Yup... Creeper begint al te zuchten als hij me met weer een compleet setje ziet aankomenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:41 schreef Rahl het volgende:
[..]
whehe
die armors van dark brotherhood krijg je in het begin vrij veel geld voor ook![]()
Eén van mijn vorige characters heeft een poosje rondgelopen met Crysamere maar dat werd ik al heel snel zat. Ik ben niet zo dol op Uberwapens, wordt het allemaal veel te makkelijk en veel te saai van. Dat was een fightercharacter, die hebben het veel te makkelijk in het spel. Worden te snel te sterk. Dus nu speel ik een thiefcharacter, moet ik een beetje moeite doen voor mijn overwinningen. Daar hou ik wel vanquote:Op dinsdag 23 november 2004 08:41 schreef Alcyone het volgende:
Wat is het krachtigste wapen wat jullie zijn tegengekomen?
Hehe, ik vind die dwemer ruines ok altijd zo onheilspellend.. dat gekraak en gedoe.. Wat een sfeer (daarentegen heb ik echt reden om deadra ruines nog enger te vinden, vanwege de vele moeilijke tegenstanders...quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:46 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Eén van mijn vorige characters heeft een poosje rondgelopen met Crysamere maar dat werd ik al heel snel zat. Ik ben niet zo dol op Uberwapens, wordt het allemaal veel te makkelijk en veel te saai van. Dat was een fightercharacter, die hebben het veel te makkelijk in het spel. Worden te snel te sterk. Dus nu speel ik een thiefcharacter, moet ik een beetje moeite doen voor mijn overwinningen. Daar hou ik wel van
Ik ga hem zeker ook nog een keer spelen als mage, eens zien hoe ingewikkeld dat is.
Maar even wat anders. Ben ik de enige die de Dwemer Ruins dood en doodeng vind? Ja he, dacht ik al
Ik ben nu level 16 en ben eindelijk aan de main quest begonnen...
Ik ben één keer zo vreselijk hard geschrokken in een Dwemer Ruin dat ik er nog steeds niet op mijn gemak ben... Daedra Ruins vind ik geweldig! Daedra zijn mooiquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:43 schreef Bensel het volgende:
[..]
Hehe, ik vind die dwemer ruines ok altijd zo onheilspellend.. dat gekraak en gedoe.. Wat een sfeer
Nee. Er zitten wel betere armors en wapens in maar je bepaald zelf wanneer je aan de uitbreidingen gaat beginnen en wanneer je dus toegang hebt tot deze spullen.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:40 schreef Aneurism het volgende:
Kunnen deze expansions iets verzieken in het spel? Als in: Ineens super gave armor en wapens (heb nu een full ordinator set + dwemer 1 handed axe) terwijl je in de niet geupdate versie daarvoor nog weken zou moeten spelen.
Wat is er aan veranderd dan?quote:Op donderdag 25 november 2004 14:04 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Nee. Er zitten wel betere armors en wapens in maar je bepaald zelf wanneer je aan de uitbreidingen gaat beginnen en wanneer je dus toegang hebt tot deze spullen.
Je andere vraag: er is een merchant met 10.000 GP. Had je die al gevonden? Voor ik de uitbreidingen installeerde was er een manier om dure zooi te verkopen bij de plaatselijke enchanter maar dat lijkt nu niet meer te werken
Nou het geld dat je betaald om een item te enchanten verdwijnt gewoon. Als een merchant 1000 GP als startkapitaal heeft en je doet een enchantment kopen voor 10.000 GP dan blijft de merchant 1000 GP hebben ipv 11.000quote:Op donderdag 25 november 2004 15:00 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Wat is er aan veranderd dan?
Oh maar die grap kun je ook juist gebruiken om elke 24 uur dat gehele bedrag van de handelaar te verdienen...quote:Op donderdag 25 november 2004 15:32 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Nou het geld dat je betaald om een item te enchanten verdwijnt gewoon. Als een merchant 1000 GP als startkapitaal heeft en je doet een enchantment kopen voor 10.000 GP dan blijft de merchant 1000 GP hebben ipv 11.000 :'(
Als je nou wer eens in Caldera bent he... Ga dan eens naar Ghorak Manor, eerste verdieping. Creeper, ga daar maar eens mee pratenquote:Op donderdag 25 november 2004 16:14 schreef Alcyone het volgende:
Ik kom wel eens bij Hodlismod, de Nordische smit in Caldera.
Wat zegt u? Een Mudcrab? Kunnen die praten en handelen dan?quote:Op donderdag 25 november 2004 16:28 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Op dat eilandje is een Mudcrab en die kun je wapens en armor verkopen.
Nee, maar deze wel.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:03 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Wat zegt u? Een Mudcrab? Kunnen die praten en handelen dan?
Dat vind ik ook erg jammer. Daarom speel ik ook expres niet met een fighter of een heel sterk character maar op een gegeven moment maakt ook dat nog weinig uit. Dan wordt het wel snel erg saai.quote:Op woensdag 1 december 2004 08:43 schreef Alcyone het volgende:
Waar ik overigens veel kritiek op heb is het gebrek aan zwaardere beesten, want ik sla alles dood met maximaal 5 meppen met mijn bijl.
Heeft geen eiland, je kan naar de hoofdstad van het hele keizerrijkquote:Op maandag 24 januari 2005 16:23 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
ff een vraagje
ik speel sinde 2 weken morrowind, en heb alle expansions aangeschaft en geinstaleerd
maar ik zie maar 2 eilanden ( die van Morrowind en Bloodmoon )
nou vraag ik me af : heeft de Tribunal exp. ook een eigen eiland ? of is er iets misgegaan met de installatie.....
hoe danquote:Op maandag 24 januari 2005 16:45 schreef Rahl het volgende:
[..]
Heeft geen eiland, je kan naar de hoofdstad van het hele keizerrijk
Waarom heb je nog nie de helm of Oreyn Bearclaw? Die is nog 1 stapje beter dan the masque of Clavicus Vile die je nu aan hebtquote:Op woensdag 1 december 2004 08:34 schreef Alcyone het volgende:
...
nee, helaas.. heb het geprobeerd met dx 8.1, maar dat werkte ook nietquote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:25 schreef Spindizzy het volgende:
Toen ik laatst Morrowind niet meer aan de praat kreeg bleek het te liggen aan DirectX. DirectX 9c om precies te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |