quote:Op maandag 20 september 2004 10:27 schreef dewd het volgende:
Tony Atlas, die als voornamelijke kenmerk had mensen boven z'n hoofd te liften. Damn wat was die gast sterk.
[afbeelding]
[afbeelding]
mr wonderful paul ondorf omdat ie altijd zo fantastisch arrogant was.
Jesse ventura om dezelfde reden eigenlijk
En zoals iemand hierboven al zei ultimate warrior. Hah wat was ik gek van dat nep gedoe vroegah zeg. T zat echt vol met karikaturen, jake the snake, nikolai volkov, king kon bundy.. etc.
Spot er maar mee. Owen Hart was een geweldige worstelaar. En hij viel niet op een cage, maar klapte met z'n hoofd tegen een turnbuckle, nadat hij naar beneden was gevallen. RIP Owen!quote:Op maandag 6 september 2004 15:41 schreef Re het volgende:
[..]
ahhh, diens broertje die 50 feet naar beneden lazerde en te pletter sloeg tegen de fight cage
Die show heb ik live gezien.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:17 schreef Big_Poppa het volgende:
[..]
Spot er maar mee. Owen Hart was een geweldige worstelaar. En hij viel niet op een cage, maar klapte met z'n hoofd tegen een turnbuckle, nadat hij naar beneden was gevallen. RIP Owen!
[afbeelding]
zal hequote:Op zondag 5 september 2004 23:28 schreef POLL het volgende:
[afbeelding]
Wie was die rechter ookalweer?
De Hardy Boys?quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:35 schreef Klonk het volgende:
ik volgde dit vroeger altijd, je had ook twee van die Rednecks die een tag team vormden, damn hoe heette die gasten ook alweer...
bijnaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |