nu al thuis?quote:Op maandag 6 september 2004 13:53 schreef rockstah het volgende:
so, dat zit er ook weer op
* Rahl wil Burnout 3 ookquote:Op maandag 6 september 2004 14:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond Burnouten, is het al half 6 ?
live jij nog wel eens??quote:Op maandag 6 september 2004 14:52 schreef rockstah het volgende:
ik ook burnout 3 willen, alleen mijn bankrekening laat dat niet toe![]()
werkloos zijn sucked
Tuurlijk knul, ik geloof je directquote:Op maandag 6 september 2004 15:25 schreef rockstah het volgende:
en ik moet ook nog even een hubje regelen, maar daarna ga ik iedereen ownen in halo 2, burnout 3, unreal championship 2, battlefield modern combat, ghost recon 2, mech assault 2 and so on
donderdag jaquote:Op maandag 6 september 2004 15:44 schreef HomerJ het volgende:
Burnout 3 komt toch donderdag uit?
Ik krijg hem igg op de release
Ik heb hem lekker al muawhahahahahaquote:Op maandag 6 september 2004 15:54 schreef HomerJ het volgende:
Dan heb ik hem een dag eerder
ga spelen danquote:Op maandag 6 september 2004 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb hem lekker al muawhahahahaha![]()
kan jij hem ook online spelen? en welke versie heb je?quote:Op maandag 6 september 2004 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb hem lekker al muawhahahahaha![]()
haat koekjesquote:Op maandag 6 september 2004 18:47 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
kan jij hem ook online spelen? en welke versie heb je?
en live?quote:Op maandag 6 september 2004 18:49 schreef peristilius het volgende:
* Rahl nu xbox heeft
werd een keer tijdquote:Op maandag 6 september 2004 18:49 schreef peristilius het volgende:
* peristilius nu xbox heeft
Haloquote:Op maandag 6 september 2004 18:49 schreef peristilius het volgende:
* -Mzraki- nu xbox heeft
die is 15 euro op www.probeernu.nlquote:Op maandag 6 september 2004 18:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Halo
waarom werkt die bug bij jou niet?quote:Op maandag 6 september 2004 18:52 schreef Tain het volgende:
[..]
werd een keer tijd
leuk een spel in een plastic zakje en papieren hoesje...quote:
ik ben godquote:Op maandag 6 september 2004 18:57 schreef rockstah het volgende:
[..]
waarom werkt die bug bij jou niet?
spel is spelquote:Op maandag 6 september 2004 18:57 schreef Tain het volgende:
[..]
leuk een spel in een plastic zakje en papieren hoesje...
als je zo'n sloeber bent dat je geeneens 10 euro meer kan uitgeven...quote:Op maandag 6 september 2004 18:58 schreef Rahl het volgende:
[..]
spel is spel
handig voor mensen met wat minder geld te makken
Ga dan halo spelen, slet!quote:Op maandag 6 september 2004 18:56 schreef peristilius het volgende:
Geen live, wel halo
live komt nog wel een keer als ik genoeg geld heb voor router en abonnement
quote:Op maandag 6 september 2004 18:58 schreef Tain het volgende:
[..]
ik ben blijkbaar de enige die de quote gaat editen
Vanmiddag nog zitten coöpen met pkwartsquote:Op maandag 6 september 2004 19:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ga dan halo spelen, slet!
http://www.bungie.net/Gam(...)bsection=News&page=1quote:This page is going to have links to Halo 2 top stories and interesting news bits. Unfortunately none of these exist on this site right now. Go read a book or something.
Sorry, I R 1337.quote:Op maandag 6 september 2004 19:37 schreef pkwarts het volgende:
hij sucked alleen big time. gaat altijd direct voor mijn ghost/warthog lopentssss....noobs
Ahum ik schop je kont anders met multiplayer, dat jij nou zonodig over alles heen moet rijden met die voertuigen en in het wilde weg granaten gooit kan ik ook niks aan doenquote:Op maandag 6 september 2004 19:37 schreef pkwarts het volgende:
hij sucked alleen big time. gaat altijd direct voor mijn ghost/warthog lopentssss....noobs
ik ben zuinig met mijn voertuigen mag het?quote:Op maandag 6 september 2004 19:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ahum ik schop je kont anders met multiplayer, dat jij nou zonodig over alles heen moet rijden met die voertuigen en in het wilde weg granaten gooit kan ik ook niks aan doen
Ik stond achter de steen en jij mikte op een hunter 20 meter verderopquote:Op maandag 6 september 2004 19:42 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik ben zuinig met mijn voertuigen mag het?
en voor de laatste keer, als ik met een rocket launcher loop, moet je niet plotseling vanachter stenen vandaan komen
Assault on The Control Room, ijslevel, kom je net (met tank/warthog) uit een tunnel, 2/3 ghosts, 1 banshee, 1 dropship, verder 1 wraith waar later 2 hunters tevoorschijn komen.quote:Op maandag 6 september 2004 19:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik stond achter de steen en jij mikte op een hunter 20 meter verderop![]()
leer gewoon eens mikken
discussie maar morgen op school voortzetten?quote:Op maandag 6 september 2004 19:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik stond achter de steen en jij mikte op een hunter 20 meter verderop![]()
leer gewoon eens mikken
neequote:Op maandag 6 september 2004 19:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Assault on The Control Room, ijslevel, kom je net (met tank/warthog) uit een tunnel, 2/3 ghosts, 1 banshee, 1 dropship, verder 1 wraith waar later 2 hunters tevoorschijn komen.
Die?
Nee silent cartographer daar als je dat map gebouwtje voor de 2e keer ingaatquote:Op maandag 6 september 2004 19:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Assault on The Control Room, ijslevel, kom je net (met tank/warthog) uit een tunnel, 2/3 ghosts, 1 banshee, 1 dropship, verder 1 wraith waar later 2 hunters tevoorschijn komen.
Die?
Daar zijn geen stenenquote:Op maandag 6 september 2004 19:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee silent cartographer daar als je dat map gebouwtje voor de 2e keer ingaat
wel.quote:Op maandag 6 september 2004 19:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Daar zijn geen stenen
Trouwens, waarom hunters met rocket launchers aanpakken? 1 pistoolschot is genoeg.
Daarvoor zijn wel stenen, ik stond er namelijk achter, beetje moeilijk als er geen stenen zijn niet?quote:Op maandag 6 september 2004 19:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Daar zijn geen stenen
Trouwens, waarom hunters met rocket launchers aanpakken? 1 pistoolschot is genoeg.
staat uitquote:Op maandag 6 september 2004 19:51 schreef Gamedemon het volgende:
kan niet wachten tot ik pkwarts kan TKen met halo 2
De enige plek waar hunters binnen zijn in The Silent Cartographer is wanneer je naar die control point moet gaan om de deur naar binnen te openen (2e gebouw dat je binnen gaat). Daarvoor zijn 4 grunts oid en buiten liggen ook nog 2 of 3 overshields. Dan binnen zijn er 2 hunters. Geen stenen.quote:Op maandag 6 september 2004 19:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Daarvoor zijn wel stenen, ik stond er namelijk achter, beetje moeilijk als er geen stenen zijn niet?
En ik weet dat 1 pistoolschot genoeg is, pkwarts vond rocketlauncher leuker en het is ook nog makkelijker omdat je dan niet zo moeilijk hoeft te mikken
geloof ons nou maar, er waren stenen, hunters en een map gebouw.quote:Op maandag 6 september 2004 20:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De enige plek waar hunters binnen zijn in The Silent Cartographer is wanneer je naar die control point moet gaan om de deur naar binnen te openen (2e gebouw dat je binnen gaat). Daarvoor zijn 4 grunts oid en buiten liggen ook nog 2 of 3 overshields. Dan binnen zijn er 2 hunters. Geen stenen.
Hm, je komt nog een andere keer 2 hunters tegen ook, vlak voordat je de map room bereikt, maar ook daar geen stenen.
Bij de hatch waar je later binnenvliegt met Foehammer zijn wel wat stenen, bedoel je daar?
quote:Op maandag 6 september 2004 20:10 schreef pkwarts het volgende:
wie zegt trouwens dat die beesten binnen stonden?
Ja, dat kun je op verschillende manieren interpreteren, soriequote:Nee silent cartographer daar als je dat map gebouwtje voor de 2e keer ingaat
Ja, ik weet wat je bedoelt, ik was fout, mijn schuld, blame me!quote:Op maandag 6 september 2004 20:11 schreef peristilius het volgende:
Je komt op zo'n plateau voor dat gebouw, op de oprit van dat plateau groeit gras en staan een hoop stenen, als je voor de 2e keer op dat plateau komt staan er hunters, ga het maar checken....
Vet Nederlanders über rasquote:Op maandag 6 september 2004 20:18 schreef Gamedemon het volgende:
OMG Elco praat gewoon nederlands...dat moet hun geheime taal zijn van zijn ras...OMG
Die superjump moet je niet gewoon jumpen, je moet zorgen dat je Warthog draait in de lucht, zodat hij horizontaal blijft, dan kun je in een keer, zonder leven te verliezen doorrijden, bij die containers links of rechts buitenom gaan, wat granaatjes droppen en schieten/rennen voor je leven.quote:Op maandag 6 september 2004 20:21 schreef rockstah het volgende:
speaking of halo, ik heb zaterdag voor de derde keer geprobeert halo laatste level in co-op op legendary uit te spelen, maar dat race stukje is echt onmogelijk. het is ons één keer gelukt om met tijd over die laatste grootte jump te halen en dan kom je bij die omgevallen containers en dan staan daarachter 3 flood's met shotguns je op te wachten, nee lekker
ik snap echt niet hoe jullie dat ooit gelukt is
Ik heb ggeen Xboxquote:Op maandag 6 september 2004 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen, Fliepke en ik zijn RS3BA aan het doen, feel free to join
quote:Op maandag 6 september 2004 20:29 schreef -Mzraki- het volgende:
Die superjump moet je niet gewoon jumpen, je moet zorgen dat je Warthog draait in de lucht, zodat hij horizontaal blijft, dan kun je in een keer, zonder leven te verliezen doorrijden.
ja, we kwamen er later achter dat we allebij nog rocket launchers hadden, maar goed. kijken hoe dat gaat.quote:bij die containers links of rechts buitenom gaan, wat granaatjes droppen en schieten/rennen voor je leven.
die hadden we ookal gezien, maar omdat het enig klungelen kost om erin te komen zijn we uiteindelijk toch beter uit met het gewoon rechtdoor gaan.quote:Overigens zijn er ook in die gangen, waar af en toe een pilaar en een klein schansje staat, bij de bochten shortcuts, dan is zo'n deur open, kun je er doorheen. Met wat oefening scheelt je dat weer een paar (kostbare) secondes.
ik denk niet dat ze dat erg vindenquote:Op maandag 6 september 2004 20:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb ggeen XboxHelaas pindakaas
Juist, probeer het maar eens op MP maps als Death Island, je zult zien dat je met wat draaien gewoon weer goed neerkomt en vol gas door kunt plankenquote:Op maandag 6 september 2004 20:58 schreef rockstah het volgende:
[..]![]()
je bedoelt dat je een soort 360 in de lucht moet maken?
Het vergt behoorlijk wat oefening jaquote:die hadden we ookal gezien, maar omdat het enig klungelen kost om erin te komen zijn we uiteindelijk toch beter uit met het gewoon rechtdoor gaan.
Maar dan kan ik toch niks zegge of het over Rayman hebben, ja oké wel met die microfoonquote:Op maandag 6 september 2004 20:59 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze dat erg vinden![]()
gast je speelt RAYMAN je kan niet gamen...je kan hooguit lamenquote:Op maandag 6 september 2004 21:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar dan kan ik toch niks zegge of het over Rayman hebben, ja oké wel met die microfoon, en ik kan vet goed game
Poll: Wat kan raymannlquote:Op maandag 6 september 2004 21:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gast je speelt RAYMAN je kan niet gamen...je kan hooguit lamen
quote:Op maandag 6 september 2004 21:54 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Poll: Wat kan raymannlLamen Gamen Lamen en gamen
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Jonge ik speel vaker andere psellen dan Raymanquote:Op maandag 6 september 2004 21:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gast je speelt RAYMAN je kan niet gamen...je kan hooguit lamen
noem jezelf AndereSpellenNLquote:Op maandag 6 september 2004 22:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jonge ik speel vaker andere psellen dan Rayman
Nee dat nietquote:Op maandag 6 september 2004 22:03 schreef pkwarts het volgende:
[..]
noem jezelf AndereSpellenNL
En dat is nou precies het doel van die pollquote:Op maandag 6 september 2004 22:01 schreef RaymanNL het volgende:
Ik weet niet wat het nut is van die poll, maar ik dacht dat je al wel doorhad dat iedereen toch op lamen zou gaan stemmen, ik vind dit echt waardeloos. Wat heeft die poll nou voor nut?b] Mij voor lul zetten ja
[/b]
zijn andere spellen zo moeilijk te volgen dan?quote:Op maandag 6 september 2004 22:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rayman is gewoon het spel dat ik het beste volg.
welk spel?quote:Op maandag 6 september 2004 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was leuk ff knallen met FOK!kers
Rainbow Six 3: Black Arrowquote:Op maandag 6 september 2004 23:06 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
welk spel?
Ik wacht nog ff met Pikmin 2, en Fable laat ik aan me voorbij gaanquote:Op maandag 6 september 2004 23:03 schreef Gamedemon het volgende:
en pwnen zo nu en dan
noot pikmin 2 en fable op 1 dag is dodelijk
jij bent ook echt onverbeterlijk he?quote:Op maandag 6 september 2004 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fable laat ik aan me voorbij gaan
Er is werkelijk waar niets dat me aantrekt...quote:Op maandag 6 september 2004 23:14 schreef rockstah het volgende:
[..]
jij bent ook echt onverbeterlijk he?
In het begin wel, ik vond dat Meneer Molyneux te hoog van de toren blies, en ondertussen zijn er inderdaad ook veel features geschrapt waardoor ik een "Told you so" gevoel heb. Verder vind ik het gewoon niet mooi op de een of andere manierquote:Op maandag 6 september 2004 23:18 schreef rockstah het volgende:
nee ik snap het wel, als een spel je niet aanspreekt moet je het niet kopen. maar bij jou heb ik het idee dat er iets anders speelt....
quote:Op maandag 6 september 2004 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
juist, de fliepke way of thinking dus.....quote:Op maandag 6 september 2004 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In het begin wel, ik vond dat Meneer Molyneux te hoog van de toren blies, en ondertussen zijn er inderdaad ook veel features geschrapt waardoor ik een "Told you so" gevoel heb. Verder vind ik het gewoon niet mooi op de een of andere manier
idd. kutspelquote:Op maandag 6 september 2004 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Halo2 gaat trouwens ook tegenvallen online
je raakt me diepquote:Op maandag 6 september 2004 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op maandag 6 september 2004 23:29 schreef pkwarts het volgende:
[..]
idd. kutspel
het zou me niks verbazen met jou weet jequote:Op maandag 6 september 2004 23:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whehehe, dat meen ik dus niet Rockstah![]()
Hahaha, ik ben niet anti-xbox meerquote:Op maandag 6 september 2004 23:39 schreef rockstah het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen met jou weet jejij bent gewoon voor de volle 20% anti xbox
trouwens, roy, ligt het aan mij of lopen er steeds meer ongelooflijke eikels(lees fanboys) in het gamecube topic rond?quote:Op maandag 6 september 2004 23:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben niet anti-xbox meerTis best een leuk ding
quote:Op maandag 6 september 2004 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
tandarts vandaagquote:Op dinsdag 7 september 2004 08:00 schreef rockstah het volgende:
môh
quote:Op dinsdag 7 september 2004 07:16 schreef Rahl het volgende:
[..]
Vind ik sowieso niet zo'n leuk level. Te veel camp-mogelijkhedenquote:Op dinsdag 7 september 2004 08:29 schreef Tain het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik vond alleen wel dat die spawnpoints van het level garage echt slecht gekozen zijn
airport is trouwens wel erg goed nu, paar deurtjes en doorgangen verwijderd, dus je komt elkaar nu niet meer na 1 seconde al tegenquote:Op dinsdag 7 september 2004 08:31 schreef Rahl het volgende:
[..]
Vind ik sowieso niet zo'n leuk level. Te veel camp-mogelijkheden
total conquest is ook leuk op airportquote:Op dinsdag 7 september 2004 08:35 schreef Tain het volgende:
[..]
airport is trouwens wel erg goed nu, paar deurtjes en doorgangen verwijderd, dus je komt elkaar nu niet meer na 1 seconde al tegen
quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:45 schreef Rahl het volgende:
[..]
total conquest is ook leuk op airport
smoggusquote:Op dinsdag 7 september 2004 09:23 schreef GinaG het volgende:
Goedemorgen![]()
Op de brandstapel met jou/...quote:Op maandag 6 september 2004 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind sowieso de X en Cube topics steeds minder interessantquote:Op dinsdag 7 september 2004 07:03 schreef Tain het volgende:
[..]
trouwens, roy, ligt het aan mij of lopen er steeds meer ongelooflijke eikels(lees fanboys) in het gamecube topic rond?
valt af en toe wel mee, maar je mag niet zeggen dat je een nintendo slecht vindt of lijktquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zijn toch allemaal eikels in de gamecube topics
Dat zeg ik niet. Het zijn gewoon eikels.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:28 schreef Tain het volgende:
[..]
valt af en toe wel mee, maar je mag niet zeggen dat je een nintendo slecht vindt of lijkt
quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
* Sharkdoggie wacht totdat iedereen toehapt en gaat flamen
Ik ga het wel kopen! dat is het grote verschil.quote:Op maandag 6 september 2004 23:28 schreef rockstah het volgende:
[..]
juist, de fliepke way of thinking dus.....
ik heb dat hele fable gebeuren niet gevolgd dus ik weet niet wat er allemaal geschrapt is, maar ik weet wel dat er een leuke AI in zit, en dat is al genoeg voor mij. ik had alleen wel gewild dat het wat serieuser en wat meer morrowind achtig zou zijn. like in 'totaal' free roaming![]()
vond het alleen jammer dat ik nog geeneens vaak gekilled werd en wel zelf aardig wat kills had, maar dat wel mijn ELO met 200 punten was gedropped, stom systeem hebben ze daar tegenwoordig voorquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik ga het wel kopen! dat is het grote verschil.
Ik vind het overigens totaal verrassend dat men totaal nog niet zo doet over B.C. terwijl je daar toch ook heel hoog mee van de toren kan blazen.
Enniewees, ik vond het gisteren wel lachen om eens te gamen met een stel fokkers, en ik vond mezelf ook niet eens zo heel slecht voor een totale n00b
Ze pakken het veel beter aan met BC, aankondigen en dan klaar. Pas weer iets vertellen als het ook daadwerkelijk zo is. Net als Zelda 2 op de Cube. Dat werkt het beste.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik ga het wel kopen! dat is het grote verschil.
Ik vind het overigens totaal verrassend dat men totaal nog niet zo doet over B.C. terwijl je daar toch ook heel hoog mee van de toren kan blazen.
We sucken allemaalquote:Enniewees, ik vond het gisteren wel lachen om eens te gamen met een stel fokkers, en ik vond mezelf ook niet eens zo heel slecht voor een totale n00b
jammer dat meneer Molyneux graag anders werkt, eerst aankondigen, dan vertellen wat voor geweldige features ie wel niet heeft bedacht, dan vertellen dat de features niet mogelijk zijnquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze pakken het veel beter aan met BC, aankondigen en dan klaar. Pas weer iets vertellen als het ook daadwerkelijk zo is. Net als Zelda 2 op de Cube. Dat werkt het beste.
[..]
We sucken allemaal
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:17 schreef RaymanNL het volgende:
goedemorgen
moeten we vaker doenquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:36 schreef Fliepke het volgende:
Enniewees, ik vond het gisteren wel lachen om eens te gamen met een stel fokkers, en ik vond mezelf ook niet eens zo heel slecht voor een totale n00b
emt wie hebben jullie het dan gedaan?quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:29 schreef Rahl het volgende:
[..]
moeten we vaker doen
quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:35 schreef capibar het volgende:
*gaapt*
naja jeweetwel net me bed uit enzo....quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]ben je zo moe? (ik kan dit net zo goed op msn tegen je zeggen
)
maar:quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:45 schreef capibar het volgende:
[..]
naja jeweetwel net me bed uit enzo....
quote:RaymanNL- Prince of Persia zegt:
fijn weer naar schoiol geweest?
Canon EOS D30 zegt:
ja
doe dat dan ookquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]ben je zo moe? (ik kan dit net zo goed op msn tegen je zeggen
)
jamaar ik ben ziekquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
maar:
[..]
aaaaaaahhh wt zieligquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:52 schreef capibar het volgende:
[..]
jamaar ik ben ziek![]()
jezus, ga msnnen ofzoquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
aaaaaaahhh wt zielig
same herequote:Op dinsdag 7 september 2004 11:52 schreef capibar het volgende:
[..]
jamaar ik ben ziek![]()
mijn halve klas en 3 mensen uit mijn gezin waren ook al ziekquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:13 schreef rockstah het volgende:
[..]
same here
ja dat zal welquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:18 schreef rockstah het volgende:
a plague is hitting our streets [afbeelding]
net alsof daar ooit iemand gaat reagerenquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:49 schreef RaymanNL het volgende:
Weet je wat ik ga doen? Ik ga m'n RaymanNL forum gewoon op me site zette! Zo dat ga ik doen!
* Mr.Noodle is ook een GC-eikelquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Het zijn gewoon eikels.![]()
Ze hebben het dus helaas overleefd begrijp ik hieruit?quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:14 schreef capibar het volgende:
[..]
mijn halve klas en 3 mensen uit mijn gezin waren ook al ziek![]()
Hoe ging het gesprek gister?quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
*Mr.Noodle is ook een GC-eikel
Alles ging goed, alleen over het salaris waren we het niet eens...quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoe ging het gesprek gister?
Dat wordt trakterenquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Alles ging goed, alleen over het salaris waren we het niet eens...![]()
Dus ik word woensdag terug gebeld na een "proforma loonberekening"![]()
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat wordt trakteren![]()
Zie het als een voorproefje, minnares van de zaak moet je niet nemen, die schijnen hergebruikt te wordenquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?![]()
Ik ben nog niet eens uit over het salaris... laat staan over de sec. arbeidsvoorwaarden... (Auto, mobiel, 13e maand, minnares, gratis naar de film 1 keer per maand, laptop, reiskostenvergoeding)
Wat is Fok, trouwens weeer Fokking traag!!!
Mag ik jou gebruiken danquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zie het als een voorproefje, minnares van de zaak moet je niet nemen, die schijnen hergebruikt te worden![]()
volgens de geruchten dan he
*zich verslikt in de koffiequote:Op dinsdag 7 september 2004 13:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mag ik jou gebruiken dan![]()
En ik moet nog even erdoorheen drukken dat ik minimaal een gratis game naar keuze mag hebben
Ik wilde eigenlijk nog vragen of ik je nog mocht inruilen als ik niet tevreden wasquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
*zich verslikt in de koffie
Een oneerbaar voorstel doen aan een dame zoals ik, hoe durf je![]()
niet slecht, misschien zou je eens kunnen experinmenteren met de achtergrond kleur... zwart of donkerpaars of iets lichters als geel of ornaje ofzo.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:38 schreef rockstah het volgende:
wat vinden jullie hier eik van? ik ben druk aan het expirimenteren met PS..
[afbeelding]
graag zoveel mogelijk kritiekik ben er nog niet echt uit wat ik met de achtergrond moet doen. maar sowieso elke keer als ik hier naar kijk heb ik het idee dat er 'iets' mis mee is maar ik heb geen idee wat. het is te druk ofzo heb ik het idee.
ik krijg er ook pijn in mijn ogen van, misschien moet de achtergrond wat donkerder ofzo.
Ik ben luiquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nog vragen of ik je nog mocht inruilen als ik niet tevreden was
Geel en oranje, hallo het is geen Foxkids ofzoquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:43 schreef capibar het volgende:
[..]
niet slecht, misschien zou je eens kunnen experinmenteren met de achtergrond kleur... zwart of donkerpaars of iets lichters als geel of ornaje ofzo.
sorry, ik was even vergeten dat foxkids het patent op de kleuren geel en oranje hebbenquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Geel en oranje, hallo het is geef Foxkids ofzo![]()
verklaar je nader?quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je schaduwen kloppen niet helemaal....
nog meer wit... hmm, ik heb wel het idee dat hij teveel afsteekt bij de rest. misschien iets kleiner maken ofzo.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:39 schreef pkwarts het volgende:
dat middelste plaatje is nog te hoekerig. meer wit aan de randen dus...
voor de rest is ie wel leuk
ik denk dat hij bedoelt dat de schaduwen links naar rechts toe gaan, en rechts naar links toe gaan...quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:46 schreef rockstah het volgende:
verklaar je nader?
het moet een wallpaper worden, maar omdat ik suck in photoshop heb ik het eerst maar eens in het klein gemaakt als expiriment zeg maar.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Rockstah, wat ben je aan het doen? De construction set aan het uitproberen?
Zoiets jaquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:48 schreef capibar het volgende:
[..]
ik denk dat hij bedoelt dat de schaduwen links naar rechts toe gaan, en rechts naar links toe gaan...
natuurlijk gaan schaduwen alstijd 1 kant op (bij 1 lichtbron dan he)
Boeit me niet, die eigenschap is Gamers-eigen...quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben lui![]()
Maar om jou tevreden te houden moet je iemand hebben die niet lui isquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Boeit me niet, die eigenschap is Gamers-eigen...![]()
Dus tijd voor jou om van je luie reet af te komen..quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Maar om jou tevreden te houden moet je iemand hebben die niet lui is![]()
When hell freezes overquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dus tijd voor jou om van je luie reet af te komen..
Waar zijn Samus' ijsraketten nu?quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
When hell freezes over![]()
of wanneer je gaat opruimenquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Van je luie reet af zeg ik je!!!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat zou jij toch doenquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:50 schreef pkwarts het volgende:
[..]
of wanneer je gaat opruimen
Wie is Samus?quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Waar zijn Samus' ijsraketten nu?
never!quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:51 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat zou jij toch doen![]()
ook jij weet me diep te treffenquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wie is Samus?
Trouwens jij hebt me ooit eens aangeraden om mechassault (ofzo) met Live! te nemen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:54 schreef pkwarts het volgende:
[..]
never!![]()
omdat het daar altijd een zooitje isquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:55 schreef peristilius het volgende:
En op een of andere manier komt het altijd terug bij het opruimen van de kamer van gina
Ik ruim wel eens op hoorquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:55 schreef peristilius het volgende:
En op een of andere manier komt het altijd terug bij het opruimen van de kamer van gina
ik zou nooit, maar dan ook nooit mechassault als spel zijnde aanraden. echter is er nu een aanbieding waar je live en mechassault voor 30 euro krijgt. tsja, als jij graag 30 extra neertelt om mechassault NIET te krijgen, moet je dat vooral doen...quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Trouwens jij hebt me ooit eens aangeraden om mechassault (ofzo) met Live! te nemen.
Mechassault ziet eruit als een spel voor kinderen van 4![]()
Ben ik ff blijquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:56 schreef rockstah het volgende:
[..]
ook jij weet me diep te treffen
Ik moet zeggen dat ik het er bijna voor over zou hebbenquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:57 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik zou nooit, maar dan ook nooit mechassault als spel zijnde aanraden. echter is er nu een aanbieding waar je live en mechassault voor 30 euro krijgt. tsja, als jij graag 30 extra neertelt om mechassault NIET te krijgen, moet je dat vooral doen...
extra groen hoesje remember?quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het er bijna voor over zou hebben
Neverquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Van je luie reet af zeg ik je!!!!![]()
Oh ja bijna vergeten, daarvoor doe ik het toch welquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:00 schreef pkwarts het volgende:
[..]
extra groen hoesje remember?
En dat wil wat zeggenquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:06 schreef rockstah het volgende:
mech assault heeft anders wel verschillende GOTY awards gewonnen.
Of GOTY's slechte spellen zijnquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
En dat wil wat zeggenDat het op dezelfde niveau is als unreal, wat ook GOTY was/is
![]()
zeg, moet jij niet eens aan je review voor precision skateboaring beginnen?quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:23 schreef rockstah het volgende:
unreal is anders een bijzonder goede FPS. en als je unreal tournament bedoelt, die gooide ook hoge ogen.
Dat bedoel ik dus, je wil toch niet zeggen dat Mechassault op het niveau is van unreal tournament, puur omdat het een GOTY is.quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:23 schreef rockstah het volgende:
unreal is anders een bijzonder goede FPS. en als je unreal tournament bedoelt, die gooide ook hoge ogen.
Nu nog een vette joint met een fles corona (stukje limoentje erin) erachteraanquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Pff, ik heb me volgestuffed met broodjes gebakken ei met kaas + hamburgers, gebakken met uitjes en ik kan die controller van m'n console niet meer aanraken....
in amerika was mechassault een behoorlijk populaire gamequote:Op dinsdag 7 september 2004 15:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, je wil toch niet zeggen dat Mechassault op het niveau is van unreal tournament, puur omdat het een GOTY is.
Owquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:14 schreef Tain het volgende:
[..]
in amerika was mechassault een behoorlijk populaire game
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ow![]()
je weet toch wel dat alles draait om amerikaquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ow![]()
Bij mij draait alles om lekker eten, en lekker drinken en nog wat andere duistere geneugtenquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:41 schreef Tain het volgende:
[..]
je weet toch wel dat alles draait om amerika
dat vinden ze zelf erg leuk om te zeggen jaquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:41 schreef Tain het volgende:
[..]
je weet toch wel dat alles draait om amerika
99% voor tetrisquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:09 schreef mordradead het volgende:
die userreviews zijn leuk alleen wat voor cijfers sommige mensen geven
Zegt de naam Metroid je iets?quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wie is Samus?
Oh ja, ik moet er nog eentje maken over Cycling Manager 4 enzo.quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:09 schreef mordradead het volgende:
die userreviews zijn leuk alleen wat voor cijfers sommige mensen geven
Ik miste ook een optie : Ik heb schijt aan allen en kijk de kat uit de boomquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:57 schreef pkwarts het volgende:
die poll op games.fok.nlhet is EA weer gelukt terwijl er echte toppers komen zoals gt4 en burnout 3.........
maar heeft waarschijnlijk nog meer invloed van criterionquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:03 schreef mordradead het volgende:
burnout word tegenwoordig ook uit gegeven door ea als ik het goed heb
Laat me raden het is een gamequote:Op dinsdag 7 september 2004 17:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zegt de naam Metroid je iets?
één van de beste spellen ooitquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Laat me raden het is een game![]()
je gaat door voor de koel.........boxquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Laat me raden het is een game![]()
Is het een xbox game?quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:07 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je gaat door voor de koel.........box
voor jou wel.....quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Is het een xbox game?
Dus zo kom jij aan je geneugten of zo moeten ze jou versieren....quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nu nog een vette joint met een fles corona (stukje limoentje erin) erachteraan![]()
Op het eerste deel van je vraag is het antwoord ja, op het tweede dan spelen er iets meer factoren mee, maar de corona enzo wordt wel als pluspunt ervarenquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dus zo kom jij aan je geneugten of zo moeten ze jou versieren....
Flink wat vette hap, een dikke joint en een fles corona
quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
vrijdag.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie heeft er allemaal al BO3, en wie wil er een potje spelen?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:57 schreef mordradead het volgende:
losers, kutxbox.... kutzooi, kut credit cards
quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:57 schreef mordradead het volgende:
losers, kutxbox.... kutzooi, kut credit cards
Ik heb een Router en een kabel van 15 meter, KUT!!!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:09 schreef GinaG het volgende:
Ook mensen ik heb een:
- xbox
- creditcard
Ik trouw met de persoon die heeft:
-router
- kabel van 15 meter
- black arrow
![]()
en nou niet allemaal gillend wegrennen![]()
Ik zal je niet dwingen om met me te trouwenquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb een Router en een kabel van 15 meter, KUT!!!!![]()
![]()
En Black Arrow, wat moet ik me daarbij voorstellen, maar die zal ik vast niet hebben![]()
een heel gaar spel waarbij je helemaal tactisch moet gaan doen enzoquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb een Router en een kabel van 15 meter, KUT!!!!![]()
![]()
En Black Arrow, wat moet ik me daarbij voorstellen, maar die zal ik vast niet hebben![]()
Probleem is dat ik die dingen nu niet in huis hebquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:14 schreef mordradead het volgende:
router is makkelijkste..... zoveel kost dat trouwens oko weet niet
Pfff, spellen moeten niet moeilijk zijn....quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:14 schreef rockstah het volgende:
[..]
een heel gaar spel waarbij je helemaal tactisch moet gaan doen enzo
Pfewwquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik zal je niet dwingen om met me te trouwen![]()
is Rainbow Six Black Arrow, dat is wat pkwarts nu aan het gamen is
ok maar dat heb ik nu ook niet, maar ik zou niet weten hoe ik dat dan aansluit op laptop xbox en god weet wat nog meerquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:20 schreef rockstah het volgende:
geuss what, een hubje is maar 15 euro
Gina ik heb zelfs 2 kabels van 15 meter...quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:09 schreef GinaG het volgende:
Ook mensen ik heb een:
- xbox
- creditcard
Ik trouw met de persoon die heeft:
-router
- kabel van 15 meter
- black arrow
![]()
en nou niet allemaal gillend wegrennen![]()
probeer het eens, beste manier om te leren.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
ok maar dat heb ik nu ook niet, maar ik zou niet weten hoe ik dat dan aansluit op laptop xbox en god weet wat nog meer![]()
True very true, maar wat tips kunnen geen kwaadquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
probeer het eens, beste manier om te leren.
NEEquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gina ik heb zelfs 2 kabels van 15 meter...
en router...
en black arrow....![]()
I guess that's a yes thenquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:38 schreef HomerJ het volgende:
Spelen jullie nog steeds?
wiewatwaar???quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:34 schreef Tain het volgende:
Was weer leuk schieten vanavond
Tain toen jij weg was,was het Twi ik en kwarts tegen Rahl homer en taart.....quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:34 schreef Tain het volgende:
Was weer leuk schieten vanavond
Jammer dat ik echt koppijn heb, anders was ik ook wel langer geblevenquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tain toen jij weg was,was het Twi ik en kwarts tegen Rahl homer en taart.....
ze maakte weinig kansTwi was leuk aan het klooien met remote charges...had er een aantal keer 2 tegelijk ....en ze waren allemaal OP de boot
ja je was opeens weg (voor mij dan)quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Jammer dat ik echt koppijn heb, anders was ik ook wel langer gebleven
WTF, moet je met 30 Kill Bill 2 postersquote:Op woensdag 8 september 2004 00:03 schreef Gamedemon het volgende:
Tain ik heb iets van 30 kill bill 2 posters...dat zou wel über zijn als ik die opplakte naast de asia
wat moet je daarmee man en heb je dan wel genoeg ruimte daarzo?quote:Op woensdag 8 september 2004 00:03 schreef Gamedemon het volgende:
Tain ik heb iets van 30 kill bill 2 posters...dat zou wel über zijn als ik die opplakte naast de asia
quote:Op woensdag 8 september 2004 06:56 schreef Rahl het volgende:
fuck strax eerste schooldag
Dude, wat dóe je daarmee?quote:Op woensdag 8 september 2004 00:03 schreef Gamedemon het volgende:
eindelijkquote:Op woensdag 8 september 2004 07:29 schreef Rahl het volgende:
nou.....dan ga... ga ik maar
tot vanavond.. ofzo
ik denk niet dat je dat wil wetenquote:Op woensdag 8 september 2004 08:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dude, wat dóe je daarmee?
Hoe kom je daar nu weer aanquote:Op woensdag 8 september 2004 00:03 schreef Gamedemon het volgende:
vind je het heel gek met 30 posters...quote:Op woensdag 8 september 2004 10:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mogguh,lol iedereen begint over die Kill Bill II posters....
Mogguh, vandaag wordt je teruggebeld over je salaris hequote:Op woensdag 8 september 2004 10:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mogguh,lol iedereen begint over die Kill Bill II posters....
Ja, maak me niet gekquote:Op woensdag 8 september 2004 10:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mogguh, vandaag wordt je teruggebeld over je salaris he![]()
Neem een jointquote:Op woensdag 8 september 2004 10:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, maak me niet gek![]()
Neej, dat zou leuk worden als ik vervolgens de arbeidsvloeren weer betreedt...quote:Op woensdag 8 september 2004 10:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Neem een joint![]()
Hallo je begint toch niet vandaag met werken, damnquote:Op woensdag 8 september 2004 11:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Neej, dat zou leuk worden als ik vervolgens de arbeidsvloeren weer betreedt...![]()
![]()
Kan best zijn dat ik er vandaag nog langs moet...quote:Op woensdag 8 september 2004 11:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hallo je begint toch niet vandaag met werken, damn![]()
Ga dan lekker een uurtje hardlopenquote:Op woensdag 8 september 2004 11:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kan best zijn dat ik er vandaag nog langs moet...
Ik moet m'n krachten sparen...quote:Op woensdag 8 september 2004 11:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ga dan lekker een uurtje hardlopen![]()
Wat voor type is het?quote:Op woensdag 8 september 2004 11:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik moet m'n krachten sparen...
Zeg, weet jij nog wat 23-jarige huppelkutjes graag willen hebben voor hun verjaardag?
Ik moet daalijk nog de stad in om een cadeautje te kopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |