quote:Oké, dan zou ik graag een samenvatting willen van wat de stelling nou precies is en wat de topicstarter aan wil tonen, want dat kan ik nog steeds niet uit de openingspost halen.
omdat ie al bewijs heeftquote:we are not here tonight to look for evidence [snip] our safety, our future, our country , our planet depends on us to reach out to the millions of people out there who are still waving the flag, still believing this is a war as like they're being sold on cnn
die film gaat over alles wat direct aan te tonen is.quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:53 schreef UncleScorp het volgende:
ik zoek nog steeds naar de link voor die film Michael Ruppert - The Truth and Lies of 911
Ben es benieuwd wat die nog toe te voegen heeft naast Alex Jones
onderaan deze post Corporations; the rulers of the world?quote:now i wanna talk about the cia dealing drugs briefly because i have to lay a foundation.
you have to understand the economic and political context in which this war is taking place
and in which it is set. and there is two things that itf you dont understand, you will never understand 911. one is drugs and the other is oil, or one is oil and the other is drugs
quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:38 schreef Lithion het volgende:
Dus het is een preek?
iets meer tussen de regels lezenquote:mooi lijstje.. nouja niet inhoudelijk gezien dan
Er staat nergens in de OP dat alles een samenzwering isquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:01 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb even geskimd.
Ja, paar opmerkingen.
- Als alles nu een samenzwering is, kun je nooit vaststellen dat het een samenzwering is, want je hebt natuurlijk nooit betrouwbare gegevens.
Heb je voorbeelden van samenzweringstheorieën die de hele geschiedenis omvatten?quote:Je kunt dus in de mooiste samenzweringstheorieën "trappen", die op den duur de hele geschiedenis omvatten, maar je hebt er nooit een ander bewijs voor dan dubieuze aanwijzingen.
Tja de TS heeft indrukwekkend werk afgeleverd. Op het gevaar af wat 'belegen' over te komen is de OP voor sommigen, zoals Ryan3 stelt, inderdaad geen onbekend terrein. Als het de bedoeling van de TS is, het politiek naïeve denken te doorbreken, dan dient dat in beginsel te worden toegejuicht - immers 'kennis is macht', nietwaar?!... Welaan, het is mogelijk de moeite van het overwegen voor de TS waard, een en ander in de context van een 'groter verhaal' te situeren. Thans is het nog een te grote opsomming van feiten en onthullingen, zonder dat valt op te maken waar de TS met zijn 'onthullende' informatie heen wil. [quote]quote:Neemt niet weg dat het gedachtegoed over een "elite" die de onmondige massa's besturen weldegelijk bij sommige individuen of bepaalde genootschappen idd een uitgesproken doel is. Zie topic over neo-conservatieven in WFL.
Als er al zo'n groep bestaat zullen ze toch iets van kannonenvoer nodig hebben. Mischien dat "ze" daar wat soepeler toelatingseisen voor hebben.quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:58 schreef UncleScorp het volgende:
Iemand enig idee hoe men dan eigenlijk tot dat groepje kan toetreden ?
(niet dat ik interesse heb hoor)
Het lijkt me toch ergens voor de hand liggend dat men dat groepje niet steeds maar wil uitbreiden.
Het vooruitzicht oppermachtig te worden deel je toch niet met iedereen ?
Dus hoe geraak je er dan nog bij ?
Wat ik ervan gelezen (en begrepen) heb houden ze nogal van satanische rituelen, zou als zo´n groep bestaat een manier kunnen zijn om iedereen in het gareel te houden.quote:En als anderen -ook machtige- daar weet van hebben, gaat men toch een soort jaloezie krijgen tussen de bevoordeelden en de benadeelden ? Dan zou je toch kunnen verwachten dat er ergens een anti-NWO opgericht wordt ?
Het is eigenlijk al een wonder als ze binnen de NWO overeenkomen, want wie macht heeft wil steeds meer. Hoe wordt dan een eventuele hiërarchie bepaald binnen die groep ?
Skull & Bones toch ook?quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:33 schreef UncleScorp het volgende:
"Mischien dat "ze" daar wat soepeler toelatingseisen voor hebben" ... ha ha ha ...
En dat van die "satanische rituelen" is dan weer gelinkt aan de Bohemian Grove ...
Kan de foto niet vinden maar volgens Icke is Bush toch een shapeshifting reptilian?quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:45 schreef UncleScorp het volgende:
hehe idd
en nu nog de link naar de aliens en we zijn rond
Misschien is het ook eens interessant iets van David Icke te lezen. Zijn boek 'And the Truth shall set you free' - in eigen beheer uitgegeven - sluit perfect aan bij de OP. Veel van de bronnen die de OP vermeldt worden ook in dit boek aangehaald. Het geeft verder een heldere uiteenzetting van de (politieke en ideologische) machtsconstructies. Ik denk dat het raadzaam is bij het kennisnemen van al deze informatie, en ik sluit me wat dit betreft aan bij het advies van de TS, niet per definitie alles als samenzweringstheorie af te doen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:14 schreef Chewie het volgende:
Wat ik ervan gelezen (en begrepen) heb houden ze nogal van satanische rituelen, zou als zo´n groep bestaat een manier kunnen zijn om iedereen in het gareel te houden.
Bedankt voor de tip maar wat ik tot nu toe van Icke gelezen heb vind ik het nogal een joker.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:56 schreef lucida het volgende:
[..]
Misschien is het ook eens interessant iets van David Icke te lezen. Zijn boek 'And the Truth shall set you free' - in eigen beheer uitgegeven - sluit perfect aan bij de OP.
je kan het wel een samenzweringstheorie noemen, maar dat zijn niet de theoristen die samenzweren volgens de theoristen iig niet, maar idd zij wel maar het ook meteen afdoen ?.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:11 schreef Chewie het volgende:
afdoen als samenzweringstheorie.
Nee dat snap ik, het is theorie, over samezweren, omdat het nog niet bewezen is.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:16 schreef coz het volgende:
[..]
je kan het wel een samenzweringstheorie noemen, maar dat zijn niet de theoristen die samenzweren volgens de theoristen iig niet, maar idd zij wel maar het ook meteen afdoen ?.
die is er ook , een bepaalde agency , maar ik kan daar niet over beginnen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:58 schreef UncleScorp het volgende:
Iemand enig idee hoe men dan eigenlijk tot dat groepje kan toetreden ?
(niet dat ik interesse heb hoor)
Het lijkt me toch ergens voor de hand liggend dat men dat groepje niet steeds maar wil uitbreiden.
Het vooruitzicht oppermachtig te worden deel je toch niet met iedereen ?
Dus hoe geraak je er dan nog bij ?
En als anderen -ook machtige- daar weet van hebben, gaat men toch een soort jaloezie krijgen tussen de bevoordeelden en de benadeelden ? Dan zou je toch kunnen verwachten dat er ergens een anti-NWO opgericht wordt ?
Het is eigenlijk al een wonder als ze binnen de NWO overeenkomen, want wie macht heeft wil steeds meer. Hoe wordt dan een eventuele hiërarchie bepaald binnen die groep ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |