inderdaad, en dat net tijdens ERquote:Op zondag 5 september 2004 21:30 schreef Svensational het volgende:
FOK! is echt ontzettend traag nu
Heel erg irritant ja.quote:Op zondag 5 september 2004 21:30 schreef Svensational het volgende:
FOK! is echt ontzettend traag nu
Beetje een inkoppertjequote:Op zondag 5 september 2004 21:31 schreef Nouk het volgende:
Toffe TT!
zou ik niet doen, dan worden de anderen natuurlijk argwanend. Wellicht denken ze dat de belgen het zijn, maar ik zou de kans op ontdekking zo klein mogelijk houden, dus minder voedsel stelen.quote:Op zondag 5 september 2004 21:31 schreef rubbereend het volgende:
als die vrouwen slim zijn, wachten ze vlakbij een kamp totdat ze weg meoten en dan roven de hele handel leeg.
Geheel in lijn met vorig jaar.quote:Op zondag 5 september 2004 21:32 schreef cptmarco het volgende:
inderdaad, en dat net tijdens ER
Kunnen ze dat later weer verantwoorden.quote:Op zondag 5 september 2004 21:31 schreef rubbereend het volgende:
als die vrouwen slim zijn, wachten ze vlakbij een kamp totdat ze weg meoten en dan roven de hele handel leeg.
En weer zijn we het eens.quote:Op zondag 5 september 2004 21:33 schreef BVO het volgende:Klaar
.
Patrick
.
Henk is echt zo'n slome, oude man die werkelijk niks kan, behalve babbelen.quote:Op zondag 5 september 2004 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Klaar is trouwens te gek vergeleken met dat overlegstructuur/poldermodel/vergader/coödrinatiegroepjegatverderrie zeg
Ik hoop dat Klaar nog héél lang mee gaat voor veel kijkplezier (ik moet er niet aan denken langer dan 1 uur met haar in dezelfde kamer te zitten, maar goed)
quote:Op zondag 5 september 2004 21:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Shandinella is het leukst, die gaat vast winnen.
Patrick moeten ze maar in de mangrove dumpen.
erikquote:Op zondag 5 september 2004 21:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Henk is echt zo'n slome, oude man die werkelijk niks kan, behalve babbelen.
Hij doet me denken aan die opa uit ER2, die er ook al snel werd uitgeknikkerd.
Mee eens dat t dom is, maar als ik zo'n ergerlijk figuur als die Patrick tegenover me zou hebben zou ik t ook niet kunnen laten om er tegen in te gaan...quote:Op zondag 5 september 2004 21:38 schreef RedruM_ het volgende:
Klaar is nogal idioot om zich tegen de piloot met z'n stroman Henkie te keren.. en je maakt je gewoon niet populair als je constant totale anarchie probeert op te roepen
Amen!quote:Op zondag 5 september 2004 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
De eerste aflevering was wel gelijk top hoor!
Jammer dat Klaar weg is, ik mag haar wel. Gelukkig krijgt z enog een kans.
Henk vind ik een sufferd, Patrick vind ik irritant en Ronald vind ik achterbaks......
Bij de Nederlanders vind ik Shandinella het leukst.
Bij de Belgen heb ik ook een vreselijke hekel aan iemand, ja nu al, die Mick vind ik een arrogante kwal.
Morgen is er ook nog ietsquote:Op zondag 5 september 2004 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke aflevering, jammer dat we nu een week moeten wachten.
had ik met ER 2002 (zelfde reden haha).... het enige programma dat ik heb laten opnemen tijdens mijn afwezigheid!! Heerlijk, kom je na maanden weer terug en dan lekker vertrouwd ER aan!!!quote:Op zondag 5 september 2004 21:43 schreef Svensational het volgende:
Ik baal er alleen wel van dat ik het einde van deze ER niet zelf zal kunnen meemaken
Klopt ja, het voorstellen van de deelnemers.quote:Op zondag 5 september 2004 21:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Morgen is er ook nog iets
De negerin.quote:Op zondag 5 september 2004 21:43 schreef Murray het volgende:
Ik heb alleen geen idee wie Shandinella is...
Komt volgende week weer, omdat deze keer de kandidaten nog niet bekend waren.quote:Op zondag 5 september 2004 21:47 schreef trepper het volgende:
Hey, waar was trouwens de intro? Met the Rock muziek? Heb ik dat gemist of was dat er gewoon niet?
Goed, iedereen die om Mitchel lijkt zal ik eventjes omhelzen daar !quote:Op zondag 5 september 2004 21:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
had ik met ER 2002 (zelfde reden haha).... het enige programma dat ik heb laten opnemen tijdens mijn afwezigheid!! Heerlijk, kom je na maanden weer terug en dan lekker vertrouwd ER aan!!!
BTW: Die Mitchell (die Belgische) lijkt héél erg op een Australische vriendin van mij, als je die tegenkomt Down Under moet je d'r ff een hug van me geven....
Estherquote:Op zondag 5 september 2004 21:49 schreef Mvnl het volgende:
Vorig jaar was er ook zo iemand a la klaar (vergelijking slaat eigenlijk nergens op) die als enige tegen bjorn in ging, wat haar bijna meteen de kop kostte.. Mocht r alleen daarom al.. Weet iemand nog wie dat was?
quote:Op zondag 5 september 2004 21:36 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon voedsel jatten als ze naar de volgende eilandproef zijn
Mogen ze voedsel weghalen uit het andere kamp?quote:Op zondag 5 september 2004 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het zou leuk zijn als de Nederlanders het Belgische kamp ontdekken. Of andersom..
Ja! Esther was te gaaf.quote:Op zondag 5 september 2004 21:51 schreef Wup het volgende:
Esther
die eerste dagen op dat eiland met Bjorn waren idd erg triest met al die slaafse vrouwen
Ik weet nog precies hoe ze eruit ziet. kan me alleen de naam neit herinneren...quote:Op zondag 5 september 2004 21:49 schreef Mvnl het volgende:
Vorig jaar was er ook zo iemand a la klaar (vergelijking slaat eigenlijk nergens op) die als enige tegen bjorn in ging, wat haar bijna meteen de kop kostte.. Mocht r alleen daarom al.. Weet iemand nog wie dat was?
ik vind hem juist wel geinigquote:Op zondag 5 september 2004 21:50 schreef Stranger het volgende:
die oude dikke had er beter uitgekund. Die indiaanwannabe is trouwens ook knap vervelend.
Jep, dat was 'r... Vond haar ergens een hele negatieve uitstraling hebben, maar mocht 'r zo omdat ze tegen die iritante rot-Bjorn inging...quote:Op zondag 5 september 2004 21:51 schreef Wup het volgende:
[..]
Esther
die eerste dagen op dat eiland met Bjorn waren idd erg triest met al die slaafse vrouwen
ze had groot gelijk om tegen dat dictatortje in te gaan alleen ze pakte het niet erg slim aanquote:Op zondag 5 september 2004 21:53 schreef Mvnl het volgende:
Jep, dat was 'r... Vond haar ergens een hele negatieve uitstraling hebben, maar mocht 'r zo omdat ze tegen die iritante rot-Bjorn inging...
(ben altijd wel voor de underdogs)
quote:Op zondag 5 september 2004 21:43 schreef Murray het volgende:
[..]
Amen!
Ik heb alleen geen idee wie Shandinella is...
Ik heb t de vorige jaren altijd te laat opgepikt.. Keek nooit zoveel tv dus viel er altijd halverwege de serie middenin...(vond ik wel altijd lekker overzichtelijk, met nog maar 8 personen).quote:Op zondag 5 september 2004 21:55 schreef babette21 het volgende:
Vorig jaar was het allemaal wat minder (wel tof hoor, maar vergeleken andere jaren). Dat Duivels Eiland wat zogenaamd een hel moest zijn, maar wat iedereen helemaal kickuh vond...
[me=]Hoogtepunt van 2003 was "Gelukkig Zijn" van Raymond v/t Groenewoud...[/me]
Het eerste jaar blijft het beste, toen waren er ook echt kandidaten waar ik écht en hekel aan had (ben de namen ff kwijt, een blonde griet en d'r vriendinnetje) en had ik echt helden: Eva en Melvin haha
quote:Op zondag 5 september 2004 21:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet nog precies hoe ze eruit ziet. kan me alleen de naam neit herinneren...
edit: Esther dus
LOL, ik vond de vorige serie niet leukquote:Op zondag 5 september 2004 21:57 schreef Svensational het volgende:
Ik heb hiervoor alleen het vorige seizoen gezien en dat vind ik dus de beste
Dat was een graftak!quote:Op zondag 5 september 2004 21:58 schreef babette21 het volgende:
* Bet weet het weer: Muriël...
geloof me jongen, als je daar zit maakt het je geen reet uit wat er in NL allemaal op tv is...quote:Op zondag 5 september 2004 22:00 schreef Svensational het volgende:
Wie is de Mol moet ik ook missenEnd at is nog wel in Australie
Ja, ik weet hetquote:Op zondag 5 september 2004 22:00 schreef Wup het volgende:
[..]
LOL, ik vond de vorige serie niet leuk
jij bent heel Nolleke misgelopen.... wat een gemis in je Expeditie Robinson-ervaring
Is dan al bekend wanneer dat wordt uitgezonden??quote:Op zondag 5 september 2004 22:00 schreef Svensational het volgende:
Wie is de Mol moet ik ook missenEnd at is nog wel in Australie
liever Patrick dan Henk-Incontinentquote:Op zondag 5 september 2004 22:02 schreef MUUS het volgende:
Patrick lijkt op boebiedoe!
Ik vind het wel een ont-zet-ten-de lul. Nu al!
Sacha en Muriel waren net als Veronique echt de leukste deelnemers van ER1. Melvin en tommy, díe waren echt godsgruwelijk irritant.quote:Op zondag 5 september 2004 21:55 schreef babette21 het volgende:
Het eerste jaar blijft het beste, toen waren er ook echt kandidaten waar ik écht en hekel aan had (ben de namen ff kwijt, een blonde griet en d'r vriendinnetje) en had ik echt helden: Eva en Melvin haha
ik heb wel over de grond liggen rollen toen de bananensong werd ingezet.....quote:Op zondag 5 september 2004 22:03 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik weet het
Ik vond de vorige serie geweldigBjorn was lachen en van de bananenkwestie deed ik het helemaal in m'n broek
Maar als ik weer terug ben welquote:Op zondag 5 september 2004 22:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
geloof me jongen, als je daar zit maakt het je geen reet uit wat er in NL allemaal op tv is...![]()
NO WAY! Ik had een gruwelijke hekel aan die 2: Sascha en Muriel. Vreselijk irritante wijven!quote:Op zondag 5 september 2004 22:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Sacha en Muriel waren net als Veronique echt de leukste deelnemers van ER1. Melvin en tommy, díe waren echt godsgruwelijk irritant.
quote:Op zondag 5 september 2004 22:05 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb wel over de grondd liggen rollen toen de banensong werd ingezet.....
Neee!! 2 was het leukste met hardcore mijnwerker bikkel Richard.. gluiperige hollander Pieter.. "patat met frietjes" Koenraad en dat zeikwijf die een bamboevergiftiging oid kreegquote:Op zondag 5 september 2004 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat was een graftak!.
Het leukste seizoen was ER3, met Nolleke en Deborah & Lydia enzo.
quote:Op zondag 5 september 2004 22:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Veronique was toch die bostrol met piepstem he?
wat dacht je van z'n hoofd...quote:Op zondag 5 september 2004 22:05 schreef BVO het volgende:
Henk heeft zo'n ontzettende zeikstem.
Sascha heeft toen de hele expeditie niets anders gedaan dan lui in een hangmat hangen, en daar heeft ze gewoon de finale mee gehaald, geweldig toch?quote:Op zondag 5 september 2004 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NO WAY! Ik had een gruwelijke hekel aan die 2: Sascha en Muriel. Vreselijk irritante wijven!
Melvin had vanb mij mogen winnen.
Ik moest zo lachen met dat jurkje van d'r.quote:Op zondag 5 september 2004 22:09 schreef babette21 het volgende:
Ernestine vond ik niks, de rest wel...
maar meestal denk ik er na een paar uitzendingen compleet anders over, als ze allemaal wat meer zichzelf worden enzo (en je ze als kijker beter leert kennen). Dit is toch alleen maar een eerste indruk...
quote:Op zondag 5 september 2004 21:56 schreef Cairon het volgende:
<knip>
Maar zulke types heb je wel nodig in zo'n programma.quote:Op zondag 5 september 2004 22:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
Het is een bejaarde vent!
quote:Op zondag 5 september 2004 22:12 schreef RedruM_ het volgende:
De enige echte ER beeb is melanie![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 september 2004 22:12 schreef RedruM_ het volgende:
De enige echte ER beeb is melanie![]()
[afbeelding]
Inderdaad, dat is d'r ondergang geweest.quote:Op zondag 5 september 2004 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik moest zo lachen met dat jurkje van d'r..
haha ja heelijk knip en plakwerk weer.quote:Op zondag 5 september 2004 22:14 schreef Keano het volgende:
Wat schaam je je toch als je die nederlanders bezig ziet met hun vergaderingetjes, co-ordinatortjes en leidertjes.
Robin heeft toch nooit op Duivelseiland gezetenquote:Op zondag 5 september 2004 22:08 schreef Svensational het volgende:
Ja, Robin draaide helemaal door toen ie op Duivelseiland zat
quote:Op zondag 5 september 2004 22:15 schreef babette21 het volgende:
Jennifer was cool!!! Vond het heel sneu dat zij afgevoerd moest worden...
En Koenraad.... Wat moet ik daar over zeggen!?
Is dat familie van Frommelmans?! (ONM)quote:Op zondag 5 september 2004 22:17 schreef Gert het volgende:
Trommelmans wordt nu al als de dorpsgek gezien, wordt een tijdje getolereerd maar zal niet héél ver komen.
Precies.quote:Op zondag 5 september 2004 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Robin heeft toch nooit op Duivelseiland gezeten
Die werd gewoon een beetje krankjorem van het tekort aan voedsel.
Maar dat was niet op het duivelseiland hoor.
quote:Op zondag 5 september 2004 22:08 schreef Svensational het volgende:
Ja, Robin draaide helemaal door toen ie op Duivelseiland zat
nee Robin is daar niet geweest, hij draaide wel vaker door toch?quote:Op zondag 5 september 2004 22:18 schreef Isabeau het volgende:
De Belgen waren ook onderbelicht deze afleveringen.quote:Op zondag 5 september 2004 22:17 schreef Gert het volgende:
Als ze dit niveau vasthouden.. het lijkt wel of ER elk jaar leuker wordt!
Hoe snel je ook sym- en antipathiëen opbouwt mede dankzij hun montage.Dat is natuurlijk ook 80% van de charme.
Klaar vond ik de leukste van het stel, jammer dat ze nu al een rol op het tweede plan moet gaan spelen.
Aan Ronald zie je zo al dat hij ver gaat komen. Hij begrijpt het groepsproces, en werd heel slim geen leider.
De belgen zijn me op de een of andere manier wat minder bijgebleven. Mick is te onbeheerst, die zal er snel uitvliegen. Trommelmans wordt nu al als de dorpsgek gezien, wordt een tijdje getolereerd maar zal niet héél ver komen.
Ne, ik was in de war met Geert! Die draaide wel door op Duivelseiland. Hij gaf het ook zonder duel aan Bjorn...quote:Op zondag 5 september 2004 22:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 september 2004 22:26 schreef babette21 het volgende:
Eva is nog steeds mijn all-time favorite... zij had het eerste jaar moeten winnen ipv Karin...
Het feit dat ze voor haar mening uitkwam kostta haar haar kop, terwijl men dat later (in het geval van Derek bijvoorbeeld.... ) juist zo goed vond...
Als ik nu bij die Nederlanders zou zitten zou ik me dood ergeren aan dat vergader, maar de eerste dagen moet je je een beetje op de achtergrond houden (hoge bomen...). Maar ik zou het niet kunnen nalaten om de mensen erop te attenderen dat ze op een fucking tropisch eiland zitten!! Geef mij de lay-back-mentaliteit van de Ozzies (en blijkbaar ook de Belgen) maar, die stress van de Nederlanders is te erg voor woorden......
Gezond verstand.quote:Op zondag 5 september 2004 22:26 schreef Mvnl het volgende:
(hoor ik nu cairon, of hoor ik Patrick?)
Nee, Melanie is er gewoon uitgestemd, dat jaar stonden (god ben ik toch die naam kwijt, de enige échte robinson die heeft gewonnen) en pascalle in de finale, en is pieter als enige afgevallen in de finalestrijd.quote:Op zondag 5 september 2004 22:15 schreef babette21 het volgende:
Die Melanie kwam ook in de finale, toch!? Welk jaar ook alweer (2002???)
Giovani vond ik niksquote:Op zondag 5 september 2004 22:40 schreef BVO het volgende:
Mijn all-time favorite blijft Karin uit ER 1, samen met Eva uit ER 1 en Giovani uit ER 3.
Open een topic (voor dat fotosoepen)! Dat is altijd leuk.quote:Op zondag 5 september 2004 22:39 schreef Svensational het volgende:
Ik ben trouwens voor fotosoep-projectDat was lachen altijd
Ben sowieso voor ER-forum
quote:Op zondag 5 september 2004 22:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
En morgen zitten we om 20.30 weer voor de TV.
Nee, Jutta (spreek uit: Juuuta), won.quote:Op zondag 5 september 2004 22:44 schreef babette21 het volgende:
Oke ff recaputuleren...
seizoen 1: finale Karin en Eva >>> gewonnen: Karin (moest zijn: Eva)
seizoen 2: finale Richard en Pascalle >>> gewonnen Richard (moest zijn: Jennifer)
seizoen 3: finale Derek en Olivier >>> gewonnen Derek (moest zijn: Olivier)
seizoen 4: finale Jutta en Judge >>> gewonnen Judge (moest zijn: Robin)
zo klopt het toch?! (behalve eigen mening natuurlijk...)
Jutta heeft seizoen 4 gewonnen, niet judgequote:Op zondag 5 september 2004 22:44 schreef babette21 het volgende:
Oke ff recaputuleren...
seizoen 1: finale Karin en Eva >>> gewonnen: Karin (moest zijn: Eva)
seizoen 2: finale Richard en Pascalle >>> gewonnen Richard (moest zijn: Jennifer)
seizoen 3: finale Derek en Olivier >>> gewonnen Derek (moest zijn: Olivier)
zo klopt het toch?! (behalve eigen mening natuurlijk...)
Ga je mond spoelen!!quote:Op zondag 5 september 2004 22:44 schreef babette21 het volgende:
http://www.sbsonline.nl/m(...)=net5programma&id=59quote:Op zondag 5 september 2004 22:47 schreef RedruM_ het volgende:
Volgens mij is die piloot gewoon het eiland op gesneaked.. zn naam staat niet bij de kandidaten op de officiele site
nee, ryanquote:Op zondag 5 september 2004 22:49 schreef Stranger het volgende:
En de winnares van vorig jaar moest natuurlijk Ilona zijn.
Idd Judgequote:Op zondag 5 september 2004 22:51 schreef babette21 het volgende:
shit ja, typfoutje (op de vorige blz had ik 't nog goed!!)..... tuurlijk won Jutta: Judge was echt 10x niks!
Is ie er al? Als er screenshots zijn zal ik weer mijn bijdrages posten net als vorig jaarquote:Op zondag 5 september 2004 22:39 schreef Svensational het volgende:
Ik ben trouwens voor fotosoep-projectDat was lachen altijd
Ben sowieso voor ER-forum
Ik ben alleen maar een fotosoep-lurker dus als ik het topic open krijg ik natuurlijk naar m'n hoofd geslingerd dat ik zelf maar moet beginnen ofzoquote:Op zondag 5 september 2004 22:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Open een topic (voor dat fotosoepen)! Dat is altijd leuk.
Haaaleeeelaaaaajaaaa Haaaaleeeelooooooquote:Op zondag 5 september 2004 22:52 schreef Noca het volgende:
Frank die wint vast, dankzij zijn leefwijze als indiaan
Met o.a. Bjorn die te laat was.....quote:Op zondag 5 september 2004 22:56 schreef tong80 het volgende:
Ja die kut finale was vorig jaar doodzonde.
Ariane Spier.quote:Op zondag 5 september 2004 22:57 schreef babette21 het volgende:
die finale vorig jaar was echt een anti-climax... in de studie, met zo'n belmokkel tussendoor.... gadver....
* Bet wil weer een gewone ontknoping, óp het eiland, zónder belspelletjes!!!!
Mja het is en blijft een commerciële zender...en als er wat te verdienen valt...sja..quote:Op zondag 5 september 2004 22:57 schreef babette21 het volgende:
die finale vorig jaar was echt een anti-climax... in de studie, met zo'n belmokkel tussendoor.... gadver....
* Bet wil weer een gewone ontknoping, óp het eiland, zónder belspelletjes!!!!
Nooit meer iets van vernomen.quote:Op zondag 5 september 2004 22:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ariane Spier..
Ik dacht dat ie ER geboycot had ofzoquote:Op zondag 5 september 2004 22:57 schreef Murray het volgende:
[..]
Met o.a. Bjorn die te laat was.....
Wil er best eentje openen en beginnen maar dan heb ik wel eerst screenshots nodig.quote:Op zondag 5 september 2004 22:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar een fotosoep-lurker dus als ik het topic open krijg ik natuurlijk naar m'n hoofd geslingerd dat ik zelf maar moet beginnen ofzo.
Mee eens!quote:Op zondag 5 september 2004 22:59 schreef schatje het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd dat het de makers niet zou lukken om de editie van vorig jaar te overtreffen. Maar nee, zoals Gert ook al zie, het lijkt wel of het programma ieder jaar beter wordt. Meesterlijk gewoon. Het lijkt dit jaar ook meer karakter te hebben dan vorig jaar. Je weet nu ook al wie wie is. Vorig jaar kreeg je pas na een paar afleveringen in de gaten wie die ene persoon nou precies was omdat alle aandacht toch voornamelijk naar Bjorn ging.
Ze speelde nog een keer een glansrol in Costa! (Als neukertje van Bas Muijs)quote:Op zondag 5 september 2004 22:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nooit meer iets van vernomen.
quote:Op zondag 5 september 2004 22:59 schreef tong80 het volgende:
Nooit meer iets van vernomen.
quote:Op zondag 5 september 2004 23:00 schreef bloempjuh het volgende:
dat ik die indiaan wel cool vind
nee dat was een typfoutje van mij (hij werd tweedequote:Op zondag 5 september 2004 22:58 schreef Wup het volgende:
ik weet het al niet eens meer, had Judge gewonnen vorig jaar?
wat vreemd, dat was zo een lui verwend varken
Ze was toen toch een hele tijd uit de running vanwege een zwangerschap?quote:Op zondag 5 september 2004 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
En tegenwoordig heet ze: http://www.arianemeijer.nl/
Die mocht met z'n vrouw neuken in een wigwam. Als dat waar is.quote:Op zondag 5 september 2004 23:05 schreef RedRoses het volgende:
Heeft die indiaan niet ooit meegedaan in Sex voor de buch?
Hij komt me nl erg bekend voor
(is toen zo'n ophef over geweest omdat het de zoon van onze buurvrouw was, die tegenwoordig in belgie woont)
Laten we hopen dat ze tijdens de finale van ER weer zwanger is.quote:Op zondag 5 september 2004 23:04 schreef Noca het volgende:
Ze was toen toch een hele tijd uit de running vanwege een zwangerschap?
jawel, één van die grieten had 't over de pislucht die niet te harden was....quote:Op zondag 5 september 2004 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kvond wel dat ze de kooi meer hadden kunnen uitmelken...er had meer ingezeten bv in de aankondigingen in de bladen werd constant gesproken over "elkaars urinelucht"ofzo..dat kwam nu helemaal niet trug..
Hij zei dat ie half nederlands was.quote:Op zondag 5 september 2004 23:05 schreef RedRoses het volgende:
Heeft die indiaan niet ooit meegedaan in Sex voor de buch?
Hij komt me nl erg bekend voor
(is toen zo'n ophef over geweest omdat het de zoon van onze buurvrouw was, die tegenwoordig in belgie woont)
Haha ja die bedoel ik :pquote:Op zondag 5 september 2004 23:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die mocht met z'n vrouw neuken in een wigwam. Als dat waar is.
Marblequote:Op zondag 5 september 2004 23:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
ER2: Expeditie Robinson 2
Dat zal ik ook nooit vergeten..
Ik hoop dat BVO ook een avatar neemt. Ik heb geen zin om tegen die geitenkop van Hind aan te kijkenquote:Op zondag 5 september 2004 23:09 schreef Svensational het volgende:
<---------
Ghehehe... je bent er snel bij.quote:Op zondag 5 september 2004 23:09 schreef Svensational het volgende:
<---------
quote:Op zondag 5 september 2004 23:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hoop dat BVO ook een avatar neemt. Ik heb geen zin om tegen die geitenkop van Hind aan te kijken.
quote:Op zondag 5 september 2004 23:11 schreef BVO het volgende:
Ja, die wilde ik dus ook, heb hem al in het icon-topic besteld..
Kan ik hem niet ook nemen, Svurno?.
quote:Op zondag 5 september 2004 23:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hoop dat BVO ook een avatar neemt. Ik heb geen zin om tegen die geitenkop van Hind aan te kijken.
Ik wacht op "Klaar-met-hoedje" en dan verander ik hem weerquote:Op zondag 5 september 2004 23:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kan iemand van jullie Klaar's kop niet spiegelen ofzo? Of op de kop zetten?
Da's wat duidelijker..
Omgquote:Op zondag 5 september 2004 23:07 schreef Stranger het volgende:
Wat is het aantal robinsonkijkers op het forum eigenlijk explosief gegroeid, of tenminste hebben ze meer te zeggen. In 2001 was je gewoon in 2 topics klaar.
ER2: Expeditie Robinson 2
Die loopt van 4 augustus tot 20 november!
Ik weet het niet.. moet je geloof ik bij Dizer 'wezenquote:Op zondag 5 september 2004 23:19 schreef babette21 het volgende:
lijkt me een fijn plan... al die klaars..... haha
vraagje aan BVO of wie me ook maar verder wil helpen:
wat is ook alweer de code voor zo'n biddende/smekende smiley?!!?
Alsjeblieft!quote:Op zondag 5 september 2004 23:15 schreef Svensational het volgende:
Ik wil eigenlijk een avatar van Klaar met hoedje![]()
Dankjewelquote:
quote:Op zondag 5 september 2004 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ghehehe... je bent er snel bij.Nu nog een mooi citaat als sig: "Het is hier net een kantoor, alleen de kantine is dicht" of zoiets.
Meestal rond half 8, ze zijn er nog niet.quote:Op maandag 6 september 2004 00:35 schreef -Mk- het volgende:
Ben benieuwd naar de kijkcijfers..
Ik doe een gok: 1.060.000
Afl.01:
2003: 919.000
2002: 860.000
2001: 375.000
Je zit er niet ver naast.quote:Op maandag 6 september 2004 00:35 schreef -Mk- het volgende:
Ben benieuwd naar de kijkcijfers..
Ik doe een gok: 1.060.000
Afl.01:
2003: 919.000
2002: 860.000
2001: 375.000
Ernst-Paul heeft in een interview verteld dat de programmamakers ik geloof twee dagen voordat de kandidaten zouden arriveren geen toestemming kregen van een arts voor het programma. Hulpverleners zouden namelijk niet op tijd in de mangrove kunnen zijn in geval van nood. Toen hebben ze in twee dagen tijd een grote brug gebouwd, dwars door de mangrove.quote:Op maandag 6 september 2004 09:42 schreef Pistol_Pete het volgende:
welke brug
Huhquote:Op maandag 6 september 2004 10:20 schreef rooierooie het volgende:
[..]
Ernst-Paul heeft in een interview verteld dat de programmamakers ik geloof twee dagen voordat de kandidaten zouden arriveren geen toestemming kregen van een arts voor het programma. Hulpverleners zouden namelijk niet op tijd in de mangrove kunnen zijn in geval van nood. Toen hebben ze in twee dagen tijd een grote brug gebouwd, dwars door de mangrove.
Wat lijkt 'ie op Giovani.quote:Op zondag 5 september 2004 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij in Psychologie Magazine, maar dat weet ik niet voor 100% zeker.quote:Op maandag 6 september 2004 10:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh![]()
Ze kunnen toch in no time met een boot ter plekke zijn?
Weet je nog in welk blad dat stond?
Ligt het nou aan mee of was hij bijna niet in beeld gister?quote:Op maandag 6 september 2004 11:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat lijkt 'ie op Giovani..
Volgens mij is het Jeroen, en die heb ik 3x gezien ofzo.quote:Op maandag 6 september 2004 11:09 schreef Noca het volgende:
Ligt het nou aan mee of was hij bijna niet in beeld gister?
Volgende week gaat er anders ook iets mis bij de Belgen, tenminste... als je dat promootje mag geloven op het einde.quote:Op maandag 6 september 2004 11:15 schreef Mr_Romano het volgende:
Vanuit teambuilding-perspectief is die kooi een zegen voor de Belgen, zij hebben nu immers een bindende factor. De Nederlanders ruzieen alleen over de rol van de coordinator.
Zo dat scheelde niet veelquote:Op maandag 6 september 2004 08:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je zit er niet ver naast.
Het zijn er 1.072.000 geworden
Het wordt geforceerd, maar ze weten natuurlijk niet dat ze worden geforceerd. Niet totdat ze natuurlijk de eerste verstekeling ontdekt hebben in de mangrove. Vanaf dat moment krijg je weer hele andere (ook leukequote:Op maandag 6 september 2004 11:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, dat mangrove-stelen-gedoe is natuurlijk geinspireerd op de bananenkwestie van vorig jaar.
Wel jammer dat het zo dan geforceerd wordt.
maar... als ik het goed begrepen heb is het einde verhaal zodra ze ontdekt worden.quote:Op maandag 6 september 2004 11:42 schreef Maerycke het volgende:
Het wordt geforceerd, maar ze weten natuurlijk niet dat ze worden geforceerd. Niet totdat ze natuurlijk de eerste verstekeling ontdekt hebben in de mangrove. Vanaf dat moment krijg je weer hele andere (ook leuke) taferelen. Hoe beschermen "we" "ons" kamp tegen die verstekelingen?
Ik ging er zelf van uit dat het voor de persoon die ontdekt werd einde verhaal is eigenlijk en dat de rest gewoon mag doorgaan. Op zich nog wel een goed punt ja, maar het staat me niet meer precies bij wat daar nu exact over gezegd is. Iemand?quote:Op maandag 6 september 2004 11:56 schreef Wup het volgende:
[..]
maar... als ik het goed begrepen heb is het einde verhaal zodra ze ontdekt worden.
Of geldt dat alleen voor het persoon dat ontdekt wordt en niet allemaal?
in dat laatste geval moeten ze dus ook bij het wegstemmen rekening gaan houden met wie ze perse niet als verstekeling willen
Een mangrove staat met eb droog...quote:Op maandag 6 september 2004 10:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze kunnen toch in no time met een boot ter plekke zijn?
Weet je nog in welk blad dat stond?
Zaterdag, 18:00 uur NET5.quote:Op maandag 6 september 2004 12:22 schreef WheeleE het volgende:
Uhm...ik ben het vergete op te nemen.
Wordt de eerste aflevering nog een keer herhaald?
Er komt wel iets op vanavond om half negen, maar ik weet niet zeker of dat nou een herhaling is of een aflevering waarin de kandidaten worden voorgesteld..quote:Op maandag 6 september 2004 12:22 schreef WheeleE het volgende:
Uhm...ik ben het vergete op te nemen.
Wordt de eerste aflevering nog een keer herhaald?
Dan worden de kandidaten voorgesteld.quote:Op maandag 6 september 2004 12:32 schreef Noca het volgende:
Er komt wel iets op vanavond om half negen, maar ik weet niet zeker of dat nou een herhaling is of een aflevering waarin de kandidaten worden voorgesteld..
quote:Op maandag 6 september 2004 12:29 schreef Gert het volgende:
Wekelijkse column Robin in Psychologie Magazine.
aflevering 1
[..............]
Totdat ze het voor zichzelf verpesten. Ze zullen namelijk op zoek moeten gaan naar voedsel wat in de buurt van de kampen te vinden is. Zodra ze betrapt worden liggen ze eruitquote:Op maandag 6 september 2004 12:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoe lang moeten de verstekelingen daar blijven?
Tot er een samensmelting is? Of tot de finale?
ow wat een vreselijk fout stukje van hem.quote:Op maandag 6 september 2004 12:29 schreef Gert het volgende:
Wekelijkse column Robin in Psychologie Magazine.
aflevering 1
Robin Ibens
Kuch..spam..kuchquote:Op maandag 6 september 2004 13:26 schreef e_vervoort het volgende:
Op www.expeditie-robinson.net vind je een leuk ER Manager spel. Het spel is helemaal non commericieel, voor fans door fans (waaronder ikzelf)
Doel is om met je team (dat bestaat uit 5 ER deelnemers) zoveel mogelijk punten te verzamelen dit komende seizoen. Leuk he?
Ah fijn! Dankzij stomme huisgenoot niks kunnen zien, gelukkig zaterdag een herkansing.quote:Op maandag 6 september 2004 13:04 schreef -Mk- het volgende:
Oh de hh is wat eerder:
Zaterdag 11 september NET5:
17.35 - 19.00: Aflevering 1 (hh)
zaterdag 1800quote:Op maandag 6 september 2004 20:09 schreef ChicaC het volgende:
Ik heb helaas!! gisteren het eerste deel van ER moeten missen![]()
Weten jullie wanneer hiervan de herhaling komt? In de gids staat wel dat er iets komt om half 9, maar dat is veel korter dan gisteren. En het heeft de titel ´voorstellen van de kandidaten´. Is dit wel hetzelfde als gisteren, of toch niet?
Misschien dat het al geplaatst is, maar wil het topic niet helemaal doorlezen om mijn kijkplezier niet te bederven...
BVD!![]()
Is dan de herhaling van de show van gisteren? Bedankt voor de reactie, want dan hoef ik zo niet perse te gaan kijken.quote:Op maandag 6 september 2004 20:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zaterdag 1800
quote:Op maandag 6 september 2004 20:19 schreef hardsilence het volgende:
Zaterdag 11 september NET5:
17.35 - 19.00: Aflevering 1 (hh)
ChicaC, toch iets verder kijken, het stond al in een quote enkele berichtjes boven de jouwe.
Ja alle personen ff laten zien enzo de voorberijding/selectie.quote:Op maandag 6 september 2004 20:35 schreef Nouk het volgende:
Hey nu is er weer ER he, een soort intro?
Ik vind haar ontzettend veel op Guusje Nederhorst lijken.quote:Op maandag 6 september 2004 20:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die Kelly doet me zo aan Nancy uit De Bus denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |