Je wens komt uit, maar doordat de economie instort, is je goud alleen nog maar ijzer waardquote:
[B]Ik wens dat ik ijzer in goud kon veranderen
quote:Op maandag 6 september 2004 23:10 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Je wens komt uit, maar doordat de economie instort, is je goud alleen nog maar ijzer waard
je krijgt Chirma, maar chirma is van vacht verwissled met Croupouquequote:Op maandag 6 september 2004 23:15 schreef p-etr-a het volgende:
Ik wens Chirma.
Je wens komt uit, maar omdat iedereen jouw humor krijgt vindt niemand er wat aan....quote:Op maandag 6 september 2004 23:13 schreef EMW het volgende:![]()
Ik wens dat mensen in de toekomst wat betere topics dan deze aanmaken.
Wat is dat nu weer voor gekke vachtwissel?quote:Op maandag 6 september 2004 23:16 schreef muurjunky het volgende:
[..]
je krijgt Chirma, maar chirma is van vacht verwissled met Croupouque![]()
Je wens komt uit maar doordat populair zijn niet meer in is heb je dr niks meer aan of zo. Hoop dat ik t snap.quote:Op maandag 6 september 2004 23:20 schreef DePresident het volgende:
Ik wens populariteit![]()
![]()
Je zit op het goede spoorquote:Op maandag 6 september 2004 23:22 schreef EMW het volgende:
[..]
Je wens komt uit maar doordat populair zijn niet meer in is heb je dr niks meer aan of zo. Hoop dat ik t snap.
Ik wou dat ik op het goede spoor zatquote:Op maandag 6 september 2004 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zit op het goede spoor
Je glas is weer vol. Met urine.quote:Op maandag 6 september 2004 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wens komt uit, maar omdat iedereen jouw humor krijgt vindt niemand er wat aan....
Ik wens dat mijn lege glas weer vol is.
Je kunt Swahili spreken. Helaas val je op door je taalkunde en word je uitgehuwelijkt met de lelijkste Swahili vrouw in Afrika.quote:Op maandag 6 september 2004 23:53 schreef Renmaestro het volgende:
Je glas is weer vol. Met urine.
Ik wens dat ik Swahili kan spreken.
Je wens zal uitkomen, want normaal spoor je niet.quote:Op maandag 6 september 2004 23:41 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik op het goede spoor zat
* DePresident zet je op het treinspoorquote:Op maandag 6 september 2004 23:41 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik op het goede spoor zat
Je wens gaat in vervulling, maar je raakt zo verslaafd aan FoK! dat je vastroest achter je computer.quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:00 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Je wens zal uitkomen, want normaal spoor je niet.
Ik wou dat ik geen newbie meer was.
Je werkdag is over, maar er komt alweer een nieuwe aan.quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wens gaat in vervulling, maar je raakt zo verslaafd aan FoK! dat je vastroest achter je computer.
Ik wens dat de werkdag alweer voorbij was.
Je wens komt uit... maar daardoor heb je weer niets te wensenquote:Op dinsdag 7 september 2004 09:04 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Je werkdag is over, maar er komt alweer een nieuwe aan.
Ik wou dat ik iets te wensen had...
Je wens komt uit maar ze worden zuur omdat je ze niet optijd opeetquote:Op dinsdag 7 september 2004 09:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wens komt uit... maar daardoor heb je weer niets te wensen
Ik wou dat mijn aardbeienplanten eens zoete aardbeien gaven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |