abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 oktober 2004 @ 11:44:05 #201
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22901849
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 11:41 schreef Rahl het volgende:

[..]

whehe

die armors van dark brotherhood krijg je in het begin vrij veel geld voor ook
Yup... Creeper begint al te zuchten als hij me met weer een compleet setje ziet aankomen
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_23441685
Uhm... Help en zo... heb te lang op Red Mountain rondgehangen en nu ben ik een vampier geworden. Wil er van af.

Please niet te moeilijk met magie en zo, ik weet hoe ik een spell moet casten, maar zelf rommel maken of iets enchanten weet ik niets van af.

Even wat info over mezelf:

Zit op dag 177 en level 21. Ben een Nord. Draag orcish armor, de "Ice Blade Of The Monarch" tweehandig langzwaard, de "Last Rites" dubbele vuurbijl, en bonemold longbow.
Verder 1 of andere maffe helm die m'n personality goed doet. Heb de sign of the Warrior, en doe behalve een beetje cruisen, alle troep die ik steel opslaan en het eiland in kaart brengen eigenlijk niets. Magische dingen zie ik als af en toe handig. Quests doe ik ook niet aan. Zeker niet nu de imperials steeds ontiegelijk lopen te zeiken dat ik m'n uniform aan moet.

[ Bericht 45% gewijzigd door Alcyone op 20-11-2004 07:23:13 ]
pi_23442910
Llaat maar. Ik pak ff een saved game van hiervoor. Geen zin in dit vampirisme gekloot.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 20 november 2004 @ 15:27:28 #204
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_23447331
mja, zodra je een Vampier bent kom je dr niet meer van af
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_23460286
Incorrect. Je kunt er van genezen maar daarna kun je het nooit meer krijgen.
pi_23509185
Oei... Heb het 1,5 jaar geleden op de plank gelegd om er niet meer naar te kijken maar nu zuigt het me weer helemaal op. Niet handig

Toch wat quests aan het doen met de mages guild. Verder heb ik een flaw ontdekt waardoor ik toch m'n enorme hoeveelheid Dremora wapens en Orc armor kan verkopen. Ben nu een rijk man.

Wat is het krachtigste wapen wat jullie zijn tegengekomen?

Die "Ice Blade Of The Monarch" doet het best leuk...
Slice: 60
Chop: 50
Thrust:40

En Frost Damage weet ff niet meer hoeveel punten. Kreng heeft een waarde van 95000 en ik ben er bijna onoverwinneljk mee.

[ Bericht 28% gewijzigd door Alcyone op 23-11-2004 09:03:35 ]
  dinsdag 23 november 2004 @ 11:46:30 #207
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23512100
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 08:41 schreef Alcyone het volgende:
Wat is het krachtigste wapen wat jullie zijn tegengekomen?
Eén van mijn vorige characters heeft een poosje rondgelopen met Crysamere maar dat werd ik al heel snel zat. Ik ben niet zo dol op Uberwapens, wordt het allemaal veel te makkelijk en veel te saai van. Dat was een fightercharacter, die hebben het veel te makkelijk in het spel. Worden te snel te sterk. Dus nu speel ik een thiefcharacter, moet ik een beetje moeite doen voor mijn overwinningen. Daar hou ik wel van
Ik ga hem zeker ook nog een keer spelen als mage, eens zien hoe ingewikkeld dat is.

Maar even wat anders. Ben ik de enige die de Dwemer Ruins dood en doodeng vind? Ja he, dacht ik al

Ik ben nu level 16 en ben eindelijk aan de main quest begonnen...
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 november 2004 @ 13:22:30 #208
Rawr
pi_23514240
Dwemer Ruins zijn cool D'r is genoeg te vinden voor je char
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_23514713
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 11:46 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Eén van mijn vorige characters heeft een poosje rondgelopen met Crysamere maar dat werd ik al heel snel zat. Ik ben niet zo dol op Uberwapens, wordt het allemaal veel te makkelijk en veel te saai van. Dat was een fightercharacter, die hebben het veel te makkelijk in het spel. Worden te snel te sterk. Dus nu speel ik een thiefcharacter, moet ik een beetje moeite doen voor mijn overwinningen. Daar hou ik wel van
Ik ga hem zeker ook nog een keer spelen als mage, eens zien hoe ingewikkeld dat is.

Maar even wat anders. Ben ik de enige die de Dwemer Ruins dood en doodeng vind? Ja he, dacht ik al

Ik ben nu level 16 en ben eindelijk aan de main quest begonnen...
Hehe, ik vind die dwemer ruines ok altijd zo onheilspellend.. dat gekraak en gedoe.. Wat een sfeer (daarentegen heb ik echt reden om deadra ruines nog enger te vinden, vanwege de vele moeilijke tegenstanders...
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  dinsdag 23 november 2004 @ 13:47:08 #210
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23514818
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 13:43 schreef Bensel het volgende:

[..]

Hehe, ik vind die dwemer ruines ok altijd zo onheilspellend.. dat gekraak en gedoe.. Wat een sfeer
Ik ben één keer zo vreselijk hard geschrokken in een Dwemer Ruin dat ik er nog steeds niet op mijn gemak ben... Daedra Ruins vind ik geweldig! Daedra zijn mooi Behalve Bonelords. Die haat ik, engerds!
pi_23533620
Ook al word je snel te sterk als fighter en ik dat ook ben (mijn axe skill op 100 etc) ben ik niet van plan om hetzelfde spel opnieuw te doen al een ander karakter. Hoe anderen dat kunnen weet ik niet, maar ik vertik het om weer te moeten ploeteren door dingen die je allemaal al weet.

Heb nu level 30. Krijg je nog wat leuke tegenstanders? Na level 21 ben ik alleen de Storm Atronach en Golden Saint tegengekomen als nieuwelingen. En die zijn niet bepaald een uitdaging. Dremora Lord is nog steeds de zwaarste.
pi_23533683
Hier alle tot nu toe vrijgegeven screenshots van The Elderscrolls 4: Oblivion

"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 november 2004 @ 14:33:23 #213
Rawr
pi_23541194
JESIS wat een geile plaatjes! die graphics!!
  woensdag 24 november 2004 @ 15:35:00 #214
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23542704
Heb mijn man al opdracht gegeven ervoor te zorgen dat Oblivion het gaat doen op mijn PC. Al moeten we er een nieuwe PC voor kopen
pi_23564313
Ik heb voor 15 euro in totaal Morrowind 3 + Tribunal + bloodmoon kunnen kopen, nu heb ik al een maand het spel op mijn computer staan en speel het erg veel... Maar de updates, expensions heb ik op mijn kast laten liggen vanwege het feit dat ik deze vraag heb:

Kunnen deze expansions iets verzieken in het spel? Als in: Ineens super gave armor en wapens (heb nu een full ordinator set + dwemer 1 handed axe) terwijl je in de niet geupdate versie daarvoor nog weken zou moeten spelen. Ow en waar kan ik Glass items verkopen, ik heb de helmet, de halbert 4 glass short swords een cuiras en een shield allemaal van glass wat ik dus niet ga gebruiken.
  donderdag 25 november 2004 @ 14:04:33 #216
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23564944
quote:
Op donderdag 25 november 2004 13:40 schreef Aneurism het volgende:

Kunnen deze expansions iets verzieken in het spel? Als in: Ineens super gave armor en wapens (heb nu een full ordinator set + dwemer 1 handed axe) terwijl je in de niet geupdate versie daarvoor nog weken zou moeten spelen.
Nee. Er zitten wel betere armors en wapens in maar je bepaald zelf wanneer je aan de uitbreidingen gaat beginnen en wanneer je dus toegang hebt tot deze spullen.

Je andere vraag: er is een merchant met 10.000 GP. Had je die al gevonden? Voor ik de uitbreidingen installeerde was er een manier om dure zooi te verkopen bij de plaatselijke enchanter maar dat lijkt nu niet meer te werken
pi_23566432
quote:
Op donderdag 25 november 2004 14:04 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Nee. Er zitten wel betere armors en wapens in maar je bepaald zelf wanneer je aan de uitbreidingen gaat beginnen en wanneer je dus toegang hebt tot deze spullen.

Je andere vraag: er is een merchant met 10.000 GP. Had je die al gevonden? Voor ik de uitbreidingen installeerde was er een manier om dure zooi te verkopen bij de plaatselijke enchanter maar dat lijkt nu niet meer te werken
Wat is er aan veranderd dan?

Helaas willen de patches niet draaien bij mij. Ik werk nog steeds met Morrowind 1.0. Ik wil zeker Tribunal en Bloodmoon halen. Tot nu toe werkt de slimme truuk om dure wapens te verkopen bij mij nog wel.
  donderdag 25 november 2004 @ 15:32:55 #218
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23567240
quote:
Op donderdag 25 november 2004 15:00 schreef Alcyone het volgende:

[..]

Wat is er aan veranderd dan?
Nou het geld dat je betaald om een item te enchanten verdwijnt gewoon. Als een merchant 1000 GP als startkapitaal heeft en je doet een enchantment kopen voor 10.000 GP dan blijft de merchant 1000 GP hebben ipv 11.000
pi_23568294
quote:
Op donderdag 25 november 2004 15:32 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Nou het geld dat je betaald om een item te enchanten verdwijnt gewoon. Als een merchant 1000 GP als startkapitaal heeft en je doet een enchantment kopen voor 10.000 GP dan blijft de merchant 1000 GP hebben ipv 11.000 :'(
Oh maar die grap kun je ook juist gebruiken om elke 24 uur dat gehele bedrag van de handelaar te verdienen...

Ik kom wel eens bij Hodlismod, de Nordische smit in Caldera. Ik kom dan bijvoorbeeld met een Daedric Spear met een waarde van 10.000. Ik heb 'm eerst gebribed zodat ie mij ultra lief vindt. Daarna verkoop ik hem die speer, en koop een hele zooi troep van hem, net zo lang tot ik hem dingen heb verkocht met een max waarde van 1300, dat is al zijn geld. Dan zeg ik dat ik 24 uur moet wachten terwijl ik nog steeds voor z'n neus sta, zeg hem gedag en heeft hij weer 1300 op zak. Kost veel tijd en het is een exploit die wel of niet de lol uit het spel kan halen, maar als je echt van al je Daedric wapens af wil, is dit je methode.

Maar als iemand mij kan vertellen waar die handelaar zit die 10.000 heeft, en of ie ook wapens koopt, ben ik ook gelukkig
pi_23568308
edit: dubbelpost
  donderdag 25 november 2004 @ 16:28:09 #221
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23568627
quote:
Op donderdag 25 november 2004 16:14 schreef Alcyone het volgende:

Ik kom wel eens bij Hodlismod, de Nordische smit in Caldera.
Als je nou wer eens in Caldera bent he... Ga dan eens naar Ghorak Manor, eerste verdieping. Creeper, ga daar maar eens mee praten

Die truuk met dat 24 uur wachten gebruik ik nooit. Vind het zo'n stom idee dat je iemand iets verkoopt, 24 uur naast hem je kamp opslaat en hem dan weer een berg zooi verkoopt. Ik verkoop mijn hele dure dingen of aan Creeper of aan de 10.000 GP merchant. Gewoon voor het bedrag dat ze maximaal hebben. Dan heb je nog schofterig veel geld steeds.

Oke de 10.000 GP merchant: Ten noordoosten van Vivec is een eiland met daarop de Dwemer Ruin Mzahnch (ligt precies ten oosten van Ald Sotha). Het allereerste eilandje dan daar zuidoost van ligt (nouja, eilandje Verdedeld rotsblok) moet je hebben. Op dat eilandje is een Mudcrab en die kun je wapens en armor verkopen.
pi_23569439
quote:
Op donderdag 25 november 2004 16:28 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Op dat eilandje is een Mudcrab en die kun je wapens en armor verkopen.
Wat zegt u? Een Mudcrab? Kunnen die praten en handelen dan?
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 november 2004 @ 17:20:41 #223
Rawr
pi_23569823
Dé Mudcrab wel ja Pas op, Morrowind doet alsof het een gewone mudcrab is, sla hem dus niet meteen dood Je zult zien dat het merchant is, omdat hij je niet aanvalt. zelf heb ik hem nog nooit gevonden/naar gezocht
  donderdag 25 november 2004 @ 17:21:16 #224
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23569836
quote:
Op donderdag 25 november 2004 17:03 schreef Alcyone het volgende:

[..]

Wat zegt u? Een Mudcrab? Kunnen die praten en handelen dan?
Nee, maar deze wel.
  donderdag 25 november 2004 @ 17:36:55 #225
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23570201
Ik heb er even een map bijgezocht voor jullie:

Heel Vvardenfell:
Het hele eiland

Ergens in E4 zit de Mudcrab Merchant (Het eilandje met de 6 (ergens linksboven) erop moet je hebben. Het eiland met 2 erop is de Dwemer Ruin Mzahnch):
Uitvergroting van E4
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 november 2004 @ 17:43:27 #226
Rawr
pi_23570342
en ik altijd maar denken dat ie ergens bij A4 zat
pi_23574812
Oh dat kan spannend worden. Ik die bijna al het leven op Vvardenfell heeft uitgemoord voor de lol. Alleen NPC's heb ik gespaard.

Ik zal eens kijken of ie nog leeft.
  vrijdag 26 november 2004 @ 11:09:16 #228
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23584908
Zal ik gewoon even mijn char showen dan?

De beginstats. De class Huntress is geinspireerd door een NPC uit Baldur's Gate.

Sneakerdesneak door een Daedric Ruin

Cliffracers

Op pelgrimstocht:

Op bezoek bij Ome Crassius:

Ze is niet dol op zwemmen, wel op waterwalkingpotions:

Sneakerdesneak in een dungeon:

Haar stats op dit moment:
pi_23687528
Hier mijn karaktertje. Het was mijn eerste, en ook mijn laatste. Sommige stats zijn dus niet zoals ik ze uiteindelijk had willen hebben (marksman heb ik vanaf 5 moeten trainen, en idem voor alle magische skills behalve enchant).

En zo is tie zonder iets, met de mods BetterBodies en BetterHeads. Kun je nagaan wat het met een vrouw doet
Helaas had ik een beter hoofd, maar na BetterHeads was ik ineens blond en kaal

Dit is mijn Daedric Longbow. Aanval van 1-50. Ik kan de meeste beesten met 1 schot uitschakelen.

Dit is wat die mafkees kan dragen, zoals je ziet ook zonder magische handschoen (+20 strength, scheelt 100 punten) is hij echt STERK.

Alleen op het gebied van Magicka is hij een beetje onderontwikkeld, want daar zitten geen multipliers. Dat compenseer ik weer met een enorme hoeveelheid zelfgemaakte Restore Magicka potions. Valt niet mee want je bent constant aan het speuren naar Atronach's, Winged Twilights en Daedra's.

En dit is mijn favoriete wapen, zelf betoverd

Om die Boots Of Blinding Speed kan ik alleen maar lachen.
Helaas zit er een foutje waardoor er geen texture te zien is (ik heb dus geen onderbenen).

Deze jongens helpen ook veel.

En dit was het beste wat ik er uit kon halen voordat ik mijn Wizard Staff kreeg. Om de 5 seconden casten dus. Ik dacht dat meer punten een hogere snelheid betekende, maar mijn Staff heeft maar 1 punt, en ik ga net zo snel

[ Bericht 27% gewijzigd door Alcyone op 01-12-2004 09:16:33 ]
pi_23687584
Waar ik overigens veel kritiek op heb is het gebrek aan zwaardere beesten, want ik sla alles dood met maximaal 5 meppen met mijn bijl. Ook groepjes beesten (of Ash Ghouls) zijn geen probleem.
De Winged Twilight had echt moeten vliegen en magisch gif moeten spugen, de Ogrim had nog 3 keer zo groot mogen zijn... Waar zijn de enorme meerkoppige slangen etc. Tis allemaal een beetje slappe hap en niets nieuws zodra je voorbij level 20 bent.

En anders heb ik nog het Amulet of Shadows: 80 % Chameleon (Die kun je krijgen door bij Ald Velothi (bij de Dwemer ruine) de ring uit het water te halen voor dat meisje) en de Wizard's staff. Is het helemaal makkelijk.

Waar ik totaal flippend woest om word zijn die klere Cliff Racer's. Als de ontwikkelaars in TES:4 weer zoveel idiote beesten er in stopt koop ik 'm niet. Gelukkig heeft iemand een mod ontwikkeld die zorgt dat de meeste beesten niet meer aanvallen, zoals in het echte leven.

Hoe zit dat, fokken die beesten als konijnen of zo? Ze zouden in dit land binnen een jaar allemaal zijn uitgeroeid. Geen realistische kijk hadden die ontwikkelaars. Fantasy kun je iets te ver doordraven

[ Bericht 15% gewijzigd door Alcyone op 01-12-2004 08:52:42 ]
  woensdag 1 december 2004 @ 10:49:14 #231
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23689166
quote:
Op woensdag 1 december 2004 08:43 schreef Alcyone het volgende:
Waar ik overigens veel kritiek op heb is het gebrek aan zwaardere beesten, want ik sla alles dood met maximaal 5 meppen met mijn bijl.
Dat vind ik ook erg jammer. Daarom speel ik ook expres niet met een fighter of een heel sterk character maar op een gegeven moment maakt ook dat nog weinig uit. Dan wordt het wel snel erg saai.
pi_23699401
Dit is een voorbeeld wat je met die BetterHeads en Betterbodies kunt doen, als dat niet al in deel 1 van dit topic is gepasseerd.

Mijn bosnimf eh... boselfje met de naam Spica.

Nu is precies gebeurd wat ik al verwachtte: ik verveel me dood als ik weer overnieuw begin. Heb met veel pijn en moeite level 2 gehaald, en toen was ik het trage gedoe ontzettend zat en heb mijn speed op 400 gezet, en mijn acrobatics op 800. Das wel leuk, met een tiental sprongen heel Vvardenfell doorkruisen.

Maar goed, terug naar mijn oude karakter.
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 december 2004 @ 12:40:25 #233
Rawr
pi_23711599
leuk lichaam alleen hadden die borsten wel wat groter gemogen
  maandag 24 januari 2005 @ 16:23:59 #234
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_24725586
ff een vraagje
ik speel sinde 2 weken morrowind, en heb alle expansions aangeschaft en geinstaleerd
maar ik zie maar 2 eilanden ( die van Morrowind en Bloodmoon )

nou vraag ik me af : heeft de Tribunal exp. ook een eigen eiland ? of is er iets misgegaan met de installatie.....
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
  maandag 24 januari 2005 @ 16:45:49 #235
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24725669
quote:
Op maandag 24 januari 2005 16:23 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
ff een vraagje
ik speel sinde 2 weken morrowind, en heb alle expansions aangeschaft en geinstaleerd
maar ik zie maar 2 eilanden ( die van Morrowind en Bloodmoon )

nou vraag ik me af : heeft de Tribunal exp. ook een eigen eiland ? of is er iets misgegaan met de installatie.....
Heeft geen eiland, je kan naar de hoofdstad van het hele keizerrijk
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  maandag 24 januari 2005 @ 17:15:05 #236
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_24726029
quote:
Op maandag 24 januari 2005 16:45 schreef Rahl het volgende:

[..]

Heeft geen eiland, je kan naar de hoofdstad van het hele keizerrijk
hoe dan ?
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
  maandag 24 januari 2005 @ 18:05:09 #237
28033 Pek
je moet wat
pi_24726863
Ga naar Ebonheart, Grand Council Hall en praat met die dame in de rode jurk
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 21 februari 2005 @ 12:08:23 #238
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_25192271
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 25 februari 2005 @ 15:31:10 #239
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_25251054
heb een tijd geleden ook veel ge-morrowind, en dacht gisteren dat het miss wel leuk zou zijn om t nog eens opnieuw te installeren..
heb ik gedaan met, maar nu (heb inmiddels een nieuwe pc) gaat er iets fout als ik het spel wil opstarten:
ik zie een schermpje met loading morrowind.csm, vervolgens intialising data, zodra deze klaar is met laden zie ik heel eventjes het achtergrondje van het menu, zonder tekst oid, waarna hij naar mn desktop crasht..

zag na wat gegoogle dit topic bij een morrowind forum.

heb ook geprobeerd te updaten, en bloodmoon en tribunal te installen, maar krijg steeds het zelfde probleem.

iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 15:32:35 #240
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_25251077
specs:

AMD Athlon XP 2500+ Barton
ATI Radeon 9700 pro 128mb
Moederbord: Asus A7V8X-MX (3 PCI, 1 AGP, 2 DIMM, Audio, Video, LAN)
BIOS Type: Award (08/03/04)
512 MB DDR RAM
120 GB 7200 rpm
Windows XP pro NL (met sp1)
  vrijdag 25 februari 2005 @ 20:25:04 #241
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25255440
Toen ik laatst Morrowind niet meer aan de praat kreeg bleek het te liggen aan DirectX. DirectX 9c om precies te zijn.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 26 februari 2005 @ 03:02:06 #242
Rawr
pi_25261359
Stoer! Oblivion gaat hier goed draaien
pi_25264889
quote:
Op woensdag 1 december 2004 08:34 schreef Alcyone het volgende:
...
Waarom heb je nog nie de helm of Oreyn Bearclaw? Die is nog 1 stapje beter dan the masque of Clavicus Vile die je nu aan hebt

SPOILER!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bij ald redaynia, dichtbij dagon fel, kan je hem halen.
pi_25265015
Heh... thanks maar ik denk dat games voortaan een minder grote rol in mijn leven spelen.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 16:56:14 #245
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_25267448
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 20:25 schreef Spindizzy het volgende:
Toen ik laatst Morrowind niet meer aan de praat kreeg bleek het te liggen aan DirectX. DirectX 9c om precies te zijn.
nee, helaas.. heb het geprobeerd met dx 8.1, maar dat werkte ook niet
pi_25318221
sommige mod verandert dingen van de spel maar je moet het wel goed lezen he
sommige mods verandert items(waarde) bijv elke handelaren is rijker.

ik heb deze mods(zonder al te veel voordelen te hebben etc allemaal normaal)

Abu manor, house mod;
groot huis, er is van alles in.
Ik steel hele morrowind leeg om deze huis te vullen het heeft een paar veel verschuifbare glazen kasten van verschillende formaten, etc. zeer ideaal.

fishing academy

better bodies

hoger resolutie textures.
WOOK
pi_25318701
Ik gebruik geen mods. En heb al weken geen Morrwind gespeeld. Het is een goed spel, alleen ben jij de enige die daar gewoon rondloopt enzo

Echt zonde!
Children of the night. What music they make.
pi_25364701
Ik ben al een tijdje op zoek naar deze game voor de pc, maar ik kan hem maar nergens vinden. Op de officiele site voor morrowind is ie te koop, maar dan moet je in de vs, canada of mexico wonen. Hier heb ik dus weinig aan. Dus kent hier iemand een site of winkel waar ik deze game(TES III: Morrowind (Goty Edition)) kan kopen?

Bij voorbaat dank,

Megupe
  vrijdag 4 maart 2005 @ 15:56:16 #249
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_25364978
Ik zag hem erg goedkoop liggen (nog geen tientje dacht ik) bij de Free Record Shop in Schiedam.
Je kan het bij de jouwe proberen
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  vrijdag 4 maart 2005 @ 16:03:32 #250
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_25365088
makro had em 2 weken geleden. Ook voor ongeveer 10 euro.
of gewoon ff bij freerecordshop/mediamarkt/dixons naar binnen lopen
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')