vreemd genoeg helemaal niks...quote:Op zondag 5 september 2004 23:18 schreef ThE_ED het volgende:
was er nog geen topic?
Ach, ze verdienen sowieso wel een eigen extra topic. Hoewel niet even bekend bij iedereen heeft TSOTB toch een aardige invloed gehad op de laatste lichtingen "gothic metal" achtige bandjes.quote:Op zondag 5 september 2004 23:19 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik kon er zo niet eentje vinden, en er is er geen van minder dan 4 jaar jong geloof ik...
Inderdaadquote:Op maandag 6 september 2004 15:06 schreef ranja het volgende:
Vraag me af of TS niet Perpetual Desolation bedoelde ipv Partial saninity
Maar het woord Thy is dan wel weer übercool.quote:Op maandag 6 september 2004 21:11 schreef Summoner het volgende:
Maar die bandnaam is echt verschrikkelijk.
Ik vind de zang zoals in 'Forever' echt retegaaf (vooral het stukje van 1min47-2min16quote:Op maandag 6 september 2004 21:10 schreef Summoner het volgende:
"Perpetual Desolation" is veel beter dan "Lake of Sorrow", ten tijde van die debuutplaat waren ze nog maar een onzekere ToT kloon zonder eigen identiteit. "Perpetual Desolation", een hele vooruitgang met prachtige kleurrijke synths en erg goede duistere grunts & screams. Maar vooral die bombastische momenten.
Ge-wel-dig!!! Die kerel achter de toetsen stond zich het zweet uit zijn naad te pingelen, en die vrouw stond inderdaad gewoon in haar handtasje te rotzooien en haar lippenstift bij te werken. Af en toe raakte ze daarbij per ongeluk een toets aanquote:Op maandag 6 september 2004 14:53 schreef Silent_Lucidity het volgende:
hehehe wat grappigIk vond dat optreden zoooo'n aanfluiting het sloeg helemaal nergens op. Die doos die een beetje op een keybord stond te rammen met haar handtasje naast haar...
Ja ze kwamen na Within Temptation... waar nog dat huwelijksaanzoek bij was... recht voor mijn neus
Heb nog nooit van Parial Insanity gehoord dus bij mij moet je ook niet zijn
Bedankt voor de tip, dat Sirenia is idd erg gaafquote:Op maandag 6 september 2004 21:02 schreef ThE_ED het volgende:
Sirenia is het nieuwe project van oud Tristania frontman Morten Veland trouwens dus misshcien vind je dat wat. Het 1e album vind ik tot nu toe het beste, maar 11 oct. komt het 3e uit.
De nummers "Deep Within", "Enter", en meer in die stijl vind ik wel heel erg gaaf, jammer dat die stijl ws. wel niet doorgezet zal worden, omdat de BrEeZaH-gothics dat niet trekken...quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:27 schreef gabberjoost het volgende:
Ik vind de oude cd van within temptation - enter er wel wat van weg hebben...
En the dance ook wel een beetje in mindere mate...
Probeer Paramaecium eens. Qua stijl zit het tussen The Sins Of Thy Beloved en My Dying Bride in.quote:Op woensdag 8 september 2004 17:35 schreef pieter_pontiac het volgende:
Bedankt voor de tip, dat Sirenia is idd erg gaaf
Nog iemand goede suggesties?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |