Het hoesje is briljant, de beats zijn vet, alleen de teksten zijn wat matig, maar het luistert lekker wegquote:Op woensdag 8 september 2004 03:28 schreef Deelat het volgende:
wat vinden jullie van Duvelduvel - Aap-O-Theek eigenlijk?
ik vind 'm zelf echt vet, vooruitstrevende beats en off-beat raps, goed om te horen dat er geexperimenteerd wordt in de NL hiphop
ik vond het accent ook wel ff wennen eerstquote:Op woensdag 8 september 2004 10:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Het hoesje is briljant, de beats zijn vet, alleen de teksten zijn wat matig, maar het luistert lekker weg
Ja, heb je em inmiddelsquote:Op woensdag 8 september 2004 03:28 schreef Deelat het volgende:
wat vinden jullie van Duvelduvel - Aap-O-Theek eigenlijk?
ik vind 'm zelf echt vet, vooruitstrevende beats en off-beat raps, goed om te horen dat er geexperimenteerd wordt in de NL hiphop
jup, thanksquote:Op woensdag 8 september 2004 19:35 schreef Ez3 het volgende:
[..]
Ja, heb je em inmiddels
Leuk. Klinkt weer lekker, met name de eerste 4 'tracks' natuurlijk.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:37 schreef jimjim1983 het volgende:
'k heb weer een nieuwe 'mixtape' gemaakt.
dit keer staan er op: de la soul, brand nubian, redman, a tribe called quest, mad skillz, biggie en the alkaholiks met natuurlijk de originele breaks ervoor.
je kan 'm hier downloaden:
http://s7.yousendit.com/d(...)400515B32265DF1D77AA
vanaf deze link kan je maar 25x downloaden dus als je 'm wilt moet je snel zijn.
Mos Def - Urban Thermodynamics..quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:26 schreef MIC1_ het volgende:
hm dat album van Mos uit '94 vind ik niet zo héél vet beetje droog..
hoewel..ik zet 'm nu op en eigenlijk klinkt het best chill
jimjim1983quote:Op donderdag 9 september 2004 23:36 schreef Hellrazor het volgende:
jim wat is je slsk nick
ik ben hem nu aan het downlaoden, heb je ook ergens de volledige playlist staan?quote:Op donderdag 9 september 2004 21:37 schreef jimjim1983 het volgende:
'k heb weer een nieuwe 'mixtape' gemaakt.
dit keer staan er op: de la soul, brand nubian, redman, a tribe called quest, mad skillz, biggie en the alkaholiks met natuurlijk de originele breaks ervoor.
je kan 'm hier downloaden:
http://s7.yousendit.com/d(...)400515B32265DF1D77AA
vanaf deze link kan je maar 25x downloaden dus als je 'm wilt moet je snel zijn.
Alvin Cash & The Crawlers - Twine Timequote:Op vrijdag 10 september 2004 15:16 schreef S-Two het volgende:
[..]
ik ben hem nu aan het downlaoden, heb je ook ergens de volledige playlist staan?
deze?quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:24 schreef Ez3 het volgende:
Welke clip van Duvel Duvel wordt er momenteel gedraaid dan? Ik heb er nog geen gezien..
Ik had je review gisteravond al gelezen. Lijkt me best aardig om eens te zien inderdaad, aangezien het toch een beetje zijn eigen verhaal is zonder al te veel poeha...quote:Op zaterdag 11 september 2004 09:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Voor mensen die nog eens een keer een eerlijke docu willen zien over 2pac, zonder complottheroriën over Bloods & Cribs of over een terugkeer
DVD: Tupac Resurrection
een positieve verrassing
Niet direct, wel een hoop interviews die ik nog niet gezien had en een stukje optreden uit '89, waarin hij als een soort Chuck D de wereld probeert te verbeteren. Hetgeen je overal kan lezen wordt nu in beeld gebracht.quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:49 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik had je review gisteravond al gelezen. Lijkt me best aardig om eens te zien inderdaad, aangezien het toch een beetje zijn eigen verhaal is zonder al te veel poeha...
Maar staat er ook zoveel nieuws in? Velen kennen het leven van die gast natuurlijk al vrij goed...
Dit is de best docu die ik heb gezien van hem vond ik ,en dat zijn er heel watquote:Op zaterdag 11 september 2004 09:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Voor mensen die nog eens een keer een eerlijke docu willen zien over 2pac, zonder complottheroriën over Bloods & Cribs of over een terugkeer
DVD: Tupac Resurrection
een positieve verrassing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |