Jouw hobby's: slowchatten en baggeren. Oh ... en happen naar het baasje.......!quote:Op maandag 6 september 2004 22:40 schreef Wup het volgende:
wel weten wat je iemand verwijt ajb
Mijn prachtige topictitelquote:Op maandag 6 september 2004 22:44 schreef Mvnl het volgende:
Fok is idd traag! En al 10 keer gehad dat ik op 'invoeren' klik, er niets gebeurd, ik vervolgens nog een keer klik, en dan de melding krijg 'u mag niet 2 keer hetzelfde bericht posten'
Hé Babette, heb je dit lijstje al wel eens gezien?
wieweet bevat het nog wat handige info (even naar halverwege scrollen)
ONM deel 2 ~Sid Vicious~
quote:Op maandag 6 september 2004 22:44 schreef Mvnl het volgende:
Fok is idd traag! En al 10 keer gehad dat ik op 'invoeren' klik, er niets gebeurd, ik vervolgens nog een keer klik, en dan de melding krijg 'u mag niet 2 keer hetzelfde bericht posten'
Hé Babette, heb je dit lijstje al wel eens gezien?
wieweet bevat het nog wat handige info (even naar halverwege scrollen)
ONM deel 2 ~Sid Vicious~
Nikki leeft toch nog en is aan het herstellen in Amerika dacht ikquote:Op maandag 6 september 2004 22:49 schreef babette21 het volgende:
ja die lijst kende ik al...
beweert trouwens ook dat Nikki Fisher verongelukt is bij dat motorongeluk... had ik het mis?!
Ja zie je wel!!!!!! Olaf draaide door vanwege 't hele totaalplaatje: Babette, Bobby, Nikki....quote:Op maandag 6 september 2004 22:50 schreef Markie-Mark het volgende:
Nikki leeft toch nog en is aan het herstellen in Amerika dacht ik
ja alleen overleed 'ie niet tíjdens die ski-vakantie maar daarna, wel door het ongeluk..maar ach, klein detailquote:Op maandag 6 september 2004 22:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
Wat betreft Lex: dat van dat skiën klopt, zo heb ik 't ook op de site staan...
maar hij had ook dat gedoe met z'n nieren, dus ziekte was ff korter...
schei 't uit jij... Lex was een kutventje...quote:Op maandag 6 september 2004 22:55 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat was echt zoo zielig toen Lex doodging
quote:Op maandag 6 september 2004 22:55 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat was echt zoo zielig toen Lex doodging
Aparte woordkeuze, maar gevatte omschrijvingquote:Op maandag 6 september 2004 22:55 schreef babette21 het volgende:
Ruby Moret, kwetterde veel
edit: woonde overigens niet boven de Engel...
Dat was toch zielig voor Bram en Ellen, wat ben jij nou voor gevoelloos iemandquote:Op maandag 6 september 2004 22:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
schei 't uit jij... Lex was een kutventje...
quote:Gina, die shagte toch met Renee?
Nu ik deze vraag stel bedenk ik me dat het eigenlijk een retorische vraag is, want Renee shagt met praktisch iedereen.
Schei 's uit jij.... Bram heeft geen goeie scenes...quote:Op maandag 6 september 2004 22:57 schreef MirSus het volgende:
Daar vond ik Bram ook erg goed spelen! Éen van z'n beste scenes!
Het heeft me heel wat moeite gekost om MM weg te krijgen. Het is zo goed als gelukt.quote:Op maandag 6 september 2004 22:49 schreef Svensational het volgende:
Daar deed wiv nog aardig en was MM er nog vaak
quote:Op maandag 6 september 2004 23:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
Schei 's uit jij.... Bram heeft geen goeie scenes...
Babette.... aangenaam!!quote:Op maandag 6 september 2004 22:58 schreef Markie-Mark het volgende:
geblaat.... wat ben jij nou voor gevoelloos iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |