abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21801873
Ik postte het vorige deel vol: Het nazomerspeeltuinbankje deel 115
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21801977
Mooie dag vandaag, ik ga er zo maar even op uit met die kleine meid van me, maar ik weet nog niet wat ik zal doen...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21802012
Ja heerlijk weer hè, geweldig gewoon. Vriendje en ik deden net boodschappen en het was veel te verleidelijk om op het terras te gaan zitten. Maar goed wij moeten straks nog naar college, dus toch maar niet gedaan
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_21802097
Ik zit er ook over te denken wat leuks te gaan doen vanmiddag. Peet en ik hebben alletwee nog een weekje vakantie dus daar moeten we wel van profiteren natuurlijk.
Heb wel zin om naar de http://www.linnaeushof.nl/ te gaan. Wat ik alleen zo jammer vind is dat je zo vast zit aan de slaapjes van Bram dus tegen de tijd dat hij wakker is en aangekleed om te gaan is het alweer 3 uur, eigenlijk de moeite niet. Net zoals een dagje naar een dierentuin ofzo. Dan zou hij dus eigenlijk zijn slaapje in de kinderwagen moeten doen maarja dan slaapt hij lang zo lekker en lang niet en is de rest van de dag sjaggerijnig.
pi_21802118
Ow jullie hebben wel mazzel met het weer Karin! Goed gepland!!!
pi_21802143
Ja jammer is dat karin, Chiara wordt niet zo snel sjaggie, ze slaapt altijd in de auto en als ze moe is ook in de kinderwagen.
Je hebt het over slaapjes van Bram, maar hoeveel slaapjes heeft hij dan nog?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21802150
Hey, ik dacht altijd dat ik de enige was die daar moeilijk over deed
Ik vind het ook lastig hoor, je wil hem toch lekker zijn dutjes laten doen, maar dan is het wel moeilijk om eens ergens naar toe te gaan. Maar als ie inderdaad alleen maar in de auto of in de wagen slaapt, heb je aan het einde van de dag echt geen gezellig jongetje meer
pi_21802174
Dat staat er inderdaad een beetje beroerd, hij slaapt nog maar 1 x per dag. En sinds de vakantie is dat vanaf een uurtje of 12 tot ongeveer half 3 (daarvoor was het een uurtje eerder dus had je wat meer aan je middag, maarja dan had hij het tegen een uur of 6 alweer gehad dus dit is wel lekkerder).
pi_21802381
Het is hier ook zo'n lekker weer! Ik heb vandaag nog vrij dus nog even genieten van het zonnetje!! Lekker in de tuin zitten!
pi_21802478
Met Wilyan hetzelfde als Chiara, ook niet erg snel sjaggie.
Ook Wilyan slaapt in de auto of wandelwagen/buggy.
Maar ik laat hem ook wel eens 'voorslapen' Dan gaat hij ruim voor het eten op bed, komt met een uur of een weer uit bed, eten we wat en kunnen we weg.
W ~ H ~ T
pi_21802487
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 13:09 schreef Karin het volgende:
Ik zit er ook over te denken wat leuks te gaan doen vanmiddag. Peet en ik hebben alletwee nog een weekje vakantie dus daar moeten we wel van profiteren natuurlijk.
Heb wel zin om naar de http://www.linnaeushof.nl/ te gaan. Wat ik alleen zo jammer vind is dat je zo vast zit aan de slaapjes van Bram dus tegen de tijd dat hij wakker is en aangekleed om te gaan is het alweer 3 uur, eigenlijk de moeite niet. Net zoals een dagje naar een dierentuin ofzo. Dan zou hij dus eigenlijk zijn slaapje in de kinderwagen moeten doen maarja dan slaapt hij lang zo lekker en lang niet en is de rest van de dag sjaggerijnig.
Je hebt ontzettend geluk met het weer en de keren dat je wel iets "onderneemt" is het lekker rustig in tegenstelling tot trips die je in de schoolvakanties maakt.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_21802519
Nou genietse allemaal nog van het weer!
pi_21802526
Ik zit hier eigenlijk ook te wachten tot er een klein jongetje wakker wordt. Dan moet hij eerst nog eten en dan kunnen we pas boodschappen doen. Het suffe is dat ik wel 10x boodschappen zonder hem had kunnen doen als ik had geweten dat ie nu al 3 uur achter elkaar aan het slapen zou zijn zonder problemen. Niet dat ik dat echt zou durven hoor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  FOK!fossiel dinsdag 7 september 2004 @ 13:42:37 #14
2628 Karin
pi_21802638
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 13:34 schreef Mirage het volgende:

[..]

Je hebt ontzettend geluk met het weer en de keren dat je wel iets "onderneemt" is het lekker rustig in tegenstelling tot trips die je in de schoolvakanties maakt.
Ja we hebben echt ontzettend mazzel met het weer . Ik had al wat plannen voor als het minder mooi weer zou zijn (ballorig, zwembad) maar dat is dus niet nodig.

snoopy dat zou ik ook niet doen inderdaad, en boodschappen doen met een kinderwagen is veel makkelijker vind ik Ik vergeet sinds Bram altijd een boodschappentas mee te nemen als ik alleen boodschappen ga doen
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2004 @ 13:47:20 #15
7074 moussy
kuttekop
pi_21802714
Is de dakgoot klaar, ligt Cas in diepe rust Nou ja, dan gaan we straks maar met zn alle boodschappen doen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_21802738
Ik vind het soms nogal een gedoe met die kinderwagen op pad. Eerst dat onderstel naar buiten en op de wal zetten en dan kind in de bak naar buiten tillen en op het onderstel zetten. Oppassen dat er geen katten ontsnappen. Deur op slot, tas niet vergeten. Tegen de tijd dat alles en iedereen buiten staat zweet ik me een ongeluk met dit weer. Maar het zal wel een kwestie van wennen zijn. Over een paar maanden zet ik alles zonder blikken of blozen naar buiten
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2004 @ 13:49:59 #17
7074 moussy
kuttekop
pi_21802755
Ik laat tegenwoordig mijn wagen buiten staan, maar dat zal bij jullie wel niet zo makkelijk gaan....
  Jubileum moderator dinsdag 7 september 2004 @ 14:12:07 #18
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21803115
Het is weer heerlijk weer vandaag inderdaad

Ik ben vanmorgen bloed wezen prikken, ik heb maar liefst 8 buisjes gedoneerd. Er moet even onderzocht worden waar mijn koorts vandaan komt want, zelfs na 3 antibioticakuren ben ik nog niet erg opgeknapt.
Het kan Pfeiffer zijn , het kan een ontsteking ergens zijn of ik heb nu gewoon een virusje te pakken. Ik denk en hoop het laatste, dan gaat het tenminste snel over. Ben zo brak als wat na 4 weken ziek zijn en mijn baas is het ook wel een beetje zat inmiddels. Ik ook wel hoor, ik kan het plafond van de slaapkamer nu wel uittekenen.
Morgenochtend mag ik nog even urine wegbrengen (want het kan ook nog diabetes zijnmaar dat geloof ik haast niet) en dan mag ik donderdag of vrijdag de uitslagen halen bij de huisarts.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21803248
balen Lois! Hopelijk weet je snel wat het is en wat je er aan kunt doen. Hopelijk is het idd een virusje dat snel te genezen is.

Moussy, ik heb gisteren het onderstel van de wagen wel buiten laten staan overdag. maar dan moet ik wel zeker weten dat het niet gaat regenen! Maar goed, er zijn ook mensen die op 4 hoog wonen zonder lift. Die hebben het moeilijker denk ik
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2004 @ 14:30:40 #20
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21803443
goh lois, ben je nog zo aan het kwakkelen? ik hoop dat ze nu eens iets vinden en je er vanaf helpen!
  dinsdag 7 september 2004 @ 16:43:24 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_21805963
Lois, het is tijd om beter te worden hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21806096
Ik was eens voor de grap naar mijn nieuwe huis gefietst vanaf hier (een kilometer of 8) maar ik denk dat ik morgen niet meer kan lopen zo slecht is mijn conditie
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_21806210
Zow, ik heb net een end gefietst met Wilyan. Eventjes op de dijk gekeken.
Heerlijk zeg met dit weer.

(maar nu heb ik wel last van m'n doos! )
W ~ H ~ T
pi_21806238
S'middags dames

* ThunderChild denkt weet zeker dat 'ie iets is aangebrand . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21806256
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 16:49 schreef rena het volgende:
Ik was eens voor de grap naar mijn nieuwe huis gefietst vanaf hier (een kilometer of 8) maar ik denk dat ik morgen niet meer kan lopen zo slecht is mijn conditie
Zal toch wel meevallen. Heb je een hond ??
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 14:12 schreef Lois het volgende:
Ik ben vanmorgen bloed wezen prikken, ik heb maar liefst 8 buisjes gedoneerd. Er moet even onderzocht worden waar mijn koorts vandaan komt want, zelfs na 3 antibioticakuren ben ik nog niet erg opgeknapt.
Het kan Pfeiffer zijn , het kan een ontsteking ergens zijn of ik heb nu gewoon een virusje te pakken. Ik denk en hoop het laatste, dan gaat het tenminste snel over. Ben zo brak als wat na 4 weken ziek zijn en mijn baas is het ook wel een beetje zat inmiddels. Ik ook wel hoor, ik kan het plafond van de slaapkamer nu wel uittekenen.
Morgenochtend mag ik nog even urine wegbrengen (want het kan ook nog diabetes zijnmaar dat geloof ik haast niet) en dan mag ik donderdag of vrijdag de uitslagen halen bij de huisarts.
Lekker is dat. Als het zo doorgaat ben je helemaal lek geprikt voordat je 's eindelijk weet wat je hebt . . .
pi_21806305
Jeetje Lois, nog steeds niet beter. Gatsie! Doe maar lekker rustig aan en ik hoop dat de uitslagen meevallen

Ik ben alweer thuis De les duurde korter ("We hebben alles ruim ingepland") en vanaf volgende week moeten we eerder, dus dan hebben we ook iets meer aan de dag. Dit bevalt me allemaal wel, het zijn leuke vakken en docenten. En de groep is niet gesplitst
pi_21806414
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 16:56 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Zal toch wel meevallen. Heb je een hond ??
Nee mijn conditie is een ramp, maar dat gaat wel veranderen als we verhuisd zijn en ik elke dag weer naar het station hier moet fietsen
And you know I might
  dinsdag 7 september 2004 @ 17:16:01 #28
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21806714
Ik ben nog nooit van me lang zal ze leven verbrand tot aan vanmmiddag ik zie er ongeveer zo uit

En goedemiddag!
pi_21806947
Ow jee Luchtbellie, komkommer?? Karnemelk??? Aftersun??? Calendulan?? Nee hoor, Clauwheee heeft geen ervaring

Maar wel lekker hè, dit weer!
  dinsdag 7 september 2004 @ 17:25:16 #30
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21807017
Nou heb ik tot in de ellendigheid aan smeerseltjes in huis, maar hier natuurlijk niet voor

Vanavond Gilmore Girls!!!!
pi_21807028
quote:
Op maandag 6 september 2004 16:19 schreef clauwheee het volgende:
Ja nee hebben we nog niet...en ik met mn warhoofd was de titel enzo alweer vergeten toen ik wél bij de boekhandel stond. Dus zou je me nog ff weer kunnen helpen??
Gestolen dochters van Malika Kaddour (& Doris Elzinga)
W ~ H ~ T
pi_21807162
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 17:25 schreef Jonnetje het volgende:

[..]

Gestolen dochters van Malika Kaddour (& Doris Elzinga)
Schat dat had je aan het eind van het vorig bankje ook al gedaan maar evengoed bedankt
pi_21807168
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 17:25 schreef Luchtbel het volgende:
Nou heb ik tot in de ellendigheid aan smeerseltjes in huis, maar hier natuurlijk niet voor

Vanavond Gilmore Girls!!!!
Heb je een lekkere bodylotion? Wil ook wel verfrissend werken.
Massageolie (Nivea water-in-olie prutje) werkt bij mij weer aardig goed.

Oeh oeh oeh... Gilmore girls!
Yeah! Michiel weer blij maken.. die écht helemaal gek van de Gilmore girls...
W ~ H ~ T
pi_21807190
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 17:25 schreef Luchtbel het volgende:
Wat is dat, smeerseltjes ?? Straks maar ff wat bij de oude lui bietsen . . .

En de kruitvat bij mij in het dorp hebben die dingen niet meer (gloeiende, gloeiende, gloeiende). Morgen maar ff in Alkmaar kijken en anders laat ik deze wel vliegen (lastig, werk ) . . .
pi_21807207
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 17:29 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Schat dat had je aan het eind van het vorig bankje ook al gedaan maar evengoed bedankt
Hi hi hi, quist niet of je 'm mee had gekregen...

W ~ H ~ T
  dinsdag 7 september 2004 @ 17:33:16 #36
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21807268
Smeerseltjes zijn spullen die je op kan smeren

En anders bel je toch ff of ze ergens in de buurt die camera nog hebben liggen, dan ga je niet voor niets!

Gilmore Girls! Gilmore Girls!
pi_21807433
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 17:33 schreef Luchtbel het volgende:
Smeerseltjes zijn spullen die je op kan smeren
Dat weet ik , maar is in mijn huisje een onbekend begrip . . .
quote:
En anders bel je toch ff of ze ergens in de buurt die camera nog hebben liggen, dan ga je niet voor niets!
Ben al bezig
quote:
Gilmore Girls! Gilmore Girls!

Zal vanavond eens kijken of het wat is
pi_21807509
Michiel vind de Gilmore girls voornamelijk zo leuk omdat hij níet snapt hoe ze zó snel kunnen praten...
W ~ H ~ T
  dinsdag 7 september 2004 @ 17:44:36 #39
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21807527
Gilmore Girls! Gilmore Girls! Gilmore Girls! Gilmore Girls! Gilmore Girls! Gilmore Girls! Gilmore Girls!

Lorelai is mijn grote voorbeeld
pi_21807598
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 17:44 schreef Luchtbel het volgende:
Lorelai is mijn grote voorbeeld
Is dat de moeder of de dochter ??

* Mij weinig weten van de serie, maar ja wat weet TC'tje nou wel ?? *

En Alkmaar nemen niet op (2 zaken), zal wel niks worden. Jammer, volgende keer beter . . .
  dinsdag 7 september 2004 @ 17:52:11 #41
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21807739
Soms kan je hem ook via internet bestellen? Nu niet?

Dat is de moeder
Nu Jolie nog fan maken van Rory en ik ben klaar Irritante ouders heb ik al
pi_21807801
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 17:52 schreef Luchtbel het volgende:
Soms kan je hem ook via internet bestellen? Nu niet?
[edit]
Shit, zit verkeerd te kijken. Kan wel, moet weer registreren maar dat ding kan alleen dan thuis bezorgd worden en dan ben ik niet thuis
  dinsdag 7 september 2004 @ 18:00:02 #43
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21807900
Bij je moeder laten bezorgen en dan ben je klaar
pi_21807948
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 18:00 schreef Luchtbel het volgende:
Bij je moeder laten bezorgen en dan ben je klaar
Die vertrouw ik er niet zo mee. Maar ik moet een formuliertje faxen en daar staat en bezorgadres op, ik wijzig dat wel . . .
pi_21808112
Goed, ik ben weg. Eet smakelijk voor straks
  dinsdag 7 september 2004 @ 18:14:41 #46
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21808200
Lois wat vervelend, ook ik hoop dat je snel weet wat er aan de hand is en vooral dat je snel weer beter bent!!!
patat ftw :)
pi_21808282
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 18:02 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Die vertrouw ik er niet zo mee. Maar ik moet een formuliertje faxen en daar staat en bezorgadres op, ik wijzig dat wel . . .
Tja je moet iets voor over hebben als je um graag wil
  dinsdag 7 september 2004 @ 19:23:03 #48
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21809532
Oh jottum, ik ben niet alleen verbrand, ik ben slechts aan 1 kant verbrand
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2004 @ 19:24:00 #49
7074 moussy
kuttekop
pi_21809557
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 17:55 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

[edit]
Shit, zit verkeerd te kijken. Kan wel, moet weer registreren maar dat ding kan alleen dan thuis bezorgd worden en dan ben ik niet thuis
Nou dan gooien ze een briefje in de brievenbus en dan kan je het vast wel ophalen op het postkantoor, of gaat het niet via TPG?
  dinsdag 7 september 2004 @ 19:27:42 #50
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21809650
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 19:24 schreef moussy het volgende:

of gaat het niet via TPG?
Als je mazzel hebt gaat het via Selectvracht en die komen 's avonds terug.

Kunt ook een briefje op de deur hangen of ze het bij de buren willen bezorgen. Werkt alleen als je A) aardige buren hebt en B) in een beetje nette buurt woont want je bent wel aan het adverteren dat je de hele dag niet thuis bent
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2004 @ 19:30:36 #51
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21809704
ik heb luca opgegeven voor de mini-dam-tot-dam-loop
  Jubileum moderator dinsdag 7 september 2004 @ 19:30:53 #52
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21809713
Gilmore girls ik ben dat gaan kijken toen jeroen ineens zo heel enthousiast over een "vrouwenprogramma" was
En daarna..... Sex and the City
als er daarna nou ER zou komen is mijn televisieavond perfect

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 07-09-2004 19:37:38 ]
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2004 @ 19:33:45 #53
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21809773
wat is dat toch die gillmore girls nooit van gehoord
  Jubileum moderator dinsdag 7 september 2004 @ 19:34:21 #54
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21809784
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 19:27 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Als je mazzel hebt gaat het via Selectvracht en die komen 's avonds terug.

Kunt ook een briefje op de deur hangen of ze het bij de buren willen bezorgen. Werkt alleen als je A) aardige buren hebt en B) in een beetje nette buurt woont want je bent wel aan het adverteren dat je de hele dag niet thuis bent
Kun je bij je bestelling niet aangeven : BGG de buren? Dat doe ik altijd bij Bol.com en dat natuurlijk na afspraak met de buurvrouw.
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 7 september 2004 @ 19:36:04 #55
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21809813
Gilmore Girls is leuk, m'n favoriete tv programma vanavond half 9 op net 5
  dinsdag 7 september 2004 @ 19:39:39 #56
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21809885
Heb Gilmore Girls één keer gezien maar ik werd helemaal kriegel van dat geneuzel van die grietjes. Uitgezet en het is er hier nooit meer opgekomen
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2004 @ 19:39:48 #57
7074 moussy
kuttekop
pi_21809888
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 19:33 schreef lady-wrb het volgende:
kweet ook niet
pi_21809901
Goedenavond

Lois, wat balen dat je je nog steeds niet helemaal beter voelt.

Clauwheee, fijn dat je het zo naar je zin hebt op school!
pi_21810182
Spuuglokje, die quiche was lekker! Alleen doe ik de volgende keer een andere kaas, ben niet helemaal weg van geitenkaas Thanx voor recept!
  dinsdag 7 september 2004 @ 19:55:05 #60
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21810217
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 19:30 schreef Lois het volgende:
En daarna..... Sex and the City
Het allerlaatste seizoen .
Zou het een happy end worden met Mr. Big?

Beterschap trouwens Lois, ik hoop dat je er snel achter bent wat er mankeert.
... ♥ ik mis je ♥
pi_21810373
Was BNN - bitches nou een soort parodie ofzo van the gilmore girls? Ik heb die gilmore girl nooit gezien... Ik dacht dat altijd dat het die ouwe wijven waren, hoe heten die dan ook alweer??
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21810543
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 19:23 schreef Luchtbel het volgende:
Oh jottum, ik ben niet alleen verbrand, ik ben slechts aan 1 kant verbrand
Jij ook al

Aan welke kant ?? Voor, achter of zij ??
  dinsdag 7 september 2004 @ 20:10:16 #63
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21810585
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 20:01 schreef melonovy het volgende:
Was BNN - bitches nou een soort parodie ofzo van the gilmore girls? Ik heb die gilmore girl nooit gezien... Ik dacht dat altijd dat het die ouwe wijven waren, hoe heten die dan ook alweer??
Dat waren de "Golden Girls", met dat leuke themaliedje (Thank you for being a friend)
... ♥ ik mis je ♥
pi_21810650
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 19:27 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb hele aardige buren, zal niks kwaads over ze zeggen alleen scheelt het maar aan één ding: ze zijn bijna nooit thuis . . .

Ik woon in een alleraardig "hofje" met alleen maar werkende vrijgezellen . . .
pi_21810721
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 19:33 schreef lady-wrb het volgende:
Je mist niks hoor, stomme serie. Snap niet dat er mensen zijn die er naar kijken . . .
  dinsdag 7 september 2004 @ 20:17:19 #66
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21810743
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 20:08 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Jij ook al

Aan welke kant ?? Voor, achter of zij ??
Ik wou een hele foute opmerking maken maar ik doe het niet

Maar ja dat krijg je als je de hele maand julie binnenzit dan verbrand je in september!

Nog een kwartiertje!!!
pi_21810920
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 20:10 schreef phluphy het volgende:

[..]

Dat waren de "Golden Girls", met dat leuke themaliedje (Thank you for being a friend)
Oja, de golden girls...

Nah, die gilmore girls laat ik ook maar aan me voorbij gaan...
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 7 september 2004 @ 20:31:01 #68
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_21811080
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 19:53 schreef mallemeid het volgende:
Spuuglokje, die quiche was lekker! Alleen doe ik de volgende keer een andere kaas, ben niet helemaal weg van geitenkaas Thanx voor recept!
Wat leuk dat je hem écht gemaakt hebt Ja, je moet wel van geitenkaas houden bij dit recept. Ik ben er dol op, bestel dus ook graag een stokbroodje met geitenkaas en honing als ik eens bij een croissanterie ben ( Als ik niet toevallig meer zin heb in een Italiaanse bol met kipkerriesalade )
pi_21811146
En vanaf nu zijn we een paar dames kwijt . . .
pi_21811154
Gilmore girls!!!
W ~ H ~ T
pi_21811179
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 20:33 schreef ThunderChild het volgende:
Ha!
W ~ H ~ T
pi_21811424
Hé bah! Wie heeft net dat Lemmings spel gepromoot??? Ik zit nu al de hele tijd dat stomme spel te doen, en kom er niet vanaf!
pi_21811461
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 20:44 schreef Zabb het volgende:
Hé bah! Wie heeft net dat Lemmings spel gepromoot??? Ik zit nu al de hele tijd dat stomme spel te doen, en kom er niet vanaf!
Onze lieve Fluf
pi_21811485
ennnnn reclame....

(owww, volgens mij ben ik iets te melig... )
W ~ H ~ T
  dinsdag 7 september 2004 @ 20:47:45 #75
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21811513
Jonnetje
  dinsdag 7 september 2004 @ 20:48:31 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_21811532
quote:
linkje? Kan het nergens vinden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21811641
Ok, hier is de link, maar ik waarschuw wel, het is verslavend!!!

http://193.151.73.87/games/lemmings/index.html
pi_21811765
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 20:31 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Wat leuk dat je hem écht gemaakt hebt Ja, je moet wel van geitenkaas houden bij dit recept. Ik ben er dol op, bestel dus ook graag een stokbroodje met geitenkaas en honing als ik eens bij een croissanterie ben ( Als ik niet toevallig meer zin heb in een Italiaanse bol met kipkerriesalade )
duh logisch dat ik m maak, het klonk errug lekker volgende keer probeer ik met brie ofzo, en anders met gewone jonge kaas We hebben trouwens best veel over, kan spinazie nou wel of niet voor de 2e keer opgewarmd?
pi_21811828
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 20:52 schreef Zabb het volgende:
Ok, hier is de link, maar ik waarschuw wel, het is verslavend!!!

http://193.151.73.87/games/lemmings/index.html
Mijn god, nu voel ik me echt oud. Speelde dit spel al 10 jaar terug (als het niet meer is), heb ergens nog de orginele flop liggen die bij m'n SoundBlaster kaart zat . . .
pi_21811854
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 20:57 schreef mallemeid het volgende:
We hebben trouwens best veel over, kan spinazie nou wel of niet voor de 2e keer opgewarmd?
Nooit geen probleem mee gehad
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2004 @ 21:02:01 #81
81992 Githa
pi_21811881
mallemeid...nee dat is niet verstandig :

Groenten (en andere levensmiddelen) bevatten nitraat .
Nitraat op zich is een volledig onschuldige stof. Nitraat kan echter omgezet worden tot nitriet en nitriet weer tot nitrosamines. Deze laatste stoffen zijn kankerverwekkend.
De omzetting van nitraat tot nitriet zal in de meeste levensmiddelen plaatsvinden, zij het zeer langzaam. Verwarmen van een levensmiddel zal het proces versnellen. En hoe meer of hoe langer je verwarmt, hoe meer nitriet er gevormd wordt. Vandaar dat je spinazie beter niet lang of meerdere malen moet verwarmen.
Nitriet op zich is ook vrij onschuldig, alleen in zuur milieu kunnen er nitrosamines gevormd worden. Dat is niet te voorkomen, aangezien al ons eten door de zure maag heen moet. Dus moet de hoeveelheid nitriet beperkt worden. Dus, opnieuw, minder verwarmen. Helemaal voorkomen is (helaas) niet mogelijk.
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2004 @ 21:13:09 #82
7074 moussy
kuttekop
pi_21812156
Spinazie wordt ook bitter als je het nog een keer opwarmt
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2004 @ 21:14:35 #83
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21812192
ik heb trouwens wel eens gehoord dat het in de magnetron wel zou kunnen, omdat dat sneller verwarmt, maar pin me daar niet op vast.
pi_21812197
Dat had ik idd ook wel gehoord githa, maar ik heb ook ergens weer gelezen dat het dus niks meer uitmaakt....
pi_21812201
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 21:00 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Mijn god, nu voel ik me echt oud. Speelde dit spel al 10 jaar terug (als het niet meer is), heb ergens nog de orginele flop liggen die bij m'n SoundBlaster kaart zat . . .
Ik speelde dit spel ook al laaang geleden!!
pi_21812396
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 20:33 schreef ThunderChild het volgende:
En nu kunnen weer een paar dames uit hun schulpje kruipen . . .
pi_21812521
Nee hoor.

sex & the city. of word dat hier niet gekeken

Ik snap niks van dat Lemmingspel
And you know I might
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2004 @ 21:26:47 #88
7074 moussy
kuttekop
pi_21812541
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 21:22 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

En nu kunnen weer een paar dames uit hun schulpje kruipen . . .
jij hebt dus ook gekeken?

Ho doen ze dat eigenlijk met diepvriesspinazie die je alleen maar hoeft op te warmen, of babyprutpotjes?
pi_21812588
Ik eet de quiche gewoon koud

Volgens mij met die diepvriesspinazie is dat ook zo, die wordt ook 2x opgewarmd.....misschien 'mag' je spinazie 2x opwarmen maar niet vaker?
  dinsdag 7 september 2004 @ 21:32:18 #90
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21812683
Nou leuk zeg ik kan niet eens meer verder spelen de levels zijn op kijk de volgende keer weer voor meer levels kreeg ik
pi_21812735
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 21:26 schreef moussy het volgende:
jij hebt dus ook gekeken?
Nope, heb zitten zappen en andere dingen gedaan. Ben niet zo verslaafd aan dat ding . . .
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2004 @ 21:38:05 #92
81992 Githa
pi_21812802
mallemeid ...meer info heb ik niet kunnen vinden op google dus geen idee of het nu niet meer zo is en of het anders is met diepvries spinazie ... ik neem aan dat het ook wel vermeld moet staan op de verpakking als het idd zo slecht is ....

probeer het anders en als je dood gaat weet je iig waaraan
pi_21812857
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 21:25 schreef rena het volgende:
sex & the city. of word dat hier niet gekeken
Crap, da's waar . . .
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2004 @ 21:41:09 #94
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21812869
morgen komt de schoolfotograaf! luca wil weer op de foto met zijn ajaxshirt
  dinsdag 7 september 2004 @ 21:44:35 #95
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21812952
Hoezo alweer ?
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2004 @ 21:46:54 #96
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21813012
hij woont bijna in dat ding. hij zou er het liefst ook in willen slapen
  dinsdag 7 september 2004 @ 21:50:43 #97
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21813088
Haha gewoon er voor zorgen dat hij op dat moment in de wasmachine zit
heb dat ook gedaan met een slaapshirt van kyllian wilde hij hem aan toen we naar oma gingen
ja sorry hoor hij moet worden gewassen
en dat gaat over een pyamatrui
pi_21813296
Stik! Zowat Cadfael gemist . . .
pi_21813665
Iiieeewww... er is een nieuw programma op tv, Mijn vieze, vette, vervelende verloofde! Die vent is echt vaag en vies!!
  dinsdag 7 september 2004 @ 22:21:46 #100
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21813804
quote:
das een leuke ouwe klassieker joh!!!
  dinsdag 7 september 2004 @ 22:35:02 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_21814131
Mallemeid, diepvriesspinazie is op een speciale manier klaargemaakt. Die mag je dus ook slechts 1 keer opwarmen. Nou kan het niet echt kwaad om het bij wijze van uitzondering niet echt kwaad, maar om het keer op keer te doen zou ik niet doen.

Boetjes en postelein hebben geloof ik hetzelfde.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 7 september 2004 @ 22:41:49 #102
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21814288
He Troel woon jij in Hengelo Overijssel?
pi_21814491
<Vragenuurtje voor Troel >

Hoe is het eigenlijk afgelopen met jullie huizenjacht??
pi_21814560
Die quiche warm ik ook niet meer op, koud ist veel lekkerder
pi_21815083
Troel komt volgens mij inderdaad uut Twente!!
pi_21815196
Ok, one question left

edit: two

[ Bericht 16% gewijzigd door clauwheee op 07-09-2004 23:29:05 ]
  dinsdag 7 september 2004 @ 23:19:54 #107
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21815261
Oke volgende vraag; woont het vriendje van Troel in Almere of vergis ik me nu?
Staat me iets vaag van bij van de MacMeet?
Zoek een manier om iets van Almere naar Hengelo te krijgen...
  woensdag 8 september 2004 @ 08:46:58 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_21819054
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 23:19 schreef Luchtbel het volgende:
Oke volgende vraag; woont het vriendje van Troel in Almere of vergis ik me nu?
Staat me iets vaag van bij van de MacMeet?
Zoek een manier om iets van Almere naar Hengelo te krijgen...
In Eemnes!

Maar wat moet je hier heen hebben?
Mail me anders even luchtbel!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 september 2004 @ 08:48:10 #109
35189 Troel
scherp en bot
pi_21819060
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 22:41 schreef Luchtbel het volgende:
He Troel woon jij in Hengelo Overijssel?
JA
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 22:50 schreef clauwheee het volgende:
<Vragenuurtje voor Troel >

Hoe is het eigenlijk afgelopen met jullie huizenjacht??
Het was niet een huisje waarvan we hadden yes dat is het. Daarnaast was er al een bod op gedaan. We gaan vrolijjk verder zoeken!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 september 2004 @ 08:53:08 #110
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21819096
quote:
Op woensdag 8 september 2004 08:46 schreef Troel het volgende:

[..]

In Eemnes!

Maar wat moet je hier heen hebben?
Mail me anders even luchtbel!
Oke never mind verkeerd onthouden.
Maar het gaat om kleding voor iemand van fok (of een vriendin daarvan) die onverwacht zwanger blijkt te zijn, ik heb wel spulletjes over maar versturen word al weer gauw zo duur en we wonen niet bij elkaar in de buurt. Vandaar dat ik het vroeg, maar ik heb het dus verkeerd onthouden.
  woensdag 8 september 2004 @ 08:53:50 #111
35189 Troel
scherp en bot
pi_21819101
Ow, het is een kleine moeite om even bij jou langs te rijden hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 september 2004 @ 08:56:17 #112
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21819123
Nee joh, dat is zonde van je tijd en geld.
Ik bedenk wel iets of iemand anders. Houdt mij ook weer van de straat
Wel lief van je!
pi_21819188
Luchtbel, iets naar Hengelo krijgen is voor mij op zich geen probleem, ik rij vaak genoeg die kant op en heb er ook familie wonen!
Dan moeten we die spullen alleen van Almere naar Dronten zien te krijgen.
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2004 @ 09:06:01 #114
43556 miss_dynastie
pi_21819197
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 22:15 schreef Zabb het volgende:
Iiieeewww... er is een nieuw programma op tv, Mijn vieze, vette, vervelende verloofde! Die vent is echt vaag en vies!!
Ships, gemist
Kun je me (in spoilers) vertellen hoe het is afgelopen ??

Goedemorgen trouwens
  woensdag 8 september 2004 @ 09:07:48 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_21819211
quote:
Op woensdag 8 september 2004 09:05 schreef Zabb het volgende:
Luchtbel, iets naar Hengelo krijgen is voor mij op zich geen probleem, ik rij vaak genoeg die kant op en heb er ook familie wonen!
Dan moeten we die spullen alleen van Almere naar Dronten zien te krijgen.
Minimeet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21819264
quote:
Op woensdag 8 september 2004 09:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ships, gemist
Kun je me (in spoilers) vertellen hoe het is afgelopen ??

Goedemorgen trouwens
Het is nog niet afgelopen, dat duurt 6 afleveringen volgens mij! Maar er zijn dus een vrouw en een man. Die man is een acteur. Samen moeten ze hun best doen om naar haar familie over te laten komen dat ze echt verliefd zijn en dat ze gaan trouwen (over 12 dagen ofzoiets). Maar die man doet alles om dat tegen te gaan (is ie voor ingehuurd), en hij gaat allerlei ranzige dingen doen. Als die vrouw haar familie zo ver krijgt om naar de bruiloft te komen, en als ze het zelf ook nog allemaal vol kan houden, krijgt ze volgens mij 1 miljoen dollar!!!
pi_21819396
quote:
Op woensdag 8 september 2004 08:53 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Oke never mind verkeerd onthouden.
Maar het gaat om kleding voor iemand van fok (of een vriendin daarvan) die onverwacht zwanger blijkt te zijn, ik heb wel spulletjes over maar versturen word al weer gauw zo duur en we wonen niet bij elkaar in de buurt. Vandaar dat ik het vroeg, maar ik heb het dus verkeerd onthouden.
Maar ze willen het ook wel bij jou op komen halen hoor
Wees niet bang om langzaam te groeien, wees alleen bang om stil te staan
pi_21819821
quote:
Op woensdag 8 september 2004 09:13 schreef Zabb het volgende:

[..]

Het is nog niet afgelopen, dat duurt 6 afleveringen volgens mij! Maar er zijn dus een vrouw en een man. Die man is een acteur. Samen moeten ze hun best doen om naar haar familie over te laten komen dat ze echt verliefd zijn en dat ze gaan trouwen (over 12 dagen ofzoiets). Maar die man doet alles om dat tegen te gaan (is ie voor ingehuurd), en hij gaat allerlei ranzige dingen doen. Als die vrouw haar familie zo ver krijgt om naar de bruiloft te komen, en als ze het zelf ook nog allemaal vol kan houden, krijgt ze volgens mij 1 miljoen dollar!!!
Maar wat was er nou, ze zeiden (ik heb ff gezapt) zoiets van dat de vrouwen ook nog voor verrassingen kwamen te staan ?! Zij willen dus hun familie voor de gek houden met een vieze vent, maar hij "acteert" als hij met haar alleen is ook dat ie smerig is?

Naja, ik heb lekker Gilmore Girls weer gezien
En Sex in the City. Ik had trouwens wel wat gezegd tegen meneer de Slechte Neuk die daarna een beetje ging doen alsof ie vreselijk afgewezen was. Bijvoorbeeld de microfoon nemen en zeggen dat ie er niks van kon (bruiloft was toch al naar de maan).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 8 september 2004 @ 10:11:21 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21819864
Even iets grappigs over namen.
Een vriendin van mijn zus is een paar weken geleden bevallen van een tweeling, 2 meiden, en ze heten: Kim en Isa...
Juist ja, van die Pizza reclame!

Ik vroeg nog of ze dat express gedaan hadden. Dat was dus niet zo, het is echt puur toeval en toen ze die reclame zagen hadden ze zoiets van 'ach, over een paar jaar is iedereen die reclame vergeten'. Maar op zich wel grappig. Ik zou wel proberen een tapeje van die reclame te maken!
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2004 @ 10:15:38 #120
43556 miss_dynastie
pi_21819928
quote:
Op woensdag 8 september 2004 09:13 schreef Zabb het volgende:

[..]

Aha, oke, dacht dat het maar een aflevering was. Wilde het kijken, maar er kwam echt vanalles tussen, dus dacht dat ik het helemaal gemist had. Gelukkig maar, thanks!
pi_21819960
Ik heb het topic over de vieze verloofde al gelezen, uitleg hoeft niet meer !

BrightEyes> Hihi, dat is wel toevallig ja! Ik vind die tweeling een beetje een rare kop hebben in die reclame trouwens. Ik zou 'm later met hun wel eens naspelen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 8 september 2004 @ 10:18:22 #122
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21819978
Inderdaad grappig brighteys. Maar de meeste kennen de reclame wel maar de namen niet die er bij horen (ik niet tenminste)

Heerlijk weertje weer vandaag zeg.
Wij gaan een lekker stuk fietsen.
  woensdag 8 september 2004 @ 10:20:55 #123
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21820016
Mogguh meiden

Heb er al een uur wandelen met de hond opzitten... Vandaag gaan we ook weer 's een poging wagen hond en nichtje aan elkaar te laten wennen.
pi_21820042
Whaha BE wat grappig. Ik ken de reclame ook maar weet dus ook niet welke namen erbij horen. Dus ze hoeven zich vast geen zorgen te maken

Jaaaa heerlijk weer hè Nu ben ik zomaar ineens vandaag ook vrij (die lessen van de woensdag beginnen pas over een paar week) en morgen was ik al vrij..heb echt het idee dat ik vakantie heb!!!
  woensdag 8 september 2004 @ 10:25:30 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21820063
Het was ook dat mijn zus het zei van die reclame, toen wist ik het weer:
Oom Paul, dát is Kim en ìk ben Isa.

Maar goed, het zijn idd wel 2 hele leuke namen!
Best bizar trouwens wel hoor voor dit stel, je wordt per ongeluk zwanger en dan dus ook nog eens een tweeling.
pi_21820076
quote:
Op woensdag 8 september 2004 10:23 schreef clauwheee het volgende:
Jaaaa heerlijk weer hè Nu ben ik zomaar ineens vandaag ook vrij (die lessen van de woensdag beginnen pas over een paar week) en morgen was ik al vrij..heb echt het idee dat ik vakantie heb!!!
He wat heb jij een mazzel!!
Ik heb straks 2 college's, tot half 6! Ik hoop maar dat ie iets eerder klaar is. En morgen moet ik van 9.30 uur tot 20.45 uur! Dan hebben we een soort project!
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2004 @ 10:27:35 #127
43556 miss_dynastie
pi_21820091
quote:
Op woensdag 8 september 2004 10:26 schreef Zabb het volgende:

[..]

Ik heb straks 2 college's, tot half 6! Ik hoop maar dat ie iets eerder klaar is. En morgen moet ik van 9.30 uur tot 20.45 uur! Dan hebben we een soort project!
Wow, tot kwart voor negen, das lang
Kun je wel eten daar??
Ik heb vanmiddag van half twee tot half zes college, hoop alleen dat de terugreis wat minder tijd in beslag neemt dan maandag
pi_21820112
quote:
Op woensdag 8 september 2004 10:26 schreef Zabb het volgende:

[..]

Goeiesmorgens!!!!!!!! Zooo lang??? Jeumig...Hoop voor je dat dat ook iets minder lang duurt!
En ja ik het retemazzel deze week!!
pi_21820123
Ja dat hoop ik ook voor je miss_d, de NS is weer lekker bezig deze week!
pi_21820189
Ik kan wel eten op school, in de kantine kun je volgens mij uit verschillende maaltijden kiezen. Dat project duurt 2 dagen, donderdag dus tot 's avonds, en vrijdag van 9.30 uur tot 18.00 uur, maar dan hebben we dat ook maar meteen gehad!!
pi_21820205
Ja das waar, je kunt het dan maar beter gehad hebben. Maar ik vin het wel lang hoor!!!
pi_21820225
quote:
Op woensdag 8 september 2004 10:35 schreef clauwheee het volgende:
Ja das waar, je kunt het dan maar beter gehad hebben. Maar ik vin het wel lang hoor!!!
Ja dat vind ik ook hoor, maar als het goed is heb je na die 2 dagen ook gelijk weer 1 credit binnen!
pi_21820276
Ow dat zou wel fijn zijn...
pi_21820304
Nou, wat moet je hier nou weer mee aan!

Een tijdje geleden kwam er eens een glazenwasser langs en vroeg of hij de ramen boven moest komen wassen. Nou mocht van mij want daar kan ik anders toch niet bij. Dat heeft hij toen dus ook gedaan.
Komt diezelfde man net ineens de tuin binnen lopen met een ladder, en gaat de ramen boven weer wassen. Hij loopt de tuin weer uit en gaat naar de voorkant, ook de ramen wassen. Toen belde hij aan: 8 euro aub. Het duurde trouwens nog geen 5 min.!!!
Maar goed, ik durf daar dus niets van te zeggen hé! Want ik had natuurlijk kunnen zeggen, leuk en aardig maar ik heb je niet gevraagd. Maar ik heb dus maar gewoon dom betaald !
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2004 @ 10:42:49 #135
43556 miss_dynastie
pi_21820318
Je hebt gelijk hoor zabb, af is af!
Ik heb me ook maar gelijk ingeschreven voor een essay, niet voor ronde 1 (die moet volgende week vrijdag al ingeleverd zijn ) maar voor over een paar weken Mét een bekende, dus we kunnen mekaar mooi helpen
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2004 @ 11:03:31 #136
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21820661
ik ben bang dat die glazenwasser voortaan om de zoveel tijd je ramen komt lappen zabb.
dus als je dat niet wilt moet je het zo snel mogelijk opzeggen, anders zit je er de komende honderd jaar aan vast
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2004 @ 11:07:06 #137
43556 miss_dynastie
pi_21820711
Gewoon wat van zeggen hoor Zabb! Je hebt er echt niet om gevraagd, of heb je een abbo afgesloten? Zo niet, jammer voor hem!
pi_21820720
quote:
Op woensdag 8 september 2004 11:03 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben bang dat die glazenwasser voortaan om de zoveel tijd je ramen komt lappen zabb.
dus als je dat niet wilt moet je het zo snel mogelijk opzeggen, anders zit je er de komende honderd jaar aan vast
Ja daar ben ik ook bang voor. Het vreemde is wel dat ik nooit gezegd heb dat ie vaker mocht komen. Het is volgens mij iemand die dit gewoon zwart doet, en aleen als ie zelf zin heeft!
Maar goed, ik kan nu wel weer naar buiten kijken!!!

Ik ga nu maar eens kijken of die leraar nog iets interessants te vertellen heeft! Doeg!
pi_21820725
Ja inderdaad, als je het niet zegt komen ze elke keer terug Zabb! En veel plezier op school Tot strakkies!
pi_21820748
Ja ik weet het, maar ik durf dat soort dingen niet zo snel te zeggen ! En al helemaal omdat hij al begonnen was. Ik ben een echte schijterd in dat soort dingen.

Maar nu ga ik echt! Tot later!!
  woensdag 8 september 2004 @ 11:10:47 #141
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_21820752
Is wel redelijk normale gang van zaken hoor, glazenwassers komen langs de deur om te vragen of ze je ramen moeten wassen, en bedoelen daar in het algemeen mee dat ze dus regelmatig langs zullen komen.

Zo is het bij mij tenminste gegaan, en zo hoor ik het wel vaker. En ik ben er eigenlijk wel blij mee, elke anderhalve maand zijn mijn ramen lekker schoon. Kost hier ook 8 euro overigens.
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2004 @ 11:13:12 #142
43556 miss_dynastie
pi_21820792
8 euro voor alleen boven of ook beneden?
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2004 @ 11:14:06 #143
7074 moussy
kuttekop
pi_21820808
Het kloterige aan glazenwasser is dat je dan ook de binnenkant moet doen om er veel plezier van te hebben
  woensdag 8 september 2004 @ 11:19:16 #144
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_21820902
quote:
Op woensdag 8 september 2004 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
8 euro voor alleen boven of ook beneden?
Boven en beneden, 6 euro voor alleen boven geloof ik (maar voor die 2 euro extra mag ie ook lekker die enorme schuifpui beneden doen, rotwerkje ).

En ja moussy, dat is idd altijd erg confronterend

Dan denk je: ha, lekker de ramen worden gewassen, kan ik weer goed naar buiten kijken...en dan zie je nauwelijks verschil en weet je dat je zelf ook aan de slag zal moeten
pi_21820906
Ja dat zou ook wel handig zijn Moussy!!!

Ik probeer vrolijk/normaal te doen vandaag, maar toch is er vandaag weer een dipje...af en toe een steek...Het is de verjaardag van Marisse...en nog steeeeeeeds weten we niks...
  woensdag 8 september 2004 @ 11:22:11 #146
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_21820943
Sterkte clauwheee, ik word steeds helemaal naar als er weer meer info bekend wordt. Dat iemand zo iets kan doen zeg, dat wil je toch gewoon niet begrijpen
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2004 @ 11:32:11 #147
7074 moussy
kuttekop
pi_21821126
Bij mogen ze voor 6 euro wel de achterkant doen, alleen beneden, maar ook wel binnen
dat komt ongeveer op 8 bij 2.80 of zo Maar omdat ze hier niet achterom kunnen wil en niemand door het huis wil met zn ladders moet ik het zelf doen

Clauwhee
pi_21821257
Ik begrijp het ook nog steeds niet Pluis, en het verdriet wordt ook niet minder (nou ja dat zal ook niet gebeuren, maar ik bedoel het laat me niet los, ik wordt alleen maar meer boos enz...) We horen niks over Isra en dat maakt ons zo onzeker. Op dit moment heb ik gewoon even geen hoop...
  woensdag 8 september 2004 @ 12:24:33 #149
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21822082
Clauwheee Het is een ellendige situatie!

Maar ik ben wel blij dat je 2 vrije dagen hebt, en dat met dit weer ! Misschien het begin van een stukje rechtvaardigheid
... ♥ ik mis je ♥
pi_21822641
Zou het Fluf? Ik hoop het!!! Dan stem ik voor nog meer rechtvaardigheid en hoop ik dat jouw beebje er heel snel is!!!
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2004 @ 17:36:00 #151
81992 Githa
pi_21823131
quote:
Op woensdag 8 september 2004 11:32 schreef moussy het volgende:
Bij mogen ze voor 6 euro wel de achterkant doen, alleen beneden, maar ook wel binnen
dat komt ongeveer op 8 bij 2.80 of zo Maar omdat ze hier niet achterom kunnen wil en niemand door het huis wil met zn ladders moet ik het zelf doen

Clauwhee
Dat probleem heb ik ook en daar komt nog bij dat ik in een huis woon met 3 verdiepingen en daar zijn glazenwassers niet zo blij mee
Gelukkig heb ik in mijn vriendenkring een glazenwasser zitten die dat soms na zijn werk even snel mee doet
pi_21823338
quote:
Op woensdag 8 september 2004 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Het was ook dat mijn zus het zei van die reclame, toen wist ik het weer:
Oom Paul, dát is Kim en ìk ben Isa.
Oom Rick

Maar wel grappig
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_21823362
Over glazenwassers gesproken...er zijn vanmiddag twee omgekukeld en overleden.. *ril*

Hoe lang zou het forum het dit keer volhouden?
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2004 @ 17:49:28 #154
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2004 @ 17:50:22 #155
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21823403
quote:
Op woensdag 8 september 2004 17:48 schreef clauwheee het volgende:
Over glazenwassers gesproken...er zijn vanmiddag twee omgekukeld en overleden.. *ril*

he getver wat een akelig bericht
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2004 @ 17:51:48 #156
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21823428
luca en ik hebben vanmiddag koekjes gebakken. ze zien er erg leuk en lekker uit.
ik heb er foto's van gemaakt, maar mijn toestel heeft even kuren. dus zodra ik het voor elkaar heb beloof ik weer verse luca-foto's
pi_21823497
quote:
Komt me akelig bekend voor Gatver, niet leuk dit.

Heb echt totaal geen energie vandaag, ben en moet vanavond naar de opening van mijn vader zijn nieuwe zaak, eigenlijk helemaal niet zo'n zin in, de hele avond vrolijk en aardig doen terwijl ik me helemaal niet zo voel. Gisteren ging het zo goed en vandaag gaat het weer stukken minder met mij. De komende tijd ook best wel een drukke tijd, de verhuizing, echt beginnen met mijn nieuwe opleiding (veeeel huiswerk. nu al ) heb nou al het idee dat ik het niet meer trek en het is nog niet eens echt begonnen allemaal
And you know I might
pi_21823610
He rena kom op meissie..hoe was het bij de psych??? Had namelijk wel het idee inderdaad dat het de laatste tijd iets beter ging met je!
pi_21823745
Ja, dat gaat het ook wel, maar ik heb erg last van stemmingswisselingen (verschrikkelijk irritant ) het ene moment ben ik vrolijk en 3 seconden later kan ik zitten huilen bij wijze van spreken Maar gisteren ging het goed bij de psych, gepraat over hoe ik moet gaan denken over mijzelf enzo (erg lastig!) maar ik wil er echt aan gaan werken, ik probeer het al en dat vind ik al knap van mezelf
And you know I might
pi_21823822
Die stemmingswisselingen herken ik wel, alleen weet ik bij mij niet zo goed waar het vandaan komt, ik wijt het bij mezelf aan het afgelopen rotjaar.

Ik vind het ook heel knap van je dat je eraan werkt hoor, het is niet zomaar iets. Het moet alleen, hoe vervelend ook, tijd hebben. Succes!

Ow en over school moet je je niet druk maken, het is nieuw, je moet nog in je ritme komen etc. Gewoon doen wat je kunt, en meer als je best kun je niet doen!
pi_21824001
je bent een schat jij veel sterkte vandaag trouwens, las het net echt verschrikkelijk, ik hoop zo dat Isra gauw gevonden word.
And you know I might
pi_21824643
quote:
Op woensdag 8 september 2004 11:10 schreef pluisje het volgende:
Is wel redelijk normale gang van zaken hoor, glazenwassers komen langs de deur om te vragen of ze je ramen moeten wassen, en bedoelen daar in het algemeen mee dat ze dus regelmatig langs zullen komen.

Zo is het bij mij tenminste gegaan, en zo hoor ik het wel vaker. En ik ben er eigenlijk wel blij mee, elke anderhalve maand zijn mijn ramen lekker schoon. Kost hier ook 8 euro overigens.
Oh ik wist niet dat dat zo ging, maar goed, dan heb ik nu wel elke keer schone ramen!!
Het kostte trouwens 8 euro, en hij deed alleen de ramen boven. Met beneden erbij kost het volgens mij nog een paar euro meer.
pi_21825006
Wa's dat, glazenwassers ??
pi_21825029
Dames, doen jullie wel rustig aan ??
pi_21825111
Bij ons vorig huis hadden we ook glazenwassers.
Maar die jongen kwam altijd eerst vragen of het gelegen kwam.
W ~ H ~ T
pi_21825114
quote:
Geen idee, maar ik vermoed dat er een zekere admin die-nog-met-z'n-hoofd-in-de-wolken-rondloopt (ik noem geen namen) erachter zit
  woensdag 8 september 2004 @ 20:49:36 #167
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21825137
ha die TC Dames en rustig aan doen?
  woensdag 8 september 2004 @ 20:49:46 #168
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21825142
HAAAAAAALLOOOOO
pi_21825169
HAAAAAAAAAAI!
  woensdag 8 september 2004 @ 20:53:14 #170
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21825246
pi_21825273
quote:
Op woensdag 8 september 2004 20:53 schreef Luchtbel het volgende:
pi_21825282
Wees gegroet !!!
quote:
Op woensdag 8 september 2004 20:49 schreef daniman het volgende:
ha die TC Dames en rustig aan doen?
Ik weet het, wishfull thinking . . .
pi_21825390
Wij moesten vandaag op school weer groepen vormen voor de verschillende opdrachten die we moeten maken. Bah, wat haat ik dat altijd om groepjes te maken!
pi_21825411
quote:
Op woensdag 8 september 2004 20:59 schreef Zabb het volgende:
Wij moesten vandaag op school weer groepen vormen voor de verschillende opdrachten die we moeten maken. Bah, wat haat ik dat altijd om groepjes te maken!
*Verschrikkelijk mee eens is*

Ik vind groepswerk sowieso blegh
  woensdag 8 september 2004 @ 21:01:55 #175
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21825458
Projectgroepen

Ik heb een leuke dag gehad
pi_21825475
Eerst vond ik dat nog wel leuk, maar vanaf nu niet meer!

Fijn Luchtbel, dat je een leuke dag gehad hebt!! Wat heb ie gedaan??
pi_21825498
quote:
Op woensdag 8 september 2004 20:59 schreef Zabb het volgende:

Had er ook een hekel aan, zeker met die achterlijke types die niet eens de bel horen/klepel zien . . .
pi_21825536
Heb je geen leuke groep dan Zabb??

Ah mooi zo Luchtbellie!!! Niet verbrand??
pi_21825548
1-0 Nederland
  woensdag 8 september 2004 @ 21:05:59 #180
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21825575
Nee ik durf niet meer naar buiten we hadden Jolie is geboren feestje van mun werk, was gezellig en ik heb pizza gegeten en en en gewoon het was een leuke dag
pi_21825599
Ach, het vormen van die groepen alleen al ging zooo moeizaam. Die wil niet met die, en die weer niet met die. En dan zit er 1 iemand bij ons in de groep en niemand wil met hem samenwerken.
Mijn groep valt op zich wel mee, maar is niet mijn ideale groep zeg maar.
pi_21825621
Gezellig Luchtbel!!
pi_21825655
Nou hartstikke fijn Luchtbel!!!!

Owww Zabb zooo herkenbaar!
pi_21825778
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:05 schreef clauwheee het volgende:
1-0 Nederland
Je ijlt, kan niet . . .

Nederland op voorsprong ?? Niet mogelijk !!
pi_21825800
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:13 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Je ijlt, kan niet . . .

Nederland op voorsprong ?? Niet mogelijk !!
Pessimist

En het is lekker toch zo
  woensdag 8 september 2004 @ 21:17:40 #186
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21825866
Er bestaat geen ideale groep Zabb

Op een gegeven moment moest ik iedereen zo opfokken dat ze me niet meer opnamen toen heb ik mun nummer anoniem gemaakt hehe
pi_21825926
Ja maar weten jullie wat ik niet snap??? Bij ons op de faculteit is de doelstelling 'individualisering van het onderwijs', zodat de student helemaal zijn eigen studie(inhoud) kan bepalen. Hoe is dat in godsnaam mogelijk als we echt alleen maar in groepjes moeten werken
pi_21825935
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:15 schreef clauwheee het volgende:
Pessimist
Realist
quote:
En het is lekker toch zo

En straks is het 1-1, dan 1-2, dan 1-3, enz, enz, enz . . .
pi_21825952
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:20 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Realist
[..]

En straks is het 1-1, dan 1-2, dan 1-3, enz, enz, enz . . .
Daaaaaag TC
pi_21825955
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:19 schreef clauwheee het volgende:
Ja maar weten jullie wat ik niet snap??? Bij ons op de faculteit is de doelstelling 'indivdualisering van het onderwijs', zodat de student helemaal zijn eigen studie(inhoud) kan bepalen. Hoe is dat in godsnaam mogelijk als we echt alleen maar in groepjes moeten werken
Dat is dan idd niet mogelijk..
  woensdag 8 september 2004 @ 21:22:12 #191
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21825978
Verdikkie Clauwhee dat gaat toch helemaal niet samen allemaal.
pi_21825988
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:21 schreef clauwheee het volgende:
Daaaaaag TC
Doeidoei (Of mag je van Luchtbel niet met vreemde kerels zoenen . . .)
pi_21826037
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:22 schreef Luchtbel het volgende:
Verdikkie Clauwhee dat gaat toch helemaal niet samen allemaal.
Neee raaaarrr hè, potjandriedubbeltjes. Daar hoef ik niet voor gestudeerd te hebben om dat te snappen
  woensdag 8 september 2004 @ 21:33:49 #194
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21826207
op sommige scholen zijn ze gewoon een beetje
pi_21826255
Een beeeeeeeetje maar hoor Daniman
pi_21826335
Heb je nog leuke kadootjes gekregen Luchtbel?
  woensdag 8 september 2004 @ 21:49:05 #197
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21826469
Jah kleertjes voor Jolie en een bordjes set en een kaart voor te babyzwemmen en een cadeaubon voor Kruidvat en vooral een leuke tijd!
pi_21826500
Leuuuk Luchtbellie!
  woensdag 8 september 2004 @ 21:52:12 #199
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21826556
En een goed humeur kreeg ik van ze!
pi_21826620
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:52 schreef Luchtbel het volgende:
Da's nog 't leukste Fijn dat het zo leuk was
pi_21826735
quote:
Op woensdag 8 september 2004 21:52 schreef Luchtbel het volgende:
Ik zeg niks, behalve
  woensdag 8 september 2004 @ 22:03:35 #202
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21826906
nog even een lieve foto spammen voortaan zal ik ze in het kattenfototopic in F&F plaatsen, maar deze wilde ik jullie niet onthouden)

woensdag 8 september 2004 @ 22:04:58 #203
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21826945
fijn luchtbel, dat je zo'n fijne dag hebt gehad
pi_21827070
Liev Daniman!
pi_21827223
2-0

Na-na-na-na-naaaa TC
pi_21827404
quote:
Op woensdag 8 september 2004 22:13 schreef clauwheee het volgende:
2-0

Na-na-na-na-naaaa TC

"Wij" worden zwaar onderschat door de Tjechen . . .
pi_21827444
quote:
Op woensdag 8 september 2004 22:19 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

"Wij" worden zwaar onderschat door de Tjechen . . .
"Wij" zijn gewoon goed. Punt. Basta. Geen TC die daar iets aan veranderd
pi_21827506
quote:
Op woensdag 8 september 2004 22:20 schreef clauwheee het volgende:
"Wij" zijn gewoon goed. Punt. Basta. Geen TC die daar iets aan veranderd
Weet je niet. Misschien gaat dat gifje wel werken en valt de helft met buikpijn neer op de grond . . .
  woensdag 8 september 2004 @ 22:23:59 #209
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21827518
Hmz, maar niemand is zo cool als Nedved
pi_21827544
"We" zijn al klaar hoor. Of je het nu wilt of niet, ze hebben Gewonnen
pi_21827596
quote:
Op woensdag 8 september 2004 22:23 schreef daniman het volgende:
Hmz, maar niemand is zo cool als Nedved
Nooooit van gehoord
  woensdag 8 september 2004 @ 22:34:50 #212
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21827777
quote:
Op woensdag 8 september 2004 22:26 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Nooooit van gehoord
niet? Das een beroemde tjech!
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2004 @ 22:35:49 #213
43556 miss_dynastie
pi_21827807

Weinig tijd, dikke voor iedereen, maar het belangrijkste: We hebben gewonnuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_21827832
quote:
Op woensdag 8 september 2004 22:34 schreef daniman het volgende:

[..]

niet? Das een beroemde tjech!
Zou niet best gesteld zijn met mn voetbalkennis als ik niet wist wie Nedved was... Twas een grapje Danimanskie!
pi_21827857
quote:
Op woensdag 8 september 2004 22:35 schreef miss_dynastie het volgende:

Weinig tijd, dikke voor iedereen, maar het belangrijkste: We hebben gewonnuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pi_21827866

Kan iemand mij ff wakker knijpen . . .
  woensdag 8 september 2004 @ 22:47:10 #217
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21828079
Oeh!
Iedereen die omroepflevoland kan ontvangen raad ik aan om ff naar Polderprak te gaan kijken deze week en dan wel blijven hangen tot Knuffeltijd!

Een 13jarige die haar knuffels leert lezen
  woensdag 8 september 2004 @ 22:48:10 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21828112
quote:
Op woensdag 8 september 2004 22:38 schreef ThunderChild het volgende:

Tisserdan? Gaat het wel goed?
pi_21828130
Ach BE let niet op hem, hij kan (wil) het allemaal niet bevatten vanavond
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2004 @ 22:51:41 #220
43556 miss_dynastie
pi_21828202
quote:
Op woensdag 8 september 2004 22:38 schreef ThunderChild het volgende:

Met genoegen
  woensdag 8 september 2004 @ 22:54:02 #221
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21828252
quote:
Op woensdag 8 september 2004 22:47 schreef Luchtbel het volgende:

LOL...
pi_21828336
quote:
Op woensdag 8 september 2004 22:47 schreef Luchtbel het volgende:
Oeh!
Iedereen die omroepflevoland kan ontvangen raad ik aan om ff naar Polderprak te gaan kijken deze week en dan wel blijven hangen tot Knuffeltijd!

Heb het net ff gekeken!
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2004 @ 22:58:34 #223
43556 miss_dynastie
pi_21828375
quote:
Op woensdag 8 september 2004 22:56 schreef Zabb het volgende:

[..]

Heb het net ff gekeken!
En? Kunnen ze het al een beetje?
pi_21828449
quote:
Op woensdag 8 september 2004 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Tisserdan? Gaat het wel goed?
Nederland ... een voetbal wedstrijd ... gewonnen . . . het is gewoon een droom . . .
  woensdag 8 september 2004 @ 23:03:15 #225
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21828500
pff nou daniman gaat jullie maar es verlaten Trusten en awehoer ze
pi_21828570
quote:
Op woensdag 8 september 2004 22:03 schreef daniman het volgende:
nog even een lieve foto spammen voortaan zal ik ze in het kattenfototopic in F&F plaatsen, maar deze wilde ik jullie niet onthouden)

Aaaaaaaaaaah als Daniman mag, mag ik dan ook nog 's?
Plieeeeessssssss?

[ Bericht 0% gewijzigd door Jonnetje op 09-09-2004 09:53:26 ]
W ~ H ~ T
  woensdag 8 september 2004 @ 23:08:43 #227
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21828631
haha van mij mag je hoor Jonnetje
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2004 @ 23:09:21 #228
43556 miss_dynastie
pi_21828647
Je moet zelfs Jonnetje!!!
  woensdag 8 september 2004 @ 23:16:10 #229
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21828811
quote:
Op woensdag 8 september 2004 22:56 schreef Zabb het volgende:

[..]

Heb het net ff gekeken!
Zabb

Ut was echt te grappig of lag dat aan mij
pi_21828825
Yeah!

W ~ H ~ T
pi_21829417
Als Daniman en Jonnetje mogen, mag ik ook?

woensdag 8 september 2004 @ 23:42:06 #232
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21829480
pi_21829513
Oooow Kissa..
Wat cute!!!
Labi????

[ Bericht 62% gewijzigd door Jonnetje op 08-09-2004 23:59:00 ]
W ~ H ~ T
pi_21830002
Lab x Stabij zeven weken oud.
Jouw kittens zijn ook
pi_21830608
Oh ja, had ik idd gelezen.

Wij hebben hier een zwarte Lab..
Een echte sufmuts, als er visite is een errug enthousiasteling, en hij is ook nog eens een behoorlijk lompe bok ook.

Wilyan probeert af en toe met hem te spelen, dan brengt Jip Lycos zijn speel/bijt-ring of gaat bij hem staan dansen en dan er heel hard bij lachen. Een beetje zoals deze dus.. -> Lycos staat hem dan weer heel onnozel aan te kijken van "wát doe jij nou weer?!"
Vanmiddag gaf Wilyan Lycos een kusje, maar toen hij een kus (lees: lebbertje) (netjes op het wangetje, niet op het mondje) terug kreeg, had hij toch zo zijn bedenkingen..

[ Bericht 6% gewijzigd door Jonnetje op 09-09-2004 00:43:03 ]
W ~ H ~ T
pi_21830850
Leuk!
Ik denk dat Saar geen sufmuts is, maar een dame met haar op haar tandjes.
En ze was de liefste en rustigste van het nest ( zie mijn arm ) volgens de fokker.....maar ik overleef het wel.
Fijn dat Wilyan met dieren opgroeit
pi_21832522
quote:
Op woensdag 8 september 2004 23:16 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Zabb

Ut was echt te grappig of lag dat aan mij
Nee dat lag niet aan jou! Het was idd echt té grappig! Nog niet alle knuffels konden lezen, de kleinere nog niet!

Ik heb een lange dag voor de boeg op school! Tot vanavond
pi_21832527
Pfff Zabb echt wel!! Succes meis tot vanavond!!
pi_21832541
Bedankt Clauwheee! Jij bent trouwens ook al vroeg vandaag!!

Nou doeg!
pi_21832545
Ja boe...ik kan niet meer slapen...
  donderdag 9 september 2004 @ 07:57:21 #241
35189 Troel
scherp en bot
pi_21832576
Ik moet er ook weer erg aan wennen om vroeg op te staan hoor!

Ik vind het ook maar niets. Maarja, je hebt wel meer aan je dag zo.

Alleen jammer dat ik dan ook vroeger naar bed wil en Bert een avondmens is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21832589
Nou ik hoefde nog niet eens op te staan want ik ben vrij. Maar Noca moest werken en ik kan niet meer slapen. Dus ik heb al een was aan, heb al wat andere dingen gedaan en nu zit ik alweer op Fok...moet vanavond wel werken waar ik geen zin in heb

Ja lastig hè, avondmensen zijn. Hebben Noca en ik ook last van de laatste tijd.
pi_21832995
quote:
Op woensdag 8 september 2004 23:17 schreef Jonnetje het volgende:
Yeah!

[afbeelding]

[afbeelding]

pi_21833601
quote:
Op donderdag 9 september 2004 08:58 schreef Funnie het volgende:

[..]

Hai Funny!

Ik denk (pin me er nog niet op vast) dat je geluk hebt!
De/het kitten wat op de onderste foto vooraan ligt is volgens mij een poesje. Zoals het er nu uitziet
De andere twee (b)lijken twee katertjes te zijn.
W ~ H ~ T
pi_21834622
quote:
Op donderdag 9 september 2004 09:59 schreef Jonnetje het volgende:

[..]

Hai Funny!

Ik denk (pin me er nog niet op vast) dat je geluk hebt!
De/het kitten wat op de onderste foto vooraan ligt is volgens mij een poesje. Zoals het er nu uitziet
De andere twee (b)lijken twee katertjes te zijn.
oooh sweeeet, ik kan niet afwachten

We zullen verder afwachten
pi_21834665
Wat is het hier rustig zeg.

Ik ga vanmiddag even naar mn ouders en vanavond werken, morgenochtend school en vanuit daar naar de Eemhof! Alleen het weer zou iets minder worden, das wel jammer. Maar goed dat mag de pret niet drukken
pi_21835136
Leuk de Eemhof.
Gaan jullie naar Centerparcs. Of gewoon zeilen ofzo?
W ~ H ~ T
  donderdag 9 september 2004 @ 11:47:18 #248
35189 Troel
scherp en bot
pi_21835413
Pfff, wachten duurt lang lang lang...

Ik haaaaaaat tussenuren.

Nou hebben ze de uren teruggebracht van 100 minuten naar 90 minuten, zodat we meer pauze hebben. Maar bij een tussenuur moet je toch nog evenveel wachten. Dus om 10 over 10 was mijn eerste les voorbij en om half 1 begint mijn volgende les.

Pffffff
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21835446
quote:
Op donderdag 9 september 2004 11:34 schreef Jonnetje het volgende:
Leuk de Eemhof.
Gaan jullie naar Centerparcs. Of gewoon zeilen ofzo?
Naar Center Parcs!!!! Mn oom en tante en Esmeetje zijn daar al vanaf maandag en wij gaan ze dit weekend vergezellen en dan zondag samen weer terug!
pi_21837594
Goedemiddag

Was lekker vroeg klaar met school al vandaag, was echt brak van gisteravond, lag pas om half 1 in bed ofzo en ik moest er om kwart voor 7 al weer uit, veel te weinig slaap gehad dus! Maar het was erg gezellig gisteravond. Mijn nicht was er, ze is nu 34 weken zwanger, ben zo benieuwd naar haar beebje! Ze weet al wat het is zei ze, en dan vraag ik; wat dan? "Dat zeg ik lekker niet " Maar ik denk dat ze een meisje krijgt, vind ik haar wel het type voor Maar goed, was wel leuk en ik mag ook een keertje komen oppassen. Lang geleden alweer dat er een nieuw beebje bijkwam in de familie (11 maanden geleden alweer ) En vanmiddag lekker een vrije middag.
And you know I might
  donderdag 9 september 2004 @ 14:46:26 #251
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21839209
Grrrrr, wat zijn mensen toch stronteigenwijs

In mijn straat op de hoek is een kroegje met een terras buiten. Op dat terras zat de eigenarresse van die kroeg. Casper was een beetje bang en durfde er niet goed langs. Begint dat mens hem ook nog eens te roepen en zijn aandacht te trekken. Dus ik vraag of ze hem alsjeblieft wilde negeren, dan is de kans groot dat hij wel gewoon langs durft te lopen. "Ja", zegt ze, "mijn man zei al dat jouw hond een bangerd was." Doe eens een wilde gok of ze naar me luisterde...

Nee, natuurlijk niet Gewoon lekker nog harder je best doen om zijn aandacht te trekken met als gevolg dat hij wil vluchten en dat dus ook probeert. In zijn vlucht sleurt hij drie stoelen, een tafel en een asbak mee met zijn riem. Heeft dat mens nog het lef om te zeggen: "Nu moet je hem kort houden en hem langs me heen sleuren anders blijft hij altijd bang"
Nee, lelijke dikke bemoeiallerige trol, jij moet gewoon je kop houden en je niet met wildvreemde honden bemoeien. Zeker niet als je weet dat hij bang is en zijn bazin je vraagt hem met rust te laten omdat zijn bazin weet dat hij dan rustig en kalm blijft en dan wel langs durft te lopen
Bedankt dat je het laatste stukje van een hartstikke fijne wandeling verpest hebt en hij voorlopig dus helemaal niet meer langs die kroeg durft te lopen
  donderdag 9 september 2004 @ 14:54:20 #252
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21839357
Gelukkig is Taak nooit bang als Brecht hem uitlaat

pi_21840576
Wat een stom wijf zeg Sommige mensen zijn gewoon té dom. Als je al zegt dat Casper met rust gelaten moet worden...
Wél een leuke foto van Brecht en Taak! Hoe is het trouwens afgelopen met die jas die je zou kopen, maar toch maar niet omdat er geen zakken inzaten maar misschien toch weer wel omdat de zakken waarschijnlijk dichtgenaaid waren?
  donderdag 9 september 2004 @ 16:01:36 #254
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21840636
quote:
Op donderdag 9 september 2004 15:58 schreef mallemeid het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met die jas die je zou kopen, maar toch maar niet omdat er geen zakken inzaten maar misschien toch weer wel omdat de zakken waarschijnlijk dichtgenaaid waren?
Die is gekocht! En de zakken zijn losgetornt Voor mezelf ook gelijk een nieuwe winterjas gekocht. Ook met torn-het-zelfzakken. Gelukkig ben ik ook helemaal geen nitwit ofzo en had ik gelijk door dat je die dingen thuis ffies zelf moet lostornen

pi_21840696
quote:
Op donderdag 9 september 2004 14:54 schreef Spindizzy het volgende:

[afbeelding]
Leuke foto!
And you know I might
pi_21840805
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:01 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Die is gekocht! En de zakken zijn losgetornt Voor mezelf ook gelijk een nieuwe winterjas gekocht. Ook met torn-het-zelfzakken. Gelukkig ben ik ook helemaal geen nitwit ofzo en had ik gelijk door dat je die dingen thuis ffies zelf moet lostornen

HA, Fok heeft dus wel degelijk nut!! K*tmensen trouwens, van die k*tkroeg

Nou, m'n collega's gingen net ff naar een receptie, ik dacht: Ah lekker rustig (ik heb toch al de hele dag niks gedaan, echt erg ). Komen er ineens een hoop mensen joh! En allemaal probleemgevallen. Een boek met missende pagina's (gewoon niet gedrukt, boek is uit 1998, verder nooit iemand gemerkt kennelijk), docente wil een boek lenen, boek verdwenen ?! Studente had scriptie gereserveerd, scriptie weg (ze wist ook niet eens meer welke, gelukkig zat er nog eentje in een bak ergens).
Dus ik heb maar dingen zitten opzoeken: Ah, van boek met missende bladzijdes is een nieuwe druk uit en de ouwe hebben ze nog in Maastricht.... Wil ik het meisje dat gaan vertellen, is ze al weg.

Nu heb ik het warm en moet ik weer eeeeeeeven fokken om erbovenop te komen
  donderdag 9 september 2004 @ 16:15:25 #257
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21840841
Nog ffies volhouden Syrena. Tis bijna weekend
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 september 2004 @ 16:24:25 #258
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21841027
Hallo allemaal! Ik zit hier achter een Turks toetsenbord, vreemde indeling.Wie praat me snel even bij over de laatste ontwikkelingen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 9 september 2004 @ 16:28:37 #259
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21841117
Hoi Rewimo

Ik weet niet wat je allemaal nog meegekregen hebt...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 september 2004 @ 16:30:52 #260
13151 crew  Rewimo
pi_21841167
Nou eh, sinds vrıjdagavond niks
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 9 september 2004 @ 16:31:57 #261
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21841188
Volgens mij is er verrekte weing gebeurd
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 september 2004 @ 16:33:33 #262
13151 crew  Rewimo
pi_21841226
Ik zie in elk geval een naam voor de baby van Knor
pi_21841261
en foto's!

Is het een beetje uit te houden daar, qua temperatuur enzo?
And you know I might
pi_21841343
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:33 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie in elk geval een naam voor de baby van Knor
Dat is dan ook het enige aan babywerk, voor de rest is het hopeloos . . . (en Sugar's babietje, die al gezien ?? )
quote:
Op donderdag 9 september 2004 14:54 schreef Spindizzy het volgende:

[afbeelding]

Humor
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:13 schreef Syrena het volgende:
Nu heb ik het warm en moet ik weer eeeeeeeven fokken om erbovenop te komen

Fok verslaafde !!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 september 2004 @ 16:42:04 #265
13151 crew  Rewimo
pi_21841352
Foto's kan ik nu niet leveren Pas als we thuis zijn en dat duurt gelukkig voor ons nog even Verder is het hier heerlijk. We zwemmen elke dag en het weer is prachtig. Warm, maar goed uit te houden door de wind en het water.
pi_21841368
Ik bedoel foto's van Jayden dat die er zijn
And you know I might
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 september 2004 @ 16:54:20 #267
13151 crew  Rewimo
pi_21841575
Mijn tijd zit er bijna op Groetjes aan iedereen en ik denk dat ik volgende week nog even een kijkje kom nemen

pi_21841589
Doei Rewimo Veel plezier nog!
And you know I might
pi_21842385
Wat een ongelooflijk domme tuthola, die kroegmadam...
Typisch een geval van de beste stuurlui staan aan wal
pi_21844174
Hallo, ik ben er weer

Gisterochtend konden we een beetje bijkomen van de actieve dinsdag, 's ochtends eerst met zijn allen in de collegezaal een film gekeken, Thirteen, ik had hem al een keer gezien, dus was best wel saai, 's middags hadden we een informatieve speurtocht door de stad, kregen we allemaal cryptische omschrijvingen van instanties waar studenten veel mee te maken hebben en dan moesten we er dus achter zien te komen welke instantie het was en moesten we daar naar toe gaan om een bewijsje te verzamelen, en dat bewijs moest aan een gepunnikt draad worden vastgemaakt, was wel erg leuk

Daarna gingen we met onze klas uit eten en 's avonds hadden we een Sjonnie en Anita feest, was echt zooo lachen Iedereen had echt van die hele foute kleding aan Ik had zelf geen passende kleding en had ook geen zin om kleren te kopen die ik toch maar 1 keer draag, dus ik had gewoon van alles geleend Ik had een knalgroene gatenpanty aan, een zwart rokje, een roze blouse en dan knalroze nagellak en roze oorbellen en overal glitters, was echt gaaf Feest was heel erg gezellig, lag er vannacht om 3 uur in en moesten er om half 9 weer uit

Vandaag kregen we allemaal informatie over stages, over de opleiding zelf, werden er wat mensen voorgesteld ( decanen, studiebegeleiders enzo) en werd er bekend gemaakt hoeveel geld we hadden opgehaald met de goededoelenactie van maandag en wie de beste klas van de introweek was ( voor elke acitviteit kon je punten verdienen voor enthousiasme enzo)

En je kreeg je rooster, ik heb meestal van het 1e t/m het 6e of 7e uur les en op woensdag ben ik vrij, want dat is de stagedag, maar de stages beginnen pas 22 september, dus volgende week woensdag ben ik lekker vrij

Ik heb alleen me boeken nog niet gehaald, al wel me readers, me boeken ga ik morgen nog wel ff ophalen, had geen zin om weer lang te moeten wachten
pi_21845873
tis wel stil hier zeg
pi_21845897
He Sylvana Mooi zo dat je een leuke tijd hebt gehad Het lijkt mij ook wel gezellig zoiets. Heb je nog foto's gemaakt van je party outfit ?
And you know I might
pi_21845907
* rena is telepatisch
And you know I might
pi_21845938
ik heb zelf geen foto's gemaakt, maar er zijn wel foto's gemaakt tijdens het feest, maar die zijn pas vanaf maandag online te zien, dus dan zal ik wel ff kijken of ik er ergens op sta
pi_21845973
Dan kunnen we lachen
And you know I might
pi_21846171
Nou ik ben er ook weer!!

Hey Sylvana, leuk dat de intro gezellig was!! Ik heb je volgens mij maandag wel zien lopen (ik zag allemaal mensen met groene shirts).
Vanmiddag, toen we pauze hadden rond half 5, zag ik ook allemaal mensen lopen met groene shirts, maar ik heb geen Sylvana gezien! Al weet ik dan ook niet precies hoe je eruit ziet!
  donderdag 9 september 2004 @ 20:54:19 #277
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21846283
quote:
Op donderdag 9 september 2004 20:37 schreef Sylvana het volgende:
tis wel stil hier zeg
* phluphy stuurt de Fanfare even langs
... ♥ ik mis je ♥
pi_21846370
quote:
Op donderdag 9 september 2004 20:49 schreef Zabb het volgende:
Nou ik ben er ook weer!!

Hey Sylvana, leuk dat de intro gezellig was!! Ik heb je volgens mij maandag wel zien lopen (ik zag allemaal mensen met groene shirts).
Vanmiddag, toen we pauze hadden rond half 5, zag ik ook allemaal mensen lopen met groene shirts, maar ik heb geen Sylvana gezien! Al weet ik dan ook niet precies hoe je eruit ziet!
aha, ja, groene t-shirts zat, zijn 260 eerstejaars SPH studenten, dus 1 en al groen

Om half 5 was ik al naar huis toe, dus toen kon je me niet gezien hebben
pi_21846396
quote:
Op donderdag 9 september 2004 20:54 schreef phluphy het volgende:

[..]

* Sylvana stuurt de Fanfare even langs
zorg jij maar voor een baby die net geboren is en dan moet huilen, lijkt me een veel beter plan
pi_21846405
quote:
Op donderdag 9 september 2004 20:37 schreef Sylvana het volgende:
tis wel stil hier zeg
Hello darkness, my old friend. I’ve come to talk with you again,
Because a vision softly creeping, left it’s seeds while I was sleeping,
And the vision that was planted in my brain, still remains
Within the sound of silence . . .
  FOK!fossiel donderdag 9 september 2004 @ 21:00:36 #281
2628 Karin
pi_21846411
Nouja spindizzy wat een stomme muts zeg

Wij zijn gisteravond naar Madonna geweest Wat was ze goed zeg
Alleen erg jammer dat het best snel over was, ze begon rond 9 uur en om 10 voor 11 was het alweer afgelopen en geen toegift of niets. Heel abrupt einde dus. Maar een knalavond gehad!!
pi_21846527
Cool Karin, naar Madonna! Dat zal idd wel erg leuk zijn geweest!!

Er is nu een film op Net 5, Meet the Parents!! Dat is echt zoo erg hé!!
pi_21846549
quote:
Op donderdag 9 september 2004 21:00 schreef Karin het volgende:
Wij zijn gisteravond naar Madonna geweest Wat was ze goed zeg
Alleen erg jammer dat het best snel over was, ze begon rond 9 uur en om 10 voor 11 was het alweer afgelopen en geen toegift of niets. Heel abrupt einde dus. Maar een knalavond gehad!!
Heb ik meer gehoord dat het goed was, ben er zelf niet heen geweest (geef er ook weinig om) . . .
  donderdag 9 september 2004 @ 21:15:23 #284
336 Jessicaa
pi_21846711
Mijn vriendin is geweest. Vond het concert erg abrupt afgelopen ook en de organisatie (kwa drank, plassen enzo) erg slecht geregeld voor zoveel mensen.

Spindizzy balen he als mensen zich zo met je bemoeien bah!!!!
pi_21847217
ik ga maar es naar bed, ff bijslapen

Truste allemaal
pi_21847249
quote:
Op donderdag 9 september 2004 21:38 schreef Sylvana het volgende:
ik ga maar es naar bed, ff bijslapen

Truste allemaal
Terusten
pi_21847741
Hoi! Trusten voor iedereen die slapen gaat! Ik moest net werken en heb zo'n thuistest gehaald voor pfeiffer, zijn heel erg betrouwbaar als het goed is, en heb net bij mezelf een vingerprik gedaan. (Viel echt 1000 nee geen nul vertikt procent mee!) Nu moet ik 5-10 minuten op de uitslag wachten. Duimen jullie ff voor me???
pi_21847792
Ow ja een streepje is de test goed uitgvoerd (die staat er al) en een tweede streepje is dus slecht nieuws. Ik wil nu dus geen tweede streepje!!!!!
  donderdag 9 september 2004 @ 22:04:05 #289
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21847826
Ik duim, Clauwheeeke...
pi_21847833
Ik duim hoor.
  donderdag 9 september 2004 @ 22:06:26 #291
336 Jessicaa
pi_21847889
Ik duim giga mee!!!!!
Waarom niet via de huisarts gedaan?
pi_21847913
quote:
Op donderdag 9 september 2004 22:06 schreef Jessicaa het volgende:
Ik duim giga mee!!!!!
Waarom niet via de huisarts gedaan?
Vinnik veel enger...
  donderdag 9 september 2004 @ 22:09:00 #293
336 Jessicaa
pi_21847957
Nog 3 minuten!!!!!!
Ik duim voor je dat de test negatief is. !!!
pi_21848006
F5
  donderdag 9 september 2004 @ 22:11:09 #295
336 Jessicaa
pi_21848012
En? en? en? en? en?
  donderdag 9 september 2004 @ 22:12:09 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_21848040
En en en?

Ik hoop dat jij net zo blij kan zijn met geen tweede streepje als anderen met wel een tweede streepje.

He bah, ik heb nog nooit voor iemand geduimd dat er geen twee streepjes stonden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 9 september 2004 @ 22:12:10 #297
336 Jessicaa
pi_21848041
Clauwheeeeeeeeeeeeeeeeeetje!!!!
  donderdag 9 september 2004 @ 22:12:46 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_21848060
De tijd is alwel om hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21848092
Ik zie niks, dus volgens mij ben ik Pfeiffer vrij!!!!! Ja een heel vaag iets, maar volgens mij is het niks hoor!
pi_21848099
Tweede streepje ??
pi_21848101
Je maakt het wel spannend zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: