abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 september 2004 @ 10:10:53 #26
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_21799086
mooi lijstje .. nouja niet inhoudelijk gezien dan
@underworld .. hier dat aapje .. ooit nog road to tyranny gezien.. ? .. nouja meer dan ja of nee hoef je niet te zeggen.
quote:
Oké, dan zou ik graag een samenvatting willen van wat de stelling nou precies is en wat de topicstarter aan wil tonen, want dat kan ik nog steeds niet uit de openingspost halen.
quote:
we are not here tonight to look for evidence [snip] our safety, our future, our country , our planet depends on us to reach out to the millions of people out there who are still waving the flag, still believing this is a war as like they're being sold on cnn
omdat ie al bewijs heeft
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  dinsdag 7 september 2004 @ 10:17:17 #27
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21799162
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 09:53 schreef UncleScorp het volgende:
ik zoek nog steeds naar de link voor die film Michael Ruppert - The Truth and Lies of 911

Ben es benieuwd wat die nog toe te voegen heeft naast Alex Jones
die film gaat over alles wat direct aan te tonen is.
waar alex jones meer ballonnetjes de lucht in laat zweven
is Ruppert iemand die Zeppelins naar beneden knalt.

stond er geen link in de openings posts?
de Ts is nu Away trouwens , dus zul je het hem wat later op de middag kunne vragen

[ Bericht 0% gewijzigd door BaajGuardian op 07-09-2004 10:23:47 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 7 september 2004 @ 10:24:46 #28
90061 coz
pi_21799279
quote:
now i wanna talk about the cia dealing drugs briefly because i have to lay a foundation.
you have to understand the economic and political context in which this war is taking place
and in which it is set. and there is two things that itf you dont understand, you will never understand 911. one is drugs and the other is oil, or one is oil and the other is drugs
onderaan deze post Corporations; the rulers of the world?
pi_21799284
ja ik wil em zeker es zien.

Ik vond Alex Jones al de max

Eindelijk es mensen die verder durven kijken dan hun neus lang is.

Ik heb mezelf nog niet uitgebreid gedocumenteerd hierover, maar ik vind het allemaal serieus scary, al was er maar 1 % van waar.
De NWO die van zin is 80% van de wereldbevolking uit te schakelen.
Zoiets gaat boven ons bevattingsvermogen.
Ik vond het wel toevallig dat ik dit dan ook las in het interview met die ex-officer van Dulce Base ...
meer en meer zaken beginnen aan elkaar te linken, de puzzel zal misschien eindelijk es in elkaar passen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 7 september 2004 @ 10:36:24 #30
90061 coz
pi_21799463
ja .. alleen dat linken is meer voor truth
aantonen dat truth true is soms gaan we hier doen
zoiets heb ik begrepen.. dus mijn quote was niet helemaal on-topic
  dinsdag 7 september 2004 @ 10:38:38 #31
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_21799491
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:10 schreef coz het volgende:
...
Dus het is een preek?
  dinsdag 7 september 2004 @ 10:50:15 #32
90061 coz
pi_21799633
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:38 schreef Lithion het volgende:
Dus het is een preek?
quote:
mooi lijstje .. nouja niet inhoudelijk gezien dan
iets meer tussen de regels lezen
bedoelde niet dat al het bewijs niet mooi is, maar wat het bewijst niet mooi is
---nu on topic plz --
pi_21800733
Iemand enig idee hoe men dan eigenlijk tot dat groepje kan toetreden ?
(niet dat ik interesse heb hoor )
Het lijkt me toch ergens voor de hand liggend dat men dat groepje niet steeds maar wil uitbreiden.
Het vooruitzicht oppermachtig te worden deel je toch niet met iedereen ?
Dus hoe geraak je er dan nog bij ?
En als anderen -ook machtige- daar weet van hebben, gaat men toch een soort jaloezie krijgen tussen de bevoordeelden en de benadeelden ? Dan zou je toch kunnen verwachten dat er ergens een anti-NWO opgericht wordt ?

Het is eigenlijk al een wonder als ze binnen de NWO overeenkomen, want wie macht heeft wil steeds meer. Hoe wordt dan een eventuele hiërarchie bepaald binnen die groep ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_21801762
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:01 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb even geskimd.
Ja, paar opmerkingen.
- Als alles nu een samenzwering is, kun je nooit vaststellen dat het een samenzwering is, want je hebt natuurlijk nooit betrouwbare gegevens.
Er staat nergens in de OP dat alles een samenzwering is
quote:
Je kunt dus in de mooiste samenzweringstheorieën "trappen", die op den duur de hele geschiedenis omvatten, maar je hebt er nooit een ander bewijs voor dan dubieuze aanwijzingen.
Heb je voorbeelden van samenzweringstheorieën die de hele geschiedenis omvatten?
quote:
Neemt niet weg dat het gedachtegoed over een "elite" die de onmondige massa's besturen weldegelijk bij sommige individuen of bepaalde genootschappen idd een uitgesproken doel is. Zie topic over neo-conservatieven in WFL.
Tja de TS heeft indrukwekkend werk afgeleverd. Op het gevaar af wat 'belegen' over te komen is de OP voor sommigen, zoals Ryan3 stelt, inderdaad geen onbekend terrein. Als het de bedoeling van de TS is, het politiek naïeve denken te doorbreken, dan dient dat in beginsel te worden toegejuicht - immers 'kennis is macht', nietwaar?!... Welaan, het is mogelijk de moeite van het overwegen voor de TS waard, een en ander in de context van een 'groter verhaal' te situeren. Thans is het nog een te grote opsomming van feiten en onthullingen, zonder dat valt op te maken waar de TS met zijn 'onthullende' informatie heen wil. [quote]
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_21802160
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 11:58 schreef UncleScorp het volgende:
Het lijkt me toch ergens voor de hand liggend dat men dat groepje niet steeds maar wil uitbreiden.
Als er al zo'n groep bestaat zullen ze toch iets van kannonenvoer nodig hebben. Mischien dat "ze" daar wat soepeler toelatingseisen voor hebben.
quote:
En als anderen -ook machtige- daar weet van hebben, gaat men toch een soort jaloezie krijgen tussen de bevoordeelden en de benadeelden ? Dan zou je toch kunnen verwachten dat er ergens een anti-NWO opgericht wordt ?

Het is eigenlijk al een wonder als ze binnen de NWO overeenkomen, want wie macht heeft wil steeds meer. Hoe wordt dan een eventuele hiërarchie bepaald binnen die groep ?
Wat ik ervan gelezen (en begrepen) heb houden ze nogal van satanische rituelen, zou als zo´n groep bestaat een manier kunnen zijn om iedereen in het gareel te houden.

NWO is ook geen groep maar het streven naar een politiestaat volgens conspiracy-nuts Truthers, diegene die daar naar streven is bijvoorbeeld de schaduw-regering of "de multinationals". Volgens geschiedkundigen en debunkers betekend NWO niks anders dan de VS in 16??, vandaar de symbolen op de dollar en zou je China nu als NWO aan kunnen duiden.
pi_21802472
"Mischien dat "ze" daar wat soepeler toelatingseisen voor hebben" ... ha ha ha ...

En dat van die "satanische rituelen" is dan weer gelinkt aan de Bohemian Grove ...
pi_21802588
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 13:33 schreef UncleScorp het volgende:
"Mischien dat "ze" daar wat soepeler toelatingseisen voor hebben" ... ha ha ha ...

En dat van die "satanische rituelen" is dan weer gelinkt aan de Bohemian Grove ...
Skull & Bones toch ook?
pi_21802687
hehe idd

en nu nog de link naar de aliens en we zijn rond
pi_21802786
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 13:45 schreef UncleScorp het volgende:
hehe idd

en nu nog de link naar de aliens en we zijn rond
Kan de foto niet vinden maar volgens Icke is Bush toch een shapeshifting reptilian?

zijn we nu rond?
pi_21802862
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 13:14 schreef Chewie het volgende:

Wat ik ervan gelezen (en begrepen) heb houden ze nogal van satanische rituelen, zou als zo´n groep bestaat een manier kunnen zijn om iedereen in het gareel te houden.
Misschien is het ook eens interessant iets van David Icke te lezen. Zijn boek 'And the Truth shall set you free' - in eigen beheer uitgegeven - sluit perfect aan bij de OP. Veel van de bronnen die de OP vermeldt worden ook in dit boek aangehaald. Het geeft verder een heldere uiteenzetting van de (politieke en ideologische) machtsconstructies. Ik denk dat het raadzaam is bij het kennisnemen van al deze informatie, en ik sluit me wat dit betreft aan bij het advies van de TS, niet per definitie alles als samenzweringstheorie af te doen.

"We are actively discouraged from thinkink constructively and questioningly, and once an individual has accepted the numb acquiescence so encouraged, an insidiously vicious circle has succesfully been promoted. Another rather convenient result of such a situation is that people who don't think constructively and questioningly don't even realise it." Michael Timothy, 'The Anti-Intellectual Ethic'
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  dinsdag 7 september 2004 @ 13:56:08 #41
90061 coz
pi_21802864
dan ben je bijna rond, alhoewel gwb dan wel weer genoeg verweven zit in de corporate world
pi_21802922
lol Bush een shapeshifting reptillian
  dinsdag 7 september 2004 @ 14:03:13 #43
90061 coz
pi_21802974
hij heeft wel een gevoelig huidje zijn pa iig
pi_21802986
hoeveel wedden dat amerika doorgaat met oorlog voeren in andere landen?
pi_21803097
chewie ... anders deze misschien ?

http://www.wiolawapress.com/kerry.htm
  dinsdag 7 september 2004 @ 14:11:24 #46
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_21803103
Alhoewel ik die theorieen van David Icke en Alex Jones best interessant vind wil ik mij daar in dit topic liever niet aan wagen, omdat de meeste mensen hier die theorieen gelijk afdoen als onzin. Het zit wel in het verlengde van deze post maar dan wordt het meer iets voor truth.

Ik wil in dit topic zoveel mogelijk bij de feiten blijven en discusieren over het onderwerp of het mogelijk is dat een kleine elite groep de banken, de media en de regering in haar macht heeft. Omdat de meeste mensen niet open staan voor deze informatie en het gelijk ontkennen en afdoen als onzin, heb ik gekozen om zoveel mogelijk bewijs te posten. Ik zal zodra ik thuis ben wat dieper op de stelling ingaan.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_21803107
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 13:56 schreef lucida het volgende:

[..]

Misschien is het ook eens interessant iets van David Icke te lezen. Zijn boek 'And the Truth shall set you free' - in eigen beheer uitgegeven - sluit perfect aan bij de OP.
Bedankt voor de tip maar wat ik tot nu toe van Icke gelezen heb vind ik het nogal een joker.

Een organisatie (shadow cabinet, evil corporations) die streeft naar een NWO (politiestaat) kun je natuurlijk niet anders afdoen als samenzweringstheorie.
  dinsdag 7 september 2004 @ 14:16:43 #48
90061 coz
pi_21803210
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 14:11 schreef Chewie het volgende:
afdoen als samenzweringstheorie.
je kan het wel een samenzweringstheorie noemen, maar dat zijn niet de theoristen die samenzweren volgens de theoristen iig niet, maar idd zij wel maar het ook meteen afdoen ?.
pi_21803337
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 14:16 schreef coz het volgende:

[..]

je kan het wel een samenzweringstheorie noemen, maar dat zijn niet de theoristen die samenzweren volgens de theoristen iig niet, maar idd zij wel maar het ook meteen afdoen ?.
Nee dat snap ik, het is theorie, over samezweren, omdat het nog niet bewezen is.

Nu lijkt het me ook lastig te bewijzen dat bedrijven zoeits nastreven. Doelstelling van het bedrijfsleven is kort gezegd winst maken en daarbij is het niet handig om ook nog eens een politiestaat of whatever te moeten leiden.
  dinsdag 7 september 2004 @ 14:29:33 #50
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21803425
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 11:58 schreef UncleScorp het volgende:

die is er ook , een bepaalde agency , maar ik kan daar niet over beginnen.
al helemaal niet in Politiek.

mischien ooit eens via mail.
(of liever Msn , als je wilt)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')