als hij half zo goed is dan ben ik dik tevreden.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:12 schreef Suijk het volgende:
Hij doet me toch denken aan Maradona op die foto.
Ze hebben hem niet voor niets gehaald, wat mij betreft start hij gewoon.quote:Op donderdag 9 september 2004 22:52 schreef JeroenV het volgende:
Volgens VI.nl onderaan heeft Koeman tegen het Sportjournaal gezegt dat Rosales gaat starten woensdag. Ik ben echt heel erg benieuwd naar hem, het is hopen dat hij wel aan de verwachtingen kan voldoen.
25% lijkt me ook niet verkeerd voor die positiequote:Op donderdag 9 september 2004 19:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als hij half zo goed is dan ben ik dik tevreden.
Dat heeft Koeman ook daadwerkelijk gezegdquote:Op donderdag 9 september 2004 22:52 schreef JeroenV het volgende:
Volgens VI.nl onderaan heeft Koeman tegen het Sportjournaal gezegt dat Rosales gaat starten woensdag. Ik ben echt heel erg benieuwd naar hem, het is hopen dat hij wel aan de verwachtingen kan voldoen.
quote:Op donderdag 9 september 2004 22:56 schreef VoreG het volgende:
Keeper je oude icon!
Verzin je die naam zelf, zo stond het i.i.g niet in de VI (Kan natuurlijk ook een typefout zijn:))quote:Op woensdag 8 september 2004 19:39 schreef Spideyman het volgende:
Siktor Vikora
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |