quote:~ Open [adres van de server] en vervolgens een Enter.
quote:C:/ America's Army Operations/ System/ Pb , open het programma en alles wijst voor zich.
Als jij nou even 3 mooie screenshots uitzoekt van mannen in groene uniformen dan zal ik ze met al m'n liefde inwijden in de wondere fok wereld.quote:Op zondag 5 september 2004 23:13 schreef ROG het volgende:
Strakke openingspost baas! Ik mis alleen wel wat screens van groene uniformen, nu alleen maar dessert en sneeuw..
Nee volgens mij niet...quote:Op zondag 5 september 2004 23:02 schreef Sambal_HOT het volgende:
Nog wat nieuws over een nieuwe patch?
Ik ga mijn best doen.quote:Op zondag 5 september 2004 23:17 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Als jij nou even 3 mooie screenshots uitzoekt van mannen in groene uniformen dan zal ik ze met al m'n liefde inwijden in de wondere fok wereld.
Nope, alleen de naam. Pas trouwens maar op met je 49 honor Sambal, ik heb 48 en ga je deze week eventjes inhalen. Muhahaha!quote:Op zondag 5 september 2004 23:02 schreef Sambal_HOT het volgende:
Nog wat nieuws over een nieuwe patch?
Ow als we zo gaan doen dan ga ik ook de hele week spelen !quote:Op maandag 6 september 2004 02:10 schreef ROG het volgende:
[..]
Nope, alleen de naam. Pas trouwens maar op met je 49 honor Sambal, ik heb 48 en ga je deze week eventjes inhalen. Muhahaha!![]()
Wat een kutop. Welke vlerk heeft de geschiedschrijving weggehaald.quote:Op zondag 5 september 2004 22:44 schreef Fillipe het volgende:
Goh, wat een mooie openingspost.
Oja kut die heb ik gewist sorry, maar goed zal wel even een linkje daarvoor maken.quote:Op maandag 6 september 2004 10:39 schreef Beluga het volgende:
[..]
Wat een kutop. Welke vlerk heeft de geschiedschrijving weggehaald.
En flip. Als je in et vervolg et vorige topic even niet dichtspammed.
Gefeliciteerd Flex (!)quote:Op maandag 6 september 2004 13:58 schreef Flex82 het volgende:
Niemand die me ff feliciteerd hier of zo. :')
Staat gewoon in mijn profiel..... is dat niet de taak van de clanleader?
Punten verdienenquote:Op maandag 6 september 2004 23:02 schreef Frankeinstein het volgende:
Hoe kom ik makkelijk aan honor? want als het mag wil ik over een tijdje wel in de FOK! clan![]()
Ik was afgelopen vrijdag jarig. heeft ook niemand opgemerktquote:Op maandag 6 september 2004 13:58 schreef Flex82 het volgende:
Niemand die me ff feliciteerd hier of zo.
Staat gewoon in mijn profiel..... is dat niet de taak van de clanleader?
of met elke andere map, maar dan als medicquote:Op maandag 6 september 2004 23:19 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Punten verdienenOp Mout Mckenna en SF Hospital gaat dat wel snel, vooral die laatste.
Maar je kan ook voor de lol spelen en niet voor de honor, maar voor je andere stats bijvoorbeeld. Door de normale pipeline te spelen.quote:Op maandag 6 september 2004 23:19 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Punten verdienenOp Mout Mckenna en SF Hospital gaat dat wel snel, vooral die laatste.
Je bent echt zo'n oldskool mannetje of niet ? Die niet openstaat voor veranderingen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:26 schreef Merson het volgende:
[..]
Maar je kan ook voor de lol spelen en niet voor de honor, maar voor je andere stats bijvoorbeeld. Door de normale pipeline te spelen.![]()
Normaal ben ik heel flexibel, maar soms ook nietquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:30 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Je bent echt zo'n oldskool mannetje of niet ? Die niet openstaat voor veranderingen.
Oke duidelijkquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:44 schreef Merson het volgende:
[..]
Normaal ben ik heel flexibel, maar soms ook niet. Net als dat ik nog steeds Transport Tycoon Deluxe speel
.
Maar het is zo dat als op Pipeline SF iemand die van Def south rusht en daar gaat liggen snipen met zo'n gemodereerde M16. Die kan dan met 9 kogels iemand omleggen die helemaal north is. Dit is bij de normale niet het geval, omdat dan alleen de geoefende speler (waar ik mijzelf toe reken) dat goed kan. Dus ik speel SF niet, omdat dan de tegenstand te groot is :'). En ik heb t idee dat de normale mappen beter speelbaar zijn op mijn pc.
Zoals al gezegd: de meerwaarde zit hem vooral in "meer plezier", meer plezier door met gelijkgestemden AA te spelen, dingen/tactieken te bespreken, lol hebben op TeamSpeak, speculeren over nieuwe patches etc.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:50 schreef Wutangtony het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van in de Fok! clan zitten?
Hmnee, via login.americasarmy.com is het zo gepiept. En Tracker pikt hem vanzelf op meen ik?quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:06 schreef mechatronics het volgende:
zo zeker!
ik moet mijn naam ook n keer wijzigen, geeft dat veel problemen of niet?
ik heb nl ook nog die AAO tracker.de
Echt die map ken ik op mijn duimpje ruim 239,95 h op gespeeldquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:06 schreef mechatronics het volgende:
zo zeker!
ik moet mijn naam ook n keer wijzigen, geeft dat veel problemen of niet?
ik heb nl ook nog die AAO tracker.de
Over taktieken gesproken, ik denk dat we eerst een SF hospital even uit moeten gaan melken
hierbij de kaart :
[afbeelding]
kommmm maar kom maar kom maar
Als je bij de clan zit ga ik je bekeren tot Mountain Pass.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:27 schreef mechatronics het volgende:
Me honor is nu 41, iets van 500 punten van de 42 zag ik gister nog
Me favo map voordat ik die tracker aanzette was Bridge en Mout Mckenna (ofzoiets .)
maar nu is het gewoon vol gas hospitallen
vandaar dat me tracker daar ook vol mee zit, iets van dik 98 procent ofzo
ik moet eigenlijk eens een andere map gaan spelen, maar ik vin alles aan hosp zo lache.
De VIP zijn, RPG-er zijn, special forces, AK met of zonder scope, RPK, sniper, ik geef er niet om
wel doe ik graag de taktieken uitdelen, als er nog geen taktiek is.
Uiteraard ben ik er een die wel binnen de 3 minuten een veldje uitspeeld, enzo
af en toe campen kan wel, maar niet meer dan 1 van de 7 heeeuuurrrr
Hoaah![]()
Honorpunten krijg je door te winnen, goed op de objectives te letten (defense is defense, dus niet Rambo rushen en gekilled worden), niet je teammates neer te maaien, veel kills te maken, medic zijn en mensen healen en zo min mogelijk proberen dood te gaan.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:32 schreef viezerdt het volgende:
Hoe kom je nou goed aan honor want ik weet dat ik na basic training gewoon bijna geen 1 server in kwam omdat ik bijna geen honor had :s.
Enige advies is; zorg dat je op Official servers of Leased-Official server speelt. Dus als je de lijst krijgt met servers zorg dan dat je alleen eentje joined met een Groen sterretje (Official) ervoor of met een wit rondje ervoor (Leased-Official)quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:32 schreef viezerdt het volgende:
Urg, ik krijg binnenkort me nieuwe pc en dan wil ik weer gaan AA-en. Ik heb de 1e versie wel eens gespeeld maar na updates liep het niet zo soepel meer. Hoe kom je nou goed aan honor want ik weet dat ik na basic training gewoon bijna geen 1 server in kwam omdat ik bijna geen honor had :s.
Als je wilt kan je lid worden van 'ons'. Dus bij deze! Verander je naam in [FOK!](nickname hier) @ login.americasarmy.com en verander je naam bij AAO tracker in de corresponderende AA login naam.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:27 schreef mechatronics het volgende:
- Lijst -
quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:44 schreef ROG het volgende:
Sambal moet trouwens ook nog even zijn tag in orde maken, 't slordige ventje heeft nu [fok!] o.i.d., geen stijl natuurlijk.. niet koet gewoon!
Dus Sam: http://login.americasarmy.com !
Hm..quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:53 schreef Merson het volgende:
[..]
![]()
Speel je het spel al zolang en weet je nog niet dat het registratie gedeelte hoofdletter ongevoelig is. De hoofdletters worden pas overgenomen bij je Personal Jacket.
Omdat jullie je Personal Jacket met hoofdletters invullen en Sambal waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:58 schreef Fillipe het volgende:
En waarom kunnen wij dan wel met hoofdletters FOK in onze naam proppen en Sambal niet
Als het goed is wel, want daar ging ik wel 'altijd' mn hoofdletters veranderen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:02 schreef ROG het volgende:
[..]
Hm..
Dus daar kan Sambal zijn probleem oplossen?
quote:Group/Icon:
Select the group/icon you want displayed next to your player name.
Als je in het echte leger zitquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:07 schreef Frankeinstein het volgende:
wanneer kun je een gruop/icon selecteren?
[..]
Dan is het vast een teken. Misschien ben je wel voorbestemd om in het Amerikaanse leger te gaan.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:58 schreef Sambal_HOT het volgende:
He loop Sambal niet zo af te zeiken als ie er niet is. Nee ik weet niet wat er met mijn tag is gebeurd. Ik heb zelfs mijn PW aan flip gegeven en die konhet ook niet veranderen. En ja ik heb het ook in personal jacket veranderd. Dus...
* ROG begint te zingen: "O o Mountain Pass, o mooie map achter de sneeuwachtige bergen! O o Mountain Pass!"quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:25 schreef Dacide het volgende:
Ikzelf speel eigenlijk alleen nog maar bridge en mountain pass.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:18 schreef ROG het volgende:
Welkom bij la famlia Eskape!
quote:begint te zingen: "O o Mountain Pass, o mooie map achter de sneeuwachtige bergen! O o Mountain Pass!"
ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:18 schreef ROG het volgende:
Welkom bij la famlia Eskape!
Ja, zelfs als alle pings onder de 200 zijnquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:38 schreef Fillipe het volgende:
AA is echt fucking verneukt gewoon echt niet meer te spelen. Wat een lag. Op elke fucking server.
Neequote:Op donderdag 9 september 2004 16:43 schreef Wutangtony het volgende:
halllo!!! is iedereen aan het schieten ofzo!!
Ik wil niet stoken!!! Wie bedoelt hij er eigenlijk mee???quote:Op donderdag 9 september 2004 17:55 schreef Fillipe het volgende:
Blablabla blablabla
Fillipe zegt:
Nee dat hebben die n00bs uit onze clan gewoon verzonnen![]()
de nerd.
Jij, Rog, Beluga & Eitjes.quote:Op donderdag 9 september 2004 18:09 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken!!! Wie bedoelt hij er eigenlijk mee???![]()
Het kan zijn dat AAO in zijn geheel plat ligt, dus dat niemand kan inloggen. Euhm voor de rest zou ik het eigenlijk niet weten, ik denk ook dat dat de enige reden kan zijn.quote:Op donderdag 9 september 2004 22:19 schreef killko het volgende:
Vraagje, te veel topics om te kijken of hij al beantwoord is:
Bij het inloggen staat er 'Connecting' en na een poosje 'TimedOut'.. Ik kan me dus niet aanmelden met m'n correcte naam en wachtwoord. Kan dit ermee te maken hebben dat ik poorten oid open moet zetten? Zo ja: welke en zo nee: wat dan wel?
Bijv. dank!
Héél eventueel de client-side patch downloaden, is geen upgrade-patch (wel een officiele patch)maar schijnt iets te verbeteren wat ooit niet zo goed was.quote:Op donderdag 9 september 2004 22:19 schreef killko het volgende:
Vraagje, te veel topics om te kijken of hij al beantwoord is:
Bij het inloggen staat er 'Connecting' en na een poosje 'TimedOut'.. Ik kan me dus niet aanmelden met m'n correcte naam en wachtwoord. Kan dit ermee te maken hebben dat ik poorten oid open moet zetten? Zo ja: welke en zo nee: wat dan wel?
Bijv. dank!
quote:Op donderdag 9 september 2004 17:55 schreef Fillipe het volgende:
Fillipe zegt:
Ik heb nog nooit gecamped
Bas zegt:
Bas zegt:
Nee dat doe jij nooit...
Fillipe zegt:
Nee dat hebben die n00bs uit onze clan gewoon verzonnen![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:17 schreef Beluga het volgende:
[..]
Beluga lichtelijk geirriteerd over zijn kleine piemel. Bralt hier een verhaaltje neer.
Kan je een preciezere/betere link geven?quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:50 schreef ROG het volgende:
[..]
Héél eventueel de client-side patch downloaden, is geen upgrade-patch (wel een officiele patch)maar schijnt iets te verbeteren wat ooit niet zo goed was.
http://www.americasarmy.com/downloads meen ik
quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:46 schreef rattaplan het volgende:
hoe kun je eigenlijk die grenade gun krijgen? De c gun in combinatie met grenade launcher...
heb ik gedaan, dan wordt ik meteen gekicktquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:05 schreef kadoter het volgende:
Mocht iemand hetzelfde probleem als ik hebben: (zoals hierboven beschreven staat.)
Wat je moet doen is:
zodra je ingame zit console openen (`)
en vervolgens intypen: pb_security 0
Hierdoor word je niet meer gekicked / gedisconnect van de server.
Kan iemand hier even op antwoorden?quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:44 schreef killko het volgende:
[..]
Kan je een preciezere/betere link geven?
Kan het ook aan m'n internetsnelheid liggen? (@home budget) Ik denk het eerlijk gezegt niet, omdat het spel ook is voor mensen met 56k-modems..
Heb eigenlijk ook wel een vraagje als ik een grenadier ben, dan willen die granaten eigenlijk nooit ontploffen als ik ze schiet?quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:46 schreef rattaplan het volgende:
hoe kun je eigenlijk die grenade gun krijgen? De c gun in combinatie met grenade launcher...
Ze ontploffen wel hoorquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:16 schreef DeadKnight het volgende:
[..]
Heb eigenlijk ook wel een vraagje als ik een grenadier ben, dan willen die granaten eigenlijk nooit ontploffen als ik ze schiet?![]()
Eh?quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:23 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
heb ik gedaan, dan wordt ik meteen gekickt
-edit-
Doet het dus wel (typfout)
Excuus, ten tijde van versie 1.9/2.0 (o.i.d.) is er een kleine patch gereleased die connectieprobleempjes verhielp e.d., deze patch is tegenwoordig "geintegreerd"/"toegepast" in de nieuwe releases, dus downloaden heeft geen zin. Sorry.quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:44 schreef killko het volgende:
[..]
Kan je een preciezere/betere link geven?
Kan het ook aan m'n internetsnelheid liggen? (@home budget) Ik denk het eerlijk gezegt niet, omdat het spel ook is voor mensen met 56k-modems..
quote:Q: What ports need to be open on a firewall to run the game?
A: UDP ports 1716 for the game, 1717 for the gamequery, 1718 for master server query, 8777 for standard UT query, 27900 for GameSpy and TCP 20045 for Auth server.
(Last Updated: 2003-08-14)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Flex82 op 10-09-2004 23:23:43 ]Dura lex sed Lex
Het is maar een spel hoorquote:Op zaterdag 11 september 2004 08:25 schreef Dacide het volgende:
Fraghufters en honorcampinghoeren, een goede morguh
Lekker werken nu, hooah!
Niiieeeeeet!quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:23 schreef killko het volgende:
[..]
Het is maar een spel hoor![]()
:')quote:Op zaterdag 11 september 2004 03:38 schreef Fillipe het volgende:
7 biertjes, amateur.
:')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
doet het wel, ik had waarschijnlijk een typfout gemaakt in pb_security 0quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:40 schreef kadoter het volgende:
[..]
Eh?
doe hij het nu wel of niet?![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:27 schreef Beluga het volgende:
[..]
Hoe drink jij dan? Ben jij ook een bier camper in de kroeg?Ik drink met behulp van mijn rechterhand. En ik camp lekker op een barkrukje zo af en toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:21 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik drink met behulp van mijn rechterhand. En ik camp lekker op een barkrukje zo af en toe.
AhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Personal Jackett en dan weaponmods misschien? Daar kun je dat instellen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:12 schreef rattaplan het volgende:
ik weet het een late NOOB ben ik, maareh die gun krijg ik nooit vanaf het begin en het ligt niet aan de honor of de C gun keuze..... waaraan wel?
quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:36 schreef Beluga het volgende:
[..]
C gun? Je bedoelt de C18 ? Dat zijn de special force plekken toch? Gewoon bij personal jacket naar weapon mod gaan en daar die 203 eronder 'bouwen'. En hoppa je hebt ingame je zelf gemodde gun.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:12 schreef rattaplan het volgende:
ik weet het een late NOOB ben ik, maareh die gun krijg ik nooit vanaf het begin en het ligt niet aan de honor of de C gun keuze..... waaraan wel?
maar er is er toch altijd 1 die die gun krijgt.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:30 schreef Fillipe het volgende:
[..]
C gun? Je bedoelt de C18 ? Dat zijn de special force plekken toch? Gewoon bij personal jacket naar weapon mod gaan en daar die 203 eronder 'bouwen'. En hoppa je hebt ingame je zelf gemodde gun.
Sorry ik volg je niet meer helemaal. Kijk eerst eens bij je weapon mod in personal jacket en zet daar de 203 eronder. En als je dat niet bedoelt dan bedoel je denk ik de m-16 met ingebouwde 203quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:45 schreef rattaplan het volgende:
[..]
maar er is er toch altijd 1 die die gun krijgt.
Ik krijg altijd de optie 1 tot en met 5 ingame. En daar gaan alleen maar dingen af. 1 is standaard, 5 is kaal.
Is dat in het menu dan? bij options ofzo...
volgens mij heeft zo'n beetje iedereen daar last vanquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:52 schreef Goof het volgende:
Iemand een idee wat onderstaande melding inhoud?
Ik klap af en toe uit het spel en dan krijg ik die melding.
No Label
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2658 MHz with 447MB RAM
Video: SiS M650_651_650_740 (2160)
General protection fault!
History: FSortedIndexBuffer::GetContents <- FD3DDynamicIndexBuffer::AddIndices <- FD3DRenderInterface::SetDynamicIndexBuffer <- RenderStaticMesh_Type2 <- RenderStaticMesh <- FDynamicActor::Render <- FDynamicActor::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Bekende bug door de laatste patch 2.1, iedereen kampt met dit probleem. Ik hoop dat ze het in de volgende patch gefixed hebben.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:52 schreef Goof het volgende:
- bekend probleem in versie 2.1 crash -
Die aqox (oid) 4x, iig niet diegene met dat rode stipje (dat is dus volgens mij die m68) .quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:04 schreef rattaplan het volgende:
heb het gevonden, nooit geweten dat dit kon. Heb nooit met zon grenade launcher op mijn gun gespeeld. Dikke kneus dat ik er ben!!!!! kutnoob!!!!!! lozer!!!!!
maareh wat is fijner, de m68 aimpoint of de alog 4x...
Dat dus. En bepaalde *grmbl* maps spelen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:06 schreef Frankeinstein het volgende:
Of moet je een bepaalde honor hebben ofzo![]()
Inderdaad, daar is geen drol aan. Even een dagje knallen en je zit al aan de 15quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:06 schreef Frankeinstein het volgende:
dat valt nog mee![]()
Hoe kan dat nou? Je mag pas SF training doen als je 15 honor hebtquote:Op zondag 12 september 2004 00:14 schreef Frankeinstein het volgende:
ik zei toch: ik heb alle trainingen gehad![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:28 schreef Fillipe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
bs. hoeveelste jaars wordt je nu? 3de? je gaat echt niet in je 4de jaar lid worden.quote:Op zondag 12 september 2004 05:00 schreef Fillipe het volgende:
Gast ik heb nog eventjes, tiet zat.
Daar komt niemand ooit meerquote:Op zondag 12 september 2004 14:41 schreef Flex82 het volgende:
Ik dacht dat we ons eigen forum hadden voor het off-topic geblaat?
Gebruik die dan ook.....
ik kopieer vanaf de AA site:quote:Op zondag 12 september 2004 00:37 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Je mag pas SF training doen als je 15 honor hebtDan heb je dus nog niet alle trainingen.
kun je er nog meer danquote:Training
Basic Training
MOUT
Marksmanship Training
Obstacle Course
U.S. Weapons Familiarization
Advanced Marksmanship
M-24 Sniper System
M-82 Sniper System
Airborne School
250 Tower
Live Jump
Medic Training Controlling Bleeding
Treatment of Shock
Airway Management
Field Training
Special Forces Training
AVWID
Evasion
Ow okquote:Op zondag 12 september 2004 15:24 schreef Fillipe het volgende:
Nu pas 2de hoor.
Maar je zei toch dat je nog maar 10 honor hadquote:Op zondag 12 september 2004 15:24 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
ik kopieer vanaf de AA site:
[..]
kun je er nog meer dan![]()
nou bij mij lukt het anders niet, ik speel nu al iig een week elke dag AA een paar uurtjes en ik zit nog steeds op 10 honor, en ja ik ga naar officiele serversquote:Op zaterdag 11 september 2004 23:48 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Inderdaad, daar is geen drol aan. Even een dagje knallen en je zit al aan de 15. Snel je SF training halen en je kunt de 1337 joinen
![]()
Het zou kunnen dat je score niet goed gerigstreerd word.quote:Op zondag 12 september 2004 18:29 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
nou bij mij lukt het anders niet, ik speel nu al iig een week elke dag AA een paar uurtjes en ik zit nog steeds op 10 honor, en ja ik ga naar officiele servers
"Experience Required For Next Level 128"quote:Op zondag 12 september 2004 19:05 schreef Dacide het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat je score niet goed gerigstreerd word.
Als je naar login.americasarmy.com --> "maintain account" gaat, dan kan je zien hoeveel punten je nog nodig hebt om je volgende honor level te halen.
ja, nog 128 punten voor honour 11quote:Op zondag 12 september 2004 19:38 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
"Experience Required For Next Level 128"
moet ik dan nog 128 punten halen? Want dat heb ik zo..
Ik moet nog 13908 punten en dan heb ik 82quote:Op zondag 12 september 2004 19:40 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
ja, nog 128 punten voor honour 11
Lucky bastardquote:Op zondag 12 september 2004 22:32 schreef Zero-Nine het volgende:
[..]
Ik moet nog 13908 punten en dan heb ik 82![]()
Nou lucky, het heeft me meer dan 838.6 uur gekost hoor.quote:Op zondag 12 september 2004 23:41 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Lucky bastard![]()
Tegen een uurloon van 5 euro bij de4 edah (vakkenvullen) heeft dit spel je 4183 euro gekost.quote:Op maandag 13 september 2004 09:57 schreef Zero-Nine het volgende:
[..]
Nou lucky, het heeft me meer dan 838.6 uur gekost hoor.![]()
![]()
Phuck me. Als je het zo bekijkt.....quote:Op maandag 13 september 2004 10:22 schreef Beluga het volgende:
[..]
Tegen een uurloon van 5 euro bij de4 edah (vakkenvullen) heeft dit spel je 4183 euro gekost.
Prijzig spelletje
Maar het heeft em wel meer dan 2000 euro bespaard.quote:Op maandag 13 september 2004 10:52 schreef Zero-Nine het volgende:
n00bs
Wacht maarquote:Op maandag 13 september 2004 11:19 schreef Dacide het volgende:
Total time played: 119.7 hours (0.8 hrs. per day)
Honor: 24
Valt nog mee allemaal
Dat lijkt er al meer opquote:Op maandag 13 september 2004 14:46 schreef VoodooChild het volgende:
Total time played: 619 hours.
quote:Userrank: Recruit
Honorlevel: 15
Tracked since: 24.08.2004 (20 days)
Total time played: 19.6 hours (1 hrs. per day)
Longest Session: 01:03:41
Verslaafd? nee hoorquote:Op maandag 13 september 2004 16:16 schreef Fillipe het volgende:
Ja ik ook 4 uur als langste sessie
Nee dat was in de afgelopen winter toen mijn verslaving hoogtijden vierden. Inmiddels is AA iets meer richting de afgrond gegaan met de lag en punkbuster problemen. Daarom kijk ik ook erg uit naar de volgende update.quote:Op maandag 13 september 2004 16:18 schreef Zero-Nine het volgende:
[..]
Verslaafd? nee hoor![]()
Ja tuurlijk, is juist beter. Gewoon verwijderen en nieuwe installeren.quote:Op maandag 13 september 2004 16:27 schreef Seal_force het volgende:
Ben nu AA aan het downloaden de nieuwe (Armyops210) maar kan ik die oude van me pc afgooien? Ik kan daar ook niet meer mee connecten en niet aanmelden![]()
Ja dat kan.quote:Op maandag 13 september 2004 16:27 schreef Seal_force het volgende:
Ben nu AA aan het downloaden de nieuwe (Armyops210) maar kan ik die oude van me pc afgooien? Ik kan daar ook niet meer mee connecten en niet aanmelden![]()
Volgens mij gaat dat niet lang meer duren.quote:Op maandag 13 september 2004 16:59 schreef rattaplan het volgende:
wanneer zou de volgende update komen, is daar iets van bekend?
Ik heb voor aaotracker.com nog met trAAcker.com en nog daarvoor ook al redelijk wat uren gespeeld.quote:Honorlevel: 63
Total time played: 160.6 hours (0.4 hrs. per day)
Dat was een keertje 's nachts waarschijnlijk, van vrijdag op zaterdag na t werk. Gingen we met zn 6en een nacht doorspelen. Alleen toen werd om 4 uur opeens de server gereset en toen gingen er opeens 4 weg. Hebben we nog een poosje met zn 2en doorgespeeld, maar dat is dan minder leuk vooral, omdat je je slecht gaat voelen enzo.quote:Longest Session: 04:17:02
omg!!!!quote:Op maandag 13 september 2004 21:14 schreef VoodooChild het volgende:
Haal allemaal maar weer rustig adem want ik zo te zien ben ik nog de ergste tot nu toe -> Longest Session: 06:01:07Als ik het goed heb was dit een potje Bridge met m'n neef
. Tijd om een leven te zoeken
.
Jezus, scheelt dat ie niet zo veel Pipeline speelt.quote:Op maandag 13 september 2004 22:27 schreef Hammerbee het volgende:
http://aaotracker.4players.de/usertracker.php?userid=132926 hij heeft het record29 uur en 5 minuten
http://aaotracker.4players.de/usertracker.php?userid=23638 komt aardig in de buurt met 27 uur en 23 minuten
En dat moet mij dan voorblijven qua honor..quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:04 schreef rattaplan het volgende:
Dikke kneus dat ik er ben!!!!! kutnoob!!!!!! lozer!!!!!
die map is inderdaad best gaaf!!quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:22 schreef Sambal_HOT het volgende:
Wat lul jij nou Rog!!! CSAR is een van de beste mappen!!! Dat jij nou zo'n ijskonijn bent...![]()
Beschrijf eesns in je eigen woorden waarom die weapons cahce zo'n leuk level is.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:25 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
die map is inderdaad best gaaf!!
alhoewel Weapons Cache, Weapons Cache (SE) en SF Hospital toch mijn favorieten zijn
Beetje mid range knallen op Mountain Pass..quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:22 schreef Sambal_HOT het volgende:
Wat lul jij nou Rog!!! CSAR is een van de beste mappen!!! Dat jij nou zo'n ijskonijn bent...![]()
Ik heb ook nog een filmpje van een cheater. Zal hem eens ergens uploadenquote:
Call me a noob, maar ik zie niet echt wat er nu gebeurd in het filmpje..quote:
Devmodequote:Op donderdag 16 september 2004 23:18 schreef bremmie het volgende:
[..]
Call me a noob, maar ik zie niet echt wat er nu gebeurd in het filmpje..
kan iemand dat ff verduidelijken....![]()
Moet je AA maar een keer geinstalleerd laten.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:49 schreef Eitjes het volgende:
Eerst fokt PB me en daarna meteen een CE.![]()
Edit : Weer PB die me fokt en PBWEB wil niet updaten. Dan maar niet.
Jij moet extra betalen omdat Rog weleens met jou gaat zeilen... Het kost ROg veel tijd en moeite.quote:Op maandag 20 september 2004 14:57 schreef Dacide het volgende:
waarom betaal ik dan nog steeds 60 euro per maand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |