Waarom trekt ze dan een broek aan en geen sexy kort rokje? Btw.: voor een genezend been hoef je ook niet naar de SEH. Een SOA zou ook wel leuk zijn, want als Joost die van Nico heeft opgelopen, zien we die beer op sokken (Nico) ooit nog een keer verrekken. Heerlijk! Maar: eerst kleedt Joost Nico nog financieel uit.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:00 schreef Svensational het volgende:
Misschien heeft ze net een gebroken been gehad
ik vind um helemaal leuk, Lizzy's eerste eigen verhaallijntje:)quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:14 schreef babette21 het volgende:
Ik kan ook niks anders bedenken, let maar op: Lizzy heeft platjes!!
Ja Godverdomme! Dan heb ik ze straks zeker ook!? Ik voel al wat kriebelen......quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:14 schreef babette21 het volgende:
Ik kan ook niks anders bedenken, let maar op: Lizzy heeft platjes!!
ja dat weet ik nog, dat dat gerucht ging... Er werd toen geschreven dat ze óf Suzy óf Lizzy ging spelen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:10 schreef Svensational het volgende:
verhaaltje suzy
Ik hoopte zo dat ze Suzy zou gaan spelen. Ik vond haar helemaal nooit irritant, dat hebben jullie mij weer aangepraatquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat weet ik nog, dat dat gerucht ging... Er werd toen geschreven dat ze óf Suzy óf Lizzy ging spelen.
Vond ik erg slecht nieuws, want het zou betekenen dat óf het karakter Suzy zou terugkeren, óf Viviënne v/d Assem ermee zou stoppen.... Allebei niet erg tof...
Zowel Monique als Vivienne waren tof, maar ja, jij bent een vrouw en kunt dat niet beoordelen. Laat dat maar aan de mannen over.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:19 schreef babette21 het volgende:
want het zou betekenen dat óf het karakter Suzy zou terugkeren, óf Viviënne v/d Assem ermee zou stoppen.... Allebei niet erg tof...
Iris waren we het direct over eensquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:22 schreef Svensational het volgende:
Ik hoopte zo dat ze Suzy zou gaan spelen. Ik vond haar helemaal nooit irritant, dat hebben jullie mij weer aangepraat
nee nooit gezien. jij wel??quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:14 schreef Svensational het volgende:
Babette, heb je die aflevering dat Babette er in kwam eigenlijk nog gezien??
Ja das waar, aan haar irriteer ik me echt zwaarquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:25 schreef Wup het volgende:
[..]
Iris waren we het direct over eens
geen idee... wou je zeggen dat ie nog steeds die tape van je heeft?!?!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:18 schreef Svensational het volgende:
ONM Deel 7 ~Margot, we zullen je missen~
Waar is Richard?![]()
Die is vast druk bezig met het updaten van de epg's op z'n site, die laatst in VM stond.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:18 schreef Svensational het volgende:
ONM Deel 7 ~Margot, we zullen je missen~
Waar is Richard?![]()
Wat hebben jullie toch tegen Petra Kagchelland? Zij ziet er duizend maal beter uit dan Claire, Ellen, Sanne en de hele bubs bijelkaargeklopt. En weet maar vast dat zij na het vertrek van Claire de nieuwe ONM-bitch wordt. Dus Wuppie: ga maar vast Taralalala'en (slecht janken). Eindelijk een bitch die ik leuk en aantrekkelijk vind.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:25 schreef Wup het volgende:
Iris waren we het direct over eens
dus wie laat zich hier door anderen beïnvloeden?!?quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:22 schreef Svensational het volgende:
Ik hoopte zo dat ze Suzy zou gaan spelen. Ik vond haar helemaal nooit irritant, dat hebben jullie mij weer aangepraat
Hij moet em eerst nog naar jou sturenquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee... wou je zeggen dat ie nog steeds die tape van je heeft?!?!
Ik wel. Ze kwam in een strak zwart leren rokje en zag er uit als een punkster, met veel dikke alabastine op d'r bakkes. Zoveel heeft Lizzy nog geeneens in haar leven gezien. Ze bleef in eerste instantie in de Engel rondhangen, omdat ze een oude vriendin van Lotje Konings, die Aafke een "oud stofnest" vond, was.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:25 schreef babette21 het volgende:
nee nooit gezien. jij wel??
ik dacht een tijd terug dat jij en Richard dezelfde waren!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Die is vast druk bezig met het updaten van de epg's op z'n site, die laatst in VM stond.
la maar.... mij teveel gedoe voor die paar scenes...quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:30 schreef Svensational het volgende:
Hij moet em eerst nog naar jou sturen
Klomp is waardeloos, Kagchelland al evenzoquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch tegen Petra Kagchelland? Zij ziet er duizend maal beter uit dan Claire, Ellen, Sanne en de hele bubs bijelkaargeklopt. En weet maar vast dat zij na het vertrek van Claire de nieuwe ONM-bitch wordt. Dus Wuppie: ga maar vast Taralalala'en (slecht janken). Eindelijk een bitch die ik leuk en aantrekkelijk vind.
ja zoiets heb ik weleens gehoord... Ik weet nog wel dat Babette undercover ging bij de Couwenbergjes (als huishoudster). De hele family was weg en toen kwam Lot gezellig langs, gingen ze stieken fotoboeken kijken. Bet wist niet dat Ed haar pa was en had echt een hekel aan die kerel. Bij een foto van hem in zwembroek lagen ze helemaal in de scheur... en toen stond Ed ineens achter hen!!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik wel. Ze kwam in een strak zwart leren rokje en zag er uit als een punkster, met veel dikke alabastine op d'r bakkes. Zoveel heeft Lizzy nog geeneens in haar leven gezien. Ze bleef in eerste instantie in de Engel rondhangen, omdat ze een oude vriendin van Lotje Konings, die Aafke een "oud stofnest" vond, was.
Claire heeft een kop om hout op te hakken, met die vieze vette pukkel in d'r mik.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:36 schreef Wup het volgende:
Claire Simons en Kim Pieters zijn Wups inziens onovertrefbaar........
Ed was een aardige man.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:37 schreef babette21 het volgende:
ja zoiets heb ik weleens gehoord... Ik weet nog wel dat Babette undercover ging bij de Couwenbergjes (als huishoudster). De hele family was weg en toen kwam Lot gezellig langs, gingen ze stieken fotoboeken kijken. Bet wist niet dat Ed haar pa was en had echt een hekel aan die kerel. Bij een foto van hem in zwembroek lagen ze helemaal in de scheur... en toen stond Ed ineens achter hen!!!
aaaah die goeie ouwe tijd...![]()
Floor de Wit.... die overigens weleens langs mag komen in 't AZB, als de zoveelste crisismanager ofzo...quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Betje: wie is het lekkere wijf dat er in je icon staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |