vrolijjk verder zoeken!quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:50 schreef clauwheee het volgende:
<Vragenuurtje voor Troel>
Hoe is het eigenlijk afgelopen met jullie huizenjacht??
Oke never mind verkeerd onthouden.quote:Op woensdag 8 september 2004 08:46 schreef Troel het volgende:
[..]
In Eemnes!
Maar wat moet je hier heen hebben?
Mail me anders even luchtbel!
Ships, gemistquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:15 schreef Zabb het volgende:
Iiieeewww... er is een nieuw programma op tv, Mijn vieze, vette, vervelende verloofde! Die vent is echt vaag en vies!!
Minimeetquote:Op woensdag 8 september 2004 09:05 schreef Zabb het volgende:
Luchtbel, iets naar Hengelo krijgen is voor mij op zich geen probleem, ik rij vaak genoeg die kant op en heb er ook familie wonen!
Dan moeten we die spullen alleen van Almere naar Dronten zien te krijgen.![]()
Het is nog niet afgelopen, dat duurt 6 afleveringen volgens mij! Maar er zijn dus een vrouw en een man. Die man is een acteur. Samen moeten ze hun best doen om naar haar familie over te laten komen dat ze echt verliefd zijn en dat ze gaan trouwen (over 12 dagen ofzoiets). Maar die man doet alles om dat tegen te gaan (is ie voor ingehuurd), en hij gaat allerlei ranzige dingen doen. Als die vrouw haar familie zo ver krijgt om naar de bruiloft te komen, en als ze het zelf ook nog allemaal vol kan houden, krijgt ze volgens mij 1 miljoen dollar!!!quote:Op woensdag 8 september 2004 09:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ships, gemist
Kun je me (in spoilers) vertellen hoe het is afgelopen??
Goedemorgen trouwens
Maar ze willen het ook wel bij jou op komen halen hoorquote:Op woensdag 8 september 2004 08:53 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oke never mind verkeerd onthouden.
Maar het gaat om kleding voor iemand van fok (of een vriendin daarvan) die onverwacht zwanger blijkt te zijn, ik heb wel spulletjes over maar versturen word al weer gauw zo duur en we wonen niet bij elkaar in de buurt. Vandaar dat ik het vroeg, maar ik heb het dus verkeerd onthouden.
Maar wat was er nou, ze zeiden (ik heb ff gezapt) zoiets van dat de vrouwen ook nog voor verrassingen kwamen te staan ?! Zij willen dus hun familie voor de gek houden met een vieze vent, maar hij "acteert" als hij met haar alleen is ook dat ie smerig is?quote:Op woensdag 8 september 2004 09:13 schreef Zabb het volgende:
[..]
Het is nog niet afgelopen, dat duurt 6 afleveringen volgens mij! Maar er zijn dus een vrouw en een man. Die man is een acteur. Samen moeten ze hun best doen om naar haar familie over te laten komen dat ze echt verliefd zijn en dat ze gaan trouwen (over 12 dagen ofzoiets). Maar die man doet alles om dat tegen te gaan (is ie voor ingehuurd), en hij gaat allerlei ranzige dingen doen. Als die vrouw haar familie zo ver krijgt om naar de bruiloft te komen, en als ze het zelf ook nog allemaal vol kan houden, krijgt ze volgens mij 1 miljoen dollar!!!
Aha, oke, dacht dat het maar een aflevering was. Wilde het kijken, maar er kwam echt vanalles tussen, dus dacht dat ik het helemaal gemist had. Gelukkig maar, thanks!quote:Op woensdag 8 september 2004 09:13 schreef Zabb het volgende:
[..]
Het is nog niet afgelopen, dat duurt 6 afleveringen volgens mij! Maar er zijn dus een vrouw en een man. Die man is een acteur. Samen moeten ze hun best doen om naar haar familie over te laten komen dat ze echt verliefd zijn en dat ze gaan trouwen (over 12 dagen ofzoiets). Maar die man doet alles om dat tegen te gaan (is ie voor ingehuurd), en hij gaat allerlei ranzige dingen doen. Als die vrouw haar familie zo ver krijgt om naar de bruiloft te komen, en als ze het zelf ook nog allemaal vol kan houden, krijgt ze volgens mij 1 miljoen dollar!!!
He wat heb jij een mazzel!!quote:Op woensdag 8 september 2004 10:23 schreef clauwheee het volgende:
Jaaaa heerlijk weer hèNu ben ik zomaar ineens vandaag ook vrij (die lessen van de woensdag beginnen pas over een paar week) en morgen was ik al vrij..heb echt het idee dat ik vakantie heb!!!
Wow, tot kwart voor negen, das langquote:Op woensdag 8 september 2004 10:26 schreef Zabb het volgende:
[..]
He wat heb jij een mazzel!!![]()
Ik heb straks 2 college's, tot half 6! Ik hoop maar dat ie iets eerder klaar is. En morgen moet ik van 9.30 uur tot 20.45 uur! Dan hebben we een soort project!
Goeiesmorgens!!!!!!!! Zooo lang??? Jeumig...Hoop voor je dat dat ook iets minder lang duurt!quote:Op woensdag 8 september 2004 10:26 schreef Zabb het volgende:
[..]
He wat heb jij een mazzel!!![]()
Ik heb straks 2 college's, tot half 6! Ik hoop maar dat ie iets eerder klaar is. En morgen moet ik van 9.30 uur tot 20.45 uur! Dan hebben we een soort project!
Ja dat vind ik ook hoor, maar als het goed is heb je na die 2 dagen ook gelijk weer 1 credit binnen!quote:Op woensdag 8 september 2004 10:35 schreef clauwheee het volgende:
Ja das waar, je kunt het dan maar beter gehad hebben. Maar ik vin het wel lang hoor!!!
Ja daar ben ik ook bang voor. Het vreemde is wel dat ik nooit gezegd heb dat ie vaker mocht komen. Het is volgens mij iemand die dit gewoon zwart doet, en aleen als ie zelf zin heeft!quote:Op woensdag 8 september 2004 11:03 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben bang dat die glazenwasser voortaan om de zoveel tijd je ramen komt lappen zabb.
dus als je dat niet wilt moet je het zo snel mogelijk opzeggen, anders zit je er de komende honderd jaar aan vast
Boven en beneden, 6 euro voor alleen boven geloof ik (maar voor die 2 euro extra mag ie ook lekker die enorme schuifpui beneden doen, rotwerkjequote:Op woensdag 8 september 2004 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
8 euro voor alleen boven of ook beneden?
Dat probleem heb ik ook en daar komt nog bij dat ik in een huis woon met 3 verdiepingen en daar zijn glazenwassers niet zo blij meequote:Op woensdag 8 september 2004 11:32 schreef moussy het volgende:
Bij mogen ze voor 6 euro wel de achterkant doen, alleen beneden, maar ook wel binnen
dat komt ongeveer op 8 bij 2.80 of zo Maar omdat ze hier niet achterom kunnen wil en niemand door het huis wil met zn ladders moet ik het zelf doen
Clauwhee
Oom Rickquote:Op woensdag 8 september 2004 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Het was ook dat mijn zus het zei van die reclame, toen wist ik het weer:
Oom Paul, dát is Kim en ìk ben Isa.
he getver wat een akelig berichtquote:Op woensdag 8 september 2004 17:48 schreef clauwheee het volgende:
Over glazenwassers gesproken...er zijn vanmiddag twee omgekukeld en overleden.. *ril*
Hoe lang zou het forum het dit keer volhouden?
Komt me akelig bekend voorquote:Op woensdag 8 september 2004 17:48 schreef clauwheee het volgende:
Over glazenwassers gesproken...er zijn vanmiddag twee omgekukeld en overleden.. *ril*
Oh ik wist niet dat dat zo ging, maar goed, dan heb ik nu wel elke keer schone ramen!!quote:Op woensdag 8 september 2004 11:10 schreef pluisje het volgende:
Is wel redelijk normale gang van zaken hoor, glazenwassers komen langs de deur om te vragen of ze je ramen moeten wassen, en bedoelen daar in het algemeen mee dat ze dus regelmatig langs zullen komen.
Zo is het bij mij tenminste gegaan, en zo hoor ik het wel vaker. En ik ben er eigenlijk wel blij mee, elke anderhalve maand zijn mijn ramen lekker schoon. Kost hier ook 8 euro overigens.
Geen idee, maar ik vermoed dat er een zekere admin die-nog-met-z'n-hoofd-in-de-wolken-rondloopt (ik noem geen namen) erachter zitquote:Op woensdag 8 september 2004 17:48 schreef clauwheee het volgende:
Hoe lang zou het forum het dit keer volhouden?
quote:Op woensdag 8 september 2004 20:53 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet het, wishfull thinking . . .quote:Op woensdag 8 september 2004 20:49 schreef daniman het volgende:
ha die TCDames en rustig aan doen?
![]()
*Verschrikkelijk mee eens is*quote:Op woensdag 8 september 2004 20:59 schreef Zabb het volgende:
Wij moesten vandaag op school weer groepen vormen voor de verschillende opdrachten die we moeten maken. Bah, wat haat ik dat altijd om groepjes te maken!![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 20:59 schreef Zabb het volgende:
Wij moesten vandaag op school weer groepen vormen voor de verschillende opdrachten die we moeten maken. Bah, wat haat ik dat altijd om groepjes te maken!![]()
Je ijlt, kan niet . . .quote:Op woensdag 8 september 2004 21:05 schreef clauwheee het volgende:1-0 Nederland
![]()
Pessimistquote:Op woensdag 8 september 2004 21:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je ijlt, kan niet . . .
Nederland op voorsprong ?? Niet mogelijk !!
Realistquote:Op woensdag 8 september 2004 21:15 schreef clauwheee het volgende:
Pessimist
quote:En het is lekker toch zo
Daaaaaag TCquote:Op woensdag 8 september 2004 21:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Realist![]()
[..]
En straks is het 1-1, dan 1-2, dan 1-3, enz, enz, enz . . .
Dat is dan idd niet mogelijk..quote:Op woensdag 8 september 2004 21:19 schreef clauwheee het volgende:
Ja maar weten jullie wat ik niet snap??? Bij ons op de faculteit is de doelstelling 'indivdualisering van het onderwijs', zodat de student helemaal zijn eigen studie(inhoud) kan bepalen. Hoe is dat in godsnaam mogelijk als we echt alleen maar in groepjes moeten werken
Doeidoeiquote:Op woensdag 8 september 2004 21:21 schreef clauwheee het volgende:
Daaaaaag TC![]()
Neee raaaarrr hè, potjandriedubbeltjes. Daar hoef ik niet voor gestudeerd te hebben om dat te snappenquote:Op woensdag 8 september 2004 21:22 schreef Luchtbel het volgende:
Verdikkie Clauwhee dat gaat toch helemaal niet samen allemaal.
Da's nog 't leukstequote:Op woensdag 8 september 2004 21:52 schreef Luchtbel het volgende:
En een goed humeur kreeg ik van ze!
Ik zeg niks, behalvequote:Op woensdag 8 september 2004 21:52 schreef Luchtbel het volgende:
En een goed humeur kreeg ik van ze!
quote:Op woensdag 8 september 2004 22:13 schreef clauwheee het volgende:2-0
![]()
Na-na-na-na-naaaa TC![]()
"Wij" zijn gewoon goed. Punt. Basta. Geen TC die daar iets aan veranderdquote:Op woensdag 8 september 2004 22:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
"Wij" worden zwaar onderschat door de Tjechen . . .
Weet je niet. Misschien gaat dat gifje wel werken en valt de helft met buikpijn neer op de grond . . .quote:Op woensdag 8 september 2004 22:20 schreef clauwheee het volgende:
"Wij" zijn gewoon goed. Punt. Basta. Geen TC die daar iets aan veranderd
Nooooit van gehoordquote:Op woensdag 8 september 2004 22:23 schreef daniman het volgende:
Hmz, maar niemand is zo cool alsNedved
niet? Das een beroemde tjech!quote:Op woensdag 8 september 2004 22:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nooooit van gehoord
Zou niet best gesteld zijn met mn voetbalkennis als ik niet wist wie Nedved was... Twas een grapje Danimanskie!quote:Op woensdag 8 september 2004 22:34 schreef daniman het volgende:
[..]
niet? Das een beroemde tjech!
quote:Op woensdag 8 september 2004 22:35 schreef miss_dynastie het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Weinig tijd, dikkevoor iedereen, maar het belangrijkste: We hebben gewonnuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Tisserdan? Gaat het wel goed?quote:Op woensdag 8 september 2004 22:38 schreef ThunderChild het volgende:
![]()
Kan iemand mij ff wakker knijpen . . .
Met genoegenquote:Op woensdag 8 september 2004 22:38 schreef ThunderChild het volgende:
![]()
Kan iemand mij ff wakker knijpen . . .
LOL...quote:Op woensdag 8 september 2004 22:47 schreef Luchtbel het volgende:
Een 13jarige die haar knuffels leert lezen![]()
Heb het net ff gekeken!quote:Op woensdag 8 september 2004 22:47 schreef Luchtbel het volgende:
Oeh!
Iedereen die omroepflevoland kan ontvangen raad ik aan om ff naar Polderprak te gaan kijken deze week en dan wel blijven hangen tot Knuffeltijd!
Een 13jarige die haar knuffels leert lezen![]()
En? Kunnen ze het al een beetje?quote:Op woensdag 8 september 2004 22:56 schreef Zabb het volgende:
[..]
Heb het net ff gekeken!![]()
![]()
![]()
![]()
Nederland ... een voetbal wedstrijd ... gewonnen . . . het is gewoon een droom . . .quote:Op woensdag 8 september 2004 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Tisserdan? Gaat het wel goed?
Aaaaaaaaaaah als Daniman mag, mag ik dan ook nog 's?quote:
Zabbquote:Op woensdag 8 september 2004 22:56 schreef Zabb het volgende:
[..]
Heb het net ff gekeken!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat lag niet aan jou! Het was idd echt té grappig!quote:Op woensdag 8 september 2004 23:16 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Zabb
Ut was echt te grappig of lag dat aan mij
Hai Funny!quote:Op donderdag 9 september 2004 08:58 schreef Funnie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
oooh sweeeet, ik kan niet afwachtenquote:Op donderdag 9 september 2004 09:59 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Hai Funny!
Ik denk (pin me er nog niet op vast) dat je geluk hebt!
De/het![]()
kitten wat op de onderste foto vooraan ligt is volgens mij een poesje. Zoals het er nu uitziet
De andere twee (b)lijken twee katertjes te zijn.
Naar Center Parcs!!!! Mn oom en tante en Esmeetje zijn daar al vanaf maandag en wij gaan ze dit weekend vergezellen en dan zondag samen weer terug!quote:Op donderdag 9 september 2004 11:34 schreef Jonnetje het volgende:
Leuk de Eemhof.
Gaan jullie naar Centerparcs. Of gewoon zeilen ofzo?
Die is gekocht! En de zakken zijn losgetorntquote:Op donderdag 9 september 2004 15:58 schreef mallemeid het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met die jas die je zou kopen, maar toch maar niet omdat er geen zakken inzaten maar misschien toch weer wel omdat de zakken waarschijnlijk dichtgenaaid waren?
quote:Op donderdag 9 september 2004 14:54 schreef Spindizzy het volgende:
Gelukkig is Taak nooit bang als Brecht hem uitlaat
[afbeelding]
HA, Fok heeft dus wel degelijk nut!!quote:Op donderdag 9 september 2004 16:01 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Die is gekocht! En de zakken zijn losgetorntVoor mezelf ook gelijk een nieuwe winterjas gekocht. Ook met torn-het-zelfzakken. Gelukkig ben ik ook helemaal geen nitwit ofzo en had ik gelijk door dat je die dingen thuis ffies zelf moet lostornen
![]()
Dat is dan ook het enige aan babywerk, voor de rest is het hopeloos . . .quote:Op donderdag 9 september 2004 16:33 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie in elk geval een naam voor de baby van Knor![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 14:54 schreef Spindizzy het volgende:
Gelukkig is Taak nooit bang als Brecht hem uitlaat
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 september 2004 16:13 schreef Syrena het volgende:
Nu heb ik het warm en moet ik weer eeeeeeeven fokken om erbovenop te komen![]()
* phluphy stuurt de Fanfare even langsquote:Op donderdag 9 september 2004 20:37 schreef Sylvana het volgende:
tis wel stil hier zeg![]()
aha, ja, groene t-shirts zat, zijn 260 eerstejaars SPH studenten, dus 1 en al groenquote:Op donderdag 9 september 2004 20:49 schreef Zabb het volgende:
Nou ik ben er ook weer!!
Hey Sylvana, leuk dat de intro gezellig was!! Ik heb je volgens mij maandag wel zien lopen (ik zag allemaal mensen met groene shirts).
Vanmiddag, toen we pauze hadden rond half 5, zag ik ook allemaal mensen lopen met groene shirts, maar ik heb geen Sylvana gezien!Al weet ik dan ook niet precies hoe je eruit ziet!
![]()
zorg jij maar voor een baby die net geboren is en dan moet huilen, lijkt me een veel beter planquote:Op donderdag 9 september 2004 20:54 schreef phluphy het volgende:
[..]
* Sylvana stuurt de Fanfare even langs![]()
Hello darkness, my old friend. I’ve come to talk with you again,quote:Op donderdag 9 september 2004 20:37 schreef Sylvana het volgende:
tis wel stil hier zeg![]()
Heb ik meer gehoord dat het goed was, ben er zelf niet heen geweest (geef er ook weinig om) . . .quote:Op donderdag 9 september 2004 21:00 schreef Karin het volgende:
Wij zijn gisteravond naar Madonna geweestWat was ze goed zeg
![]()
Alleen erg jammer dat het best snel over was, ze begon rond 9 uur en om 10 voor 11 was het alweer afgelopen en geen toegift of niets. Heel abrupt einde dus. Maar een knalavond gehad!!
Terustenquote:Op donderdag 9 september 2004 21:38 schreef Sylvana het volgende:
ik ga maar es naar bed, ff bijslapen
Truste allemaal![]()
Vinnik veel enger...quote:Op donderdag 9 september 2004 22:06 schreef Jessicaa het volgende:
Ik duim giga mee!!!!!
Waarom niet via de huisarts gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |