Ja!quote:Op zondag 5 september 2004 22:47 schreef BVO het volgende:
Dat was een wel erg domme fout..
Iemand caps?.
Het liefst van het moment dat ze met grote ogen naar die galbak keek en een prachtige tirade hield..
hihiquote:Op zondag 5 september 2004 22:43 schreef BVO het volgende:
Elke editie van ER heeft eigenlijk een Nolleke nodig.
Inderdaadquote:Op zondag 5 september 2004 23:33 schreef Againzender het volgende:
Ik hoop dat ze verschrikkelijk wraak gaat nemen en het kamp helemaal leeg rooft met een soort guerrilla tactiek
quote:Op zondag 12 september 2004 11:50 schreef BVO het volgende:
"Het is hier net een kantoor, alleen de achtergrond is anders en de kantine is dicht."
quote:Op zondag 12 september 2004 12:10 schreef cora4033 het volgende:
[afbeelding]
Die gaat het nederlanderse kamp nog wel een beetje pesten....
Lijkt me idd helemaal super om savonds of als die andere weg zijn een kamp te plunderenquote:Op zondag 12 september 2004 12:14 schreef gurlie het volgende:
Het mangrovekamp is vet, beetje verstekelingetje spelen
Ja, maar dat is ieder jaar bij ER.quote:Op zondag 12 september 2004 12:25 schreef BVO het volgende:
Blijf het zonde vinden dat een uitgesproken persoonlijkheid als Klaar er zo snel uit moet.
TomTom ik klop vanavond bij je aan voor een snelle up to date , ok?quote:Op zondag 12 september 2004 12:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ieder jaar bij ER..
Wat voor update?quote:Op zondag 12 september 2004 12:30 schreef Ymke het volgende:
TomTom ik klop vanavond bij je aan voor een snelle up to date , ok?
Van de uitzending natuurlijk , jij zit hier nog wel om half 12 en ik kan het niet kijkenquote:Op zondag 12 september 2004 12:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat voor update?
Ah.quote:Op zondag 12 september 2004 12:36 schreef Ymke het volgende:
Van de uitzending natuurlijk , jij zit hier nog wel om half 12 en ik kan het niet kijken
Ik ben denk ik de enige zonder videorecorderquote:Op zondag 12 september 2004 12:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ah.. Is goed.
Neem het anders op!
quote:Wat wilde je worden toen je klein was: Stakingsleider
Oh, dat is wel vervelend ja.quote:Op zondag 12 september 2004 12:38 schreef Ymke het volgende:
Ik ben denk ik de enige zonder videorecorder![]()
Veel plezier straks , ik gaat werkenquote:Op zondag 12 september 2004 12:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, dat is wel vervelend ja..
quote:Op zondag 12 september 2004 11:50 schreef BVO het volgende:
"Het is hier net een kantoor, alleen de achtergrond is anders en de kantine is dicht."
Ik vond hem in de kooi al een hufter.quote:Op zondag 12 september 2004 21:53 schreef Riann het volgende:
tja kan gebeuren maar die mick is maar een eikel zeg
vinden jullie niet ?
een ego heeft die vent
Dit is ook niet het algemene topic, slechts het fantopic van Klaar.quote:Op zondag 12 september 2004 21:24 schreef woeeiiii het volgende:
Tis rustig in dit topic...
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:29 schreef cora4033 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 september 2004 21:44 schreef tong80 het volgende:
Klaar je was weer briljant.
Die rauwe vis was subliem.
Klaar ik hou van je.
quote:"Het lijkt hier wel een kantoor, alleen de achtergond is anders en de kantine is dicht"
(Klaar over de vergadercultuur van het Nederlandse kamp)
"Je kunt de man wel uit de klei halen maar niet de klei uit de man"
(Ging dit niet over Patrick of had het te weer maken met de vergadercultuur... in dat geval verander je het woordje klei door vergadering! *smile*)
"Ik bezit niet dat gen van permanente zelfoverschatting"
(de Nederlanders meldde dat ze wel even gingen winnen van de Belgen)
"Als dit een toneelstuk was zou ik zeggen, Wat een ongeloofwaardig script!"
(En beweer eens dat ze ongelijk heeft.... wie durft?! *smile*)
"Er is zeker vergaderd"
(direct nadat Klaar eruitgestemd is)
"Wat een liefde ineens"
(bij het 'warme' afscheid van het Nederlandse Kamp)
Ik zit liever hier dan op die Nederlandse camping'
(Klaar die uitlegt aan Ernestine en Sarah dat ze het in de Mangrove meer naar haar zin heeft dan in het Nederlandse kamp)
"Als je nu nog 1 ding wegneemt dan versterf je".'
(Klaar die inziet dat het zwaar, zwaar is in de Mangrove)
"Meestal gaat er in de ochtend een groepje voedsel zoeken. De andere blijven
en gaan vergaderen over huishoudelijk zaken, zoals een dingdong bel of een ringbel die er moet moet komen.
(Klaar die wat dieper ingaat op de vergadercultuur van het Nederlandse kamp onder leiding van Henk.)
"Het voelde al niet als een roofdag vandaag."
(Klaar na een mislukte actie om voedsel te stelen van het Nederlandse Kamp.)
"Passie, echte pure haat: dat zien we graag!"
(Nadat Mick heeft duidelijk gemaakt dat hij er alles voor overheeft om de Belgen van hun voedsel te beroven)
quote:Op maandag 27 september 2004 23:52 schreef Adelante het volgende:
BVO: je avatar is geweldig en ik weet nu ook wat je username afkorting betekent
quote:Op maandag 27 september 2004 23:57 schreef Adelante het volgende:
biertje voor onderweg
Dré Bedankt
quote:"Gun ze op zijn minst nog een laatste avondmaal." (Klaar wil in iedergeval nog iets achterlaten voor het geroofde kamp).
Klaar tegen Ernestine: 'Als jij loopt dreunt het ook!'
Helemaal mee eensquote:Op maandag 15 november 2004 01:16 schreef Adelante het volgende:
Klaar jij bent dé Robinson van 2004
http://www.google.nl/sear(...)aar+van+der+lippe%22quote:Op maandag 15 november 2004 12:52 schreef Plunderbunny het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat voor kunst Klaar maakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |