Eens zal ik gelijk krijgenquote:Op donderdag 9 september 2004 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Al jarenlang.
Die vent moet volgens mij eerst toestemming krijgen van z'n zaakwaarnemers als hij moet gaan schijten, want een soapfiguurquote:Op donderdag 9 september 2004 19:23 schreef superjoden het volgende:
De Telegraaf meldde dat Hatem Trabelsi had afgezegd voor het onderhoud met Ajax omdat hij niet wilde praten zonder de aanwezigheid van een van zijn adviseurs. Volgens De Telegraaf wilde de leiding van Ajax niet en zegde Trabelsi daarom af.
interessant leesvoerquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:01 schreef mark084 het volgende:
Oprotten
Ga door. Zijn we sneller van je af.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:05 schreef mark084 het volgende:
Boeiend
Filipe Kasmirski.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Die nieuwe Braziliaanse back schijnt volgens Derksen en Genee geen linksback te zijn, maar aanvaller, iemand die daar meer vanaf weet?
Ik mag die gozer welquote:Rosales kan die naam van Ajax bevestigen. ,,Ik heb verschillende wedstrijden van Ajax op de Argentijnse televisie gezien. Ze spelen op een hoog niveau. Iedereen wil graag bij Ajax spelen, en daarom ben ik blij dat ik die kans krijg en dat de club vertrouwen in mij heeft."
Hoewel de Argentijn ruim vierentwintig uur heeft gereisd en inderdaad een lang en zwaar seizoen achter de rug heeft, staat hij te popelen om echt aan het werk te gaan. ,,De wil om te spelen is groter dan mijn vermoeidheid", verklaarde Rosales. ,,Ik wil graag de spelers leren kennen en gaan trainen, zodat ik mijn best kan gaan doen voor de club. Ik wil met Ajax een hoofdrol spelen in de competitie en in de Champions League en hopelijk prijzen winnen."
Om zijn spelers en het Ajax-spel snel te leren kennen, zal Rosales Nederlandse lessen gaan volgen. ,,Het is de eerste keer dat ik in een ander land gaan wonen, dus ik weet niet hoe dat is. Maar ik zal zo snel mogelijk Nederlands leren en me aanpassen", verklaarde de aanvaller stellig.
Nee op een nieuwe Branco, Cafu, Maxwell en Roberto Carlos zitten we niet te wachten.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Tja, Brazilianen en verdedigen gaan niet altijd samen natuurlijk
Maxwell welquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Tja, Brazilianen en verdedigen gaan niet altijd samen natuurlijk
Ik dacht eerder aan topaankoop Alex of Marcio Santosquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee op een nieuwe Branco, Cafu, Maxwell en Roberto Carlos zitten we niet te wachten.
We willen wel kwaliteit zien.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roberto Carlos
Ik hoop inderdaad dat hij niet gaat juichenquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:09 schreef VoreG het volgende:
Zlatan zegt dat hij niet zal juichen, maar dat betwijfel ik...
En waarom dan wel?quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:34 schreef De_Ananas het volgende:
ik wel
Ik ook, er gaat namelijk helemaal niks te juichen vallen voor Juvequote:Op vrijdag 10 september 2004 23:09 schreef VoreG het volgende:
Zlatan zegt dat hij niet zal juichen, maar dat betwijfel ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |