Het zou een motorrijder kunnen zijn.quote:Op maandag 6 september 2004 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne THA FREAK is wel erg snel he ??
quote:Op maandag 6 september 2004 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne THA FREAK is wel erg snel he ??
neej ik hou niet zo van brommersquote:Op maandag 6 september 2004 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het zou een motorrijder kunnen zijn.![]()
![]()
Watjequote:Op maandag 6 september 2004 14:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neej ik hou niet zo van brommers![]()
vind het altijd wel mooi om ze te zien en om ze te horen maar voor mezelf neej.....
Jij was iets eerderquote:Op maandag 6 september 2004 14:45 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Watje![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 14:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij was iets eerderToen ik het postte had ik jou reactie nog niet gezien
quote:Op maandag 6 september 2004 14:45 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Watje![]()
Dus je mag niet van je vriendin?quote:Op maandag 6 september 2004 14:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
neej veels te leip voor mezelf![]()
denk dat ik om zou komen in de bekeuringen, een motor lokt natuurlijk wat meer uit dan een auto lijkt me....
dat kan idd ook nogquote:Op maandag 6 september 2004 14:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dus je mag niet van je vriendin?![]()
in de bekeuringen ja, denk ikquote:Op maandag 6 september 2004 14:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh ben jij er zo 1.....
"Ik zou mezelf echt dood rijden''![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 14:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dus je mag niet van je vriendin?![]()
D'r zitten toch van die groene of blauwe plastic dingen omheen?quote:Op maandag 6 september 2004 14:59 schreef hollander172 het volgende:
Weet iemand overigens hoe je bij een compaq de drives eruit krijgt?
Ik ben het nu even aan het proberen maar het geduld is nu wel snel op..... Waarom moeten ze met alles toch zo'n idiote constructie vast zetten?
Voor foutparkeren?quote:Op maandag 6 september 2004 14:59 schreef ThaFreak het volgende:
in de bekeuringen ja, denk ik
Ach joh, je hebt zelf je rechterhand onder controle.quote:Op maandag 6 september 2004 14:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
in de bekeuringen ja, denk ik
[..]
![]()
ben je bitch niet
quote:Op maandag 6 september 2004 15:02 schreef ZX9R het volgende:
Hard rijden is makkelijk. Rustig rijden is leuker!
Nope deze zijn weer wit. Zit ook een palletje onder de diskdrives.quote:Op maandag 6 september 2004 15:01 schreef ZX9R het volgende:
[..]
D'r zitten toch van die groene of blauwe plastic dingen omheen?
Gewoon een beetje gepast geweld toepassenquote:Op maandag 6 september 2004 15:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope deze zijn weer wit. Zit ook een palletje onder de diskdrives.
Ik snap echt helemaal niks van dit systeem maar de slijptol en boor erbij pakken is ook niet alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |