waarschijnlijk wel,quote:Op zondag 5 september 2004 23:50 schreef blackbully het volgende:
is dit een strikvraag?
wie geeft dit topic een schopje?quote:Op maandag 6 september 2004 00:01 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel,
hij wil een koelkast winnen, en als hij zo doorgaat heeft hij die gewonnen
zelfs een diepvries voor de komende 40 jaar, zijn aanstaande vrouw,
verder zeg ik er maar niks over
dit kan naar onzin
quote:Op zondag 5 september 2004 23:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
en ik ga ook nog wellis door na een korte pauze
Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 5 september 2004 23:34 schreef EgoTrippin het volgende:
Het is algemeen bekend dat mannen na het orgasme niet meer geil zijn.
Ik weet niet waar je die bullshit vandaan haalt, maar zelfs na de 5e of 6e keer ben ik nog geil (bij nader inzien ben ik dat zelfs 24/7) maar na de sex niet meer geil zijn, geen zin meer hebben of in elkaar storten heeft echt niet elke man last van hoor, mischien wat meer ana je conditie doen of wat meer potentie verhogende middelen gaan gebruiken?quote:Op zondag 5 september 2004 23:34 schreef EgoTrippin het volgende:
Het is algemeen bekend dat mannen na het orgasme niet meer geil zijn.
quote:Op maandag 6 september 2004 04:40 schreef Jamie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je die bullshit vandaan haalt, maar zelfs na de 5e of 6e keer ben ik nog geil (bij nader inzien ben ik dat zelfs 24/7) maar na de sex niet meer geil zijn, geen zin meer hebben of in elkaar storten heeft echt niet elke man last van hoor, mischien wat meer ana je conditie doen of wat meer potentie verhogende middelen gaan gebruiken?![]()
Breezahtjuh??quote:Op zondag 5 september 2004 23:40 schreef het_ismij het volgende:
sry hoor,.. maar als k klaarkom kan k egt nog wel doorgaan,..
Algemeen bekend? Ben ik daar zeker weer een uitzondering op... :S Zolang er een reden is om geil te blijven, dan ben ik dat. Eén orgasme verdrijft dat niet hoor...quote:Op zondag 5 september 2004 23:34 schreef EgoTrippin het volgende:
Het is algemeen bekend dat mannen na het orgasme niet meer geil zijn. Maar hoe zit dit bij vrouwen? Ze kunnen meerdere orgasmes hebben, betekent dit dat ze ook nog zin in sex hebben? Dames, verlicht ons!
sluit ik me bij aan, al moet ik een kleine kant tekening plaatsen.quote:Op maandag 6 september 2004 11:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik moet wel eerst even bijikomen, maar daarna kan ik best wel weer prima verdergaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |